Iseteeninduse tarkvara

Avaldage oma klientidele muljet ja suurendage nende rahulolu.
  • ✓ Pole seadistamise tasu   
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Päise animatsioon
Klienditoe tarkvara

Iseteenindustarkvara on populaarne lahendus ettevõtetele, kes soovivad kulusid vähendada ja klientide rahulolu parandada. Klienditoe iseteenindustarkvara pakub teadmiste andmebaase ja iseteenindusportaale, võimaldades ettevõtetel kliente automaatselt ööpäevaringselt aidata. See artikkel uurib, mis paneb need süsteemid toimima ja milline neist on Teile parim.

Mis on klientide iseteenindustarkvara?

Klientide iseteenindustarkvara on teatud tüüpi klienditeenindus, mis võimaldab klientidel end ise aidata. Seda terminit kasutatakse klienditoe süsteemide kohta, mis on enamasti automatiseeritud ja vähese inimese sekkumisega. Iseteenindustarkvarale pääsete juurde erinevate meediumide kaudu, näiteks reaalajas vestlus veebilehtel või mobiilirakendustes. See tarkvara pakub tavaliselt vastuseid korduma kippuvatele küsimustele ja ressursse, mis võimaldavad klientidel oma probleeme lahendada ilma ettevõtte esindajate abita.

Klientide iseteenindustarkvara on oluline, kuna see vähendab reageerimisaega, säästab aega ja raha ning võimaldab ettevõtetel pakkuda oma klientidele paremat tuge. Kuna ettevõtte prioriteedid nihkuvad erakordse kogemuse pakkumisele kõigis kanalites, on edu saavutamiseks vajalik mugav ja kvaliteetne kliendikogemus. Kliendi iseteenindustarkvara just seda pakubki. Tarkvara pakutakse mitme makseplaanina ja enamik teenuseid pakub tasuta prooviversiooni.

Kuidas iseteenindustarkvara töötab?

Enamik iseteenindustarkvara lahendusi pakuvad klientidele arveldust, eeskirju ja üldisi tooteteadmisi. Seda tehakse interaktiivse häälvastuse, tekstsõnumite, e-posti, portaali toe, mobiilirakenduste, veebivestluse ja sotsiaalmeedia kaudu. Kasutajad pääsevad asjakohasele teabele juurde ööpäevaringselt, kasutades lisaks iseteenindusportaalidele ja teadmiste andmebaasidele ülaltoodud funktsioone.

Iseteenindustarkvara komponendid

Iseteenindustarkvara peamised komponendid on otsingufunktsioonid, piletisüsteem, arvutitelefoni integreerimine ja teadmusbaas. Need tööriistad võimaldavad Teil avaldada teavet, millele on kasutajatel lihtne juurde pääseda ööpäevaringselt. Enne iseteenindustarkvara lahenduse valimist peaksite tutvuma selle kõigi oluliste komponentidega.

Tugipiletisüsteem

Piletisüsteem on iseteenindustarkvara rakenduste tavaline funktsioon. See komponent võimaldab kasutajatel esitada päringuid ja teha koostööd IT-toe spetsialistidega probleemide lahendamiseks. Kui pilet on esitatud, muutub see nähtavaks ühele või mitmele tehnikule, kes probleemi kasutaja eest lahendab. Piletisüsteemi komponent haldab elutsüklit selle loomisest kuni olekuvärskenduste, probleemide lahendamise ja sulgemiseni. Mõnes süsteemis võivad piletid sisaldada ka manuseid (nt ekraanipilte või logisid), mis aitavad tehnikutel probleemist paremini aru saada. Kui probleem on lahendatud, suletakse pilet.

Tugipiletisüsteemi-tarkvara-LiveAgent-1

Reaalajas vestluse tarkvara

Live chat software allows you to chat with customers quickly when they have a problem. Live chat software is powered by automation and assists your customers by an automated response or by connecting to a relevant customer service agent. The best self-service software in 2022 provides automated solutions over live chat and connects to agents if needed. In addition, you can integrate live chat into numerous third-party platforms.

Kõnekeskuse tarkvara

The call center portion of self-service software allows your team to talk to customers in their time of need if automatic solutions do not solve their problem. In a call center, calls get dispersed to available agents as they come in. Without a call center, you may not be able to accept incoming calls or dispatch staff appropriately.

kõnekeskuse-haldamine-kõnede-ajalugu

Kliendiportaal

Kliendiportaalid võimaldavad klientidel pääseda Teie teadmusbaasini. Nende portaalide kaudu saate kaebusi käsitledes jagada teavet oma klientidega. Lisaks saate vähendada klientide aega, mis kulub agentidega rääkimisele, luues oma kliendiportaali kogukonnafoorumid, teabeandmebaasi ja KKK jaotise. Teadlik kliendiportaal on parimas iseteenindustarkvaras hädavajalik.

Iseteenindustarkvara põhifunktsioonid

Iseteenindustarkvara annab Teile juurdepääsu kõikidele Teie andmetele ühelt platvormilt. See tähendab, et kui kasutajal tekib probleem, saab ta otsida lahendust oma kõik ühes tugikeskusest. Kui kasutajad ei leia rahuldavat vastust, on nende käsutuses eskalatsioonivalikud, nagu e-posti tugi, reaalajas vestlus, teadmusbaas ja iseteenindusportaal. Põhifunktsioonide hulka kuuluvad:

Sotsiaalmeedia haldus

Parimate iseteenindustarkvara süsteemide sotsiaalmeedia halduse komponent loob klientidega sotsiaalmeedias ühenduse. Hallates oma kohalolekut sotsiaalmeedias näete, kus ja kuidas saate kasutajatele kõige paremini teavet edastada. Saate seda teavet kasutada oma digitaalse kohaloleku edasiseks haldamiseks ja klienditeeninduskogemuse parandamiseks.

Ühendage Twitter klienditoe tarkvaraga - LiveAgent

Teadmusbaas

The best self-service software includes a knowledge base. The knowledge base contains all documentation and resources necessary for users to know their way around the software and its features. For example, a knowledge base can consist of videos, knowledge articles, and FAQ sections.

Teadmusbaasi kohandamine kliendiportaali tarkvaras - LiveAgent

Reaalajas vestluse vidin

Another common feature of self-service software is a live chat with agents, meaning users can video call or message an agent whenever they need help. Live chat eliminates waiting on hold over the phone or queueing at reception with all queries managed online.

Vestlusakna dokkimise funktsioon reaalajas vestluse tarkvaras - LiveAgent

24/7 automaatika

With an automated system running on a company’s website or intranet, customers can access service 24/7 from anywhere there is internet connectivity. Around-the-clock automation reduces the amount of staff needed while improving your profits. 66% of customers try to solve their issues independently before contacting customer support. To automate your system, you can use canned messages, predefined answers, and multiple knowledge bases.

Iseteenindusportaal

You can add automatic features to your self-service portal so customers can get the answers to their questions 24/7. This can include knowledge-based articles, instructional videos, community forums, and more. Your self-service portal should be where customers look for answers before reaching out to agents.

Kliendiportaali tarkvara - LiveAgent

Find what's right for you!

Are you looking for self-service software that will best suit needs of your company? LiveAgent presents you with plenty of useful functions! Curious?

Kuidas valida parim iseteenindustarkvara

Iseteenindustarkvara ettevõttesse juurutamise valikutes on lihtne hätta jääda. Peate uurima ja kaaluma mitut valdkonda, et leida oma ettevõtte vajadustele kõige paremini sobiv lahendus. Lisaks peate enne parima tarkvara valimist kaaluma funktsioone, mastaapsust, kohustusi ja riistvara investeeringuid.

Kohustused

Kohustused võivad tarkvara tüübilt erineda. Iseteenindustarkvara, mis vajab arendajapoolset kohandamist, on oluliselt kalli. Muud kohustused hõlmavad koolitusaega, mida töötajad vajavad, enne kui nad tarkvaraga hakkama saavad. Oletame, et ettevõtte eesliinitöötajate voolavus on koondamiste või ametikõrgenduste tõttu kõrge. Sel juhul sobib kiiresti õpitav ja hõlpsasti kasutatav rakendus selle olukorraga paremini toime tulla. Süsteemi kõrge stabiilsuse tase on oluline ettevõtetele, kes toetuvad elutähtsate programmide ööpäevaringsele käitamisele.

Hinnakujundus

Iseteeninduslahenduse juurutamise maksumus sõltub erinevatest teguritest nagu töötajate koolitus, disain, juurutamine, hooldus, infrastruktuurikulud ja tugi. Selle tulemusel on iseteenindustarkvara jaoks saadaval erinevad hinnamudelid, sealhulgas olenevalt organisatsiooni vajadustest kasutuspõhiste-, igakuiste- ja aastamaksete mudelid.

Tugi

When choosing self-service software, you want to ensure that your team can quickly help customers with support tools. Selecting self-service software with 24/7 support and chat is helpful, especially if you have a large or remote team in various time zones. Thus, you want to seek support options that meet your business goals and needs.

Võimalus skaleerida üles või alla

Olenemata Teie ettevõtte praegusest suurusest, soovite valida iseteenindustarkvara, mis vastab Teie ettevõtte praegustele ja tulevastele vajadustele. Valige iseteenindustarkvara, mis suudab teie Igakuist tellimust suurendada või vähendada – see võimaldab Teil hõlpsasti tarkvara tellimust kohandada, kui Teie ettevõttel on aeglane või kiire aeg. Soovite kaaluda skaleeritavust, et tagada Teie vajadustele vastavad funktsioonid ja hind.

Tarkvara piirangud

Iga iseteenindustarkvara piirangute tundmine aitab Teil valida endale parima. Kontrollige kindlasti oma praegust personali suurust ja seda, millised funktsioonid on Teie jaoks kõige olulisemad. Näiteks võib Teie valitud tarkvara piirata kontaktkanaleid, sissetulevad kõnesid, video tuge ning tekstivestlusprogramme. Pidage seda meeles enne iseteenindustarkvara ostmist.

Koostöövõimalused

Kasulik oleks valida iseteenindustarkvara, mis teeb koostööd mitme tööriistaga, nagu telefon, vestlus, teadmusbaasid ja video. Omnikanalilise tarkvara abil saate teha koostööd läbi mitme kanali. Soovite valida tarkvara, mis võimaldab lihtsat suhtlust ettevõttesiseste ja -väliste kanalite kaudu.

Stand out from your competitors with a strong
customer service culture​

Iseteenindustarkvara kasutamise eelised

Iseteenindusvõimaluste pakkumine tarkvara sees võib aidata töötajatel teha oma tööd väiksemate kuludega, suurendades samal ajal klientide rahulolu. Iseteenindustarkvara kasutamise olulised eelised on kulude vähenemine, tootlikkuse suurenemine ja klientide rahulolu automatiseeritud toimingute kaudu.

  • Vähenenud kulud – iseteenindustarkvara juurutamine pakub märkimisväärselt väiksemaid kulusid tänu väiksemale koolitusele ja vähemale kliendiprobleemide lahendamiseks vajalikele agentidele. Iseteenindustarkvara saab oma teadmusbaasi artiklite abil ka Teie ettevõttesisese koolituse sujuvamaks muuta.
  • Suurenenud tootlikkus – kui iseteenindustarkvara on nõuetekohaselt rakendatud, võib see suurendada tootlikkust. Selle tulemusel pakutakse klientidele kiiremat rahulolu ja agendid saavad lahendada rohkem tähelepanu vajavaid probleeme.
  • Kliendirahulolu – iseteenindustarkvara suurendab klientide rahulolu tänu ööpäevaringsele juurdepääsu võimalusele. 27% klientidest ütles, et klienditeeninduse nende eelistatud kanaliga mitteühendamine aitas kaasa halvale kliendikogemusele. Vältige seda kliendisuhete ja rahulolu parandamiseks.

Eeldatakse klienditeenindustarkvara kasvu keskmiselt 15% jagu aastas kuni aastani 2027. Iseteenindustarkvara parimaks kasutamiseks peate tuvastama klientide ostuandmete trendid ja tugivajadused, et olla selle teabega kursis. Iseteenindustarkvara on muutunud järjest olulisemaks ka kodukontorite jaoks. Kasutades tehisintellekti iseteenindustarkvaras, saate kasutada vestlusturundust, aidates samal ajal klientidel probleeme lahendada.

Kliendi iseteenindustarkvara juurutamine

Customer self-service software implementation is quite complex compared to traditional product support channels. Several steps must be considered when implementing self-service software. It’s helpful to send surveys to ask what customers think about new approaches or how they interact with your company.

Iseteenindussüsteemide juurutamisel saavad tooteadministraatorid aidata luua klientidele tootekoolitusjuhendeid. Toote iseteenindustarkvara juurutamise etapp võtab tavaliselt vähem kui kaks nädalat. IT-töötajad ja välistarnijad peavad juurutamise ajal oma juurdepääsu kooskõlastama, vastasel juhul võib probleemiks olla seisak.

Kliendi iseteenindustarkvara kulud

Kliendi iseteenindustarkvara hinnaklass varieerub oluliselt ja sõltub erinevatest teguritest, nagu ettevõtte olemus. Tavaliselt nõuavad pika ajalooga kogenud ettevõtted oma toodete eest kõrgemat hinda. Kliendi iseteenindustarkvara võib olenevalt süsteemi funktsioonidest ja toest maksta sadadest tuhandeteni või rohkemgi. Viimane on eriti oluline suurte e-kaubanduse veebisaitide puhul, mis omavad tipp-perioodidel väga suurt liiklust. Avatud lähtekoodiga lahendused on tavaliselt tasuta ega nõua litsentsitasusid, kuid nende funktsionaalsus võib olla piiratud. Ettevõtted võivad võtta tasu kasutuse litsentsi eest ja omada isegi igakuiseid makseid, kuid pakuvad suurepäraseid funktsioone.

Mida arvavad kliendi LiveAgenti kõik ühes iseteenindustarkvarast?

“Võimalus omada meie e-posti, reaalajas vestlust, piletisüsteemi ja suhtlusvõrgustikke ühes kohas muudab meie elu ettevõtte kasvades palju lihtsamaks. Piletisüsteem on minu lemmik funktsioon, kuna seda on nii lihtne korraldada. Hea on ka see, et saame kohandada oma kohandatud lehtede välimust ja ka vestlust.”

Sara Owen

LiveAgent pakub kõik-ühes kasutajatoe tarkvara, sealhulgas võimsat iseteenindusteenust. Seda saavad kasutada kõik, kellel on interneti ühendus ja ühtlasi ei vaja see installimist. Kliendid naudivad LiveAgenti kõik-ühes võimaluste lihtsust, mis võimaldab nende ettevõtetel toime tulla kõigi klienditeeninduse kogemuse aspektidega. Koos automaatsete funktsioonide, mitme kanaliga suhtluse, täieliku kõnekeskuse ja muuga. LiveAgent suudab hõlpsasti hallata igat kliendi päringut ja omab keskmist kasutaja arvustust skooriga 4.7 tähte.

20 parimat klientide iseteenindustarkvara pakkujat

Et teie väike, keskmine või suur ettevõte saaks iseteenindusvõimalusi kõige paremini pakkuda, oleme koostanud 2022. aasta 20 parima iseteenindustarkvara nimekirja. Saadaval on alternatiiv, mis vastab Teie ettevõtte vajadustele koos erinevate funktsioonide, plusside ja miinuste ning hinnakujundusega.

1. LiveAgent

LiveAgenti koduleht

LiveAgent on veebisaitide tarkvara, mis pakub klienditeenindust e-posti, vestluse, telefoni ja muu kaudu. LiveAgenti tarkvara saab installida ettevõtte serverisse või LiveAgenti serveritesse, nagu enamiku veebipõhiste rakenduste puhul. LiveAgentiga saate hallata kõike alates iseteenindusvõimalustest kuni kõnekeskuse ja klienditeeninduse meeskondadeni.

LiveAgenti saavad kasutada mis tahes suurusega ettevõtted, alates väikestest kuni suurte ettevõteteni. Nende kõikehõlmavad funktsioonid ja suurepärane süsteemikvaliteet teevad LiveAgentist ideaalse klienditeeninduse lahenduse. LiveAgenti tarkvara saab kasutada igaüks tänu oma konkurentsivõimelisele hinnale ja tasuta prooviperioodidele.

Põhifunktsioonid

LiveAgent eristab end teistest süsteemidest, pakkudes tarkvara lihtsaks kasutamiseks enam kui 190 süsteemiintegratsiooni.

Põhifunktsioonides sisaldub:

  • Ülesannete haldus
  • Nõudmisel salvestamise funktsioon
  • Reaalajas vestlus
  • Teadmusbaas
  • Iseteenindusportaal
  • Sissetulevad kõned
  • Võimas analüütika

Plussid

  • Kliendid saavad end ise teenindada
  • Kohandatavad sildid ja sildid määravad töövooge prioriteediks
  • Automatiseeritud piletisüsteemid muudavad jälgimise interaktsioonid lihtsaks

Miinused

  • Harva võivad kirjad sattuda rämpsposti kausta
  • Meilide avamise jälgimine puudub
  • Puudub WhatsAppi integratsioon

Hind

Lisaks tasuta prooviversioonile pakub LiveAgent ka tasuta versiooni. Klientidel on võimalus valida mitme teenusetaseme ja hinnaplaani vahel, sealhulgas 15, 29 ja 49 dollarit agendi kohta kuus. LiveAgenti registreerumiseks pole krediitkaarti vaja.

2. Zoho Desk

Zoho Deski koduleht

Zoho Desk võimaldab igal ettevõttel või kaubamärgil hallata klientidega suhtlemist ja pakkuda iseteenindusvõimalusi juhuks, kui Teie agentidega ei saa ühendust. Zoho Desk saab aidata kõigis Teie vajadustes, alates iseteenindusest kuni kliendisuheteni.

Zoho Desk on soovitatav väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, kes saavad mitmeid päringuid. Zoho Deski kasutades on Teie kasutajatel alati juurdepääs usaldusväärsetele iseteenindusfunktsioonidele.

Põhifunktsioonid

Zoho Desk on ainulaadne, kuna suudab automatiseeritud funktsioonide kaudu hallata kaubamärgi mainet ja klientide suhtlust.

Põhifunktsioonides sisaldub:

  • Iseteenindusportaal
  • Võimalus teha koostööd meeskondade vahel.
  • Analüütika ülevaate ja mõju saamiseks.
  • Juhtpaneel agentidele ja juhtidele.
  • ZIA, kontekstuaalne AI.
  • Lihtsate ja korduvate ülesannete automatiseerimine.

Plussid

  • Lihtne teadmusbaaside automatiseerimine
  • Võimalus saada iga pileti kõik sammud ja ajalugu
  • Hallake suhtlust mitmest digitaalkanalist ühes süsteemis

Miinused

  • Pileteid ei saa konto järgi sortida
  • Puuduvad teavitused kui piletid saadetakse agendilt agendile
  • Veebivormide piiratud kohandamise võimalused

Hind

Zoho Deskil on neli teenusetaset, piiratud funktsioonidega tasuta versioon, 14, 23 ja 40 dollarit kuus agendi kohta. Samuti on saadaval Zoho Deski 15-päevane tasuta prooviversioon.

3. Intercom

Intercomi koduleht

Intercom communications software allows you to provide personalized customer experiences along the customer journey.

Intercomi kasutavad oma iseteenindustarkvara vajaduste rahuldamiseks üle maailma sellised ettevõtted nagu New Relic, Sotheby ja Shopify.

Põhifunktsioonid

Intercom eristab end teistest süsteemidest, pakkudes tõhusat viisi Teie ettevõtte tegevuse laiendamiseks.

Põhifunktsioonides sisaldub:

  • Iseteenindusportaal
  • Sotsiaalmeedia integreerimine
  • Ennetav vestlus
  • Järjekorra haldamine
  • Aruandlus ja analüüs
  • Sündmuse käivitatud toimingud

Plussid

  • Lihtne paigaldada
  • Salvestab kliendi vastused
  • Lihtne müügivihjetega vestelda

Miinused

  • Piiratud klienditugi
  • API ei suuda segmenti arhiveerida
  • Piiratud aruandlus

Hind

Intercomi funktsioone saate kasutada 38 või 75 dollarise valikuna. Vastamisrobotid ja kohandatud robotid algavad 99 dollarist, tootetutvustus aga 119 dollarist ja abikeskuse artiklite hind 49 dollarist. Kõik hinnad on kuus ja saadaval on ka tasuta prooviversioon. Edasise hinnapakkumise saamiseks peate nendega otse ühendust võtma.

4. Help Scout

Help Scout pakub aruandlust, tugevat API-d ja integreeritud teadmusbaasi. Seega võimaldab see kulutada Teie aega klienditeenindusele ja ärieesmärkidele, mitte väiksematele kliendiprobleemidele.

Help Scouti segadusevabad funktsioonid ja lihtne kasutamine on soovitatavad organisatsioonidele, kus on üle 500 kasutaja. Nende iseteenindusvajadused suudavad Teie äriga sammu pidada ega vii Teie ära alla.

Põhifunktsioonid

Help Scout eristub sellega, et keskendub klientide rahulolu skooride parandamisele.

Põhifunktsioonides sisaldub:

  • Iseteenindusportaal
  • Vastuste haldamine
  • Küsitlused ja tagasiside
  • Vestlus ja sõnumside
  • Kõnekeskuse haldus
  • Konserveeritud vastuste funktsioon

Plussid

  • Lihtne rakendada
  • Kõik-ühes lahendus
  • Lihtne kasutada

Miinused

  • Piletitele orienteeritud
  • Piiratud veebilehe integratsioon
  • Piiratud kohandamine

Hind

Help Scout pakub pakette 15, 25 ja 40 dollari eest agendi kohta kuus. Iga-aastase arve korral on kulu madalam. Samuti saate Help Scouti tasuta proovida.

5. Whatfix

Whatfix is a self-service software that enables users to resolve simple IT problems themselves through an app, minimizing the use of your support team while increasing customer satisfaction.

Whatfixi iseteenindustarkvara vähendab käivitamise aega, suurendab töötajate tootlikkust ja võrdub oma automatiseeritud funktsioonide kaudu positiivse tarkvara investeeringutasuvusega

Põhifunktsioonid

Whatfix eristub platvormide arvu poolest, millega nad koostööd teevad, nagu näiteks Salesforce, Office 365, Oracle CRM ja palju muud.

Põhifunktsioonides sisaldub:

  • Iseteeninduse tööriistad
  • Publiku sihtimine
  • Andmete kvaliteedi kontroll
  • Rakendusesisene koolitus
  • Mitmekeelne
  • Sisu loomine

Plussid

  • Vastutulelik klienditugi
  • Lihtne kasutada
  • Võimalus luua juhendeid mitmes keeles

Miinused

  • Pole saadaval mobiilile
  • Piiratud analüüsi võimalused
  • Pole ideaalne suurtele veebilehtedele

Hind

Whatfixil on tasuta prooviversioon ja tasuta tarkvara. Siiski peate nendega ise ühendust võtma, et saada isiklik iseteenindustarkvara hinnapakkumine.

6. Zendesk

Zendeski koduleht

Zendeski iseteenindustarkvara pakub võimalusi muuta sujuvamaks klienditoe haldamise ja pakkuda iseteeninduse võimalusi ühest tööriistast.

Zendesk self-service software is flexible with powerful automation tools, allowing you to focus on delivering better customer service instead of spending all your time answering customer questions. Small businesses can benefit greatly from Zendesk’s features.

Põhifunktsioonid

Zendesk eristab end teistest iseteenindussüsteemidest oma vestlusrobotite integreerimisega, mis lahendab kiiresti ööpäevaringselt igas suuruses ettevõttes klientide probleeme.

Põhifunktsioonides sisaldub:

  • Iseteenindusportaal
  • Virtuaalne assistent
  • Sotsiaalmeedia jälgimine
  • IVR ja häältuvastus
  • Ülesannete haldus
  • Negatiivse tagasiside haldamine

Plussid

  • Funktsiooniderohke
  • Saadaval 40 keeles
  • Lihtne kasutada

Miinused

  • Keeruline litsentsimine
  • Piiratud klienditugi
  • Nõuab agentide koolitust

Hind

Zendeskil on ainult tugiteenuste hind alates 19,99 dollarist agendi kohta kuus ja komplekti hinnad alates 49,99 dollarist agendi kohta kuus. Zendeskil on tasuta prooviversioon. Hinnapakkumise saamiseks peate nendega otse ühendust võtma.

7. Gladly

Gladly on isikupärastatud iseteenindustarkvara, millel pole eraldi integratsioone ja tarkvara omab probleemivaba kõnetuge, mis võimaldab Teie ettevõttel hakata kiiresti ja lihtsalt iseteenindusvõimalusi pakkuma.

Gladly abil saavad kliendid kasutada sujuvaid ja kiireid iseteenindusvõimalusi, mis on otse nende tarkvara sisse ehitatud. Gladly tarkvara oleks selle kasutuslihtsuse tõttu kasulik sellistele tööstusharudele nagu hotellindus ja reisimine.

Põhifunktsioonid

Tänu oma sisseehitatud iseteeninduse funktsioonidele eristab Gladly end konkurentidest, pakkudes väikeettevõtetele ja alustavatele ettevõtetele vajalikke tööriistu ilma täiendavat integreerimist nõudmata.

Põhifunktsioonides sisaldub:

  • Isikupärastamine
  • Iseteenindusportaal
  • Teadmiste haldamine
  • Probleemi jälgimine
  • Aruandlus ja analüüs
  • Teksti analüüs

Plussid

  • Lihtne kasutada
  • Palju funktsioone
  • Organiseeritud teabe esitamine

Miinused

  • Piiratud klienditugi
  • Uuem tarkvara
  • Kõne vead

Hind

Gladly pakub nii tasuta versiooni kui ka 38 ja 150 dollarist võimalust agendi kohta kuus.

8. HubSpot

HubSpot allows companies of all sizes to increase customer engagement via blogs, social media, landing pages, email campaigns, website content management, web analytics, and reporting.

Hubspot is recommended for businesses that utilize e-mail marketing. Hubspot allows 24/7 self-service solutions while offering email marketing features, making them a fit for those in various e-marketing realms.

Põhifunktsioonid

Hubspot on ainulaadne, pakkudes juurdepääsu isikupärastatud meililahendustele ja klienditeeninduse lahendustele ühes rakenduses. Hubspot on algselt kallim kui muud võimalused, kuid sellel on palju erinevaid võimalusi, muutes Hubspoti keskmistele ja suurtele ettevõtetele kättesaadavamaks.

Põhifunktsioonides sisaldub:

  • Reaalajas analüütika
  • Iseteenindusportaal
  • Sündmuse käivitatud toimingud
  • Google Analyticsi integreerimine
  • Mitme konto haldus
  • SEO haldus

Hind

Hubspot pakub tasuta versiooni ja tasuta prooviversiooni. Peale selle on valikud nagu 50 dollarit kuus, 600 dollarit aastas, 1780 dollarit kuus või 19 200 dollarit aastas ja 4000 dollarit kuus või 48 000 dollarit aastas.

9. Ada

Ada ühendab hõlpsasti kasutatava kliendihaldusplatvormi tööriistad Teie lemmik CRM-tööriistadega.

Ada abil saavad ettevõtted luua kõikehõlmavaid ja kaasahaaravaid turunduskampaaniaid, mis on optimeeritud mobiilseadmete jaoks. See teeb Adast suurepärase lahenduse väikestele ja mikroettevõtetele.

Põhifunktsioonid

Ada erineb teistest pakkujatest, kuna see keskendub Teie klienditeenindust toetavatele mobiilsetele lahendustele.

Põhifunktsioonides sisaldub:

  • Sotsiaalne turundus
  • Iseteenindamise lahendused
  • Kohandatavad CTA-d
  • Kanali haldus
  • Dünaamiline sisu
  • Müügivihje haldus

Plussid

  • Mõjustab turundustööd
  • Praktiline ja lihtne kasutada
  • Pilvepõhine

Miinused

  • E-posti tööriistad võiksid paremad olla
  • Puudub Instagrami integreerimine
  • Minimaalsed telefoni funktsioonid

Hind

Adal on tasuta prooviperiood ja paketid alates hinnast 40 dollarit kuus agendi kohta. Lisaks pakub Ada aastatellimusega 40% allahindlust, kuid hinnapakkumise saamiseks peate nendega otse ühendust võtma.

10. Document360

Document360 allows you to create knowledge base pieces to reduce support requests by up to 50%.

Document360 sobib suurepäraselt väikestele ja suurtele ettevõtetele, kes soovivad luua ja avaldada kasulikke teadmusbaase, mis vastavad Teie brändi identiteedile. Nendel põhjustel võivad olla väikesed ja keskmise suurusega ettevõtted Document360-st maksimumi.

Põhifunktsioonid

Põhjus, miks Document360 erineb teistest iseteenindusteenuste pakkujatest, on see, et mitmed asutused, näiteks Harvard, usaldavad selle teadmusbaasi tarkvara.

Põhifunktsioonides sisaldub:

  • Iseteenindusportaal
  • Sisuhaldus
  • Koostöö tööriistad
  • Teadmusbaasi haldus
  • Arutelud ja foorumid
  • Täisteksti otsing

Plussid

  • Abistav klienditugi
  • Keskne teabekeskus
  • Kasutage sisemise või välise teadmusbaasina

Miinused

  • Piiratud funktsioonid
  • Õigekirjakontrolli pole
  • Pole mobiilirakendust

Hind

Document360 pakub lisaks tasuta prooviversioonile 49, 149 ja 299 dollari suurust valikut kuus. Lisaks on olemas plaan Enterprise Plus, kuid hinnapakkumise saamiseks peate nendega otse ühendust võtma.

11. Hornbill Service Manager

Hornbill Service Manager offers a 100% codeless environment with powerful process automation that delivers quick services while saving costs.

Hornbill Service Manager eemaldab iseteenindustarkvara kodeerimispiirangud, mis kasutavad automaatseid värskendusi ja spetsiaalseid ressursse.

Põhifunktsioonid

Hornbill service manager eristab end oma automatiseerimise ja lihtsalt kasutatava iseteenindustarkvaraga, mis aitab väikeettevõtetel kasvada.

Põhifunktsioonides sisaldub:

  • Väljalaske haldamine
  • Teadmusbaasi haldus
  • Teenuse aruandlus
  • Problem haldamine
  • Konfiguratsioonihaldus
  • Varade jälgimine

Plussid

  • Intuitiivne kasutada
  • Lihtne seadistada
  • Kohandatavad protsessid

Miinused

  • Piiratud funktsioonid, nagu juhtpaneeli funktsionaalsus
  • Aruannete rakendamine võib olla keeruline
  • Pärast loomist ei saa pileti tüüpi muuta

Hind

Hornbill Service Manager pakub tasuta prooviversiooni. Peale selle peate pakkumise saamiseks nendega otse ühendust võtma.

12. Freshdesk kontaktkeskus

Freshdeski koduleht

Freshdesk transforms agents into customer advocates through social media integration with Facebook, Twitter, Gmail, LinkedIn, and more.

Freshdeski kontaktkeskus haldab ja täiustab telefonivestlusi kõige paremini valitsusväliste organisatsioonide, NFP ja BFSI tööstusharudes, pakkudes jätkusuutlikke iseteeninduslahendusi.

Põhifunktsioonid

Freshdeski kontaktkeskus eristub tänu oma võimele hõlpsasti hallata ja sujuvamaks muuta keskmiste ja suurte ettevõtete iseteeninduse toiminguid.

Põhifunktsioonides sisaldub:

  • Virtuaalne kõnekeskus
  • Aruandlus ja analüüs
  • Töötajate tegevuse jälgimine
  • Koostöövahendid
  • Kombineeritud kõnekeskus
  • Iseteeninduse võimalused

Plussid

  • Analüüsib iganädalast kõnede mahtu
  • Jälgib klientide probleeme
  • Lihtne seadistada

Miinused

  • Iga pilet suunatakse kontohaldurile
  • Aeglane klienditeeninduse reageerimine
  • Kõnevoogu ei ole lihtne reguleerida

Hind

Lisaks valikule 15 ja 39 dollarit agendi kohta kuus on olemas ka tasuta versioon. Saadaval on ka süsteemi tasuta prooviversioon.

13. Helpshift

Helpshift platvorm integreerib automatiseerimise, robotid, sõnumivahetuse ja tehisintellekti skaleeruvasse klienditeenindusplatvormi.

Väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele mõeldud Helpshift pakub telefoni- ja veebipõhist vestlustuge ainulaadse makseplaaniga, mis põhineb kliendi suhtlusel.

Põhifunktsioonid

Helpshift on ainulaadne, kuna tal on kogemusi tehisintellekti kasutavate mobiilplatvormide ja mobiilimängude iseteeninduslahenduste haldamisel, mistõttu on Helpshift ideaalne digitaalse loomingu valdkonna ettevõtjatele.

Põhifunktsioonides sisaldub:

  • Vestlusrobot
  • Teadmusbaasi haldus
  • Kaugjuurdepääs ja -juhtimine
  • Konserveeritud sõnumid
  • Piletite haldamine
  • Iseteenindusportaal

Hind

Helpshifti maksemudel põhineb lõpetatud klienditeeninduse suhtlusel, mis tähendab, et maksate ainult nende probleemide eest, mille lahendate. Helpshift pakub nii oma tarkvara tasuta prooviversiooni kui ka tasuta versiooni. Hinnapakkumise saamiseks peate siiski nendega ühendust võtma.

14. TeamSupport

TeamSupporti koduleht

Teamsupport kasutab tõhusat piletihaldust ja omnikanali tuge, et pakkuda iseteenindusvõimalusi mitmes digitaalkanalis, võimaldades ettevõtetel hõlpsat skaleeritavust ning pakkudes samal ajal suurepärast klienditeenindust.

Spetsiaalselt ettevõtetele, kes peavad oma tööriistu kõrgetasemeliste probleemide lahendamiseks skaleerima. Teamsupport on neile õige lahendus.

Põhifunktsioonid

Teamsupport on ainulaadne, kuna see võimaldab suurtel meeskondadel jälgida pileti kohta lisateavet, mitte ainult probleemi. Lisaks saate oma ettevõtte iseteenindusvõimalusi sujuvamaks muuta.

Põhifunktsioonides sisaldub:

  • Mitme kanaliline suhtlus
  • Iseteenindusportaal
  • Kõnekeskuse haldus
  • Töövoo konfiguratsioon
  • Aruandlus ja analüüs
  • Reaalajas vestlus

Plussid

  • Ööpäevaringne tugi
  • Meeskonna ja töövoo juhtimine
  • Intuitiivne funktsionaalsus

Miinused

  • “Kohmakas” tarkvara
  • Seadistamine võib olla segane
  • Piiratud kohandamine

Hind

Teamsupport pakub tasuta prooviversiooni lisaks 50 ja 69 dollarilisele agendi kuuplaanile. Teamsupport pakub ka oma tarkvara tasuta versiooni.

15. Kustomer

Kustomer võimaldab Teil automatiseerida 40% oma vestlustest, ilma et see kahjustaks pakutava teenuse kvaliteeti.

Kustomer võimaldab kasutajatel luua kohandatavaid roboteid, mis võivad aidata töövoogudes ja klientidega suhtlemisel – muuta sujuvamaks Teie toiminguid ja vähendada ettevõtte kulusid.

Põhifunktsioonid

Kustomeri ainulaadne aspekt on selle AI-toega eraldussüsteem, mis toimib klientidega suhtlemisel Teie esimese kaitseliinina. Lisaks töötab Kustomer hästi väikeste ja keskmise suurusega ettevõtetega.

Põhifunktsioonides sisaldub:

  • Iseteenindusportaal
  • Reporting and analytics
  • Reaalajas vestlus
  • Virtuaalne assistent
  • Võrgu jälgimine
  • Mitme kanaliga andmete kogumine

Hind

Kustomeri tarkvara on saadaval 89 ja 139 dollari eest. Tarkvara tasuta prooviversiooni ega tasuta versiooni pole saadaval.

16. Airkit

Airkit integreerub Teie veebisaidi backendi, et pakkuda iseteenindusvõimalusi, pakkudes samal ajal Teie klientidele digitaalseid kogemusi.

Airkit võimaldab insenerimeeskondadel juurutada veebisaidi taustaprogrammi täiendavaid klienditeeninduse funktsioone, ilma et oleks vaja täiendavaid töötajaid palgata.

Põhifunktsioonid

Erinevalt teistest pakkujatest pakub Airkit kohandatud automatiseerimist, mida saab integreerida Teie backendi. Seega on see suurepärane valik keskmistele ja suurtele ettevõtetele.

Põhifunktsioonides sisaldub:

  • Aruandlus ja analüüs
  • Iseteeninduse võimalused
  • API
  • Kolmanda osapoole integratsioon
  • Andmete kogumine
  • Kohandatavad mallid

Plussid

  • Lihtne kasutada
  • Klienditeeninduse tugi
  • Iseteeninduse funktsioonid

Miinused

  • Piiratud funktsioonid
  • Uus tarkvara
  • Puudub Google Analyticsi integratsioon

Hind

Võite proovida Airkit tasuta, kuid oma ettevõttele kohandatud hinnapakkumise saamiseks peate nendega otse ühendust võtma.

17. LiveHelpNow

LiveHelpNow pakub oma kasutajatoe tarkvaras mitmeid funktsioone, nagu reaalajas vestlus, teadmusbaas ja meilihaldus.

LiveHelpNow on soovitatav kasutada selle auhinnatud reaalajas vestlustarkvara poolest, mis võib erinevate funktsioonidega aidata eriti väikeseid ja keskmise suurusega ettevõtteid.

Põhifunktsioonid

LiveHelpNow paistab silma sellega, et keskendub klientide rahulolu parandamisele iseteeninduslahenduste ja müügivihjete genereerimise abil müügi suurendamisele.

Põhifunktsioonides sisaldub:

  • Iseteenindusportaal
  • Kohandatavad ja manustatud aknad
  • Mitme kanaliline suhtlus
  • Geo-sihtimine
  • Kõnekeskuse haldus
  • Konserveeritud sõnumid
  • IT varade haldus

Plussid

  • Lihtne rakendada
  • Kasulik analüütika
  • Klienditeeninduse automatiseerimine

Miinused

  • Piiratud klienditugi
  • Piiratud kohandamine
  • Piiratud funktsioonid ja kasutajaliides

Hind

LiveHelpNow offers email ticket management, live chat, and knowledge base options starting at $21. Furthermore, they do not offer a free version, just a free trial.

18. Replicant

Replicanti koduleht

Replicant pakub klientide lahendamise tarkvara, mis kasutab tehisintellekti klientidega suhtlemiseks ja küsimustele viivituseta vastamiseks.

Replicant võib aidata suurimatel ettevõtetel AI-häälkõnede abil oma klienditeenindust automatiseerida. Kliendikõnede kõiki aspekte saab hallata koos teadmiste andmebaasidega, mis pakuvad koheseid lahendusi. Replicant pakub ööpäevaringset kliendituge hääl-AI kaudu telefoni teel, et lahendada klientide probleemid kiiresti ja loomulikult.

Põhifunktsioonid

Replicant on ainulaadne oma võime poolest klienditeeninduse automatiseerimiseks kasutada AI häältuge.

Põhifunktsioonides sisaldub:

  • Kõne süntees
  • Vestlusrobot
  • Kontekstuaalne juhendamine
  • Reaalajas vestlus
  • Mitme kanaliline suhtlus
  • Mitmekeelne

Plussid

  • Abivalmis klienditeeniundus
  • AI häälkõned
  • Klientidele keskenduv tarkvara

Miinused

  • Piiratud funktsioonid
  • Õppimiskõver
  • Piiratud kohandamine

Hind

Replicant pakub oma autonoomse kontaktkeskuse tasuta demo, kuid hinnapakkumise saamiseks peate nendega otse ühendust võtma.

19. Apty

Apty aitab parandada töötajate tootlikkust, vähendada koolituskulusid ja suurendada tarkvara ROI-d, kasutades nende ekraanil kuvatavat juhendamisplatvormi.

Apty aitab ettevõtetel täiustada oma praegust toodet ja võtta kasutusele kliendisõbralikud funktsioonid, kasutades oma SaaS-i toodet.

Põhifunktsioonid

Apty eristab end teistest pakkujatest, kuna suudab pakkuda kliendisõbralikke funktsioone teistest pakkujatest madalama hinnaga. Muutes Apty klienditeeninduse lahenduseks väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele.

Põhifunktsioonides sisaldub:

  • Kasutaja liitumine
  • Käivitamise juhtimine
  • Rakendusesisene koolitus
  • Kontekstuaalne juhendamine
  • Sisu loomine
  • Küsitlused ja tagasiside

Plussid

  • Ülevaated ja andmed
  • Aitab kasutajate sisseelamisel
  • Abistav klienditugi

Miinused

  • Kasutajate õppimiskõver
  • Piiratud tarkvara integreerimine
  • Pole veebifoorumit ega kogukonda

Hind

Apty pakub oma tarkvara tasuta prooviversiooni ja tasuta versiooni. Kui soovite kasutada kõiki nende funktsioone, võtke ühendust otse Aptyga, et luua kohandatud plaan ja saada Teile sobiv pakkumine.

20. Solvvy

Solvvy on pilvepõhine lahendus, mis automatiseerib Teie ettevõtet toimivuse jälgimise ja töövoo toega, kasutades Teie klienditeeninduse vajaduste rahuldamiseks vestlusroboteid.

Solvvy offers a scalable personalized customer experience using automation features and a next-gen chatbot, making it a perfect solution for small to large sized businesses looking to automate operations.

Põhifunktsioonid

Solvvy eristab end teistest pakkujatest, kasutades kliendikogemuse automatiseerimiseks järgmise põlvkonna vestlusrobotit.

Põhifunktsioonides sisaldub:

  • Vestlusrobot
  • Iseteeninduse funktsioonid
  • Eelnevalt konfigureeritud robot
  • Mitme kanaliline suhtlus
  • Teadmusbaas
  • Töövood

Hind

Solvvy pakub kolme teenusetaset:

Still didn't make up your mind?

LiveAgent offers you free trial so you can try all those features and integrations for yourself. Curious about all the opportunities?

Kas iseteenindustarkvara prooviversioon on kasulik?

Parimal iseteenindustarkvaral on prooviversioon, mis võimaldab töötajatel seda enne ostmist või ettevõttesse juurutamist testida. See annab tööandjale võimaluse jälgida, kuidas nende töötajad tarkvara kasutavad, et teha kindlaks, kas nad vajavad konkreetseid funktsioone või mitte.

Iseteenindustarkvara demoversiooni eelised

  • Tasuta prooviversioonid aitavad Teil kindlaks teha, kas konkreetne toode sobib Teie ärieesmärkidega.
  • Tasuta prooviperiood võimaldab Teil midagi proovida ilma raha kulutamata. Kui see Teile pärast prooviperioodi ei meeldi, saate selle lihtsalt desinstallida.
  • Demoversioon vähendab raisatud raha ja aega ostudele, mis ei sobi Teie ettevõttele.
  • Demoversioon võimaldab ettevõtetel näha, kuidas kogu nende meeskond igasse tarkvara moodulisse sobib, ilma et nad peaksid ostma erinevaid versioone.

Hankige iseteenindustarkvara prooviversioon

Võite registreeruda LiveAgenti iseteenindustarkvara tasuta 14-päevasele proovperioodile aadressil /trial/. Krediitkaarti pole vaja, mistõttu on tarkvara tasuta proovimine ja selle sobivuse kontrollimine lihtsam kui kunagi varem.

Järeldus

Kui Teil on ettevõte, teate, kui oluline on klienditeenindus. Lisaks kõikidele Teie muudele kohustustele ja ülesannetele võib ööpäevaringse toe pakkumine olla keeruline. Siin võib abiks olla iseteenindustarkvara. Üks selline süsteem on LiveAgent, mis on loodud spetsiaalselt ettevõtetele, kes otsivad lihtsat viisi, et vabastada oma esindajad korduvatele küsimustele vastamisest, võimaldades neil keskenduda kvaliteetsele teenindusele ja keerukamatele probleemidele. Kliendid saavad ise vastuseid leida, ilma et peaksid kellegagi Teie organisatsioonis ühendust võtma – säästes nii enda kui ka Teie aega. LiveAgent pakub tasuta 14-päevast prooviperioodi, nii et saate seda enne ostmist proovida ja veenduda, et Teie iseteenindustarkvara sobib Teie meeskonnale.

FAQ

What is a customer self-service software?

Customer self-service software is an online service that allows companies to communicate with their customers. It can automate many of the processes associated with customer service, such as updating records in real-time, allowing users to view account information, and answering common questions. Customer self-service software is a convenient way of interacting with company services than face-to-face or telephone communication. E-mail messages and their automated responses are stored on servers for later reference, making self-service software easier than going through the customer service department again.

How does self-service software work?

Self-service software is software that provides specific services directly to consumers without human interaction. Self-service software can reduce workloads for both companies providing the service and customers themselves because it can answer emails, chat with customers online, or navigate digital platforms accurately to provide requested information. If customer issues can not be addressed through self-service systems, you can route customers to your customer support team.

What are the key features of self-service software?

Self-service software gives you access to all your data from one platform. This means when a user encounters a problem, they can search for a solution in their all-in-one support center. If users cannot find a satisfactory answer, escalation options like e-mail support or live chat are at their disposal.

How to choose the best self-service software?

Several simple questions should be answered in order to select the right self-service solution. Ask yourself how much technology you want to manage and support. Consider what types of service incidents your users encounter most frequently and what level of access they need to solve problems independently. When you identify the critical features for your environment, it is easy to find free trial software solutions that fit your business and users.

What are the benefits of using self-service software?

There are multiple benefits to using self-service software. One is convenience, allowing your customers to save time and access the information they need 24/7. In addition to ensuring the quality of customer service, you will maintain updated records on your customers through their self-service interactions. This new information and automation will reduce the costs of your customer service needs.

The market size of customer self-service software is expected to grow an annual average of 15% until 2027. To best utilize self-service software, you must identify customer trends in their purchase data, support needs and always stay up to date with this information. There has been an increasing number of home offices that need to utilize self-service software and small businesses. By using artificial intelligence in self-service software, these businesses can use conversational marketing to decrease costs and increase customer satisfaction.

How to implement self-service software?

Self-service software can be easily implemented within your business. The exact way relies on the software you have. Some self-service software allows for the creation as well as the implementation of knowledge bases. You will need to upload this software to your devices, integrate this software into your website, and customize your information for your customers for the software to be completely operational.

Is self-service customer software expensive?

Customer self-service software can be expensive, while others will be more affordable. Scaling options with plans allow you only to get the features you need for your team members at a reduced price that fits your budget. It would help if you versed yourself with the payment plan of the self-service software system you are considering.

Is a trial version of self-service software useful?

Yes! A free trial version of self-service software allows you to test the software before purchasing it. Allowing you to see if its various features match your company's customer self-service needs before purchasing them.

Klienditeeninduse tarkvara ühendab võimsa postkasti, reaalajas vestluse, sisseehitatud kõnekeskuse ja kliendiportaali. Valige oma vajadustele õige.

Klienditeeninduse tarkvara

Käesolevas tekstis tutvustatakse mitmeid erinevaid turunduse automatiseerimise lahendusi. Klaviyo on platvorm, mis on spetsialiseerunud e-posti ja SMS-ide automatiseerimisele ning pakub kasutajatele võimalusi klientide kaasamiseks. Freshdesk on kasutajatoe tarkvara, mida saab integreerida teiste rakendustega ning mis sobib suurepäraselt klienditoe taotluste ühtlustamiseks. Google Analytics on platvorm, mis jälgib veebisaidi ja reklaamiliiklust, ning pakub kasutajatele võimalusi sihtrühma kohta ülevaate saamiseks. Intercom on ettevõtte sõnumsiderakendus, mida kasutatakse olemasolevate ja potentsiaalsete klientidega suhtlemiseks, ning Klaus on platvorm, mis võimaldab parandada klienditeeninduse kvaliteeti tagasiside kaudu. Igal lahendusel on oma plussid ja miinused ning oma kohandatud hind.

Tugiteenuse piletisüsteemid aitavad meeskondadel hallata suurt päringute mahtu üle mitme kanali ja võimaldab neil vastata päringutele kiirelt ja teadlikult.

Tugipiletite süsteem

Tekst tutvustab erinevaid tugitarkvara lahendusi, mida ettevõtted saavad kasutada oma klienditeeninduse protsesside haldamiseks. Vivantio aitab meeskonda hallata, HaloITSM tagab ITIL protsesside kooskõla ja Hiver võimaldab kiiret ja empaatilist tegutsemist Gmaili-põhiselt. Gorgias aga konsolideerib kliendi andmed ühte kohta, et hõlbustada tugiteenuste pakkumist. Hinnad varieeruvad vastavalt funktsioonidele ja kasutajate arvule.

Kliendikogemuse tarkvara mängib võtmerolli klientide tagasiside kogumisel, korraldamisel ja jälgimisel tänapäeva ettevõttes.

Kliendikogemuse tarkvara

Kliendikogemuse tarkvarad aitavad sujuvamalt turundada, tänu automatiseerimisele ja masinõppele. Platvormid pakuvad erinevaid hindu ja tasuta prooviversioone. LiveAgent pakub palju tööriistu ja funktsioone mitmesuguste kanalite ja integratsioonidega. Platvorm teenib paremaid hinnanguid kui mõned teised turuliidrid. Olulised komponendid on ka sotsiaalmeedia, suhtlusvahendid ja ressursid.

Enam pole vajadust otsida – siit leiate klienditeeninduse standardite kontrollnimekirja, mis aitab Teil 2022. aastaks täita kõik vajadused.

Klienditeeninduse standardite kontrollnimekiri

Hea klienditeenindus tuleks saavutada kõrgete standardite ja agentide tõhustatud oskuste kaudu, tulemusplaanide ja koolitusega. Klienditeeninduse reeglid eeldavad viisakust, abivalmidust ja professionaalsust klientidele. Erinevad teeninduse tüübid hõlmavad iseteenindust, reaalajas teenindust, veebipõhist ja kogukonna teenindust. Suurepärane klienditeenindus on kasulik, sest see suurendab klientide rahulolu, lojaalsust ja hoidmist, samal ajal vähendades kulusid.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo