Kõik, mida peate teadma LiveAgenti GDPR-i järgimise kohta
LiveAgent on pühendunud privaatsusele, turvalisusele, vastavusele ja läbipaistvusele. See lähenemisviis hõlmab meie klientide vastavuse toetamist ELi andmekaitsenõuetele, sealhulgas need, mis on sätestatud andmekaitse üldmääruses (GDPR), mis jõustus 25. mail 2018.
Üldine andmekaitse määrus (GDPR) (määrus (EL) 2016/679) on määrus, millega Euroopa Parlament, Euroopa Liidu Nõukogu ja Euroopa Komisjon kavatsevad tugevdada ja ühtlustada kõigi Euroopa Liidu (EL) üksikisikute andmekaitset.
Üks võimalus, kuidas ELi kodaniku isikuandmeid LiveAgenti kasutamisel koguda, on kontaktide, nende teabe ja nendega äritehingute andmebaasi loomine (st. CRM-süsteemi). Kõik kliendid ei ole “andmesubjektid”, kuna andmesubjektid on ainult üksikisikud. Mõned Teie kliendid võivad olla ettevõtted või valitsusasutused, millele GDPR ei kehti.
Jah, LiveAgent on 2018. aasta mai seisuga täielikult GDPR-iga vastavuses.
Kahefaktoriline autentimine
Kaheastmeline kinnitamine lisab Teie LiveAgenti kontole rohkem turvalisust. Kui Teil on lubatud kahefaktoriline autentimine, peab iga Teie kontole sisselogimise katsega kaasnema Google Authenticatori rakenduses loodud kood. Kaheastmeline kinnitamine aitab tundmatuid inimesi eemal hoida, isegi kui neil on Teie parool.
HTTPS Krüptimine
Kõik LiveAgenti hostitud kontod töötavad turvalise ühenduse kaudu, kasutades HTTPS-protokolli. Turvaline hüperteksti edastusprotokoll (HTTPS) on HTTP turvaline versioon, ehk protokoll, mille kaudu Teie brauseri ja Teie veebisaidi vahel andmeid saadetakse. See tähendab, et kogu suhtlus Teie brauseri ja LiveAgenti vahel on krüpteeritud, sealhulgas Teie vestlus ja meilisuhtlus.
Turvaline mandaatide salvestusruum
Järgime uusimaid parimaid tavasid kasutajate sisselogimisandmete ja paroolide salvestamiseks ja kaitsmiseks pilves.
IP- ja võrgupiirangud
Teie LiveAgent Agent paneeli saab konfigureerida lubama juurdepääsu ainult teatud IP-aadressivahemikest.
API Turvalisus
LiveAgent REST API on piiratud kasutajanime ja parooli või kasutajanime ja API-juurdepääsuloa alusel akrediteeritud kasutajatega.
Rämpsposti filtreerimine
LiveAgentil on intelligentne sisseehitatud rämpsposti filter, mis õpib ja parandab pidevalt oma filtreerimisvõimalusi.
LiveAgent võimaldab klientidel aktiivsetest LiveAgenti kontodest kustutada teenuse andmeid, mis võivad sisaldada isikuandmeid, näiteks profiile, pileteid, pilte ja manuseid. LiveAgentis omavad administraatorid ja agendid (ühiselt nimetatud “kasutajad”) profiile hierarhiliste privileegidega, nagu on kirjeldatud siin.
Agendi profiili kustutamine
Hetkel toetab LiveAgent agendi profiili teabe kustutamist, nagu on kirjeldatud siin. Administraatorid ja omanik saavad kustutada kõigi kasutajate, sealhulgas agentide profiile. Agente saab kustutada jaotises Seadistamine>Agendid>Kustuta agent. LiveAgent säilitab konto omaniku teabe, et jätkata teenuse pakkumist. Kui konto on kustutatud, järgib LiveAgent järelejäänud profiiliteabe puhul oma andmete kustutamise poliitikat.
Lõppkasutaja profiili kustutamine
LiveAgent toetab praegu Lõppkasutaja profiili andmete kustutamist, nagu kirjeldatud siin. Omanik, administraatorid ja agendid saavad lõppkasutaja profiile kustutada. Pärast seda kustutamist eemaldatakse lõppkasutaja profiil kasutajaliidesest ja lõppkasutaja identiteet kustutatakse süsteemist koos OAuth-märkide, seansside ja salvestatud otsingutega.
Piletite kustutamine
Pileteid saab kustutada järgides siin väljatoodud samme. Selles artiklis käsitletakse ka piletite jäädavalt kustutamist.
Kliendiportaali profiili kustutamine
Kliendid saavad kustutada oma Kliendiportaali profiile järgides siin kirjeldatud samme (Kliendiportaali profiili kustutamine on sama protsess kui lõppkasutajaprofiili kustutamine).
Nõusoleku aktsepteerimine reaalajas toe pakkumiseks reaalajas vestluse kaudu
GDPR-i üks nõue on Teie kohustus teavitada oma kliente, et Teie ja/või kolmanda osapoole töötleja kogub nende isikuandmeid. Kui pakute klienditeenindust otsevestluse kaudu, soovitame paigutada nõusoleku aktsepteerimise Teie vestluseelsele vormile.
Rakendus LiveAgent võimaldab Teil kustutada kõik klientide tundlikud andmed nende nõudmisel otse LiveAgenti rakendusest, kustutades kõik Teie kliendiga seotud piletid ja kontaktandmed.
Lisaks on igal LiveAgenti konto omanikul täielik kontroll oma konto üle ja ta võib igal ajal taotleda selle kustutamist e-kirja teel aadressil support@liveagent.com. Liveagenti pilvel on ka automaatsed toimingud peatatud kontode kustutamiseks, tagamaks, et me ei salvesta Teie andmeid alaliselt pärast seda, kui olete otsustanud meie teenuste kasutamise lõpetada.
Juhul kui proovikonto ei ole tasulisele plaanile üle viidud 14 päeva jooksul või juba täiendatud konto arveldamine ebaõnnestub üle 7 päeva, peatatakse konto. Peatatud konto ei luba kasutajate sisselogimist ega juurdepääsu andmetele konto omaniku ega tema klientide poolt.
Juhul, kui konto omanik ei soovi oma konto peatamist e-posti või vestluse teel tühistada, lõpetatakse konto järgmise 60 päeva jooksul (domeen pole enam aktiivne, eemaldame konto konfiguratsiooni pilvest, kuid hoiame andmeid mälus).
Lõpetatud kontod kustutatakse meie pilvest automaatselt järgmise 30 päeva jooksul. Sellest hetkest alates ei ole meil LiveAgent pilves ühtegi aktiivset teavet, salvestame veel 30 päeva ainult andmebaasi külma varukoopiat. Kui varundamine aegub, ei salvesta me Teie kontolt enam andmeid.
Kirjutage meile aadressil info@liveagent.com.
Turvalisus Privaatsuspoliitika
Usalda oma andmed LiveAgentile, mida usaldavad üle 30,000 kliendi! Meie turvalisus- ja privaatsuspoliitika tagab teie andmete kaitse igal tasandil: kaheastmeline autentimine, HTTPS krüpteerimine ja IP-piirangud. Meie andmekeskused vastavad kõrgeimatele turvastandarditele, sealhulgas GDPR-i nõuetele. Valige LiveAgent ja hoidke oma ettevõte turvalisena!
Klienditoe tarkvara agentuuridele
Vähendage oluliselt oma tööülesannete koormust LiveAgenti tarkvaraga, mis on 2023. aastal enim hinnatud klienditoe tarkvara VKE-dele. Köitke oma klientide tähelepanu!
Avasta LiveAgenti GDPR-ile vastav klienditoe tarkvara, mis tagab privaatsuse ja turvalisuse. Kasuta mitmekanalilist platvormi, et tõhusalt hallata klientide päringuid, salvestada kõnesid ja käsitleda kaebusi. Alusta tasuta prooviperioodiga ja kohanda oma klienditugi lihtsalt erinevatele vajadustele. Liitu rahulolevate klientide kogukonnaga ja paku suurepärast teenindust!
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.