Idosell
“Meie ettevõte arendab dünaamiliselt online müügiteenuseid, mida pakutakse läbi SaaS lahenduse (Tarkvara Teenusena). Aktsiaselts IAI S.A. loob professionaalseid süsteeme e-poodidele või hulgimüügi poodidele haldajatele. Välisturgudel on teenusepakkujaks IAI S.A. ja tuntud nime all IdoSell Shop.”
Idosell alustas LiveAgent lahenduse kasutamist 2016.a esimeses pooles. Nende klienditugi koosneb 14 kõrgelt kvalifitseeritud agendist kes on valmis ja võimelised aitama imestama paneva efektiivsusega. See grupp spetsialiste on võimeline tagama ideaalset teenust rohkem kui 4,000 kliendile 10-st erinevat riigist Kui rääkida klienditoe poole pöördumistest, siis see arv pole väike. Idosell klienditugi lahendab rohkem kui 1,500 erinevat mure igal kuul.
“Me oleme Poola e-poodide turuliider. Aktsiaselts, IAI S.A. on loodud aastal 2000 ning olnud NewConnect aktsiaturu nimekirjas alates 16.detsember, 2009.”
Üldiselt lahendatakse klientide muresi läbi vanakooli emaili. Kuigi, nende telefon heliseb samuti koguaeg, kuna agendid vastavad rohkem, kui 250 kõnele igal kuul. Lisaks, live chat kasutus teeb imesi Idosell jaoks, tuues sisse üle 180 vestluse kuus.
Nende põhjus liituda LiveAgent keskkonnaga oli proosaline, kuid loogiline. Jagatud kirjakastid Outlook süsteemis ei ole enam piisavad. Mis aga kõige tähtsamast aspektist, klientide rahulolust? Idosell saavad uhkelt öelda, et annavad endast igapäevaselt parima. Vastavalt nende andmetele, klientide vajadused täidetakse 100%-lise rahuloluga “Meil on 24 tunni vastamise standard. Kõik saavad jälgida juhtumi käsitlemiseks kulunud aega, seada prioriteedid ning eemaldada juhtumid, mis ei ole enam aktiivsed.“ ütles Pawel Fornalski.
Hämmastav edu, hämmastavas suuruses
Kui ehitad tugevat toodet, mida kasutatakse turu erinevat segmentides, ärimudelites, riikides või isegi erinevas spetsiifikas, siis võid märgata naeratust enda näol. Me arvame, et naeratus on parim “tõend”, kui teemaks on universaalse lahenduse loomine, mis on mahu poolest suur. Lugu LiveAgent ja Idosell koostööst on rõõmus lugu ja see toob esile meie ettevõtte ambitsioonid, mis realiseerusid.
IAI S.A. tutvustas täiesti uut teenust – IdoSell Booking – aastal 2013. See teenus võimaldab müüa broneeringud internetis läbi nutitelefoni või Sotsiaalmeedia. See on suunatud erinevatele puhkusepaikadele. Hetkel on see rakendus saadaval vaid Saksamaal ja Poolas, kuid arendustöö käib ka Inglismaa osas.
“Me oleme SaaS pakkuja e-poodidele, hotellidele ja majutajatele. Poolas oleme number 1, seega teeme koostööd paljude arendajatega. Peame olema suutelised tagada väga keerukad vastused ja vahetama mitmeid sõnumeid enne, kui kliendid meid piisavalt usaldavad, et oma ettevõttele meie teenuseid tellida.”
Me küsisime Idosell-i esindajalt, mis on muutunud peale LiveAgent kasutusele võtmist. “Me saame oma klientide müügipäringutele vastata palju kiiremini. Samuti oleme saanud lihtsasti integreerida Facebooki sõnumid, mis ei olnud enne LiveAgent kasutamist väga hästi kontrollitud. Varasemalt vastasime lakooniliselt ning palusime saata e-maili või võtta ühendust läbi Kliendiportaali, loomaks sedel meie sisemisele süsteemile. Nüüd, Facebooki sõnumid on hallata sarnaselt e-mailidele. Lisaks saime lisada live chat funktsiooni oma leheküljele, mis on puuduolev pusle osa.” ütles Paweł Fornalski.
Klientide toetamine on vaid mündi üks pool. Kuid klienditoe tarkvara heade skaleerimise võimalustega töötab ideaalse tööriistana tagamaks kõrgemat käivet. “LiveAgent on tugevasti täiustanud meie müügiosakonna vastamiskiirust. Me saame hankida rohkem klienti, kaotamata neid silmist, mis tähendab, et saame kiiremini kasvada.. LiveAagent on tõeline jumala poolt antud kingitus, kui ehitame klientidele kodulehti, ning vajame kiiresti hinna informatsiooni või tellimuse detaile.”
Ning, mis arvate meie lemmik funktsioonidest?
Me armastame kasutada “sedeli ülekannet” ja “sisemisi kommentaare”! Need funktsioonid olid põhilised, mille tõttu lülitusime ümber LiveAgent lahendusele. Enne oli meil probleeme erinevate tööde jagamise ning kordineerimisega, kasutades selleks mitut Outlooki kausta. Kuigi, juhid võisid lihtsasti järje kaotada ning unustada “suure pildi””. Teine väga kasulik funktsioon on “sedelite edasi lükkamine”.
E-maili kaustades oli väga raske mäletada, kui oli vaja tagasi minna mõne vanema juhtumi juurde. Tavaliselt tegime seda CRM meeldetuletustega enda süsteemis. Nüüd koos LiveAgent lahendusega näeb juht kõike, ning keegi ei unusta kliendile vastata. Veel armastame me Facebooki sõnumite integratsiooni ja vestlust.” lisas Paweł Fornalski .
Mis aga klienditoe inimesed arvavad? On nad õnnelikud LiveAgent kasutajad?
Nad armastavad kõike väikeseid detaile ja liidese kiirust, mis teeb töötamisest täieliku naudingu. Mõned agendid on isegi öelnud, et ootavad juba järgmist sedelit, sest vastamine on äärmiselt rahuldav.