Mis on automatiseeritud klienditeenindus?
Automatiseeritud klienditeenindus on protsess, mis võimaldab Teil assisteerida ilma agendi osaluseta. Mida see tähendab? Klienditoe konkreetsed toimingud on automatiseeritud. Näiteks saate hõlpsalt säästa agentide ja klientide aega, luues registreerimiseks või unustatud paroolideks automaatsed e-kirjad. Lisaks saab selliste korduvate ülesannete automatiseerimisega Teie klienditoe meeskond tegeleda muude kliendipäringutega.
Siiski tuleb mainida, et mitte kõik automaatika pole kasulik. Liigne automatiseerimine võib anda vastupidise efekti. Klientide õnnelikuks tegemiseks peab olema inimestevahelise suhtlemise element. Seega veenduge, et optimeerite / automatiseerite ainult korduvaid protsesse. Oleme loonud nimekirja neljast kuulikindlast viisist, kuidas parandada klienditeeninduse suhtlemist ja klienditeeninduse kogemusi automatiseerimise tööriista abil.
Mis kasu on automaatsest klienditeenindusest?
Klienditeeninduse automatiseerimise eelised sisaldavad:
- Kiiremad vastamise ajad
- Kliendirahulolu
- Organiseeritud töövoog
- Klientide hoidmine
- Suurenenud müük/tulu
Kuidas saate oma klienditeeninduse protsesse automatiseerida?
Mõningate tüütute klienditeeninduse protsesside automatiseerimiseks peavad Teil olema selleks vajalikud tööriistad. Klienditoe on funktsiooniderikas automatiseerimise tööriist, mis võimaldab Teil ühe liidese kaudu klientide päringuid lahendada. Mida see tähendab? Klienditeenindustarkvara koondab kõik kliendipäringud mitmest suhtluskanalist, et Teie agendid saaksid tõhusalt tegeleda klienditeeninduse probleemidega ühest kohast. Lisaks võimaldavad funktsioonid automatiseerida mõningaid korduvaid protsesse. Vaadake mõningaid viise, kuidas klienditeenindusmeeskonna toiminguid klienditeeninduse lahendusega automatiseerida.
5 viisi tugiprotsesside automatiseerimiseks
Konserveeritud sõnumid
Esimene viis kliendi esindajate protsesside automatiseerimiseks on konserveeritud sõnumite või teisisõnu konserveeritud vastuste loomine. konserveeritud sõnum on klienditoe tarkvara funktsioon, mis võimaldab Teil juba valmis vastuseid saata.
Näiteks kui olete e-kaubanduse pood, saate tõenäoliselt palju klientide taotlusi tellimuste, tagasimaksete jms kohta. Seetõttu saate tagasimakse jaoks luua konserveeritud sõnumi. Selle tulemusel saate kiiresti ja professionaalselt esitada vajalikud andmed.
Siiski pole optimaalne kogu aeg konserveeritud sõnumeid saata. Kliendid ei taha robotiga rääkida. Meie nõuanne on kasutada konserveeritud sõnumeid, kuid lisada kliendikogemuse isikupärastamiseks viimane lihv. Näiteks lisate nende nime või tellimuse üksikasjad jne.

E-posti mallid
Klienditeeninduse tarkvara pakub oma kliendile eelkonfigureeritud e-posti malle. Mida see tähendab? Teie klienditeenindaja saab luua e-kirju, mille klienditoe tarkvara saadab pärast konkreetseid toiminguid automaatselt. Näiteks saate luua tänusõnumi pärast seda, kui klient võtab ühendust Teie toega väljaspool tööaega. Lisaks saate automatiseerida tugiprotsesse näiteks unustatud parooli ja/või registreerimise e-posti, nii et Teie klienditeenindajad ei pea tegelema nende korduvate mehaaniliste päringutega. Üldiselt parandavad meilimallid kliendiga suhtlemist, kuna klient ei pea kinnitamiseks agentidega ühendust võtma.

Klientide järjekorra korraldus
Tõhusa abi võtmeks on Teie klienditoe järjekorra korraldamine. Kui Teil puudub struktuur, on Teie read pikad, mille tulemuseks on pettunud kliendid ja agendid.
Heidame pilgu näitele:
Klient ootab järjekorras tubli 20 minutit. Siis, kui klient saab ühendust ettevõtte töötajaga, teavitatakse teda, et ta peab agenti kauem ootama või vajab suunamist. Olukord võib olla masendav ja võib kiiresti eskaleeruda.
Selle vältimiseks saate oma klienditoe järjekorraprotsesse automatiseerida. Näiteks pakub klienditoe lahendus nende olukordade vältimisekskontaktivorme või IVR-i. Need funktsioonid võimaldavad kliendil osakonna eelnevalt valida. Seetõttu kõrvaldatakse tarbetu ooteaeg.
Teadmusbaasi artiklid
Kliendiportaal on iseteenindusvõimalus, kus veebisaidi külastaja leiab vajaliku teabe klienditeenindajat ootamata. Näiteks võib klient kaaskasutajatelt vajaliku abi saamiseks osaleda kliendifoorumis või teiselt poolt uurida ettevõtte teadmistebaasi artiklite jaotist. Teadmusbaasi artikkel võib olla juhendi, video või lihtsalt toote/teenuse teabe kujul.
Töövoo automatiseerimine
Korralik klienditoe tarkvara võimaldab Teil automatiseerida vajalikke klienditeeninduse tööprotsesse, et saavutada meeskonna parim võimalik tootlikkus. Sellised funktsioonid nagu reeglid ja massitoimingud aitavad Teil automatiseerida ülesandeid, mida Teie agendid muidu peaksid käsitsi tegema. Reegli seadmisel määrate päästikud, tingimused ja lõpuks toimingud. Massitoimingud on osa Reeglitest. Seega, kui olete oma reegli määranud, teostab süsteem toimingud automaatselt tingimuste täitumisel.
Teie seatud reeglid sõltuvad täielikult Teie ettevõtte/klienditeeninduse eesmärkidest ja vajadustest. Siiski mõned populaarsead reeglid on – piletite suunamine erinevatesse osakondadesse, siltide lisamine (nt KIIRE) või piletite märgistamine rämpspostiks teatud aja möödudes.
Päästikud
- Agent jättis pileti
- Sissetulev kõne algas
- Lisatud sõnumid
- Lisati sõnumigrupp
- Pileti sildid muutusid
- E-kirjast loodi pilet
- Lisatud sõnumid
Konditsioonid
- Toimingu algataja
- Konteksti muutuja
- Praegune kuupäev
- Kohandatud väli
- Kohandatud grupp
- Pileti allikas
Toimingud
- Sildi lisamine
- Lisa märge
- Pileti prioriteetsuse muutmine
- Pileti kustutamine
- HTTP Taotlus
- Märgi vastatuks
Kui soovite saada teavet kõigi käivitajate, tingimuste ja toimingute kohta, vaadake meie põhjalikku teadmusbaasi artiklit, mis seletab kõiki võimalikke automatiseerimise võimalusi.
Ei tea LiveAgenti?
Kas olete valmis oma siseprotsesse automatiseerima? LiveAgent on klienditeeninduse platvorm, mis võimaldab Teil rakendada kõiki neid automatiseerimise viise ja palju muud.
Ärge oodake, kuni Teie konkurendid täienevad. Olge ise see kes loob muutusi ja saage oma valdkonna liidriks.
Avastage rohkem
Kui soovite rohkem teada saada, vaadake meie allolevaid ulatuslikke automatiseerimise artikleid.