Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Slack

Mis on Slack?

Slack on tasuta pilvepõhine meeskonnatöö tööriist, mis võimaldab kasutajatel reaalajas tekstisõnumeid ja faile vahetada. Põhimõtteliselt toimib see ettevõtte sõnumitoojana, millel on lisafunktsioonid, mis võimaldavad kasutajatel otsida sõnumeid, ühendada kolmanda osapoole rakendusi või teha telefoni- ja videokõnesid.

Kuidas saate Slacki tööl kasutamisest kasu?

Slacki kasutamine on väga kasulik, sest:

  • Selle kasutamine hõrendab Teie e-posti postkasti
  • Saate kolleegidelt peaaegu koheseid vastuseid
  • Saate oma kolleegide kontaktandmeid vaadata ühest kohast
  • Saate sõnumeid ja faile hilisemaks salvestada
  • Saate sõnumite kohta meeldetuletusi luua
  • Saate endale sõnumeid saata (nii et Te ei unusta ideid ega ülesandeid)

Kuidas saate kasu Slacki ühendamisest LiveAgentiga?

Kui ühendate oma LiveAgenti konto Slackiga, saate ettenähtud Slacki kanalis vastu võtta automaatseid märguandeid, mis näitavad:

  • LiveAgenti saabunud uusi pileteid
  • Avatud pileteid (kui saate vastuseid klientidelt)
  • Suletud pileteid
  • Reeglite seadmisi

Seega, ühendades Slacki LiveAgentiga, saate teateid uute piletite või muudetud piletite olekute kohta isegi siis, kui LiveAgenti juhtpaneel pole avatud. Slack tuletab Teile Teie määratud kanalil meelde ja teavitab, kui on aeg vastata mõnele klienditeeninduse küsimusele.

Slacki integreerimine LiveAgentiga

Slack koos LiveAgentiga võivad muutuda Teie käes võimsateks tööriistadeks. Vestelge oma kolleegidega reaalajas, samal ajal kui haldate oma LiveAgenti rakendusest agendivestlusi, videokõnesid või muid klientidega suhtlemise vorme. Teie Slacki saab meie kohandatud pistikprogrammi kaudu otse LiveAgentiga integreerida. See on saadaval Teie LiveAgenti kontol, seega pole vaja midagi täiendavalt alla laadida.

Esiteks sisenege oma LiveAgenti kontole ning liikuge jaotisse Seadistamine > Süsteem > Pistikprogrammid. Leidke Slacki integratsioon pluginate loendist ja klõpsake liuguril Aktiveeri

Aktiivne Slacki integratsioon LiveAgenti pistikprogrammide jaotises
Aktiivne Slacki integratsioon LiveAgentis

Kui olete lõpetanud, näete integratsiooni aktiivsena. Kerige jaotises Seadistamine ülaosasse, kus on saadaolevad suhtluskanalid. Klõpsake Slack ja seejärel klõpsake selles jaotises nuppu Add to Slack.

Slacki kanal LiveAgenti seadistuste jaotises
Slacki seadistamine LiveAgentis

Slack vajab juurdepääsu teatud andmetele. Kui nõustute andmetele juurdepääsu võimaldamisega, olete lõimimise lõpule viinud.

Slacki integratsiooni valikud LiveAgentis
Slacki integratsiooni valikud

Teie agendid saavad seadistada ka kohandatud märguandeid. Klõpsake rakenduse LiveAgent paremas ülanurgas oma nime initsiaalil ja valige Muuda profiili. Seejärel minge jaotisesse Märguanded. Näete eraldi jaotist Slacki märguannete jaoks. Valige Slacki kasutaja ja valige, mida soovite. Pärast seda klõpsake nuppu Salvesta.

Slacki märguannete valikud profiili kohandamise sektsioonis
Slacki märguannete seadistamine

Kuidas LiveAgentis kohandatud Slacki märguandeid luua

Rakenduse Slack integreerimine võimaldab Teil seadistada LiveAgentis ka uue reegli toimingu – Saada Slacki sõnum. Saate oma seadistuse ja tingimustega määratleda palju Slacki teavitusreegleid. Nii saate kohandada oma Slacki integratsiooni vastavalt oma soovile ja saada teatisi konkreetsete sündmuste kohta. Siin peitubki meie Slacki märguannete jõud.

Kohandatud Slacki märguannete tegemiseks järgige seda juhendit. LiveAgentis reegli loomisel näete suvandit Saada Slacki sõnum. See tähendab, et kui reegli tingimused on täidetud, käivitab Slack kohandatud märguande. Selle saab saata Slacki töölauale või selle töölaua konkreetsele kasutajale.

Võtame näite Slacki märguande seadistamisest – Saada Slacki märguanne, kui piletile lisatakse silt. Sildid võivad olla erineva kasutusega ja neid saab kohandada. Näiteks saate piletitele luua sildi „Kiire”, mis tuleks lahendada prioriteedina enne teisi.

Kui asute LiveAgenti Seadistamine > Slack, vajutage pliiatsi ikoonil “Pilet on määratud agendile” kõrval. Avaneb uus redigeerimise aken. 

Kohandatud Slacki märguannete redigeerimise aken LiveAgentis
Märguande muutmise aken on vaikne

Siin saate luua oma kohandatud märguande, järgides selles allolevas aknas juhendit. Selles näites kasutame reegli päästikut muudetud piletimärguanded ja määratlesime, et päästik aktiveerub, kui märgend „Kiire” lisatakse piletisse konkreetses osakonnas. Reegli toiming on saata Slacki teade konkreetsele kasutajale Slacki rakenduses.

Samuti võime saata pileti ID, loomiskuupäeva ja sildi lisanud agendi nime.

Siin on näide sellisest sõnumist ja koodireast. Looge oma näide või kopeerige see alumine, juhuks kui soovite lisada märguande konkreetsete siltide kohta. Lihtsalt veenduge, et kasutate märgendi õiget nime. Kui olete lõpetanud, klõpsake nuppu Salvesta.

Ticket *<{$agentConversationUrl}|{$conv_code}>* created on {$conv_datecreated} from {$initiator_firstname}{$initiator_lastname} under department {$conv_departmentName} was marked as *Urgent*
Kohandatud Slacki märguannete seadistamine, kui lisate piletile sildi "kiire"
Slacki märguande seadistamine

Nüüd, kui lisame LiveAgentis piletile märgendi “Kiire”, teavitab meid sellest kohe Slack.

Pileti vaade koos sildiga "kiire"
Silt “kiire” piletis
Slack saatis meile kohe pärast seda teate
Slack saatis meile kohe pärast seda teate

Kuidas integreerida Slack LiveAgenti Zapieri kaudu

Kui soovite ühendada Slacki LiveAgentiga Zapieri integratsiooni kaudu, saate seda teha lihtsat protsessi järgides. Zapieri abil on lihtne seadistada konkreetseid sündmusi, mis toimivad kahe tarkvara vahel. Neid kutsutakse päästikuteks ja toiminguteks. Ühes integreeritud tarkvaras saate seadistada konkreetse päästiku ja see põhjustab teises toimingu.

LiveAgenti ja Slacki integratsioonide leht Zapieris
LiveAgent + Slack Zapieri leht

Protsess on lihtne, see võtab vaid mõne minuti ja kodeerimiskogemust pole vaja. Esiteks peate oma Zapieri kontole sisse logima. Kui Teil pole Zapieri kontot, saate selle siin lingil luua. Kui olete valmis, liikuge LiveAgenti ja Slacki integratsioonide lehele Zapieris. 

Kerige allapoole, kuni näete pealkirja Connect LiveAgent + Slack in minutes. See on jaotis, kus saate valida eelistatud toimingu ja päästiku.

LiveAgent + Slack päästiku ja toimingute valik Zapieris
Käivitaja ja Toimingu valimine

Nagu varem mainitud, saate selle Zapieri integratsiooniga valida Teie vajadustele vastavad päästikud ja toimingud, nii et mõelge, mida soovite oma integratsiooniga teha, ja seejärel valige. Selle juhendi tutvustuseks valisime Slacki päästiku Uus mainimine ja LiveAgenti toimingu Loo vestlus. Kui olete lõpetanud, klõpsake sinisel nupul Ühenda LiveAgent + Slack.

Slacki päästik Uus Mainimine ja LiveAgenti toimin Loo Vestlus Zapieris
Uus mainimine Slackis loob LiveAgentis uue vestluse

Järgmine jaotis nõuab Slacki kohandatud päästiku seadistamist. Meie puhul peame konfigureerima kasutajanime, sõna esiletõstmise ja bot-sõnumite päästiku.

ätsime kasutajanime välja tühjaks, sest me ei taha, et meie päästik oleks seotud konkreetse kasutajaga, vaid pigem kõigi meie Slacki kasutajatega. Esiletõstetud sõnana valisime fraasi „probleem” ja bot-sõnumite jaoks valisime Ei. Nüüd iga kord, kui sõna “probleem” ilmub meie Slacki kanalites või Slacki sõnumites, saame automaatselt pileti meie LiveAgenti.

Zapieri Slacki päästiku seadistuse näide
Slacki päästiku seadistamine

Kui olete lõpetanud, kontrollige kindlasti päästikut, et näha, kas see töötab õigesti. Selle testi saab vahele jätta, kuid soovitame seda ikkagi teha, et vältida probleeme hilisemate protsesside käigus.

Slacki päästiku edukas test
Edukas test

Kui olete lõpetanud, jääb üle vaid LiveAgenti toimingu seadistamine. Kui soovite toimingut täpsustada, täitke kindlasti mittevajalikud väljad. Vastasel juhul täitke ainult nõutud väljad, näiteks e-posti aadress ja sõnumi teema.

Näide LiveAgenti toimingu seadistamisest Zapieris
LiveAgenti toimingu seadistamine

Kui olete lõpetanud, tehke viimane test, et näha, kas integreerimine toimib soovikohaselt. Kui Teil tekib probleeme, soovitab Zapier automaatselt Teile käepärast veaotsingu juhendit.

LiveAgenti ja Slacki integreerimise edukas test Zapieris
Lõplik edukas test

Oletegi valmis! Nüüd saate oma Zapieri integratsiooni reaalajas testida. Saatsime oma Slacki rakenduse vestluskanalisse testisõnumi.

Testisõnum Slackis
Testisõnum

See käivitas LiveAgentis tegevuse ja saime pileti uue probleemi kohta meie Slacki tugikanalis.

Pilet saadeti LiveAgenti pärast märksõna ilmumist Slackis
LiveAgent sai sõnumi


KKK

Kuidas kasutada Slacki integratsiooni?

Lihtsamalt öeldes võimaldab integreerimine saada märguandeid iga kord, kui saate uue pileti või kui kliendipäring suletakse või avatakse. 

Kuidas integreerida Slack LiveAgentiga?

Esimene samm on navigeerida LiveAgenti juhtpaneelil Seadistustesse. Seejärel otsige üles Slack ning vajutageLisa Slack. Ühendage ja kasutage koheselt. 

Tagasi Integratsioonidele Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo