Käige klientidega käsikäes

LiveAgent`i kliendisuhtluse tarkvaraga olete alati kõigest ühe kliki kaugusel. Võimaldage oma klientidel ise avastusi teha, kuid jääge lähedusse. Andke neile piiramatuid kontaktivõimalusi ja pakkuge neile iga kord suurepärast klienditeenindust.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Suhelge klientidega igal pool

Lihtsaks tehtud kliendisuhtlus

Meie omnikanal kliendisuhtluse tarkvara salvestab kõik päringud tsentraliseeritud töölaual. 

Vastake säutsudele, vestluse sõnumitele ning telefonikõnedele ühest liidesest vaadates samal ajal olulist kliendiinfot meie sisseehitatud CRM-st.

LiveAgent helpdesk tour
LiveAgent helpdesk tour

Vähem arvamist, parem ülevaade

Kliendisuhtluse tarkvaraga saate jälgida klientide probleemide lahendamist läbi erinevate kanalite jäädes samale sedeli lõimele.

Saage vihjeid ja konverteerige neid

Saage kasu maailma kiireimast vestluse vidinast, mis on varustatud varasemalt  ettevalmistatud vestluse vormidega, proaktiivsete vestluse päästikute ja reaalajas trükkimise vaatega.

Redigeerige oma live vestluse nuppu animatsiooni, värvi, stiili või vestluse akna tausta kerge vaevaga.

Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations
Social customer service templates

Kohene Instagram`i & Twitter`i tugi

Instagram, Twitter, Facebook, Viberi või Messenger? Meil on kõik need olemas. Klientidegs sotsiaalmeedia vahendusel suhtlemine pole kunagi kergem olnud.

Teid mustatakse Twitter`is? Seadke üles märksõnad, mis seda kontrollivad, et päästa oma kliendisuhted enne, kui on hilja.  

Kõnekeskus? Olemas

Automaatne kõnede jaotamine, tasuta netikõned, keerulised IVR puud ja tagasi helistamise võimalused ning piiramatu kõnede salvestamine. Agendid saavad kliente teenindada ka liikumises olles ja üle kõigi seadmete.  

Saage meie kliendisuhtluse tarkvara kõnekeskusest teada.

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Kogukond & iseteenindus

Pakkuge oma klientidele spetsiaalset kohta kogukonna suhtluseks ja iseteeninduseks. 

Looge mitme brändiga teadmistebaase, kogukonna foorumeid, sedelite vorme, mis on kohandatud ettevõtte esteetikale toetudes kasutades meie WYSIWYG redigeerijat.

percentage graph

Raporteerige ning automatiseerige, muutuge mänguliseks!

LiveAgent`i tarkvara kogub klientidega suhtlemise andmed ja konverteerib need raportiteks. Saage tegevuslikke ülevaateid, parandage oma agentide efektiivsust võimsa automatiseerimisega ja võimendage agentide produktiivsust koos mängulisusega.

Kõlab liiga hästi, et tõsi olla?

Meie kliendid ütlevad seda kõige paremini

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.

  • Caucasus Communications Service

    David Chandler

    Caucasus Communications Service

    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.

Väsinud telefonide, vestluste, meilide ja suhtlusvahendite vahetamisest?

Te ei peagi! LiveAgent on unikaalne kliendisuhtluse tarkvara, mis integreerib mitmed suhtluskanalid ühte kohta, lisaks on sellel taskohane ja läbipaistev hind. Ärge makske lisatasusid kõnekeskuse või live vestluse kasutamise eest.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd arvustused

Upset man-illustration
Peter Komornik

LiveAgent ühendab vestluse, sedelid ja automatiseerimise, mis võimaldab teil klientidele suurepärast tuge pakkuda.

black Slido logo

Avastage kõik, mida LiveAgent`il on pakkuda

Rahulolev klient? Hindamatu.

Kas olete märganud, et LiveAgent`i kliendisuhtluse tarkvara on soodsaim ja samaaegselt kõige arenenum võimalus turul? See on õige. tutvuge kõigega, mida meil on pakkuda meie hindade leheküljel.

$9 kuu

Small business

  • Piiramatu sedelite ajalugu
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 kuu

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 kuu

Tasuta

  • 7 päevane piletite ajalugu
  • 1 e-posti aadress
  • 1 vestlusnupp
  • 1 contact form

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Mis on kliendisuhtluse süsteem?

Kliendisuhtluse süsteem on tarkvara, mis haldab teie kliendisuhtlust. Veelgi enam, seda kasutatakse sissetulevate kõnede, e-mailide, vestluse ja/või sotsiaalmeedia suhtluse haldamiseks.

Miks on kliendisuhtluse haldamise tarkvara omamine oluline?

Suhtlustarkvara on ettevõtetele oluline, sest see aitab klientidega suhelda. See aitab ettevõtetel vastata klientide kaebustele, küsimustele ja soovitustele õigeaegselt. Veelgi enam, see võimaldab teil pääseda juurde ja jälgida kõiki andmeid, mis on seotud kliendisuhtlusega.

Kuidas valida oma ettevõttele õige kliendisuhtluse tarkvara?

Selleks, et valida õige kliendisuhtluse tarkvara, mida teie ettevõte vajab ja eelistab. Teine samm on uurida ettevõtteid läbi verifitseeritud arvustuste veebilehtede nagu Capterra või G2. Kolmandaks sammuks on võrrelda hinda, funktsioone ja kohandatavaid võimalusi. Pärast mida peaksite suutma kitsendada kliendisuhtluse tarkavar pakkujate nimekirja. Viimne samm, mida me soovitame on proovida ettevõtete tasuta prooviperioode. Peaksite alati toodet, enne kui selle ostate.

Related Articles to Kliendusuhtluse tarkvara
Vaadake üle parimad kõnekeskuse alternatiivid aastal 2021 hinna, funktsioonide, funktsionaalsuse ja Capterra ning G2 klientide arvustuste ja muu põhjal!

Võrrelge LiveAgenti teiste platvormidega

Sõnum sisaldab soovitusi viiest erinevast valdkonnast, sealhulgas klienditeenindus, turundus ja personalibürood. LiveAgent on soovitatav klienditoe tarkvara, mis pakub suurepärast funktsionaalsust ja võimaldab parandada klienditeenindust ning suurendada müüki ja kliendirahulolu. Tasuta prooviperioodi osana on see lihtne käivitada ja sobitub hästi erinevate töövoogudega.

Lisage oma veebisaidile kontaktivorme ja lubage oma klientidel saata e-kirju otse Teie veebisaidilt. LiveAgentis on Teil mitmesuguseid kontaktnuppe

Kotaktivormi galerii

LiveAgent pakub erinevaid pakette, mis sobivad erinevate ettevõtete ja ärieesmärkidega. Tarkvaraga kaasnevad e-posti mallid ja tervituskirjad, mis on olulised e-kaubanduses, ning erinevad funktsioonid nagu integratsioonid, demo ja tugi. LiveAgent pakub tasuta prooviperioodi ja läbipaistva hinnastamise süsteemi.

Mitmed tervishoiuasutused tuginevad LiveAgentile kui ainsale klienditoe lahenduse pakkujale. Proovige ja vaadake, miks.

Klienditoe tarkvara Fitnessi valdkonnale

LiveAgenti klienditoe tarkvara võib suurendada tervishoiuteenuste töötajate tõhusust ja tootlikkust, samal ajal kui kasutajasõbralik liides ja abivalmis personal aitavad säilitada kõrgeimat kliendirahulolu. LiveAgent võib säästa aega ja raha ning suurendada müüki, kuna see võimaldab tervishoiuettevõtetel klientide vajadustest paremini aru saada ja neile kiiremini vastata.

Reaalajas vestlus on ideaalne viis kvaliteetse klienditeeninduse pakkumiseks. Valige kujundus ja manustage vestlus oma veebisaidile LiveAgenti abil juba kohe.

Vestlusnupp

LiveAgenti vestlusnupp on ideaalne veebilehe tööriist, mis pakub reaalajas kvaliteetset klienditeenindust. Vestlusnupud võimaldavad klientidel taotleda vestlust kliendiesindajaga, valida keelt ja suunata päring kohe õigesse osakonda. Lisaks saavad kliendid jätta võrguväliseid sõnumeid ja vestlusnupp ei mõjuta veebilehe kiirust. LiveAgent pakub mitmeid kohandatavaid nuppu disaine. Saate nuppu lisada oma veebisaidile ja kasutada tasuta katset. LiveAgenti hinnad on konkurentsivõimelised.

LiveAgent saab pakkuda teile tasuta kontot, et aidata teil klienditeenindust pakkuda. Tutvuge tasuta kasutajatoe tarkvara eeliste ja puudustega.

Tasuta kasutajatoe tarkvara

LiveAgent on mitmete kasutajatoe süsteemide, nagu Zendesk, Freshdesk ja Desk.com, ees olnud nii funktsioonide, kvaliteetse klienditoe kui ka hinna poolest. Paljud ettevõtted on selle süsteemi juurde üle läinud ning on väga rahul arenenud taseme automatseerimise, taskukohase hinna ja abivalmi tugimeeskonnaga, mis on saadaval 24/7. LiveAgent'is on palju integratsioone ja võimalik on saada teise nimega e-maile. Süsteem töötab stabiilselt ka mobiilplatvormidel. Ettevõtted, kes on varem kasutanud ZenDesk'i, on LiveAgent'i soojalt soovitanud.

Esimese kontakti kõnekeskuse skriptid probleemide tõhusaks lahendamiseks ja klientide rahulolu tagamiseks! Proovige neid juba täna.

Esimese kontakti kõnekeskuse mallid

Telefonivestlused on endiselt olulised, kui soovitakse pakkuda suurepärast klienditeenindust ning LiveAgent pakub sobivaid lahendusi selleks. Esimeses kontaktivestluses peaksid agendid kasutama tervitusi koos teatud elementidega, et luua usaldus klientide vahel. Kui probleemi ei saa lahendada kohe, tuleks klienti teavitada, millal järgmine ühendus toimub. Internetitelefonid võimaldavad tõhusat tuge ilma telefoni riistvarata. Kontaktikeskuse tarkvara pakub automatiseerimist ja analüüse, mis hõlmavad kõiki suhtluskanaleid ning aitavad suurendada tootlikkust.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo