Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

LiveAgenti Hinnakiri
Arveldame USA dollarites ja lõplik arveldussumma põhineb Teie konto loomise päevast alates kehtinud USD / EUR konverteerimiskursil.
Omnikanaliline klienditoe tarkvara koos täiendatud automatiseerimise, reaalajas vestluse, sotsiaalmeedia integratsioonide ja kõnekeskuse võimalustega.
14-päevane tasuta prooviperiood
Ei vaja krediitkaarti
Uuendage ja makske käigu pealt
Ilma lepinguteta
Pole seadistamise tasu
Tühistage igal ajal
Ticket

Pilet

Hädavajalik oragniseerimise tööriist e-posti piletitisüsteemile

$15/agent/kuus
13 €/agent/kuus
  • Piiramatu piletite ajalugu
  • Piiramatud e-posti aadressid
  • Täiendatud aruandlus
  • Kliendiportaal + foorum
  • API + integratsioonid
  • Reeglid ja aja reeglid
  • Klienditeenindus
  • Esmaklassiline seadistamine
Ticket+Chat

Pilet+vestlus

Võimas mitmekanaliline reaalajavestluse ja piletihalduse lahendus

$29/agent/kuus
25 €/agent/kuus

Kõik Pileti paketist, pluss:

  • Piiramatu arv vestluse nuppe
  • Tagasiside haldamine
  • Reaalajas külaliste jälgimine
  • Proaktiivsed vestluse kutsed
  • Vestluse rahulolu uuringud
  • Sotsiaalvõrgustikud*
  • Aja jälgimine*
  • Auditilogi*
All-inclusive

Kõikehõlmav

Jõuline omnikanaliline klienditugi rohkem kui 180 funktsiooniga

$39/agent/kuus
33 €/agent/kuus

Kõik Pilet+vestluse paketist, pluss:

  • Kõnekeskuse tugi
  • Videokõne
  • IVR
  • Kõnede marsruutimine ja suunamine
  • Riistvara IP telefon
  • Piiramatu kõnede salvestamine
  • Kõik eelmiste pakettide tärniga tähistatud teenused on selles paketis tasuta
Free

Tasuta

Igavesti tasuta konto mõnede piirangutega

Loo
$0/agent/kuus
0 €/agent/kuus
  • 7 päevane piletite ajalugu
  • 1 vestlusnupp
  • 1 telefoninumber
  • 1 e-posti aadress
  • Põhiaruanded
  • Kliendiportaal + foorum
  • Piiramatu piletite ajalugu Hoidke kõik piletid käepärast, kui neid vajate. LiveAgent salvestab kõik piletid piiramatuks ajaks.
  • Piiramatud e-posti aadressid Ühendage oma LiveAgenti kontoga piiramatu arv e-posti aadresse (müük, turundus, tehniline tugi), et tagada ettevõtte sujuv tugi.
  • Täiendatud aruandlus Looge täpsemaid aruandeid (kanal, agent, osakond, SLA-vastavus jne) tulpdiagrammide, sektordiagrammide, piirkonnadiagrammide või joondiagrammide kujul.
  • Kliendiportaal + foorum Kasutage meie kliendiportaali omaenda teadmusbaasi loomiseks. Täitke see foorumite, artiklite, KKK ning tagasiside ja soovituste kastidega.
  • API + integratsioonid Integreerige oma lemmikrakendused meie kasutajatoe tarkvaraga meie ainulaadse API-võtme kaudu. Ühendage arveldussüsteemid, CRM-id, koostöövahendid ja palju muud.
  • Reeglid ja aja reeglid Korduvate ülesannete kiirendamiseks, mis ei vaja teie agentide tähelepanu, looge kohandatud toimingu või ajaga käivitatud automatiseerimisreeglid.
  • Klienditeenindus Võtke meiega abi saamiseks ühendust mis tahes meie suhtluskanalis. Pakume aastaringselt 24/7 kliendituge.
  • Esmaklassiline seadistamine Istuge ja puhake, kuni seadistame Teie LiveAgenti konto. Logige sisse kasutusvalmis klienditoe süsteemi, mis tõstab Teie agentide produktiivsust ja parandab klienditeeninduse kvaliteeti.

Kõik Pileti paketis, plus:

  • Piiramatu arv vestlusnuppe Paigutage oma veebisaidi erinevatele URL-idele piiramatu arv vestlusnuppe. Kuvage/peitke nuppe vastavalt konkreetsetele käitumuslikele käivitajatele.
  • Tagasiside haldamine Julgustage oma kliente saatma Teile uusi ideid ja tagasisidet edasiseks arenguks.
  • Reaalajas külastajate jälgimine Jälgige, mida teie veebisaidi külastajad teevad. Vaadake, millised URL-id neil on avatud, kui kaua nad iga lehte sirvinud on, ja saate teateid, kui nad navigeerivad Teie veebisaidi uuele lehele.
  • Proaktiivsed vestluse kutsed Jõudke ennetavate vestluskutsetega oma veebisaidi külastajateni. Andke neile teada, et olete võrgus ja olete valmis aitama, kui nad seda vajavad.
  • Vestluse rahulolu uuringud Saage kohe tagasisidet pärast iga reaalajas vestluse seanssi. Uurige kuidas end täiendada, mida tehti õigesti ja jälgige kliendirahulolu.
  • Sotsiaalvõrgustikud* Võtke oma sotsiaalmeedia üle tagasi kontroll. Integreerige LiveAgent Facebooki, Instagrami, Twitteri ja Viberiga, et edastada kõik kommentaarid, sõnumid ja mainimised piletite kujul otse oma klienditoesse.
  • Aja jälgimine* Jälgige oma tööharjumusi. Vaadake, kui kaua kulub teil igale piletile vastamiseks või kui pikad olid Teie pausid.
  • Auditilogi* Kas miski tundub kahtlane? Vaadake üle auditilogi, et näha, milliseid toiminguid on iga agent kindla ajavahemiku jooksul teinud.

Kõik Pileti+vestluse paketis, pluss:

  • Kõnekeskuse tugi Looge täielikult toimiv virtuaalne kõnekeskus koos ACD, IVR, täpsemate tagasihelistamise võimaluste ja muuga.
  • Videokõned Kas soovite isikupärasemaks saada? Alustage videokõnet, et pakkuda klientidele ainulaadsemat ja isikupärasemat tugikogemust.
  • IVR Parandage oma klientide kõnekeskuse kasutuskogemust, kujundades põhjalikud interaktiivsed häälvastuse (IVR) puud, mis suunavad nad õige tugiteenuste osakonna või esindajani.
  • Kõnede marsruutimine ja suunamine Meie kõnekeskuse tarkvara on varustatud ACD-ga ja juhendatud kõnede suunamisega. Nautige sujuvaid kõnede üleminekuid ühelt agendilt teisele juba täna.
  • Riistvara IP-telefon Kas tunnete riistvaratelefoni kasutades mugavamalt? Pole probleemi! Ühendage see LiveAgentiga et vastata kõnedele. Juhul kui Te seda ei eelista, pole vaja kasutada tarkvaratelefone või vastata kõnedele brauseris
  • Piiramatud kõnesalvestused Kõik LiveAgentiga tehtud sissetulevad ja väljaminevad kõned salvestatakse Teie mugavuse huvides automaatselt. Kvaliteedi tagamiseks, koolituseks või juriidilistel eesmärkidel pääsete kõnesalvestistele juurde igal ajal.
  • Kõik eelmiste pakettide tärniga tähistatud teenused on selles paketis tasuta
  • 7 päevane piletite ajalugu Iga piletit saab pärast kättesaamist vaadata maksimaalselt 7 päeva. 7 päeva pärast pole piletit enam saadaval.
  • 1 vestlusnupp Lisage vestlusnupp ühele valitud URL-ile.
  • 1 telefoninumber Ühendage üks telefoninumber, et teha ja vastu võtta kõnesid läbi oma virtuaalse kõnekeskuse
  • 1 e-posti aadress Ühendage üks e-posti aadress meie piletitarkvaraga, et korraldada, jälgida ja vastata kõigile e-posti küsimustele õigeaegselt.
  • Põhiaruanded Hankige täielik ülevaade oma analüütikast ja agendi toimivusest. Looge aruandeid mitmes vormingus, sealhulgas tulpdiagrammid, sektordiagrammid või joonegraafikud.
  • Kliendiportaal + foorum Kasutage meie kliendiportaali omaenda teadmusbaasi loomiseks. Täitke see foorumite, artiklite, KKK-de ning tagasiside ja soovituste kastidega.
  • Klienditeenindus Pakume aastaringselt 24/7 klienditeenindust. Võtke meiega ühendust vestluse, e-posti, telefoni, sotsiaalmeedi või meie kliendiportaali kaudu.
* Teenuse eest võetakse tasu vastavalt hinnakirjale, mille leiate allpool toodud plaanide täielikus võrdluses
Võrrelge pakette
Vaadake meie pakettide võrdlusi ning valige enda jaoks parim

Pilet

Pilet+Vestlus

Kõikehõlmav

Tasuta

Ticket

Pilet

$15/agent/kuus
13 €/agent/kuus
Ticket+Chat

Pilet+Vestlus

$29/agent/kuus
25 €/agent/kuus
All-inclusive

Kõikehõlmav

$39/agent/kuus
33 €/agent/kuus

Free

Tasuta

$0/agent/kuus
0 €/agent/kuus
Loo
Kommunikatsiooni kanalid
Kliendiportaal
Kliendiportaali loomine koos teadmusbaasi, foorumi, ja KKK-dega. Kliendiportaali funktsioon
Kontaktivormid
Andke oma klientidele võimalus ühendust võtta otse Teie veebisaidil oleva kontaktivormi kaudu.Kontaktivormi funktsioon
Slacki teavitused
Saage Slacki teavitus iga kord, kui saate LiveAgentis uue pileti või vastuse piletile. Slacki teavituse funktsioon
Kliendifoorum
Looge oma kasutajatele veebipõhine kogukonna foorum. Andke neile võimalus esitada küsimusi, anda vastuseid ja juhtida arutelusid. Kliendifoorumi funktsioon
E-posti piletisüsteem (e-posti aadressid)
Nutikas e-posti piletisüsteem tagab, et ükski kiri ei kaoks ega jääks vastuseta. Meie piletisüsteem takistab ka korduvaid vastuseid agentide kokkupõrke tuvastamise funktsiooni abil. Piletisüsteemi funktsioon
Piiramatu
Piiramatu
Piiramatu
1 E-posti aadress
Reaalajas vestlus
Võitke klientide usaldus ja suurendage müüki, kasutades reaalajas vestlust. Reaalajas vestluse funktsioon
Piiramatu
Piiramatu
1 Vestlusnupp
Proaktiivsed vestluskutsed
Võtke ühendust oma veebilehe külastajatega, kutsudes neid vestlema oma agentidega. Proaktiivsete vestluskutsete funktsioon
Tagasiside haldamine
Julgustage kliente saatma Teile uusi ideid ja tagasisidet edasiseks arenguks. Tagasiside & Ettepanekute funktsioon
Instagram
Tehke sujuvamaks kõik oma Instagrami lehe kommentaarid ja mainimised ning vastake otse oma LiveAgenti piletite juhtpaneelilt. Instagram funktsioon
$39 / kuus / konto kohta 33 € / kuus / konto kohta
Täiendav igakuine funktsiooni tasu. (Teie kontol olevate agentide arv ei suurenda ega vähenda seda täiendavat kuutasu.)
$39 / kuus / konto kohta 33 € / kuus / konto kohta
Täiendav igakuine funktsiooni tasu. (Teie kontol olevate agentide arv ei suurenda ega vähenda seda täiendavat kuutasu.)
Viber
Vastake Viberi sõnumitele otse LiveAgenti juhtpaneelilt. Viberi funktsioon
$39 / kuus / konto kohta 33 € / kuus / konto kohta
Täiendav igakuine funktsiooni tasu. (Teie kontol olevate agentide arv ei suurenda ega vähenda seda täiendavat kuutasu.)
$39 / kuus / konto kohta 33 € / kuus / konto kohta
Täiendav igakuine funktsiooni tasu. (Teie kontol olevate agentide arv ei suurenda ega vähenda seda täiendavat kuutasu.)
Twitter
Jälgige unikaalseid märksõnu ja vastake toimingut nõudvatele säutsudele. Kõik LiveAgentist tehtud vastused saadetakse säutsudena. Twitter funktsioon
$39 / kuus / konto kohta 33 € / kuus / konto kohta
Täiendav igakuine funktsiooni tasu. (Teie kontol olevate agentide arv ei suurenda ega vähenda seda täiendavat kuutasu.)
$39 / kuus / konto kohta 33 € / kuus / konto kohta
Täiendav igakuine funktsiooni tasu. (Teie kontol olevate agentide arv ei suurenda ega vähenda seda täiendavat kuutasu.)
Facebook
Vastake Facebooki sõnumitele, postitustele, kommentaaridele või mainimistele otse LiveAgenti kaudu. Facebooki funktsioon
$39 / kuus / konto kohta 33 € / kuus / konto kohta
Täiendav igakuine funktsiooni tasu. (Teie kontol olevate agentide arv ei suurenda ega vähenda seda täiendavat kuutasu.)
$39 / kuus / konto kohta 33 € / kuus / konto kohta
Täiendav igakuine funktsiooni tasu. (Teie kontol olevate agentide arv ei suurenda ega vähenda seda täiendavat kuutasu.)
Kõnekeskuse tugi
Valige oma VoIP pakkuja meie partnerite nimekirjast, seadistage piiramatu arv agentide seadmeid ning alustage telefonikõnedele vastamist otse brauserist. Kõnekeskuse tugi
1 Telefoninumber
Videokõned
Suurendage väljaminevat müüki ja parandage meie videokõne funktsiooni abil klientide rahulolu. Olge isikupärane ja ärge unustage naeratada! Videokõne funktsioon
Vestluse haldamine
Piletite ajalugu
Salvestage lõpmatuseni kõiki pileteid ja vestluste logifaile. Kvaliteedi tagamise, juriidiliste või koolitusalaste eesmärkide saavutamiseks saate igal ajal kasutada kõiki varasemaid pileteid, vestlusi ja kõnesalvestisi.
Piiramatu
Piiramatu
Piiramatu
7 päeva
Ühendage pileteid
Saite mitu piletit sama probleemi kohta ja soovite neid kombineerida? Pole probleemi! Kasutage meie piletite ühendamise funktsiooni ning liitke mitu piletit üheks. Piletite ühendamise funktsioon.
Kohandatud piletite väljad
Saite väärtuslikku teavet? Looge kohandatud piletiväljad ja lisage see piletiinfo paneelile. Kohandatud piletiväljad feature
Piletite poolitamine
Kas olete saanud mitme päringuga pileti? Jagage pilet kaheks ja määrake kumbki erinevale agendile/osakonnale. Piletite poolitamise funktsioon
Sisemised piletid
Looge sisemisi märkmeid oma kolleegidele. Märkmed on nähtavad ainult agentidele, nii et pole vaja muretseda, et teised lõppkasutajad või kliendid Teie privaatseid märkmeid näevad. Sisemised piletid
Manused
Lohistage hõlpsalt manuseid (pilte, muusikat, videoid, dokumente jne), et neid oma klientidega jagada. Manuste funktsioon
Piletite massitoimingud
Valige aja säästmiseks mitu piletit korraga ja korraldage massitoiminguid. Selle funktsiooni abil saate ühe klõpsuga lahendada, teisaldada või kustutada mitu piletit. Piletite massitoimingu funktsioon
"Lahendada" algoritm
Seadke automaatselt prioriteediks lahendamist vajavad piletid vastavalt teenuse taseme lepingutele (SLA) ning nende kättesaamise kuupäevale ja kellaajale. Lahendada funktsioon
Pileti rahulolu uuring
Saatke pärast iga suhtlust automaatselt piletirahulolu uuringu e-kirjad, et tagada klientidele kvaliteente teenus.
Kohandatud sildid
Lisage kohandatud silte, et pileteid korrastada ja filtreerida, heites samal ajal pilku nende sisule.
Kohandatud piletite filtrid
Otsingu ja filtreerimise hõlbustamiseks looge unikaalsed piletite filtreid. Kohandatud piletite filtrite funktsioon
Agentide märkmed piletiteks
Lisage piletitele privaatsed märkused. Privaatsed märkmed on nähtavad ainult agentidele, seega pole vaja muretseda selle pärast, et teie kliendid või teised lõppkasutajad neid näevad. Agentide märkmed piletiteks funktsioon
Reaalajas juhtpaneelid
Reaalajas ülevaade teie kasutuse statistikast.
Piletite edastamine
Suunake piletid ühe klõpsuga agentidele või osakondadele, kes on kõige paremini varustatud nende käsitsemiseks.
WYSIWYG redaktor
Kasutage meie WYSIWYG redaktorit oma e-kirjade, meilimallide ja teadmistebaasi artiklite sisu kujundamiseks. WYSIWYG redaktori funktsioon
Mitu piletite vahekaarti
Kas lahendate mitut piletit korraga? Pole probleemi! Avage oma LiveAgenti rakenduses mitu piletite vahekaarti ja vahetage vastavalt vajadusele edasi-tagasi. Mitu piletite vahekaarti
Lahtiolekuaeg
Millal olete valmis oma kliente aitama? Andke neile teada lahtiolekuaja funktsiooniga
Osakonnad
Looge müügi-, turundus- ja tehnilise toe osakonnad piletite marsruutimise lihtsustamiseks ja kohustuste jagamiseks.Osakonna funktsioon
Konserveeritud vastused
Kiirendage oma vastuseid, kasutades eelnevalt määratletud tekstijadasid. Konserveeritud vastuste funktsioon
Kontaktid & Grupid
Segmenteerige kliente huvide, vanuse, rahvuse või muu mõõdiku järgi. Kontaktide funktsioon & Gruppide funktsioon
Eelnevalt määratletud vastused
Looge eelnevalt määratletud vastused päringutele, millele saab vastata üldise vastusega. Eelnevalt määratletud vastuste funktsioon
Vestluse logifailid
Kas teie kliendid vajavad teiega peetud vestluse koopiat? Esitage neile e-posti teel vestluste logifailid.
Piiratud 1 vestlusnupuga
Failide jagamine vestluse teel
Meie reaalajas vestlus toetab JPG, JPEG, PNG, GIF, PDF ja TXT failide jagamist.
Piiratud 1 vestlusnupuga
Mobiili vestlusaken
Meie reaalajas vestluse vidinad on dünaamilised - kliendid saavad hõlpsalt vestlusi alustada mobiilis või töölaual.
Piiratud 1 vestlusnupuga
Vestluse tervitussõnumi seadistus
Saatke oma uutele veebisaidi külastajatele automatiseeritud vestluse tervitussõnumeid, et näidata võrgus olemist ja valmidust abistamiseks.
Piiratud 1 vestlusnupuga
Reaalajas külaliste jälgimine
Jälgige, mida teie veebisaidi külastajad teevad. Vaadake, millised URL-id neil on avatud, kui kaua nad iga lehte sirvinud on, ja saage teateid, kui nad navigeerivad Teie veebisaidi uuele lehele.
Vestluse rahulolu uuringud
Saage pärast iga kliendiga suhtlemist kohest tagasisidet. Uurige, kuidas saaksite end parandada, mida õigesti tehti ning jälgige klientide rahulolu periooditi.Agentide hinnangu funktsioon
Aja jälgimine
Saage sügavam arusaam oma tugiteenuste toimimisest, jälgides oma agendi tööharjumusi. Vaadake, kui kaua kulub neil igale piletile vastamiseks, kui kaua nad olid võrgus või kui pikad olid nende vaheajad. Aja jälgimise funktsioon
$19 / kuus / konto kohta 15 € / month / per acc
Täiendav igakuine funktsiooni tasu. (Teie kontol olevate agentide arv ei suurenda ega vähenda seda täiendavat kuutasu.)
Kõnede järjekord
Kui kõik veebiagendid on hõivatud aktiivsete kõnedega, loob LiveAgent uutele helistajatele automaatselt kõnejärjekorra. Kõnede järjekorra indikaator
Piiratud 1 telefoninumbriga
IVR
Parandage oma kliendi kõnekeskuse kasutuskogemust, kujundades põhjalikke interaktiivseid häälvastuse (IVR) puid, mis suunavad nad õige tugiteenuste osakonna või esindajani. IVR funktsioon
Piiramatu kõnede salvestamine
Piiramatu kõnede salvestamine tagab, et olete kaitstud kõnede kvaliteetsete salvestustega alati, kui neid kõige rohkem vajate. Piiramatu kõnede salvestamise funktsioon
Kõnede marsruutimine & suunamine
Meie kõnekeskuse tarkvara on varustatud ACD-ga (automaatne kõnede marsruutimine) ja juhendatud kõnede ülekannetega. Nautige sujuvat kõne üleminekut ühelt osakonnalt või agendilt teisele juba täna. Kõnede marsruutimise ja Kõnede suunamise funktsioon
Customization
API
Ühendage LiveAgentiga erinevad programmid, tarkvara või tööriistad ja automatiseerige lugematu arv ülesandeid. API funktsioon
Klientide e-posti mallid
Konfigureerige oma klientide ja agentide e-posti mallid. Kõiki LiveAgentilt saadetud meilimalle saab vormindada HTML-vormingus või lihttekstina. E-posti mallide funktsioon
Reeglid & Aja reeglid
Looge kohandatud päästikud, automatiseerimise reeglid ja ajareeglid, et kiirendada korduvaid ülesandeid, mis ei vaja teie agentide tähelepanu. Reeglite ja Aja reeglite funktsioon
Mängustamine
Motiveerige, lõbustage, suurendage tootlikkust ja soodustage koostööd meeskondades. Mängustamise funktsioon
Kontaktivormi vidinate kohandamine
Valige meie malligaleriist kontaktivormi vidin ja kohandage seda vastavalt oma ettevõtte esteetikale.
Piiratud 1 vormiga
Vestluse vidinate kohandamine
Valige meie malligaleriist vestluse vidin ja kohandage see oma ettevõtte värvipaletiga vastavaks.
Piiratud 1 vormiga
Vestluskutse vidina kohandamine
Valige meie malligaleriist vestluskutse kujundus ja kohandage seda vastavalt oma vajadustele.
Heli konfigureerimine
Kohandage või keelake kõik LiveAgentis kuuldavad märguandehelid. Valige meie olemasolevate helide hulgast või laadige üles oma failid. Heli konfigureerimise funktsioon
$5 / kuus / konto kohta 5 € / kuus / konto kohta
Täiendav igakuine funktsioonitasu. (Teie kontol olevate agentide arv ei suurenda ega vähenda seda täiendavat kuutasu.)
Otsi & asenda
LiveAgent saab enne kuvamist või andmebaasi salvestamist automaatselt otsida konkreetseid stringe igast sissetulevast sõnumist ja asendada need millegi muuga. Otsi & asenda funktsioon
$9 / kuus / konto kohta 9 € / kuus / konto kohta
Täiendav igakuine funktsioonitasu. (Teie kontol olevate agentide arv ei suurenda ega vähenda seda täiendavat kuutasu.)
Kõnede vidinate kohandamine
Looge ahvatlevad kõne vidinad või valige meie malligaleriist. Kohandage olemasolevat kujundust vastavalt oma vajadustele.
Piiratud 1 vestlusega
Videokõne vidinate kohandamine
Looge kaasahaaravaid videokõne vidinaid või valige meie malligaleriist olemasolev kujundus. Kohandage olemasolevat malli vastavalt oma vajadustele.
Täiendav teadmusbaas
Multi knowledge base* gives you the opportunity to create an unlimited amount of separate customer portals, where each one of them can have its own unique design, settings, and content. Täiendav teadmusbaas
$19 / kuus / konto kohta 15 € / kuus / konto kohta
Täiendav igakuine funktsioonitasu. (Teie kontol olevate agentide arv ei suurenda ega vähenda seda täiendavat kuutasu.)
$19 / kuus / konto kohta 15 € / kuus / konto kohta
Täiendav igakuine funktsioonitasu. (Teie kontol olevate agentide arv ei suurenda ega vähenda seda täiendavat kuutasu.)
$19 / kuus / konto kohta 15 € / kuus / konto kohta
Täiendav igakuine funktsioonitasu. (Teie kontol olevate agentide arv ei suurenda ega vähenda seda täiendavat kuutasu.)
Brändinguvaba
Eemaldage LiveAgenti kaubamärk reaalajas vestluse vestlusakendest ja -nuppudest, teadmistebaasist/kliendiportaalist, kõneakendest ja -nuppudest, kontaktivormidest, tagasiside vormidest ja e-posti mallidest.
$19 / kuus / konto kohta 15 € / kuus / konto kohta
Täiendav igakuine funktsioonitasu. (Teie kontol olevate agentide arv ei suurenda ega vähenda seda täiendavat kuutasu.)
$19 / kuus / konto kohta 15 € / kuus / konto kohta
Täiendav igakuine funktsioonitasu. (Teie kontol olevate agentide arv ei suurenda ega vähenda seda täiendavat kuutasu.)
$19 / kuus / konto kohta 15 € / kuus / konto kohta
Täiendav igakuine funktsioonitasu. (Teie kontol olevate agentide arv ei suurenda ega vähenda seda täiendavat kuutasu.)
Aruandlus
Põhiaruanded
Analüütika ülevaade
Hankige ülevaade oma klienditoest. Vaadake, kes Teie ettevõttega suhtlevad, ja jälgige teenust, mida nad saavad. Analüütika ülevaate funktsioon
Jõudluse aruandlus
Jälgige oma tugiagentide tegevust. Vaadake, kes on kõige produktiivsem, kes eelistab e-kirju otseülekannete asemel ja kes annab aja jooksul järjepidevaid tulemusi. Jõudluse aruandluse funktsioon
Täiendatud aruandlus
Agendi aruanne
Looge agentide aruanded kindla ajavahemiku tööaja, vastatud piletite, vestluste, kõnede, müügi, hinnangute ja muu kohta. Agendi aruande funktsioon
Agentide hinnangud
Agendireitingu aruannete loomine koos kliendi kommentaaridega. Agentide hinnangute funktsioon
Osakonna aruandlus
Looge aruanded iga osakonna kindla ajaperioodi vastuste arvu kohta, piletite, vestluste, kõnede ja muu kohta. Osakonna aruandluse funktsioon
Kanali aruandlus
LiveAgent annab Teile üksikasjaliku ülevaate iga suhtluskanali kohta: e-post, vestlus, kõnekeskus, kontaktivormid, Instagram, Facebooki sõnumid, säutsud jne. Channel report feature
Siltide aruandlus
Looge kindla ajaperioodi märgendite aruanded. Üksikuid kirjeid saab sortida ajavahemiku, osakonna, kanali ja agendi järgi. Siltide aruandluse funktsioon
Pileti ajalugu
Filtreerige piletid päeva, nädala, kuu, aasta või kohandatud kuupäeva vahemiku järgi piletiajaloo aruande loomiseks. Uurige, millistel osakondadele oli kõige rohkem pileteid määratud, millised agendid need lahendasid, nende praegused olekud ja muud.
Aja aruandlus
Uurige, kui palju aega kulus kindla perioodi piletitele vastamiseks. Üksikuid kandeid saab sorteerida agendi, pileti, kliendi, ettevõtte, aruande kuupäeva, arve kuupäeva, tüübi (käsitsi, automaatne) järgi. Time report feature
Minu tööaruanne
Looge tehtud töö kohta aruandeid päeva, nädala, kuu, aasta või kohandatud perioodi jooksul. uutige, mitu piletit Teile määrati, milliselt kanalilt nad tulid ja nende praegust olekut.
Agendi saadavus kõnede, vestluste, piletite jaoks
Jälgige oma agentide saadavust ja vaadake täpselt, millal nad võrgus on (kuupäev, kellaajad, alates, kuni). Agentide saadavuse funktsioon
Kõne, vestluse kättesaadavus
Looge aruanded iga agendi kõnede ja vestluste kättesaadavuse kohta. Avastage, kes on kõige innukam ja kes peab oma tugiteenuseid suurendama.
Kõne, vestluse ja pileti koormus
Avastage, millistel agentidele oli võrdlemise hetkel määratud kõige rohkem pileteid, kõnesid ja vestlusi ning optimeerige agentide töökoormust.
SLA-d koos aruannetega
Kõnede, vestluste ja piletite SLA vastavus
LiveAgent pakub aruannet teatud ajavahemiku ja osakonna täidetud ja täitmata SLA-de kohta. Üksikuid kirjeid saab sortida osakonna, agendi ja kuupäeva järgi. SLA vastavuse funktsioon
Kõnede, vestluste ja pilete SLA logi
LiveAgent pakub logi täidetud ja täitmata SLA-de kohta kindlas ajavahemikus ja osakonnas. Üksikuid kirjeid saab sortida taotleja, pileti ID, SLA algusaja, osakonna, agendi, tähtpäeva, sulgemiskuupäeva ja SLA järelejäänud/üle läinud aja järgi. SLA logi funktsioon
Integratsioonid
Squarespace
LiveAgent võimaldab Teil paigutada reaalajas vestluse nuppe oma Squarespace'i veebisaitidele. Squarespace'i integratsioon
1 vestlusnupp
Weebly
LiveAgent võimaldab Teil paigutada reaalajas vestluse nuppe oma Weebly veebisaitidele. Weebly integratsioon
1 vestlusnupp
Wix
LiveAgent võimaldab Teil paigutada reaalajas vestluse nuppe oma Wixi veebisaitidele. Wixi integratsioon
1 vestlusnupp
WordPress
LiveAgenti WordPressi integratsioon võimaldab Teil reaalajas vestluse nupu oma WordPressi saidile või Blogile paigutada. Muutke oma veebisait LiveAgentiga võimsaks WordPressi klienditoeks või WordPressi reaalajas vestluseks. WordPress integratsioon
1 vestlusnupp
PipeDrive
Registreerige uued PipeDrive'i tehingud ja vaadake kõiki registreeritud tehinguid, mis puudutavad Teie poolt abistatavat klienti. PipeDrive'i integratsioon
Piiratud
Tasuta paketis pole saadaval pistikprogrammi, kuid väline integreerimine Zapieri kaudu on võimalik.
ActiveCampaign
Integreerige ActiveCampaign LiveAgentiga, et automatiseerida selliseid protsesse nagu uute tehingute loomine, kontaktide värskendamine ja palju muud. ActiveCampaigni integratsioon
Piiratud
Tasuta paketis pole saadaval pistikprogrammi, kuid väline integreerimine Zapieri kaudu on võimalik.
Mailchimp
Lisage ja eemaldage oma MailChimpi meililistide kontaktid otse LiveAgenti kaudu. MailChimpi integratsioon
Piiratud
Tasuta paketis pole saadaval pistikprogrammi, kuid väline integreerimine Zapieri kaudu on võimalik.
Jira
Ühendage Jira oma LiveAgenti kontoga, et vaadata Jira ülesannetega seotud pileteid, liita ülesandeid konkreetsete klientide piletitega ja otsida LiveAgentist Jira pileteid. Jira integratsioon
Google Analytics
Jälgige Google Analyticsi reaalajas vestluse seansside sündmusi. Tänu neile andmetele saate hinnata reaalajavestluse mõju konversioonidele või oma agentide mõju ettevõtte müügile. Google Analyticsi integratsioon
Zapier
Ühendage Zapier oma LiveAgenti kontoga, et seadistada kohandatud päästikuid ja soovitud toiminguid. Zapieri integratsioon
Magento 2
Koguge infot klientide eelmiste tellimuste kohta Teie Magento poest otse LiveAgenti piletite detailide paneelilt. Magento 2 integratsioon
Priiratud
Tasuta paketis pole saadaval pistikprogrammi, kuid väline integreerimine Zapieri kaudu on võimalik.
Prestashop
Asetage oma reaalajas vestluse vidin oma Prestashopi saidile ja vaadake oma kliendi tellimusi otse oma LiveAgenti pileti detailide paneelilt. Prestashopi integratsioon
Shopify
Asendage reaalajas vestluse nupp on Shopify lehel. Shopify integratsioon
1 vestlusnupp
Bigcommerce
Lisage oma Bigcommerce'i poele reaalajas vestluse nupp. Bigcommerce'i integratsioon
Opencart
Paigutage oma Opencarti poele reaalajas vestluse nupp. Opencarti integratsioon
Salesforce
Lisage oma SalesForce'i toruliini uued või muutke olemasolevaid pakkumisi otse LiveAgenti pileti detailide paneelilt. Vähendage mitmekordset andmesisestust erinevates rakendustes ja keskenduge oma kõige hinnatumatele klientidele sujuva tugiteenuse kogemuse pakkumisele. Salesforce'i integratsioon'
CMS
SpringBuilder
Probleemide lahendamise ja klientidega suhtlemise kiirendamiseks lisage oma SpringBuilderi veebisaidile otsevestluse nupp. SpringBuilderi integratsioon
1 vestlusnupp
Joomla!
Kui soovite oma Joomla saidile lisada ühe meie reaalajas vestluse nupust, saate seda teha, sisestades nupu koodi oma Joomla jalusesse. Joomla! integratsioon
1 vestlusnupp
Adobe Business Catalyst
LiveAgenti Adobe Business Catalysti integreerimine võimaldab Teil reaalajas vestluse nupu oma Adobe Business Catalysti veebisaidile paigutada. Adobe Business Catalysti integratsioon
1 vestlusnupp
Drupal
Suhelge oma klientidega reaalajas, pannes reaalajas vestluse nupu oma Drupali veebisaidile. Kasutage ära ka võrguühenduseta vorme ja tugiteenuste võimalusi. Drupali integratsioon
1 vestlusnupp
ExpressionEngine
LiveAgent võimaldab Teil paigutada reaalajas vestluse nuppe oma ExpressionEngine'i veebisaitidele. ExpressionEngine'i integratsioon
1 vestlusnupp
GoDaddy
LiveAgenti integreerimine GoDaddyga võimaldab Teil reaalajas vestluse nupu oma GoDaddy veebisaidile paigutada. GoDaddy integratsioon
1 vestlusnupp
Squarespace
LiveAgent võimaldab teil paigutada reaalajas vestluse nuppe oma Squarespace'i veebisaitidele. Squarespace'i integratsioon
1 vestlusnupp
SpringBuilder
Probleemide lahendamise ja klientidega suhtlemise kiirendamiseks lisage oma SpringBuilderi veebisaidile otsevestluse nupp. SpringBuilderi integratsioon
1 vestlusnupp
uKit
LiveAgenti uKiti integreerimine võimaldab Teil reaalajas vestluse nuppe oma uKiti poodi paigutada. uKiti integratsioon
1 vestlusnupp
Web.com
LiveAgenti Web.com integreerimine võimaldab Teil paigutada oma Web.com veebisaitidele reaalajas vestluse nuppe. Web.com integratsioon
1 vestlusnupp
Wix
LiveAgenti Wixi integratsioon võimaldab Teil Wixi veebisaitidele paigutada reaalajas vestluse nuppe. Wixi integratsioon
1 vestlusnupp
WordPress
LiveAgenti WordPressi integratsioone võimaldab Teil reaalajas vestluse nupu oma WordPressi saidile või blogisse paigutada. Muutke oma veebisait LiveAgentiga võimsaks WordPressi kklienditoeks või WordPressi reaalajas vestluseks. WordPressi integratsioon
1 vestlusnupp
CRM
Salesflare
Eemaldage vestlustest ja vormidest kliendiandmed ja salvestage need otse LiveAgenti pileti detailide paneelilt Salesflare'i. Salesflare'o integratsioon
PipeDrive
Registreerige uued PipeDrive'i tehingud ja vaadake kõiki registreeritud tehinguid, mis puudutavad Teie poolt abistatavat klienti. PipeDrive'i integratsioon
Piiratud
Tasuta paketis pole saadaval pistikprogrammi, kuid väline integreerimine Zapieri kaudu on võimalik.
Vectera
Plaanige koosolekuid, tunde või isegi klientidega näost näkku kõnesid otse LiveAgentist. Vectera integratsioon
Highrise
Aktiveerige Highrise'i integratsioon ja alustage HighArise andmete haldamist LiveAgentis (ja vastupidi). Registreerige uusi pakkumisi, muutke olemasolevaid pakkumisi ja muud. Highrise'i integratsioon
Piiratud
Tasuta paketis pole saadaval pistikprogrammi, kuid väline integreerimine Zapieri kaudu on võimalik.
SharpSpring
LiveAgenti ja SharpSpringi sünkroonimine võimaldab Teil kontaktandmeid mõlemal platrvormil automaatselt sünkroonida. SharpSpringi integratsioon
Salesforce (varsti)
Lisage oma SalesForce'i toruliini uusi või muutke olemasolevaid pakkumisi otse LiveAgenti pileti detailide paneelilt. Vähendage korduvat andmesisestust erinevates rakendustes ja keskenduge oma kõige hinnatumatele klientidele sujuva tugiteenuse kogemuse pakkumisele.
E-posti turundus
ActiveCampaign
Integreerige ActiveCampaign LiveAgentiga, et automatiseerida selliseid protsesse nagu uute tehingute loomine, kontaktide värskendamine ja palju muud. ActiveCampaigni integratsioon
Piiratud
Tasuta paketis pole saadaval pistikprogrammi, kuid väline integreerimine Zapieri kaudu on võimalik.
Klaviyo
Lisage kliente oma Klaviyo meililistidesse LiveAgenti kaudu. Integreerige kaks tööriista, et vähendada vaeva ja aega, mida peate oma andmebaasi haldamiseks kulutama. Klaviyo integratsioon
Piiratud
Tasuta paketis pole saadaval pistikprogrammi, kuid väline integreerimine Zapieri kaudu on võimalik.
SpamAssassin
Filtreerige sissetulevad meilid SpamAssassini rämpspostifiltri kaudu. Rämpspostiks märgitud e-kirju võib endiselt leida rämpspostiks märgitud piletitest. SpamAssassini integratsioon
AWeber
AWeberi pistikprogrammi aktiveerimine võimaldab Teil otse LiveAgenti kaudu oma meililisti kontakte lisada ja eemaldada. AWeberi integratsioon
Piiratud
Tasuta paketis pole saadaval pistikprogrammi, kuid väline integreerimine Zapieri kaudu on võimalik.
GetResponse
Lisage kliente oma GetResponse'i meililistidesse läbi piletiinfo paneeli. Rämpsposti saatmise vältimiseks saadetakse kontaktile liitumise pakkumine, kui olete lisanud nad uude meililisti. (Tellimuse peab kinnitama kontakt). GetResponse'i integratsioon
Piiratud
Tasuta paketis pole saadaval pistikprogrammi, kuid väline integreerimine Zapieri kaudu on võimalik.
Mailchimp
Lisage ja eemaldage oma MailChimpi meililistide kontakte otse LiveAgenti kaudu. MailChimpi integratsioon
Piiratud
Tasuta paketis pole saadaval pistikprogrammi, kuid väline integreerimine Zapieri kaudu on võimalik.
Sotsiaalne
GIPHY
GIPHY otsing võimaldab teil otsitava GIF-i otsekohe leida ja sisestada pileti keha sisse. GIPHY integratsioon
Socialbakers
Socialbakersi integreerimine LiveAgenti aitab Teil sotsiaalmeedia haldamisel ja piletisüsteemiga. Socialbakersi integratsioon
Telefon
Cloudtalk
CloudTalk kuvab helistajaga seotud kontaktandmeid, kõneajalugu, märkmeid ja pileteid ning sünkroonib need LiveAgentiga. Cloudtalki integratsioon
Chatbot
Quriobot
Looge intuitiivne vestlusrobot, mis suhtleb teie klientidega igal ajal. Qurioboti vestlusroboti saab kasutada müügivihjete loomiseks, klienditoeks ja tagasiside andmiseks. Quioboti integratsioon
Jälgimine
Clockify
Clockify abil saate jälgida piletite lahendamisele ja teadmistebaasi artiklite redigeerimisele kulutatud aega. Parandage oma tootlikkust, tasuvust ja jälgige meeskonna tegevuse logisid. Clockify integratsioon
Jira
Ühendage Jira oma LiveAgenti kontoga, et vaadata Jira ülesannetega seotud pileteid, liita ülesandeid konkreetsete klientide piletitega ja otsida LiveAgentist Jira pileteid. Jira integratsioon
Google Analytics
Jälgige Google Analyticsi abil reaalajas vestluseseansside sündmusi. Tänu nendele andmetele saate hinnata reaalajas vestluse mõju konversioonidele või oma agentide mõju ettevõtte müügile. Google Analyticsi integratsioon
Töövoog
Bold BI
Kasutage LiveAgenti andmeid, et luua juhtpaneel reaalajas sissetulevate päringute reaalajas teabega. Bold BI integratsioon
CloudApp
Jäädvustage oma ekraan, märkige see ja saatke see koos CloudAppiga manusesse. Aidake oma klientidel täpselt mõista, mida Te probleemide tõhusaks lahendamiseks neilt vajate. CloudAppi integratsioon
Zapier
Ühendage Zapier oma LiveAgenti kontoga, et seadistada kohandatud päästikuid, mis teostavad soovitud toiminguid. Zapieri integratsioon
Pabbly
Erinevate platvormide müügi-, turundus- ja tugiprotsesside sujuvamaks muutmiseks kasutage Pabbly käivitajaid, loogikareegleid, filtreid ja tingimusi. Pabbly integratsioon
Tagasiside
Klaus
Hinnake oma agendi tegevust, andke tagasisidet vastavalt erinevatele kriteeriumidele, parandage oma töövoogu ja palju muud. Klausi integratsioon
Nicereply
Kas teate, kuidas kliendid Teie klienditeenindusse suhtuvad? Jälgige oma klienditeeninduse kvaliteeti Nicereply abil - kõik ühes kliendirahulolu uuringu tööriist, mis on loodud LiveAgenti jaoks. Nicereply integratsioon
E-kaubandus
CS-Cart
LiveAgenti CS-Carti integratsioon võimaldab Teil paigutada reaalajas vestluse nupu oma CS-Carti poodi. CS-Carti integratsioon
1 vestlusnupp
Fortune 3
LiveAgenti Fortune 3 integratsioon võimaldab Teil paigutada reaalajas vestluse nupu oma Fortune 3 poodi. Fortune 3 integratsioon
1 vestlusnupp
Magento 2
Koguge teaver oma Magento poe klientide eelmiste tellimuste kohta otse LiveAgenti piletite detailide paneelilt. Magento 2 integratsioon
Piiratud
Tasuta paketis pole saadaval pistikprogrammi, kuid väline integreerimine Zapieri kaudu on võimalik.
Oxatis
Alustage parema klienditoe pakkumist, paigutades reaalajas vestluse nupu oma Oxatis poodi. Oxatise integratsioon
1 vestlusnupp
Post Affiliate Pro
Alustage isikupärastatud klienditoe pakkumist, pannes reaalajas vestluse nupu oma sidusettevõtte paneelile ja registreerumislehtedele. Post Affiliate Pro integratsioon
Prestashop
Asetage reaalajas vestluse vidin oma Prestashopi saidile ja vaadake oma klientide tellimusi otse oma LiveAgenti pileti detailide paneelilt. Prestashopi integratsioon
Shopify
Paigutage oma Shopify poodi reaalajas vestluse nupp. Shopify integratsioon
1 vestlusnupp
Volusion
Alustage isikupärastatud klienditoe pakkumist, paigutades reaalajas vestluse nupu oma Volusioni poodi. Volusioni integratsioon
X-Cart
LiveAgenti X-Carti integratsioon võimaldab Teil reaalajas vestluse nupu oma X-Carti kauplustesse paigutada. X-Carti integratsioon
1 vestlusnupp
3dcart
LiveAgenti 3dcart integratsioon võimaldab Teil reaalajas vestluse nupu oma 3dcarti kauplustesse paigutada. 3dcarti integratsioon
Bigcommerce
Paigaldage reaalajas vestluse nupp oma Bigcommerce'i poodi. Bigcommerce'i integratsioon
CoreCommerce
Paigaldage reaalajas vestluse nupp oma CoreCommerce'i poodi. Corecommerce'i integratsioon
1 vestlusnupp
Opencart
Paigaldage reaalajas vestluse nupp oma Opencarti poodi. Opencarti integratsioon
Järelvalve
NetCrunch
Teisendage NetCrunchi märguanded piletiteks ja saage need otse oma LiveAgenti klienditoe juhtpaneeli. NetCrunchi integratsioon
LDAP
Importige agendid LDAP-i kataloogi struktuurist või logige agendid sisse kasutades LDAP-i autentimismeetodit. Kui LDAP-teenus pole saadaval, kasutab LiveAgent oma vaikimisi autentimismeetodit. LDAP-i integratsioon
Migratsiooni pistikprogrammid
Relokia klienditoe migratsioon
Relokia abil saate oma andmed kohapealse ja pilvepõhise tugiteenuste süsteemide vahel teisaldada. Teisaldatavad andmed hõlmavad pileteid, esindajaid, rühmi, kontakte, silte, manuseid, märkmeid ja kohandatud välju. Relokia integratsioon
Arveldus
ChargeDesk
Vaadake oma kliendi hiljutisi makseid, tagasimakseid või püsikorraldusi ilma, et peaksite oma ChargeDeski kontole sisse logima. ChargeDeski integreerimine LiveAgentiga kiirendab Teie tugiteenust ja muudab teid iga kliendi suhtes teadlikumaks. ChargeDeski integratsioon
Braintree
Maksete tühistamine ja tagasimaksmine otse LiveAgenti juhtpaneeli piletite paneelilt. Braintree integratsioon
Piiratud
Tasuta paketis pole saadaval pistikprogrammi, kuid väline integreerimine Zapieri kaudu on võimalik.
2Checkout
Paigaldage reaalajas vestluse nupp 2Checkout poele. 2Checkouti integratsioon
Projektijuhtimine
ClickUp
Muutke meilid ülesanneteks, linkige pileteid olemasolevatesse ülesannetesse ja hallake LiveAgenti projekte. ClickUpi integratsioon
Limited
Tasuta paketis pole saadaval pistikprogrammi, kuid väline integreerimine Zapieri kaudu on võimalik.
ProjectManager.com
ProjectManager aitab Teil agente ja osakondi hallata, luues uusi ülesandeid, töögraafikuid või projekte, kui uued kliendid liituvad LiveAgentiga. ProjectManager.com integratsioon
Klienditugi ja teenused
Klienditeenindus
Pakume aastaringselt 24/7 klienditeenindust. Võtke meiega ühendust vestluse, e-posti, telefoni, sotsiaalmeedia või meie kliendiportaali kaudu. Pakume ka mitmekeelset tuge.
24/7
24/7
24/7
24/7
Esmaklassiline seadistamine
Istuge ja puhake, kuni me Teie jaoks LiveAgenti konto seadistame. Logige sisse kasutusvalmis klienditoe süsteemi, mis suurendab Teie agentide tootlikkust ja parandab klienditeenindust.
Teadmusbaas
Looge oma toodete, teenuste või klienditüüpide põhjal oma kliendiportaalis kategooriaid. Looge teadmusbaasi otsingu vidinad ja pakkuge klientidele hõlpsat juurdepääsu oma teadmistebaasi artiklitele. Teadmusbaasi funktsioon
IPhone'i/Androidi rakendused
Pakume LiveAgenti rakendust nii Androidi kui ka iOS-i operatsioonisüsteemidele. iPhone'i/Androidi mobiilirakenduste funktsioon
Mitme keele tugi
LiveAgent toetab praegu 45 keele tõlkeid ja uusi lisatakse regulaarselt. Mitme keele toe funktsioon
Mitme veebilehe tugi
Kas teil on mitu ainulaadse veebisaidiga ettevõtet, toodet või alamdomeeni? Pole probleemi, LiveAgent saab tuua ja edastada kõik piletid ühele LiveAgenti kontole.
Mitme brändi tugi
Looge iga oma toote, kaubamärgi või kasutajarühma jaoks mitu teadmistebaasi.
Riistvara IP telefon
Kas tunnete riistvaratelefoni kasutades mugavamalt? Pole probleemi! Ühendage see kõnedele vastamiseks LiveAgentiga. Pole tarvis kasutada kõnedeks tarkvaratelefone või brauserit, kui see Teile ei meeldi.
Turvalisus & load
EU/US/UK/SG Andmekeskus
Hetkel on meil üle maailma mitu andmekeskust. Paigaldame oma kliendikontod parimasse võimalikku serveripunkti, sõltuvalt nende asukohast ja võttes arvesse nende riiklikke seadusi. Mitu andmekeskust
SPAM-i filtrid
Säästke aega ja võidelge rämpsposti vastu automaatse rämpsposti filtreerimisega. LiveAgent rakendab rämpsposti tõkestavat platvormi SpamAssassin. SPAM-i filtrite funktsioon
Ligipääsu piirangud agendipaneelile
Piirake Teie agendipaneelile juurdepääsu omavate IP-numbrite arvu.
Paroolipoliitika haldamine
LiveAgent tagab, et teie konto jaoks valitud parooli ei oleks varasemate andmerikkumiste korral kahjustatud.
Kaheastmeline kinnitamine
Kaitske oma LiveAgenti kontot oma parooli ja Google Authenticatori mobiilirakenduse lisakoodiga. Kaheastmelise kinnitamise funktsioon
HTTPS krüpteering
Kõiki LiveAgenti hostitud kontod jooksevad turvalises ühenduses kasutades HTTPS-protokolli. HTTPS krüpteeringu funktsioon
Keelatud külastajate loend
Kas keegi spämmib Teid või on ebameeldiv? Keelake nende IP-aadress, et nad ei saaks Teiega vestelda. Kui olete valmis keeldu tühistama, vaadake üle vestlusest blokeeritud külastajate loetelu.
Auditilogi
Kas miski tundub kahtlane? Vaadake üle auditilogi, et näha, milliseid toiminguid on iga agent kindla ajavahemiku jooksul teinud. Auditilogi funktsioon
$9 / kuus / konto kohta 9 € / kuus / konto kohta
Täiendav igakuine funktsioonitasu. (Teie kontol olevate agentide arv ei suurenda ega vähenda seda täiendavat kuutasu.)
Krediitkaardi maskeerimine
Krediitkaardi maskeerimine tagab, et tundlikku teavet ei salvestata vestlusarhiivides ja vestluslogides. Otsi & Asenda funktsioon
$9 / kuus / konto kohta 9 € / kuus / konto kohta
Täiendav igakuine funktsioonitasu. (Teie kontol olevate agentide arv ei suurenda ega vähenda seda täiendavat kuutasu.)
Automaatne andmete kustutamine/redigeerimine
Kas teie kliendid saadavad teile tundlikke andmeid? Kasutage meie otsingu- ja asendusfunktsiooni andmete redigeerimiseks enne, kui need Teie andmebaasi salvestatakse. Otsi & Asenda funktsioon
$9 / kuus / konto kohta 9 € / kuus / konto kohta
Täiendav igakuine funktsioonitasu. (Teie kontol olevate agentide arv ei suurenda ega vähenda seda täiendavat kuutasu.)

Vajate abi omale parima paketi valimisel?

Iga ettevõte on erinev. Meil on kliendiedu juhtide meeskond, kes on valmis Teie konkreetset kasutusjuhtumit uurima.

Säästke LiveAgentiga rohkem

KKK

Iga prooviperiood algab juurdepääsuga kõikehõlmavale paketile ja kõikide LiveAgenti funktsioonidele 14 päevaks. Prooviperioodile registreerudes pole tarvis krediitkaarti. Konto kasutamise jätkamiseks võite esitada oma krediitkaardi andmed ja minna üle tasulisele versioonile.

Tehniliselt pole võimalik tasuta kontolt 14-päevasele prooviversioonile üle minna ja vastupidi. Olge mureta, tasuta kontolt saab igal ajal tasulisele tellimusele üle minna. Pidage meeles, et pärast seda ei saa enam tasuta kontole tagasi minna. NB! Tasuta kontodel on piirangud, nii et kõigi saadaolevate LiveAgenti funktsioonide testimine on võimalik alles pärast tasulisele plaanile üleminekut või uue 14-päevase tasuta proovikonto loomist.

Absoluutselt! Soovime, et ettevõtted registreeruksid meie tasuta LiveAgenti, kasutaksid tugiteenuste põhifunktsioone, kuid samas vajame väärkasutuse vähendamiseks paika pandud piiranguid. Seetõttu saame aidata väiksematel ettevõtetel kasvada ja potentsiaalselt meie piiranguteta pakettidele üle minna.

Ei. Lepinguid pole. Saadame arveid igakuiselt. Võite oma plaani madalamale versioonile üle viia või vastupidi ning igal ajal lisada või eemaldada agente. Seadistustasusid ei ole ning klienditeenindus ja tootevärskendused on igaveseks tasuta.

Jah, toetame. Kui olete äriühingu ettevõte, võtke meiega palun ühendust, et saada rohkem teada võimalustest. Teise võimalusena saate kontrollida meie ettevõtte hinnakujundust või esitada ettepaneku taotluse.

Jah, pakume VIP tugiteenust klientidele, kes vajavad spetsiaalseid SLA-sid. Uurige rohkem siit.

Aktsepteerime kõiki peamisi krediitkaarte, sealhulgas Mastercard, VISA, Diners ja American Express. We also accept payments via PayPal. Kui soovite kasutada teist tüüpi makseviisi, võtke ühendust meie klienditoega aadressil support@liveagent.com.

Kas teie klienditeenindus on hooajaline ja kas peate teatud ajaperioodidel agente lisama või eemaldama? Arved esitame Teile ainult tegeliku kasutamise eest.

Soovime tagada, et kõik meie kliendid saaksid meie teenuseid nautida ja edukalt kasutada, olenemata tingimustest. Kui mõned kliendid kasutavad nii palju andmeid või rikuvad reegleid, mis võivad teisi kasutajaid mõjutada, võime võtta ühendust selliste rikkujadega ja arutada nende kasutamise ja piirangute muutmist või tühistada nende kontod. Samuti jätame endale õiguse muuta konto limiite ilma ette teatamata.

Absoluutselt! Pakume tipptasemel turvalisust. Meie kontod on majutatud tuntud andmekeskustes, mida kaitseb ööpäevaringne valve. Teeme koostööd ka arvukate turvalisuse uurijatega, et rakendus vastaks uusimatele turvastandarditele. Teie andmete turvalisuse tagamiseks on kõigil kontodel SSL-krüptimine.

Välkkiire teenuse tagamiseks asuvad Teie konto andmed Teie geograafilise asukoha põhjal lähimas andmekeskuses. Praegu on meil andmekeskused Dallases (USAs), Newarkis (USAs), Londonis (Suurbritannias), Frankfurdis (Saksamaal), Singapuris (Singapur) ja Bratislavas (Slovakkias). Euroopa klientide andmed asuvad ühes meie Euroopa andmekeskustest ning me oleme isikuandmete kaitse üldmäärusega (GDPR) vastavuses.

Oleme Teie jaoks olemas! Võite vabalt alustada reaalajas vestlust või saata meile e-kirja aadressil support@liveagent.com. Meie tugiteenus töötab 24/7, pühade aeg kaasa arvatud ning me aitame Teid mis tahes küsimuse tekkimisel suurima hea meelega. Oleme saadaval ka reaalajas vestluses ja läbi telefoni töötundide ajal enamikes ajavööndites. 

Peter Komornik

LiveAgent ühendab suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda enneolematut tugiteenust oma klientidele.

Peter Komornik, CEO
logo slido black
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo