Looge kõnekeskuse tarkvara
5 minutiga.

Nautige kristallselgeid helisid ja riistvara vaba tuge.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
LiveAgent's call center
Call Center Software

Teie täiemahuline kõnekeskuse tarkvara ootab

Suhelge probleemivabalt oma klientidega kõigis kanalites. LiveAgent, mitmekanaliline pilvepõhine kõnekeskuse tarkvara, on kõik, mida vajate oma klientidele usaldusväärse ja isikupärastatud teenuse pakkumiseks.

Meie VoIP (voice over internet protocol) kõnekeskuse telefonisüsteem on varustatud täiustatud funktsioonidega, nagu IVR, tagasihelistamise taotlused, ACD, nutikas kõnede marsruutimine, kõnede edastamised, piiramatu kõnede salvestamine ja HD videokõned — ning see on kõigest algus.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Teie klienditoe kõnekeskuse tarkvara

00:00 / 02:02

Mis on kõnekeskuse tarkvara?

Kõnekeskuse tarkvaralahendused on süsteemid, mis võimaldavad kõnekeskuse agentidel käsitleda sissetulevaid ja väljaminevaid kõnesid. Need lahendused sobivad ideaalselt isiklikemate kliendisuhete haldamiseks ja kiireks klienditoe pakkumiseks.

Kõnekeskuse tarkvara demo

00:00 / 04:39

Avastage meie virtuaalse kõnekeskuse tarkvara

Kogege meie põhifunktsioone tasuta LiveAgenti prooviversiooniga ja saage teada, kuidas saate meie lahendusega pakkuda professionaalseid teenuseid. Vaadake, kui lihtne on meie võimsa tööriista abil kõnekeskuse seadistamine, VoIP numbrite lisamine või IVR-i konfigureerimine

lets_call

Looge LiveAgentiga isikupärastatud kliendikogemusi

Meie kontaktikeskuse tööriist aitab Teil luua parima klientide kaasamise platvormi ja suurendada nende lojaalsust. Pakkuge meie klienditoe lahenduse abil oma klientidele suurepärast tuge ja lahendage aeganõudvaid probleeme kiiresti.

Ületage klientide ootusi

  • Looge klientidele isikupärastatud kogemusi
  • Parandage klientidega suhtlemise kvaliteeti
  • Pakkuge sujuvat klienditeekonda
LiveAgent call center support - mockup

Terviklik ülevaade Teie kõnekeskuse lahendusest

Tänu meie kõik-ühes lahendusele saate hõlpsalt hallata klienditoe keskuse toiminguid. Viige LiveAgentiga oma kõnekeskuse tootlikkus kõrgeimale tasemele ja parandage kliendisuhtluse kvaliteeti.

Pilvepõhise kõnekeskuse tarkvara funktsioonid

Võimsad funktsioonid, mis aitavad Teil parandada telefonisuhtlust ja pakkuda erakordset kliendikogemust.

01 call_center_internal_calls

Sisekõned

Sisekõned on funktsioon, mis võimaldab vahetuste ajal kolleegidega suhelda või kõnesid ümber suunata.

Uurige rohkem

Mitmekanaliline klienditoe tarkvara

Meie omnikanaliline kõnekeskuse tarkvara suudab hallata mitut kanalit – meie kõnekeskust, Facebooki, Instagrami, Twitterit, Viberit, reaalajas vestlust, kliendiportaali, e-posti ja palju muud.

Uurige rohkem

12 call_center_omnichannel_helpdesk
02 call_center_click to call

Klikiga helistamise ja mailto protokolli võimalused

Meie veebipõhisel kõnekeskusel on võimalus helistada mis tahes veebinumbrile. Klõpsake numbril, millele soovite helistada, ja LiveAgent teeb ülejäänu. Võimalik on kasutada ka mail-to protokolle.

Uurige rohkem

Kõnede edastamine

Meie kõnekeskusel on juhendatud ja konsultatiivne kõnede edastamine. Juhendatud edastamised tõstavad klientide rahulolu ja tagavad, et helistaja on enne kõne lõpetamist seotud õige agendiga.

Uurige rohkem

13 call_center_call_transfers
03 call_center_voip

VoIP kõnekeskuse telefonisüsteem

LiveAgenti kõnekeskus integreerub enam kui 99% VoIP pakkujatega, millel on SIP Trunk. Kas Te ei näe oma eelistatud VoIP partnerit? Võtke meiega ühendust ja lisame selle hea meelega oma nimekirja.

Uurige rohkem

Tagasihelistamise funktsioonid

Suurendage klientide rahulolu, pakkudes klientidele tagasihelistamist, kui neil pole aega oodata või kui Teie agendid on vastamiseks liiga hõivatud.

Uurige rohkem

14 call_center_callback_features
04 call_center_outbound_call_software

Väljuva kõnekeskuse tarkvara

Toetage oma kliente, võttes nendega ühendust meie manuaalse väljuva kõnekeskuse kaudu. Parandage kliendisuhteid ja optimeerige väljaminevat kliendisuhtlust.

Uurige rohkem

Kõnede marsruutimine isiklikule seadmele

Agentidel on võimalus suunata sissetulevad kõned isiklikule seadmele, näiteks mobiiltelefonile. Kasutage seda GSM numbrile edastamise või LivePhone rakenduse kaudu.

Uurige rohkem

15 call_center_call_routing
05 call_center_multiple_devices

Mitu toetatud kõneseadet ja telefoninumbrit

Ühendage oma kõnekeskuse lahendusega piiramatu arv kõneseadmeid ja telefoninumbreid. LiveAgent ühildub nii riistvara kui ka virtuaalsete kõne seadmetega, näiteks tarkvaratelefonidega.

Uurige rohkem

Omnikanaliline agendi töölaud

LiveAgenti kõik-ühes kõnekeskuse lahendus pakub kontekstirohket töölauda. Andke oma kõnekeskusele, pakkudes üleminekud kõnedele vastamise vahe ja kliendiandmete leidmist.

Uurige rohkem

16 call_center_omni_agent_desktop
06 call_center_crm_integrations

Natiivsed ja kolmanda osapoole CRM integratsioonid

Teie kontaktkeskuse ruum tagab ühe meie kolme CRM-i integratsiooniga, et Teie agendid pakuvad alati isikupärast teenust. Võite kasutada ka meie CRM-i tööriistu.

Uurige rohkem

Arvutitelefoni integreerimine (CTI)

Integreerige oma arvutid, sülearvutid ja riistvaratelefonid LiveAgentiga. Vastake ja tehke hõlpsalt kõnesid, pakkudes samal ajal oma klientidele suurepärast kliendituge.

Uurige rohkem

17 call_center_computer_telephony_integration
07 call_center_push_notificationsv2

Rakendusesisesed tõukemärguanded

Lubage tõukemärguanded rakenduses LivePhone ning see teavitab Teid tõukemärguandega iga kord, kui on helisev vestlus, kõne või sissetulev pilet.

Uurige rohkem

Kõnelogid

Vaadake üle oma kõnesuhtlus agentide tehtud, vastuvõetud, vastatud või vastamata kõnedega. Kõnelogide ja ajaloo funktsioonide abil pääsete juurde kogu kõnelogi kontekstile.

Uurige rohkem

18 call_center_call_logs
08 call_center_ivr

Interaktiivne häälvastus (IVR)

LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara toetab IVR-puid. Salvestage oma sõnumid või laadige üles eelsalvestatud failid intelligentseks marsruutimiseks oma LiveAgenti häälvastussüsteemi.

Uurige rohkem

Automaatne kõnede jaotamine (ACD)

Meie kõnekeskuse rakendus jagab kõnesid vastavalt agendi prioriteedile või juhuslikule määramisele. Valige endale sobiv seadistus koos kohandatud sätetega (nt pausiajad).

Uurige rohkem

19 call_center_automatic_call_distribution
09 call_center_call_recording

Kõnesalvestus

Hankige kogu klientide ajaloo kontekst piiramatu kõnesalvestusega, mis salvestab iga kõne. Esitage neid igal ajal, et näha, kuidas pakkuda erakordset kliendikogemust.

Uurige rohkem

Tarkvaratelefonid

Meie ettevõtte kõnekeskuse tarkvara ühildub paljude VoIP pilvepõhiste telefonisüsteemidega. Ühendage need oma LiveAgenti kõnekeskusega ja helistage oma eelistatud seadmetega.

Uurige rohkem

20 call_center_softphones
10 call_center_inbound_software

Sissetulev kõnekeskuse tarkvara

Meie kõikehõlmav kõnekeskuse lahendus suudab kõnede jaoks hallata mitut seadet. Süsteem teavitab Teid iga kord, kui keegi proovib Teile mis tahes numbril helistada.

Uurige rohkem

Sisseehitatud teadmusbaas

Pakkuge ööpäevaringset tuge ja parandage klientide rahulolu isegi siis, kui Teie agendid on võrgust väljas. Kasutage meie teadmusbaasi võrguvälise toe jaoks.

Uurige rohkem

20 call_center_softphones
11 call_center_historical_reports

Ajaloolised aruanded

Kasutage meie ajaloolisi aruandeid oma klienditeeninduse parandamiseks. Kasutage graafikuid või diagramme ja segmentige oma andmeid soovitud viisil. Jälgige kõnesid, jõudeaega ja muud.

Uurige rohkem

Videokõne tarkvara

Meie veebipõhine kõnekeskuse tarkvara võimaldab kontaktkeskuse agentidel klientidega videovestlust pidada. Videokõned toetavad videot, häält ja vestlust ilma salvestusvõimaluseta.

Uurige rohkem

22 call_center_video_calls

Kiired lahendused

Ühenduge klientidega kiiremini

LiveAgenti kõnekeskust on lihtne seadistada ja seda on lihtne kasutada. Tänu täielikule integratsioonile meie piletisüsteemiga saate helistada ja vastata kõnedele kiiremini. Lühike keskmine kättesaamisaeg aitab Teil probleeme palju kiiremini lahendada.

  • Pakkuge kiiremat tuge lühema ooteajaga ning looge rõõmsamaid kliente
  • Lahendage klientide probleeme kiiresti ja isiklikumal tasandil
icontabs_chart

20s

Keskmine kättesaamise aeg

Integreerige oma mitme kanaliga piletisüsteemi tarkvara igapäevaselt kasutatavate rakendustega. Meil on pistikprogrammide näol saadaval üle 150 integratsiooni.

Parem haare

Laiendage oma haaret ja täiendage oma tuge

Helistamine on endiselt üks populaarsemaid viise klienditoeni jõudmiseks, mistõttu on helistamine üks kiiremaid viise klientide rahulolu saavutamiseks. Hankige üks populaarsemaid kliendisuhtluskanaleid ja jõuate rohkemate klientideni. 

  • Hankige oma klienditoele populaarne kliendisuhtluskanal
  • Jõudke rohkemate klientideni, lahendage rohkem probleeme ja suurendage ROI-d
icontabs_chart

50 %

kõigist klientidest teevad kõnesid

Pool Teie kliendibaasist võib oodata e-kirjade saatmise asemel võimalust Teile helistada. Isegi paar telefoniliini võivad klientide rahulolu parandada.

Kvaliteetne teenus

Pakkuge kvaliteetset klienditeenindust

Lahendage tõelise vestluse ja mõistmisega probleeme isiklikumal tasandil. Kõned aitavad Teil klientidega toime tulla erinevatel tasemetel, vältides samal ajal pikki vestlusi e-kirja teel. Võite kasutada ka videokõnesid. 

  • Lahendage jamahukaid probleeme isiklikult telefoni teel
  • Lisage videokõnesid ja helistage klientidega näost näkku
icontabs_chart

70 %

Keskmine lahendamise määr

Uuringud näitavad, et kõned on üks usaldusväärsemaid kanaleid probleemide lahendamiseks. Täiendage oma tööriistakomplekti ajatundlike probleemide või kõnede jaoks oluliste klientidega.

Säästke rohkem kõnekeskuse tarkvaralt

Hankige pilvepõhine kõnekeskuse tarkvara, mis pakub Teile kõige rohkem väärtust. Võrrelge funktsioone ja kasutajapõhiseid hindu kuus ilma hinnakalkulaatorita.

Medal.svg

Alustage LiveAgenti kasutamist kohe!

Proovige kõike meie pakutavat 14 päevase tasuta prooviperioodiga
  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal

Üle 60 VoIP pakkuja integratsiooni
LiveAgentiga

Integreerige, automatiseerige, uuendage

LiveAgent VoIP providers

Püsige LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara abil turvalisena

LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara on GDPR-iga ühilduv, HTTPS-iga krüpteeritud ja edukalt läbinud Google OAuthi API kinnitusauditi.

Union icon

Toote turvalisus

Meie pilvepõhine VoIP kõnekeskuse tarkvara töötab turvalise ühendusega, kasutades HTTPS-protokolli. Kogu suhtlus Teie brauseri ja pilvepõhise kontaktikeskuse vahel on krüpteeritud, sealhulgas ka reaalajas vestlused, kõnekeskuse kõned ja meilisuhtlus.

Cloud icon

Andmekeskuse turvalisus

LiveAgenti servereid majutatakse Tier III+ või IV või PCI DSS, SSAE-16 või ISO 27001 ühilduvates rajatistes. Meie andmekeskuse rajatised asuvad turvalisel perimeetril, kus on mitmetasandilised turvatsoonid, ööpäevaringne mehitatud valve, CCTV videovalve, mitmefaktoriline identifitseerimine ja palju muud.

Web icon

Võrgu turvalisus

Meie võrku kaitsevad üleliigsed tulemüürid, oma klassi parim ruuteritehnoloogia, turvaline HTTPS-i transport avalike võrkude kaudu ning võrgu sissetungi tuvastamise ja/või ennetamise tehnoloogiad (IDS/IPS), mis jälgivad ja/või blokeerivad pahatahtlikku liiklust ja võrgurünnakuid.

Pakkuge tuge kõigis olulistes
kliendikanalites

Meie valmis integratsioonid võivad aidata Teil saada sotsiaalsemaks ja pakkuda isikupärastatud kliendikogemust olulistes suhtluskanalites. Meie piletisüsteem toetab sujuvat integreerimist Teie Facebooki, Instagrami ja Twitteriga. Meie Viberi integratsiooniga saate hallata isegi tekstisuhtlust.

Pakkuge meie reaalajas vestlusega erakordset kliendikogemust. See on üks kiireimaid saadaolevaid reaalajas vestluse vidinaid ja seda saab hõlpsasti oma veebisaitidele integreerida. Looge sisukaid kliendisuhteid ja muutke veebikülastajad klientideks. Meie vestlus aitab Teil käitlusaegu lühendada ja muutuda väärtuslikuks tööriistaks mis tahes agendi tööruumis.

Rikastage oma kontaktkeskuse ruumi põhjaliku teadmusbaasi abil. Looge hõlpsalt kasulikke artikleid, teabejaotisi ja isetegemise juhendeid klientidele, kes eelistavad ise lahendusi otsida. Esitage vastuseid levinud küsimustele KKK-de kaudu või looge foorumeid, kus inimesed saavad abi saamiseks ühendust võtta agentide või teiste klientidega.

Tänu kaasaegsele piletisüsteemile suudate klienditeeninduse toiminguid kergesti käsitleda. Kõik digitaalsed kanalid on ühendatud, nii et näete mugavalt kõiki klientide vestlusi ühes kohas. Kasutage silte, et hoida pileteid korras, jätta endale või teistele agentidele märkmeid ja luua konkreetsete päringute eest vastutavaid osakondi.

Iseloomustused

Hankige LiveAgent ning ühinege 7000 õnneliku kliendiga

  • Roman Bosch
    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Randy Bryan
    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.
    David Chandler Volterman
  • David Chandler
    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.
    David Chandler Caucasus Communications Service

Korduma kippuvad küsimused

[nicefaqtitle1="Mis on kõnekeskuse tarkvara?"question1="Mis on kõnekeskuse tarkvara?"answer1="Kõnekeskuse tarkvara on lahendus, mis aitab ettevõtetel hallata klientidelt sissetulevaid telefonikõnesid. Sellel võib olla palju funktsioone, nagu tsentraliseeritud telefonikõned lauatelefonidelt või veebisaitidelt, intelligentne marsruutimine, automaatne numbrivalija või isegi kõnede salvestamine. Kõnekeskuse tarkvara peaks aitama ka kõnekeskuse agentidel pääseda juurde olulisele teabele oma klientide kohta, nagu tellimuste ajalugu, kontaktteave ja varasemad piletid."title2="Kuidas kõnekeskus toimib?"question2="Kuidas kõnekeskus toimib?"answer2="Kõnekeskuse tarkvara tsentraliseerib ja suunab kõned lauatelefonidelt või veebisaitidelt Teie tarkvarasse. Kui klient helistab, skannib tarkvara oma klientide andmebaasi, et näha, kas tal on helistaja kohta eelnevat teavet. Seejärel pääseb agent sellele teabele juurde ja vaatab selle enne kõne vastuvõtmist üle. Vahepeal on kõne järjekorras. Kui kõned on vastatud, salvestatakse need koolituse ja kvaliteedi tagamiseks."title3="Mis on IVR kõnekeskuse keskkonnas?"question3="Mis on IVR kõnekeskuse keskkonnas?"answer3="IVR on interaktiivne häälvastuse tehnoloogia. IVR võimaldab arvutitel suhelda inimestega häälkäskluste või klahvistiku toonide abil. IVR-i kasutatakse kõnekeskuse keskkonnas kõnede suunamiseks asjakohastele agentidele või osakondadele. IVR-i saab kasutada ka kontoteabe hankimiseks või tagasiside andmiseks. Seetõttu on see suurepärane lahendus ettevõtetele."title4="Mis on kõnekeskuse funktsioon?"question4="Mis on kõnekeskuse funktsioon?"answer4="Kõnekeskuse põhiülesanne on võimaldada klientidel helistada ettevõtetele toodete, poliitikate, tagastuste, funktsionaalsuse, tõrkeotsingu või tagasisidega seotud küsimustega."title5="Kui palju maksab kõnekeskus?"question5="Kui palju maksab kõnekeskus?"answer5="Hind sõltub Teie valitud tarkvara kvaliteedist. LiveAgent on kõik-ühes klienditoe lahendus, mis sisaldab ka kõnekeskust. Hind tuletatakse selle põhjal, kui palju agente Teie ettevõte kuus vajab. Meie kõikehõlmav tellimus sisaldab täielikku kõnekeskust, mis maksab 39 dollarit kuus ühe agendi kohta."title6="Millised on kõnekeskuse tarkvara eelised?"question6="Millised on kõnekeskuse tarkvara eelised?"answer6="Kõnekeskuse tarkvara eelised hõlmavad paremat agendi tõhusust, klientide kaasamist, kliendikogemust ja suurenenud müüki."]

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo