Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Käige klientidega käsikäes

LiveAgent`i kliendisuhtluse tarkvaraga olete alati kõigest ühe kliki kaugusel. Võimaldage oma klientidel ise avastusi teha, kuid jääge lähedusse. Andke neile piiramatuid kontaktivõimalusi ja pakkuge neile iga kord suurepärast klienditeenindust.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Suhelge klientidega igal pool

Lihtsaks tehtud kliendisuhtlus

Meie omnikanal kliendisuhtluse tarkvara salvestab kõik päringud tsentraliseeritud töölaual. 

Vastake säutsudele, vestluse sõnumitele ning telefonikõnedele ühest liidesest vaadates samal ajal olulist kliendiinfot meie sisseehitatud CRM-st.

tour 01
tour 02

Vähem arvamist, parem ülevaade

Kliendisuhtluse tarkvaraga saate jälgida klientide probleemide lahendamist läbi erinevate kanalite jäädes samale sedeli lõimele.

Saage vihjeid ja konverteerige neid

Saage kasu maailma kiireimast vestluse vidinast, mis on varustatud varasemalt  ettevalmistatud vestluse vormidega, proaktiivsete vestluse päästikute ja reaalajas trükkimise vaatega.

Redigeerige oma live vestluse nuppu animatsiooni, värvi, stiili või vestluse akna tausta kerge vaevaga.

Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations
Social customer service templates

Kohene Instagram`i & Twitter`i tugi

Instagram, Twitter, Facebook, Viberi või Messenger? Meil on kõik need olemas. Klientidegs sotsiaalmeedia vahendusel suhtlemine pole kunagi kergem olnud.

Teid mustatakse Twitter`is? Seadke üles märksõnad, mis seda kontrollivad, et päästa oma kliendisuhted enne, kui on hilja.  

Kõnekeskus? Olemas

Automaatne kõnede jaotamine, tasuta netikõned, keerulised IVR puud ja tagasi helistamise võimalused ning piiramatu kõnede salvestamine. Agendid saavad kliente teenindada ka liikumises olles ja üle kõigi seadmete.  

Saage meie kliendisuhtluse tarkvara kõnekeskusest teada.

Inbound and Outbound Call Center Software

Kogukond & iseteenindus

Pakkuge oma klientidele spetsiaalset kohta kogukonna suhtluseks ja iseteeninduseks. 

Looge mitme brändiga teadmistebaase, kogukonna foorumeid, sedelite vorme, mis on kohandatud ettevõtte esteetikale toetudes kasutades meie WYSIWYG redigeerijat.

tour 06

Raporteerige ning automatiseerige, muutuge mänguliseks!

LiveAgent`i tarkvara kogub klientidega suhtlemise andmed ja konverteerib need raportiteks. Saage tegevuslikke ülevaateid, parandage oma agentide efektiivsust võimsa automatiseerimisega ja võimendage agentide produktiivsust koos mängulisusega.

Kõlab liiga hästi, et tõsi olla?

Meie kliendid ütlevad seda kõige paremini

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kommertsi veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.

  • David Chandler

    David Chandler

    Caucasus Communications Service

    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.

Väsinud telefonide, vestluste, meilide ja suhtlusvahendite vahetamisest?

Te ei peagi! LiveAgent on unikaalne kliendisuhtluse tarkvara, mis integreerib mitmed suhtluskanalid ühte kohta, lisaks on sellel taskohane ja läbipaistev hind. Ärge makske lisatasusid kõnekeskuse või live vestluse kasutamise eest.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd arvustused

image person 3
Peter Komornik

LiveAgent ühendab vestluse, sedelid ja automatiseerimise, mis võimaldab teil klientidele suurepärast tuge pakkuda.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Avastage kõik, mida LiveAgent`il on pakkuda

Rahulolev klient? Hindamatu.

Kas olete märganud, et LiveAgent`i kliendisuhtluse tarkvara on soodsaim ja samaaegselt kõige arenenum võimalus turul? See on õige. tutvuge kõigega, mida meil on pakkuda meie hindade leheküljel.

Pilet+Vestlus

Pilet+Vestlus

Piletisüsteem ja reaalajas vestlus toetatud automatiseerimisega.

$29/kuus
Pilet+Vestlus

Kõikehõlmav

Reaalajas vestlus, kõnekeskus, sotsiaalmeeida, kliendiportaal & piletisüsteem.

$39/kuus

Te saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Mis on kliendisuhtluse süsteem?

Kliendisuhtluse süsteem on tarkvara, mis haldab teie kliendisuhtlust. Veelgi enam, seda kasutatakse sissetulevate kõnede, e-mailide, vestluse ja/või sotsiaalmeedia suhtluse haldamiseks.

Miks on kliendisuhtluse haldamise tarkvara omamine oluline?

Suhtlustarkvara on ettevõtetele oluline, sest see aitab klientidega suhelda. See aitab ettevõtetel vastata klientide kaebustele, küsimustele ja soovitustele õigeaegselt. Veelgi enam, see võimaldab teil pääseda juurde ja jälgida kõiki andmeid, mis on seotud kliendisuhtlusega.

Kuidas valida oma ettevõttele õige kliendisuhtluse tarkvara?

Selleks, et valida õige kliendisuhtluse tarkvara, mida teie ettevõte vajab ja eelistab. Teine samm on uurida ettevõtteid läbi verifitseeritud arvustuste veebilehtede nagu Capterra või G2. Kolmandaks sammuks on võrrelda hinda, funktsioone ja kohandatavaid võimalusi. Pärast mida peaksite suutma kitsendada kliendisuhtluse tarkavar pakkujate nimekirja. Viimne samm, mida me soovitame on proovida ettevõtete tasuta prooviperioode. Peaksite alati toodet, enne kui selle ostate.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo