Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Võimaldage oma klientidele iseteenindust

Kuna tänapäeva tarbijad on muutunud nõudlikumaks ja enesekindlamaks kui kunagi varem, pole iseteenindus ettevõtetele enam vabatahtlik. Tegelikult eelistab 70% tarbijatest enne klienditeenindusega suhtlemist iseseisvalt internetist vastuseid otsida. 

LiveAgenti klienditoe ja iseteenindustarkvara abil saate laiendada oma tugiteenuse võimalusi ja võimaldada oma klientidel probleeme ise lahendada– ööpäevaringselt, igal ajal ja igal pool. Kui pakute oma klientidele iseteeninduse kaudu vajalikku abi, teete neile ja Teie klienditeenindajatele suure teene.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Kaunis teadmusbaas Teie publikule

Knowledge Base Software by LiveAgent
undraw analyze 17kw

Mis on iseteenindustarkvara?

Iseteenindustarkvara võimaldab klientidel pääseda juurde toote/teenuse teabele, leida vastused oma küsimustele ja lahendada probleeme klienditeeninduse esindajaga suhtlemata. Iseteenindusportaalid võivad sisaldada teadmusbaasi artikleid, korduma kippuvate küsimuste (KKK) lehti, tõrkeotsingu juhendeid, videoõpetusi, kliendikogukonna foorumeid, piletite esitamist ja jälgimist jne.

Kuna 90% ülemaailmsetest tarbijatest ootavad kaubamärkidelt ja organisatsioonidelt iseteeninduseks veebiportaali pakkumist, ulatub klientide iseteenindustarkvara turg 2024. aastaks eeldatavasti 18,12 miljardi dollarini.

Peamised iseteeninduse hüved ettevõtetele

Kui klientidel on võimalus ennast aidata, läheb kõik kõigi jaoks paremaks. Kõige edasiviivamad ettevõtted on juba tunnistanud klientidele iseteenindusvõimaluste pakkumise arvukaid eeliseid. 

Tachometer icon

Agentide tootlikkuse suurenemine

Iseteenindus parandab agentide tõhusust ja tootlikkust. Selle asemel, et kulutada aega väikeste ja korduvate probleemide lahendamisele, saavad agendid keskenduda kriitilisematele ja suurema väärtusega päringutele.

Stars

Täienenud kliendite rahulolu

Ööpäevaringse juurdepääsuga asjakohasele teabele, suurendavad iseteenindusportaalid rahulolu, pakkudes klientidele lihtsat viisi lahenduste leidmiseks alati, kui see neile kõige mugavam on.

dollar in zoom

Vähenenud tugiteenuse kulud

Iseteenindusse investeerimine aitab vähendada tegevuskulusid, kuna toetate oma kliente sõna otseses mõttes isegi väljaspool tööaega, välistades seega vajaduse palgata täiendavaid teenindustöötajaid.

LiveAgenti kõik ühes klientide iseteenindusportaal

Andke oma klientidele nende teeninduskogemuse üle kontroll. Laske neil viidata teadmistebaasi artiklitele, osaleda kogukonna foorumites, jätta tagasisidet, esitada ja jälgida tugipileteid– seda kõike ühes iseteenindusportaalis.

undraw book lover mkck

Teadmusbaas ja KKK-d

Looge põhjalik teadmusbaas nelja lihtsa sammuga. Pakkuge oma klientodeöe kogu olulist informatsiooni – alustamise juhendid, kuidas-teha artiklid, veaotsingu näpunäiteid, KKK-d ja palju muud. Teie kliendid saavad neile hõlpsalt viidata, kui see on pärast Teie tööaega ja agendid on võrgust väljas. Looge mitu teadmistebaasi – igaüüks ainulaadse disaini, seadistuste ja sisuga. Kui Teie ettevõte müüb mitut toodet või haldate mitut kaubamärki, on Teie sisemistele teadmistebaasidele juurdepääs ainult Teie agentidel.

Klientide kogukonnafoorumid

Laiendage oma iseteeninduse pakkumisi kogukonna foorumiga, mis soodustab Teie klientide vahelist suhtlemist ja suurendab klientide kaasamist. Julgustage oma kliente üksteist aitama, vastates üksteise küsimustele, jagades oma teadmisi, arusaamu, näpunäiteid ja häid tavasid. Iga foorumi sissekanne muudetakse piletiks, nii et Teie tugiagendid saavad alati sekkuda ja vajadusel abi pakkuda.

undraw online discussion 5wgl
undraw to do list a49b

Koguge tagasisidet ja soovitusi

Kas teate, milliseid funktsioone Teie kliendid kõige rohkem hindavad ja soovivad teie toodetes näha? Andke klientidele teada, et nende arvamused mängivad rolli – lubage neil jagada tagasisidet ja soovitusi, hääletada olemasolevate soovituste poolt ja jälgida nende täideviimise protsessi. Asetage tagasiside nupp oma veebisaidi suvalisse kohta ja kohandage seda oma äristiiliga, et saaksite tagasisidet saada.

Saatke probleeme ja jälgige nende progressi

Veenduge, et iseseisvalt abi otsivad kliendid saaksid abitaotlusi sujuvalt esitada (kui nad ei suutnud olemasolevate iseteeninduse ressursside kaudu otsitavat abi leida). 

Ressursid, nagu kliendiportaal, võimaldavad klientidel hallata oma pileteid ja jälgida nende progressi ning staatust.

undraw progress overview 2dik

LiveAgentil on palju rohkem pakkuda

Iseteenindus on vaid jäämäe tipp, mida LiveAgent pakub. Tõstke oma klienditeenindus järgmisele tasemele, kasutades kõiki võimalusi ja funktsioone, mis on loodud mitmekanalilise toe ja sujuva teeninduskogemuse pakkumiseks.

 

undraw email campaign qa8y

Robustne piletihaldus

LiveAgent pakub võimsaid piletsüsteemi funktsioone – sealhulgas nutikas piletite jaotamine, töövoo automatiseerimine, SLA haldamine, konserveeritud vastused, piletite poolitamine ja ühendamine, meeskonna koostöövahendid, aruandlus ja analüüs. Hoidke kogu kliendisuhtlus mitmest kanalist ühe katuse all ning lahendage piletid kiiresti ja tõhusalt.

Hääl- ja videokõned

Hoolimata iseteeninduse ja digikanalite kiirest tõusust eelistab tohutu hulk tarbijaid siiski telefonituge. LiveAgent sisaldab sisseehitatud pilvepõhist kõnekeskust, mis võimaldab Teil koondada kõned oma veebisaidilt või lauatelefonilt ühte kohta. Kujundage kohandatud IVR-puid, automatiseerige kõnede suunamist, tehke piiramatuid kõnesalvestusi ja palju muud.

undraw video call kxyp
quick quality customer service through live chat

Reaalajas vestlus

Võimaldage oma klientidel jõuda Teieni kõigest paari klikiga, pakkudes reaalajas tuge otsevestluse abil. LiveAgenti vestlustööriist ühendab endas nii tavalised kui ka ainulaadsed funktsioonid, sealhulgas mitu vestluse marsruutimise ja levitamise võimalust, ennetavad vestluskutsed, külastajate jälgimine veebis, reaalajas trükkimise vaade ja palju muud.

Ühendage oma sotsiaalmeedia

Integreerige oma tugiteenus kõige populaarsemate sotsiaalmeedia kanalitega, nagu Facebook, Twitter ja Instagram. Saate hõlpsalt jälgida ja vastata kõigile oma sotsiaalmeedia sõnumitele, kommentaaridele ja kaubamärgi mainimistele, kuna need muudetakse piletiteks. Hallake kõike ühelt juhtpaneelilt ja säästke oma väärtuslikku aega mitme konto vahel vahetamisest.

undraw social notifications ro8o

Miks LiveAgenti klienditugi ja iseteeninduslahendus on õige valik

Group 370 icon

Rohkem kui lihtsalt iseteenindus

Saate kõik oma klienditeeninduse vajadused täidetud ühest kohast koos piletisüsteemi, reaalajas vestluse, kõnekeskuse ja sotsiaalmeedia toega.

1st place icon

Enim arvustatud ja hinnatud number üheks

LiveAgent on enim arvustatud ja pärjatud #1 klienditoe tarkvara lahenduseks väikeettevõtetele aastal 2019-2020. 

Statistic icon

Funktsiooniderikas ja paindlik

Tööriist on varustatud üle 180 funktsiooni, 40 integratsiooni ja peaaegu lõputute kohandamisvõimalustega, et adapteeruda vastavalt Teie vajadustele.

undraw Savings dwkw

Iseteenindustarkvara õiglase hinnaga

LiveAgent pakub parimathinna ja kvaliteedi suhet tervenisti läbipaistva hinnakujundusega, ilma pikaajaliste lepingute ja varjatud kuludeta, mille eest esitatakse igakuiselt arve ainult reaalse kasutamise eest. Võimalused iseteeninduseks on ehitatud igasse paketti, v.a. tasuta pakett.

FAQ

How do you create self-service experiences for customers and employees?

Self-service is almost a must these days. If you are looking for self-service experiences for both customers and employees, you should consider self-service software or a help desk software with a customer portal. Customer portal enables you to create multiple Knowledgebases, both private and public.

What is a self-service portal?

A self-service portal or client portal is a portal for customers where they can find additional information without a need to contact a customer rep. This could be in a form of a Knowledgebase article or a Forum.

What are the benefits of self-service?

The benefits of self-service include fewer customer service costs, increased sales, improved customer experience, and customer retention.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo