Iseteeninduse tarkvara on spetsiaalselt ettevõtetele loodud tarkvara, mis võimaldab klientidel leida ise vastuseid oma küsimustele ja probleemidele, vabastades ettevõtte esindajad korduvate küsimuste käsitlemisest. See tarkvara aitab ettevõtetel keskenduda kvaliteetsele teenindusele ja keerukamatele probleemidele ning pakub erinevaid funktsioone nagu live chat, kõnekeskus ja teadmistebaas.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Iseteenindustarkvara on populaarne lahendus ettevõtetele, kes soovivad kulusid vähendada ja klientide rahulolu parandada. Klienditoe iseteenindustarkvara pakub teadmiste andmebaase ja iseteenindusportaale, võimaldades ettevõtetel kliente automaatselt ööpäevaringselt aidata. See artikkel uurib, mis paneb need süsteemid toimima ja milline neist on Teile parim.
Klientide iseteenindustarkvara on teatud tüüpi klienditeenindus, mis võimaldab klientidel end ise aidata. Seda terminit kasutatakse klienditoe süsteemide kohta, mis on enamasti automatiseeritud ja vähese inimese sekkumisega. Iseteenindustarkvarale pääsete juurde erinevate meediumide kaudu, näiteks reaalajas vestlus veebilehtel või mobiilirakendustes. See tarkvara pakub tavaliselt vastuseid korduma kippuvatele küsimustele ja ressursse, mis võimaldavad klientidel oma probleeme lahendada ilma ettevõtte esindajate abita.
Klientide iseteenindustarkvara on oluline, kuna see vähendab reageerimisaega, säästab aega ja raha ning võimaldab ettevõtetel pakkuda oma klientidele paremat tuge. Kuna ettevõtte prioriteedid nihkuvad erakordse kogemuse pakkumisele kõigis kanalites, on edu saavutamiseks vajalik mugav ja kvaliteetne kliendikogemus. Kliendi iseteenindustarkvara just seda pakubki. Tarkvara pakutakse mitme makseplaanina ja enamik teenuseid pakub tasuta prooviversiooni.
Enamik iseteenindustarkvara lahendusi pakuvad klientidele arveldust, eeskirju ja üldisi tooteteadmisi. Seda tehakse interaktiivse häälvastuse, tekstsõnumite, e-posti, portaali toe, mobiilirakenduste, veebivestluse ja sotsiaalmeedia kaudu. Kasutajad pääsevad asjakohasele teabele juurde ööpäevaringselt, kasutades lisaks iseteenindusportaalidele ja teadmiste andmebaasidele ülaltoodud funktsioone.
Iseteenindustarkvara peamised komponendid on otsingufunktsioonid, piletisüsteem, arvutitelefoni integreerimine ja teadmusbaas. Need tööriistad võimaldavad Teil avaldada teavet, millele on kasutajatel lihtne juurde pääseda ööpäevaringselt. Enne iseteenindustarkvara lahenduse valimist peaksite tutvuma selle kõigi oluliste komponentidega.
Piletisüsteem on iseteenindustarkvara rakenduste tavaline funktsioon. See komponent võimaldab kasutajatel esitada päringuid ja teha koostööd IT-toe spetsialistidega probleemide lahendamiseks. Kui pilet on esitatud, muutub see nähtavaks ühele või mitmele tehnikule, kes probleemi kasutaja eest lahendab. Piletisüsteemi komponent haldab elutsüklit selle loomisest kuni olekuvärskenduste, probleemide lahendamise ja sulgemiseni. Mõnes süsteemis võivad piletid sisaldada ka manuseid (nt ekraanipilte või logisid), mis aitavad tehnikutel probleemist paremini aru saada. Kui probleem on lahendatud, suletakse pilet.
Live chat software allows you to chat with customers quickly when they have a problem. Live chat software is powered by automation and assists your customers by an automated response or by connecting to a relevant customer service agent. The best self-service software in 2022 provides automated solutions over live chat and connects to agents if needed. In addition, you can integrate live chat into numerous third-party platforms.
The call center portion of self-service software allows your team to talk to customers in their time of need if automatic solutions do not solve their problem. In a call center, calls get dispersed to available agents as they come in. Without a call center, you may not be able to accept incoming calls or dispatch staff appropriately.
Kliendiportaalid võimaldavad klientidel pääseda Teie teadmusbaasini. Nende portaalide kaudu saate kaebusi käsitledes jagada teavet oma klientidega. Lisaks saate vähendada klientide aega, mis kulub agentidega rääkimisele, luues oma kliendiportaali kogukonnafoorumid, teabeandmebaasi ja KKK jaotise. Teadlik kliendiportaal on parimas iseteenindustarkvaras hädavajalik.
Iseteenindustarkvara annab Teile juurdepääsu kõikidele Teie andmetele ühelt platvormilt. See tähendab, et kui kasutajal tekib probleem, saab ta otsida lahendust oma kõik ühes tugikeskusest. Kui kasutajad ei leia rahuldavat vastust, on nende käsutuses eskalatsioonivalikud, nagu e-posti tugi, reaalajas vestlus, teadmusbaas ja iseteenindusportaal. Põhifunktsioonide hulka kuuluvad:
Parimate iseteenindustarkvara süsteemide sotsiaalmeedia halduse komponent loob klientidega sotsiaalmeedias ühenduse. Hallates oma kohalolekut sotsiaalmeedias näete, kus ja kuidas saate kasutajatele kõige paremini teavet edastada. Saate seda teavet kasutada oma digitaalse kohaloleku edasiseks haldamiseks ja klienditeeninduskogemuse parandamiseks.
The best self-service software includes a knowledge base. The knowledge base contains all documentation and resources necessary for users to know their way around the software and its features. For example, a knowledge base can consist of videos, knowledge articles, and FAQ sections.
Another common feature of self-service software is a live chat with agents, meaning users can video call or message an agent whenever they need help. Live chat eliminates waiting on hold over the phone or queueing at reception with all queries managed online.
With an automated system running on a company’s website or intranet, customers can access service 24/7 from anywhere there is internet connectivity. Around-the-clock automation reduces the amount of staff needed while improving your profits. 66% of customers try to solve their issues independently before contacting customer support. To automate your system, you can use canned messages, predefined answers, and multiple knowledge bases.
You can add automatic features to your self-service portal so customers can get the answers to their questions 24/7. This can include knowledge-based articles, instructional videos, community forums, and more. Your self-service portal should be where customers look for answers before reaching out to agents.
Find what's right for you!
Are you looking for self-service software that will best suit needs of your company? LiveAgent presents you with plenty of useful functions! Curious?
Iseteenindustarkvara ettevõttesse juurutamise valikutes on lihtne hätta jääda. Peate uurima ja kaaluma mitut valdkonda, et leida oma ettevõtte vajadustele kõige paremini sobiv lahendus. Lisaks peate enne parima tarkvara valimist kaaluma funktsioone, mastaapsust, kohustusi ja riistvara investeeringuid.
Kohustused võivad tarkvara tüübilt erineda. Iseteenindustarkvara, mis vajab arendajapoolset kohandamist, on oluliselt kalli. Muud kohustused hõlmavad koolitusaega, mida töötajad vajavad, enne kui nad tarkvaraga hakkama saavad. Oletame, et ettevõtte eesliinitöötajate voolavus on koondamiste või ametikõrgenduste tõttu kõrge. Sel juhul sobib kiiresti õpitav ja hõlpsasti kasutatav rakendus selle olukorraga paremini toime tulla. Süsteemi kõrge stabiilsuse tase on oluline ettevõtetele, kes toetuvad elutähtsate programmide ööpäevaringsele käitamisele.
Iseteeninduslahenduse juurutamise maksumus sõltub erinevatest teguritest nagu töötajate koolitus, disain, juurutamine, hooldus, infrastruktuurikulud ja tugi. Selle tulemusel on iseteenindustarkvara jaoks saadaval erinevad hinnamudelid, sealhulgas olenevalt organisatsiooni vajadustest kasutuspõhiste-, igakuiste- ja aastamaksete mudelid.
When choosing self-service software, you want to ensure that your team can quickly help customers with support tools. Selecting self-service software with 24/7 support and chat is helpful, especially if you have a large or remote team in various time zones. Thus, you want to seek support options that meet your business goals and needs.
Olenemata Teie ettevõtte praegusest suurusest, soovite valida iseteenindustarkvara, mis vastab Teie ettevõtte praegustele ja tulevastele vajadustele. Valige iseteenindustarkvara, mis suudab teie Igakuist tellimust suurendada või vähendada – see võimaldab Teil hõlpsasti tarkvara tellimust kohandada, kui Teie ettevõttel on aeglane või kiire aeg. Soovite kaaluda skaleeritavust, et tagada Teie vajadustele vastavad funktsioonid ja hind.
Iga iseteenindustarkvara piirangute tundmine aitab Teil valida endale parima. Kontrollige kindlasti oma praegust personali suurust ja seda, millised funktsioonid on Teie jaoks kõige olulisemad. Näiteks võib Teie valitud tarkvara piirata kontaktkanaleid, sissetulevad kõnesid, video tuge ning tekstivestlusprogramme. Pidage seda meeles enne iseteenindustarkvara ostmist.
Kasulik oleks valida iseteenindustarkvara, mis teeb koostööd mitme tööriistaga, nagu telefon, vestlus, teadmusbaasid ja video. Omnikanalilise tarkvara abil saate teha koostööd läbi mitme kanali. Soovite valida tarkvara, mis võimaldab lihtsat suhtlust ettevõttesiseste ja -väliste kanalite kaudu.
Iseteenindusvõimaluste pakkumine tarkvara sees võib aidata töötajatel teha oma tööd väiksemate kuludega, suurendades samal ajal klientide rahulolu. Iseteenindustarkvara kasutamise olulised eelised on kulude vähenemine, tootlikkuse suurenemine ja klientide rahulolu automatiseeritud toimingute kaudu.
Eeldatakse klienditeenindustarkvara kasvu keskmiselt 15% jagu aastas kuni aastani 2027. Iseteenindustarkvara parimaks kasutamiseks peate tuvastama klientide ostuandmete trendid ja tugivajadused, et olla selle teabega kursis. Iseteenindustarkvara on muutunud järjest olulisemaks ka kodukontorite jaoks. Kasutades tehisintellekti iseteenindustarkvaras, saate kasutada vestlusturundust, aidates samal ajal klientidel probleeme lahendada.
Customer self-service software implementation is quite complex compared to traditional product support channels. Several steps must be considered when implementing self-service software. It’s helpful to send surveys to ask what customers think about new approaches or how they interact with your company.
Iseteenindussüsteemide juurutamisel saavad tooteadministraatorid aidata luua klientidele tootekoolitusjuhendeid. Toote iseteenindustarkvara juurutamise etapp võtab tavaliselt vähem kui kaks nädalat. IT-töötajad ja välistarnijad peavad juurutamise ajal oma juurdepääsu kooskõlastama, vastasel juhul võib probleemiks olla seisak.
Kliendi iseteenindustarkvara hinnaklass varieerub oluliselt ja sõltub erinevatest teguritest, nagu ettevõtte olemus. Tavaliselt nõuavad pika ajalooga kogenud ettevõtted oma toodete eest kõrgemat hinda. Kliendi iseteenindustarkvara võib olenevalt süsteemi funktsioonidest ja toest maksta sadadest tuhandeteni või rohkemgi. Viimane on eriti oluline suurte e-kaubanduse veebisaitide puhul, mis omavad tipp-perioodidel väga suurt liiklust. Avatud lähtekoodiga lahendused on tavaliselt tasuta ega nõua litsentsitasusid, kuid nende funktsionaalsus võib olla piiratud. Ettevõtted võivad võtta tasu kasutuse litsentsi eest ja omada isegi igakuiseid makseid, kuid pakuvad suurepäraseid funktsioone.
“Võimalus omada meie e-posti, reaalajas vestlust, piletisüsteemi ja suhtlusvõrgustikke ühes kohas muudab meie elu ettevõtte kasvades palju lihtsamaks. Piletisüsteem on minu lemmik funktsioon, kuna seda on nii lihtne korraldada. Hea on ka see, et saame kohandada oma kohandatud lehtede välimust ja ka vestlust.”
Sara Owen
LiveAgent pakub kõik-ühes kasutajatoe tarkvara, sealhulgas võimsat iseteenindusteenust. Seda saavad kasutada kõik, kellel on interneti ühendus ja ühtlasi ei vaja see installimist. Kliendid naudivad LiveAgenti kõik-ühes võimaluste lihtsust, mis võimaldab nende ettevõtetel toime tulla kõigi klienditeeninduse kogemuse aspektidega. Koos automaatsete funktsioonide, mitme kanaliga suhtluse, täieliku kõnekeskuse ja muuga. LiveAgent suudab hõlpsasti hallata igat kliendi päringut ja omab keskmist kasutaja arvustust skooriga 4.7 tähte.
Et teie väike, keskmine või suur ettevõte saaks iseteenindusvõimalusi kõige paremini pakkuda, oleme koostanud 2022. aasta 20 parima iseteenindustarkvara nimekirja. Saadaval on alternatiiv, mis vastab Teie ettevõtte vajadustele koos erinevate funktsioonide, plusside ja miinuste ning hinnakujundusega.
LiveAgent on veebisaitide tarkvara, mis pakub klienditeenindust e-posti, vestluse, telefoni ja muu kaudu. LiveAgenti tarkvara saab installida ettevõtte serverisse või LiveAgenti serveritesse, nagu enamiku veebipõhiste rakenduste puhul. LiveAgentiga saate hallata kõike alates iseteenindusvõimalustest kuni kõnekeskuse ja klienditeeninduse meeskondadeni.
LiveAgenti saavad kasutada mis tahes suurusega ettevõtted, alates väikestest kuni suurte ettevõteteni. Nende kõikehõlmavad funktsioonid ja suurepärane süsteemikvaliteet teevad LiveAgentist ideaalse klienditeeninduse lahenduse. LiveAgenti tarkvara saab kasutada igaüks tänu oma konkurentsivõimelisele hinnale ja tasuta prooviperioodidele.
LiveAgent eristab end teistest süsteemidest, pakkudes tarkvara lihtsaks kasutamiseks enam kui 190 süsteemiintegratsiooni.
Lisaks tasuta prooviversioonile pakub LiveAgent ka tasuta versiooni. Klientidel on võimalus valida mitme teenusetaseme ja hinnaplaani vahel, sealhulgas 15, 29 ja 49 dollarit agendi kohta kuus. LiveAgenti registreerumiseks pole krediitkaarti vaja.
Zoho Desk võimaldab igal ettevõttel või kaubamärgil hallata klientidega suhtlemist ja pakkuda iseteenindusvõimalusi juhuks, kui Teie agentidega ei saa ühendust. Zoho Desk saab aidata kõigis Teie vajadustes, alates iseteenindusest kuni kliendisuheteni.
Zoho Desk on soovitatav väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, kes saavad mitmeid päringuid. Zoho Deski kasutades on Teie kasutajatel alati juurdepääs usaldusväärsetele iseteenindusfunktsioonidele.
Zoho Desk on ainulaadne, kuna suudab automatiseeritud funktsioonide kaudu hallata kaubamärgi mainet ja klientide suhtlust.
Zoho Deskil on neli teenusetaset, piiratud funktsioonidega tasuta versioon, 14, 23 ja 40 dollarit kuus agendi kohta. Samuti on saadaval Zoho Deski 15-päevane tasuta prooviversioon.
Intercom communications software allows you to provide personalized customer experiences along the customer journey.
Intercomi kasutavad oma iseteenindustarkvara vajaduste rahuldamiseks üle maailma sellised ettevõtted nagu New Relic, Sotheby ja Shopify.
Intercom eristab end teistest süsteemidest, pakkudes tõhusat viisi Teie ettevõtte tegevuse laiendamiseks.
Intercomi funktsioone saate kasutada 38 või 75 dollarise valikuna. Vastamisrobotid ja kohandatud robotid algavad 99 dollarist, tootetutvustus aga 119 dollarist ja abikeskuse artiklite hind 49 dollarist. Kõik hinnad on kuus ja saadaval on ka tasuta prooviversioon. Edasise hinnapakkumise saamiseks peate nendega otse ühendust võtma.
Help Scout pakub aruandlust, tugevat API-d ja integreeritud teadmusbaasi. Seega võimaldab see kulutada Teie aega klienditeenindusele ja ärieesmärkidele, mitte väiksematele kliendiprobleemidele.
Help Scouti segadusevabad funktsioonid ja lihtne kasutamine on soovitatavad organisatsioonidele, kus on üle 500 kasutaja. Nende iseteenindusvajadused suudavad Teie äriga sammu pidada ega vii Teie ära alla.
Help Scout eristub sellega, et keskendub klientide rahulolu skooride parandamisele.
Help Scout pakub pakette 15, 25 ja 40 dollari eest agendi kohta kuus. Iga-aastase arve korral on kulu madalam. Samuti saate Help Scouti tasuta proovida.
Whatfix is a self-service software that enables users to resolve simple IT problems themselves through an app, minimizing the use of your support team while increasing customer satisfaction.
Whatfixi iseteenindustarkvara vähendab käivitamise aega, suurendab töötajate tootlikkust ja võrdub oma automatiseeritud funktsioonide kaudu positiivse tarkvara investeeringutasuvusega
Whatfix eristub platvormide arvu poolest, millega nad koostööd teevad, nagu näiteks Salesforce, Office 365, Oracle CRM ja palju muud.
Whatfixil on tasuta prooviversioon ja tasuta tarkvara. Siiski peate nendega ise ühendust võtma, et saada isiklik iseteenindustarkvara hinnapakkumine.
Zendeski iseteenindustarkvara pakub võimalusi muuta sujuvamaks klienditoe haldamise ja pakkuda iseteeninduse võimalusi ühest tööriistast.
Zendesk self-service software is flexible with powerful automation tools, allowing you to focus on delivering better customer service instead of spending all your time answering customer questions. Small businesses can benefit greatly from Zendesk’s features.
Zendesk eristab end teistest iseteenindussüsteemidest oma vestlusrobotite integreerimisega, mis lahendab kiiresti ööpäevaringselt igas suuruses ettevõttes klientide probleeme.
Zendeskil on ainult tugiteenuste hind alates 19,99 dollarist agendi kohta kuus ja komplekti hinnad alates 49,99 dollarist agendi kohta kuus. Zendeskil on tasuta prooviversioon. Hinnapakkumise saamiseks peate nendega otse ühendust võtma.
Gladly on isikupärastatud iseteenindustarkvara, millel pole eraldi integratsioone ja tarkvara omab probleemivaba kõnetuge, mis võimaldab Teie ettevõttel hakata kiiresti ja lihtsalt iseteenindusvõimalusi pakkuma.
Gladly abil saavad kliendid kasutada sujuvaid ja kiireid iseteenindusvõimalusi, mis on otse nende tarkvara sisse ehitatud. Gladly tarkvara oleks selle kasutuslihtsuse tõttu kasulik sellistele tööstusharudele nagu hotellindus ja reisimine.
Tänu oma sisseehitatud iseteeninduse funktsioonidele eristab Gladly end konkurentidest, pakkudes väikeettevõtetele ja alustavatele ettevõtetele vajalikke tööriistu ilma täiendavat integreerimist nõudmata.
Gladly pakub nii tasuta versiooni kui ka 38 ja 150 dollarist võimalust agendi kohta kuus.
HubSpot allows companies of all sizes to increase customer engagement via blogs, social media, landing pages, email campaigns, website content management, web analytics, and reporting.
Hubspot is recommended for businesses that utilize e-mail marketing. Hubspot allows 24/7 self-service solutions while offering email marketing features, making them a fit for those in various e-marketing realms.
Hubspot on ainulaadne, pakkudes juurdepääsu isikupärastatud meililahendustele ja klienditeeninduse lahendustele ühes rakenduses. Hubspot on algselt kallim kui muud võimalused, kuid sellel on palju erinevaid võimalusi, muutes Hubspoti keskmistele ja suurtele ettevõtetele kättesaadavamaks.
Hubspot pakub tasuta versiooni ja tasuta prooviversiooni. Peale selle on valikud nagu 50 dollarit kuus, 600 dollarit aastas, 1780 dollarit kuus või 19 200 dollarit aastas ja 4000 dollarit kuus või 48 000 dollarit aastas.
Ada ühendab hõlpsasti kasutatava kliendihaldusplatvormi tööriistad Teie lemmik CRM-tööriistadega.
Ada abil saavad ettevõtted luua kõikehõlmavaid ja kaasahaaravaid turunduskampaaniaid, mis on optimeeritud mobiilseadmete jaoks. See teeb Adast suurepärase lahenduse väikestele ja mikroettevõtetele.
Ada erineb teistest pakkujatest, kuna see keskendub Teie klienditeenindust toetavatele mobiilsetele lahendustele.
Adal on tasuta prooviperiood ja paketid alates hinnast 40 dollarit kuus agendi kohta. Lisaks pakub Ada aastatellimusega 40% allahindlust, kuid hinnapakkumise saamiseks peate nendega otse ühendust võtma.
Document360 allows you to create knowledge base pieces to reduce support requests by up to 50%.
Document360 sobib suurepäraselt väikestele ja suurtele ettevõtetele, kes soovivad luua ja avaldada kasulikke teadmusbaase, mis vastavad Teie brändi identiteedile. Nendel põhjustel võivad olla väikesed ja keskmise suurusega ettevõtted Document360-st maksimumi.
Põhjus, miks Document360 erineb teistest iseteenindusteenuste pakkujatest, on see, et mitmed asutused, näiteks Harvard, usaldavad selle teadmusbaasi tarkvara.
Document360 pakub lisaks tasuta prooviversioonile 49, 149 ja 299 dollari suurust valikut kuus. Lisaks on olemas plaan Enterprise Plus, kuid hinnapakkumise saamiseks peate nendega otse ühendust võtma.
Hornbill Service Manager offers a 100% codeless environment with powerful process automation that delivers quick services while saving costs.
Hornbill Service Manager eemaldab iseteenindustarkvara kodeerimispiirangud, mis kasutavad automaatseid värskendusi ja spetsiaalseid ressursse.
Hornbill service manager eristab end oma automatiseerimise ja lihtsalt kasutatava iseteenindustarkvaraga, mis aitab väikeettevõtetel kasvada.
Hornbill Service Manager pakub tasuta prooviversiooni. Peale selle peate pakkumise saamiseks nendega otse ühendust võtma.
Freshdesk transforms agents into customer advocates through social media integration with Facebook, Twitter, Gmail, LinkedIn, and more.
Freshdeski kontaktkeskus haldab ja täiustab telefonivestlusi kõige paremini valitsusväliste organisatsioonide, NFP ja BFSI tööstusharudes, pakkudes jätkusuutlikke iseteeninduslahendusi.
Freshdeski kontaktkeskus eristub tänu oma võimele hõlpsasti hallata ja sujuvamaks muuta keskmiste ja suurte ettevõtete iseteeninduse toiminguid.
Lisaks valikule 15 ja 39 dollarit agendi kohta kuus on olemas ka tasuta versioon. Saadaval on ka süsteemi tasuta prooviversioon.
Helpshift platvorm integreerib automatiseerimise, robotid, sõnumivahetuse ja tehisintellekti skaleeruvasse klienditeenindusplatvormi.
Väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele mõeldud Helpshift pakub telefoni- ja veebipõhist vestlustuge ainulaadse makseplaaniga, mis põhineb kliendi suhtlusel.
Helpshift on ainulaadne, kuna tal on kogemusi tehisintellekti kasutavate mobiilplatvormide ja mobiilimängude iseteeninduslahenduste haldamisel, mistõttu on Helpshift ideaalne digitaalse loomingu valdkonna ettevõtjatele.
Helpshifti maksemudel põhineb lõpetatud klienditeeninduse suhtlusel, mis tähendab, et maksate ainult nende probleemide eest, mille lahendate. Helpshift pakub nii oma tarkvara tasuta prooviversiooni kui ka tasuta versiooni. Hinnapakkumise saamiseks peate siiski nendega ühendust võtma.
Teamsupport kasutab tõhusat piletihaldust ja omnikanali tuge, et pakkuda iseteenindusvõimalusi mitmes digitaalkanalis, võimaldades ettevõtetel hõlpsat skaleeritavust ning pakkudes samal ajal suurepärast klienditeenindust.
Spetsiaalselt ettevõtetele, kes peavad oma tööriistu kõrgetasemeliste probleemide lahendamiseks skaleerima. Teamsupport on neile õige lahendus.
Teamsupport on ainulaadne, kuna see võimaldab suurtel meeskondadel jälgida pileti kohta lisateavet, mitte ainult probleemi. Lisaks saate oma ettevõtte iseteenindusvõimalusi sujuvamaks muuta.
Teamsupport pakub tasuta prooviversiooni lisaks 50 ja 69 dollarilisele agendi kuuplaanile. Teamsupport pakub ka oma tarkvara tasuta versiooni.
Kustomer võimaldab Teil automatiseerida 40% oma vestlustest, ilma et see kahjustaks pakutava teenuse kvaliteeti.
Kustomer võimaldab kasutajatel luua kohandatavaid roboteid, mis võivad aidata töövoogudes ja klientidega suhtlemisel – muuta sujuvamaks Teie toiminguid ja vähendada ettevõtte kulusid.
Kustomeri ainulaadne aspekt on selle AI-toega eraldussüsteem, mis toimib klientidega suhtlemisel Teie esimese kaitseliinina. Lisaks töötab Kustomer hästi väikeste ja keskmise suurusega ettevõtetega.
Kustomeri tarkvara on saadaval 89 ja 139 dollari eest. Tarkvara tasuta prooviversiooni ega tasuta versiooni pole saadaval.
Airkit integreerub Teie veebisaidi backendi, et pakkuda iseteenindusvõimalusi, pakkudes samal ajal Teie klientidele digitaalseid kogemusi.
Airkit võimaldab insenerimeeskondadel juurutada veebisaidi taustaprogrammi täiendavaid klienditeeninduse funktsioone, ilma et oleks vaja täiendavaid töötajaid palgata.
Erinevalt teistest pakkujatest pakub Airkit kohandatud automatiseerimist, mida saab integreerida Teie backendi. Seega on see suurepärane valik keskmistele ja suurtele ettevõtetele.
Võite proovida Airkit tasuta, kuid oma ettevõttele kohandatud hinnapakkumise saamiseks peate nendega otse ühendust võtma.
LiveHelpNow pakub oma kasutajatoe tarkvaras mitmeid funktsioone, nagu reaalajas vestlus, teadmusbaas ja meilihaldus.
LiveHelpNow on soovitatav kasutada selle auhinnatud reaalajas vestlustarkvara poolest, mis võib erinevate funktsioonidega aidata eriti väikeseid ja keskmise suurusega ettevõtteid.
LiveHelpNow paistab silma sellega, et keskendub klientide rahulolu parandamisele iseteeninduslahenduste ja müügivihjete genereerimise abil müügi suurendamisele.
LiveHelpNow offers email ticket management, live chat, and knowledge base options starting at $21. Furthermore, they do not offer a free version, just a free trial.
Replicant pakub klientide lahendamise tarkvara, mis kasutab tehisintellekti klientidega suhtlemiseks ja küsimustele viivituseta vastamiseks.
Replicant võib aidata suurimatel ettevõtetel AI-häälkõnede abil oma klienditeenindust automatiseerida. Kliendikõnede kõiki aspekte saab hallata koos teadmiste andmebaasidega, mis pakuvad koheseid lahendusi. Replicant pakub ööpäevaringset kliendituge hääl-AI kaudu telefoni teel, et lahendada klientide probleemid kiiresti ja loomulikult.
Replicant on ainulaadne oma võime poolest klienditeeninduse automatiseerimiseks kasutada AI häältuge.
Replicant pakub oma autonoomse kontaktkeskuse tasuta demo, kuid hinnapakkumise saamiseks peate nendega otse ühendust võtma.
Apty aitab parandada töötajate tootlikkust, vähendada koolituskulusid ja suurendada tarkvara ROI-d, kasutades nende ekraanil kuvatavat juhendamisplatvormi.
Apty aitab ettevõtetel täiustada oma praegust toodet ja võtta kasutusele kliendisõbralikud funktsioonid, kasutades oma SaaS-i toodet.
Apty eristab end teistest pakkujatest, kuna suudab pakkuda kliendisõbralikke funktsioone teistest pakkujatest madalama hinnaga. Muutes Apty klienditeeninduse lahenduseks väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele.
Apty pakub oma tarkvara tasuta prooviversiooni ja tasuta versiooni. Kui soovite kasutada kõiki nende funktsioone, võtke ühendust otse Aptyga, et luua kohandatud plaan ja saada Teile sobiv pakkumine.
Solvvy on pilvepõhine lahendus, mis automatiseerib Teie ettevõtet toimivuse jälgimise ja töövoo toega, kasutades Teie klienditeeninduse vajaduste rahuldamiseks vestlusroboteid.
Solvvy offers a scalable personalized customer experience using automation features and a next-gen chatbot, making it a perfect solution for small to large sized businesses looking to automate operations.
Solvvy eristab end teistest pakkujatest, kasutades kliendikogemuse automatiseerimiseks järgmise põlvkonna vestlusrobotit.
Solvvy pakub kolme teenusetaset:
Still didn't make up your mind?
LiveAgent offers you free trial so you can try all those features and integrations for yourself. Curious about all the opportunities?
Parimal iseteenindustarkvaral on prooviversioon, mis võimaldab töötajatel seda enne ostmist või ettevõttesse juurutamist testida. See annab tööandjale võimaluse jälgida, kuidas nende töötajad tarkvara kasutavad, et teha kindlaks, kas nad vajavad konkreetseid funktsioone või mitte.
Võite registreeruda LiveAgenti iseteenindustarkvara tasuta 14-päevasele proovperioodile aadressil /trial/. Krediitkaarti pole vaja, mistõttu on tarkvara tasuta proovimine ja selle sobivuse kontrollimine lihtsam kui kunagi varem.
Kui Teil on ettevõte, teate, kui oluline on klienditeenindus. Lisaks kõikidele Teie muudele kohustustele ja ülesannetele võib ööpäevaringse toe pakkumine olla keeruline. Siin võib abiks olla iseteenindustarkvara. Üks selline süsteem on LiveAgent, mis on loodud spetsiaalselt ettevõtetele, kes otsivad lihtsat viisi, et vabastada oma esindajad korduvatele küsimustele vastamisest, võimaldades neil keskenduda kvaliteetsele teenindusele ja keerukamatele probleemidele. Kliendid saavad ise vastuseid leida, ilma et peaksid kellegagi Teie organisatsioonis ühendust võtma – säästes nii enda kui ka Teie aega. LiveAgent pakub tasuta 14-päevast prooviperioodi, nii et saate seda enne ostmist proovida ja veenduda, et Teie iseteenindustarkvara sobib Teie meeskonnale.
Kuidas seadistada LiveAgentis auhindu ja märke
Klienditoe meeskonna motiveerimiseks võib kasutada preemiaid ja märke ning see võib positiivselt mõjutada probleemide lahendamise kiirust ja täpsust, mis omakorda suurendab klientide rahulolu.
Kuidas LiveAgentis ajareegleid luua
LiveAgent pakub mitmesugust suhtlusvormide lahendusi, sealhulgas e-post, live chat, sotsiaalmeedia ja palju muud.
Kuidas LiveAgentis SLA-d seadistada
LiveAgent pakub mitmeid suhtluskanaleid ja turvalisi võimalusi piletite haldamiseks. Parandab vastamiskiirust 26%, mõjutades turundusspetsialisti rolli.
LiveAgent | Kõnekeskuse tarkvara teie klienditoes
Populaarne Klienditeeninduse tarkvara VoIP telefonisüsteemid, Iseteeninduse tarkvara, Kliendiportaali tarkvara - LiveAgent pakub mitmeid kommunikatsioonikanaleid.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel