LiveAgenti hinnakujundus

14 või 30 päevane prooviperiood
14 Päevane tasuta prooviperiood isikliku meiliga või 30 päeva ettevõtte meiliga
Ei vaja krediitkaarti Uuenda ja maksa vastavalt kasutusele Puuduvad lepingud Puudub seadistamise tasu Tühistatav igal ajal
Ettevõte
Organisatsioon
saada2kuud tasuta 🎉iga-aastase arveldusega

Small business

Täiustatud plaan madalate piirangute ja rohkemate funktsioonidega

$9/agent

kuus aastamakse korral
või $15 igal kuul

  • 1 E-posti konto
  • 2 Reaalajas vestluse nupp
  • 10 Osakonda
  • 1 Teadmusbaas
  • 50 Sündmuste reeglid
  • Klienditeenindus
  • White Glove paigaldus

Medium business

Mitmekülgne ja tasakaalustatud plaan täiemahuliseks klienditoeks

Saate 2 kuud tasuta
$29/agent

kuus aastamakse korral või $35 igal kuul

  • Kõik Small plaanis sisalduv
  • 10 E-posti konto
  • 5 Reaalajas vestluse nupp
  • Kõnekeskuse tugi
  • 20 Osakonda
  • Kohandatud domeenide hostimine
  • 150 Sündmuse reeglit
  • 30 Ajareeglit
  • 10 SLA taset
  • Aruanded
  • Toote koolitus
  • AI Answer Assistant uus

Enterprise

Täielik ärilahendus koos lisatoega ja eksklusiivsete teenustega

$69/agent

kuus aastamakse korral või $85 igal kuul

  • Kõik Large plaanis sisalduv
  • 500 E-posti konto
  • 100 Reaalajas vestluse nupp
  • 3+ WhatsAppi numbrit
  • 300 Osakonda
  • 10 Teadmusbaasi
  • 1000 Sündmuse reeglit
  • 200 Ajareeglit
  • 100 SLA taset
  • Kaubamärgi eemaldamine
  • Senior account manager
  • Prioriteetne toetus
  • Abistatud kanalite integreerimine
  • Kohandatud arvelduse seadistus
  • AI Answer Assistant uus

* Teenuse eest võetakse tasu vastavalt hinnakirjale, mille leiate allolevast plaanide täielikust võrdlusest

Free

Igavesti tasuta konto mõningate piirangutega

$0/agent/kuus

Pakkumine idufirmadele

Eripakkumine valitud meeskondadele

Võrrelge plaane

Vaadake meie plaanide võrdlusi ja valige enda jaoks parim

Small business

$9/agent/kuus/aastamaksega
või $15/agent/kuus

Medium business

$29/agent/kuus/aastamaksega
või $35/agent/kuus

Large business

$49/agent/kuus/aastamaksega
või $59/agent/kuus

Free

$0/agent/kuus

Suhtluskanalid

Kliendiportaal
Seadistage kliendiportaal koos teadmusbaasi, foorumi ja KKK-dega. Kliendiportaali funktsioon
Y Y Y Y Y
Kontaktivormid – Kontaktinupud
Andke oma klientidele võimalus võtta ühendust otse teie veebisaidile paigutatud kontaktvormi kaudu.Kontaktivormi funktsioon
3 10 50 1 200
Kontaktivormid – Lehel
Give your customers the option to reach out via a contact form that’s placed directly on your website.Kontaktivormi funktsioon
3 10 50 1 200
Slacki teavitused
Saate Slacki märguande iga kord, kui saate LiveAgentis uue pileti või pileti vastuse. Slacki teavituse funktsioon
Y Y Y Y
Kliendifoorum
Looge oma kasutajatele veebipõhine kogukonnafoorum. Võimaldage neil küsida küsimusi, anda vastuseid ja juhtida arutelusid. Kliendifoorumi funktsioon
Y Y Y Y Y
E-posti piletisüsteem – Sissetulevad meilikontod
Nutikas e-posti tugipiletisüsteem tagab, et meilid ei lähe kaduma ega jää ilma vastuseta. Meie piletisüsteem takistab ka agentide kokkupõrke tuvastamise funktsiooni abil vastamist samale kliendile. Piletisüsteemi funktsioon
3 10 150 2 150
E-posti piletisüsteem – Väljaminevad e-posti kontod
Nutikas e-posti piletisüsteem tagab, et meilid ei lähe kaduma ega jää vastuseta. Meie piletisüsteem takistab ka agentide kokkupõrke tuvastamise funktsiooni abil vastamist samale kliendile. Piletisüsteemi funktsioon
3 10 150 2 150
Reaalajas vestluse nupp
Suurendage klientide usaldust ja kasvatage müüki isikupärastatud reaalajas vestluse toega. Reaalajas vestluse funktsioon
2 5 50 1 100
Proaktiivsed vestluskutsed
Kaasake oma veebisaidi külastajaid, kutsudes neid oma agentidega vestlema. Proaktiivsete vestluskutsete funktsioon
Y Y Y
Kõnekeskus
Kasutage kliendisuhtluse tõhusaks haldamiseks ja käsitlemiseks kõnekeskust. Kõnekeskuse funktsioon
Y Y Y
Tagasiside nupud
Julgustage kliente saatma teile uusi ideid ja tagasisidet edaspidiseks arendamiseks. Tagasiside&Ettepanekute funktsioon
Y Y Y
Viber
Vastake Viberi sõnumitele otse oma LiveAgenti töölaualt.Viberi funktsioon
39 dollarit/kuus 39 dollarit/kuus Y Y
Twitter
Jälgige unikaalseid märksõnu ja vastake reageerimist nõudvatele säutsidele. Kõik LiveAgenti vastused saadetakse säutsudena. Twitteri funktsioon
39 dollarit/kuus 39 dollarit/kuus Y Y
Facebook
Vastake Facebooki sõnumitele, postitustele, kommentaaridele või mainimistele otse LiveAgentist. Facebooki funktsioon
39 dollarit/kuus 39 dollarit/kuus Y Y
Facebook + Instagram
Instagrami integreerimine pole võimalik ilma Facebooki integreerimiseta. Instagram funktsioon
39 dollarit/kuus + 19 dollarit/kuus 39 dollarit/kuus + 19 dollarit/kuus Y Y
WhatsApp
Integreerige oma WhatsAppi number oma LiveAgenti piletisüsteemiga ja kasutage seda piletisüsteemi kaudu WhatsAppi sõnumitele vastamiseks. Märkus: Integratsioon töötab praegu ainult Twilio ja 360dialogi pakkujatega.
3 numbrid 3 numbrid
Videokõne funktsionaalsus
Suurendage väljaminevat müüki ja parandage klientide rahulolu meie videokõne funktsiooniga. Isikupärastage ja ärge unustage naeratada! Videokõne funktsioon
Y Y Y

Vestluste haldamine

Piletite ajalugu
Salvestage kõiki pileteid ja vestluste ärakirju määramata ajaks.
Juurdepääs kõikidele varasematele piletitele, vestlustele ja kõnede salvestistele kvaliteedi tagamise, juriidiliste või koolituse eesmärgil.
Piiramatu Piiramatu Piiramatu 7 päeva Piiramatu
Piletite liitmine
Kas olete saanud sama probleemi kohta mitu piletit ja soovite need kombineerida? Pole probleemi! Kasutage meie piletite liitmise funktsiooni.
Y Y Y Y Y
Kohandatud piletiväljad
Kas õppisite väärtuslikku teavet? Looge kohandatud piletiväli ja lisage see piletiteabe paneelile. Kohandatud piletiväljade funktsioon
Y Y Y Y Y
Piletite poolitamine
Kas saite pileti mitme taotlusega? Jagage pilet kaheks ja määrake kumbki erinevale agendile/osakonnale. Piletite poolitamise funktsioon
Y Y Y Y Y
Sisemised piletid
Looge oma kolleegidele sisemisi märkmeid. Märkmed on nähtavad ainult agentidele, seega pole vaja karta, et teised lõppkasutajad või kliendid teie isiklikke märkmeid näevad. Sisemised piletid
Y Y Y Y Y
Manused
Lohistage lihtsalt manuseid (pildid, muusika, videod, dokumendid jne), et neid oma klientidega jagada. Manuste funktsioon
Y Y Y Y Y
Piletite massitoimingud
Valige mitu piletit korraga ja kasutage aja säästmiseks massitoiminguid. Selle funktsiooniga saate ühe klõpsu abil lahendada, edastada või kustutada mitu piletit. Piletite massitoimingute funktsioon
Y Y Y Y Y
“Lahendamiseks” algoritm
Seadistage automaatselt prioriteediks piletid, mis tuleb lahendada vastavalt teenusetaseme lepingutele (SLA) ning nende kättesaamise kuupäevale ja kellaajale. Lahendamiseks funktsioon
Y Y Y Y Y
Piletite rahuloluküsitlus
Saatke pärast iga suhtlust automaatselt pileti rahuloluküsitluse meilid, et tagada oma klientidele kvaliteetne teenus.
Y Y Y
Kohandatud sildid
Lisage kohandatud silte, et korraldada ja filtreerida pileteid, vaadates samal ajal nende sisu.
Y Y Y Y Y
Kohandatud piletifiltrid
Looge ainulaadseid piletifiltreid, et hõlbustada otsimist ja filtreerimist. Kohandatud piletifiltrite funktsioon
300 filtrit / agent 500 filtrit / agent 1000 filtrit / agent 50 filtrit / agent 5000 filtrit / agent
Agendi märkmed piletile
Lisage piletitele privaatseid märkmeid. Privaatsed märkmed on nähtavad
ainult agentidele, nii et pole vaja muretseda, et teie kliendid või teised lõppkasutajad neid näevad. Agent notes to tickets feature
Y Y Y Y Y
Reaalajas juhtpaneelid
Teie kasutusstatistika reaalajas ülevaade.
Y Y Y Y Y
Piletite edastamine
Edastage piletid ühe klõpsuga agentidele või osakondadele, kes on vastamiseks kõige paremini varustatud.
Y Y Y Y Y
WYSIWYG redaktor
Kasutage meie WYSIWYG redaktorit oma meilide, meilimallide ja teadmusbaasi artiklite sisu kujundamiseks. WYSIWYG redaktori funktsioon
Y Y Y Y Y
Mitu piletite vahekaarti
Kas lahendate rohkem kui ühte pilet korraga? Pole probleemi! Avage oma LiveAgent rakenduses mitu piletite vahekaarti ja vahetage nende vahel vastavalt vajadusele. Mitme pileti vahekaardi funktsioon
Y Y Y Y Y
Lahtiolekuaeg
Millal saate oma kliente aidata? Andke neile teada lahtiolekuaja funktsiooniga
Y Y Y Y Y
Osakonnad
Looge müügi-, turundus- ja tehnilise toe osakonnad, et piletite marsruutimine ja vastutuse jaotamine oleks lihtsam. Osakondade funktsioon
10 20 150 3 300
Osakondade rollid Y
Valmiskirjutatud sõnumid
Kiirendage oma vastuseid, kasutades eelnevalt määratletud tekstijadasid. Valmiskirjutatud vastuste fuktsioon
20 100 500 1000
Kontaktid & Rühmad
Segmenteerige kliente huvide, vanuse, rahvuse või mõne muu mõõdiku järgi. Kontaktide & Rühmade funktsioon
Y Y Y Y Y
Eelnevalt määratletud vastused
Looge tugipäringutele eelnevalt määratletud vastused. Eelnevalt määratletud vastuste funktsioon
20 100 500 0 1000
Vestluste ärakirjad
Kas teie kliendid vajavad teiega peetud vestluse koopiat? Esitage neile meili teel vestluse ärakirju.
Y Y Y Y
Failide jagamine vestlustes
Meie otsevestlus toetab JPG-, JPEG-, PNG-, GIF-, PDF- ja TXT-failide jagamist.
Y Y Y Y Y
Mobiili vestlusaken
Meie reaalajas vestluse vidinad on reageerivad – kliendid saavad hõlpsalt vestlusi alustada nii mobiilis kui ka lauaarvutis.
Y Y Y Y Y
Vestluse tervitussõnumi seaded
Saatke oma uutele veebisaidi külastajatele automaatseid vestluse tervitussõnumeid, näitamaks et olete võrgus ja saate neid vajadusel aidata.
Y Y Y Y Y
Reaalajas külastajate jälgimine
Jälgige, millega teie veebisaidi külastajad tegelevad. Vaadake, millised URL-id nad on avatud, kui kaua nad on igat lehte sirvinud, ja saage märguandeid, kui nad teie veebisaidil uuele lehele navigeerivad.
Y Y Y
Kliendirahulolu küsitlused
Saage kohest tagasisidet pärast iga kliendiga suhtlemist. Uurige, kuidas end parandada, mida tehti õigesti, ja jälgige kliendirahulolu perioodi jooksul. Agendi hinnangu funktsioon
Y Y Y
Aja jälgimine
Omage oma klienditoe tööst sügavamat arusaama, jälgides oma agendi tööharjumusi. Vaadake, kui kaua kulub neil igale piletile vastamiseks, kui kaua nad võrgus olid või kui pikalt pausid kestsid. Aja jälgimise funktsioon
Y Y
Kõnejärjekord
Kui kõik võrgusolevad agendid on käimasolevate kõnedega hõivatud, loob LiveAgent uutele helistajatele automaatselt kõnejärjekorra. Kõnejärjekorra indikaator
Y Y Y
IVR
Parandage oma kliendi kogemust, koostades terviklikke interaktiivseid häälvastuste puid (IVR), mis suunavad nad õige tugiosakonna või agendi juurde. IVR funktsioon
Y Y Y
Kõnesisesed salvestused
Piiramatu kõnede salvestamine tagab, et olete
kaitstud oma kõnede kvaliteetsete salvestustega alati, kui neid kõige rohkem vajate. Piiramatu kõnede salvestamise funktsioon<
Y Y Y
Kõnede marsruutimine & tedastamine
Meie kõnekeskuse tarkvara on varustatud ACD ja abistatud kõnede edastamisega. Nautige alates tänasest sujuvat kõnede üleminekut ühelt osakonnalt või agendilt teisele. Kõnede marsruutimine ja Kõnede edastamise funktsioon
Y Y Y
Kohandatud rollid
Looge ja nimetage rolle ning kohandage agendi õigusi. Kohandatud rollid feature
3 40

Kohandamine

API võtmed
Ühendage LiveAgentiga erinevad programmid, tarkvara või tööriistad ja automatiseerige lugematul arvul ülesandeid. API funktsioon
1 5 10 100
Kliendi e-kirja mallid
Konfigureerige oma klientide ja agentide meilimalle. Kõiki LiveAgentist saadetud meilimalle saab vormindada HTML-i või lihtteksti e-kirjadena. Meilimallide funktsioon
Y Y Y Y
Reeglid & Ajareeglid
Looge kohandatud päästikuid, automatiseerimisreegleid ja ajareegleid, et kiirendada korduvaid toiminguid, mis ei vaja teie agentide tähelepanu. Rules and Ajareeglite funktsioon
Y Y Y Y
Mänmgustamine
Motiveerige, lõbustage, suurendage tootlikkust ja edendage meeskondade koostööd. Mängustamise funktsioon
Y Y Y Y Y
Kontaktivormi vidinate kohandamine
Valige meie mallide galeriist kontaktivormi vidin ja kohandage seda vastavalt oma ettevõtte esteetikale.
Y Y Y Y Y
Vestlusvidinate kohandamine
Valige meie mallide galeriist vestlusvidin ja kohandage seda vastavalt oma ettevõtte värvipaletile.
Y Y Y Y Y
Heli konfigureerimine
Kohandage või keelake LiveAgentis kuuldavaid märguannete helisid. Valige meie olemasolevate helide hulgast või laadige üles oma failid. Heli konfigureerimise funktsioon
Y Y Y
Otsi & asenda
LiveAgent suudabb automaatselt otsida igas sissetuleva kirja kindlaid stringe ja asendada need enne andmebaasi kuvamist või salvestamist millegi muuga. Otsimise & asendamise funktsioon
Y Y Y
Kõnevidinate kohandamine
Looge köitvaid kõnevidinaid või valige mõni meie mallide galeriist. Kohandage olemasolevat disaini vastavalt oma vajadustele.
Y Y Y Y Y
Videokõne vidina kohandamine
Looge köitvaid videokõne vidinaid või valige meie mallide galeriist olemasolev kujundus. Kohandage olemasolevat malli vastavalt oma vajadustele.
Y Y
Teadmusbaas
Looge oma kliendiportaalis kategooriaid oma toodete, teenuste või klienditüüpide põhjal. Lisage teadmusbaasi artikleid, foorumeid või tagasiside tahvleid. Teadmusbaas
1 2 3 1 10
Mitu teadmusbaasi
Mitu teadmusbaasi* annab võimaluse luua piiramatul hulgal eraldi kliendiportaale, kus igaühel neist võib olla oma unikaalne disain, seaded ja sisu. Teadmusbaas
$19 / kuus / konto kohta $19 / kuus / konto kohta $19 / kuus / konto kohta Y
Kaubamärgi eemaldamine
Eemaldage LiveAgenti bränding reaalajas vestluse akendest ja nuppudest, teadmusbaasist/kliendiportaalist, kõneakendest ja -nuppudest, kontaktivormidest, tagasiside vormidest ja meilimallidest.
$19 / kuus / konto kohta $19 / kuus / konto kohta Y
Kohandatud domeeni parkimine
Parkige oma LiveAgenti konto, et muuta see juurdepääsetavaks oma domeenist. Kohandatud domeeni parkimine
Y Y Y Y Y

AI-funktsioonid

AI Answer Assistant
uusTäiustage oma kliendituge AI Answer Assistantiga. ChatGPT ja teie OpenAI API võtme toel suudab see genereerida lihvitud meilivastuseid, lihtsustades nii vastamist ja suurendades agentide tootlikkust.
Y Y

Aruandlus

Analüütika ülevaade
Hankige ülevaade oma klienditoest. Vaadake, kes teie ettevõttega suhtlevad, ja jälgige, millist teenust nad saavad. Analüütika ülevaate funktsioon
Y Y Y
Toimivuse aruanne
Jälgige oma tugiagentide tegevust. Vaadake, kes on kõige produktiivsem, kes eelistab e-kirju reaalajas vestlustele ja kes annab aja jooksul ühtlaseid tulemusi. Toimivuse aruande funktsioon
Y Y Y
Agendi aruanne
Create agent reports for work time, answered tickets, chats, calls, sales, ratings, and more from a specific time range. Agendi aruande funktsioon
Y Y Y
Agendi reitingud
Looge agentide hinnangute aruandeid koos kliendi kommentaaridega. Agentide hinnangute funktsioon
Y Y Y
Osakonna aruanne
Looge aruandeid iga osakonna vastatud piletite, vestluste, kõnede ja muu kohta kindla ajavahemiku jooksul. Osakonna aruande funktsioon
Y Y Y
Kanalite aruanne
LiveAgent pakub teile üksikasjalikku ülevaadet iga suhtluskanali kohta: e-post, reaalajas vestlus, kõnekeskus, kontaktvormid, Instagram, Facebooki sõnumid, säutsud jne. Kanali aruande funktsioon
Y Y Y
Siltide aruanne
Looge kindla perioodi märgendiaruandeid. Üksikuid kirjeid saab sortida ajavahemiku, osakonna, kanali ja agendi järgi. Siltide aruande funktsioon
Y Y Y
Ticket history
Piletite ajaloo aruande loomiseks filtreerige pileteid päeva, nädala, kuu, aasta või kohandatud kuupäevavahemiku järgi. Saate teada, millistel osakondadel oli kõige rohkem pileteid määratud, millised agendid need lahendasid, nende hetkeolekud ja palju muud.
Y Y Y
Minu töö aruanne
Koostage aruandeid tehtud töö kohta päeva, nädala, kuu, aasta või kohandatud kuupäevavahemiku jooksul. Saate teada, kui palju pileteid teile määrati, millisest kanalist need pärinevad ja milline on nende praegune olek.
Y Y Y
Agendi kättesaadavus kõnede, vestluste, piletite jaoks
Jälgige oma agentide saadavust ja vaadake, millal nad täpselt võrgus on (kuupäev, kellaajad, alates, kuni). Agendi kättesaadavuse funktsioon
Y Y Y
Kõne, vestluse saadavus
Looge aruandeid iga agendi kättesaadavuse kohta kõnedele ja vestlustele vastamiseks. Avastage, kes on kõige rohkem kaasatud ja kes peab oma tulemuslikkust suurendama.
Y Y Y
Kõnede, vestluste, piletite koormus
Saate teada, millistele agentidele oli määratud kõige rohkem pileteid, kõnesid ja vestlusi, et oma agentide töökoormust võrrelda ja optimeerida.
Y Y Y

Integratsioonid

Integratsioonid
Saate oma töövoo ühtlustamiseks ja lihtsustamiseks juurdepääsu kõigile LiveAgenti pistikprogrammidele ja integratsioonidele muude tarkvaralahendustega.
Y Y Y Y

Tugi ja teenused

Klienditeenindus
Pakume 24/7 kliendituge aastaringselt. Võtke meiega ühendust reaalajas vestluse, e-posti, telefoni, sotsiaalmeedia või meie kliendiportaali kaudu. Pakume ka mitmekeelset tuge.
best effort 24/7 24/7 best effort 24/7
White Glove paigaldus
Istuge ja lõõgastuge, kuni loome teie jaoks teie LiveAgenti konto. Logige sisse kasutusvalmis kasutajatoe süsteemi, mis suurendab teie agendi tootlikkust ja parandab teie klienditeenindust.
Y Y Y Y Y
iPhone’i/Androidi rakendused
Pakume LiveAgenti rakendust mõlemale operatsioonisüsteemile. iPhone’i/Androidi mobiilirakenduste funktsioon
Y Y Y Y Y
Mitme keele tugi
LiveAgent toetab praegu 45 keele tõlget, millele lisandub regulaarselt uusi tõlkeid. Mitme keele toe funktsioon
Y Y Y Y Y
Mitme veebilehe tugi
Kas teil on mitu ettevõtet, toodet või alamdomeeni unikaalsete veebisaitidega? Pole probleemi, LiveAgent suudab kõik piletid üle tuua ja koondada ühele LiveAgenti kontole.
Y Y Y Y Y
Mitme kaubamärgi tugi
Hallake mitme kaubamärgi ja ettevõtte kasutajatoe suhtlust ühest tarkvarast.
Y Y Y Y Y
Riistvara IP telefon
Kas tunnete end oma riistvaratelefoni kasutades mugavamalt? Pole probleemi! Ühendage see LiveAgentiga ja vastake kõnedele. Tarkvaratelefone ja brauseri kõnesid ei pea kasutama.
Y Y Y Y Y
Veebipõhine tootekoolitus
Planeerige oma klienditoe juhile LiveAgenti koolitus, et aidata tal tööriista paremini mõista või pakkuda abi mõne konfiguratsiooniprobleemi lahendamisel.
Y Y Y
Vanemkontohaldur
Kontohalduri kui otsese kontaktpunkti tugi. Kontohalduri saab soovi korral pakkuda Suure plaani kontodele, kus on üle 50 agendi.
Y
Spetsiaalne liitumisprotsessi meeskond
Hankige seadistamise abi meie ekspertide meeskonnalt, kes aitavad teil LiveAgenti tööriistade ja funktsioonidega alustada.
Y

Turvalisus ja load

EU/US/UK/SG Andmekeskus
Praegu on meil mitu andmekeskust üle maailma. Paigaldame oma klientide kontod parimasse võimalikku serveripunkti, olenevalt nende asukohast ja võttes arvesse nende riiklikke seadusi. Mitu andmekeskust
Y Y Y Y Y
SpamAssassini integreerimine
Säästke aega ja võidelge rämpsposti vastu automaatse rämpsposti filtreerimise abil. LiveAgent rakendab rämpspostivastast platvormi SpamAssassin, mis blokeerib kõik rämpsposti. Rämpsposti filtreerimise funktsioon
Y Y Y Y Y
Agendipaneelile juurdepääsu piiramine
Piirake nende IP-numbrite arvu, millel on juurdepääs teie agendipaneelile.
Y Y Y Y Y
Paroolipoliitika haldamine
LiveAgent tagab, et teie konto jaoks valitud parool ei ole varasemate andmeleketega seotud rikkumiste tõttu ohustatud.
Y Y Y Y Y
2-astmeline tuvastamine
Kaitske oma LiveAgenti kontot parooli ja Google Authenticatori mobiilirakenduse lisakoodiga. 2-astmelise autentimise funktsioon.
Y Y Y Y Y
HTTPS krüpteering
Kõik LiveAgenti hostitud kontod töötavad läbi turvalise ühenduse, kasutades HTTPS protokolli. HTTPS-i krüptimise funktsioon
Y Y Y Y Y
Blokeeritud külastajate nimekiri
Kas keegi saadab teile rämpsposti või on ebameeldiv? Keelake nende IP-aadress, et takistada neil teiega vestelda. Vajadusel saate alati keelatud külastajate blokeeringuid tühistada.
Y Y Y Y Y
Auditi logi
Kas leiate midagi kahtlast? Vaadake üle auditi logi, et näha, milliseid toiminguid iga agent on konkreetse aja jooksul teinud. Audit log feature
Y Y
SSO
Kasutage ühekordset sisselogimist (SSO), et muuta oma agentidele sisselogimised lihtsamaks. Logige üks kord sisse ilma autentimisfaktoreid uuesti sisestamata ja kiirendage protsessi.
Y Y
Süsteemi e-kirja mallide kasutamine
Muutke kõigi süsteemimeilide sõnastust ja kujundust ning kohandage neid vajadusel alati.
Y Y

Automatiseerimine

Sündmuste reeglid
Seadistage erinevate sündmuste jaoks automatiseerimisreeglid ja määrake, millised toimingud tehakse automaatselt, kui konkreetne sündmus LiveAgentis toimub.
501505001000
Aja reeglid
Seadistage ajapõhised reeglid, mis sooritavad toiminguid automaatselt pärast teatud ajaperioodide möödumist teie LiveAgenti süsteemis.
15100200
SLA reeglid
Seadistage sisemised teenusetaseme lepingu (SLA) reeglid, mis tagavad teie agentidele ja klientidele sujuva kogemuse. Kasutage neid vastutuse, trahvide ja õiguskaitsevahendite kindlaksmääramiseks, et säilitada õige töövoog.
550100
SLA tasemed
Seadistage oma teenusetaseme lepingu (SLA) reeglid mitmel tasemel, et tagada õiged töövood rohkem kui ühel tasandil. Saate neid kasutada töövoogude täpsustamiseks erinevates olukordades.
520100

Parimad kliendikogemused
luuakse LiveAgentiga

  • Read Satur's story

    Satur

    SATUR reisiagentuur on Slovakkia suurim reiside korraldaja ning oma üle 100 aasta kogemust ja 90 000 rahuloleva kliendi, kellel on võimalus reisida üle 150 erineva riigi, igal aastal.

    Read more about Satur

  • Read FrëschKëscht's story

    FrëschKëscht

    FrëschKëscht alustas oma tegevust kooliprojektina ning on nüüdseks muutunud tõeliseks firmaks tänu heale klienditeenindusele ja edule.

    Read more about FrëschKëscht

View all

LiveAgent
Vaadake kuidas see töötab!

00:00/02:25

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

LiveAgenti hinnakujundus

Vajate abi endale parima plaani valimisel?

Iga ettevõte on erinev. Meil on olemas kliendiedu juhtide meeskond, kes on valmis vaatama teie konkreetset kasutusjuhtumit.

Säästke rohkem koos LiveAgent`iga

Võrrelge erinevaid klienditoe tarkvara valikuid ja leidke enda jaoks parim pakkumine. Valige vajalike agentide arv, vaadake hinnavõrdlust ja leidke oma ideaalne piletisüsteemi tööriist.

Related Articles to Hinnakujundus

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x