Meie kliendid

Liituge meie tuhandete rahulolevate klientidega, kasutades LiveAgenti. Looge parem kliendikogemus tänu omnikanalilisele lahendusele.

  • ✓ Pole seadistamise tasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
  • On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.

  • LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.

  • LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.

  • Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.

  • Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.

  • Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.

  • Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele

  • Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.

  • Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust

  • LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.

Happy male customer

Kasutage LiveAgenti ...

LiveAgent kohandub Teie ettevõtte suuruse ja tööstusega. Oleme aidanud igas suuruses ja tüüpi organisatsioone.

Proovige seda tasuta. Seadistamine võtab vähem kui 5 minutit.

Ettevõtte lahendused

Startup firmad & VKEd
Ettevõtlus
Valitusus
EDU & Valitsusvälised organisatsioonid
…ja palju muud

Tööstuse lahendused

E-kaubandus & Teenused
Reisimine & Hotellid
Turundus& Telekommunikatsioon
Meelelahutus
…ja teised

  • Partly testimonial

    Partly

    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.

  • HostingAdvice testimonial

    HostingAdvice.com

    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.

  • Covomo testimonial

    Covomo

    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.

  • HEWO

    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.

  • Webmaster deals testimonial

    WebMaster Deals

    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.

  • XperienceHR

    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.

  • Tazargroup testimonial

    TAZAR Group

    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele

  • The Workplace Depot

    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.

  • Csiproducts testimonial

    CSI Products

    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust

  • Luckybike testimonial

    Lucky Bike

    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.

  • Projure testimonial

    Projure

    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.

  • Websignal testimonial

    Websignal

    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent’it.

  • All British Casino testimonial

    All British Casino

    Tänu LiveAgent’ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.

  • Norske Automater testimonial

    Norske Automaten

    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!

  • Studyportals testimonial

    Study Portals

    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.

Related Articles to Kliendid
Klienditeeninduses kasutatakse punkte, märke ja preemiaid, et motiveerida kliente ja agente. Ettevõtted soovivad parandada kogemusi ja suurendada jõudlust erinevate suhtluskanalite abil.

Mängustamise tarkvara arvustused

Klienditeeninduses kasutatakse mängustamist punktide, märkide ja preemiate abil, et motiveerida kliente ja agente. Kasutage kõiki suhtluskanaleid, kui teie LiveAgent on valmis. Chati, kõnede, videokõnede, kontaktvormide, foorumi, tagasiside, Twitteri, Gmaili, Facebooki, Viberi, Whatsappi ja Slacki kasutamine on oluline.

Avastage, kuidas LiveAgent võib Teie ettevõttele kasulik olla kõnede salvestamise tarkvara abil, mis võimaldab telefonivestluste salvestamist erinevatel eesmärkidel.

Kõnede salvestamise tarkvarade arvustused

LiveAgenti kõnede salvestamise tarkvara võimaldab ettevõtetel jäädvustada ja salvestada telefonivestlusi erinevatel eesmärkidel, tagades järjepideva teenuse osutamise. Saadaval mitmetel kuupäevadel.

Klienditeeninduses kasutatakse punkte, märke ja preemiaid, et motiveerida kliente ja agente. Ettevõtted soovivad parandada kogemusi ja suurendada jõudlust erinevate suhtluskanalite abil.

Mängustamise tarkvara arvustused

Klienditeeninduses kasutatakse punkte, märke ja preemiaid, et motiveerida kliente ja agente. Ettevõtted soovivad parandada kogemusi ja suurendada jõudlust erinevate suhtluskanalite abil.

Avastage, kuidas LiveAgent võib Teie ettevõttele kasulik olla kõnede salvestamise tarkvara abil, mis võimaldab telefonivestluste salvestamist erinevatel eesmärkidel.

Kõnede salvestamise tarkvarade arvustused

Avastage, kuidas LiveAgent võib Teie ettevõttele kasulik olla kõnede salvestamise tarkvara abil, mis võimaldab telefonivestluste salvestamist erinevatel eesmärkidel.

Klienditeenindaja värbamise kontrollnimekiri: kasutage seda kontrollnimekirja, et leida ideaalne kandidaat, kes saaks selles rollis suurepäraselt hakkama.

Klienditeenindaja värbamise kontrollnimekiri

Artikkel räägib, kuidas luua ametijuhendit ja edendada töökohta. Autor soovitab välja töötada detailse töökirjelduse, üle kontrollida ametijuhendit, võtta olemasolevate töötajatega ühendust, postitada töökoht ja välja töötada objektiivsed valiku kriteeriumid. Oluline on ka ette valmistada intervjuu küsimused. Kõik need sammud on vajalikud, et leida sobivaim kandidaat ametikohale.

LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara, mis pakub ka VoIP telefonisüsteeme, iseteeninduse tarkvara ja kaebuste haldamise süsteemi. LiveAgenti kontot saab registreerida veebis ja kliendid saavad ka kasutada e-posti haldussüsteemi. Ettevõte pakub ka tasuta veebiseminare ja võimalust plaanida üks-ühele kõneid, et teada saada, kuidas LiveAgent kasulik olla võib. LiveAgenti veebileht kasutab küpsiseid ning lisaks on saadaval ka müügikontaktid erinevatele geograafilistele piirkondadele.

Customer service Benchmark Report

LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara, mis pakub ka VoIP telefonisüsteeme, iseteeninduse tarkvara ja kaebuste haldamise süsteemi. LiveAgenti kontot saab registreerida veebis ja kliendid saavad ka kasutada e-posti haldussüsteemi. Ettevõte pakub ka tasuta veebiseminare ja võimalust plaanida üks-ühele kõneid, et teada saada, kuidas LiveAgent kasulik olla võib. LiveAgenti veebileht kasutab küpsiseid ning lisaks on saadaval ka müügikontaktid erinevatele geograafilistele piirkondadele.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x