Tere tulemast selle kuu LiveAgenti värskenduste postitusse! Oleme põnevil, et saame teiega jagada LiveAgenti juunikuiseid uuendusi. Hoides oma pühendumust pidevalt… Uurige Rohkem
Twitter värskendas hiljuti API v2 juurdepääsu tasustamise struktuuri, mis tõi kaasa erinevate Enterprise variatsioonide hinna tõusu enam kui 40 000… Uurige Rohkem
Viimastel aastatel on üha rohkem kliente kolinud veebi, mis tähendab, et ettevõtted peavad kohandama oma äristrateegiat, et tulla toime kõigi… Uurige Rohkem
Kiirsuhtlusrakendused on tänapäeval populaarsed. WhatsApp on olnud klienditeeninduse ja kliendisuhtluse valdkonnas uskumatult populaarne. Selles artiklis arutame, kuidas meie LiveAgentis kasutame… Uurige Rohkem
WhatsAppi kasutamine klienditeeninduses on suurepärane viis otsesuhtluse kanali loomiseks teie ja klientide vahel. Rakendused, nagu WhatsApp ja WhatsApp Business, on… Uurige Rohkem
Kõnekeskuse numbrivalijad on tuntud ka kui väljaminevad numbrivalijad, automaatsed numbrivalijad või müügi numbrivalijad. Viimaste aastate jooksul on numbrivalijad muutunud kõigi… Uurige Rohkem
VoIP telefonisüsteemid on arvutipõhised telekommunikatsiooniteenused, mis võimaldavad kasutajatel teha häälkõnesid tavatelefoni asemel läbi interneti. Parimaid VoIP telefonisüsteeme saab hõlpsasti konfigureerida… Uurige Rohkem
Kui otsite võimalust klientide rahulolu ja üldise kogemuse suurendamiseks, on CRM tarkvara teie ettevõtte jaoks hädavajalik tööriist. Müügi osas aitab… Uurige Rohkem
Tänapäeva ärimaailmas on hea klienditeeninduse tööriist üle mitme kanali kliendisuhtluse haldamiseks ülimalt oluline – sotsiaalmeedia, veebileht, mobiiliäpid, Zendesk on top… Uurige Rohkem
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.