Kliendikaebuste haldussüsteem

Avaldage oma klientidele muljet ja suurendage nende rahulolu.
  • ✓ Pole seadistamise tasu   
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Päise animatsioon
Klienditoe tarkvara

Kliendikaebuste haldamine on iga ettevõtte äristrateegia lahutamatu osa. Kliendikaebuste haldussüsteemid (CCMS) on ametlikud protsessid klientide kaebuste vastuvõtmiseks, salvestamiseks ja lahendamiseks. CCMS-il on kolm peamist faasi: kaebuse kogumine, probleemi analüüsimine ja lahenduse rakendamine.

Selles artiklis käsitletakse valdkonna juhtivaid kliendikaebuste haldamise tarkvarasid ja vaadatakse, mis neid teistest eristab.

Mis on kliendikaebuste haldussüsteem?

  • Pakub ettevõtete omanikele ja juhtidele vajalikke tööriistu kõigi kliendikaebuste ja otsuste jälgimiseks.
  • Aitab ettevõtetel erinevate suhtluskanalite kaudu klientidega tõhusamalt suhelda.
  • Võimaldab ettevõtete omanikel tagada, et kõik kaebused käsitletakse kiiresti koos valmiskirjutatud vastustega.
  • Annab võimaluse jälgida kaebusi reaalajas, kontrollides samal ajal, milline osakond piletitega tegeleb.
  • Jäädvustab kaebused kesksesse süsteemi, mida ettevõtted saavad pilve abil pidevaks analüüsiks ja täiustamiseks kasutada.
  • Jälgib tõhusalt töötajate toimivust kliendikaebustega tegelemisel.

Kuidas kliendikaebuste haldussüsteemid töötavad?

Kliendikaebuste haldussüsteemid võimaldavad organisatsioonidel saada tagasisidet. Ettevõtted saavad seda kasutada probleemide lahendamiseks ja tulevaste kaebuste vähendamiseks. Lisaks saavad kasutajad otsida lahendusi teadmusbaasidest, et vastata oma küsimustele vahetult enne agendiga rääkimist.

Tagasiside ja soovituste funktsioon klienditoe tarkvaras - LiveAgent
LiveAgenti tagasiside ja soovituste funktsioon

Iga tarkvara kasutab erinevaid tööriistu tagasiside kogumiseks ja klientidega suhtlemiseks erinevate sotsiaalmeedia ja veebikanalite kaudu. Organisatsioonid suudavad kaebustega paremini toime tulla, kasutades mitmesuguseid mõõdikuid ja aruandeid, näiteks:

  • Kliendirahulolu skoor
  • Teenindustaseme leping
  • Teenusetaseme eesmärgid

Kogutud andmed sisestatakse CRM süsteemi edaspidiseks analüüsiks, et parandada tulevast suhtlust kliendikaebustega tegelemisel.

Kuidas täpsemalt pakuvad kaebuste haldamise süsteemid kõrgemat kliendituge?

  • Kliendid kaebavad otse või sotsiaalmeedia platvormide kaudu, nagu Facebook või Twitter.
  • Sisuhaldussüsteemid vastavad võimalike lahenduste ja lisateabe päringutega.
  • Vajadusel teevad agendid klientidega koostööd, et kaebus kiiremini lahendada.

Kliendikaebuste haldussüsteemide komponendid

Klientide kaebuste haldamise süsteemide hindamisel peaks Teie meeskond olema hästi kursis Teie organisatsioonile kasulike põhikomponentidega.

Piletisüsteem

Piletisüsteem võimaldab klienditeenindajatel tõhusaks päringutele vastamiseks kasutada üht liidest. Kui klienditeenindaja saab mis tahes kanali kaudu kaebuse, muudetakse see suhtlus piletiks. Agendid leiavad need piletid universaalsest postkastist, mis võimaldab klientidele kiiresti ja tõhusalt vastata. Seejärel saab piletid määrata agentidele ja käsitleda neid ka mitmes osakonnas. Piletisüsteem pakub suurepärast kasutuskogemust, korraldades kogu suhtlust ja parandades ülesannete haldamist.

Piletisüsteemi funktsioon klienditoe tarkvaras - LiveAgent

Reaalajas vestlus

Reaalajas vestluse tarkvara võimaldab teil probleemide korral klientidega otsekoheselt vestelda. Saate aidata oma klientidel probleeme kiiresti ja tõhusalt lahendada, kasutades automatiseerimise funtsioone, või ühendada nad õige tugiagendiga. Lisaks võimaldavad parimad kliendikaebuste haldussüsteemid aidata kliente reaalajas teksti-, video- ja helivestluse kaudu. Reaalajas vestlus on üks sagedasemaid kanaleid klientide kaebuste jälgimiseks, tagasiside haldamiseks ja kvaliteedi tagamiseks.

Kõnekeskus

Kliendikaebuste haldamise tarkvara võimaldab teie meeskonnal vajaduse korral aidata kliente kõnekeskuse kaudu. Kõned jagatakse saadaolevatele agentidele kohe, kui nad saabuvad. Kui teil pole kõnekeskust, ei saa te sissetulevaid kõnesid vastu võtta ega töötajaid nõuetekohaselt rakendada.

LiveAgenti kõnekeskus

Sotsiaalmeedia haldamine

Kaebuste haldussüsteemide sotsiaalmeedia haldamise komponent kogub klientide kaebusi erinevatest sotsiaalmeedia kanalitest. Turundajad ja tugimeeskonnad saavad seda teavet kasutada kaebuste haldamise parandamiseks ja teie digitaalse kohaloleku parandamiseks.

Kliendiportaal

Kliendiportaalid võimaldavad teil luua oma klientidele struktureeritud ja informatiivse portaale. Need portaalid võimaldavad teil oma klientidega teavet jagada ja vastata kaebustele. Kui loote kogukonna foorumid, teabeandmebaasi või KKK jaotise, kulutavad kliendid vähem aega agentidega vestlemiseks.

Mitme teadmusbaasi funktsioon kliendiportaali tarkvaras - LiveAgent

Teadmusbaas

Teie teadmusbaas on teie kliendiportaali lahutamatu osa, pakkudes klientidele igal ajal lihtsat juurdepääsu vajalikule teabele. Parim sissetuleva kõnekeskuse tarkvara võimaldab teil pidada mitut teadmusbaasi, et hallata kliendikaebusi veelgi tõhusamalt.

Tõhusa kliendikaebuste haldamise süsteemi põhijooned

Tõhus kliendikaebuste haldamise süsteem koosneb järgmistestpõhifunktsioonidest:

  • E-posti märguanded (automaatse vastuse saatmisel).
  • Võimalus jälgida samalt kliendilt saadud varasemaid kaebusi.
  • Agendid saavad kaebusi jälgida, et võimaldada paremini ligipääsetavat suhtlust ettevõtte ja kliendi vahel.
  • Kliendid saavad leida vastuseid igal ajal.
  • Kliendikaebuste analüüsimine võib parandada tulevasi suhtlusi.
  • Kliendikaebuste neli peamist kategooriat on: tavalised, sagedased, kriitilised ja tekkivad.

Rakendades tõhusat kaebuste haldamise süsteemi, saate kõige kiiremini ära kasutada klientide kaebusi. Kliendikaebuste haldamise tarkvara peaks sisaldama järgmisi funktsioone:

Ajatemplid

Ajatempel lisamine suudab salvestada täpse aja, millal kaebuse esitaja organisatsiooniga ühendust võtab ja vastuse saab. Sellest võib abi olla ka juriidilistes asjades. Ajatempleid on kahte peamist tüüpi: digitaalne ja analoog.

  • Digitaalsed ajatemplid kasutavad ajatemplite salvestamiseks selliseid tehnoloogiaid nagu arvutid, GPS-süsteemid või satelliidid.
  • Analoogsed ajatemplid kasutavad kellegi poolt konkreetsel ajal käsitsi loodud märgistusi.

Ülesande eskalatsioon

Ülesannete eskaleerimine kliendikaebuste haldussüsteemis annab võimaluse kaebuste prioriteetsuse suurendamiseks. Eskaleerumine võib toimuda meeskonnapõhises keskkonnas, kus enamik või kõiki probleeme lahendavad mitu inimest. Lihtne näide on paketi tellinud kasutaja telefonikõnele kõrgema prioriteedi määramine pika järjekorra korral.

Loo-reegel-LiveAgentis

Kliendikaebused ja kontaktiinfo

Klientide kaebuste haldamise tarkvara palub klientidel kaebuse esitamisel esitada kindla teabe. See võib sisaldada nende nime, telefoninumbrit, e-posti aadressi ja probleemi kirjeldust, mis võimaldab ettevõtetel kliendiga ühendust võtta ja kaebusi kiiresti lahendada, hankides samal ajal asjakohaseid andmeid. Nii tagate sujuva kliendikogemuse, rahuldate kliente ja tagab parema teeninduskvaliteedi juhtimise.

teavitused kõigile kaebuste haldamise protsessiga seotud osapooltele

Tõhus süsteem teavitab kõiki asjakohaseid töötajaid ja juhte uuest kaebusest kohe, kui süsteem selle logib. Need teatised hõlmavad järgmist:

  • Agent, kes vastutab kaebuse uurimise eest.
  • Agent, kes vastutab selle lahendamise eest.
  • Agent, kes peab kõik tehtavad toimingud heaks kiitma.

Need teatised tagavad õigete esindajate kaasamise ja vastutavad osapooled ei saa oma kohustusi eirata.

Juhtidele ja sidusrühmadele mõeldud automaatsete ülesannete teavitused meili teel

Automaatsed meiliteavitused säästavad aega ja tagavad kaebuste kiire lahendamise. Näiteks võib kliendi kaebuse saamisel tulla automaatne teavitus, et keegi saaks selle kohe üle vaadata.

E-posti-teavitused-LiveAgent

Iseteenindusportaal

Saate lisada oma iseteenindusportaali automaatseid funktsioone. Näiteks suudab iseteenindusportaal kiirest kliendikaebusi vastu võtta, pakkudes klientidele ärakuulamise tunnet. Lisaks võivad kaebuste haldamiseks ja jälgimiseks olevad kliendirahulolu tööriistad suurendada klientide lojaalsust ja tuua kaasa ka muid eeliseid.

Hübriidpileti süsteem

Hübriidpiletid sisaldavad kõiki traditsioonilisi pileti ID-sid, sealhulgas teie kliendi kaebust ja olulist teavet. See süsteem võimaldab salvestada ka kliendisuhtlust pileti ID alla. Agent on probleemist teadlik sõltumata kliendi kasutatavast suhtluskanalist.

Klientide ülevaated

Kliendikaebuste haldamise süsteemide kasutamine oma ettevõttes võimaldab teie agentidel näha koheselt kaebuse esitanud kliendi kliendi üksikasju. Teie klientide ülevaade annab teile konteksti kaebuste kiireks lahendamiseks.

CRM-LiveAgent

Kuidas valida parim kliendikaebuste haldussüsteem

Peaksite uurima, milliseid kaebuste haldamise süsteeme teised teie tööstuse ettevõtted kasutavad. Kui olete oma konkurentide protsessist aru saanud, on aeg mõelda oma vajadustele. Vajate tarkvara, mis on paindlik, pakub suurepärast kasutuskogemust ja mida saab vastavalt saadud kaebustele muuta.

Kohustused

Kliendikaebuste haldamise süsteemi valimisel peate olema teadlik tarkvara kohustustest. Võtate oma kohustuseks makseplaani, mis reeglina võtab tasu iga agendi kohta kuus, seda sõltuvalt teenuse tasemest ja ettevõtte suurusest. Mõned süsteemid, nagu LiveAgent, võimaldavad teil pühenduda aastaplaanile.

Hind

Ettevõtted peavad klientide kaebuste haldamise süsteemi valimisel arvestama hinnamudelitega. Enamik klientide kaebuste haldamise süsteeme pakub teile mitmeid teenusetasemeid, et valida teie vajadustele ja eelarvele vastavad funktsioonid. Teie hinna määravad teie valitud teenused ja kasutatavate agentide arv.

Tired of searching?

Are you still looking for software that will help you improve your customer service? LiveAgent may be the solution for you!

Tugi

Kliendikaebuste haldamise süsteemi valides soovite tagada, et teie meeskond saaks kliente kiiresti kommunikatiivsete tööriistade kaudu aidata. Kliendikaebuste haldussüsteem ööpäevaringse toe ja vestlusega on kasulik, eriti kui Teil on suur või kauge meeskond, kes töötab erinevates ajavööndites.

Pakkuge kontaktivõimalusi

Veenduge, et teie kliedikaebuste ja teenusekvaliteedi haldussüsteem pakuks klientidele mitu võimalust teiega kontakteerumiseks. Olgu selleks e-post, reaalajas vestlus, telefon või muu. Kliendikaebuste haldussüsteem peaks võimaldama rahulolematutel klientidel teiega kiiresti ühendust võtta.

Võimalus skaleerida üles/alla

Peaksite suutma juhtida mis tahes suurusega klientide kaebuste haldamise meeskonda kõikjal maailmas. Olenemata Teie ettevõtte praegusest suurusest, soovite valida tarkvara, mis vastab Teie ettevõtte praegustele ja tulevastele vajadustele. Valides süsteemi, mis võimaldab Teil oma igakuist tellimust suurendada või vähendada, et saaksite kohandada oma äri aeglaseks või kiireks ajaks.

Koostöövõimalused

Olgu selleks VoIP teenuse pakkuja või klientidega vestlemine, peate valima kliendikaebuste haldussüsteemi, mis võimaldab koostööd. Omnikanalilist tarkvara kasutades saate töötajate ja klientide koostöö tõhusust veelgi tõsta.

LiveAgenti omnikanali ülevaade
LiveAgenti omnikanali ülevaade

Tarkvara piirangud

Oma ettevõtte jaoks parima kliendikaebuste haldussüsteemi valimiseks peate teadma oma tarkvara piiranguid. Näiteks kaaluge oma olemasoleva personali suurust ja valige tarkvara, mis teie kliente kõige paremini teenindab, olgu selleks siis kontaktkanalid, sissetulevad kõned, videotugi või tekstivestlus. Lisaks veenduge, et teie kõnekeskuse tarkvara ei piiraks teie äritavasid ega kõnede kvaliteedijuhtimist.

Kliendikaebuste haldussüsteemide demoversioon

Kliendikaebuste haldamise süsteemi valimisel on oluline enne selle valimist tarkvaraga tutvuda. Parim on seda teha demoga, mis näitab teile, kuidas tarkvara töötab ja eesmärke saavutada aitab. Teie meeskond saab sel hetkel tarkvara kohta küsimusi esitada, mis annab teile eelise tutvuda oma kliendikaebuste haldussüsteemiga enne selle ostmist. Enne ostu sooritamist veenduge, et see vastaks teie klienditeeninduse vajadustele.

Klienditeenindusega kursis olemine pole lihtne ülesanne. Sellegipoolest saate LiveAgenti demoversiooni kasutades omal nahal kogeda laia valikut täiustatud funktsioone ja neid proovida. Kindlasti tuleb märkida, et demod on vaid süsteemi toimimise demonstratsioon ja ei midagi muud. Demod võimaldavad siiski näha tarkvara sisemist tööd.

Looking for the right CCM software?

LiveAgent offers wide range of features and integrations so everyone can find what they need. Wanna see it for yourself?

Milline on parim kliendikaebuste haldussüsteem?

LiveAgent on parim kliendikaebuste haldussüsteem ja kõige usaldusväärsem lahendus kasutajate tagasiside saamiseks, kuna:

  • Tarkvaral on kasutajasõbralik liides
  • Suurepärane hinna ja kvaliteedi suhe ettevõtete omanikele
  • Võimsad aruandlustööriistad, mis mõõdavad toodete trende

Teised konkurendid, nagu Zendesk, pakuvad kasutajatele sarnaseid funktsioone erinevate makseplaanidega. Lisaks sünkroonitakse Apptivo mobiilisõbralik liides Teie telefoni teiste rakendustega, nii et Te ei pea paroole uuesti sisestama.

Apptivo kasutajate arvustuste haldusprotsess on väga sarnane LiveAgenti omaga, kuid ei keskendu kasutajate tagasisidele. Lisaks ei sisalda Apptivo kasutajasõbralikke funktsioone, nagu vestluse integreerimine või tõukemärguanded, nagu on LiveAgentil. Teine konkurent TeamSupport pakub meeskondadele ja ettevõtetele täisteenust. See ettevõte rakendab üle 200 arvustuse haldusprotsessi. Süsteem pole aga nii kasutajasõbralik kui muud võimalused.

Kliendikaebuste haldussüsteemi kasutamise eelised

Enamiku ettevõtete prioriteet number üks on pakkuda suurepärast klienditeenindust. Seda on ikka ja jälle tõestatud. Erakordne klientide kaebuste haldamine toob kaasa müügiprotsesside kvaliteedi tõusu, brändilojaalsust ja positiivset suusõnalist levitamist. Klientide kaebuste parimaks käsitlemiseks vajate parimat kliendikaebuste süsteemi.

Kliendikaebuste haldussüsteem kasutab kaebuste analüüsimiseks ja andmete kogumiseks analüütilisi tööriistu. Positiivsed ja negatiivsed arvustused annavad ülevaate klientide käitumisest, et parandada tulevast suhtlust.

Analüütika ülevaate funktsioon klienditeeninduse tarkvaras - LiveAgent

Kliendikaebuste haldussüsteemide juurutamine

Kliendikaebuste haldamise süsteemi rakendamine on kiire ja lihtne ning võib teie klienditeeninduse reageerimist drastiliselt parandada. Sellise süsteemi loomine ei nõua palju aega ega raha, kuna selle saab kujundada teie praeguste süsteemide ja ressursside põhjal. Kui olete kliendikaebuste haldamise süsteemi juurutanud, on õppimise haldamine ülioluline. Peate oma meeskonda koolitama, et võtta süsteemist maksimum ja tagada parim teenusekvaliteedi juhtimine. Võimalik, et peate mõnda tarkvara uuendama ja maksma igakuist kasutustasu agendi kohta, seega olge valmis investeeringuteks.

Kliendikaebuste haldussüsteemide maksumus

Kliendikaebuste haldussüsteemide hinnaklass on erinev. Mõned haldussüsteemid pakuvad tasuta versioone või tasuta prooviversioone ning neil on erinevad makseplaanid. Kulud on tarkvarati erinevad, kuid tavaliselt, mida rohkem agente Teil on, seda parema hinna saate tõenäoliselt agendi kohta makstavale hinnale.

20 parimat kliendikaebuste haldussüsteemi

Et Teie väike, keskmine või suur ettevõte saaks klientide kaebustega kõige paremini hakkama, oleme koostanud nimekirja 20 parimast klienditoe haldussüsteemist. Kindlasti on saadaval valik Teie klientide kaebuste haldamise vajaduste rahuldamiseks koos erinevate funktsioonide, eeliste, varjukülgede ja hinnavalikutega.

1. LiveAgent

LiveAgent on suurepärane klientide kaebuste haldamise süsteem ja palju muud, mis annab Teie meeskonnale klientidega ühenduse loomiseks ja klientidega suhtlemise parandamiseks vajalikud tööriistad.

LiveAgenti koduleht

Soovitatav väikestele kuni suurtele e-kaubandusega tegelevatele ettevõtetele

LiveAgenti tarkvara võib aidata väikesi, keskmisi või suuri ettevõtteid kõigi klientide kaebuste lahendamisel. Selle põhjuseks on võime kiiresti suhelda klientidega, kasutades mitmekanalilist tuge ning hinnates samal ajal oma meeskonna edusamme analüütika abil. Lisaks integreerub LiveAgent paljude Voice over Internet Protocol pakkujatega ja nad omavad ka turu parimat vestlusvidinat.

Põhifunktsioonid

  • Teenuse kvaliteedi paremaks haldamiseks salvestatakse kaebused otse ainsasse logisse, millele pääseb ligi LiveAgenti juhtpaneelilt.
  • Kaebuste haldamise lahendus võimaldab klientidel manustada arveid, tellimuse teavet ja kuvatõmmiseid.
  • Kliendikaebuste vastuse mallid võimaldavad agentidel aega säästa, vastates automaatselt sageli kasutatavate fraaside ja sisuga.
  • Juhid saavad kaebuse kiireks käsitlemiseks määrata kaebused konkreetsetele agentidele.
  • Agendid saavad juhtpaneelilt jälgida kaebuste olekute, muudatuste teatiste ja ülesannete loendite abil kaebuste olekute muudatusi.
  • Kliente teavitatakse automaatselt e-posti teel kõigist nende kaebuste uuendustest.

Plussid

  • LiveAgent võimaldab lihtsamat võrgusuhtlust klientidega.
  • Lihtne igapäevastesse äritegevustesse juurutada.
  • Võimaldab hallata kõiki suhtluskanaleid ühe tööriistaga.

Miinused

  • Mõned manustamisvalikud võivad olla konkreetse tarkvara jaoks.
  • Funktsioonide kohandamiseks on vaja seadistamist.
  • Kuigi väikeettevõtete jaoks võib tasuta versioonist piisata, võib skaleerimine nõuda tasulisele versioonile üleminekut.

Hind

LiveAgent on üks ainukesi tarkvarasid, mis pakub lisaks tasuta prooviversioonile ka piiratud funktsioonidega tasuta versiooni. LiveAgent pakub mitmeid teenusetasemeid ja hindu, sealhulgas 9, 29 ja 49 dollarit kuus. LiveAgenti tasuta prooviperioodi jaoks pole krediitkaarti vaja.

2. Apptivo

Apptivo sõnul tõstab nende tarkvara kaebuste haldamise kaudu klientide rahulolu. Lisaks erineb see muust pilvepõhisest tarkvarast oma müügivihje püüdmise tööriista ja veebist müügivihjeks vormi tõttu.

Apptivo koduleht

Soovitatav väikeettevõtetele, kes soovivad kohandada

Apptivo erineb teistest süsteemidest, kuna see on väga kohandatav ja võimaldab Teil valida oma ettevõttele sobivaid funktsioone madalamatel pakettide tasemel. Lisaks ühildub Apptivo Google’iga, muutes Apptivo mugavaks valikuks väikeettevõtetele, kes soovivad kohandamisega hallata klientide kaebusi.

Põhifunktsioonid

  • Hallake klientide kontakte ühest kohast.
  • Jälgige kliendisuhtluse ajalugu.
  • Määrake klientide kaebused agentidele ja esindajatele, et nad saaksid järelmeetmeid rakendada.
  • Jälgige klientide suhtlust, sealhulgas kuupäeva, kellaaega ja kaasatud agenti.
  • Jälgige klientide kaebuste olekut.
  • Lisage manustele ja dokumentidele klientide kaebuste märkuseid.
  • Võtke vastu klientide kaebusi e-posti teel või seadistage klientide tagasiside vormid, et koguda klientide kaebusi oma veebilehelt.

Plussid

  • Kergesti loetav ja informatiivne paigutus.
  • Abivalmis kliendi sisseelamine ja klienditeenindus.
  • Võimalus kohandada klientide kaebustega seotud toiminguid.

Miinused

  • Tarkvara integreerimine võib olenevalt Teie süsteemist olla keeruline.
  • Meilimallide loomine võib tekitada segadust.
  • Puuduvad mõned tööstusele standardsed funktsioonid.

Hind

Apptivo pakub oma tarkvara tasuta versiooni piiratud funktsioonidega. Apptivo hinnaplaanid algavad 10 dollarist kasutaja kohta kuus, et pääseda juurde nende tootefunktsioonidele. Apptivol on tarkvara tasuta prooviversioon, kui soovite enne ostmist proovida kõiki nende kliendikaebuste haldamise funktsioone.

3. TeamSupport

TeamSupport on tarkvara, mis aitab ettevõtetel ja teistel organisatsioonidel hallata ja lahendada klientide kaebusi juurdepääsetavuse, tagasiside haldamise ja kaebuste käsitlemise toodete komplektiga.

TeamSupporti koduleht

Soovitatav B2B tehnoloogiaettevõtetele

TeamSupporti kaebuste haldamise tarkvara on soovitatav B2B klienditeeninduse ettevõtetele. Nende suur aruannete valik eristab neid teistest süsteemidest. TeamSupportiga saavad kliendid lihtsalt tagasisidet otse süsteemi saata või kasutada kolmandate osapoolte tööriistu.

Põhifunktsioonid

  • Kasutajad saavad pileti esitada anonüümselt või selle esitamiseks oma e-posti aadressiga sisse logida.
  • Meeskonnad saavad hoiatusi, kui esitatakse ja määratakse uued piletid.
  • Vajadusel jagatakse piletid teisele meeskonnaliikmele.
  • Meeskonnad saavad vaadata kaebuste ajaloolisi andmeid, nagu klientide maht, levinud probleemid tootesarjade kaupa ja osakondi.
  • Kasutajad saavad kõikidele piletitele sisestada ettevõttepõhised märkmed.
  • Kasutajad saavad postitada klienditeenindusportaali teavitusi, mis on nähtavad kõigile klientidele.
  • Kliendid saavad märguandeid, kui agendid oma pileteid uuendavad, ja vaadata varasemaid vestlusi.

Plussid

  • Integreerub sujuvalt Outlookiga ja seda pakutakse taskukohase hinnaga.
  • Võimaldab nii sissetulevaid kui ka väljaminevaid pileteid.
  • Lihtne rakendada ja juurutada.

Miinused

  • Segane ja mitteintuitiivne seadistus.
  • Mõnevõrra piiratud funktsionaalsus ja funktsioonid.
  • Vestluses võib esineda katkestusi.

Hind

TeamSupport 50 ja 69 dollarilist valikud kasutaja kohta, pakkudes erinevaid funktsioone. Kahjuks pole TeamSupportil oma süsteemi tasuta versiooni, küll aga on tasuta prooviversioon.

4. Freshservice

Ettevõtted kasutavad Freshservice’i kaebuste haldamise tarkvara klientide kaebuste tõhusaks analüüsimiseks, aruandmiseks ja lahendamiseks. Samuti on olemas mobiilirakendus, mida agendid saavad liikvel olles kaebuste haldamiseks kasutada.

Freshservice'i koduleht

Soovitatav IT kasutajatoe vajadusteks

Freshservice paistab silma selle poolest, et keskendub erinevate organisatsioonide IT kasutajatoe vajaduste haldamisele. Erinevate IT-haldusfunktsioonide abil suudab Freshservice integreeruda mis tahes suurusega ettevõttega.

Põhifunktsioonid

  • Võimalus suhelda klientidega hostitud telefonisüsteemi kaudu.
  • Kõnede salvestamine.
  • Kaebusele vastamine ja jälgimine algusest lõpuni.
  • Kaebuste ajalugu.
  • Tegevuse jälgimise ja kinnitamise töövoog.
  • Kõnekeskuse haldamine.

Plussid

  • Abivalmis tugimeeskond koos järjepidevate värskendustega.
  • Töövoo automatiseerimine konkreetsete vajaduste jaoks.
  • Lihtsasti kasutatav liides

Miinused

  • Osasid komponente on raske ära kasutada.
  • Puuduvad mõned tööstusele omased funktsioonid.
  • Tõlketeenused võivad olla ebaühtlased.

Hind

Freshservice pakub 21-päevast tasuta prooviperioodi. Saadaval on 19, 49, 79 ja 99 dollarine igakuine valik, võimalusega osta aastaplaan. Kõigi saadaolevate funktsioonide kasutamiseks peate hankima kõrgema hinnaga paketi. Siiski annab Freshservice võimaluse lisada täiendavaid agente hinnaga 0,20 dollarit agendi kohta kuus. Freshservice ei paku tasuta versiooni.

5. Zendesk

Zendesk on kliendikaebuste haldussüsteem, mis võimaldab ettevõtetel jälgida klientide kaebusi ja neile vastata ning nad väidavad, et on sellel turul üks juhtivaid võimalusi.

Zendeski koduleht

Soovitatav ärilise paindlikkuse poolest

Zendeski kaebuste haldamise süsteem on loodud selleks, et aidata ettevõtetel kasvades paindlikuks jääda. Zendesk võimaldab organisatsioonidel hõlpsasti klientidega ühendust võtta, probleeme tuvastada ja neid võimalikult kiiresti lahendada. Lisaks integreerub Zendesk kliendi äritegevuses muude oluliste teenustega, nagu turunduse automatiseerimise teenused.

Põhifunktsioonid

  • Tarkvara määrab juhtumid automaatselt, lisades silte ja kommentaare.
  • Suunake klientide kaebused kõige sobivamale klienditeenindajale.
  • Toetab rohkem kui 40 keelt.
  • Ainulaadsed abikeskused, tugikanalid ja ärireeglid brändidele.
  • Omnikanaliline klienditugi.
  • Tagasisideahelad võimaldavad agentidel jälgida oma juhtumite edenemist mitmes tugikanalis.

Plussid

  • Tugevad aruandlus- ja analüüsitööriistad.
  • Funktsiooniderohke.
  • Video-, vestlus- ja telefonifunktsioonid.

Miinused

  • Mõnikord on süsteemil probleeme andmete üleslaadimisega.
  • Zendeski agentidega suhtlemine võib olla keeruline.
  • Puuduvad vajalikud funktsioonid igal hinnatasemetel.

Hind

Zendesk pakub mitmesuguseid tarkvarafunktsioone ja teenusetasemeid. Olemas on 19, 49, 79 ja 99 dollarine pakett. Zendesk pakub oma kliendikaebuste haldussüsteemi tasuta prooviversiooni. Zendeski tasuta versiooni pole aga olemas ja Teie vajadustele vastava hinnapakkumise saamiseks peate nendega ühendust võtma.

6. Avochato

Avochato kliendikaebuste haldamise tarkvara võimaldab Teil registreerida, uurida klientide kaebusi ja rakendada erinevaid meetmeid. See tarkvara on loodud kasutajauuringute põhjal, rõhutades, kuidas kliendid oma programme kasutavad.

Avochato koduleht

Soovitatav SMS sõnumeid kasutavatele ettevõtetele

Avochato’l pole programmeerimisnõudeid ja seda saavad kasutada erineva suurusega meeskonnad. Avochato on soovitatav neile, kes soovivad jõuda klientideni tekstisõnumite abil. Avochato’t saavad kasutada mitmed teksti kasutavad ettevõtted, nagu kinnisvaramaaklerid, e-kaubandus, kindlustusagendid ja automüüjad.

Põhifunktsioonid

  • Agendid saavad korraga hakkama paljude vestlustega.
  • Automatiseeritud tekstsõnumi- ja vestlussuhtlus
  • Saatke automaatseid tekste, mis põhinevad päästikutel.
  • Integreerub süsteemidega, nagu Slack, Salesforce ja Microsoft Teams
  • Oma klassi parim turvalisus ja võimsad integratsioonid toetavad suuri globaalseid meeskondi.

Plussid

  • Abistav tugi ja lihtne sõnumite saatmine.
  • Massringhäälingu kohandatud väljad.
  • Sõnumite jaoks ette nähtud analüüs.

Miinused

  • Sõnumi saatmise numbritele saab helistada, mis võib olla probleem.
  • Ei integreeru kliendi mainehaldus süsteemidega.
  • Klientidega saab ühendust võtta ainult ükshaaval.

Hind

Avochatol on erinevad hinnatasemed, mis pakuvad erinevaid funktsioone. Tarkvara tasuta versiooni ei ole, kuid süsteemil on 14-päevane tasuta prooviversioon. Lisaks on 19 ja 35 dollarine versioon. Rohkem kui kümne kasutajaga konto puhul peate pakkumise saamiseks Avochatoga otse ühendust võtma.

7. HappyFox

Happyfox on kaebuste haldamise süsteem organisatsioonidele klienditeeninduse parandamise eesmärgil.

HappyFoxi koduleht

Soovitatav lihtsasti kasutatava piletisüsteemi poolest

Võrreldes konkurentidega muudavad Happyfoxi hõlpsasti kasutatavad ja integreeritud piletisüstgeemi funktsioonid platvormideülese haldamise lihtsaks.

Põhifunktsioonid

  • Kaasab erinevaid kanaleid klientide kaebuste vastuvõtmiseks, nagu telefon, e-kiri ja vestlus.
  • Kaebuste haldamise tarkvara aitab kaebusi toote või teenuse tüübi alusel kategoriseerida.
  • Happyfox pakub võimalust kontrollida kaebuste ajalugu.
  • Kliendid saavad vaadata enda või teiste klientide esitatud kaebuste üksikasju.
  • Iga töötajale määratud kaebus kopeeritakse selle konkreetse töötaja kaebuste haldamise tarkvarasse koos selle oleku ja kõigi asjakohaste üksikasjadega.
  • HappyFoxi kaebuste haldamise funktsioonid parandavad kaebustele kuluvat reageerimise aega.

Plussid

  • Saate seadistada automaatsed vastused.
  • Piletite vormid on kohandatavad.
  • Võimalus jälgida teeninduse ja hooldustaotlusi.

Miinused

  • Nõuab töötajatele süsteemialast koolitust, mis võib olla märkimisväärne ajainvesteering.
  • Süsteemi on keeruline seadistada.
  • Puudulikud teadmusbaasi võimalused.

Hind

Happyfox pakub erinevaid teenusetasemeid ja -võimalusi. Kuigi Happyfox pakub oma tarkvara tasuta prooviversiooni, ei paku nad tasuta kasutatavat versiooni. Kõigi teenuste hinnapakkumise saamiseks peate Happyfoxiga otse ühendust võtma.

8. Freshdesk

Freshdesk on kaebuste haldamise süsteem, mis võimaldab ettevõtetel jälgida, vastata ja lahendada klientide probleeme. Lisaks on Freshdeski kliendiportaalil hulgaliselt sotsiaalmeedia ühenduvust, mis võimaldab sujuvat üleminekut probleemilt kaebusele.

Freshdeski koduleht

Soovitatav AI võimaluste poolest

Freshdeski saavad kasutada igas suuruses ettevõtted. Selle tugevad funktsioonid ja erinevad hinnaplaanid pakuvad võimalusi iga ettevõtte jaoks. Freshdeski eristavad taskukohased hinnasildid, tehisintellekt ja vestlusrobot. Lisaks, kuna Freshdesk töötab kõigis mobiilseadmetes, pääsevad klienditeenindusmeeskonnad sellele juurde kõikjal ja igal ajal.

Põhifunktsioonid

  • Võimaldab kasutajatel seada kaebused tähtsuse järjekorda ja jälgida Freshdeskis loodud kaebusi.
  • Omnikanaliline klienditoe süsteem.
  • Iseteenindusportaal võimaldab agentidel ja klientidel saada kohest abi.
  • Integreerige Freshdesk Freshrelease’iga, et käivitada projektijuhtimise funktsionaalsused.
  • Integreerige Freshdesk PagerDuty’ga, et paremini eskalatsioone ja intsidente käsitleda.
  • Looge stsenaariumide automatiseerimine, et lahendada pileteid kiiremini

Plussid

  • Lubage mitmel inimesel ühest meilist erinevate probleemidega tegeleda.
  • Veebiõpe muudab õppimise mugavaks.
  • Lihtne sünkroonsus kolmanda osapoole tarkvaraga.

Miinused

  • Ei kuva vestluses alati meeskonnanimesid.
  • Põhifunktsioonid puuduvad või on juurdepääsetavad ainult kõrgematel tasemetel.
  • Aeglasem tarkvara kiirus.

Hind

Freshdeski hind peegeldub ühe agendi kohta kuus ja valida on nelja plaani vahel: tasuta pakett, 18, 47 ja 83 dollarine pakett. Igal paketil on oma piirangud v.a. kõige kallimal. Sellegipoolest säästate raha, kui maksate terve aasta korraga. Freshdesk pakub tasuta prooviversiooni, mis näitab Teile kõiki süsteemi funktsioone.

9. Front

Front on kaebuste haldamise süsteem, mis aitab ettevõtetel oma klientide kaebusi jälgida. Front kasutab analüütikat, et leida levinud probleemsed valdkonnad ja muuta klientidel konkreetsete probleemide korral abi palumise lihtsaks.

Soovitatav “klienditoe” stiilis lähenemise poolest

Front pakub klientidele hõlpsasti kasutatavat klienditoe stiilis liidest, mis eristab seda teistest valikutest. Front on soovitatav kaebuste haldamiseks väikestes ja keskmise suurusega ettevõtetes. Kuigi Front sobib suurepäraselt igasuguse suurusega ettevõtete kaebuste haldamiseks, on seda keerulisem kasutada suuremates ettevõtetes.

Põhifunktsioonid

  • Automaatne kõnede marsruutimine.
  • Sidekeskus võimaldab ettevõtetel pakkuda laialdaselt kohandatud teenuseid.
  • Saate kaardistada kaebuste eskalatsiooni teekonna ja luua kaebuste tüüpe, mis ühilduvad esiliini kaebuste suhtlusega.
  • Võimaldab kasutajatel jagada meeskonnaga kaebuste vestlusi.
  • Integreerub sujuvalt olemasolevate kasutajatoe platvormidega, et muuta kaebuste haldamine juurdepääsetavaks.
  • Otsitav andmebaas ja salvestusruum kaebuste ajaloo jaoks.

Plussid

  • Lihtne suhtlemine sise- ja välismeeskondadega.
  • Võimalus probleeme jagada, määrata, kommenteerida, edasi lükata ja esile tõsta.
  • Jagatud postkasti tööriist, nii et kõik on hõlpsaks juurdepääsuks dokumenteeritud.

Miinused

  • Niši piirangud.
  • Lihtne kaustu ja dokumente süsteemis valesti paigutada.
  • Puudub teadmiste andmebaas.

Hind

Front pakub kolme hinnaplaani, millest igaühel on erinevad funktsioonid: 19 ja 49 dollarit kuus ühe agendi kohta. Konto eest saate maksta igaaastaselt ja kui olete huvitatud parimast plaanist, peate pakkumise saamiseks nendega otse ühendust võtma.

10. Zoho Desk

Zoho Desk võimaldab igal ettevõttel või kaubamärgil tõhusalt hallata klientide kaebusi, kasutades vestlusrakendusi, kõnekeskuse salvestusi, kasutajatoe pileteid ja palju muud ühelt platvormilt.

Soovitatav suuremahuliste taotluste jaoks

Zoho Desk on soovitatav väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele. Selle kaebuste haldamise funktsioonid on kasulikud tööstusharudes, mis tegelevad suure hulga klienditeeninduse taotlustega, nagu jaemüük või hotellindus. Zoho Desk eristub teistest probleemide jälgimise tarkvara tõttu.

Põhifunktsioonid

  • Tehke meeskondadega koostööd ja jälgige kaebuste statistikat omnikanali toega.
  • Võimalus teha meeskondadevahelist koostööd.
  • Analüütika tagab ülevaate ja teabe.
  • Juhtpaneel koos vajaliku teabega agentidele ja juhtidele
  • Looge oma suhtlust kontekstuaalse AI-ga ZIA.
  • Lihtsate ja korduvate ülesannete automatiseerimine

Plussid

  • Võimalus hõlpsalt pileteid määrata ja kliendituge jälgida.
  • Võimalus saada iga pileti jaoks kõik sammud ja ajalugu.
  • Hallake mitme kanali suhtlust ühes süsteemis.

Miinused

  • Pileteid ei saa konto järgi sortida.
  • Agendile piletite edastamisel puuduvad hoiatused.
  • Veebivormide piiratud kohandamine.

Hind

Zoho Deskil on neli teenusetaset, piiratud funktsioonidega tasuta versioon, 14, 23 ja 40 dollarine pakett kuus agendi kohta. Samuti on saadaval 15-päevane tasuta prooviversioon.

11. GetMoreReviews

GetMoreReviews on parim tööriist autentsete arvustuste loomiseks veebis, kasutades kliendikaebuste haldussüsteemi. Lisaks on sellel funktsioonid, mis aitavad agentidel kaebusi esitada.

GetMoreReviewsi koduleht

Soovitatav ettevõtetele, kes soovivad arvustusi koostada

GetMoreReviews võib aidata igal väikesel ja suurel ettevõttel arvustusi koostada, seega on see soovitatav ettevõtetele, kes soovivad koostada 5 tärniseid arvustusi. See sisaldab ka klientide kaebuste haldamise funktsioone.

Põhifunktsioonid

  • Võimalus luua oma ettevõtte kohta veebiarvustusi.
  • Kaebuse protsess toimub tsentraliseeritud kaebuste postkastis, mis toimib ühtse juurdepääsupunktina.
  • Kaebuse eskalatsioonimaatriks võimaldab määrata kaebuse raskusastme, kaebuse kategooria ja kaebuse tüübi.
  • Halva tagasiside käsitleja ja arvustuse meeldetuletuse funktsioon.

Plussid

  • Klientidel on lihtne avalikus foorumis tagasisidet jätta.
  • Teadlik ja abivalmis tugipersonal.
  • Arvustuste taotlusi on lihtne saata.

Miinused

  • Võib olla kohmakas ja raskesti mõistetav.
  • Suurt hulka kontakte ei saa korraga eemaldada.
  • Ülevaatamiseks mõeldud postitused võivad viibida.

Hind

Pärast 14-päevast tasuta prooviperioodi võtab GetMoreReviews 99 dollarit kuus. Selle hinnaplaani osana on ka tasuta seadistamine ja kohandamine. Kuna lepingut pole, võite selle igal ajal tühistada.

12. Qualtrics CustomerXM

Qualtrics CustomerXM on kaebuste haldamise tarkvara, mis annab tarbijatele kaebuste lahendamise protsessides sõna. Kaebuste haldamise tehnoloogia pakub klientidele sujuvat võimalust esitada kaebusi väga erinevates vormingutes, sealhulgas sotsiaalmeediakanalites ja traditsioonilistes kaebuste kanalites, nagu telefon ja e-kiri.

Qualtricsi koduleht

Soovitatav kogenud klienditoe tööriistade poolest

Qualtrics CustomerXM toob kogenud klienditeenindusplatvormid tööstusharudesse, mis soovivad käsitleda kaebusi tugeva tarkvara abil. Kuigi Qualtrics CustomerXMi saavad kasutada iga suurusega ettevõtted, soovitatakse seda kasutada keskmistes ja suurtes ettevõtetes. Oma hinna ja funktsioonide tõttu võivad väiksemad ettevõtted leida paremaid valikuid.

Põhifunktsioonid

Intuitiivne armatuurlaud, mis lihtsustab kaebuste kogumist, et kliendid saaksid sujuvalt tagasisidet anda mis tahes kanali kaudu.
Kogutud andmeid kasutatakse kaebuste kogumise lihtsustamiseks, et kliendid saaksid sujuvalt tagasisidet anda mis tahes kanali kaudu.
Kaebuste iseteenindusportaal võimaldab klientidel probleeme ise lahendada.
Jäädvustage sujuvalt kaebusi mis tahes kanalist – vestlusest, sotsiaalmeediast, e-postist või telefonist.
Mõõtke kaebuste rahulolu soovitusindeksi, uuringute, küsitluste ja küsimustike abil.

Plussid

  • Võimalus saata klientidele kasutajaküsitlusi.
  • Täiustatud funktsioonid, mis on platvormipõhised.
  • Jälgige hõlpsalt klientide ja töötajate kogemusi.

Miinused

  • Dashboard encounters errors when manually downloading.
  • Not allowed to transfer the ownership of surveys.
  • Raske õppida ja parima tulemuse saavutamiseks on vaja meeskonna koolitust.

Hind

Qualtrics CustomerXM pole mõeldud kõikidele ettevõtetele, kuna tarkvara on saadaval aastaplaani alusel, mis algab 1500 dollarist aastas. Lisaks on Qualtrics CustomerXM-il rangelt piiratud funktsioonidega tasuta versioon ja tasuta prooviversioon.

13. Issuetrak

Issuetrak on kaebuste haldamise tarkvara, mis jälgib klientide kaebuste andmeid, et aidata ettevõtetel oma toodet või teenust täiustada. Kaebuste haldussüsteem Issuetrak pakub ettevõtetele kaebuste portaali ja kaebuste jagamise tööriistu, võimaldades neid kiiresti ja tõhusalt jälgida ning lahendada.

Soovitatav probleemide jälgimiseks ja protsesside haldamiseks

Issuetraki soovitatakse peaaegu igas suuruses ettevõttele, kuid see on spetsiaalselt kohandatud agiilsetele meeskondadele. Issuetrak võib aidata paljude klientide kaebuste lahendamisel, kuid nende eriala on analüütika. Juhid saavad jälgida kaebusi mitmel turul ja määrata need vastavasse osakonda.

Põhifunktsioonid

  • Kohapealne kaebuste haldamise süsteem, mis aitab ettevõtetel oma klientide kaebusi hallata.
  • Ettevõtted saavad salvestada, jälgida ja mõista, mille üle kliendid kaebavad.
  • Teave kaebuste trendide kohta.
  • Kaebuste mallid on ainulaadsed kaebuste koodid, mis on loodud sobima iga ettevõtte kaebuste haldamise vajadustega.
  • Kaebusi saab kategoriseerida automaatselt, säästes nii aega ja vähendades käsitsi tehtavaid vigu.
  • Kujutage kaebusi visuaalselt, kasutades kaebuste kaardistamist.

Plussid

  • Võimalus anda klientidele juurdepääs ja võimaldada neil näha seda, mida soovite, et nad näeksid.
  • Saab määrata kellegi pärast Teid pileti kallal töötama.
  • Võimalus tõmmata toorandmekogumeid kõige vajaliku kohta.

Miinused

  • Annab piletite taotlusi ajal, mil agendid töötavad teiste klientidega.
  • Piiramatu väljade kohandamise puudumine.
  • Keerukas installimine.

Hind

Olemas on tasuta kasutatav konto, millel võib olla piiramatu arv kasutajaid. Lisaks pakub süsteem tasuta prooviperioodi ja plaanid algavad 59 dollarist kuus. Täpsema hinnapakkumise saamiseks peate siiski võtma ühendust klienditoega.

14. Desk360

Desk360 kaebuste haldussüsteem automatiseerib kaebuste registreerimise protsessi. Selle olekuaruannete genereerimise funktsioon on loodud ettevõtete ja nende klientide kaebuste olekuaruannete loomiseks reaalajas. Ettevõtted pääsevad kaebuse üksikasjadele, ajaloole ja kaebustega seotud toimingutele juurde vaid ühe klõpsuga.

Desk360 koduleht

Soovitatav kaebuste aruannete koostamiseks

Desk360 pakub mitmekanalilist tuge kümnes erinevas kanalis. Desk360 on soovitatav ettevõtetele, kes soovivad kasutada automaatset kaebuste aruannete genereerimist, mis võimaldab Teil kontrollida klientide kaebuste olekut reaalajas. See muudab Desk360 sobivaks väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, kes soovivad klientide kaebusi sujuvamaks muuta.

Põhifunktsioonid

  • Kaebuse töövoo kinnitamine ja marsruudi juhtimine.
  • Kaebuste registreerimine ja kategoriseerimine.
  • Kaebuste eskalatsioonireeglid, mis põhinevad prioriteedil, tootel, piirkonnal jne.
  • Kaebuse oleku teavitused.
  • Skaleeritav lahendus igas suuruses ettevõtetele.
  • Kliendid saavad anda väärtuslikku tagasisidet pakutavate toodete ja teenuste kohta.

Plussid

  • Paindlik tugimeeskond, kellega on lihtne ühendust võtta.
  • Kasulik, funktsionaalne ja lihtne kasutada.
  • Lihtne integreerida teiste platvormidega, nagu AI kommunikatsioon.

Miinused

  • Kõned ei muutu automaatselt piletiteks.
  • Piiratud platvormi tugi rakendusesisese kliendihalduse mooduliga.
  • Puuduvad olulised funktsioonid ja muud funktsioonid vajavad veel arendamist.

Hind

Desk360 hinnakujundus on erinev, kuid pakub piiratud funktsioonidega tasuta versiooni, enamiku osadega 24 dollarist versiooni ja nende parimat plaani. Peate otse Desk360-ga ühendust võtma, et saada teavet nende lõppeesmärgi kohta.

15. HelpDesk

Kliendikaebuste haldussüsteem Helpdesk on arvutiprogramm, mis võimaldab tehnikutel hallata klientide kaebusi ja koostada neist aruandeid . Lisaks koordineerib kasutajatoe rakendus teiste meetoditega, nagu telefoni- või meiliserverid, tagamaks, et kogu teave iga kaebuse kohta on õigesti salvestatud.

Helpdeski koduleht

Soovitatav proaktiivseks meeskonnatööks

HelpDesk töötab hästi klientide kaebuste haldamise süsteemina, mis võimaldab meeskondadel koostööd teha. Suured organisatsioonid kasutavad seda tarkvara klientide päringute, kaebuste ja tagasiside jälgimiseks. Kliendiprobleemide lahendamine ettevõttesiseselt vähendab kulusid ja suurendab klientide rahulolu.

Põhifunktsioonid

Otsitav teadmusbaas/KKK-d, mida saab indekseerida ja otsida märksõnade või fraaside järgi.
Eelmääratletud ja kohandatavad klienditoe piletite vormid, mis koguvad ja salvestavad olulist klienditeavet.
Tõhusad töövood juhivad kliendisuhtluse protsessi.
Eelmääratletud ja kohandatavad klienditoe piletivormid, et jäädvustada olulisi kliendiandmeid, nagu kontaktteave, kliendi ID ja probleemi kirjeldus.

Plussid

  • Agentidele lihtne mõista ja see on veebis juurdepääsetav.
  • Juurdepääs klienditoe meeskonnale.
  • Automatiseeritud funktsioonid.

Miinused

  • Tähtaja sisestamise väli puudub.
  • Mitterämpsposti kirjad satuvad rämpsposti kausta.
  • Puudub omnikanali tugi.

Hind

Hinnapakkumise saamiseks peate otse ühendust võtma Helpdeskiga ja nad pakuvad tarkvara tasuta prooviversiooni.

16. Bitrix24

Bitrix24 on pilvepõhine kliendikaebuste haldussüsteem, mis pakub organiseeritud ja tõhusaid viise klientide kaebuste käsitlemiseks. Kasutajatugi lubab kasutajatel salvestada kliendikaebusi või küsimusi, et luua kohandatud piletivälju, kategooriaid, vaateid ning võimaldab kogu ettevõtte jälgimist ühe portaali kaudu.

Bitrix24 koduleht

Soovitatav organiseeritud lähenemise poolest

Bitrix24 sobib kõige paremini väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, kes vajavad klientide kaebuste haldamise süsteemi, mis võimaldab teie meeskonnal tõhusamalt kaebusi organiseeritud lähenemisviisiga kiiresti käsitleda.

Põhifunktsioonid

  • Jälgige kliendisuhtlust ühest kohas, samal ajal kui kliendid saavad anda tagasisidet ja hankida värskendusi.
  • Sisaldab kasutajasõbralikku otsingut, filtreid ja sündmuste märguandeid.
  • Bitrix24 pakub aruandlusvõimalusi jõudluse mõõtmiseks, võimaldades nii arendada ja laiendada protsesse.
  • Piletisüsteem sisaldab täisfunktsionaalset teadmusbaasi, millest kasutajad saavad otsida korduma kippuvaid küsimusi.

Plussid

  • Automatiseerib müügiprotsessi
  • Suudab hallata platvormil erinevatest allikatest pärit müügivihjeid.
  • Töökoormuse planeerimine.

Miinused

  • Süsteemis on mitu viga.
  • Liides on raskesti navigeeritav.
  • Puudub aruandluse struktuur.

Hind

Saadaval on 30-päevane tasuta prooviperiood ja tasuta pakett. Lisaks on olemas 49 dollarine, 99 dollarine ja 199 dollarine pakett ning kohapealse võimalusena on ettevõtete jaoks 2990 ja 24 990 dollarine valik.

17. i-Sight

i-Sight aitab ettevõtetel tuvastada nende tegevust takistavate probleemide algpõhjused. Tarkvara saab kasutada suuremate klienditeeninduse probleemide uurimiseks, nagu seadmete rikked, tööjõuprobleemid, arveldusvaidlused ja palju muud.

iSighti koduleht

Soovitatav päringu trendide identifitseerimiseks

i-Sight on loodud erinevatest allikatest pärit andmete suunamiseks kesksesse andmebaasi edasiseks analüüsimiseks. Andmete analüüsile keskendumise tõttu on see tarkvara hea väiksematele ettevõtetele, kes soovivad kasvada ja tuvastada klientidega suhtlemise suundumusi.

Põhifunktsioonid

  • Kliendikaebuste jälgimine, et tagada klientide rahulolu osakondade lõikes.
  • Korrigeerivad ja ennetavad meetmed (CAPA).
  • HIPAA ja FDA vastavus.
  • Kliendisuhtluste arhiveerimine ja säilitamine.
  • Hoiatused ja kaebuste eskaleerimise funktsioonid.
  • Andmehaldus võimaldab klientide kaebusi paremini jälgida.

Plussid

  • Abivalmis klienditeenindus.
  • Jälgimislogi pidamise võimalus.
  • 24/7 reaalajas tugi.

Miinused

  • Varasemate kaebuste otsimine võib olla keeruline.
  • Kui süsteemid on maas, tarkvara ei toimi.
  • Puudub mitu tööstusele omast funktsiooni.

Hind

Selle toote hinnapakkumise teabe saamiseks peate võtma ühendust i-sightiga.

18. Wowdesk

Wowdesk on klienditeeninduse haldustarkvara, mis aitab ettevõtetel parandada kliendisuhteid, pakkudes klientidele tõhusat ja asjatundlikku abi.

Soovitatav kasvavatele ettevõtetele

Wowdesk on soovitatav kasvavatele ettevõtetele, kes haldavad keerulisi kliendisuhteid mitme kontaktikanali kaudu, nagu telefon, e-post, vestlus või sotsiaalmeedia. Wowdeski kasutatakse kõigis sektorites, alates jaemüügist kuni tervishoiuni.

Põhifunktsioonid

Kliendikaebuste jälgimine võimaldab Teie meeskonnal jälgida kaebusi mitmes osakonnas.
Teie ettevõtte jaoks kohandatav kaubamärk.
Probleemide auditeerimise ja vormihalduse lahendused.
Automaatne kõnede suunamine kõnekeskuse sujuvamaks muutmiseks.
Kõnekeskuse haldus, et hallata hõlpsalt kaug- ja ettevõttesiseseid meeskondi.

Plussid

  • Võimas aruandluse tööriist.
  • E-posti, vestluse, Facebooki ja Twitteri tugi.
  • Vastutulelik klienditeenindus.

Miinused

  • Vajab harjumiseks koolitust.
  • Peate määratlema oma töövoo reeglid.
  • Mobiilirakendusel pole kõiki veebibrauseri funktsioone.

Hind

Wowdeskil on nii tasuta versioon kui ka tasuta prooviversioon. Ühe agendi kohta kuus on võimalus valida 6, 30 ja 60 dollarine pakett.

19. JIRA Service Management

JIRA Service Desk on suurepärane lahendus klientide probleemide, murede ja taotluste ühes kohas jälgimiseks. Võimsate funktsioonidega, nagu kohandatud töövood, paindlikud aruanded, integreeritud teadmusbaasi artiklid ja aja jälgimise võimalused.

JIRA Service Managementi koduleht

Soovitatav ülesannete lõpetamiseks

JIRA Service Management töötati välja probleemide jälgimise, aruandluse ja tugiteenuste osutamiseks, et teeninduspunktid saaksid kiiresti ülesandeid täita. Seda soovitatakse väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele.

Põhifunktsioonid

  • Teie meeskonna kasutajatoe ja probleemide haldamise ressursid.
  • IT varade haldus, muudatuste haldamine ja litsentside haldamine.
  • Teadmusbaasi haldamine, et kliendid saaksid kiireid vastused.
  • Vastavuse jälgimine võimaldab teil tagada klienditoe standardite järgimise.

Plussid

  • Teavitused ülesannete määramisel või lõpetamisel.
  • Lihtne ja organiseeritud töövoog.
  • Kohandatav.

Miinused

  • Puuduvad funktsioonid mis on standardsed muudes tarkvarades.
  • Puudub rakenduste integreerimine.
  • Piletite haldamine võib olla kurnav.

Hind

Kuni kolmele agendile on saadaval tasuta prooviversioon ja piiratud funktsioonidega tasuta tarkvara. 20 dollarit kuus pakett võimaldab kuni 4–15 agenti ja 40-dollarine versioon 16+ agenti.

20. Salesforce Service Cloud

Salesforce Service Cloud on ettevõtte pilvepõhine klienditeeninduse tarkvaraplatvorm. See annab ettevõtetele võimaluse pakkuda diferentseeritud, üks-ühele klienditeenindust telefoni, e-posti, vestluse, veebi- ja suhtluskanalite kaudu.

Salesforce'i koduleht

Soovitatav parimaks suhtluseks reaalajas andmeid kasutades

Salesforce väidab, et organisatsioonid on esimesed, kes kasutavad klientidega suhtlemiseks andmete kogumist ja reaalajas analüüsi. Lisaks võimaldab tarkvara Teil pakkuda kohandatud klienditeenindust reaalajas.

Põhifunktsioonid

  • Kõnekeskuse haldustööriistad.
  • Kõnede skriptimine, salvestamine ja kõnede logimine.
  • Valmiskirjutatud vastused, mis võimaldavad kaebustele automaatselt vastata.
  • Teie ettevõttele kohandatav kaubamärk.
  • Sissetulev kõnekeskus koos geograafilise sihtimise funktsioonidega.

Plussid

  • Ideaalne kliendile suunatud töövoogude jaoks.
  • Jälgige hõlpsalt ettevõtte müüki.
  • Võimalus logida kõik kliendi vajadused.

Miinused

  • Piiratud vormindus.
  • Liides võib olla keeruline.
  • Ebajärjekindlad stabiilsusprobleemid.

Hind

Salesforce Service Cloudil on tasuta prooviversioon, kuid hinnapakkumise saamiseks peate nendega otse ühendust võtma.

Kliendikaebuste haldussüsteemide tarkvarade võrdlus

Kui hindate kliendikaebuste haldamise tarkvara vastavalt oma ettevõtte vajadustele, soovite kindlasti teada saada, millised funktsioonid aitavad Teil klientide kaebusi lahendada. Järgmisena näete meie valikuid parimatest kliendikaebuste haldamise tarkvaradest turul ja mis võiksid neist teha Teie ettevõtte jaoks ideaalsed lahendused.

LiveAgent

LiveAgenti jõud tuleneb tugevast klienditeenindusportaalist, mis kasutab ära mitmeid tööriistu. See sisaldab responsiivset vestlusvidinat, mis võimaldab klientidel kiiresti tugipersonaliga vestelda. LiveAgent pakub täielikku kõnekeskuse funktsionaalsust, mis võimaldab Teie klienditeenindusmeeskondadel kasutada Interneti-protokolli (VoIP) kõnet. Lisaks on LiveAgent ainus tarkvara, mis sisaldab piiramatult kõnesalvestusi. LiveAgenti piletisüsteemi funktsioon sorteerib Teie klienditeeninduse suhtlused automaatselt üksikasjalikult täidetud piletiteks. Pileteid saab kiiresti sorteerida ja õigetesse osakondadesse saata. Hübriidse piletisüsteemiga, mis kasutab mitme kanali tuge, saab Teie meeskond suhelda klientidega erinevate kanalite kaudu, kasutades vaid ühte tarkvara.

Avochato

Avochato on kliendikaebuste haldamise tarkvara, mis on loodud klienditeeninduse probleemide haldamiseks võrgus. Avochato abil saate käsitleda klientide kaebusi ühes süsteemis alates nende kättesaamisest kuni lahendamiseni. Avochato integreerub populaarsete kliendisuhete haldussüsteemidega ja pakub funktsioone, mis aitavad teil hoida oma kliente rahul, hallates nende muresid kiiresti ja tõhusalt. Lisaks eristab Avochato end muust turul olevast tarkvarast, võimaldades SMS-tekstide saatmiseks suures mahus kohandatavaid sõnumeid.

Zendesk

Zendeski saab installida kliendi serveritesse, välistades vajaduse täiskohaga klienditeenindaja järele. Zendesk vajab haldamiseks väga vähe riistvara või tehnilisi teadmisi, eristades end seega konkurentidest. Zendesk võib aidata igas suuruses ettevõtteid, eriti neid, mis on aktiivselt kasvavad.

Zoho Desk

Zoho Desk on kliendikaebuste haldamise tarkvara, mis on loodud klienditeenindust silmas pidades. See annab klienditeenindajatele lihtsa võimaluse pääseda juurde klienditeabele, vaadata kliendi ajalugu, eelmisi vestlusi ja palju muud. ZohoDesk võimaldab klienditeenindusmeeskondadel pakkuda paremat tuge, muutes kogu kliendikogemuse sujuvamaks alates pileti esitamise hetkest kuni selle lahendamiseni.

Freshdesk

Freshdeski kliendikaebuste haldamise tarkvara on ettevõtetele intelligentne valik oma klienditeenindusvõimaluste laiendamiseks. See on tõhus viis suurepärase klienditeeninduse pakkumiseks ilma ööpäevaringse klienditeenindusmeeskonnata. See tähendab, et klientide kaebustele vastamise koorem ei lange olemasolevatele töötajatele – eristades Freshdeski teistest konkurentidest.

Kas kliendikaebuste haldussüsteemi prooviversioon on kasulik?

Jah! Kliendikaebuste haldussüsteemi prooviversioon võimaldab kasutada kõiki funktsioone ja funktsionaalsusi. Siiski piirab see Teie tööd pärast selle kindlaksmääratud perioodi möödumist, välja arvatud juhul, kui toote ostate. Tasuta prooviversioonid aitavad Teil mõista tarkvara olemust ja kõiki selle funktsioone. Lisaks võimaldab see näha, kuidas kliendikaebuste haldussüsteem Teie meeskonnaga toimib.

Stand out from your competitors with a strong
customer service culture​

Conclusion

Parim kõik ühes kaebuste haldamise süsteem klientidele

Turul on lugematu arv kliendikaebuste haldussüsteeme, kuid LiveAgenti funktsioonid on neist kõigist tugevamad. LiveAgent pakub veebiettevõtetele kõikehõlmavat klienditeenindustarkvara, et hallata agente ja kliente paremini, kasutades analüütikat, võimaldades Teie meeskonnal hallata Teie ettevõtte kontakte, ülesandeid, vestlusi ja kaebusi – kõike ühest kohast. Lisaks saab LiveAgenti kasutada mis tahes vestlusteenuse pakkujaga, nagu Google Talk või Facebook Messenger, samuti on see mobiilile optimeeritud, et agendid saaksid vastata või hallata klientide kaebusi mobiilseadmetest.

klienditeeninduse ülesanded - cloo teadmusbaasi artikleid

Parim kliendikaebuste haldussüsteem selle hinna eest

LiveAgent pakub parima hinna ja kvaliteedi suhtega funktsioone, et pakkuda tugimeeskondadele funktsioone, mida nad vajavad klientidega suhtlemise edukaks haldamiseks. LiveAgenti paindlik avatud arhitektuur pakub suurepärase kasutuskogemuse ja muudab selle sobivaks igas suuruses ettevõtetele – alustades ühe agendiga alustavatest ettevõtetest kuni suurte kontoriteni, kus on üle 200 agendi. LiveAgentil on mitu teenusetaset, sealhulgas tasuta versioon ja tasuta prooviversioon.

Kõrgeima reitinguga kliendikaebuste haldussüsteem

Klienditugi on paljude ettevõtete jaoks vajalik ja LiveAgent on turul kõrgeima reitinguga kliendikaebuste haldussüsteem, omades keskmiselt 5/5 tärni.

LiveAgenti Capterra arvustused detsember 2021
LiveAgenti Capterra arvustused detsember 2021

Kõige lihtsamini seadistatav, integreeritav ja kasutatav kliendikaebuste haldussüsteem.

Kliendikaebuste haldamise tarkvara on tõhus, kui seda on lihtne Teie praeguste toimingutega integreerida, seadistada ja meeskonnal kasutada. LiveAgenti hõlpsasti kasutatav sissetuleva kõnekeskuse tarkvara nõuab vaid minimaalset koolitust ja selle seadistamine on väga kiire. LiveAgenti lihtsa disainiga saate lasta agentidel klientide kaebusi esitada juba esimesel päeval. Parem juurdepääsetavus, kasutuslihtsus, seadistamine ja hind muudavad LiveAgenti kõige ligipääsetavamaks kõnekeskuse tarkvaraks.

Find the best customer service software

LiveAgent can help you manage customer complaints with its wide range of tools, and therefore making it great choice for businesses of all sizes. Curious about all the opportunities?

Frequently asked questions

Kuidas luua kaebuste haldamise süsteemi?

Määratlege, millised kaebused on olemas ja kuidas esindajad peaksid neid käsitlema. Kirjutage kaebuste haldamise põhimõtted, protseduurid ja vormid (kuidas tagasisidet küsida ja kuidas sellele reageerida). Jõustage neid põhimõtteid järjepidevalt ja õiglaselt kõigil organisatsiooni tasanditel. Analüüsige nii töötajatelt kui ka klientidelt kogutud andmeid, et teha kindlaks suundumused, tugevused, nõrkused jne. Rakendage muudatusi vastavalt vajadusele, uuendades oma dokumentatsiooni ja töötajate koolitusmaterjale periooditi, eriti kui avastate valdkonnad, mis vajavad täiustamist.

Miks on kaebuste haldamise süsteem oluline?

Kaebuste haldamise süsteem on ettevõtte jaoks hädavajalik mitmel põhjusel. Esiteks võib dokumenteeritud protsess aidata teil oma tooteid ja teenuseid täiustada, tuvastades klientide vajadustele mitte vastavaid valdkondi. Kaebuste haldamise süsteem võimaldab kõikide osakondade töötajatel mõista oma rolle kogu protsessis ja aidata neil õppida teiste töötajate tehtud vigadest. Lisaks võib klientide suhtumine teie toodetesse ja teenustesse aidata teil teha muudatusi enne, kui nad midagi kaebavad.

Mis on kaebuste haldamise poliitika?

Kaebuste haldamise süsteem võimaldab kõikide osakondade töötajatel mõista oma rolle protsessis ja aidata neil õppida teiste töötajate tehtud vigadest.

Millised on kaebuste käsitlemise viis peamist tegurit?

Klientide kaebuste tõhusaks haldamiseks on viis võtmetegurit: kehtestage selged juhised, mõistke erinevate klientide käitumist, töötage välja kaebuste käsitlemise kord, pakkuge ettevõtte töötajatele praktilisi koolitusi, õppige valesti juhitud juhtumitest ja rakendage meetmeid nende kordumise vältimiseks.

Mis on kaebuste haldamise protsess?

Kaebuste haldamise tugiprotsess on loodud selleks, et aidata uurida ja lahendada organisatsioonisiseseid kaebusi ning sellel peaks olema määratletud ulatus, et hõlmata kõiki esitatud probleeme. Kaebuste haldamise süsteemid kaasavad kõiki ettevõtte tasandeid kaebusi uurima ja lahendama. Lisaks võivad kogutud andmed teie teenust tulevikus täiustada.

Mida teha, kui te pole pärast ostmist oma kliendikaebuste haldussüsteemiga rahul?

Peaksite alati proovima kliendikaebuste haldamise tarkvara tasuta prooviversiooni, et veenduda selle vastavuses teie vajadustele. Kui te pole oma kliendikaebuste tarkvaraga rahul, võtke kohe ühendust nende klienditoe meeskonnaga. Iga ettevõtte poliitika võib erineda.

Klienditeeninduse tarkvara ühendab võimsa postkasti, reaalajas vestluse, sisseehitatud kõnekeskuse ja kliendiportaali. Valige oma vajadustele õige.

Klienditeeninduse tarkvara

Intercom, Klaus, Zendesk ja SurveyMonkey on kõik head valikud klienditeeninduse tarkvarade hulgas. Intercomil on õppimiskõver ja erinevad liitumisplaani hinnad, Klaus pakub sentimentanalüüsi ja töökindlaid aruandlustööriistu, Zendesk kasutab AI-toega roboteid ja tugevat piletisüsteemi ning SurveyMonkey pakub kiiret küsitluste loomist ja sentimentianalüüsi. LiveAgent on parem hinna ja kvaliteedi suhte poolest, samas kui Zendesk Support pakub kasutajasõbralikku piletisüsteemi ja Freshdesk pakub helistamise tuge. LiveChat on hea optimaalse vestluse funktsioonidega klienditeeninduse platvorm.

Tugiteenuse piletisüsteemid aitavad meeskondadel hallata suurt päringute mahtu üle mitme kanali ja võimaldab neil vastata päringutele kiirelt ja teadlikult.

Tugipiletite süsteem

Tekst tutvustab erinevaid tugitarkvara lahendusi, mida ettevõtted saavad kasutada oma klienditeeninduse protsesside haldamiseks. Vivantio aitab meeskonda hallata, HaloITSM tagab ITIL protsesside kooskõla ja Hiver võimaldab kiiret ja empaatilist tegutsemist Gmaili-põhiselt. Gorgias aga konsolideerib kliendi andmed ühte kohta, et hõlbustada tugiteenuste pakkumist. Hinnad varieeruvad vastavalt funktsioonidele ja kasutajate arvule.

Kliendikogemuse tarkvara mängib võtmerolli klientide tagasiside kogumisel, korraldamisel ja jälgimisel tänapäeva ettevõttes.

Kliendikogemuse tarkvara

Kliendikogemuse tarkvarad aitavad sujuvamalt turundada, tänu automatiseerimisele ja masinõppele. Platvormid pakuvad erinevaid hindu ja tasuta prooviversioone. LiveAgent pakub palju tööriistu ja funktsioone mitmesuguste kanalite ja integratsioonidega. Platvorm teenib paremaid hinnanguid kui mõned teised turuliidrid. Olulised komponendid on ka sotsiaalmeedia, suhtlusvahendid ja ressursid.

Vähendage kulusid uute klientide võitmiseks ja suurendage oma strart-up'i või väikeettevõtte kliendi eluea väärtust reaalajas vestluse tarkvara abil.

Reaalajas vestlus start-up ja väikeettevõtetele

Reaalajas vestlus on veebipõhine lahendus klientide mugavaks kommunikatsiooniks ettevõttega. Reaalajas vestluse tarkvara on lihtne ja kasutajasõbralik lahendus, mis aitab ettevõtetel pakkuda suurepärast klienditeenindust ja konkurentsieelist. Vestlusnuppu saab kujundada vastavalt eelistustele ja lisada enim külastatavatele lehtedele. Reaalaajavestlse tarkvara võib olla ka automaatne.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo