LiveAgent`i kliendisuhtluse tarkvaraga olete alati kõigest ühe kliki kaugusel. Võimaldage oma klientidel ise avastusi teha, kuid jääge lähedusse. Andke neile piiramatuid kontaktivõimalusi ja pakkuge neile iga kord suurepärast klienditeenindust.
Edastame andmeid läbi masina...
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Meie omnikanal kliendisuhtluse tarkvara salvestab kõik päringud tsentraliseeritud töölaual.
Vastake säutsudele, vestluse sõnumitele ning telefonikõnedele ühest liidesest vaadates samal ajal olulist kliendiinfot meie sisseehitatud CRM-st.
Kliendisuhtluse tarkvaraga saate jälgida klientide probleemide lahendamist läbi erinevate kanalite jäädes samale sedeli lõimele.
Saage kasu maailma kiireimast vestluse vidinast, mis on varustatud varasemalt ettevalmistatud vestluse vormidega, proaktiivsete vestluse päästikute ja reaalajas trükkimise vaatega.
Redigeerige oma live vestluse nuppu animatsiooni, värvi, stiili või vestluse akna tausta kerge vaevaga.
Instagram, Twitter, Facebook, Viberi või Messenger? Meil on kõik need olemas. Klientidegs sotsiaalmeedia vahendusel suhtlemine pole kunagi kergem olnud.
Teid mustatakse Twitter`is? Seadke üles märksõnad, mis seda kontrollivad, et päästa oma kliendisuhted enne, kui on hilja.
Automaatne kõnede jaotamine, tasuta netikõned, keerulised IVR puud ja tagasi helistamise võimalused ning piiramatu kõnede salvestamine. Agendid saavad kliente teenindada ka liikumises olles ja üle kõigi seadmete.
Saage meie kliendisuhtluse tarkvara kõnekeskusest teada.
Pakkuge oma klientidele spetsiaalset kohta kogukonna suhtluseks ja iseteeninduseks.
Looge mitme brändiga teadmistebaase, kogukonna foorumeid, sedelite vorme, mis on kohandatud ettevõtte esteetikale toetudes kasutades meie WYSIWYG redigeerijat.
LiveAgent`i tarkvara kogub klientidega suhtlemise andmed ja konverteerib need raportiteks. Saage tegevuslikke ülevaateid, parandage oma agentide efektiivsust võimsa automatiseerimisega ja võimendage agentide produktiivsust koos mängulisusega.
Kõlab liiga hästi, et tõsi olla?
Roman Bosch
Partly
On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele
Matt Janaway
The Workplace Depot
Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.
Viviane Carter
CSI Products
Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust
Christian Lange
Lucky-Bike
LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.
Jens Malmqvist
Projure
Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.
Catana Alexandru
Websignal
Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.
Jan Wienk
All British Casino
Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!
Sissy Böttcher
Study Portals
Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.
Peter Koning
TypoAssassin
Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.
Aranzazu F
Factorchic
Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.
Martin Drugaj
Atomer
Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.
Ivan Golubović
AVMarket
See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.
Alexandra Danišová
Nay
Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.
David Chandler
Volterman
Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.
David Chandler
Caucasus Communications Service
See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.
Te ei peagi! LiveAgent on unikaalne kliendisuhtluse tarkvara, mis integreerib mitmed suhtluskanalid ühte kohta, lisaks on sellel taskohane ja läbipaistev hind. Ärge makske lisatasusid kõnekeskuse või live vestluse kasutamise eest.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd arvustused
LiveAgent ühendab vestluse, sedelid ja automatiseerimise, mis võimaldab teil klientidele suurepärast tuge pakkuda.
Peter Komornik, CEO
Kas olete märganud, et LiveAgent`i kliendisuhtluse tarkvara on soodsaim ja samaaegselt kõige arenenum võimalus turul? See on õige. tutvuge kõigega, mida meil on pakkuda meie hindade leheküljel.
Most Popular
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
Kliendisuhtluse süsteem on tarkvara, mis haldab teie kliendisuhtlust. Veelgi enam, seda kasutatakse sissetulevate kõnede, e-mailide, vestluse ja/või sotsiaalmeedia suhtluse haldamiseks.
Suhtlustarkvara on ettevõtetele oluline, sest see aitab klientidega suhelda. See aitab ettevõtetel vastata klientide kaebustele, küsimustele ja soovitustele õigeaegselt. Veelgi enam, see võimaldab teil pääseda juurde ja jälgida kõiki andmeid, mis on seotud kliendisuhtlusega.
Selleks, et valida õige kliendisuhtluse tarkvara, mida teie ettevõte vajab ja eelistab. Teine samm on uurida ettevõtteid läbi verifitseeritud arvustuste veebilehtede nagu Capterra või G2. Kolmandaks sammuks on võrrelda hinda, funktsioone ja kohandatavaid võimalusi. Pärast mida peaksite suutma kitsendada kliendisuhtluse tarkavar pakkujate nimekirja. Viimne samm, mida me soovitame on proovida ettevõtete tasuta prooviperioode. Peaksite alati toodet, enne kui selle ostate.
Võrrelge LiveAgenti teiste platvormidega
Sõnum sisaldab soovitusi viiest erinevast valdkonnast, sealhulgas klienditeenindus, turundus ja personalibürood. LiveAgent on soovitatav klienditoe tarkvara, mis pakub suurepärast funktsionaalsust ja võimaldab parandada klienditeenindust ning suurendada müüki ja kliendirahulolu. Tasuta prooviperioodi osana on see lihtne käivitada ja sobitub hästi erinevate töövoogudega.
LiveAgent pakub erinevaid pakette, mis sobivad erinevate ettevõtete ja ärieesmärkidega. Tarkvaraga kaasnevad e-posti mallid ja tervituskirjad, mis on olulised e-kaubanduses, ning erinevad funktsioonid nagu integratsioonid, demo ja tugi. LiveAgent pakub tasuta prooviperioodi ja läbipaistva hinnastamise süsteemi.
Klienditoe tarkvara Fitnessi valdkonnale
LiveAgenti klienditoe tarkvara võib suurendada tervishoiuteenuste töötajate tõhusust ja tootlikkust, samal ajal kui kasutajasõbralik liides ja abivalmis personal aitavad säilitada kõrgeimat kliendirahulolu. LiveAgent võib säästa aega ja raha ning suurendada müüki, kuna see võimaldab tervishoiuettevõtetel klientide vajadustest paremini aru saada ja neile kiiremini vastata.
LiveAgenti vestlusnupp on ideaalne veebilehe tööriist, mis pakub reaalajas kvaliteetset klienditeenindust. Vestlusnupud võimaldavad klientidel taotleda vestlust kliendiesindajaga, valida keelt ja suunata päring kohe õigesse osakonda. Lisaks saavad kliendid jätta võrguväliseid sõnumeid ja vestlusnupp ei mõjuta veebilehe kiirust. LiveAgent pakub mitmeid kohandatavaid nuppu disaine. Saate nuppu lisada oma veebisaidile ja kasutada tasuta katset. LiveAgenti hinnad on konkurentsivõimelised.
LiveAgent on mitmete kasutajatoe süsteemide, nagu Zendesk, Freshdesk ja Desk.com, ees olnud nii funktsioonide, kvaliteetse klienditoe kui ka hinna poolest. Paljud ettevõtted on selle süsteemi juurde üle läinud ning on väga rahul arenenud taseme automatseerimise, taskukohase hinna ja abivalmi tugimeeskonnaga, mis on saadaval 24/7. LiveAgent'is on palju integratsioone ja võimalik on saada teise nimega e-maile. Süsteem töötab stabiilselt ka mobiilplatvormidel. Ettevõtted, kes on varem kasutanud ZenDesk'i, on LiveAgent'i soojalt soovitanud.
Esimese kontakti kõnekeskuse mallid
Telefonivestlused on endiselt olulised, kui soovitakse pakkuda suurepärast klienditeenindust ning LiveAgent pakub sobivaid lahendusi selleks. Esimeses kontaktivestluses peaksid agendid kasutama tervitusi koos teatud elementidega, et luua usaldus klientide vahel. Kui probleemi ei saa lahendada kohe, tuleks klienti teavitada, millal järgmine ühendus toimub. Internetitelefonid võimaldavad tõhusat tuge ilma telefoni riistvarata. Kontaktikeskuse tarkvara pakub automatiseerimist ja analüüse, mis hõlmavad kõiki suhtluskanaleid ning aitavad suurendada tootlikkust.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel