Suhelge probleemivabalt oma klientidega kõigis kanalites. LiveAgent, mitmekanaliline pilvepõhine kõnekeskuse tarkvara, on kõik, mida vajate oma klientidele usaldusväärse ja isikupärastatud teenuse pakkumiseks.
Meie VoIP (voice over internet protocol) kõnekeskuse telefonisüsteem on varustatud täiustatud funktsioonidega, nagu IVR, tagasihelistamise taotlused, ACD, nutikas kõnede marsruutimine, kõnede edastamised, piiramatu kõnede salvestamine ja HD videokõned — ning see on kõigest algus.
Edastame andmeid läbi masina...
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
00:00 / 02:02
Kõnekeskuse tarkvaralahendused on süsteemid, mis võimaldavad kõnekeskuse agentidel käsitleda sissetulevaid ja väljaminevaid kõnesid. Need lahendused sobivad ideaalselt isiklikemate kliendisuhete haldamiseks ja kiireks klienditoe pakkumiseks.
00:00 / 04:39
Kogege meie põhifunktsioone tasuta LiveAgenti prooviversiooniga ja saage teada, kuidas saate meie lahendusega pakkuda professionaalseid teenuseid. Vaadake, kui lihtne on meie võimsa tööriista abil kõnekeskuse seadistamine, VoIP numbrite lisamine või IVR-i konfigureerimine
Meie kontaktikeskuse tööriist aitab Teil luua parima klientide kaasamise platvormi ja suurendada nende lojaalsust. Pakkuge meie klienditoe lahenduse abil oma klientidele suurepärast tuge ja lahendage aeganõudvaid probleeme kiiresti.
Ületage klientide ootusi
Tänu meie kõik-ühes lahendusele saate hõlpsalt hallata klienditoe keskuse toiminguid. Viige LiveAgentiga oma kõnekeskuse tootlikkus kõrgeimale tasemele ja parandage kliendisuhtluse kvaliteeti.
Võimsad funktsioonid, mis aitavad Teil parandada telefonisuhtlust ja pakkuda erakordset kliendikogemust.
Sisekõned on funktsioon, mis võimaldab vahetuste ajal kolleegidega suhelda või kõnesid ümber suunata.
Meie omnikanaliline kõnekeskuse tarkvara suudab hallata mitut kanalit – meie kõnekeskust, Facebooki, Instagrami, Twitterit, Viberit, reaalajas vestlust, kliendiportaali, e-posti ja palju muud.
Meie veebipõhisel kõnekeskusel on võimalus helistada mis tahes veebinumbrile. Klõpsake numbril, millele soovite helistada, ja LiveAgent teeb ülejäänu. Võimalik on kasutada ka mail-to protokolle.
Meie kõnekeskusel on juhendatud ja konsultatiivne kõnede edastamine. Juhendatud edastamised tõstavad klientide rahulolu ja tagavad, et helistaja on enne kõne lõpetamist seotud õige agendiga.
LiveAgenti kõnekeskus integreerub enam kui 99% VoIP pakkujatega, millel on SIP Trunk. Kas Te ei näe oma eelistatud VoIP partnerit? Võtke meiega ühendust ja lisame selle hea meelega oma nimekirja.
Suurendage klientide rahulolu, pakkudes klientidele tagasihelistamist, kui neil pole aega oodata või kui Teie agendid on vastamiseks liiga hõivatud.
Toetage oma kliente, võttes nendega ühendust meie manuaalse väljuva kõnekeskuse kaudu. Parandage kliendisuhteid ja optimeerige väljaminevat kliendisuhtlust.
Agentidel on võimalus suunata sissetulevad kõned isiklikule seadmele, näiteks mobiiltelefonile. Kasutage seda GSM numbrile edastamise või LivePhone rakenduse kaudu.
Ühendage oma kõnekeskuse lahendusega piiramatu arv kõneseadmeid ja telefoninumbreid. LiveAgent ühildub nii riistvara kui ka virtuaalsete kõne seadmetega, näiteks tarkvaratelefonidega.
LiveAgenti kõik-ühes kõnekeskuse lahendus pakub kontekstirohket töölauda. Andke oma kõnekeskusele, pakkudes üleminekud kõnedele vastamise vahe ja kliendiandmete leidmist.
Teie kontaktkeskuse ruum tagab ühe meie kolme CRM-i integratsiooniga, et Teie agendid pakuvad alati isikupärast teenust. Võite kasutada ka meie CRM-i tööriistu.
Integreerige oma arvutid, sülearvutid ja riistvaratelefonid LiveAgentiga. Vastake ja tehke hõlpsalt kõnesid, pakkudes samal ajal oma klientidele suurepärast kliendituge.
Lubage tõukemärguanded rakenduses LivePhone ning see teavitab Teid tõukemärguandega iga kord, kui on helisev vestlus, kõne või sissetulev pilet.
Vaadake üle oma kõnesuhtlus agentide tehtud, vastuvõetud, vastatud või vastamata kõnedega. Kõnelogide ja ajaloo funktsioonide abil pääsete juurde kogu kõnelogi kontekstile.
LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara toetab IVR-puid. Salvestage oma sõnumid või laadige üles eelsalvestatud failid intelligentseks marsruutimiseks oma LiveAgenti häälvastussüsteemi.
Meie kõnekeskuse rakendus jagab kõnesid vastavalt agendi prioriteedile või juhuslikule määramisele. Valige endale sobiv seadistus koos kohandatud sätetega (nt pausiajad).
Hankige kogu klientide ajaloo kontekst piiramatu kõnesalvestusega, mis salvestab iga kõne. Esitage neid igal ajal, et näha, kuidas pakkuda erakordset kliendikogemust.
Meie ettevõtte kõnekeskuse tarkvara ühildub paljude VoIP pilvepõhiste telefonisüsteemidega. Ühendage need oma LiveAgenti kõnekeskusega ja helistage oma eelistatud seadmetega.
Meie kõikehõlmav kõnekeskuse lahendus suudab kõnede jaoks hallata mitut seadet. Süsteem teavitab Teid iga kord, kui keegi proovib Teile mis tahes numbril helistada.
Pakkuge ööpäevaringset tuge ja parandage klientide rahulolu isegi siis, kui Teie agendid on võrgust väljas. Kasutage meie teadmusbaasi võrguvälise toe jaoks.
Kasutage meie ajaloolisi aruandeid oma klienditeeninduse parandamiseks. Kasutage graafikuid või diagramme ja segmentige oma andmeid soovitud viisil. Jälgige kõnesid, jõudeaega ja muud.
Meie veebipõhine kõnekeskuse tarkvara võimaldab kontaktkeskuse agentidel klientidega videovestlust pidada. Videokõned toetavad videot, häält ja vestlust ilma salvestusvõimaluseta.
Kiired lahendused
LiveAgenti kõnekeskust on lihtne seadistada ja seda on lihtne kasutada. Tänu täielikule integratsioonile meie piletisüsteemiga saate helistada ja vastata kõnedele kiiremini. Lühike keskmine kättesaamisaeg aitab Teil probleeme palju kiiremini lahendada.
20s
Keskmine kättesaamise aeg
Integreerige oma mitme kanaliga piletisüsteemi tarkvara igapäevaselt kasutatavate rakendustega. Meil on pistikprogrammide näol saadaval üle 150 integratsiooni.
Parem haare
Helistamine on endiselt üks populaarsemaid viise klienditoeni jõudmiseks, mistõttu on helistamine üks kiiremaid viise klientide rahulolu saavutamiseks. Hankige üks populaarsemaid kliendisuhtluskanaleid ja jõuate rohkemate klientideni.
50 %
kõigist klientidest teevad kõnesid
Pool Teie kliendibaasist võib oodata e-kirjade saatmise asemel võimalust Teile helistada. Isegi paar telefoniliini võivad klientide rahulolu parandada.
Kvaliteetne teenus
Lahendage tõelise vestluse ja mõistmisega probleeme isiklikumal tasandil. Kõned aitavad Teil klientidega toime tulla erinevatel tasemetel, vältides samal ajal pikki vestlusi e-kirja teel. Võite kasutada ka videokõnesid.
70 %
Keskmine lahendamise määr
Uuringud näitavad, et kõned on üks usaldusväärsemaid kanaleid probleemide lahendamiseks. Täiendage oma tööriistakomplekti ajatundlike probleemide või kõnede jaoks oluliste klientidega.
Hankige pilvepõhine kõnekeskuse tarkvara, mis pakub Teile kõige rohkem väärtust. Võrrelge funktsioone ja kasutajapõhiseid hindu kuus ilma hinnakalkulaatorita.
Integreerige, automatiseerige, uuendage
LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara on GDPR-iga ühilduv, HTTPS-iga krüpteeritud ja edukalt läbinud Google OAuthi API kinnitusauditi.
Meie pilvepõhine VoIP kõnekeskuse tarkvara töötab turvalise ühendusega, kasutades HTTPS-protokolli. Kogu suhtlus Teie brauseri ja pilvepõhise kontaktikeskuse vahel on krüpteeritud, sealhulgas ka reaalajas vestlused, kõnekeskuse kõned ja meilisuhtlus.
LiveAgenti servereid majutatakse Tier III+ või IV või PCI DSS, SSAE-16 või ISO 27001 ühilduvates rajatistes. Meie andmekeskuse rajatised asuvad turvalisel perimeetril, kus on mitmetasandilised turvatsoonid, ööpäevaringne mehitatud valve, CCTV videovalve, mitmefaktoriline identifitseerimine ja palju muud.
Meie võrku kaitsevad üleliigsed tulemüürid, oma klassi parim ruuteritehnoloogia, turvaline HTTPS-i transport avalike võrkude kaudu ning võrgu sissetungi tuvastamise ja/või ennetamise tehnoloogiad (IDS/IPS), mis jälgivad ja/või blokeerivad pahatahtlikku liiklust ja võrgurünnakuid.
Meie valmis integratsioonid võivad aidata Teil saada sotsiaalsemaks ja pakkuda isikupärastatud kliendikogemust olulistes suhtluskanalites. Meie piletisüsteem toetab sujuvat integreerimist Teie Facebooki, Instagrami ja Twitteriga. Meie Viberi integratsiooniga saate hallata isegi tekstisuhtlust.
Pakkuge meie reaalajas vestlusega erakordset kliendikogemust. See on üks kiireimaid saadaolevaid reaalajas vestluse vidinaid ja seda saab hõlpsasti oma veebisaitidele integreerida. Looge sisukaid kliendisuhteid ja muutke veebikülastajad klientideks. Meie vestlus aitab Teil käitlusaegu lühendada ja muutuda väärtuslikuks tööriistaks mis tahes agendi tööruumis.
Rikastage oma kontaktkeskuse ruumi põhjaliku teadmusbaasi abil. Looge hõlpsalt kasulikke artikleid, teabejaotisi ja isetegemise juhendeid klientidele, kes eelistavad ise lahendusi otsida. Esitage vastuseid levinud küsimustele KKK-de kaudu või looge foorumeid, kus inimesed saavad abi saamiseks ühendust võtta agentide või teiste klientidega.
Tänu kaasaegsele piletisüsteemile suudate klienditeeninduse toiminguid kergesti käsitleda. Kõik digitaalsed kanalid on ühendatud, nii et näete mugavalt kõiki klientide vestlusi ühes kohas. Kasutage silte, et hoida pileteid korras, jätta endale või teistele agentidele märkmeid ja luua konkreetsete päringute eest vastutavaid osakondi.
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
Saage esimesena oma postkasti eksklusiivseid pakkumisi ja värskemaid uudiseid meie toodete ja teenuste kohta.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel