Kas Teil on probleeme veebisaidi kõrge põrkemääraga? Või äkki mõtlete, kuidas oma klienditeenindust parandada?
Kas teadsite, et “Proaktiivsed vestluskutsed võivad toota 105% ROI-d ja miljoneid dollareid positiivset ärikasu?”
Proaktiivsed vestluskutsed suudavad lihtsasti abistada külastajaid erinevatel kliendi teekonna etappidel, kutsudes neid oma agentidega reaalajas vestlema.
LiveAgent on täiustatud süsteem, mis tagab, et ta kutsub külastajaid Teie tugiagentidega vestlema ainult siis, kui Teil on veebis piisavalt vabasid vestluse esindajaid.
Eluline näide:
Näiteks võite kutsuda kliente vestlema kassaprotsessi kestel. Selle tulemusel saate suurendada nende ostukindlust, parandada nende ostukogemust ja muuta nad tasulisteks klientideks. Seda kõike vaid pakkudes neile vestlemiseks tõelist inimest.
Rohkem proaktiivse vestluskutse funktsioone
Looge erinevatele kliendigruppidele mitu vestluskutset
Looge mitu ennetavat vestluskutset, et sihtida erinevaid kliente. Kuigi ennetavad vestluskutsed on automatiseeritud, peaksite alati püüdlema isikupärastatud kogemuse poole. Looge vestluskutse nupp uutele ja naasvatele klientidele. Kasutage oma veebisaidi erinevate lehtede jaoks ainulaadset tervitussõnumit.
Looge hõlpsasti ennetavaid vestluskutseid mitmes keeles
Kas tegutsete rohkem kui ühes riigis? Või võibolla peate pakkuma mitmekeelset klienditeenindust/tuge. Igal juhul võimaldab LiveAgent luua iga keele jaoks ennetava vestlusnupu, mida saate ka määrata õigele osakonnale, et saavutada efektiivsem töövoog.
Soovite teada milliseid keeli LiveAgent pakub? Heitke pilk LiveAgenti Mitmekeelsuse funktsioonile.
Pöörduge kliendi poole kogu kliendi teekonna vältel
LiveAgenti ennetavad vestluskutsed võimaldavad Teil määrata eelistatud URL-id, et tagada klientidele maksimaalne seotus. Saate sihtida kliente näiteks strateegiliste URL-ide/lehtede järgi:
- KKK-de leht
- Hinnakirja leht
- Toote leht
- Kassa leht
Määrake ennetava vestluskutse jaoks konkreetne aeg
Paljud ettevõtted ootavad tavaliselt umbes 30 sekundit enne kliendile lähenemist. Laske kliendil veidi sirvida ja pöörduge tema poole pärast seda.
Automatiseerige oma ennetavaid suhtlussõnumeid
Kuigi automatiseerimine on kasulik funktsioon, pidage siiski meeles, et inimeste suhtlus loob erinevuse. Seetõttu proovige sõnumit isiklikumaks muuta. Ärge kõlage nagu robot.
Tehke vahet uutel ja naasvatel klientidel
Veel üks suurepärane funktsioon on võimalus tuvastada naasvad ja uued kliendid. Saate kohandada vestluse kutse nuppu mõlemat tüüpi klientide jaoks.
Proaktiivsete vestluskutsete ärilised eelised
- Ennetava vestlusega tegelevad kliendid on ostmisest rohkem huvitatud kui kliendid, kes seda ei tee
- Reaalajas mugavus külastajatele
- Suurendage reaalajas vestluse konversioone keskmiselt 23%
- Konkurentsieelis
- Suurenenud kliendirahulolu
- Klientidel on kohene juurdepääs abile
Try Proactive Chat Invitations for FREE
LiveAgent offers complex customer service software. Try it out for 30-days and test all the features, including proactive chat invitations.
Ennetavate vestluskutsete kujundusvalikud
- Küljel
- Nurgas
- Keskel
- Kohandatud
Kõigi kujundusvalikute vaatamiseks minge ennetava vestluskutse galeriisse.
Kohandage:
- Pilti
- Teksti (Tiitel, tervitussõnum)
- Proaktiivse vestlusakna nupu positsiooni
- Nupu värve
Saadaolevad seaded
- Võrguväliste sõnumite jätmise võimaldamine
- Peida alusta proaktiivset vestlust nupp uuesti
- Luba tervitussõnumi peitmine
- Valige keel
- Valige eelistatud osakond
Boonus näpunäited ennetavate vestluskutsete tõhusaks kasutamiseks
Ärge olge pealetükkiv
Ennetav vestluskutse peaks toimima lisavõimalusena, seega ärge sundige seda. See võib muutuda kergesti tüütuks ja klient võib otsustada Teie asemel konkurendi kasuks. Nii et kui klient otsustab vestlusest keelduda, ärge saatke temaga suhtlemiseks järjestikuseid sõnumeid. Nad annavad Teile ise teada, kui abi vajavad.
Katsetage seda
Kui Te pole kindel millal, kus või kuidas oma klientidega ennetavalt ühendust võtta, proovige seda ja vaadake ise. Kuid hea reegel on lasta kliendil veidi sirvida, eelistatavalt 30 sekundit. Pärast seda lihtsalt tutvustage ennast ja andke tarbijale teada, et olete olemas, et teda vajadusel aidata. Seda katsetades avastate oma kliendi eelistused. Võibolla saate teada, et peate kasutama ennetavat veebivestlust ainult kindlatel URL-idel, näiteks kassas või hinnakujunduse lehel.
Teadmusbaasi ressurssid
Siin on samm-sammult juhend ennetava reaalajas vestluse kutse rakendamiseks.
Kas pole kindel, milliseid tervitussõnumeid kasutada? Siin on ennetava vestluskutse mallid kopeerimiseks ja kleepimiseks.
Kas soovite rohkem teada saada? Vaadake artiklit 25 parimat WordPressi vestluspluginat.
Try Proactive Chat Invitations for FREE
LiveAgent offers complex customer service software. Try it out for 30-days and test all the features, including proactive chat invitations.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.