Väärtuslik igas valdkonnas

Avastage kuidas LiveAgent täiendab Teie SaaS ettevõtet.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Suurendage propageerimist

Looge positiivne kliendikogemus, mis paneb Teie kliendid rääkima.

24%

Vähendage vastamisaegu

Parandage esmase vastamise määrasid automatiseeritud piletite marsruutimisega.

37%

Vähendage piletite mahtu

Vähendage teadmusbaasi abil tugipiletite sissevoolu.

Industry background

Klienditoe tarkvara SaaS-ile

Toetuge LiveAgentile, uuendage oma SaaS-i äri ja vähendage oma klientide arvu.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Hoidke klientide kadumise määr kõigi aegade madalal, järgides kõiki teenustaseme lepinguid ja klientide ootusi.

Veenduge, et kliendid on Teie teenusega rahul, analüüsides regulaarselt agentide toimivusreitinguid.

Veenduge, et ükski kliendisõnum ei jääks vastuseta, edastades sujuvalt kõik kliendisõnumid mitme kanali kaudu ühte postkasti.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Vähendage klientide kadumise määra

Kiire ja täpne abi võib klientide hoidmisel ja lehtede arvu vähendamisel tohutult kaasa aidata. Aeg on sel juhul väga oluline tegur. Reaalajas vestlus aitab Teil probleemid kohe lahendada ja hoida kliente vaos. Enam ei pea mõtlema strateegiate üle, kuidas seda vähendada – lahendus tuli ise Teieni.

decrease churn rate-illustration
Improve customer happiness illustration

Suurendage klientide õnne

Teie ettevõtte edu sõltub klientide rahulolust. Andke neile võimalus otsida vastuseid kliendiportaalist, võtke nendega ühendust tavalise e-posti teel ja lõpetada müük kõne abil – kõik ühest kohast! Boonus: tänu hüvede/etteheidete süsteemile saate mõõta, kui rahul on Teie kliendid. 🙂

Püsige organiseerituna

Enam pole mitut eraldi postkasti, erinev lahendus reaalajas vestluseks või täiendav kõnekeskuse pakkuja. LiveAgent pakib kõik kanalid ühte paketti (ka sotsiaalsed võrgustikud) väga taskukohase hinna eest. Investeerige tänu automatiseerimisele vähem aega igapäevaste ülesannete haldamisse ja keskenduge sellele, mis on Teie jaoks oluline– teie kliendid, ettevõte ja kasv.

SaaSi-põhised kõnekeskuse lahendused suudavad rahuldada mitmesuguseid ärivajadusi, sealhulgas analüüsimine, arvutamine, salvestamine ja suhtlemine. SaaSi teenusemudelite puhul ei pea kasutaja tarkvara infrastruktuuri installima ega haldama. Pakkuja pakub kasutajatele lihtsalt juurdepääsu SaaS-i rakendustele võrgu kaudu.

stay organized - illustration

Säästke LiveAgentiga rohkem

Analüüsige ja võrrelge LiveAgenti erinevate klienditoe lahendustega ning valige see, millel on Teie valdkonna jaoks kõige asjakohasemad funktsioonid ja parim hind.

Üle 30 000 ettevõtte ei saa eksida

Vaadake meie edulugusid ja tunnustusi ning uurige, kuidas saab LiveAgent suurendada Teie kliendituge ja klientide õnne.

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to SaaS
LiveAgent pakub erinevaid suhtluskanaleid ja tarkvara, mis aitab suurendada müügi konversioonimäärasid ning parandada klientide rahulolu.

Kuidas LiveAgentis ajareegleid luua

LiveAgent pakub erinevaid suhtluskanaleid ja tarkvara, mis aitab suurendada müügi konversioonimäärasid ning parandada klientide rahulolu.

LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara koos voIP telefonisüsteemide ja kaebuste haldamise süsteemiga. Saadaval on mitu suhtluskanalit nagu chat, kõned, video kõned, kontaktivormid, foorum, tagasiside- ja sotsiaalmeedia platvormid.

LiveAgenti edulugu: Sli.do

LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara koos voIP telefonisüsteemide ja kaebuste haldamise süsteemiga. Saadaval on mitu suhtluskanalit nagu chat, kõned, video kõned, kontaktivormid, foorum, tagasiside- ja sotsiaalmeedia platvormid.

LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara mitmete suhtluskanalite ja integreerimisvõimalustega, mis rõhutab suurepärast klienditeenindust.

LiveAgent | Kõnekeskuse tarkvara teie klienditoes

LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara mitmete suhtluskanalite ja integreerimisvõimalustega, mis rõhutab suurepärast klienditeenindust.

Vajate abi andmeülekandega, süsteemi olekuga, muutmislogidega, ettepanekutega ja rohkemaga? Tutvuge LiveAgent'i klienditoe tarkvara ja partnerprogrammiga!

Avasta LiveAgent

Avasta LiveAgent pakub Eestis klientidele kõikehõlmavat klienditeeninduse tarkvara. Sellel on mitmeid funktsioone, sealhulgas piletisüsteem, automatiseerimisreeglid, aruandluspaneel, mängustamine ja reaalajas vestlus. Registreeru tasuta kontoga ja loo tõhus klienditugi.

LiveAgent pakub mitmeid funktsioone, mis aitavad ettevõtetel parandada kliendi rahulolu ja ärimõõdikuid, reageerida kiiresti kliendipäringutele ja vähendada ooteaegu.

Üksikasjalik klienditoe funktsioonide ülevaade

LiveAgent pakub mitmeid funktsioone, mis aitavad ettevõtetel parandada kliendi rahulolu ja ärimõõdikuid, reageerida kiiresti kliendipäringutele ja vähendada ooteaegu.

Funktsioon võimaldab ettevõtetel hõlpsalt hallata teadmiste ressursse ühelt tsentraliseeritud töölaual, parandades otsingutulemusi ja klientide rahulolu.

LiveAgenti veebiseminar 4: Mitu teadmusbaasi

Teadmusbaaside haldamine LiveAgentis võimaldab ettevõtetel pakkuda klientidele paremat tuge. LiveAgent pakub mitmesugust suhtluskanalit, sealhulgas chat, kõned ja video kõned.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo