Kuidas LiveAgentis SLA-d seadistada
LiveAgentis SLA-de seadistamine aitab ettevõtetel määrata klienditoe reageerimis- ja lahendusaja eesmärgid ning parandada teenuse kvaliteeti.
LiveAgenti klienditoe tarkvara ja reaalajas vestlus
LiveAgent on kohandatav tarkvara, mis aitab ettevõtetel parandada reageerimisaega, tõhusust ja klienditoiminguid, luues parema kliendikogemuse.
Väärtuspakkumine: Looge toode, mida inimesed ostavad
Luurepakkuja LiveAgent rõhutab, et edukad tooted peavad vastama klientide vajadustele hästi ja olema integreeritavad oluliste tarkvaradega.
Kuidas LiveAgentis osakondi luua
LiveAgenti osakondade loomine parandab kliendisuhtlust, tõhustab organisatsiooni ja suurendab rahulolu. Õpetus juhendab osakondade seadistamist ja määramist.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel