Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klienditoe hinnakalkulaator

Hankige oma raha eest suurim väärtus LiveAgenti klienditoe tarkvara abil.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühista igal ajal
Helpdesk Comparison
Woman thinking
Lets get started

Säästke LiveAgentiga rohkem

Heitke pilk mõnele LiveAgenti põhifunktsioonile. Täiustage oma teadmiste juhtimist kliendiportaaliga. Kasutage piletisüsteemi kliendisuhete haldamise tööriistana. Sujuva piletisüsteemiga olete kursis oma klienditeenindusega.

Kalkulaatori eelised

Klienditoe hinnakalkulaatori eelised

Vaadake meie klienditoe hinnakalkulaatori kasutamise eeliseid ja uurige, kuidas see võib aidata Teil oma kliendituge parandada

Helpdesk benefits
5

Lihtsat sammu

Meie hinnakalkulaatori abil leiate 5 lihtsa sammuga oma ideaalse klienditoe lahenduse.

70+

Kliendituge võrdlemiseks

Võrrelge enam kui 70 populaarset klienditoe lahendust ja leidke parim pakkumine.

72%

Vähendage kulusid

Vähendage oma kulusid ja säästke LiveAgentiga klienditoe tarkvaralt kuni 72%.

Kõik ühes lahendus

Mida on LiveAgentil pakkuda?

Saate juurdepääsu täisfunktsionaalsele mitmekanalilisele piletisüsteemile, mis suudab hallata kõige populaarsemaid kliendikanaleid. Pakkuge tuge läbi e-posti, kõnede, reaalajas vestluse, teadmistebaasi kliendiportaali või sotsiaalmeedia, nagu Facebook, Instagram, Twitter või Viber. Kasutage ära rohkem kui 130 funktsiooni ja 150 integratsiooni.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
What can LiveAgent provide
Medal icon

Alustage kohe LiveAgenti kasutamist!

Proovige kõike meie pakutavat 14 päevase tasuta prooviperioodiga

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal

Võrrelge viite parimat klienditoe lahendust

Vaadake kuidas LiveAgent võtab mõõtu teiste turul pakutavate alternatiivsete juhtivate lahendustega.
Täiesti läbipaistev, ei mingit varjatud teavet.

Funktsioonid LiveAgent Zendesk
Zendesk konkurent.
Freshdesk
Freshdesk konkurent.
LiveChat
LiveChat konkurent.
Intercom
Intercom konkurent.
Piletisüsteem
Ühendub mitme sideliiniga (nt e-post, reaalajas vestlus, kõnekeskus või sotsiaalmeedia), et muuta kõik sõnumid sujuvamaks ja võimaldada kasutajatel neile piletisüsteemi tarkvara kaudu vastata.
Pilet
$15/kuus/agendi kohta Sisaldub Pileti paketis, mis maksab 15 dollarit agendi kohta kuus. Kõik hinnad on USA dollarites.
Professional
$59/kuus/agendi kohta Sisaldub Professional paketis, mis maksab 59 dollarit agendi kohta kuus. Kõik hinnad on USA dollarites.
Blossom
$19/kuus/agendi kohta Sisaldub Blossomi paketis, mis maksab 19 dollarit agendi kohta kuus. Kõik hinnad on USA dollarites.
Starter
$19/kuus/agendi kohta Sisaldub Starter paketis, mis maksab 19 dollarit agendi kohta kuus. Kõik hinnad on USA dollarites.
Starter
$79/kuus/agendi kohta Sisaldub Starter paketis, mis maksab esimesele agendile kuus 79 dollarit. Iga täiendav agent maksab 19 dollarit agendi kohta kuus. Kõik hinnad on USA dollarites.
Reaalajas vestlus
Natiivne reaalajas vestluse vidin, mida saab teie saidil juurutada ja kasutada veebisaidi külastajatega reaalajas suhtlemiseks.
Pileti+Vestlus
$29/kuus/agendi kohta Sisaldub Pilet+Vestlus paketis, mis maksab 29 dollarit agendi kohta kuus. Kõik hinnad on USA dollarites.
Lisandatav
$15-59/kuus/agendi kohta Saadaval lisafunktsioonina hinnaga 15–59 dollarit kuus. Kõik hinnad on USA dollarites.
Garden
$45/kuus/agendi kohta Sisaldub Garden paketis, mis maksab 45 dollarit agendi kohta kuus. Kõik hinnad on USA dollarites.
Starter
$19/kuus/agendi kohta Sisaldub Starteri paketis, mis maksab 19 dollarit agendi kohta kuus. Kõik hinnad on USA dollarites.
Enterprise
Hinnapäringuga Sisaldub hinnapäringuga paketis.
Sisseehitatud kõnekeskus
Virtuaalne kõnekeskus koos tsentraliseeritud juhtpaneeliga kõnede tegemiseks, vastuvõtmiseks ja haldamiseks.
Kõikehõlmav
$39/kuus/agendi kohta Sisaldub kõikehõlmavas paketis, mis maksab 39 dollarit agendi kohta kuus. Kõik hinnad on USA dollarites.
Lisandatav
$45/kuus/agendi kohta Saadaval lisafunktsioonina hinnaga 45 dollarit kuus. Kõik hinnad on USA dollarites.
Estate
$85/kuus/agendi kohta Sisaldub Estate paketis, mis maksab 85 dollarit agendi kohta kuus. Kõik hinnad on USA dollarites.
LiveChat ei paku seda funktsiooni
Intercom ei paku seda funktsiooni
Facebook ja Twitter
Integratsioon, mis tõmbab kõik säutsud, kommentaarid, mainimised ja Facebooki sõnumid ning muudab need piletiteks ja millele saab vastata otse tarkvarast.
Lisandatav
$39/kuus/konto kohta Saadaval lisafunktsioonina hinnaga 39 dollarit kuus konto kohta või Kõikehõlmavas paketis hinnaga 39 dollarit kuus/agent. Kõik hinnad on USA dollarites.
Team
$25/kuus/agendi kohta Sisaldub Team paketis, mis maksab 25 dollarit agendi kohta kuus. Kõik hinnad on USA dollarites.
Blossom
$19/kuus/agendi kohta Sisaldub Blossomi paketis, mis maksab 19 dollarit agendi kohta kuus. Kõik hinnad on USA dollarites.
LiveChat ei paku seda funktsiooni
Enterprise
Hinnapäringuga Sisaldub eraldi hinnapäringuga paketis.
Reeglid ja automatiseerimine
Automatiseerimise reeglid, mida saab rakendada klienditoe protsesside kiirendamiseks.
Pilet
$15/kuus/agendi kohta Sisaldub Pileti paketis, mis maksab 15 dollarit agendi kohta kuus. Kõik hinnad on USA dollarites.
Team
$25/kuus/agendi kohta Sisaldub Team paketis, mis maksab 25 dollarit agendi kohta kuus. Kõik hinnad on USA dollarites.
Garden+Lisandatav
$45/kuus/agendi kohta Sisaldub Garden paketis, mis maksab 45 dollarit agendi kohta kuus või on lisandatav. Kõik hinnad on USA dollarites.
LiveChat ei paku seda funktsiooni
Enterprise
Hinnapäringuga Sisaldub kohandatud hinnakujundusega paketis.
Lahtiolekuaeg ja SLAd
Funktsioon, mis võimaldab hallata ja jälgida SLA logisid, SLA vastavust ja määrata tööaegu.
Pilet
$15/kuus/agendi kohta Sisaldub Pileti paketis, mis maksab 15 dollarit agendi kohta kuus. Kõik hinnad on USA dollarites.
Professional
$59/kuus/agendi kohta Sisaldub Professional paketis, mis maksab 59 dollarit agendi kohta kuus. Kõik hinnad on USA dollarites.
Blossom
$19/kuus/agendi kohta Sisaldub Blossom paketis, mis maksab 19 dollarit agendi kohta kuus. Kõik hinnad on USA dollarites.
LiveChat ei paku seda funktsiooni
Intercom ei paku seda funktsiooni
Auditi logid
Tegevuste logi, mis salvestab kõik klienditoe süsteemis tehtud toimingud.
Kõikehõlmav
$39/kuus/agendi kohta Sisaldub kõikehõlmavas plaanis, mis maksab 39 dollarit agendi kohta kuus. Kõik hinnad on USA dollarites.
Zendesk ei paku seda funktsiooni
Estate
$65/kuus/agendi kohta Sisaldub Estate paketis, mis maksab 65 dollarit agendi kohta kuus. Kõik hinnad on USA dollarites.
LiveChat ei paku seda funktsiooni
Intercom ei paku seda funktsiooni
Piiramatu ajalugu
Piiramatu piletite vaatamiste ajalugu. (Te ei kaota juurdepääsu piletitele teatud aja möödudes.)
Pilet
$15/kuus/agendi kohta Sisaldub Pileti paketis, mis maksab 15 dollarit agendi kohta kuus. Kõik hinnad on USA dollarites.
Team
$25/kuus/agendi kohta Sisaldub Team paketis, mis maksab 25 dollarit agendi kohta kuus. Kõik hinnad on USA dollarites.
Blossom
$19/kuus/agendi kohta Sisaldub Blossom paketis, mis maksab 19 dollarit agendi kohta kuus. Kõik hinnad on USA dollarites.
Team
$39/kuus/agendi kohta Sisaldub Team paketis, mis maksab 35 dollarit agendi kohta kuus. Kõik hinnad on USA dollarites.
Starter
$79/kuus/agendi kohta Sisaldub Starter paketis, mis maksab esimesele agendile kuus 79 dollarit. Iga täiendav agent maksab 19 dollarit agendi kohta kuus. Kõik hinnad on USA dollarites.
Brändingu eemaldamine
Võimalus kasutada brändingu vabalt.
Lisandatav
$19/kuus/agendi kohta Saadaval lisafunktsioonina hinnaga 19 dollarit kuus. Kõik hinnad on USA dollarites.
Zendesk ei paku seda funktsiooni
Blossom
$19/kuus/agendi kohta Sisaldub Blossomi paketis, mis maksab 19 dollarit agendi kohta kuus. Kõik hinnad on USA dollarites.
Business
$59/kuus/agendi kohta Sisaldub Business paketis, mis maksab 59 dollarit agendi kohta kuus. Kõik hinnad on USA dollarites.
Intercom ei paku seda funktsiooni
24/7 Isikupärastatud edumeeskond
Pühendatud koolituse meeskond, kes on Teile määratud ja abiks 24/7 aastaringselt kõigis suhtluskanalites.
Pilet
$15/kuus/agendi kohta Sisaldub Pileti paketis, mis maksab 15 dollarit agendi kohta kuus. Kõik hinnad on USA dollarites.
Zendesk ei paku seda funktsiooni
Blossom
$19/kuus/agendi kohta Sisaldub Blossomi paketis, mis maksab 19 dollarit agendi kohta kuus. Kõik hinnad on USA dollarites.
Starter
$19/kuus/agendi kohta Sisaldub Starteri paketis, mis maksab 19 dollarit agendi kohta kuus. Kõik hinnad on USA dollarites.
Intercom ei paku seda funktsiooni

Tunnustused

Avastage miks meie kliendid armastavad LiveAgentiga tööd teha

  • Roman Bosch
    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kommertsi veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Randy Bryan
    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.
    David Chandler Volterman
  • David Chandler
    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.
    David Chandler Caucasus Communications Service

Korduma kippuvad küsimused

Kui Teil on küsimusi, on meil vastused olemas.
Heitke pilk klienditoe hinnakalkulaatori korduma kippuvatele küsimustele.

[nicefaqtitle1="Mis on hinnakalkulaator?"question1="Mis on klienditoe hinnakalkulaator?"answer1="LiveAgenti klienditoe hinnakalkulaator on erinevate lahenduste võrdlemiseks loodud tööriist. See toetab mitmete tööriistade ja funktsioonide kombinatsioone, võimaldades samal ajal valida klienditoe agentide arvu. Nende andmete põhjal näitab kalkulaator populaarsete klienditoe lahenduste hinda. Saate võrrelda vajalike funktsioonide kulusid ja valida parima pakkumise. LiveAgenti hinnakalkulaator suudab võrrelda erinevaid klienditoe tarkvara tööriistakomplektide kombinatsioone."title2="Kuidas kalkulaatorit kasutada?"question2="Kuidas klienditoe hinnakalkulaatorit kasutada?"answer2="Valige vajalik arv klienditoe agente ja seejärel valige lihtsalt vajalikud tööriistad ja funktsioonid. Järgmisena kasutage klienditoe hindade võrdlemiseks hindu. Valige need, mis pakuvad Teile ja ettevõttele kõige rohkem väärtust. Kalkulaator suudab võrrelda enam kui 70 erinevat klienditoe lahendust, nii et näete nende ja LiveAgenti kasutajatoe tarkvara hinnaerinevusi. LiveAgenti hinnakalkulaator võib võrrelda mitut tööriistakombinatsiooni."title3="Millised on kalkulaatori eelised"question3="Millised on klienditoe kalkulaatori kasutamise eelised?"answer3="Peamine eelis on see, et Te ei pea kulutama tunde või päevi erinevate kasutajatoe tarkvaralahenduste uurimisele ja iseseisvalt võrdlusi tegema. Mugavaks teeb selle suhtluskanalite, funktsioonide ja sotsiaalmeedia valikute kombineerimise ja sobitamise võimalus. Valige kõik, mida vajate, ja jätke välja see, mida Te ei soovi, et saada õige hinnavõrdlus teatud arvu kasutajatoe agentide kohta. Kasutage arvutatud andmeid oma olukorra ja ettevõtte jaoks parima pakkumise määramiseks."title4="Miks on hind oluline?"question4="Miks on klienditoe hind oluline?"answer4="Klienditugi on iga kaasaegse ettevõtte oluline osa. Kaasaegsed klienditoe lauad nõuavad tavaliselt suhtlust mitme kliendikanali kaudu ning erinevate funktsioonide ja automatiseeringute tuge. Tavalised kasutajatoe suhtluskanalid hõlmavad meili, reaalajas vestlust, kõnekeskust, sotsiaalmeediat ja kliendiportaali koos teadmistebaasi ja foorumivalikutega. Nende tööriistade ja funktsioonide hinnad võivad olla kõrged, eriti kui arvestada agentide arvu, kes neid kasutavad. Siiski peaksite vältima ka selliste funktsioonide eest maksmist, mis Teid oma ettevõttes ei aita."title5="Miks on klienditugi oluline"question5="Miks on klienditugi ettevõttele oluline?"answer5="Klienditugi on iga ettevõtte oluline aspekt. See võib aidata Teil lahendada klientide probleeme, suhelda klientidega tõhusalt ja suurendada klientide lojaalsust. Püsikliendid naasevad tõenäolisemalt ja aitavad Teil rohkem tulu teenida. Seetõttu võib hea klienditugi osutuda väga kasulikuks igale ettevõttele mis tahes valdkonnas."title6="Kuidas ettevõtet täiendada"question6="Kuidas saab hea klienditugi Teie ettevõtet paremaks muuta?"answer6="Hea kasutajatoe tarkvara on suurepärase klienditoe pakkumiseks hädavajalik, kuna see pakub palju tööriistu ja süsteeme, mis muudavad töö lihtsamaks ja tõhusamaks. See aitab meeskondadel klientidega kiiresti ja suurepäraste tulemustega tegeleda. Lisaks säästab kasutajatoe tarkvara aega, võimaldab kasutajatel luua automatiseeringuid ja luua integreeritud töövooge erinevate rakendustega. Pikas perspektiivis võib kasutajatoe tarkvara aidata ettevõtetel rohkem müüa, meelitada ligi uusi kliente ja kasvatada nende lojaalsust Teie ettevõtte suhtes."title7="Millised on LiveAgenti eelised"question7="Millised on LiveAgenti kasutamise eelised muude klienditugede asemel?"answer7="LiveAgent pakub juurdepääsu kõige kasulikumatele kliendikanalitele, mida saab otse piletisüsteemis kasutada. See tähendab, et kasutajatoed saavad ühendada oma kliendisuhtluse ühtsesse platvormi. Piletisüsteem võimaldab lihtsamalt organiseerida, laiendades samal ajal Teie ulatust kanalitesse, mida teie kliendid kasutada soovivad."]

Peamised leiud

Uuringud on klienditoe võtmeks

Uurige rohkem klienditoe mõjust klientidele ja Teie ettevõttele. Vaadake klienditoe statistikat ja saage tulemustest kasu. Peamised uurimisvaldkonnad hõlmavad mõju ärile, võtmestatistikat klienditoe kanalite kohta ja klientide käitumist erinevates olukordades.

Mida saate õppida?

  • Peamisi klienditeeninduse statistikaid
  • Statistikat klientide kanalite kohta
  • Klienditeeninduse ärilist mõju

ja palju muud…

Kogu maailmas teenindavate teeninduskeskuste keskmine neto-FCR on umbes

74%

MetricNet

80%

reaalajas vestlusagente vajavad vajaliku teabe saamiseks mitut süsteemi. CCW Digital

Research multiple systems

You Will Be in Good Hands!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo