LiveAgenti hinnakujundus

7 või 30 päevane prooviperiood
7 Päevane tasuta prooviperiood isikliku meiliga või 30 päeva ettevõtte meiliga
Ei vaja krediitkaarti Uuenda ja maksa vastavalt kasutusele Puuduvad lepingud Puudub seadistamise tasu Tühistatav igal ajal
Ettevõte
Organisatsioon
Säästke iga-aastase arveldamisega kuni 20%.
Small icon

Small business

Täiustatud plaan madalate piirangute ja rohkemate funktsioonidega

$9/agent

kuus aastamakse korral
või $12 igal kuul

  • 1 Sissetulev e-posti konto
  • 1 Väljaminev e-posti konto
  • 3 Reaalajas vestluse nupp
  • 10 osakonda
  • Vestluse rahuloluküsitlused
  • 1 API võti + integreerimine
  • Teadmusbaas
  • Klienditeenindus
  • White Glove paigaldus
Medium icon

Medium business

Mitmekülgne ja tasakaalustatud plaan täiemahuliseks klienditoeks

$29/agent

kuus aastamakse korral või $35 igal kuul

  • Kõik Small plaanis sisalduv
  • Kõnekeskuse tugi
  • 20 osakonda
  • Interaktiivne häälvastus
  • Toote koolitus
  • Kohandatud domeenide hostimine
  • 20 sündmuse reeglit
  • 10 ajareeglit
  • 5 SLA taset
Free icon

Free business

Igavesti tasuta konto mõningate piirangutega

$0/agent
  • 7 päevane piletite ajalugu
  • 1 Sissetulev e-posti konto
  • 1 Väljaminev meilikonto.
  • 3 osakonda
  • 1 Vestlusnupp
  • 1 Kohandatud filter/agendi kohta
  • Kliendiportaal
  • Teadmusbaas
  • White Glove paigaldus

* Teenuse eest võetakse tasu vastavalt hinnakirjale, mille leiate allolevast plaanide täielikust võrdlusest

Võrrelge plaane

Vaadake meie plaanide võrdlusi ja valige enda jaoks parim

Small icon

Small business

$9/agent/kuus/aastamaksega
Medium icon

Medium business

$29/agent/kuus/aastamaksega
Large icon

Large business

$49/agent/kuus/aastamaksega
Free icon

Free

$0/agent/month

Suhtluskanalid

Kliendiportaal
Seadistage kliendiportaal koos teadmusbaasi, foorumi ja KKK-dega. Kliendiportaali funktsioon
Y Y Y Y Y
Kontaktivormid – Kontaktinupud
Andke oma klientidele võimalus võtta ühendust otse teie veebisaidile paigutatud kontaktvormi kaudu.Kontaktivormi funktsioon
3 10 20 1 200
Kontaktivormid – Lehel
Give your customers the option to reach out via a contact form that’s placed directly on your website.Kontaktivormi funktsioon
3 10 20 1 200
Slacki teavitused
Saate Slacki märguande iga kord, kui saate LiveAgentis uue pileti või pileti vastuse. Slacki teavituse funktsioon
Y Y Y Y
Kliendifoorum
Looge oma kasutajatele veebipõhine kogukonnafoorum. Võimaldage neil küsida küsimusi, anda vastuseid ja juhtida arutelusid. Kliendifoorumi funktsioon
Y Y Y Y Y
E-posti piletisüsteem – Sissetulevad meilikontod
Nutikas e-posti tugipiletisüsteem tagab, et meilid ei lähe kaduma ega jää ilma vastuseta. Meie piletisüsteem takistab ka agentide kokkupõrke tuvastamise funktsiooni abil vastamist samale kliendile. Piletisüsteemi funktsioon
3 10 40 1 100
E-posti piletisüsteem – Väljaminevad e-posti kontod
Nutikas e-posti piletisüsteem tagab, et meilid ei lähe kaduma ega jää vastuseta. Meie piletisüsteem takistab ka agentide kokkupõrke tuvastamise funktsiooni abil vastamist samale kliendile. Piletisüsteemi funktsioon
3 10 40 1 100
Reaalajas vestluse nupp
Suurendage klientide usaldust ja kasvatage müüki isikupärastatud reaalajas vestluse toega. Reaalajas vestluse funktsioon
1 3 15 1 50
Proaktiivsed vestluskutsed
Kaasake oma veebisaidi külastajaid, kutsudes neid oma agentidega vestlema. Proaktiivsete vestluskutsete funktsioon
Y Y Y
Tagasiside nupud
Julgustage kliente saatma teile uusi ideid ja tagasisidet edaspidiseks arendamiseks. Tagasiside&Ettepanekute funktsioon
Y Y Y
Viber
Vastake Viberi sõnumitele otse oma LiveAgenti töölaualt.Viberi funktsioon
39 dollarit/kuus 39 dollarit/kuus Y Y
Twitter
Jälgige unikaalseid märksõnu ja vastake reageerimist nõudvatele säutsidele. Kõik LiveAgenti vastused saadetakse säutsudena. Twitteri funktsioon
39 dollarit/kuus 39 dollarit/kuus/td> Y Y
Facebook & Instagram
Vastake Facebooki sõnumitele, postitustele, kommentaaridele või mainimistele otse LiveAgentist. Facebook i funktsioon
39 dollarit/kuus 39 dollarit/kuus Y Y
WhatsApp 1 konto Y
Videokõne funktsionaalsus
Suurendage väljaminevat müüki ja parandage klientide rahulolu meie videokõne funktsiooniga. Isikupärastage ja ärge unustage naeratada! Videokõne funktsioon
Y Y Y

Vestluste haldamine

Piletite ajalugu
Salvestage kõiki pileteid ja vestluste ärakirju määramata ajaks.
Juurdepääs kõikidele varasematele piletitele, vestlustele ja kõnede salvestistele kvaliteedi tagamise, juriidiliste või koolituse eesmärgil.
Piiramatu Piiramatu Piiramatu 7 päeva Piiramatu
Piletite liitmine
Kas olete saanud sama probleemi kohta mitu piletit ja soovite need kombineerida? Pole probleemi! Kasutage meie piletite liitmise funktsiooni.
Y Y Y Y Y
Kohandatud piletiväljad
Kas õppisite väärtuslikku teavet? Looge kohandatud piletiväli ja lisage see piletiteabe paneelile. Kohandatud piletiväljade funktsioon
Y Y Y Y Y
Piletite poolitamine
Kas saite pileti mitme taotlusega? Jagage pilet kaheks ja määrake kumbki erinevale agendile/osakonnale. Piletite poolitamise funktsioon
Y Y Y Y Y
Sisemised piletid
Looge oma kolleegidele sisemisi märkmeid. Märkmed on nähtavad ainult agentidele, seega pole vaja karta, et teised lõppkasutajad või kliendid teie isiklikke märkmeid näevad. Sisemised piletid
Y Y Y Y Y
Manused
Lohistage lihtsalt manuseid (pildid, muusika, videod, dokumendid jne), et neid oma klientidega jagada. Manuste funktsioon
Y Y Y Y Y
Piletite massitoimingud
Valige mitu piletit korraga ja kasutage aja säästmiseks massitoiminguid. Selle funktsiooniga saate ühe klõpsu abil lahendada, edastada või kustutada mitu piletit. Piletite massitoimingute funktsioon
Y Y Y Y Y
“Lahendamiseks” algoritm
Seadistage automaatselt prioriteediks piletid, mis tuleb lahendada vastavalt teenusetaseme lepingutele (SLA) ning nende kättesaamise kuupäevale ja kellaajale. Lahendamiseks funktsioon
Y Y Y Y Y
Piletite rahuloluküsitlus
Saatke pärast iga suhtlust automaatselt pileti rahuloluküsitluse meilid, et tagada oma klientidele kvaliteetne teenus.
Y Y Y Y Y
Kohandatud sildid
Lisage kohandatud silte, et korraldada ja filtreerida pileteid, vaadates samal ajal nende sisu.
Y Y Y Y Y
Kohandatud piletifiltrid
Looge ainulaadseid piletifiltreid, et hõlbustada otsimist ja filtreerimist. Kohandatud piletifiltrite funktsioon
3 filtrit / agent 5 filtrit / agent 20 filtrit / agent 1 filter / agent 100 filtrit / agent
Agendi märkmed piletile
Lisage piletitele privaatseid märkmeid. Privaatsed märkmed on nähtavad
ainult agentidele, nii et pole vaja muretseda, et teie kliendid või teised lõppkasutajad neid näevad. Agent notes to tickets feature
Y Y Y Y Y
Reaalajas juhtpaneelid
Teie kasutusstatistika reaalajas ülevaade.
Y Y Y Y Y
Piletite edastamine
Edastage piletid ühe klõpsuga agentidele või osakondadele, kes on vastamiseks kõige paremini varustatud.
Y Y Y Y Y
WYSIWYG redaktor
Kasutage meie WYSIWYG redaktorit oma meilide, meilimallide ja teadmusbaasi artiklite sisu kujundamiseks. WYSIWYG redaktori funktsioon
Y Y Y Y Y
Mitu piletite vahekaarti
Kas lahendate rohkem kui ühte pilet korraga? Pole probleemi! Avage oma LiveAgent rakenduses mitu piletite vahekaarti ja vahetage nende vahel vastavalt vajadusele. Mitme pileti vahekaardi funktsioon
Y Y Y Y Y
Lahtiolekuaeg
Millal saate oma kliente aidata? Andke neile teada lahtiolekuaja funktsiooniga
Y Y Y Y Y
Osakonnad
Looge müügi-, turundus- ja tehnilise toe osakonnad, et piletite marsruutimine ja vastutuse jaotamine oleks lihtsam. Osakondade funktsioon
10 20 30 3 100
Osakondade rollid Y
Valmiskirjutatud sõnumid
Kiirendage oma vastuseid, kasutades eelnevalt määratletud tekstijadasid. Valmiskirjutatud vastuste fuktsioon
20 100 500 1000
Kontaktid & Rühmad
Segmenteerige kliente huvide, vanuse, rahvuse või mõne muu mõõdiku järgi. Kontaktide & Rühmade funktsioon
Y Y Y Y Y
Eelnevalt määratletud vastused
Looge tugipäringutele eelnevalt määratletud vastused. Eelnevalt määratletud vastuste funktsioon
20 100 500 0 1000
Vestluste ärakirjad
Kas teie kliendid vajavad teiega peetud vestluse koopiat? Esitage neile meili teel vestluse ärakirju.
Y Y Y Y
Failide jagamine vestlustes
Meie otsevestlus toetab JPG-, JPEG-, PNG-, GIF-, PDF- ja TXT-failide jagamist.
Y Y Y Y Y
Mobiili vestlusaken
Meie reaalajas vestluse vidinad on reageerivad – kliendid saavad hõlpsalt vestlusi alustada nii mobiilis kui ka lauaarvutis.
Y Y Y Y Y
Vestluse tervitussõnumi seaded
Saatke oma uutele veebisaidi külastajatele automaatseid vestluse tervitussõnumeid, näitamaks et olete võrgus ja saate neid vajadusel aidata.
Y Y Y Y Y
Reaalajas külastajate jälgimine
Jälgige, millega teie veebisaidi külastajad tegelevad. Vaadake, millised URL-id nad on avatud, kui kaua nad on igat lehte sirvinud, ja saage märguandeid, kui nad teie veebisaidil uuele lehele navigeerivad.
Y Y Y
Kliendirahulolu küsitlused
Saage kohest tagasisidet pärast iga kliendiga suhtlemist. Uurige, kuidas end parandada, mida tehti õigesti, ja jälgige kliendirahulolu perioodi jooksul. Agendi hinnangu funktsioon
Y Y Y Y
Aja jälgimine
Omage oma klienditoe tööst sügavamat arusaama, jälgides oma agendi tööharjumusi. Vaadake, kui kaua kulub neil igale piletile vastamiseks, kui kaua nad võrgus olid või kui pikalt pausid kestsid. Aja jälgimise funktsioon
Y Y Y
Kõnejärjekord
Kui kõik võrgusolevad agendid on käimasolevate kõnedega hõivatud, loob LiveAgent uutele helistajatele automaatselt kõnejärjekorra. Kõnejärjekorra indikaator
Y Y Y
IVR
Parandage oma kliendi kogemust, koostades terviklikke interaktiivseid häälvastuste puid (IVR), mis suunavad nad õige tugiosakonna või agendi juurde. IVR funktsioon
Y Y Y
Kõnesisesed salvestused
Piiramatu kõnede salvestamine tagab, et olete
kaitstud oma kõnede kvaliteetsete salvestustega alati, kui neid kõige rohkem vajate. Piiramatu kõnede salvestamise funktsioon<
Y Y Y
Kõnede marsruutimine & tedastamine
Meie kõnekeskuse tarkvara on varustatud ACD ja abistatud kõnede edastamisega. Nautige alates tänasest sujuvat kõnede üleminekut ühelt osakonnalt või agendilt teisele. Kõnede marsruutimine ja Kõnede edastamise funktsioon
Y Y Y
Kohandatud rollid
Looge ja nimetage rolle ning kohandage agendi õigusi. Kohandatud rollid feature
3 40

Kohandamine

API võtmed / määrade piirangud
Ühendage LiveAgentiga erinevad programmid, tarkvara või tööriistad ja automatiseerige lugematul arvul ülesandeid. API funktsioon
1 5 10 100
Kliendi e-kirja mallid
Konfigureerige oma klientide ja agentide meilimalle. Kõiki LiveAgentist saadetud meilimalle saab vormindada HTML-i või lihtteksti e-kirjadena. Meilimallide funktsioon
Y Y Y Y Y
Reeglid & Ajareeglid
Looge kohandatud päästikuid, automatiseerimisreegleid ja ajareegleid, et kiirendada korduvaid toiminguid, mis ei vaja teie agentide tähelepanu. Rules and Ajareeglite funktsioon
Y Y Y Y
Mänmgustamine
Motiveerige, lõbustage, suurendage tootlikkust ja edendage meeskondade koostööd. Mängustamise funktsioon
Y Y Y Y Y
Kontaktivormi vidinate kohandamine
Valige meie mallide galeriist kontaktivormi vidin ja kohandage seda vastavalt oma ettevõtte esteetikale.
Y Y Y Y Y
Vestlusvidinate kohandamine
Valige meie mallide galeriist vestlusvidin ja kohandage seda vastavalt oma ettevõtte värvipaletile.
Y Y Y Y Y
Heli konfigureerimine
Kohandage või keelake LiveAgentis kuuldavaid märguannete helisid. Valige meie olemasolevate helide hulgast või laadige üles oma failid. Heli konfigureerimise funktsioon
Y Y Y
Otsi & asenda
LiveAgent suudabb automaatselt otsida igas sissetuleva kirja kindlaid stringe ja asendada need enne andmebaasi kuvamist või salvestamist millegi muuga. Otsimise & asendamise funktsioon
Y Y Y
Kõnevidinate kohandamine
Looge köitvaid kõnevidinaid või valige mõni meie mallide galeriist. Kohandage olemasolevat disaini vastavalt oma vajadustele.
Y Y Y Y Y
Videokõne vidina kohandamine
Looge köitvaid videokõne vidinaid või valige meie mallide galeriist olemasolev kujundus. Kohandage olemasolevat malli vastavalt oma vajadustele.
Y Y
Teadmusbaas
Looge oma kliendiportaalis kategooriaid oma toodete, teenuste või klienditüüpide põhjal. Lisage teadmusbaasi artikleid, foorumeid või tagasiside tahvleid. Teadmusbaas
1 – default 1 2 1 – default 10
Mitu teadmusbaasi
Mitu teadmusbaasi* annab võimaluse luua piiramatul hulgal eraldi kliendiportaale, kus igaühel neist võib olla oma unikaalne disain, seaded ja sisu. Teadmusbaas
$19 / kuus / konto kohta Y
Kaubamärgi eemaldamine
Eemaldage LiveAgenti bränding reaalajas vestluse akendest ja nuppudest, teadmusbaasist/kliendiportaalist, kõneakendest ja -nuppudest, kontaktivormidest, tagasiside vormidest ja meilimallidest.
$19 / kuus / konto kohta $19 / kuus / konto kohta Y

Aruandlus

Analüütika ülevaade
Hankige ülevaade oma klienditoest. Vaadake, kes teie ettevõttega suhtlevad, ja jälgige, millist teenust nad saavad. Analüütika ülevaate funktsioon
Y Y Y
Toimivuse aruanne
Jälgige oma tugiagentide tegevust. Vaadake, kes on kõige produktiivsem, kes eelistab e-kirju reaalajas vestlustele ja kes annab aja jooksul ühtlaseid tulemusi. Toimivuse aruande funktsioon
Y Y Y
Agendi aruanne
Create agent reports for work time, answered tickets, chats, calls, sales, ratings, and more from a specific time range. Agendi aruande funktsioon
Y Y Y
Agendi reitingud
Looge agentide hinnangute aruandeid koos kliendi kommentaaridega. Agentide hinnangute funktsioon
Y Y Y
Osakonna aruanne
Looge aruandeid iga osakonna vastatud piletite, vestluste, kõnede ja muu kohta kindla ajavahemiku jooksul. Osakonna aruande funktsioon
Y Y Y
Kanalite aruanne
LiveAgent pakub teile üksikasjalikku ülevaadet iga suhtluskanali kohta: e-post, reaalajas vestlus, kõnekeskus, kontaktvormid, Instagram, Facebooki sõnumid, säutsud jne. Kanali aruande funktsioon
Y Y Y
Siltide aruanne
Looge kindla perioodi märgendiaruandeid. Üksikuid kirjeid saab sortida ajavahemiku, osakonna, kanali ja agendi järgi. Siltide aruande funktsioon
Y Y Y
Ticket history
Piletite ajaloo aruande loomiseks filtreerige pileteid päeva, nädala, kuu, aasta või kohandatud kuupäevavahemiku järgi. Saate teada, millistel osakondadel oli kõige rohkem pileteid määratud, millised agendid need lahendasid, nende hetkeolekud ja palju muud.
Y Y Y
Minu töö aruanne
Koostage aruandeid tehtud töö kohta päeva, nädala, kuu, aasta või kohandatud kuupäevavahemiku jooksul. Saate teada, kui palju pileteid teile määrati, millisest kanalist need pärinevad ja milline on nende praegune olek.
Y Y Y
Agendi kättesaadavus kõnede, vestluste, piletite jaoks
Jälgige oma agentide saadavust ja vaadake, millal nad täpselt võrgus on (kuupäev, kellaajad, alates, kuni). Agendi kättesaadavuse funktsioon
Y Y Y
Kõne, vestluse saadavus
Looge aruandeid iga agendi kättesaadavuse kohta kõnedele ja vestlustele vastamiseks. Avastage, kes on kõige rohkem kaasatud ja kes peab oma tulemuslikkust suurendama.
Y Y Y
Kõnede, vestluste, piletite koormus
Saate teada, millistele agentidele oli määratud kõige rohkem pileteid, kõnesid ja vestlusi, et oma agentide töökoormust võrrelda ja optimeerida.
Y Y Y

Integratsioonid

Integratsioonid
Saate oma töövoo ühtlustamiseks ja lihtsustamiseks juurdepääsu kõigile LiveAgenti pistikprogrammidele ja integratsioonidele muude tarkvaralahendustega.
Y Y Y Y

Tugi ja teenused

Klienditeenindus
Pakume 24/7 kliendituge aastaringselt. Võtke meiega ühendust reaalajas vestluse, e-posti, telefoni, sotsiaalmeedia või meie kliendiportaali kaudu. Pakume ka mitmekeelset tuge.
best effort 24/7 24/7 best effort 24/7
White Glove paigaldus
Istuge ja lõõgastuge, kuni loome teie jaoks teie LiveAgenti konto. Logige sisse kasutusvalmis kasutajatoe süsteemi, mis suurendab teie agendi tootlikkust ja parandab teie klienditeenindust.
Y Y Y Y Y
iPhone’i/Androidi rakendused
Pakume LiveAgenti rakendust mõlemale operatsioonisüsteemile. iPhone’i/Androidi mobiilirakenduste funktsioon
Y Y Y Y Y
Mitme keele tugi
LiveAgent toetab praegu 45 keele tõlget, millele lisandub regulaarselt uusi tõlkeid. Mitme keele toe funktsioon
Y Y Y Y Y
Mitme veebilehe tugi
Kas teil on mitu ettevõtet, toodet või alamdomeeni unikaalsete veebisaitidega? Pole probleemi, LiveAgent suudab kõik piletid üle tuua ja koondada ühele LiveAgenti kontole.
Y Y Y Y Y
Mitme kaubamärgi tugi
Hallake mitme kaubamärgi ja ettevõtte kasutajatoe suhtlust ühest tarkvarast.
Y Y Y Y Y
Riistvara IP telefon
Kas tunnete end oma riistvaratelefoni kasutades mugavamalt? Pole probleemi! Ühendage see LiveAgentiga ja vastake kõnedele. Tarkvaratelefone ja brauseri kõnesid ei pea kasutama.
Y Y Y Y Y
Veebipõhine tootekoolitus
Planeerige oma klienditoe juhile LiveAgenti koolitus, et aidata tal tööriista paremini mõista või pakkuda abi mõne konfiguratsiooniprobleemi lahendamisel.
Y Y Y
Vanemkontohaldur
Kontohalduri kui otsese kontaktpunkti tugi. Kontohalduri saab soovi korral pakkuda Suure plaani kontodele, kus on üle 50 agendi.
Y Y
Spetsiaalne liitumisprotsessi meeskond
Hankige seadistamise abi meie ekspertide meeskonnalt, kes aitavad teil LiveAgenti tööriistade ja funktsioonidega alustada.
Y

Turvalisus ja load

EU/US/UK/SG Andmekeskus
Praegu on meil mitu andmekeskust üle maailma. Paigaldame oma klientide kontod parimasse võimalikku serveripunkti, olenevalt nende asukohast ja võttes arvesse nende riiklikke seadusi. Mitu andmekeskust
Y Y Y Y Y
SpamAssassini integreerimine
Säästke aega ja võidelge rämpsposti vastu automaatse rämpsposti filtreerimise abil. LiveAgent rakendab rämpspostivastast platvormi SpamAssassin, mis blokeerib kõik rämpsposti. Rämpsposti filtreerimise funktsioon
Y Y Y Y Y
Agendipaneelile juurdepääsu piiramine
Piirake nende IP-numbrite arvu, millel on juurdepääs teie agendipaneelile.
Y Y Y Y Y
Paroolipoliitika haldamine
LiveAgent tagab, et teie konto jaoks valitud parool ei ole varasemate andmeleketega seotud rikkumiste tõttu ohustatud.
Y Y Y Y Y
2-astmeline tuvastamine
Kaitske oma LiveAgenti kontot parooli ja Google Authenticatori mobiilirakenduse lisakoodiga. 2-astmelise autentimise funktsioon.
Y Y Y Y Y
HTTPS krüpteering
Kõik LiveAgenti hostitud kontod töötavad läbi turvalise ühenduse, kasutades HTTPS protokolli. HTTPS-i krüptimise funktsioon
Y Y Y Y Y
Blokeeritud külastajate nimekiri
Kas keegi saadab teile rämpsposti või on ebameeldiv? Keelake nende IP-aadress, et takistada neil teiega vestelda. Vajadusel saate alati keelatud külastajate blokeeringuid tühistada.
Y Y Y Y Y
Auditi logi
Kas leiate midagi kahtlast? Vaadake üle auditi logi, et näha, milliseid toiminguid iga agent on konkreetse aja jooksul teinud. Audit log feature
Y Y
Kohandatud domeeni hostimine
Hostige oma LiveAgenti kontot oma isiklikul domeenil
Y Y Y
SSO
Kasutage ühekordset sisselogimist (SSO), et muuta oma agentidele sisselogimised lihtsamaks. Logige üks kord sisse ilma autentimisfaktoreid uuesti sisestamata ja kiirendage protsessi.
Y Y
Sisseehitatatud meiliserver
Kasutage meie meiliservereid, et saata e-kirju LiveAgentist teie kinnituse alusel.
Y Y
Süsteemi e-kirja mallide kasutamine
Muutke kõigi süsteemimeilide sõnastust ja kujundust ning kohandage neid vajadusel alati.
Y

Automatiseerimine

Sündmuste reeglid
Seadistage erinevate sündmuste jaoks automatiseerimisreeglid ja määrake, millised toimingud tehakse automaatselt, kui konkreetne sündmus LiveAgentis toimub.
1020100200
Aja reeglid
Seadistage ajapõhised reeglid, mis sooritavad toiminguid automaatselt pärast teatud ajaperioodide möödumist teie LiveAgenti süsteemis.
102040
SLA reeglid
Seadistage sisemised teenusetaseme lepingu (SLA) reeglid, mis tagavad teie agentidele ja klientidele sujuva kogemuse. Kasutage neid vastutuse, trahvide ja õiguskaitsevahendite kindlaksmääramiseks, et säilitada õige töövoog.
51020
SLA tasemed
Seadistage oma teenusetaseme lepingu (SLA) reeglid mitmel tasemel, et tagada õiged töövood rohkem kui ühel tasandil. Saate neid kasutada töövoogude täpsustamiseks erinevates olukordades.
51020

Parimad kliendikogemused
luuakse LiveAgentiga

  • Read Satur's story

    Satur

    SATUR reisiagentuur on Slovakkia suurim reiside korraldaja ning oma üle 100 aasta kogemust ja 90 000 rahuloleva kliendi, kellel on võimalus reisida üle 150 erineva riigi, igal aastal.

    Read more about Satur

  • Read FrëschKëscht's story

    FrëschKëscht

    FrëschKëscht alustas oma tegevust kooliprojektina ning on nüüdseks muutunud tõeliseks firmaks tänu heale klienditeenindusele ja edule.

    Read more about FrëschKëscht

  • Read Post Affiliate Pro's story

    Post Affiliate Pro

    Post Affiliate Pro on juhtiv sidusettevõtte jälgimise tarkvara, mis on saadaval alates 2004. aastast. Seda usaldab enam kui 30 000 ettevõtet.

    Read more about Post Affiliate Pro

  • Read ZľavaDňa's story

    ZľavaDňa

    ZľavaDňa on Slovakkia e-pood, mis pakub päevapakkumistena tooteid, teenuseid ja kingitusi kuni 90%-lise soodustusega.

    Read more about ZľavaDňa

  • Read Websupport's story

    Websupport

    WebSupport on suurim veebimajutuse pakkuja ja domeeni registreerija Slovakkias, Tšehhis ja Ungaris.

    Read more about Websupport

  • Read SolidTrust Pay's story

    SolidTrust Pay

    SolidTrust Pay on e-rahakoti ja makseteenuste pakkuja üksikisikutele, ettevõtjatele, start-up-firmadele ja väikestele ettevõtetele.

    Read more about SolidTrust Pay

LiveAgent
Vaadake kuidas see töötab!

00:00/02:25

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

LiveAgenti hinnakujundus

Vajate abi endale parima plaani valimisel?

Iga ettevõte on erinev. Meil on olemas kliendiedu juhtide meeskond, kes on valmis vaatama teie konkreetset kasutusjuhtumit.

Säästke rohkem koos LiveAgent`iga

Võrrelge erinevaid klienditoe tarkvara valikuid ja leidke enda jaoks parim pakkumine. Valige vajalike agentide arv, vaadake hinnavõrdlust ja leidke oma ideaalne piletisüsteemi tööriist.

Korduma Kippuvad Küsimused

Kuidas toimib 14 päevane prooviperiood?

Iga prooviversioon algab kõikehõlmava juurdepääsuga ja tagab teile 14 päevaks juurdepääsu kõigile LiveAgenti funktsioonidele. Prooviperioodile registreerudes ei nõuta teilt krediitkaarti. Konto kasutamise jätkamiseks saate esitada oma krediitkaardi üksikasjad ja minna üle tasulisele plaanile.

Kas on mingeid lepinguid?

Ei. Lepinguid pole. Arveldame igakuiselt. Võite igal ajahetkel oma plaani alandada ja uuendada ning agente lisada või eemaldada. Puuduvad seadistustasud ning klienditeenindus ja tootevärskendused on igavesti tasuta.

Kas tasuta konto on tõesti tasuta?

Kindel Jah! Soovime, et ettevõtted registreeruksid meie tasuta LiveAgenti plaani kasutajaks, kasutaksid kasutajatoe põhifunktsioone, kuid samal ajal vajame väärkasutuse vähendamiseks teatud piiranguid. Seetõttu saame aidata väiksematel ettevõtetel kasvada ja potentsiaalselt minna üle meie piiramatutele plaanidele ning kasutada kõiki funktsioone.

Kas mu andmed on turvalised?

Absoluutselt! Pakume tipptasemel turvalisust. Meie kontosid majutatakse tuntud andmekeskustes, mis on kaitstud 24-tunnise valvega. Teeme ka koostööd paljude turvateadlastega, et tagada rakenduse vastavus uusimatele turvastandarditele. Kõik kontod sisaldavad teie andmete turvalisuse tagamiseks SSL-krüptimist.

Kas toetate ärikliente?

Jah. Kui olete suurettevõte, võtke meiega ühendust, et saada lisateavet võimaluste kohta. Teise võimalusena kontrollige meie ettevõtte hinnakujundust või esitage pakkumise taotlus.

Kas pakute VIP tuge lisafunktsioonina?

Jah, me pakume VIP tuge klientidele, kes vajavad spetsiaalseid SLA-sid. Lisateabe saamiseks VIP toe kohta vaadake meie VIP lehte.

Milliseid maksemeetodeid aktsepteerite?

Aktsepteerime kõiki levinumaid krediitkaarte, sealhulgas Mastercard, VISA, Diners ja American Express. Aktsepteerime makseid ka PayPali kaudu. Kui soovite kasutada teist tüüpi makseviisi, võtke ühendust meie klienditoega aadressil support@liveagent.com.

Kas pakute aeg-ajalt täiendavate agentide arveldamise alikvooti?

Arve esitame teile ainult tegeliku kasutamise eest. Me ei võta teilt kunagi lisatasu, kui teie klienditeenindus on hooajaline või kui teil on vaja agente teatud aja jooksul lisada või eemaldada.

Millised on teie Õiglase kasutamise eeskirjad?

Soovime tagada, et kõik meie kliendid saaksid meie teenust nautida ja edukalt kasutada olenemata tingimustest. Kui mõned kliendid kasutavad palju andmeid või rikuvad reegleid, et see võib mõjutada teisi kasutajaid, võime selliste rikkujatega ühendust võtta ning arutada nende kasutuse ja piirangute muutmist või nende kontode tühistamist. Samuti jätame endale õiguse muuta konto limiite ilma ette teatamata.

Vahetamine tasuta/tasuliste pakettide vahel?

Tehniliselt ei ole võimalik tasuta kontolt 14 päevasele prooviversioonile üle minna ja vastupidi. Ärge muretsege, saate igal ajal tasuta kontolt tasulisele tellimusele üle minna. Pange tähele, et pärast seda ei saa te tasuta kontole naasta. Pidage meeles: tasuta kontodel on piirangud, nii et kõigi saadaolevate LiveAgenti funktsioonide testimine on võimalik alles pärast tasulisele plaanile üleminekut või uue 14-päevase tasuta proovikonto loomist.

Kus minu andmed asuvad?

Välkkiire teenuse tagamiseks asuvad teie konto andmed teie geograafilise asukoha alusel lähimas andmekeskuses. Meil on praegu andmekeskused Dallases (USA), Newarkis (USA), Londonis (Ühendkuningriik), Frankfurdis (Saksamaa), Singapuris (Singapur) ja Bratislavas (Slovakkia). Meie Euroopa klientide andmed asuvad ühes meie Euroopa andmekeskuses ja me järgime GDPR-i.

Kas teil on muid küsimusi?

Oleme teie jaoks olemas! Alustage reaalajas vestlust või saatke meile e-kiri aadressil support@liveagent.com. Meie tugi töötab ööpäevaringselt, pühad kaasa arvatud ja aitame teid hea meelega teie küsimusega. Oleme võrgus ka reaalajas vestluses ja tööajal enamikus ajavööndites telefoni teel.

Kas kodulehel sõltuvalt hinnad sisaldavad käibemaksu?

Kodulehel olevad hinnad ei sisalda käibemaksu, kuid olenevalt paarist tingimusest sisaldub osadel arvetel käibemaks. Kui klient asub Euroopa Liidus, siis kehtiva KMKR-i olemasolul me käibemaksu arvele ei lisa. Kui klient asub Euroopa Liidus ja tal puudub kehtiv KMKR, lisatakse arvele käibemaks. Kui klient on väljaspool Euroopa Liitu, siis me arvetele käibemaksu ei lisa. Kui klient asub Slovakkias, on meil kohustus lisada arvele käibemaks.

Related Articles to Hinnakujundus
SolidTrust Pay on e-rahakoti ja makseteenuste pakkuja üksikisikutele, ettevõtjatele, start-up-firmadele ja väikestele ettevõttetele.

Solid Trust Pay | LiveAgent

LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara, mis pakub erinevaid lahendusi, nagu VoIP telefonisüsteemid, iseteeninduse tarkvara, sissetuleva kõnekeskuse tarkvara ja kaebuste haldamise süsteem. Lisaks kliendiportaali tarkvarale ja e-posti haldussüsteemile pakub LiveAgent ka üks-ühele kõnesid ja reaalajavestlusi. Kui soovite teada saada, kuidas LiveAgent saab teie ettevõttele kasulik olla, saate plaanida demo või võtta ühendust nende meeskonnaga. Kehtib privaatsuspoliitika ja Tingimused Turbepoliitika.

Tasuta toe sedelisüsteem on laialt levinud lahendus, mis võimaldab suhtlust ettevõtete ja nende klientide vahel.

Tasuta toe sedeli tarkvara

LiveAgent on klienditeeninduse tarkvara, mis pakub integreerimisi ja erinevaid funktsioone. Ettevõte pakub ka VoIP telefonisüsteeme, iseteeninduse tarkvara ja kaebuste haldamise süsteeme. LiveAgenti partnerprogrammiga saavad liituda huvilised. Ettevõte on saanud auhindu ja sertifikaate ning pakub klientidele ka demo valikut. Kodulehel on võimalik ka veebiseminare ning müügikontakte leida.

Kas soovite oma andmed üle viia Lucep'ist LiveAgent'isse? Ühinege ettevõtetega nagu Huawei, BMW, Yamaha and O2, et pakkuda samuti maailmatasemel tugiteenuseid.

Lähete ära Olark süsteemist?

LiveAgent on tõhus tööriist klientidega suhtlemiseks, mis aitab muu hulgas suurendada müüki ja kliendirahulolu. Paljud kliendid on rahul teenuse kättesaadavuse ja funktsioonidega ning LiveAgent pakub kiiret ja professionaalset toe pakkumist erinevate kanalite kaudu. Lisaks on see kuluefektiivne ja lihtsalt kasutatav.

Meie tugiagendid aitavad meeleldi teie andmeid turvaliselt ja muretult üle viia. Liveagent on 2019. ja 2020. aastal kõige enam tagasisidestatud ja #1 hinnatud smb kasutajatoe tarkvara. Ühinege selliste ettevõtetega nagu Huawei, BMS, Yamaha, O2 ja Oxfordi Ülikool maailmatasemel klienditoe pakkumisel.

Lähete üle TeamSupport süsteemist LiveAgent'isse?

LiveAgent pakub silmapaistvat klienditeenindust 24/7 tugi meie agentide poolt ja üle 175 funktsiooni ning 40 integratsiooni. Valige sobiv keel meie 43 erineva tõlke hulgast ning LiveAgent toetab ka keelele kohandatavaid vidinaid. LiveAgent on 2020 ja 2019 aastal kõige enam arvustusi saanud ja top #1 hinnatud kasutajatoe tarkvara. Leia sobiv pakett vastavalt oma vajadustele.

Kas otsite LiveAgenti veebisaidilt konkreetset veebisaiti? Palun vaadake meie sisukaarti, et leida kiiresti otsitavat teavet.

Sisukaart

Sisukaart koosneb erinevatest tarkvara lahendustest, mida LiveAgent pakub klientidele, sealhulgas klienditoe, piletisüsteemi, reaalajas vestluse ja kõnekeskuse tarkvara. Lisaks pakutakse ka spetsiifilisi lahendusi, näiteks kõnesalvestuse ja kaebuste haldamise tarkvara. LiveAgent on saadaval ka tasuta konto ja prooviperioodina ning pakub erinevaid funktsioone, integratsioone ja müügiturundusvõimalusi. Ressursid, nagu klientide edulood ja kasutusjuhtumid, on ka kättesaadavad. LiveAgenti partnerlusprogramm on samuti saadaval.

Kasutate hetkel LiveAgenti tasuta prooviperioodi ja soovite Supportbee`st üle tulla? Pakume tasuta andmete ülekandmist. Helistage meile ja kolime teie andmed üle juba täna.

Soovite SupportBee`st LiveAgent`i kolida?

LiveAgent on klienditoe lahendus, mille eelised hõlmavad klientidega otse suhtlemist, müügitulemuste ja tugiteenuste parandamist ning tasuta prooviversiooni, kus pole krediitkaardi andmeid vaja. LiveAgent on suurepärane alternatiiv SupportBeele, pakkudes üle 130 funktsiooni ja üle 200 integratsiooni, 24/7 klienditeenindust ning alamdomeeni nime valimise võimalust. LiveAgent on mitmekülgne ja kliendisõbralik tarkvara, mida saab tasuta proovida. Üleminekul LiveCallilt ja HelpCrunchilt LiveAgentile on see lihtne ja tasuta.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo