Partner
Selleks, et aktiveerida oma WordPress`i integratsioon, palume järgida meie juhendist väljatoodud samme või lihtsalt vaadata allpool olevat videot.
- Esimene samm on paigaldada ja aktiveerida oma WordPressi sisseseades LiveAgent`i plugin. Suunduge oma WordPressi adminpaneelile ja minge Pluginad > Installi uus plugin > Otsi LiveAgent`i > Paigalda nüüd > Activeerige plugin.

Klikkige vasakpoolses menüüs LiveAgent > Logige sisse > Kopeerige vestluse nupu kood LiveAgent`ist lõikelauale (Ctrl + C). Seejärel navigeerige tagasi WordPress`i ja kleepige vestluse nupp (Ctrl + V) antud lahtrisse > Salvestage

- Minge oma poe veebilehele, värskendage seda ning teie vestluse nupp on valmis.

Miks WordPress?
WordPress sai alguse 2003. aastal kõigest üheainsa koodiga, et võimendada igapäevase kirjutamise tüpograafiat ja vähemate kasutajatega, kui suudate oma sõrmedel ja varvastel kokku lugeda. Alates sellest ajast on see kasvanud maailma suurimaks isehostitavaks blogimise tööriistaks, mida kasutavad enam, kui miljonid veebilehed, mis on igapäevaselt nähtavad kümnetele miljonitele inimestele.
Kuidas saate seda kasutada?
LiveAgent’i WordPress`i integratsioon võimaldab teil oma WordPress`i veebilehe või blogi lehele live vestlise nuppe paigaldada. Muutke oma veebileht võimsaks koos LiveAgent`i WordPress`i Kasutajatoe või WordPress`i live vestlusega.
Frequently asked questions
Kuidas saate WordPress`i integratsiooni ära kasutada?
LiveAgent lõi selle itegratsiooni Wordpressi klientide joaks, et nad saaksid oma veebilehele live vestluse nuppu rakendada. Pakkudes oma kliendile reaalajast tuge parandab teie kliendituge, nende rahulolu, kogemust ning alandab teie kulutusi.
Kuidas saate WordPress`i LiveAgent`iga integreerida?
LiveAgent`i aktiveerimise esimeseks sammuks on minna oma WordPress`i veebilehele ja klikkida Pluginad. Teise sammuna tuleb logida oma LiveAgent`i kontole ja luua live vestluse nupp. Kolmandaks sammuks on kopeerida HTML kood ja rakendada seda oma WordPress`is. Pärast seda, värskendage oma veebilehte ning saate oma klientidele koheselt tuge pakkuda.
Advanced contact / chat widgets integration
The article covers various topics related to LiveAgent Web Contact Cards, such as integration methods, prefilling customer information, and automatically enabling/disabling chat buttons during business hours. Additionally, it provides guidance on how to integrate the LiveAgent chat button into an Angular application and create a custom button with a hideable section. Overall, the article offers useful information for those looking to optimize their website for customer communication and marketing purposes.
Tugiportaal LiveAgent salvestab klientide tagasisidet ja toetab kliente, isegi kui te pole võrgus. Ettevõte pakub erinevaid klientiteeninduse tarkvarasid nagu VoIP telefonisüsteemid ja kaebuste haldamise süsteem. LiveAgent pakub ka partnerprogrammi ning ajaveebi ja sõnastiku kaudu infot LiveAgenti ja klientiteeninduse kohta. Lisaks on võimalik tellida LiveAgenti uudiskiri ja plaanida demo. Quality Unit, LLC on õiguste omanik ja tingimused, turbepoliitika ning GDPR on kättesaadavad.
Täienege koos WordPressi pistikprogrammidega
Tekst sisaldab WordPressi SEO kontrollnimekirja, mis koosneb erinevatest punktidest, mida tuleks oma veebilehel optimeerida. Nende punktide järgimine aitab parandada veebilehe SEO-d. Kirjeldatud on ka LiveAgenti teenuste ja tarkvara kohta ning pakutakse võimalust saada rohkem teavet ja tellida uudiskiri.