Kõnekeskuse tarkvara

Nautige kristallselgeid helisid ja riistvara vaba tuge.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
LiveAgent's call center
Call Center Software

Teie täiemahuline kõnekeskuse tarkvara ootab

Suhelge probleemivabalt oma klientidega kõigis kanalites. LiveAgent, mitmekanaliline pilvepõhine kõnekeskuse tarkvara, on kõik, mida vajate oma klientidele usaldusväärse ja isikupärastatud teenuse pakkumiseks.

Meie VoIP (voice over internet protocol) kõnekeskuse telefonisüsteem on varustatud täiustatud funktsioonidega, nagu IVR, tagasihelistamise taotlused, ACD, nutikas kõnede marsruutimine, kõnede edastamised, piiramatu kõnede salvestamine ja HD videokõned — ning see on kõigest algus.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Teie klienditoe kõnekeskuse tarkvara

00:00 / 02:02

Youtube video: LiveAgent | Call center software in your helpdesk

Mis on kõnekeskuse tarkvara?

Kõnekeskuse tarkvaralahendused on süsteemid, mis võimaldavad kõnekeskuse agentidel käsitleda sissetulevaid ja väljaminevaid kõnesid. Need lahendused sobivad ideaalselt isiklikemate kliendisuhete haldamiseks ja kiireks klienditoe pakkumiseks.

Kõnekeskuse tarkvara demo

00:00 / 04:39

Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent

Avastage meie kõnekeskuse tarkvara

Kogege meie põhifunktsioone tasuta LiveAgenti prooviversiooniga ja saage teada, kuidas saate meie lahendusega pakkuda professionaalseid teenuseid. Vaadake, kui lihtne on meie võimsa tööriista abil kõnekeskuse seadistamine, VoIP numbrite lisamine või IVR-i konfigureerimine

Avastage meie kõnekeskuse tarkvara

Pakkuge oma kontaktkeskuse agentidele LiveAgenti abil õigeid tööriistu

Vaadake, kuidas LiveAgent suudab parandada suhtlust teie kliendikontaktidega ja luua suurepärase agendikogemuse. Meie paindlik lahendus töötab tõrgeteta, nii et saate keskenduda oma klientide rõõmustamisele. 

Mis teie kontaktkeskuse agendid saavad:

  • Kiiremad lahendamise määrad ajatundlikele probleemidele
  • Reaalajas jälgimine ja kõnekeskuse mõõdikud
  • Mitu vestluskanalit ühes liideses
LiveAgent call center support - mockup

Terviklik ülevaade Teie kõnekeskuse lahendusest

Tänu meie kõik-ühes lahendusele saate hõlpsalt hallata klienditoe keskuse toiminguid. Viige LiveAgentiga oma kõnekeskuse tootlikkus kõrgeimale tasemele ja parandage kliendisuhtluse kvaliteeti.

Kõnekeskuse tarkvara funktsioonid

Võimsad funktsioonid, mis aitavad teil parandada telefonisuhtlust ja pakkuda erakordseid kliendikogemusi.

Kõnekeskuse tarkvara funktsioonid

Sisekõned

Sisekõned on funktsioon, mis võimaldab vahetuste ajal kolleegidega suhelda või kõnesid ümber suunata.

Uurige sisekõnede lisateavet

Mitmekanaliline klienditoe tarkvara

Meie omnikanaliline kõnekeskuse tarkvara suudab hallata mitut kanalit – meie kõnekeskust, Facebooki, Instagrami, Twitterit, Viberit, reaalajas vestlust, kliendiportaali, e-posti ja palju muud.

Mitmekanalilise klienditoe lisateave

Mitmekanaliline klienditoe tarkvara
Mitmekanaliline klienditoe tarkvara

Klikiga helistamise ja mailto protokolli võimalused

Meie veebipõhisel kõnekeskusel on võimalus helistada mis tahes veebinumbrile. Klõpsake numbril, millele soovite helistada, ja LiveAgent teeb ülejäänu. Võimalik on kasutada ka mail-to protokolle.

Uurige helistamisnupu lisateavet

Kõnede edastamine

Meie kõnekeskusel on juhendatud ja konsultatiivne kõnede edastamine. Juhendatud edastamised tõstavad klientide rahulolu ja tagavad, et helistaja on enne kõne lõpetamist seotud õige agendiga.

Uurige kõnede edastamise lisateavet

Kõnede edastamine
Kõnede edastamine

VoIP kõnekeskuse telefonisüsteem

LiveAgenti kõnekeskus integreerub enam kui 99% VoIP pakkujatega, millel on SIP Trunk. Kas Te ei näe oma eelistatud VoIP partnerit? Võtke meiega ühendust ja lisame selle hea meelega oma nimekirja.

Uurige VoIP partnerite lisateavet

Tagasihelistamise funktsioonid

Suurendage klientide rahulolu, pakkudes klientidele tagasihelistamist, kui neil pole aega oodata või kui Teie agendid on vastamiseks liiga hõivatud.

Uurige tagasihelistamise funktsiooni lisateavet

Tagasihelistamise funktsioonid
Tagasihelistamise funktsioonid

Väljuva kõnekeskuse tarkvara

Toetage oma kliente, võttes nendega ühendust meie manuaalse väljuva kõnekeskuse kaudu. Parandage kliendisuhteid ja optimeerige väljaminevat kliendisuhtlust.

Uurige väljuva kõnekeskuse tarkvara lisateavet/a>

Kõnede marsruutimine isiklikule seadmele

Agentidel on võimalus suunata sissetulevad kõned isiklikule seadmele, näiteks mobiiltelefonile. Kasutage seda GSM numbrile edastamise või LivePhone rakenduse kaudu.

Uurige kõnede marsruutimise lisateavet

Kõnede marsruutimine isiklikule seadmele
Kõnede marsruutimine isiklikule seadmele

Mitu toetatud kõneseadet ja telefoninumbrit

Ühendage oma kõnekeskuse lahendusega piiramatu arv kõneseadmeid ja telefoninumbreid. LiveAgent ühildub nii riistvara kui ka virtuaalsete kõne seadmetega, näiteks tarkvaratelefonidega.

Uurige toetatud kõneseadmete lisateavet

Omnikanaliline agendi töölaud

LiveAgenti kõik-ühes kõnekeskuse lahendus pakub kontekstirohket töölauda. Andke oma kõnekeskusele, pakkudes üleminekud kõnedele vastamise vahe ja kliendiandmete leidmist.

Uurige universaalse postkasti lisateavet

Omnikanaliline agendi töölaud
Omnikanaliline agendi töölaud

Natiivsed ja kolmanda osapoole CRM integratsioonid

Teie kontaktkeskuse ruum tagab ühe meie kolme CRM-i integratsiooniga, et Teie agendid pakuvad alati isikupärast teenust. Võite kasutada ka meie CRM-i tööriistu.

Vaadake CRM-i integratsioone

Arvutitelefoni integreerimine (CTI)

Integreerige oma arvutid, sülearvutid ja riistvaratelefonid LiveAgentiga. Vastake ja tehke hõlpsalt kõnesid, pakkudes samal ajal oma klientidele suurepärast kliendituge.

Uurige arvutitelefoni integreerimise lisateavet

LiveAgent's call center integrations
Arvutitelefoni integreerimine (CTI)

Rakendusesisesed tõukemärguanded

Lubage tõukemärguanded rakenduses LivePhone ning see teavitab Teid tõukemärguandega iga kord, kui on helisev vestlus, kõne või sissetulev pilet.

Rakendusesiseste tõukemärguannete lisateave

Kõnelogid

Vaadake üle oma kõnesuhtlus agentide tehtud, vastuvõetud, vastatud või vastamata kõnedega. Kõnelogide ja ajaloo funktsioonide abil pääsete juurde kogu kõnelogi kontekstile.

Uurige kõnelogide lisateavet

Kõnelogid
Kõnelogid

Interaktiivne häälvastus (IVR)

LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara toetab IVR-puid. Salvestage oma sõnumid või laadige üles eelsalvestatud failid intelligentseks marsruutimiseks oma LiveAgenti häälvastussüsteemi.

Interaktiivse häälvastuse lisateave

Automaatne kõnede jaotamine (ACD)

Meie kõnekeskuse rakendus jagab kõnesid vastavalt agendi prioriteedile või juhuslikule määramisele. Valige endale sobiv seadistus koos kohandatud sätetega (nt pausiajad).

Automaatse kõnede jaotamise lisateave

Automaatne kõnede jaotamine (ACD)
Automaatne kõnede jaotamine (ACD)

Kõnesalvestus

Hankige kogu klientide ajaloo kontekst piiramatu kõnesalvestusega, mis salvestab iga kõne. Esitage neid igal ajal, et näha, kuidas pakkuda erakordset kliendikogemust.

Kõnesalvestuse lisateave

Tarkvaratelefonid

Meie ettevõtte kõnekeskuse tarkvara ühildub paljude VoIP pilvepõhiste telefonisüsteemidega. Ühendage need oma LiveAgenti kõnekeskusega ja helistage oma eelistatud seadmetega.

Uurige tarkvaratelefonide lisateavet

Call center softphones integration
Tarkvaratelefonid

Sissetulev kõnekeskuse tarkvara

Meie kõikehõlmav kõnekeskuse lahendus suudab kõnede jaoks hallata mitut seadet. Süsteem teavitab Teid iga kord, kui keegi proovib Teile mis tahes numbril helistada.

Uurige sissetuleva kõnekeskuse tarkvara lisateavet

Sisseehitatud teadmusbaas

Pakkuge ööpäevaringset tuge ja parandage klientide rahulolu isegi siis, kui Teie agendid on võrgust väljas. Kasutage meie teadmusbaasi võrguvälise toe jaoks.

Vaadake teadmusbaasi lisateavet

Call center softphones integration
Sisseehitatud teadmusbaas

Ajaloolised aruanded

Kasutage meie ajaloolisi aruandeid oma klienditeeninduse parandamiseks. Kasutage graafikuid või diagramme ja segmentige oma andmeid soovitud viisil. Jälgige kõnesid, jõudeaega ja muud.

Vaadake aruannete lisateavet

Videokõne tarkvara

Meie veebipõhine kõnekeskuse tarkvara võimaldab kontaktkeskuse agentidel klientidega videovestlust pidada. Videokõned toetavad videot, häält ja vestlust ilma salvestusvõimaluseta.

Uurige videokõne tarkvara lisateavet

Videokõne tarkvara

Kiired lahendused

Ühenduge klientidega kiiremini

LiveAgenti kõnekeskust on lihtne seadistada ja seda on lihtne kasutada. Tänu täielikule integratsioonile meie piletisüsteemiga saate helistada ja vastata kõnedele kiiremini. Lühike keskmine kättesaamisaeg aitab Teil probleeme palju kiiremini lahendada.

  • Pakkuge kiiremat tuge lühema ooteajaga ning looge rõõmsamaid kliente
  • Lahendage klientide probleeme kiiresti ja isiklikumal tasandil
Chart

20s

Keskmine kättesaamise aeg

Integreerige oma mitme kanaliga piletisüsteemi tarkvara igapäevaselt kasutatavate rakendustega. Meil on pistikprogrammide näol saadaval üle 150 integratsiooni.

Parem haare

Laiendage oma haaret ja täiendage oma tuge

Helistamine on endiselt üks populaarsemaid viise klienditoeni jõudmiseks, mistõttu on helistamine üks kiiremaid viise klientide rahulolu saavutamiseks. Hankige üks populaarsemaid kliendisuhtluskanaleid ja jõuate rohkemate klientideni. 

  • Hankige oma klienditoele populaarne kliendisuhtluskanal
  • Jõudke rohkemate klientideni, lahendage rohkem probleeme ja suurendage ROI-d
Chart

50 %

kõigist klientidest teevad kõnesid

Pool Teie kliendibaasist võib oodata e-kirjade saatmise asemel võimalust Teile helistada. Isegi paar telefoniliini võivad klientide rahulolu parandada.

Kvaliteetne teenus

Pakkuge kvaliteetset klienditeenindust

Lahendage tõelise vestluse ja mõistmisega probleeme isiklikumal tasandil. Kõned aitavad Teil klientidega toime tulla erinevatel tasemetel, vältides samal ajal pikki vestlusi e-kirja teel. Võite kasutada ka videokõnesid. 

  • Lahendage jamahukaid probleeme isiklikult telefoni teel
  • Lisage videokõnesid ja helistage klientidega näost näkku
Chart

70 %

Keskmine lahendamise määr

Uuringud näitavad, et kõned on üks usaldusväärsemaid kanaleid probleemide lahendamiseks. Täiendage oma tööriistakomplekti ajatundlike probleemide või kõnede jaoks oluliste klientidega.

Säästke rohkem kõnekeskuse tarkvaralt

Hankige pilvepõhine kõnekeskuse tarkvara, mis pakub Teile kõige rohkem väärtust. Võrrelge funktsioone ja kasutajapõhiseid hindu kuus ilma hinnakalkulaatorita.

Medal

Alustage LiveAgenti kasutamist kohe!

Proovige kõike meie pakutavat 14 päevase tasuta prooviperioodiga

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal

Üle 60 VoIP pakkuja integratsiooni
LiveAgentiga

Integreerige, automatiseerige, uuendage

LiveAgent VoIP providers

Püsige LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara abil turvalisena

LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara on GDPR-iga ühilduv, HTTPS-iga krüpteeritud ja edukalt läbinud Google OAuthi API kinnitusauditi.

Püsige LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara abil turvalisena

Toote turvalisus

Meie pilvepõhine VoIP kõnekeskuse tarkvara töötab turvalise ühendusega, kasutades HTTPS-protokolli. Kogu suhtlus Teie brauseri ja pilvepõhise kontaktikeskuse vahel on krüpteeritud, sealhulgas ka reaalajas vestlused, kõnekeskuse kõned ja meilisuhtlus.

Toote turvalisus

Andmekeskuse turvalisus

LiveAgenti servereid majutatakse Tier III+ või IV või PCI DSS, SSAE-16 või ISO 27001 ühilduvates rajatistes. Meie andmekeskuse rajatised asuvad turvalisel perimeetril, kus on mitmetasandilised turvatsoonid, ööpäevaringne mehitatud valve, CCTV videovalve, mitmefaktoriline identifitseerimine ja palju muud.

Web icon

Võrgu turvalisus

Meie võrku kaitsevad üleliigsed tulemüürid, oma klassi parim ruuteritehnoloogia, turvaline HTTPS-i transport avalike võrkude kaudu ning võrgu sissetungi tuvastamise ja/või ennetamise tehnoloogiad (IDS/IPS), mis jälgivad ja/või blokeerivad pahatahtlikku liiklust ja võrgurünnakuid.

Pakkuge tuge kõigis olulistes
kliendikanalites

Meie valmis integratsioonid võivad aidata Teil saada sotsiaalsemaks ja pakkuda isikupärastatud kliendikogemust olulistes suhtluskanalites. Meie piletisüsteem toetab sujuvat integreerimist Teie Facebooki, Instagrami ja Twitteriga. Meie Viberi integratsiooniga saate hallata isegi tekstisuhtlust.

Pakkuge meie reaalajas vestlusega erakordset kliendikogemust. See on üks kiireimaid saadaolevaid reaalajas vestluse vidinaid ja seda saab hõlpsasti oma veebisaitidele integreerida. Looge sisukaid kliendisuhteid ja muutke veebikülastajad klientideks. Meie vestlus aitab Teil käitlusaegu lühendada ja muutuda väärtuslikuks tööriistaks mis tahes agendi tööruumis.

Rikastage oma kontaktkeskuse ruumi põhjaliku teadmusbaasi abil. Looge hõlpsalt kasulikke artikleid, teabejaotisi ja isetegemise juhendeid klientidele, kes eelistavad ise lahendusi otsida. Esitage vastuseid levinud küsimustele KKK-de kaudu või looge foorumeid, kus inimesed saavad abi saamiseks ühendust võtta agentide või teiste klientidega.

Tänu kaasaegsele piletisüsteemile suudate klienditeeninduse toiminguid kergesti käsitleda. Kõik digitaalsed kanalid on ühendatud, nii et näete mugavalt kõiki klientide vestlusi ühes kohas. Kasutage silte, et hoida pileteid korras, jätta endale või teistele agentidele märkmeid ja luua konkreetsete päringute eest vastutavaid osakondi.

Iseloomustused

Hankige LiveAgent ning ühinege 7000 õnneliku kliendiga

  • Roman Bosch
    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Randy Bryan
    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.
    David Chandler Volterman
  • David Chandler
    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.
    David Chandler Caucasus Communications Service

Parima kõnekeskuse tarkvara põhjalik juhend

Klienditeeninduse valdkonnas võib usaldusväärse kõnekeskuse tarkvara omamine olla teie edu võtmeks. Järgmises artiklis vaatleme erinevate kõnekeskuse platvormide ja süsteemide plusse ja miinuseid, et saaksite otsustada, milline neist on teie jaoks parim.

Kuidas töötab kõnekeskuse tarkvara?

Kõnekeskuse tarkvara on ennekõike kõnede haldamise tööriist, mis automatiseerib sissetulevate ja väljaminevate kõnede voogu.

Teie pakutava kõnekeskuse toe kvaliteet on tihedalt seotud teie kasutatava kõnekeskuse süsteemi kvaliteediga.

Seda tüüpi tarkvara hõlbustab tavaliselt järgmisi toiminguid:

  • ettevõtte andmebaasi kontrollimine helistaja tuvastamiseks
  • helistaja sobitamine tema CRM-profiiliga (selle olemasolul), ja tema teabe kuvamine klienditoe agendile
  • sissetulevate kõnede järjekorda seadmine – sõltub tarkvara konfiguratsioonist (IVR, ACD jne)
  • kliendi ja agendi vahelise telefonisuhtluse hõlbustamine
  • võimaldab vestluse tulemuse põhjal tarkvara agendil muuta pileti olekut
  • võimaldab lõpule viia kõik kõnejärgsed tegevused – kliendi andmete muutmine, suhtluse logimine teistesse ettevõtte rakendustesse jne.

Loomulikult pole need kõik kõnekeskuse toimingud, mida seda tüüpi tarkvara võimaldab. Enamikul automaatsetel kõnekeskuse tarkvaradel on palju lisavõimalusi, nagu kõnede salvestamine, aruandlus ja analüüs, automaatne numbrivalija jne.

Miks kasutada kõnekeskuse lahendust?

Kõnekeskuse tarkvara võimaldab teie klientidel jõuda klienditeeninduse osakonna ja müügimeeskonna liikmeteni ning suhelda nendega reaalajas. Kuigi mõned võivad väita, et praegusel ajastul on ettevõttega ühenduse võtmiseks muid võimalusi, on tõsiasi, et 50% klientidest erinevatest vanuserühmadest kasutavad endiselt oma päringute lahendamiseks telefone.

Kõik kliendikesksed ettevõtted on teadlikud, et suurepärase kliendikogemuse pakkumine on just see, mis toob kaasa konversiooni, aitab sõlmida tehinguid ja vähendab klientide loobumismäära. Usaldusväärne kõnekeskuse tarkvara on selles osakonnas tohutult abiks. See võimaldab teie klienditeenindajatel kiiresti ja tõhusalt klientide probleeme lahendada, pakkudes samas kõrgetasemelist personaliseeritud teenust.

Kõnekeskuse lahenduse integreerimine teiste ärirakendustega muudab teie kõnekeskuse toimingud sujuvamaks, mis omakorda suurendavad KPI-sid, konversioone, parandab klientide hoidmist ja võimaldab pakkuda paremat teenust.

Kes kasutab kõnekeskuse tarkvara?

Iga kõnekeskus kasutab teatud tüüpi kõnekeskuse süsteeme, olenemata sellest, kas need on mõeldud ainult arvutitelefoni integreerimise (CTI) funktsiooni kasutamiseks, et teha ja vastata kõnedele, või tervikliku kaasaegse automatiseeritud kogemuse saamiseks.

Erinevatel kontaktkeskustel on kõnekeskuse rakendustele erinevad vajadused ja nõuded. Seetõttu on ülioluline, et viiksite läbi uuringu ja hindaksite, milline kõnekeskuse tarkvaralahendus toob teie ettevõttele kõige rohkem kasu.

Kõnekeskuse tarkvara tüübid

Kuna kõnekeskused võivad olla nii mitmekesised, eksisteerib palju kõnekeskuse tarkvara tüüpe, et rahuldada kõikide vajadused.

Järgmiseks loetleme erinevaid kõnekeskuse lahendusi, võttes aluseks nende tehnoloogiate hoiustamise:

  • Hostitud kõnekeskuse lahendused – tarkvara haldab teenusepakkuja
  • Pilvepõhised kõnekeskuse tarkvaralahendused – kõnekeskuse tarkvara koos kogu selle tehnoloogiaga on salvestatud pilves ja seda haldab pakkuja
  • Kohapealsed kõnekeskuse lahendused – kogu vajalik tehnoloogia on talletatud ettevõttes kohapeal

Need on kõnekeskuse lahenduste tüübid, mis põhinevad nende toimivusel:

  • Sissetulev kõnekeskuse tarkvara – võimaldab ettevõttel hallata sissetulevaid kõnesid
  • Väljaminev kõnekeskuse tarkvara – võimaldab ettevõtetel jõuda oma potentsiaalsete klientideni külmade kõnede, kliendiküsitluste jms kaudu.
  • Kahesuunaline kõnekeskuse tarkvara – seda tüüpi kõnekeskuse tarkvara võimaldab agentidel teha nii sissetulevate kui ka väljuvate kõnedega ning käsitleda klientide päringuid mitme sidekanali kaudu

Kõnekeskuse tarkvara eelised

Vaatame mõningaid eeliseid, mida kõnekeskuse süsteem võib teie ettevõttele tuua.

Suurepärane kliendikogemus

Tõde on see, et telefoni haaramine ja eksperdiga rääkimine on palju kiirem ja lihtsam kui lahenduse leidmiseks pikkade meilide kirjutamine. Kliendid hindavad, kui nende päringud lahendatakse kiiresti, ilma et oleks vaja klienditeeninduse meeskonna vastust oodata tunde, mõnikord päevi. Lisage õige pisut personali isikupärastatud hoolitsust ja sõbralikkust ning näete rahulolevaid kliente, kes soovivad teiega koos uuesti äri teha.

Suurenenud konversioonid

Kas teadsite, et kaasatud kliendid ostavad 90% sagedamini ja on nõus ühe tehingu kohta rohkem kulutama? Usaldusväärne kõnekeskuse tarkvara aitab hoida teie kliente rahulolevana ja teie ettevõttega seotuna.

Kulutõhusus

Kõnekeskuse tarkvaraga maksate tugeva funktsioonide komplekti eest madalamat hinda. Saate hõlpsasti hallata ööpäevaringset kontaktkeskust, mida haldab täielikult klienditeeninduse esindajate kaugmeeskond.

Parem klienditeeninduse juhtimine

Töötades käsikäes teiste ärirakendustega, võimaldab kõnekeskuse tarkvara olla alati kursis oma klientidega suhtlemise, nende probleemide lahenduste ja muuga. See aitab teie meeskonnal olla organiseeritud ja keskendunud isegi kiiretel päevadel.

Loob usaldusväärse suhte klientidega

Professionaalse, kuid siiski sõbraliku kuvandi hoidmine on vajalik. See võimaldab teil luua suhteid oma klientidega ja võimendab suusõnalist turundust.

Mitmekanaliline tugi

Erinevaid kõnekeskuse tarkvarasid saab ühendada e-posti, reaalajas vestluse, SMS-ide, sotsiaalmeedia ja muuga, et aidata teil pakkuda terviklikku kliendikogemust.

Suurenenud produktiivsus

Te ei saa pakkuda mitte ainult ööpäevaringset teenust, vaid täiustatud funktsioonid, nagu interaktiivne häälvastus (IVR), automaatne kõnede jaotus (ACD), automaatne tagasihelistamine, oskustepõhine marsruutimine ja ennustav helistaja, suurendavad ka teie kontaktkeskuse agentide tootlikkust.

Parem turvalisus

Kliendiandmete turvalisena hoidmine on eduka äritegevuse üks olulisemaid aspekte. Enamik kõnekeskuse tarkvarasid pakub integreeritud turvafunktsioone ja toetab selliseid toiminguid nagu kohene pilve varundamine.

Kõrgemad KPI-d

Kõnekeskuse mõõdikud, nagu keskmine käsitlemisaeg (AHT), esimese kontakti lahendamise määr, kõnest loobumise määr, keskmine ooteaeg ja paljud teised, on otseselt seotud teie kasutatava kõnekeskuse telefonitarkvaraga. Näiteks tänu sellele, et teie kõnekeskuse süsteem on ühendatud kliendisuhete haldussüsteemiga (CRM), on esimese kontakti lahendamise määr kõnekeskustes vahemikus 70–75%..

Kõnede analüütika

Mida rohkem teadmisi saate, seda parem. Täiustatud analüütika ja aruannete pakkumine võimaldab teil uurida kõnekeskuse toimivust, agentide kasutamist, keskmist vastamiskiirust ja muud. See mitte ainult ei aita teil kõnekeskuse toiminguid optimeerida, vaid tuvastab ka kõik teie agentide kõrvalekalded.

Kuidas valida parimat kõnekeskuse tarkvara

Oma ettevõttele parima kõnekeskuse tarkvara tuvastamiseks on soovitatav koostada oma kontaktkeskuse vajaduste ja nõuete loend.

Kas soovite lisada oma kontaktivalikutele telefonitoe? Kas telefoni teel suhtlemine on peamine viis teie ettevõttega ühenduse võtmiseks? Kas plaanite tulevikus oma kõnekeskust laiendada?

Esitage endale nii palju küsimusi, kui pähe tuleb. See võimaldab teil teha teadlikumaid otsuseid ja valida kõnekeskuse tarkvara, mis katab tõeliselt kõik teie ettevõtte vajadused.

Järgmiseks oleme välja toonud mõned strateegiad, mida saate kõnekeskuse haldustarkvara valimisel kasutada.

Tugi

Keegi ei eelda probleemidesse sattumist, kuid parem on karta kui kahetseda. Kõnekeskuse tarkvara valimisel valige selline, millel on usaldusväärne klienditugi, mis suudab kiiresti lahendada kõik võimalikud probleemid. Pidage meeles, et kui ootate teenusepakkuja tuge, võivad teie kliendid teie tuge oodata.

Turvalisus

Vaadake hoolikalt turvafunktsioonide võimsust. ärge alahinnake kogu privaatse teabe ja kliendiandmete turvalisena hoidmise tähtsust.

Võimalus skaleerida suuremaks/väiksemaks

On loomulik, et kui teie ettevõte kasvab, kasvab ka klientidega suhtlemise maht. Valige kõnekeskuse süsteem, mida saate vastavalt oma vajadustele suurendada või vähendada, et saaksite oma ettevõtet laiendada, ilma et peaksite muretsema kõnekeskuse ebapiisavate võimaluste pärast.

Tarkvara piirangud

Ükski tarkvara pole täiuslik. On mõningaid piiranguid, millega tuleb toime tulla, olenemata valitud tarkvara võimekusest ja hinnast. Võibolla puudub sellel mõni kohandatav populaarne funktsioon, mida soovite uudistada. Või on teie jaoks probleemne telefonikõnede reaalajas jälgimise puudulikkus. Otsustage, millised tarkvarapiirangud on tehingumurdjad ja millistega suudate õppida elama.

Võimalused koostööks

Kontaktkeskuse keskkonnas peab teie meeskond olema valmis sujuvaks koostööks. Kõnekeskuse tarkvara valimisel vaadake funktsioone, mis hõlbustavad koostööd. Kui lihtne on kõne ühelt agendilt teisele üle kanda? Kas nad saavad jagada sisemisi märkmeid ja teha sisekõnesid või saata sisesõnumeid? Sellised funktsioonid jäävad tavaliselt tähelepanuta, kuid need mõjutavad kontaktkeskuste tootlikkust rohkem, kui inimesed aru saavad.

Võrgu töökindlus

Teie igapäevased toimingud kõnekeskuses sõltuvad suuresti kasutatava võrgu töökindlusest. Ärge unustage kontrollida planeeritava kontaktkeskuse tarkvara võrgu töökindlust.

Integratsioonid

Võimalus pakkuda klientidele ühtset kogemust on ülioluline. Suurepärase integreerimisvõimaluse pakkumine võimaldab teie tarkvaral ühenduse luua erinevate saitidega, et saaksite luua oma klientidele sujuva ja järjepideva kasutuskogemuse.

25 parimat kõnekeskuse platvormi pakkujat

1. LiveAgent

LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara koduleht

Parim kõnekeskuse tarkvara e-kaubanduse, kindlustuse, SaaS-i jne valdkondade ettevõtetele, kes soovivad tulevikus laieneda.

LiveAgent on kasutajatoe lahendus, mida kasutab üle 40 000 kliendi üle maailma ja mis pakub usaldusväärset kõnekeskuse tarkvara ning palju muid täiustatud funktsioone. Tänu mitmetele automatiseerimisvõimalustele ja suurele hulgale saadaolevatele integratsioonidele pole teil kunagi probleeme suurepärase klienditeeninduse pakkumisega.

Põhifunktsioonid:

  • Sissetulev ja väljaminev kõnekeskus
  • IVR
  • ACD
  • Automaatne tagasihelistamine
  • Piletisüsteem
  • Piiramatu kõnede salvestamine
  • Kõnekeskuse haldamine
  • CRM-i integreerimine
  • Iseteenindusportaal & teadmusbaas
  • Aruandlus ja analüütika

Plussid:

  • Omnikanaliline kogemus
  • Üle 60 VoIP pakkuja integratsiooni
  • Lihtne seadistada ja kasutada

Miinused:

  • Saadaval ööpäevaringne tehniline tugi, kuid see paikneb Euroopas
  • Ühe kontoga ei saa korraga sisse logida kahte brauserisse
  • Puudub reaalajas kõne jälgimine

LiveAgenti kliendid

Mõned selle tarkvara tuntumad kliendid on sellised tööstushiiglased nagu Forbes, Huawei, Nascar, BMW ja Yamaha.

Hinnakujundus

LiveAgent pakub täiesti tasuta versiooni. Kuigi kui soovite ära kasutada selle lisafunktsioone, on võimalus valida kolme hinnakujunduse valiku vahel, sealhulgas 15, 29 ja 49 dollarit kuus. Viimane võimalus sisaldab suurepäraseid kõnekeskuse võimalusi.

Enne mõne tasulise plaaniga liitumist saate registreeruda 14-päevasele tasuta prooviperioodile, et saaksite tarkvara võimalusi uurida.

Üksikasjalik LiveAgenti võrdlus muude kõnekeskuse tarkvaradega

2. RingCentral

Ringcentrali kõnekeskuse tarkvara koduleht

Parim kõnekeskuse tarkvara igas suuruses ettevõtetele.

RingCentrali kontaktkeskus on pilvepõhine lahendus, mis pakub tugevat funktsioonide komplekti, mis asuvad kõik ühes mugavas rakenduses. Omades tuntud kliente kõigis tööstusharudes, võite olla kindel, et saate parima kvaliteediga teenuse.

Põhifunktsioonid:

  • Virtuaalne kõnekeskus
  • Automaatne numbrivalija
  • Tagasihelistamise ajastamine
  • Kõnede logimine ja jälgimine
  • Reaalajas aruandlus
  • Kõnede salvestamine

Plussid:

  • Üle 500 integratsiooni Zapieri kaudu
  • Lihtne kõnede vahetamine seadmete vahel
  • Kasutajasõbralik liides

Cons:

  • Klienditoega on keeruline suhelda
  • Puuduvad reaalajas uuendused
  • Võib kohati esineda vigu

RingCentrali kliendid

RingCentrali klientide hulgast leiate Bennett Internationali, Lush Cosmeticsi ja Chatterkicki.

Hinnakujundus

RingCentrali teenuste eest saate maksta kas igakuiselt või kord aastas. Alates 14,99 dollarist kuus saate hankida esmavajaliku, sealhulgas piiramatud kõned USA-s ja Kanadas. Täiustatud funktsioonide jaoks saate valida plaanid hinnaga 20,99 dollarit, 26,24 dollarit ja 37,49 dollarit kuus.

RingCentrali kontaktkeskust võite proovida tasuta, kui registreerute nende 15-päevasele tasuta prooviperioodile. Saate seda perioodi pikendada, kasutades ära 30-päevast riskivaba raha tagasi garantiid.

3. Genesys

Genesys Call Center software homepage

Parim kõnekeskuse tarkvara kõigile ettevõtetele, kes otsivad lihtsasti kasutatavat pilvekõnekeskuse lahendust.

Võite olla üks enam kui 70 000 kliendist üle maailma, kes usaldavad oma kontaktkeskuse toiminguid Genesysele.

Põhifunktsioonid:

  • Kahesuunaline kõnekeskus
  • Ennustav numbrivalija
  • Tagasihelistamise ajastamine
  • ACD
  • IVR
  • Automaatne numbrivalija

Plussid:

  • Lihtsasti seadistatav IVR
  • Mängustamine
  • Reaalajas armatuurlaud

Miinused:

  • Ebaintuitiivne kasutajaliides
  • Raskused tarkvaratelefonide kasutamisel Linuxis
  • Klienditoega on raske suhelda

Genesyse kliendid

Genesyst usaldavad paljud ettevõtted, sealhulgas Xerox, Uplift ja Heineken Mexico.

Hinnakujundus

Genesyse kasutamist saate alustada hinnaga 75 dollarit agendi kohta kuus ja seejärel minna üle plaanidele, mis maksavad 110 ja 150 dollarit. Kõik need hinnakujundusi arveldatakse kord aastas.

Saate Genesyst 30-päevase tasuta prooviperioodi vältel proovida.

LiveAgenti ja Genesyse võrdlus

4. CloudTalk

CloudTalki kõnekeskuse koduleht

Parim kõnekeskuse tarkvara keskmise suurusega ettevõtetele, mis sihivad kasvu.

CloudTalk pakub üle 70 täiustatud helistamisfunktsiooni. Seda kõnekeskuse tarkvara kasutatakse tavaliselt müügiks ja väljaminevateks kõnedeks koos paljude täiustatud funktsioonidega, nagu oskustepõhine marsruutimine, automatiseerimine ja piiramatud kõnejärjekorrad.

Põhifunktsioonid:

  • Kahesuunaline kõnekeskus
  • VoIP
  • Automatiseerimise võimalused
  • Oskustepõhine marsruutime
  • Reaalajas aruandlus
  • Automaatvalija, hulgi valija, automaatvalimine

Plussid:

  • Kvaliteedijuhtimine
  • 2500 rakenduse integratsiooni
  • Piiramatud kõnejärjekorrad

Miinused:

  • Ainult Custom pakett sisaldab SLA-sid/li>
  • Multimeedia sõnumid pole saadaval
  • Kõne konverentsid on piiratud kolme inimesega

CloudTalki kliendid

CloudTalkil on suur kliendibaas, sealhulgas DHL, Yves Rocher ja Rosenberg.

Hinnakujundus

CloudTalk pakub kolme hinnaplaani, kuhu kuuluvad 25, 30 ja 50 dollarised paketid. Samuti võite ühendust võtta nende meeskonnaga ja taotleda kohandatud hinnaplaani, et see vastaks täpselt teie vajadustele.

Tarkvara võimalustega tutvumiseks saate registreeruda 14-päevasele tasuta prooviperioodile.

5. HubSpot

Hubspoti kõnekeskuse koduleht

Parim kõnekeskuse tarkvara kasvatavatele meeskondadele kõigis tööstusharudes.

HubSpot pakub oma ulatuslikke teenuseid enam kui 100 000 ettevõttele 120 riigis, nii et võite olla kindel, et see mainekas tarkvarapakkuja hoolitseb teie äritegevuse eest hästi.

Põhifunktsioonid:

  • Ulatuslik klientide andmebaas
  • Koostöö tööriistad
  • Kontaktide haldamine
  • Kolmanda osapoole integratsioonid
  • Iseteenindusportaal
  • Ulatuslik aruandlus ja analüüs

Plussid:

  • Sujuv aruandlus- ja jälgimisprotsess
  • Andmete visualiseerimine
  • Suurepärane klienditugi

Miinused:

  • Tasuta plaanil puudub juurdepääs tehnilisele toele
  • Järsk õppimiskõver
  • Piletite funktsionaalsus on piiratud

HubSpoti kliendid

HubSpoti ülemaailmne kliendibaas hõlmab selliseid ettevõtteid nagu DocPlanner, SoundCloud ja GoFundMe.

Hinnakujundus

Mõned HubSpoti standardfunktsioonid on saadaval tasuta. Siiski saate tellida HubSpot Service Hubi tasulise tarkvara 41 €, 414 € või 1104 € eest kuus. Need hinnad on seadistus- ja liitumistasude tõttu siiski paindlikud.

Kui soovite tarkvara proovida, võite registreeruda 14-päevasele tasuta prooviperioodile.

LiveAgenti ja Hubspoti võrdlus

6. Five9

Five9 kõnekeskuse koduleht

Parim kõnekeskuse tarkvara ettevõtetele, kes on valmis kohapealsetelt lahendustelt pilve kolima.

Five9 Intelligent Cloud Contact Center kasutab praktilise tehisintellekti (AI) jõudu, et tõsta rohkem kui 2000 kliendi rahulolu.

Põhifunktsioonid:

  • Kahesuunaline kõnekeskus
  • Nimekirja numbrivalija
  • Praktilised AI tööriistad
  • Koostöö tööriistad
  • IVR
  • Ennustav analüütika

Plussid:

  • Intelligentne marsruutimine
  • Kõne sõelumine
  • Minimaalsed tarkvaranõuded

Miinused:

  • Piiratud võimalus spämm-kõnede peatamiseks
  • Ebaintuitiivne kasutajaliides
  • Aeg-ajalt esinevad ühenduse vead

Five9 kliendid

Five9 klientide hulgast leiate ettevõtteid, nagu Zevas, Rochester Institute of Technology ja Bakkt.

Hinnakujundus

Five9 pakub nelja hinnaplaani, mis koosnevad 149 dollarist, 169 dollarist, 199 dollarist ja 229 dollarist igakuiste maksetena.

7. Zendesk

Zendeski kõnekeskuse koduleht

Parim kõnekeskuse tarkvara väiksematele ja keskmise suurusega ettevõtetele, kes on pühendunud parima klienditeeninduse pakkumisele.

Zendesk pakub kõnekeskuse tarkvara, mis on täielikult integreeritud nende kasutajatoe platvormiga. Oma suure kliendibaasi tõttu võite olla kindel, et Zendesk hoolitseb teie kõnekeskuse vajaduste eest.

Põhifunktsioonid:

  • Kahesuunaline kõnekeskus
  • Natiivsed integreerimisvalikud
  • Töövoo haldamine
  • ACD
  • IVR
  • Tulemuslikkuse näitajad

Plussid:

  • Üle 100 kolmanda osapoole integratsiooni
  • Võimas teadmusbaas ja iseteenindusvõimalused
  • Suurepärane tööaeg

Miinused:

  • Koostöövõimalusi pole palju
  • Pole võimalik pileteid prioriseerida
  • Klienditoega on keeruline suhelda

Zendeski kliendid

Modsy, BoxyCharm ja Vimeo on mõned kliendid, kes kasutavad Zendeski tarkvara.

Hinnakujundus

Zendesk pakub kolme hinnakujunduse valikut, mis koosnevad 19 dollarist, 49 dollarist ja 99 dollarist kuus iga-aastase arveldusega ühe kasutaja kohta.

Kui soovite seda testida, võite registreeruda nende 30-päevasele tasuta prooviperioodile.

LiveAgenti ja Zendeski võrdlus

8. Talkdesk

Talkdeski kõnekeskuse koduleht

Parim kõnekeskuse tarkvara ettevõtetele, kus töötab vähemalt 5 agenti ja kes soovib parandada oma kliendisuhteid.

Talkdeski pilvepõhine kõnekeskuse tarkvara pakub 25+ integratsiooni erinevate äritööriistadega, mis aitavad suurendada teie müüki ja pakkuda suurepärast kliendituge.

Põhifunktsioonid:

  • Väljamineva ja sissetuleva kõnekeskuse lahendus
  • VoIP
  • IVR
  • Tagasihelistamise ajastamine
  • ACD
  • Aruandlus ja analüütika

Plussid:

  • Kasutajasõbralik
  • Kõnede töökindlus
  • Usaldusväärne klienditugi

Miinused:

  • Puudulik teadmusbaas
  • Puudub helina muutmise võimalus
  • Puudulik mobiilirakendus

Talkdeski

Tööstuharuti tuginevad Talkdeski tarkvarale sellised kliendid nagu ClickPay, Canon ja Accenture.

Hinnakujundus

Lisaks kohandatud hinnaplaanile on Talkdeskil pakkuda kolm plaani hinnaga 75, 95 ja 125 dollarit kasutaja kohta kuus.

Kui soovite enne selle ostmist nende tarkvaraga tutvuda, saate registreeruda tasuta prooviperioodiks.

9. Vonage

Vonage'i kõnekeskuse koduleht

Parim kõnekeskuse tarkvara suurettevõtetele, kes seavad esiplaanile kliendikogemuse ja meeskonnatöö.

Vonage pakub üle 40 ärifunktsiooni, mis muudavad teie kõnede ja videokonverentside haldamise lihtsaks.

Põhifunktsioonid:

  • VoIP
  • Esitluse voogesitus
  • Kõnepost
  • IVR
  • Salvestamine
  • Aruandlus ja analüütika

Plussid:

  • Suurepärane hääle kvaliteet
  • Usaldusväärne mobiilirakendus
  • Lihtne kasutada

Miinused:

  • Mõned rahvusvahelised numbrid võidakse blokeerida kuni esitate nende lubamise taotluse
  • Hakkivad ajaloo seadistused
  • Klienditoega on keeruline suhelda

Vonage’i kliendid

Paljud ettevõtted, nagu Key Travel, Cambly ja Apptivo, kasutavad Vonage’i tooteid ja teenuseid.

Hinnakujundus

Vonage pakub oma klientidele hinnaplaane alates 19,99 $, 29,99 $ ja 39,99 $ liini kohta kuus, millele lisanduvad maksud ja tasud.

Saate seda ka tasuta proovida, kui registreerute Vonage’i 14-päevasele tasuta prooviperioodile.

10. Freshdesk

Freshdeski kõnekeskuse koduleht

Parim kõnekeskuse tarkvara ettevõtetele kõigis tööstusharudes, mille eesmärk on pakkuda hämmastavat kliendikogemust.

Freshdesk on klienditoe valdkonnas tuntud platvorm, millel on üle 50 000 kliendi üle maailma.

Põhifunktsioonid:

  • Kõnekeskuse juhtimine
  • Marsruutimine
  • Piletisüsteem
  • Iseteenindusportaal
  • Koostöö tööriistad
  • Töövoo juhtimine

Plussid:

  • Usaldusväärne ööpäevaringne tugi
  • Töövoo optimeerimine
  • Taskukohane

Miinused:

  • Piiratud aruandluse funktsioonid
  • Piletid võivad meeskondadele edastades kaduma minna
  • Pole piisavalt kohandamise võimalusi

Freshdeski kliendid

Mõned Freshdeski klientidest on Netflix, Evernote ja Optimum Financial Solutions.

Hinnakujundus

Freshdeski põhifunktsioonide kasutamiseks registreeruge nende tasuta paketiga. Kui soovite kogeda kõiki tarkvara võimalusi, saate valida 15-, 39- või 49-eurot agendi kohta kuus maksva plaani.

Lisaks saate Freshdeski proovida 21-päevase tasuta prooviperioodi jooksul.

LiveAgent ja Freshdeski võrdlus

11. Avaya

Avaya kõnekeskuse kodulehte

Parim kõnekeskuse tarkvara ettevõtetele, kes püüavad oma klientidega sidemeid süvendada.

Avaya on pilvepõhine tarkvaralahendus, mis muudab teie virtuaalsed konverentsid tõeliselt nauditavaks.

Põhifunktsioonid:

  • Kontaktide haldamine
  • Automatiseeritud marsruutimine
  • IVR
  • Kõnede salvestamine
  • Kõnepost
  • Aruandlus ja anlüütika

Plussid:

  • Lihtne kasutada
  • Lihtsasti skaleeritav
  • Kohandatav liides

Miinused:

  • Iseteeninduse puudumine
  • Puudub mitmekeelne klienditugi
  • Ebapiisav kolmandate osapoolte integreerimine

Avaya kliendid

Võib-olla tunnete ära mõned Avaya kliendid, sealhulgas Datamark, Fiber Industries ja Treated.com.

Hinnakujundus

Kui kaalute Avaya teenuste tellimist, võtke ühendust nende müügiesindajatega ja hankige omale hinnaplaan.

12. CallHippo

CallHippo kõnekeskuse koduleht

Parim kõnekeskuse tarkvara igas suuruses ettevõtetele, mille eesmärk on kasvu kiirendada.

CallHippo aitab üle 5000 ettevõttel üle maailma pakkuda oma klientidele parimat klienditeenindust.

Põhifunktsioonid:

  • Kahesuunaline kõnekeskus
  • IVR
  • ACD
  • Ennustav numbrivalija
  • Telemarketingi juhtimine
  • Aruandlus ja analüütika

Plussid:

  • Selge ja kasutajasõbralik armatuurlaud
  • Lihtne seadistada
  • Taskukohane

Miinused:

  • Aeg-ajalt on probleeme ühendusega
  • Klienditoega on keeruline suhelda
  • piiratud aruandluse võimalused

CallHippo kliendid

CallHippot kasutavate ettevõtete hulgast leiate Brioso Technologies, Aspire ja Altvalora.

Hinnakujundus

CallHippo pakub nelja hinnaplaani, mille saate valida, sealhulgas 15 €, 22 €, 36 € ja 45 € kasutaja kohta kuus. Samuti saate osta täiendavaid lisandmooduleid.

13. 3CX

3CX kõnekeskuse koduleht

Parim kõnekeskuse tarkvara paljudele ettevõtetele, kes soovivad kärpida oma telekommunikatsiooni kulusid, säilitades samal ajal klientide kõrge rahulolu.

3CX-d usaldab enam kui 600 000 ettevõtet kõigis tööstusharudes, nii et võite olla kindel, et olete heades kätes.

Põhifunktsioonid:

  • Kahesuunaline kõnekeskus
  • Kõnede marsruutimine
  • ACD
  • IVR
  • Audio/videokonverentsid
  • Aruandlus ja analüütika

Plussid:

  • Mobiilirakendused iOS-i ja Androidi jaoks
  • Lihtne seadistada ja kasutada
  • Usaldusväärne tugi

Miinused:

  • Esineb probleeme ühendusega
  • Kõnelogides võib olla raske navigeerida
  • Pole piisavalt kohandamise võimalusi

3CX kliendid

3CX-il on palju erinevaid kliente, sealhulgas Toyota, Wilson ja American Express.

Hinnakujundus

Saate mõnda 3CX-i tarkvarafunktsiooni kasutada tasuta. Kui aga soovite kasutada nende täiustatud funktsioone, võite registreeruda ühele järgmistest pakettidest: 150€, 235€ või 270€ nende hostitud valiku puhul. Kui soovite kasutada isehallatavat lahendust, tuleb maksta 135€ või 170€.

3CX-i tarkvara esimest kasutusaastat peetakse tasuta prooviperioodiks.

LiveAgenti ja 3CX-i võrdlus

14. Dialpad AI

Dialpad AI kõnekeskuse koduleht

Parim kõnekeskuse tarkvara igas suuruses ettevõtetele, kes ei karda uuendusi.

Dialpad pakub usaldusväärset tarkvaralahendust, mis pakub automatiseeritud, kuid samas väga isikupärastatud kogemust.

Põhifunktsioonid:

  • IVR
  • ACD
  • Sissetuleva ja väljamineva kõnekeskuse lahendus
  • Automaatne marsruutimine
  • Numbrivalija
  • toimivuse haldamine

Plussid:

  • Palju konfigureerimise võimalusi
  • Lihtne seadistada ja kasutada
  • Võimalus käimas kõnesid seadmete vahel vahetada

Miinused:

  • Pole piisavalt õpetusi
  • Probleemid ühendusega
  • Puuduvad sisesuhtluse funktsioonid

Dialpad AI kliendid

Dialpadil on suur kliendibaas, sealhulgas sellised ettevõtted nagu Fenway Health, Uber ja Clear Capital.

Hinnakujundus

Dialpadi tarkvara saate kasutada hinnaga 20€ või 25€ kasutaja kohta kuus, lisaks on võimalus taotleda kohandatud hinnaplaani, mis vastab täpselt teie vajadustele.

Võite seda tarkvaralahendust tasuta proovida, kui registreerute 14-päevasele tasuta prooviperioodile.

15. Bitrix24

Bitrix24 kõnekeskuse koduleht

Parim kõnekeskuse tarkvara kaugtöö meeskondadega väikeettevõtetele, kes soovivad koostööd tõhusamaks muuta.

Bitrix24 on ideaalne lahendus ettevõtetele, kes soovivad oma müüki suurendada, olgu nad siis kontoris või maailma teises otsas. Bitrix24 pakub nii pilvepõhiseid kui ka kohapealseid lahendusi, et see sobiks ideaalselt teie ettevõttega.

Põhifunktsioonid:

  • Sissetulev ja väljaminev kõnekeskus
  • ACD
  • IVR
  • Automatiseeritud marsruutimine
  • Ennetav ja automaatne numbrivalija
  • Tulemuslikkuse näitajad

Plussid:

  • Lihtne integreerida
  • Kohandatav UI
  • Usaldusväärne rakendus Androidile

Miinused:

  • Puudulik failijagamine
  • Toega raske ühendust luua
  • Järsk õppimiskõver

Bitrix24 kliendid

Bitrix24 tarkvara kasutavate ettevõtete hulka kuuluvad PC Pulse, Cargo ja Compara.

Hinnakujundus

Bitrix24 tasuta paketiga saate mõnda põhifunktsiooni kasutada täiesti tasuta. Kui soovite aga kasutada nende lisafunktsioone, sealhulgas kõnekeskuse tarkvara, peate tellima 39-, 79- või 159-dollarise kuuplaani. Kui eelistate kohapealset süsteemi, saate osta ühekordse litsentsi, mis maksab ettevõtetele 2990 või 24990 dollarit.

Enne mõnele neist tasulistest plaanidest pühendumist võite proovida Bitrix24, kasutades nende 30-päevast tasuta prooviperioodi.

LiveAgenti ja Bitrix24 võrdlus

16. Aircall

Aircalli kõnekeskuse tarkvara koduleht

Parim kõnekeskuse tarkvara kõikidele ettevõtetele, kes tegelevad müügi- ja tugiteenustega telefoni teel.

Rohkem kui 9000 klienti usaldavad oma kontaktkeskuse toiminguid Aircalli pilvepõhise kõnekeskuse tarkvarale.

Põhifunktsioonid:

  • Kahesuunaline kõnekeskus
  • ACD
  • IVR
  • Kõnekeskuse juhtimine
  • Kõnede salvestamine
  • Aruandlus ja analüütika

Plussid:

  • Lihtne seadistada
  • Hea kõne kvaliteet
  • Ulatuslik teadmusbaas

Miinused:

  • Kohandamise puudumine
  • Ei võta vastu tekstisõnumeid
  • Võib olla kohati konarlik

Aircalli kliendid

Aircalli tarkvara kasutavate ettevõtete hulgast leiate Avocado, Jobilla ja Birdies.

Hinnakujundus

Aircalli põhipakett algab 30 eurost kuus, mida arveldatakse kord aastas. Kui soovite juurde pääseda rohkematele funktsioonidele, maksate 50 eurot kuus, mille eest esitatakse samuti iga-aastane arve. Lisaks võite võtta ühendust Aircalliga ja saada kohandatud hinnaplaani, mis sobib ideaalselt teie vajadustega.
Enne kui otsustate tasulise paketi tellida, võite Aircalli 7-päevase tasuta prooviperioodiga tasuta proovida.

LiveAgenti ja Aircalli võrdlus

17. Twilio

Twilio kõnekeskuse tarkvara koduleht

Parim kõnekeskuse tarkvara igas suuruses ettevõtetele, kes vajavad usaldusväärset kõnekeskuse tarkvaralahendust.

Twilio on klientide kaasamise platvorm, mis võimaldab teil pakkuda oma klientidele tõeliselt isikupärastatud tuge.

Põhifunktsioonid:

  • Kahesuunaline kõnekeskus
  • ACD
  • IVR
  • Audio/video konverents
  • Koostöö tööriistad
  • Kõnede marsruutimine

Plussid:

  • Usaldusväärne klienditugi
  • Automatiseerimise võimalused
  • Ulatuslik teadmusbaas

Miinused:

  • Nõuab kõrgtasemelisi IT-oskusi
  • Ebapiisav analüüs ja aruandlus
  • puudulikud mobiilirakendused

Twilio kliendid

Mõned tuntud Twiliot kasutavad ettevõtted on DoorDash, Allergan ja Lyft.

Hinnakujundus

Twilio hinnad kõnede alustamiseks algavad 2 sendist minutis. Kõnede vastuvõtmise hind algab 1 dollarist kuus telefoninumbri kohta ja 1 sendist minutis.

Võite proovida Twiliot tasuta, kui registreerute nende 45-päevasele tasuta prooviperioodile.

18. Dixa

Dixa kõnekeskuse tarkvara koduleht

Parim kõnekeskuse tarkvara igas suuruses ettevõtetele, kes püüavad pakkuda oma klientidele hämmastavat kogemust.

Dixa võimaldab oma klientidel pakkuda oma klientidele väikestes või suurtes kontaktikeskustes tõeliselt mitme kanaliga kogemust.

Põhifunktsioonid:

  • Kahesuunaline kõnekeskus
  • VoIP
  • IVR
  • Mitmekanaliline andmete kogumine
  • Collaboration tööriistad
  • Töötajate aktiivsuse jälgimine

Plussid:

  • AI-ga optimeeritud teadmusbaas
  • Hea tööaeg
  • Kasutajaliideses on lihtne navigeerida

Miinused:

  • Aeg-ajalt esinevad probleemid kõne suunamisega
  • Puudulik analüütika
  • Kõnede transkriptsioon puudub

Dixa kliendid

Mõned Dixa õnnelikud kliendid on Organic Basics, Rapha ja Too Good To Go.

Hinnakujundus

Demokõne broneerimiseks ja kohandatud hinnaplaani saamiseks võite võtta ühendust Dixa müügimeeskonnaga.

Kui aga soovite esmalt tarkvara proovida, võite registreeruda nende tasuta prooviperioodile.

LiveAgenti ja Dixa võrdlus

19. Nextiva

Nextiva kõnekeskuse tarkvara koduleht

Parim kõnekeskuse tarkvara suurematele ettevõtetele, kes otsivad usaldusväärset ettevõtte tarkvaralahendust.

Nextiva pakub usaldusväärset ja turvalist kõnekeskuse tarkvarasüsteemi, millele toetuvad üle 80 000 ettevõtte üle maailma.

Põhifunktsioonid:

  • IVR
  • ACD
  • Aktiivsuse juhtpaneel
  • Audio/video konverents
  • Ennustav ja automaatne numbrivalija
  • Aruandlus ja analüütika

Plussid:

  • Usaldusväärne mobiilirakendus
  • Suurepärane tööaeg
  • Lihtne hallata

Miinused:

  • Järsk õppimiskõver
  • Helifailide üleslaadimine võib mõnikord olla keeruline
  • Mõnikord on tehnilise toega raske ühendust saada

Nextiva kliendid

Võib-olla tunnete ära mõned Nextiva kliendid, sealhulgas Taco Bell, Pac-12 ja Buffalo Bills.

Hinnakujundus

Saate tellida ühe kolmest Nextiva pakutavast hinnaplaanist, sealhulgas 18,95, 22,95 või 32,95 dollarit kasutaja kohta kuus maksva paketi. Kõikide nende valikute eest saab arveldada igakuiselt või kord aastas.

Saate proovida mõnda Nextiva funktsiooni, registreerudes 7-päevasele tasuta prooviperioodile.

20. Nice CXone

Nice CXone kõnekeskuse tarkvara koduleht

Parim kõnekeskuse tarkvara igas suuruses ettevõtetele, kes soovivad parandada suhteid oma klientidega.

Nice CXone annab oma klientidele võimaluse kasutada tehisintellekti ja automatiseerimise võimeid, et pakkuda parimat võimalikku kliendikogemust.

Põhifunktsioonid:

  • Kahesuunaline kõnekeskus
  • Automaatne marsruutimine
  • Progressiivne numbrivalija
  • Piletite haldamine
  • Kõnede salvestamine
  • Aruandlus ja analüütika

Plussid:

  • Kasutajaliideses on lihtne navigeerida
  • Hea kõne kvaliteet
  • Selge ja kasutajasõbralik juhtpaneel

Miinused:

  • Puudub kohandamine
  • Tarkvara võib kohati olla aeglane
  • Ebapiisavad kohandatud aruanded

Nice CXone’i kliendid

Paljud kliendid, sealhulgas Columbia Sportswear, Radisson Hotels ja Teleflora, usaldavad Nice CXone’i.

Hinnakujundus

Saate kasutada Nice CXone’i funktsioone alates 100 dollarist kuus funktsiooni kohta.

Kui soovite tarkvara enne ostu sooritamist proovida, saate registreeruda nende 60-päevasele tasuta prooviperioodile.

21. UJET

UJET kõnekeskuse tarkvara koduleht

Parim kõnekeskuse tarkvara keskmise suurusega ja suurtele ettevõtetele, kes soovivad pakkuda oma klientidele parimat tuge.

Kui võtate tööle vähemalt 50 kontaktkeskuse agenti, on UJET teie jaoks suurepärane kõnekeskuse tarkvara.

Põhifunktsioonid:

  • Kahesuunaline kõnekeskus
  • IVR
  • ACD
  • Kõne suunamine
  • Kõne salvestamine
  • Aruandlus ja analüüs

Plussid:

  • Lihtne integreerimine Linuxiga
  • Usaldusväärne klienditugi
  • Kasulikud jälgimistööriistad

Miinused:

  • Ebapiisav aruandlusfunktsioon
  • Võib kohati olla aeglane
  • Aeg-ajalt ilmnevad ühenduse probleemid

UJET-i kliendid

UJETi tarkvara kasutavate ettevõtete hulgast leiate Wag!, Instacart ja Zettle.

Hinnakujundus

UJETi tarkvara saab osta 65, 69, 99 või 120 dollari eest kuus.

Kui soovite proovida UJET-i tasulist tellimust sõlmimata, saate registreeruda tasuta prooviperioodiks.

22. Ringover

Ringover kõnekeskuse tarkvara koduleht

Parim kõnekeskuse tarkvara väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele kõigis tööstusharudes.

Ringover on lihtsasti kasutatav ja 40+ äritööriistaga tarkvara, mis võimaldab teil kogu klienditeavet käepärast hoida.

Põhifunktsioonid:

  • Kahesuunaline kõnekeskus
  • Koostöö tööriistad
  • ACD
  • IVR
  • Videokonverents
  • Aruandlus ja analüütika

Plussid:

  • Intuitiivne kasutajaliides
  • Jälgimise funktsioonid
  • Selge ja hõlpsasti kasutatav juhtpaneel

Miinused:

  • Märguanded võivad aeg-ajalt viibida
  • Aeg-ajalt ilmnevad ühenduse probleemid
  • Aeg-ajalt esinevad viivitused

Ringoveri kliendid

Ringoveril on üle 10 000 kliendi, sealhulgas Sherpany, Klaxoon ja Clausematch.

Hinnakujundus

Ringoveri saate tellida 19€ või 39€ eest kasutaja kohta kuus. Kui soovite saada kohandatud hinnaplaani, võtke ühendust Ringoveri müügimeeskonnaga.

Lisaks saate seda tarkvaralahendust tasuta proovida, kui registreerute 7-päevasele tasuta prooviperioodile.

23. VICIdial

VICIdial kõnekeskuse tarkvara koduleht

Parim kõnekeskuse tarkvara igale ettevõttele, kes ei hinda pakkuja lukustamist.

VICIdial on avatud lähtekoodiga kontaktikeskuse tarkvara, mida kasutab üle 140 000 kliendi üle maailma.

Põhifunktsioonid:

  • Kahesuunaline kõnekeskus
  • IVR
  • Ennustav numbrivalija
  • ACD
  • Kõne suunamine
  • Kõne salvestamine

Plussid:

  • Tasuta
  • Lihtsalt skaleeritav
  • Ühildub Linuxiga

Miinused:

  • Järsk õppimiskõver
  • Aegunud liides
  • Raske seadistada ilma täiustatud IT-oskusteta

VICIdiali kliendid

VICIdiali kasutavad sellised kliendid nagu Directo, Homebase ja PROS.

Hinnakujundus

Saate kasutada VICIdiali kõnekeskuse tarkvara täiesti tasuta.

24. Channels

Channels kõnekeskuse tarkvara koduleht

Parim kõnekeskuse tarkvara igas suuruses e-kaubanduse ja veebijaemüügiga tegelevatele ettevõtetele.

Channels on pilvepõhine andmepõhine äritelefonisüsteem, mis võimaldab teil oma klientidega hõlpsalt ühendust võtta.

Põhifunktsioonid:

  • Kahesuunaline kõnekeskus
  • Tagasihelistamise ajastamine
  • IVR
  • Tegevuste juhtpaneel
  • Kõne salvestamine
  • Kõne suunamine

Plussid:

  • Usaldusväärne klienditugi
  • Lihtne seadistada
  • Taskukohane

Miinused:

  • Aeglane allalaadimine pilvest
  • Kohati võib esineda tõrkeid/li>
  • Puudulikud kohandatud aruanded

Channelsi kliendid

Paljud kliendid, sealhulgas Kodakit, InstaForex ja DocPlanner, usaldavad seda pakkujat.

Hinnakujundus

Channels võimaldab kasutada nende olulisi funktsioone tasuta, sealhulgas kõnekeskuse ka tarkvara. Kui soovite kasutada nende täpsemaid valikuid, saate need tellida 24 dollari või 62 dollari eest kuus.

Enne tasulise paketi ostmise otsustamist saate registreeruda tasuta prooviperioodile.

LiveAgenti ja Channelsi võrdlus

25. Avoxi

Avoxi kõnekeskuse tarkvara koduleht

Parim kõnekeskuse tarkvara suurematele ettevõtetele kõigis tööstusharudes, mis asuvad kõikjal maailmas.

Avoxil on üle 20-aastane kogemus rahvusvahelises suhtluses. Kuna see hõlmab enam kui 170 riiki, võite olla kindel, et teie kliendid saavad teiega iga kord ühendust võtta.

Põhifunktsioonid:

  • Kahesuunaline kõnekeskus
  • Aruandlus ja analüüs
  • IVR
  • Videokonverents
  • Kõne salvestamine
  • Kõne suunamine

Plussid:

  • Usaldusväärne klienditugi
  • Lihtne seadistada ja kasutada
  • Kohandamisvalikud

Miinused:

  • Aeglane allalaadimine pilvest
  • Mobiilirakendus võib kohati olla tõrgetega
  • Puudulik iseteenindus

Avoxi kliendid

Võib-olla tunnete ära mõned Avoxi kliendid, nagu Moncler, Marriott International ja Black & Decker.

Hinnakujundus

Võite hakata mõnda Avoxi funktsiooni kasutama tasuta. Kui soovite aga kasutada nende täiendavaid funktsioone, saate valida järgmiste valikute hulgast: 19,99 või 39,99 sollarit kasutaja kohta.

Lisaks saate 7-päevase prooviperioodi jooksul tutvuda Avoxi funktsioonidega.

Milline on parim kõnekeskuse tarkvara?

There are many call center software options to choose from. Let’s have a quick look at the top 5.

  • LiveAgent – Oma kõnekeskuse võimaluste poolest on LiveAgent parim, mida on võimalik taskukohase hinnaga saada. LiveAgentil on Capterra hinnang 4,7 ja tarkvara sisaldab selliseid funktsioone nagu automatiseerimise valikud, üle 150 integratsiooni ja tugev teadmusbaas koos iseteenindusportaaliga. See on suurepärane võimalus kõigile ettevõtetele, kes soovivad pakkuda parimat võimalikku klienditeenindust.
  • Genesys – Genesys, kellel on üle 70 000 kliendi üle maailma, on klienditeeninduse valdkonnas tuntud tegija. Capterra reitinguga 4,2 võite olla kindel, et teie kontaktkeskuse toimingute eest hoolitsetakse hästi.
  • Talkdesk – Kui otsite kõnekeskuse tarkvara, mis aitab teie meeskonnal klientide kaasatust suurendada, luua ühendust oma klientidega ja sõlmida rohkem tehinguid, on see tarkvara teile. Capterra hinnang 4,5 näitab, et Talkdeski lahendus ei valmista teile pettumust, olenemata sellest, millises valdkonnas tegutsete.
  • Five9 – See kõnekeskuse tarkvara jätab vähe soovida. Capterra reitinguga 4,2 pole kahtlust, et Five9 lahendus ei valmista pettumust. Kui proovite luua bränditeadlikkust ja luua tugevaid suhteid oma kliendibaasiga, võib see olla teile suurepärane valik.
  • UJET – Kui hindate tarkvara, mis on juurdepääsetav ja ühildub mobiilplatvormidega, võib UJET olla teie jaoks sobiv. Capterra hinnang 4,5 näitab, et UJET on jõuline kõnekeskuse lahendus ettevõtetele, kes hoiavad kliendikesksust oma prioriteetide nimekirja tipus.

5 parimat kõnekeskuse tarkvara võrrelduna

Kõnekeskuse tarkvara LiveAgent Genesys Talk desk Five9 UJET
Capterra hinnang
Tarkvara üldised hinnangud Capterra kinnitatud kasutajatelt.
4.7
(umb. 1000 arvustust)
4.4
(umb. 100 arvustust)
4.5
(umb. 600 arvustust)
4.2
(umb. 400 arvustust)
4.5
(umb. 100 arvustust)
Veebipõhine
Tasuta versioon
LiveAgent pakub tasuta versiooni.
Genesys ei paku tasuta versiooni.
Talk desk ei paku tasuta versiooni.
Five9 ei paku tasuta versiooni.
UJET ei paku tasuta versiooni.
Tasuta prooviperiood
LiveAgent pakub tasuta prooviperioodi.
Genesys pakub tasuta prooviperioodi.
Talk desk pakub tasuta prooviperioodi.
Five9 ei paku tasuta prooviperioodi.
UJET pakub tasuta prooviperioodi.
Alghind
$49/agent/kuus LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara hinnad algavad 49 dollarist agendi kohta kuus.
$75/agent/kuus Genesyse kõnekeskuse tarkvara hinnad algavad 75 dollarist agendi kohta kuus.
€75/agent/kuus Talk deski kõnekeskuse tarkvara hinnad algavad 75 eurost agendi kohta kuus.
$149/agent/kuus Five9 kõnekeskuse tarkvara hinnad algavad 149 dollarist agendi kohta kuus.
$65/agent/kuus UJET-i kõnekeskuse tarkvara hinnad algavad 65 dollarist agendi kohta kuus.

Mida tuleks kõnekeskuse tarkvara ostmisel vältida

  • Ebapiisav personali väljaõpe – kui teie agendid ei saa seda õigesti kasutada, pole vahet, kui võimas või usaldusväärne on teie kõnekeskuse tarkvara. Võtke aega oma töötajate koolitamiseks ja laske neil uue tehnoloogiaga tutvuda. Võite tellida müüjalt eksperdi, planeerida seminare või uurida saadaolevaid dokumente.
  • Puuduvad vajalikud funktsioonid – enne kõnekeskuse tarkvarapaketi ostmist võtke aega ja tutvuge kõigi selle pakutavate funktsioonide ja võimalustega. Enne ostu tuleb veenduda, et tarkvara vastab kõigile vajadustele.
  • Prooviperioodi mittetäielik ärakasutamine – tasuta prooviperiood on võimalus teha teadlik otsus, kui soovite konkreetsele lahendusele pühenduda. See on aeg, mil saate mõnda toodet või teenust uurida ja tundma õppida, et saaksite otsustada, kas see on midagi, millesse soovite investeerida.
  • Sooduspakkumine – meile kõigile meeldib hea pakkumine. Kuid mõnikord saate tõesti seda, mille eest maksate, nii et veenduge, et teie valitud lahendus pole mitte ainult eelarvesõbralik, vaid sellel on ka kõik teie kõnekeskuse jaoks vajalikud võimalused.
  • Tulevikku mitte vaatamine – enne ostu sooritamist peaks teil olema mingisugune tulevikuplaan. Veenduge, et teie kasutatavat tarkvara saaks vastavalt teie ettevõtte vajadustele suurendada või vähendada.

Mida küsida demokõne ajal kõnekeskuse tarkvara ja ettevõtte kohta

Demokõne on teie aeg ja koht küsimuste esitamiseks ja müüjalt vahetu teabe saamiseks. Kuigi mõnikord võib see olla pisut üle jõu käiv ja võite unustada küsimused, mida kavatsesite esitada.

Ärge muretsege, oleme teile toeks./p>

  • Kuidas ma saan oma kõnekeskuse tarkvara konfigureerida?
  • Kui palju aega kulub kõnekeskuse tarkvara seadistamiseks?
  • Kui kaua saab kõnesalvestisi säilitada?
  • Kas kõnesalvestisi saab kustutada?
  • Kas saab salvestada ainult sissetulevaid või väljaminevaid kõnesid?
  • Kas kõnet saab reaalajas kuulata?
  • Kas sissetulevaid kõnesid saab suunata teatud meeskondadele?
  • Kas kõnesid saab suunata välistele numbritele?

Kõnekeskuse tarkvara juurutamine

Täpsed sammud ja toimingud sõltuvad teie kõnekeskuse automatiseerimise tarkvaralahenduse pakkujast, nende võimaldatud kohandamistasemest, seadistatavate integratsioonide arvust ja paljust muust.

Seetõttu võib mõnikord IT teadmisteta inimesel kuluda pool tundi või kogenud tehnikaspetsialistidel terve pärastlõuna, et kõik õigesti konfigureerida.

Kõige olulisem ja ausalt öeldes ainus asi, mida vajate LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara seadistamiseks, on VoIP number, mis toetab SIP magistraalvõrku. Kuigi mõnede jaoks on see käkitegu, aitab meie suurepärane meeskond teid meelsasti.

Kui aga soovite oma kõnekeskuse seadistamise protsessi (sh kõnekeskuse tarkvara) süveneda, võite kasutada meie kõnekeskuse seadistamise kontrollnimekirja, mis aitab teil korras hoida ja veenduda, et te ei unusta midagi olulist.

Conclusion

  • Parim kõik-ühes kõnekeskuse tarkvara

Kuigi igale ettevõttele parima kõnekeskuse tarkvara väljaselgitamine on keeruline, on neist kõige usaldusväärsemaks lahenduseks LiveAgent. Tänu oma tugevale funktsioonide komplektile võite olla kindel, et te ei jää ilma millestki, mida teie ettevõte võib praegu ega tulevikus vajada.

  • Parim kõnekeskuse tarkvara sisseehitatud piletisüsteemi, reaalajas vestluse ja kõnekeskusega

LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara jätab vähe soovida. Iga kliendisuhtlusega, olgu selleks siis kõne, reaalajas vestluse sõnum või sotsiaalmeedia mainimine teisendatuna piletiks, pole teil vaja muretseda, et miski jääb kahe silma vahele. Nii tunnevad kliendid teie poole pöördudes end alati kuulatuna ning hinnatuna.

  • Parim funktsioonirikas kõnekeskuse tarkvara

Kui otsite hämmastavaid funktsioone tulvil kõnekeskuse tarkvara, mis viib teie klienditoe järgmisele tasemele, olete selle leidnud. LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara on teie jaoks õige lahendus.

  • Parima hinna ja kvaliteedi suhtega kõnekeskuse tarkvara

Kulude kokkuhoiu kategoorias on LiveAgent ilmselge võitja. See kõnekeskuse tarkvara mitte ainult ei võimalda teil teha sisse- ja väljaminevaid kõnesid, kasutada automatiseerimist, ulatuslike aruannete võimsust ja suurendada konversioone, vaid see on ka kättesaadav kõigile ettevõtetele, kes soovivad oma kliente rõõmustada ja kulusid madalal hoida.

  • Kõrgeima reitinguga kõnekeskuse tarkvara

Arvustuste saitidel, nagu Capterra, G2 ja TrustRadius, on LiveAgentil kõrged hinnangud ja suurepärased arvustused. Nii et kui soovite kuulata LiveAgenti klientide häält, olete õigel teel, et leida omale parim kõnekeskuse tarkvara.

  • Lihtsaim kõnekeskuse tarkvara seadistamiseks & kasutamiseks ja integreerimiseks

LiveAgent on kahtlemata õige tee, kui otsite usaldusväärset tarkvara, mida on ka lihtne rakendada. Tarkvara on võimalik kiiresti konfigureerida, kohandada ja integreerida, ilma et peaksite kodeerimisoskusi omama.

Korduma kippuvad küsimused

[nicefaqtitle1="Mis on kõnekeskuse tarkvara?" question1="Mis on kõnekeskuse tarkvara?" answer1="Kõnekeskuse tarkvara on lahendus, mis aitab ettevõtetel hallata klientidelt sissetulevaid telefonikõnesid. Sellel võib olla palju funktsioone, nagu tsentraliseeritud telefonikõned lauatelefonidelt või veebisaitidelt, intelligentne marsruutimine, automaatne numbrivalija või isegi kõnede salvestamine. Kõnekeskuse tarkvara peaks aitama ka kõnekeskuse agentidel pääseda juurde olulisele teabele oma klientide kohta, nagu tellimuste ajalugu, kontaktteave ja varasemad piletid." title2="Kuidas kõnekeskus toimib?" question2="Kuidas kõnekeskus toimib?"answer2="Kõnekeskuse tarkvara tsentraliseerib ja suunab kõned lauatelefonidelt või veebisaitidelt Teie tarkvarasse. Kui klient helistab, skannib tarkvara oma klientide andmebaasi, et näha, kas tal on helistaja kohta eelnevat teavet. Seejärel pääseb agent sellele teabele juurde ja vaatab selle enne kõne vastuvõtmist üle. Vahepeal on kõne järjekorras. Kui kõned on vastatud, salvestatakse need koolituse ja kvaliteedi tagamiseks."title3="Mis on IVR kõnekeskuse keskkonnas?"question3="Mis on IVR kõnekeskuse keskkonnas?"answer3="IVR on interaktiivne häälvastuse tehnoloogia. IVR võimaldab arvutitel suhelda inimestega häälkäskluste või klahvistiku toonide abil. IVR-i kasutatakse kõnekeskuse keskkonnas kõnede suunamiseks asjakohastele agentidele või osakondadele. IVR-i saab kasutada ka kontoteabe hankimiseks või tagasiside andmiseks. Seetõttu on see suurepärane lahendus ettevõtetele."title4="Mis on kõnekeskuse funktsioon?" question4="Mis on kõnekeskuse funktsioon?" answer4="Kõnekeskuse põhiülesanne on võimaldada klientidel helistada ettevõtetele toodete, poliitikate, tagastuste, funktsionaalsuse, tõrkeotsingu või tagasisidega seotud küsimustega." title5="Milline on kõnekeskuse funktsioon?" question5="Milline on kõnekeskuse funktsioon?" answer5="Kõnekeskuse põhiülesanne on võimaldada klientidel helistada ettevõtetele toodete, poliitikate, tagastuste, funktsionaalsuse, tõrkeotsingu või tagasisidega seotud küsimustega." title6="Milleks on kõnekeskuse tarkvara kõige sobilikum?" question6="Milleks on kõnekeskuse tarkvara kõige sobilikum?" answer6="Kõnekeskuse tarkvara võimaldab teil kõnekeskust kasutada igal ajal ja igal pool, kus teie kliendid teid vajavad. Alates külmkõnedest kuni keerukatele tehnilistele küsimustele vastamiseni on kõnekeskuse tarkvara just see, mis võimaldab pakkuda teie klientidele hämmastavat isikupärast tuge, võimaldades õppida igast suhtlusest ja igast kliendi ülevaatest" title7="Kui palju maksab kõnekeskuse tarkvara?" question7="Kui palju maksab kõnekeskuse tarkvara?" answer7="Hind sõltub Teie valitud tarkvara kvaliteedist. LiveAgent on kõik-ühes klienditoe lahendus, mis sisaldab ka kõnekeskust. Hind tuletatakse selle põhjal, kui palju agente Teie ettevõte kuus vajab. Meie kõikehõlmav tellimus sisaldab täielikku kõnekeskust, mis maksab 49 dollarit kuus ühe agendi kohta." title8="Millised on kõnekeskuse tarkvara eelised?" question8="Millised on kõnekeskuse tarkvara eelised?" answer8="Kõnekeskuse tarkvara eelised hõlmavad paremat agendi tõhusust, klientide kaasamist, kliendikogemust ja suurenenud müüki." title9="Mida on vaja ettevõtte jaoks kõnekeskuse tarkvara seadistamisel?" question9="Mida on vaja ettevõtte jaoks kõnekeskuse tarkvara seadistamisel?" answer9="Vajate vaid VoIP numbrit, mis toetab SIP magistraalvõrku. See on kõik, mida vajate lihtsa kõnekeskuse seadistamiseks lisaks tarkvarale." ]

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo