Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ticketite automaatne jaotamine

Mis on ticketite automaatne jaotamine?

Ticketite automaatne jaotamine on kasutajatoe funktsioon, mis määrab automaatselt kasutajatoe ticketid tugiagentidele vastavalt seadistatud reeglitele. Iga kasutajatoe süsteem pakub erinevaid ticketite automatiseerimise reegleid – ringiga, helista kõigile, juhuslik määramine või maksimaalne koormus.

Vestluste jaotamine

Miks on ticketite automaatne jaotamine oluline?

Ticketite automaatne jaotamine aitab klienditoe meeskonda mitmel moel. Loetleme järgnevalt mõned punktid:

77% klientidest tõdevad, et halvad kogemused seoses klienditeenindusega vähendavad nende elu kvaliteeti.

Peter Komornik

LiveAgent ühendab suurepärase reaalajavestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset teenindust oma klientidele.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Milliseid ticketite automaatse jaotamise meetodeid on LiveAgent’is olemas?

LiveAgent’i kasutajatoe tarkvaral on mitu erinevat ticketite jaotamise meetodit klienditoe meeskonnale sissetulevate ticketite, telefonikõnede ja vestluste jaoks.

Need ticketite jaotamise meetodid võimaldavad tagada teie töötajatele ticketite optimaalse koguse, vahetustega töö sissetulevate telefonikõnede jaoks ning eraldi pause puhkamiseks.

LiveAgent’i vestluse suunamise võimalused

Helista kõigile

Suunamise võimalus “helista kõigile” teavitab kõiki saadaolevaid agente, et tuleb uus sissetulev kõne või vestlus seni, kuni keegi agentidest kõnele/vestlusele vastab.

Maksimaalne koormus

Maksimaalse koormuse korral määratakse uued vestlused agendile, kellel on suurim arv avatud vestlusseansse, et hoida nende koormus maksimaalsel tasemel. Kui kõnealuse agendi jaoks on samaaegselt avatud vestlusseansside maksimaalne arv saavutatud, määratakse järgmised uued vestlused juba teisele vabale agendile. Selline strateegia maksimeerib agentide töökoormust, vabastades seega teisi agente suuremast koormusest, et nad saaksid töötada offline-ticketitega.

Keskmine koormus

Meetod “keskmine koormus” määrab uues sissetulevad vestlused agentidele, kellel on kõige vähem jooksvaid vestlusi, et hoida kõikide saadaolevate agentide töökoormus võrdsena. Sisuliselt tasakaalustab see ticketite automaatse jaotamise meetod uued saabuvad vestlused ühtlaselt kõikidele olemasolevatele klienditoe agentidele.

Juhuslik määramine

Juhusliku määramise meetod ticketite jaotamises määrab ticketid agentidele juhuslikult. Selle strateegiaga saate saavutada enam-vähem võrdse vestluste jaotamise agentide vahel nii lühema kui ka pikema aja jooksul.

Ready to improve customer service workload?

Test our subscriptions with our 14-day free trials. Don't waste any more time and get on board with an all-in-one help desk solution right away.

FREE TRIAL

Agentide tähtsuse järjekorras

Kui soovite, saate seadistada agentide tähtsuse järjekord vestluste suunamisel. Selle tulemusel suunatakse uued vestlused kõrgema priorideediga agentidele (1 – kõige kõrgem, 100 – madalaim).

vestluste-automaatne-jaotamine-agentide-tähtsus-LiveAgent

Vestluste maksimaalne arv

Määrake vestluste maksimaalne arv iga agendi jaoks. Kui vestluste maksimaalne määr saavutatakse, suunatakse uued vestlused teistele agentidele tähtsuse järjekorras.

Maksimaalne-ricketite-vestluste-arv-LiveAgent

Kõnede suunamine ja agentide tähtsuse järjekord

Telefonikõnede suunamiseks on kaks võimalust:

  • Juhuslik määramine – sissetulevad kõned määratakse agentidele juhuslikult.
  • Määramine tähtsuse järgi – sissetulevad kõned määratakse vabale agendile kõrgeima tähtsusega.
Kõnede suunamine

Kõnede suunamine isiklikule seadmele

LiveAgent pakub kasutajatele võimaluse sissetulevate kõnede suunamiseks isiklikule seadmele, nagu mobiiltelefon. Nii saavad töötajad pakkuda kliendituge ka liikvel olles.

Kõnede-suunamine-lisa-seade-LiveAgent

Kuidas seadistada ticketite automaatne jaotamine LiveAgent’is?

Vestluste jaotamine

  1. Logige sisse LiveAgent’i portaali
  2. Klikkige “Seaded” (hammasratta ikoon vasakpoolsel menüüribal)
  3. Klikkige “Vestlus”
  4. Valige “Vestluse seaded”
  5. Otsige üles “Vestluste suunamise” jaotis ja valige eelistatud jaotamise meetod
  6. Klikkige Salvesta
tasuta-klientide-haldamise-tarkvara-vestluse-suunamine-LiveAgent

Kõnede jaotamine

  1. Logige sisse LiveAgent’i portaali
  2. Klikkige “Seaded” (hammasratta ikoon vasakpoolsel menüüribal)
  3. Klikkige “Kõne”
  4. Valige “Seaded”
  5. Otsige üles “Vestluste suunamise” jaotis ja valige eelistatud jaotamise meetod
  6. Klikkige Salvesta
Kõnede jaotamise seaded

Ticketite jaotamine

Automaatset ticketite jaotamise funktsiooni e-kirjade, sotsiaalmeedia päringute ja teadmusbaasi ticketite jaoks saab seadistada kahel viisil.

Ticketite jaotamine osakondade kaupa

  1. Logige sisse LiveAgent’i portaali
  2. Klikkige “Seaded” (hammasratta ikoon vasakpoolsel menüüribal)
  3. Klikkige “Osakonnad”
  4. Muutke olemasolevat osakonda või looge uus (uue osakonna loomisel vaadake üle, et märgitud oleks valik “Lahenda”)
  5. Valige “Agendid” ja lisage need agendid, kes hakkavad vastutama selle osakonna ticketite lahendamise eest
  6. Klikkige “Salvesta”
  7. Näiteks saate valida Twitter’i ja Twitter’i kontod. Klikkige Muuda ja valige loodud osakond jaotises “Osakond”. Sama protsessi saab korrata Viber’i, Facebook’i, Instagram’i, kõnenuppude, videokõne nuppude, vestlusnuppude ja kutsete, kontaktvormide ja e-maili kontode seadistamiseks.
  8. Klikkige Salvesta. Nüüd suunatakse kõik Twitter’i ticketid teie valitud osakonda ja neid näevad ainult teie valitud agendid. Uued sissetulevad Twitter’i ticketid ilmuvad nende agentide “Lahenda” jaotise alla. Kui agent avab ticketi klikkides “Lahenda” nupule, määrab süsteem selle ticketi talle automaatselt.
Lahenda-nupp-LiveAgent

Ticketite jaotamine agentide järgi

  1. Logige sisse LiveAgent’i portaali
  2. Klikkige “Seaded” (hammasratta ikoon vasakpoolsel menüüribal)
  3. Valige “Agendid”
  4. Klikkige Muuda või looge uus agent (uue agendi loomisel sisestage tema isiklikud andmed ja jätkake järgmise sammuga)
  5. Klikkige “Osakonnad” ja lisage agendid sinna osakonda, kuhu nad kuuluvad (tehke sama jaotistes “Ticketid,” “Vestlused” ja “Kõned”)
  6. Klikkige Salvesta
Määrake-agendid-osakondadesse-LiveAgent

Reeglite kasutamine oma töövoogude loomiseks

Kui soovite minna sammu võtta kaugemale, saate kasutada automatiseerimise reegleid individuaalsete töövoogude loomiseks, mis toimivad sarnaselt ticketite jaotamise meetoditele. Selleks logige sisse LiveAgent’i kontole, klõpsage “Seaded”, valige “Automatiseerimine, klõpsake “Reeglid” ja seejärel “Loo”.

Võtke vabalt ja katsetage erinevaid strateegiaid. LiveAgent’i automatiseerimise võimalused on siinkohal lõputud.

LA automatiseerimise reeglid

Ticketite automaatse jaotamise eelised

Vähenenud aeg kliendipäringute lahendamiseks ja suurem kliendirahulolu määr

Ticketi määramine õigel ajal õigele agendile võib mõjutada positiivselt selle lahendamise aega, mis omakorda võib otseselt mõjutada kliendirahulolu. Rahulolevad kliendid on iga ettevõtte nurgakivi – nad mõjutavad soovitusi, veebiarvustusi, suusõnalist suhtlust ja müüki. Seega peaks iga ettevõtte püüdma hoida oma kliente rahulolevatena, tagades suurepärast teenindust, kiiret reageerimisaega ja personaalset lähenemist.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kommertsi veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.

  • David Chandler

    David Chandler

    Caucasus Communications Service

    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.

Ticketite automaatne jaotamine säästab aega ja raha

Kas kujutate ette, et peaksite määrama iga ticketi eest vastutava agendi käsitsi? See oleks äärmiselt aeganõudev ja kallis ülesanne. Õnneks suudab kasutajatoe tarkvara LiveAgent tegeleda ticketite automaatse suunamisega laiaulatuslikult. Jätke logistika meile, et tege agendid saaksid keskenduda olulisele – kliendisuhete edendamisele.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Teadmusbaasi ressursid

Vaadake üle meie teadmusbaasi ressursid, et rohkem teada saada ticketite automaatse suunamise kohta:

LiveAgent Product Tour

Olete valmis klienditoe ticketite automaatseks jaotamiseks?

Avastage, kui lihtne on pakkuda personaalset, õigeaegset ja asjatundlikku kliendituge LiveAgent’iga Alustage 14-päevast tasuta prooviperioodi juba täna. Krediitkaarti ei ole vaja.

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo