Käige klientidega käsikäes

LiveAgent`i kliendisuhtluse tarkvaraga olete alati kõigest ühe kliki kaugusel. Võimaldage oma klientidel ise avastusi teha, kuid jääge lähedusse. Andke neile piiramatuid kontaktivõimalusi ja pakkuge neile iga kord suurepärast klienditeenindust.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Suhelge klientidega igal pool

Lihtsaks tehtud kliendisuhtlus

Meie omnikanal kliendisuhtluse tarkvara salvestab kõik päringud tsentraliseeritud töölaual. 

Vastake säutsudele, vestluse sõnumitele ning telefonikõnedele ühest liidesest vaadates samal ajal olulist kliendiinfot meie sisseehitatud CRM-st.

LiveAgent helpdesk tour
LiveAgent helpdesk tour

Vähem arvamist, parem ülevaade

Kliendisuhtluse tarkvaraga saate jälgida klientide probleemide lahendamist läbi erinevate kanalite jäädes samale sedeli lõimele.

Saage rohkem teada

Saage vihjeid ja konverteerige neid

Saage kasu maailma kiireimast vestluse vidinast, mis on varustatud varasemalt ettevalmistatud vestluse vormidega, proaktiivsete vestluse päästikute ja reaalajas trükkimise vaatega.

Redigeerige oma live vestluse nuppu animatsiooni, värvi, stiili või vestluse akna tausta kerge vaevaga.

Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations
Social customer service templates

Kohene Instagram`i & Twitter`i tugi

Instagram, Twitter, Facebook, Viberi või Messenger? Meil on kõik need olemas. Klientidegs sotsiaalmeedia vahendusel suhtlemine pole kunagi kergem olnud.

Teid mustatakse Twitter`is? Seadke üles märksõnad, mis seda kontrollivad, et päästa oma kliendisuhted enne, kui on hilja.

Saage rohkem teada

Kõnekeskus? Olemas

Automaatne kõnede jaotamine, tasuta netikõned, keerulised IVR puud ja tagasi helistamise võimalused ning piiramatu kõnede salvestamine. Agendid saavad kliente teenindada ka liikumises olles ja üle kõigi seadmete.

Saage meie kliendisuhtluse tarkvara kõnekeskusest teada.

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Kogukond & iseteenindus

Pakkuge oma klientidele spetsiaalset kohta kogukonna suhtluseks ja iseteeninduseks. 

Looge mitme brändiga teadmistebaase, kogukonna foorumeid, sedelite vorme, mis on kohandatud ettevõtte esteetikale toetudes kasutades meie WYSIWYG redigeerijat.

percentage graph

Raporteerige ning automatiseerige, muutuge mänguliseks!

LiveAgent`i tarkvara kogub klientidega suhtlemise andmed ja konverteerib need raportiteks. Saage tegevuslikke ülevaateid, parandage oma agentide efektiivsust võimsa automatiseerimisega ja võimendage agentide produktiivsust koos mängulisusega.

Kõlab liiga hästi, et tõsi olla?

Meie kliendid ütlevad seda kõige paremini

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Väsinud telefonide, vestluste, meilide ja suhtlusvahendite vahetamisest?

Te ei peagi! LiveAgent on unikaalne kliendisuhtluse tarkvara, mis integreerib mitmed suhtluskanalid ühte kohta, lisaks on sellel taskohane ja läbipaistev hind. Ärge makske lisatasusid kõnekeskuse või live vestluse kasutamise eest.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd arvustused

Upset man-illustration
Peter Komornik

LiveAgent ühendab vestluse, sedelid ja automatiseerimise, mis võimaldab teil klientidele suurepärast tuge pakkuda.

black Slido logo

Avastage kõik, mida LiveAgent`il on pakkuda

Rahulolev klient? Hindamatu.

Kas olete märganud, et LiveAgent`i kliendisuhtluse tarkvara on soodsaim ja samaaegselt kõige arenenum võimalus turul? See on õige. tutvuge kõigega, mida meil on pakkuda meie hindade leheküljel.

$9 kuu

Small business

  • Piiramatu sedelite ajalugu
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 kuu

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 kuu

Tasuta

  • 7 päevane piletite ajalugu
  • 1 e-posti aadress
  • 1 vestlusnupp
  • 1 contact form
Related Articles to Kliendusuhtluse tarkvara
Kasutage meie väga konverteerivaid uuendamise e-posti malle juhisena oma isiklike mallide koostamiseks, mis on osa Teie uuendamise kampaaniatest.

Uuendamise e-posti mallid

Artikkel pakub 10 uuendamise e-posti malli, erinevaid uuenduste meeldetuletusmeilide strateegiaid ning soovitusi efektiivsete e-kirjade koostamiseks klientide lojaalsuse säilitamiseks.

Pakkuge koronaviiruse ajal suurepärast klienditeenindust, kaitstes samal ajal oma töötajaid. Kasutage kaugtööd toetavaid klienditoe lahendusi.

Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?

Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.

Liveagent on VKE-de jaoks enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks 2019. ja 2020. aastal. Suured ettevõtted saavad oma reaalajas trükkimisvaate funktsiooniga sageli oma investeeringutasuvuse LiveAgentilt kiiresti kätte.

Klienditoe tarkvara suurettevõtetele

Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x