Klienditeeninduse kontrollnimekiri
Klienditeeninduse juhend soovitab, et olge alati lugupidav, positiivne ja optimistlik, isegi kui klient pole ise viisakas. Emotsionaalseks muutumine probleemide lahendamise protsessis võib olukorda ainult halvendada ning seetõttu on oluline säilitada meelerahu. Et oma ettevõtet konkurentidest eristada, tasub ootusi ületada ja küsida tagasisidet klientidelt. Samuti on oluline regulaarselt üle vaadata oma klienditeeninduse toimivus. Klienditeenindajatel tasub arendada emotsionaalset intelligentsust, kasutada positiivset suhtumist ning osata kasutada erinevaid tööriistu ja praktilisi lähenemisi.
LiveAgent pakub klienditeeninduse tarkvara, VoIP-telefonisüsteeme, iseteeninduse tarkvara ja mitmeid muid rakendusi. Tutvuge nende hinnakujunduse, funktsioonide ja integratsioonidega ning alustage tasuta prooviperioodiga. Partnerprogramm on samuti võimalus, kuidas osaleda LiveAgenti edus. Kõik õigused kaitstud vastavalt tingimustele, turbepoliitikale ja privaatsuspoliitikale.
Tooteuuenduste meilid võivad olla palju enamat kui lihtsalt teavitused. Kui need on õigesti koostatud, võivad need parandada klientide rahulolu, säilitamist ja tulusid. Siin on 10 meilimalli, mis aitavad paremaid tooteuuenduste meile luua. Need erinevad vastavalt brändile ja tootele. Näiteks funktsioonide väljalaske e-kiri, funktsioonide täiustamise värskenduse e-kiri, mitme funktsiooni uuenduse e-kiri, veaparandusest teavitamise e-kiri ja uue integratsiooni teadaande e-kiri.
Tekst tutvustab erinevaid tugitarkvara lahendusi, mida ettevõtted saavad kasutada oma klienditeeninduse protsesside haldamiseks. Vivantio aitab meeskonda hallata, HaloITSM tagab ITIL protsesside kooskõla ja Hiver võimaldab kiiret ja empaatilist tegutsemist Gmaili-põhiselt. Gorgias aga konsolideerib kliendi andmed ühte kohta, et hõlbustada tugiteenuste pakkumist. Hinnad varieeruvad vastavalt funktsioonidele ja kasutajate arvule.
Reageerige õigeaegselt klientide jälgimise tarkvaraga
LiveAgent pakub klientide jälgimistarkvara soodsaima hinna ja arenenumate funktsioonidega turul. Tutvuge erinevate hinnaplaanidega, mille hulka kuuluvad ka tasuta 14-päevane prooviperiood ja mitmed kontaktivormid. Erinevates hinnaplaanides on erinevad funktsioonid ja võimalused vastavalt ettevõtte suurusele. LiveAgent on tõestanud end kvaliteetse teenuse pakkujana, mida kasutavad ka suured brändid nagu Huawei, BMW, Yamaha ja O2.
LiveAgent on klienditeeninduse tarkvara, mis pakub integreerimisi ja erinevaid funktsioone. Ettevõte pakub ka VoIP telefonisüsteeme, iseteeninduse tarkvara ja kaebuste haldamise süsteeme. LiveAgenti partnerprogrammiga saavad liituda huvilised. Ettevõte on saanud auhindu ja sertifikaate ning pakub klientidele ka demo valikut. Kodulehel on võimalik ka veebiseminare ning müügikontakte leida.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel