Kõne suunamine

Mis on kõne suunamine?

Kõnede suunamine, mis on tuntud ka kui automaatne kõnede jaotamine (ACD), on funktsioon, mis jaotab kõned automaatselt agendile, osakonnale või järjekorra alusel pilvepõhise tarkvara poolt eelistatud sisemistele kriteeriumitele tuginedes.

Ettevõtted saavad kontrolli sissetulevate kõnede voo üle defineerides tingimused ja valides, kas need jaotatakse juhuslikult või määratakse suurima prioriteediga agendile.

Call routing

Kes saab kasu kõnede suunamisest?

Iga suurusega ettevõtted, mis saavad regulaarselt sissetulevaid kõnesid ja tahavad pakkuda parimat klienditeenindust naudivad rakendatava kõnede suunamise eeliseid.

Eelisjärjekorras saavad kõnede suunamisest kasu keskmise suurusega ning suured ettevõtted, sest kõnede suunamisega saab nad tagada, et kõnedega tegelevad õigete osakondade agendid. Lisaks teiste sisseehitatud kõnekeskuse funktsioonidele nagu sisekõnedIVR või kõnede edastamine on kasutegureid rohkemgi.

Väikeettevõtted, üksikettevõtjad ja vabakutselised saavad juhuslikest ülesannetest ja teistest arenenud kõnekeskuse funktsioonidest nagu videovestlus või IVR samuti palju kasu.

Kuidas kõnede suunamine töötab?

Kõnede suunamine või automatiseeritud kõnede jaotamine ilmub iga kord, kui teie kliendid helistavad. Alguses kuulevad nad automaatset tervitussõnumit või palvet jääda liinile ja oodata kuni neile määratakse agent. Kui kliendid ootavad järjekorras, kuulevad nad muusikat ja neil palutakse ootele jääda. Lõpuks, kui liinid on tühjad algab kõne.

Kõnede suunamise näide:

Ütleme, et John soovib teha päringu teie veebilehelt tehtud varasema tellimuse asjus. Ta helistab teie kasutajatoe numbrile, valib vastava IVR võimaluse ja kõne suunamise funktsioon edastab kõne saadaolevale agendile. Tänu kõne suunamise funktsioonile ei pea John valima erinevaid agentide numbreid ja ta ei pea ootama pikas järjekorras.

Mis on kõnede suunamise funktsioon põhiomadused?

Juhuslik määramine

Kõik teie klientide uued sissetulevad kõned määratakse juhuslikkuse alusel ühele teie saadaolevatest agentidest. Saate seadete alt määrata osakonna kuhu kõnesid suunata.

Suunamise aeg

See võimaldab määrata sekundite arvu pärast mida kõne teisele agendile suunatakse. Kõned suunatakse agentidele juhuslikus järjekorras. Seega saate vähendada esimese kõne lahendamise aega vähendades ooteaega.

Tähtsuse määramine

Uuele kõnele määratakse vaba agent automaatselt kõrgeima prioriteedi alusel ning vastavalt pikima möödunud aja alusel viimasest kõnest. Nii saate oma agentide aega maksimaalselt ära kasutada.

Maksimaalse järjekorra aeg

Määratlege maksimaalne sissetuleva kõne järjekorras olemise aeg. Pärast määratud aja möödumist jätkub kõne teie IVR offline sektsioonis.

Kõnede suunamise äriline eelis

Suurenenud kliendirahulolu

Intelligentne kõne suunamine suudab luua palju personaalsema, efektiivsema ning parema kliendikogemuse. Selle tulemusel on teie kliendid õnnelikumad.

Vähenenud töötamise kulud

Maksimeerides oma kasutajatoe agentide potentsiaali vähendades samas agentide jõudeolekut vähenevad ka tegevuskulud.

Kiire ja täpne kontakt

Ühendades järjekorras oleva kliendi vaba agendiga nii kiiresti, kui võimalik lahenevad olukorrad sekunditega.

Mis on kõnekeskuse muud eelised?

Interaktiivne häälvastus

Automatiseerige oma töövoogu seades üles oma enda interaktiivne häälvastus (IVR) kõigest 5 minutiga. Looge unikaalne IVR puu ja pakkuge veelgi paremat, kohandatud ja personaalsemat kliendikogemust. Interaktiivne häälvastus on suurepärane moodus oma klienditoe kiirendamiseks ja esmakõne probleemide lahendamiseks.  Suunake oma kliendid õigesse osakonda ja agendi juurde pakkudes neile võimalust probleem lühidalt kirjeldada.

Piiramatud helisalvestused

LiveAgent pakub võimalust salvestada klientidega toimuv häälsuhtluse juriidilistel või klienditoe eesmärkidel. Esitage, laadige alla või kasutage neid uuesti mistahes teie konto kasutusajal, et pakkuda oma klientidele parimat teenindust. Me ei piira teie häälvastuste salvestuste arvu ega pikkust.

Take advantage of our versatility

Answer calls on the go with apps, or on the office with hardware phones. Try it today. No credit card required.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Take advantage of our versatility
Slido green logo
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Mis on LiveAgent`i kõnede suunamise funktsioon?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kõnede suunamise funktsioon tagab, et klient saab ühendust õige osakonnaga. Veelgi enam, see suudab jaotada kõned vastavalt teie ettevõtte prioriteetidele. Selle tulemusena tarkvara automatiseerib ja pakub kvaliteetset kliendikogemust.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas LiveAgent`i kõnede suunamine töötab?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent pakub erinevaid kõnede suunamise funktsioone, sest iga ettevõtte eelistused on erinevad. Saate jagada kõnesid juhuslikult või vastavalt eelistustele.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas saate kõnede suunamise funktsioonist kasu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Funktsioon jaotab kõned ühtlaselt, kuid see suudab kõnesid suunata ka eelistatud seadetele. Seega saavad kliendid teiega isegi liikvel olles ühendust. Üldiselt säästab kõnede suunamine aega, tõstab klientide rahulolu ja soodustab kliendilojaalsust. ” } }] }

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo