Õige sobivus igale ettevõttele

Tervenisti skaleeruv, adapteeruv ja kohandatav Teie vajaduste järgi.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Kasutusel
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Teenige rohkem tulu

Looge mälestusväärseid kliendikogemusi, mis kasvatavad tulu.

97%

Parandage rahulolu

Rõõmustage kliente välkkiirete vastustega.

16×

Tõstke klientide väärtust

Suurendage müüki hoides kliendid lojaalsena Teie brändile.

Business background

Üks keeruline lahendust erinevat tüüpi ettevõtetele

LiveAgent on kasutajatoe tarkvara, mis kohandub erinevate ärimudelite vajadustega. Avastage, kuidas see Teie ettevõtet võib klienditoega aidata.

Avastage kuidas LiveAgent sobib Teie nišiga

Jõudke proaktiivseid vestluskutseid kasutades veebisaitide külastajateni sekunditega, kui nad sirvivad kõrge kavatsusega lehti.

Uurige rohkem

Pakkuge hõlpsat juurdepääsu olulisele teabele, kasutades köitvat iseteenindusportaali, mis on täis KKK-sid ja kogukonna foorumeid.

Uurige rohkem

Suurendage oma klienditeeninduse jõupingutusi ja automatiseerige töövood, enne kui klientide toetamine üle jõu käivaks muutub.

Uurige rohkem

Suurendage usaldust, pakkudes oma kliendi andmete kaitsmisel kõrgeimaid turvastandardeid.

Uurige rohkem

Muutke klienditeenindus oma suurimaks eeliseks, pakkudes isikupärastatud kogemusi, mis jätavad Teie kliendid rohkem soovima.

Uurige rohkem

Säästke aega ja raha, hallates samal ajal rohkem kliendivestlusi.

Uurige rohkem

Säästke LiveAgentiga rohkem

  • “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

Vaadake miks ettevõtted valivad LiveAgenti

  • “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Kasvage koos parimatega

Liituge pidevalt kasvava nimekirjaga ettevõtetest, kes toetuvad LiveAgentile ja on pärit erinevatest ärikeskkondadest. Siit saate teada, kuidas nad kasutavad mitme kanaliga suhtlusplatvormi eeliseid ja kuidas saate sellest ka ise kasu saada.

LiveAgent suudab täita mitmete tööstusharude nõudeid. Tutvuge ja vaadake selle mõju.

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Mida teeb klienditeeninduse tugi?

Klienditugi pakub klienditeenindust, tavaliselt klienditeeninduse tarkvara abil. Lisaks võimaldab tarkvara agentidel tegeleda kõigi päringutega ühelt platvormilt.

Milline on hea klienditugi?

Hea klienditugi pakub vajalikku abi ja teadmisi kliendi probleemide koheseks lahendamiseks. Lisaks kasutab ta õigeid tööriistu kõigi päringute tõhusaks haldamiseks.

Miks peaksid ettevõtted investeerima klienditoe tarkvarasse?

Help desk tarkvara suurendab klientide rahulolu, tulusid ja klientide hoidmist igas suuruses ettevõttes.

Related Articles to Ettevõte
Täiustage oma klienditeenindust meie käepärase klienditeeninduse kontrollnimekirja abil – märkige ära kõik, mis upitab Teid edu poole.

Klienditeeninduse kontrollnimekiri

Klienditeeninduse juhend soovitab, et olge alati lugupidav, positiivne ja optimistlik, isegi kui klient pole ise viisakas. Emotsionaalseks muutumine probleemide lahendamise protsessis võib olukorda ainult halvendada ning seetõttu on oluline säilitada meelerahu. Et oma ettevõtet konkurentidest eristada, tasub ootusi ületada ja küsida tagasisidet klientidelt. Samuti on oluline regulaarselt üle vaadata oma klienditeeninduse toimivus. Klienditeenindajatel tasub arendada emotsionaalset intelligentsust, kasutada positiivset suhtumist ning osata kasutada erinevaid tööriistu ja praktilisi lähenemisi.

Suhelge mitteaktiivsete klientide või tellijatega uuesti. Tutvuge meie tasuta uuesti kaasamise meilimalle müügi parandamiseks.

Uuesti kaasamise meilimallid

LiveAgent pakub klienditeeninduse tarkvara, VoIP-telefonisüsteeme, iseteeninduse tarkvara ja mitmeid muid rakendusi. Tutvuge nende hinnakujunduse, funktsioonide ja integratsioonidega ning alustage tasuta prooviperioodiga. Partnerprogramm on samuti võimalus, kuidas osaleda LiveAgenti edus. Kõik õigused kaitstud vastavalt tingimustele, turbepoliitikale ja privaatsuspoliitikale.

Kaasake oma kliente meie tooteuuenduste meilimallidega. Need on kasutamiseks valmis, kuid ka täielikult kohandatavad.

Tooteuuenduste meilimallid

Tooteuuenduste meilid võivad olla palju enamat kui lihtsalt teavitused. Kui need on õigesti koostatud, võivad need parandada klientide rahulolu, säilitamist ja tulusid. Siin on 10 meilimalli, mis aitavad paremaid tooteuuenduste meile luua. Need erinevad vastavalt brändile ja tootele. Näiteks funktsioonide väljalaske e-kiri, funktsioonide täiustamise värskenduse e-kiri, mitme funktsiooni uuenduse e-kiri, veaparandusest teavitamise e-kiri ja uue integratsiooni teadaande e-kiri.

Tugiteenuse piletisüsteemid aitavad meeskondadel hallata suurt päringute mahtu üle mitme kanali ja võimaldab neil vastata päringutele kiirelt ja teadlikult.

Tugipiletite süsteem

Tekst tutvustab erinevaid tugitarkvara lahendusi, mida ettevõtted saavad kasutada oma klienditeeninduse protsesside haldamiseks. Vivantio aitab meeskonda hallata, HaloITSM tagab ITIL protsesside kooskõla ja Hiver võimaldab kiiret ja empaatilist tegutsemist Gmaili-põhiselt. Gorgias aga konsolideerib kliendi andmed ühte kohta, et hõlbustada tugiteenuste pakkumist. Hinnad varieeruvad vastavalt funktsioonidele ja kasutajate arvule.

Proovige turu parimat kliendi jälgimise tarkvara. LiveAgenti peetakse järjekindlalt parimaks väikeste ja keskmise suurusega ettevõtete klientide jälgimise tööriistaks.

Reageerige õigeaegselt klientide jälgimise tarkvaraga

LiveAgent pakub klientide jälgimistarkvara soodsaima hinna ja arenenumate funktsioonidega turul. Tutvuge erinevate hinnaplaanidega, mille hulka kuuluvad ka tasuta 14-päevane prooviperiood ja mitmed kontaktivormid. Erinevates hinnaplaanides on erinevad funktsioonid ja võimalused vastavalt ettevõtte suurusele. LiveAgent on tõestanud end kvaliteetse teenuse pakkujana, mida kasutavad ka suured brändid nagu Huawei, BMW, Yamaha ja O2.

Tasuta toe sedelisüsteem on laialt levinud lahendus, mis võimaldab suhtlust ettevõtete ja nende klientide vahel.

Tasuta toe sedeli tarkvara

LiveAgent on klienditeeninduse tarkvara, mis pakub integreerimisi ja erinevaid funktsioone. Ettevõte pakub ka VoIP telefonisüsteeme, iseteeninduse tarkvara ja kaebuste haldamise süsteeme. LiveAgenti partnerprogrammiga saavad liituda huvilised. Ettevõte on saanud auhindu ja sertifikaate ning pakub klientidele ka demo valikut. Kodulehel on võimalik ka veebiseminare ning müügikontakte leida.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo