Kuidas LiveAgentis ajareegleid luua
LiveAgent pakub erinevaid suhtluskanaleid ja tarkvara, mis aitab suurendada müügi konversioonimäärasid ning parandada klientide rahulolu.
LiveAgent | Kõnekeskuse tarkvara teie klienditoes
LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara mitmete suhtluskanalite ja integreerimisvõimalustega, mis rõhutab suurepärast klienditeenindust.
Üksikasjalik klienditoe funktsioonide ülevaade
LiveAgent pakub mitmeid funktsioone, mis aitavad ettevõtetel parandada kliendi rahulolu ja ärimõõdikuid, reageerida kiiresti kliendipäringutele ja vähendada ooteaegu.
LiveAgenti veebiseminar 4: Mitu teadmusbaasi
Teadmusbaaside haldamine LiveAgentis võimaldab ettevõtetel pakkuda klientidele paremat tuge. LiveAgent pakub mitmesugust suhtluskanalit, sealhulgas chat, kõned ja video kõned.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel