Suhelge probleemivabalt oma klientidega kõigis kanalites. LiveAgent, mitmekanaliline pilvepõhine kõnekeskuse tarkvara, on kõik, mida vajate oma klientidele usaldusväärse ja isikupärastatud teenuse pakkumiseks.
Meie VoIP (voice over internet protocol) kõnekeskuse telefonisüsteem on varustatud täiustatud funktsioonidega, nagu IVR, tagasihelistamise taotlused, ACD, nutikas kõnede marsruutimine, kõnede edastamised, piiramatu kõnede salvestamine ja HD videokõned — ning see on kõigest algus.
00:00 / 02:02
Kõnekeskuse tarkvaralahendused on süsteemid, mis võimaldavad kõnekeskuse agentidel käsitleda sissetulevaid ja väljaminevaid kõnesid. Need lahendused sobivad ideaalselt isiklikemate kliendisuhete haldamiseks ja kiireks klienditoe pakkumiseks.
00:00 / 04:39
Kogege meie põhifunktsioone tasuta LiveAgenti prooviversiooniga ja saage teada, kuidas saate meie lahendusega pakkuda professionaalseid teenuseid. Vaadake, kui lihtne on meie võimsa tööriista abil kõnekeskuse seadistamine, VoIP numbrite lisamine või IVR-i konfigureerimine
Vaadake, kuidas LiveAgent suudab parandada suhtlust teie kliendikontaktidega ja luua suurepärase agendikogemuse. Meie paindlik lahendus töötab tõrgeteta, nii et saate keskenduda oma klientide rõõmustamisele.
Mis teie kontaktkeskuse agendid saavad:
Meie kontaktikeskuse tööriist aitab teil luua parima klientide kaasamise platvormi ja suurendada klientide lojaalsust. Pakkuge meie kasutajatoe lahendusega oma klientidele suurepärast tuge ja lahendage aeganõudvad probleemid kiiresti.
Ületage klientide ootusi
Tänu meie kõik-ühes lahendusele saate hõlpsalt hallata klienditoe keskuse toiminguid. Viige LiveAgentiga oma kõnekeskuse tootlikkus kõrgeimale tasemele ja parandage kliendisuhtluse kvaliteeti.
Võimsad funktsioonid, mis aitavad teil parandada telefonisuhtlust ja pakkuda erakordseid kliendikogemusi.
Sisekõned on funktsioon, mis võimaldab vahetuste ajal kolleegidega suhelda või kõnesid ümber suunata.
Uurige sisekõnede lisateavet
Meie omnikanaliline kõnekeskuse tarkvara suudab hallata mitut kanalit – meie kõnekeskust, Facebooki, Instagrami, Twitterit, Viberit, reaalajas vestlust, kliendiportaali, e-posti ja palju muud.
Meie veebipõhisel kõnekeskusel on võimalus helistada mis tahes veebinumbrile. Klõpsake numbril, millele soovite helistada, ja LiveAgent teeb ülejäänu. Võimalik on kasutada ka mail-to protokolle.
Uurige helistamisnupu lisateavet
Meie kõnekeskusel on juhendatud ja konsultatiivne kõnede edastamine. Juhendatud edastamised tõstavad klientide rahulolu ja tagavad, et helistaja on enne kõne lõpetamist seotud õige agendiga.
Uurige kõnede edastamise lisateavet
LiveAgenti kõnekeskus integreerub enam kui 99% VoIP pakkujatega, millel on SIP Trunk. Kas Te ei näe oma eelistatud VoIP partnerit? Võtke meiega ühendust ja lisame selle hea meelega oma nimekirja.
Suurendage klientide rahulolu, pakkudes klientidele tagasihelistamist, kui neil pole aega oodata või kui Teie agendid on vastamiseks liiga hõivatud.
Uurige tagasihelistamise funktsiooni lisateavet
Toetage oma kliente, võttes nendega ühendust meie manuaalse väljuva kõnekeskuse kaudu. Parandage kliendisuhteid ja optimeerige väljaminevat kliendisuhtlust.
Agentidel on võimalus suunata sissetulevad kõned isiklikule seadmele, näiteks mobiiltelefonile. Kasutage seda GSM numbrile edastamise või LivePhone rakenduse kaudu.
Uurige kõnede marsruutimise lisateavet
Ühendage oma kõnekeskuse lahendusega piiramatu arv kõneseadmeid ja telefoninumbreid. LiveAgent ühildub nii riistvara kui ka virtuaalsete kõne seadmetega, näiteks tarkvaratelefonidega.
Uurige toetatud kõneseadmete lisateavet
LiveAgenti kõik-ühes kõnekeskuse lahendus pakub kontekstirohket töölauda. Suurendage oma kõnekeskuse jõudlust sujuva üleminekuga kõnede haldamise ja kliendiandmetele juurdepääsu vahel.
Uurige universaalse postkasti lisateavet
Teie kontaktkeskuse ruum tagab ühe meie kolme CRM-i integratsiooniga, et Teie agendid pakuvad alati isikupärast teenust. Võite kasutada ka meie CRM-i tööriistu.
Integreerige oma arvutid, sülearvutid ja riistvaratelefonid LiveAgentiga. Vastake ja tehke hõlpsalt kõnesid, pakkudes samal ajal oma klientidele suurepärast kliendituge.
Lubage tõukemärguanded rakenduses LivePhone ning see teavitab Teid tõukemärguandega iga kord, kui on helisev vestlus, kõne või sissetulev pilet.
Rakendusesiseste tõukemärguannete lisateave
Vaadake üle oma kõnesuhtlus agentide tehtud, vastuvõetud, vastatud või vastamata kõnedega. Kõnelogide ja ajaloo funktsioonide abil pääsete juurde kogu kõnelogi kontekstile.
LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara toetab IVR-puid. Salvestage oma sõnumid või laadige üles eelsalvestatud failid intelligentseks marsruutimiseks oma LiveAgenti häälvastussüsteemi.
Interaktiivse häälvastuse lisateave
Meie kõnekeskuse rakendus jagab kõnesid vastavalt agendi prioriteedile või juhuslikule määramisele. Valige endale sobiv seadistus koos kohandatud sätetega (nt pausiajad).
Hankige kogu klientide ajaloo kontekst piiramatu kõnesalvestusega, mis salvestab iga kõne. Esitage neid igal ajal, et näha, kuidas pakkuda erakordset kliendikogemust.
Meie ettevõtte kõnekeskuse tarkvara ühildub paljude VoIP pilvepõhiste telefonisüsteemidega. Ühendage need oma LiveAgenti kõnekeskusega ja helistage oma eelistatud seadmetega.
Meie kõikehõlmav kõnekeskuse lahendus suudab kõnede jaoks hallata mitut seadet. Süsteem teavitab Teid iga kord, kui keegi proovib Teile mis tahes numbril helistada.
Pakkuge ööpäevaringset tuge ja parandage klientide rahulolu isegi siis, kui Teie agendid on võrgust väljas. Kasutage meie teadmusbaasi võrguvälise toe jaoks.
Kasutage meie ajaloolisi aruandeid oma klienditeeninduse parandamiseks. Kasutage graafikuid või diagramme ja segmentige oma andmeid soovitud viisil. Jälgige kõnesid, jõudeaega ja muud.
Meie veebipõhine kõnekeskuse tarkvara võimaldab kontaktkeskuse agentidel klientidega videovestlust pidada. Videokõned toetavad videot, häält ja vestlust ilma salvestusvõimaluseta.
Uurige videokõne tarkvara lisateavet
Kiired lahendused
LiveAgenti kõnekeskust on lihtne seadistada ja seda on lihtne kasutada. Tänu täielikule integratsioonile meie piletisüsteemiga saate helistada ja vastata kõnedele kiiremini. Lühike keskmine kättesaamisaeg aitab Teil probleeme palju kiiremini lahendada.
20s
Keskmine kättesaamise aeg
Integreerige oma mitme kanaliga piletisüsteemi tarkvara igapäevaselt kasutatavate rakendustega. Meil on pistikprogrammide näol saadaval üle 150 integratsiooni.
Parem haare
Helistamine on endiselt üks populaarsemaid viise klienditoeni jõudmiseks, mistõttu on helistamine üks kiiremaid viise klientide rahulolu saavutamiseks. Hankige üks populaarsemaid kliendisuhtluskanaleid ja jõuate rohkemate klientideni.
50 %
kõigist klientidest teevad kõnesid
Pool Teie kliendibaasist võib oodata e-kirjade saatmise asemel võimalust Teile helistada. Isegi paar telefoniliini võivad klientide rahulolu parandada.
Kvaliteetne teenus
Lahendage tõelise vestluse ja mõistmisega probleeme isiklikumal tasandil. Kõned aitavad Teil klientidega toime tulla erinevatel tasemetel, vältides samal ajal pikki vestlusi e-kirja teel. Võite kasutada ka videokõnesid.
70 %
Keskmine lahendamise määr
Uuringud näitavad, et kõned on üks usaldusväärsemaid kanaleid probleemide lahendamiseks. Täiendage oma tööriistakomplekti ajatundlike probleemide või kõnede jaoks oluliste klientidega.
Hankige pilvepõhine kõnekeskuse tarkvara, mis pakub Teile kõige rohkem väärtust. Võrrelge funktsioone ja kasutajapõhiseid hindu kuus ilma hinnakalkulaatorita.
Proovige kõike meie pakutavat 30-päevase tasuta prooviperioodi jookusl
Integreerige, automatiseerige, uuendage
LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara on GDPR-iga ühilduv, HTTPS-iga krüpteeritud ja edukalt läbinud Google OAuthi API kinnitusauditi.
Meie pilvepõhine VoIP kõnekeskuse tarkvara töötab turvalise ühendusega, kasutades HTTPS-protokolli. Kogu suhtlus Teie brauseri ja pilvepõhise kontaktikeskuse vahel on krüpteeritud, sealhulgas ka reaalajas vestlused, kõnekeskuse kõned ja meilisuhtlus.
LiveAgenti servereid majutatakse Tier III+ või IV või PCI DSS, SSAE-16 või ISO 27001 ühilduvates rajatistes. Meie andmekeskuse rajatised asuvad turvalisel perimeetril, kus on mitmetasandilised turvatsoonid, ööpäevaringne mehitatud valve, CCTV videovalve, mitmefaktoriline identifitseerimine ja palju muud.
Meie võrku kaitsevad üleliigsed tulemüürid, oma klassi parim ruuteritehnoloogia, turvaline HTTPS-i transport avalike võrkude kaudu ning võrgu sissetungi tuvastamise ja/või ennetamise tehnoloogiad (IDS/IPS), mis jälgivad ja/või blokeerivad pahatahtlikku liiklust ja võrgurünnakuid.
Meie valmis integratsioonid võivad aidata Teil saada sotsiaalsemaks ja pakkuda isikupärastatud kliendikogemust olulistes suhtluskanalites. Meie piletisüsteem toetab sujuvat integreerimist Teie Facebooki, Instagrami ja Twitteriga. Meie Viberi integratsiooniga saate hallata isegi tekstisuhtlust.
Pakkuge meie reaalajas vestlusega erakordset kliendikogemust. See on üks kiireimaid saadaolevaid reaalajas vestluse vidinaid ja seda saab hõlpsasti oma veebisaitidele integreerida. Looge sisukaid kliendisuhteid ja muutke veebikülastajad klientideks. Meie vestlus aitab Teil käitlusaegu lühendada ja muutuda väärtuslikuks tööriistaks mis tahes agendi tööruumis.
Rikastage oma kontaktkeskuse ruumi põhjaliku teadmusbaasi abil. Looge hõlpsalt kasulikke artikleid, teabejaotisi ja isetegemise juhendeid klientidele, kes eelistavad ise lahendusi otsida. Esitage vastuseid levinud küsimustele KKK-de kaudu või looge foorumeid, kus inimesed saavad abi saamiseks ühendust võtta agentide või teiste klientidega.
Tänu kaasaegsele piletisüsteemile suudate klienditeeninduse toiminguid kergesti käsitleda. Kõik digitaalsed kanalid on ühendatud, nii et näete mugavalt kõiki klientide vestlusi ühes kohas. Kasutage silte, et hoida pileteid korras, jätta endale või teistele agentidele märkmeid ja luua konkreetsete päringute eest vastutavaid osakondi.
Klienditeeninduse valdkonnas võib usaldusväärse kõnekeskuse tarkvara omamine olla teie edu võtmeks. Järgmises artiklis vaatleme erinevate kõnekeskuse platvormide ja süsteemide plusse ja miinuseid, et saaksite otsustada, milline neist on teie jaoks parim.
Kõnekeskuse tarkvara on ennekõike kõnede haldamise tööriist, mis automatiseerib sissetulevate ja väljaminevate kõnede voogu.
Teie pakutava kõnekeskuse toe kvaliteet on tihedalt seotud teie kasutatava kõnekeskuse süsteemi kvaliteediga.
Seda tüüpi tarkvara hõlbustab tavaliselt järgmisi toiminguid:
Loomulikult pole need kõik kõnekeskuse toimingud, mida seda tüüpi tarkvara võimaldab. Enamikul automaatsetel kõnekeskuse tarkvaradel on palju lisavõimalusi, nagu kõnede salvestamine, aruandlus ja analüüs, automaatne numbrivalija jne.
Kõnekeskuse tarkvara võimaldab teie klientidel jõuda klienditeeninduse osakonna ja müügimeeskonna liikmeteni ning suhelda nendega reaalajas. Kuigi mõned võivad väita, et praegusel ajastul on ettevõttega ühenduse võtmiseks muid võimalusi, on tõsiasi, et paljud kliendid erinevatest vanuserühmadest kasutavad endiselt oma päringute lahendamiseks telefone.
Kõik kliendikesksed ettevõtted on teadlikud, et suurepärase kliendikogemuse pakkumine on just see, mis toob kaasa konversiooni, aitab sõlmida tehinguid ja vähendab klientide loobumismäära. Usaldusväärne kõnekeskuse tarkvara on selles osakonnas tohutult abiks. See võimaldab teie klienditeenindajatel kiiresti ja tõhusalt klientide probleeme lahendada, pakkudes samas kõrgetasemelist personaliseeritud teenust.
Kõnekeskuse lahenduse integreerimine teiste ärirakendustega muudab teie kõnekeskuse toimingud sujuvamaks, mis omakorda suurendavad KPI-sid, konversioone, parandab klientide hoidmist ja võimaldab pakkuda paremat teenust.
Iga kõnekeskus kasutab teatud tüüpi kõnekeskuse süsteeme, olenemata sellest, kas need on mõeldud ainult arvutitelefoni integreerimise (CTI) funktsiooni kasutamiseks, et teha ja vastata kõnedele, või tervikliku kaasaegse automatiseeritud kogemuse saamiseks.
Kuna kontaktkeskuste tarkvaraturg kasvab ja areneb, on erinevatel kontaktkeskustel erinevad vajadused ja nõuded kõnekeskuste rakendustele. Seetõttu on ülioluline, et viiksite läbi uuringu ja hindaksite, milline kõnekeskuse tarkvaralahendus toob teie ettevõttele kõige paremini.
Kuna kõnekeskused võivad olla nii mitmekesised, eksisteerib palju kõnekeskuse tarkvara tüüpe, et rahuldada kõikide vajadused.
Järgmiseks loetleme erinevaid kõnekeskuse lahendusi, võttes aluseks nende tehnoloogiate hoiustamise:
Need on kõnekeskuse lahenduste tüübid, mis põhinevad nende toimivusel:
Vaatame mõningaid eeliseid, mida kõnekeskuse süsteem võib teie ettevõttele tuua.
Tõde on see, et telefoni haaramine ja eksperdiga rääkimine on palju kiirem ja lihtsam kui lahenduse leidmiseks pikkade meilide kirjutamine. Kliendid hindavad, kui nende päringud lahendatakse kiiresti, ilma et oleks vaja klienditeeninduse meeskonna vastust oodata tunde, mõnikord päevi. Lisage õige pisut personali isikupärastatud hoolitsust ja sõbralikkust ning näete rahulolevaid kliente, kes soovivad teiega koos uuesti äri teha.
On ammu teada, et kaasatud kliendid ostavad sagedamini ja on nõus ühe tehingu kohta rohkem kulutama? Usaldusväärne kõnekeskuse tarkvara aitab hoida teie kliente rahulolevana ja teie ettevõttega seotuna.
Kõnekeskuse tarkvaraga maksate tugeva funktsioonide komplekti eest madalamat hinda. Saate hõlpsasti hallata ööpäevaringset kontaktkeskust, mida haldab täielikult klienditeeninduse esindajate kaugmeeskond.
Töötades käsikäes teiste ärirakendustega, võimaldab kõnekeskuse tarkvara olla alati kursis oma klientidega suhtlemise, nende probleemide lahenduste ja muuga. See aitab teie meeskonnal olla organiseeritud ja keskendunud isegi kiiretel päevadel.
Professionaalse, kuid siiski sõbraliku kuvandi hoidmine on vajalik. See võimaldab teil luua suhteid oma klientidega ja võimendab suusõnalist turundust.
Erinevaid kõnekeskuse tarkvarasid saab ühendada e-posti, reaalajas vestluse, SMS-ide, sotsiaalmeedia ja muuga, et aidata teil pakkuda terviklikku kliendikogemust.
Te ei saa pakkuda mitte ainult ööpäevaringset teenust, vaid täiustatud funktsioonid, nagu interaktiivne häälvastus (IVR), automaatne kõnede jaotus (ACD), automaatne tagasihelistamine, oskustepõhine marsruutimine ja ennustav helistaja, suurendavad ka teie kontaktkeskuse agentide tootlikkust.
Kliendiandmete turvalisena hoidmine on eduka äritegevuse üks olulisemaid aspekte. Enamik kõnekeskuse tarkvarasid pakub integreeritud turvafunktsioone ja toetab selliseid toiminguid nagu kohene pilve varundamine.
Kõnekeskuse mõõdikud, nagu keskmine käsitlemisaeg (AHT), esimese kontakti lahendamise määr, kõnest loobumise määr, keskmine ooteaeg ja paljud teised, on otseselt seotud teie kasutatava kõnekeskuse telefonitarkvaraga. Näiteks tänu sellele, et teie kõnekeskuse süsteem on ühendatud kliendisuhete haldussüsteemiga (CRM), on esimese kontakti lahendamise määr kõnekeskustes vahemikus 70–75%..
Mida rohkem teadmisi saate, seda parem. Täiustatud analüütika ja aruannete pakkumine võimaldab teil uurida kõnekeskuse toimivust, agentide kasutamist, keskmist vastamiskiirust ja muud. See mitte ainult ei aita teil kõnekeskuse toiminguid optimeerida, vaid tuvastab ka kõik teie agentide kõrvalekalded.
Oma ettevõttele parima kõnekeskuse tarkvara tuvastamiseks on soovitatav koostada oma kontaktkeskuse vajaduste ja nõuete loend.
Kas soovite lisada oma kontaktivalikutele telefonitoe? Kas telefoni teel suhtlemine on peamine viis teie ettevõttega ühenduse võtmiseks? Kas plaanite tulevikus oma kõnekeskust laiendada?
Esitage endale nii palju küsimusi, kui pähe tuleb. See võimaldab teil teha teadlikumaid otsuseid ja valida kõnekeskuse tarkvara, mis katab tõeliselt kõik teie ettevõtte vajadused.
Järgmiseks oleme välja toonud mõned strateegiad, mida saate kõnekeskuse haldustarkvara valimisel kasutada.
Keegi ei eelda probleemidesse sattumist, kuid parem on karta kui kahetseda. Kõnekeskuse tarkvara valimisel valige selline, millel on usaldusväärne klienditugi, mis suudab kiiresti lahendada kõik võimalikud probleemid. Pidage meeles, et kui ootate teenusepakkuja tuge, võivad teie kliendid teie tuge oodata.
Vaadake hoolikalt turvafunktsioonide võimsust. ärge alahinnake kogu privaatse teabe ja kliendiandmete turvalisena hoidmise tähtsust.
On loomulik, et kui teie ettevõte kasvab, kasvab ka klientidega suhtlemise maht. Valige kõnekeskuse süsteem, mida saate vastavalt oma vajadustele suurendada või vähendada, et saaksite oma ettevõtet laiendada, ilma et peaksite muretsema kõnekeskuse ebapiisavate võimaluste pärast.
Ükski tarkvara pole täiuslik. On mõningaid piiranguid, millega tuleb toime tulla, olenemata valitud tarkvara võimekusest ja hinnast. Võibolla puudub sellel mõni kohandatav populaarne funktsioon, mida soovite uudistada. Või on teie jaoks probleemne telefonikõnede reaalajas jälgimise puudulikkus. Otsustage, millised tarkvarapiirangud on tehingumurdjad ja millistega suudate õppida elama.
Kontaktkeskuse keskkonnas peab teie meeskond olema valmis sujuvaks koostööks. Kõnekeskuse tarkvara valimisel vaadake funktsioone, mis hõlbustavad koostööd. Kui lihtne on kõne ühelt agendilt teisele üle kanda? Kas nad saavad jagada sisemisi märkmeid ja teha sisekõnesid või saata sisesõnumeid? Sellised funktsioonid jäävad tavaliselt tähelepanuta, kuid need mõjutavad kontaktkeskuste tootlikkust rohkem, kui inimesed aru saavad.
Teie igapäevased toimingud kõnekeskuses sõltuvad suuresti kasutatava võrgu töökindlusest. Ärge unustage kontrollida planeeritava kontaktkeskuse tarkvara võrgu töökindlust.
Võimalus pakkuda klientidele ühtset kogemust on ülioluline. Suurepärase integreerimisvõimaluse pakkumine võimaldab teie tarkvaral ühenduse luua erinevate saitidega, et saaksite luua oma klientidele sujuva ja järjepideva kasutuskogemuse.
Parim kõnekeskuse tarkvara e-kaubanduse, kindlustuse, SaaS-i jne valdkondade ettevõtetele, kes soovivad tulevikus laieneda.
LiveAgent on kasutajatoe lahendus, mida kasutab üle 40 000 kliendi üle maailma ja mis pakub usaldusväärset kõnekeskuse tarkvara ning palju muid täiustatud funktsioone. Tänu mitmetele automatiseerimisvõimalustele ja suurele hulgale saadaolevatele integratsioonidele pole teil kunagi probleeme suurepärase klienditeeninduse pakkumisega.
Mõned selle tarkvara tuntumad kliendid on sellised tööstushiiglased nagu Forbes, Huawei, Nascar, BMW ja Yamaha.
LiveAgent pakub täiesti tasuta versiooni. Kuigi kui soovite ära kasutada selle lisafunktsioone, on võimalus valida kolme hinnakujunduse valiku vahel, sealhulgas 9, 29 ja 49 dollarit kuus. Viimane võimalus sisaldab suurepäraseid kõnekeskuse võimalusi.
Enne mõne tasulise plaaniga liitumist saate registreeruda 14-päevasele tasuta prooviperioodile, et saaksite tarkvara võimalusi uurida.
Üksikasjalik LiveAgenti võrdlus muude kõnekeskuse tarkvaradega
Parim kõnekeskuse tarkvara igas suuruses ettevõtetele.
RingCentrali kontaktkeskus on pilvepõhine lahendus, mis pakub tugevat funktsioonide komplekti, mis asuvad kõik ühes mugavas rakenduses. Omades tuntud kliente kõigis tööstusharudes, võite olla kindel, et saate parima kvaliteediga teenuse.
RingCentrali klientide hulgast leiate Bennett Internationali, Lush Cosmeticsi ja Chatterkicki.
RingCentrali teenuste eest saate maksta kas igakuiselt või kord aastas. Alates 14,99 dollarist kuus saate hankida esmavajaliku, sealhulgas piiramatud kõned USA-s ja Kanadas. Täiustatud funktsioonide jaoks saate valida plaanid hinnaga 20,99 dollarit, 26,24 dollarit ja 37,49 dollarit kuus.
RingCentrali kontaktkeskust võite proovida tasuta, kui registreerute nende 15-päevasele tasuta prooviperioodile. Saate seda perioodi pikendada, kasutades ära 30-päevast riskivaba raha tagasi garantiid.
Parim kõnekeskuse tarkvara kõigile ettevõtetele, kes otsivad lihtsasti kasutatavat pilvekõnekeskuse lahendust.
Võite olla üks enam kui 70 000 kliendist üle maailma, kes usaldavad oma kontaktkeskuse toiminguid Genesysele.
Genesyst usaldavad paljud ettevõtted, sealhulgas Xerox, Uplift ja Heineken Mexico.
Genesyse kasutamist saate alustada hinnaga 75 dollarit agendi kohta kuus ja seejärel minna üle plaanidele, mis maksavad 110 ja 150 dollarit. Kõik need hinnakujundusi arveldatakse kord aastas.
Saate Genesyst 30-päevase tasuta prooviperioodi vältel proovida.
Parim kõnekeskuse tarkvara keskmise suurusega ettevõtetele, mis sihivad kasvu.
CloudTalk pakub üle 70 täiustatud helistamisfunktsiooni. Seda kõnekeskuse tarkvara kasutatakse tavaliselt müügiks ja väljaminevateks kõnedeks koos paljude täiustatud funktsioonidega, nagu oskustepõhine marsruutimine, automatiseerimine ja piiramatud kõnejärjekorrad.
CloudTalkil on suur kliendibaas, sealhulgas DHL, Yves Rocher ja Rosenberg.
CloudTalk pakub kolme hinnaplaani, kuhu kuuluvad 25, 30 ja 50 dollarised paketid. Samuti võite ühendust võtta nende meeskonnaga ja taotleda kohandatud hinnaplaani, et see vastaks täpselt teie vajadustele.
Tarkvara võimalustega tutvumiseks saate registreeruda 14-päevasele tasuta prooviperioodile.
Parim kõnekeskuse tarkvara kasvatavatele meeskondadele kõigis tööstusharudes.
HubSpot pakub oma ulatuslikke teenuseid enam kui 100 000 ettevõttele 120 riigis, nii et võite olla kindel, et see mainekas tarkvarapakkuja hoolitseb teie äritegevuse eest hästi.
HubSpoti ülemaailmne kliendibaas hõlmab selliseid ettevõtteid nagu DocPlanner, SoundCloud ja GoFundMe.
Mõned HubSpoti standardfunktsioonid on saadaval tasuta. Siiski saate tellida HubSpot Service Hubi tasulise tarkvara 41 €, 414 € või 1104 € eest kuus. Need hinnad on seadistus- ja liitumistasude tõttu siiski paindlikud.
Kui soovite tarkvara proovida, võite registreeruda 14-päevasele tasuta prooviperioodile.
Parim kõnekeskuse tarkvara ettevõtetele, kes on valmis kohapealsetelt lahendustelt pilve kolima.
Five9 Intelligent Cloud Contact Center kasutab praktilise tehisintellekti (AI) jõudu, et tõsta rohkem kui 2000 kliendi rahulolu.
Five9 klientide hulgast leiate ettevõtteid, nagu Zevas, Rochester Institute of Technology ja Bakkt.
Five9 pakub nelja hinnaplaani, mis koosnevad 149 dollarist, 169 dollarist, 199 dollarist ja 229 dollarist igakuiste maksetena.
Parim kõnekeskuse tarkvara väiksematele ja keskmise suurusega ettevõtetele, kes on pühendunud parima klienditeeninduse pakkumisele.
Zendesk pakub kõnekeskuse tarkvara, mis on täielikult integreeritud nende kasutajatoe platvormiga. Oma suure kliendibaasi tõttu võite olla kindel, et Zendesk hoolitseb teie kõnekeskuse vajaduste eest.
Modsy, BoxyCharm ja Vimeo on mõned kliendid, kes kasutavad Zendeski tarkvara.
Zendesk pakub kolme hinnakujunduse valikut, mis koosnevad 19 dollarist, 49 dollarist ja 99 dollarist kuus iga-aastase arveldusega ühe kasutaja kohta.
Kui soovite seda testida, võite registreeruda nende 30-päevasele tasuta prooviperioodile.
Parim kõnekeskuse tarkvara ettevõtetele, kus töötab vähemalt 5 agenti ja kes soovib parandada oma kliendisuhteid.
Talkdeski pilvepõhine kõnekeskuse tarkvara pakub 25+ integratsiooni erinevate äritööriistadega, mis aitavad suurendada teie müüki ja pakkuda suurepärast kliendituge.
Tööstuharuti tuginevad Talkdeski tarkvarale sellised kliendid nagu ClickPay, Canon ja Accenture.
Lisaks kohandatud hinnaplaanile on Talkdeskil pakkuda kolm plaani hinnaga 75, 95 ja 125 dollarit kasutaja kohta kuus.
Kui soovite enne selle ostmist nende tarkvaraga tutvuda, saate registreeruda tasuta prooviperioodiks.
Parim kõnekeskuse tarkvara suurettevõtetele, kes seavad esiplaanile kliendikogemuse ja meeskonnatöö.
Vonage pakub üle 40 ärifunktsiooni, mis muudavad teie kõnede ja videokonverentside haldamise lihtsaks.
Paljud ettevõtted, nagu Key Travel, Cambly ja Apptivo, kasutavad Vonage’i tooteid ja teenuseid.
Vonage pakub oma klientidele hinnaplaane alates 19,99 $, 29,99 $ ja 39,99 $ liini kohta kuus, millele lisanduvad maksud ja tasud.
Saate seda ka tasuta proovida, kui registreerute Vonage’i 14-päevasele tasuta prooviperioodile.
Parim kõnekeskuse tarkvara ettevõtetele kõigis tööstusharudes, mille eesmärk on pakkuda hämmastavat kliendikogemust.
Freshdesk on klienditoe valdkonnas tuntud platvorm, millel on üle 50 000 kliendi üle maailma.
Mõned Freshdeski klientidest on Netflix, Evernote ja Optimum Financial Solutions.
Freshdeski põhifunktsioonide kasutamiseks registreeruge nende tasuta paketile. Kui soovite kogeda kõiki tarkvara võimalusi, saate valida 15, 39 või 49 eurot agendi kohta kuus maksva plaani.
Lisaks saate Freshdeski proovida 21-päevase tasuta prooviperioodi jooksul.
Parim kõnekeskuse tarkvara ettevõtetele, kes püüavad süvendada sidemeid oma klientidega.
Avaya on pilvepõhine tarkvaralahendus, mis muudab teie virtuaalsed konverentsid tõeliselt nauditavaks.
Võib-olla tunnete ära mõned Avaya kliendid, sealhulgas Datamark, Fiber Industries ja Treated.com.
Kui kaalute Avaya teenuste tellimist, võtke ühendust nende müügiesindajatega ja hankige omale hinnaplaan.
Parim kõnekeskuse tarkvara igas suuruses ettevõtetele, mille eesmärk on kasvu kiirendada.
CallHippo aitab üle 5000 ettevõttel üle maailma pakkuda oma klientidele parimat klienditeenindust.
CallHippot kasutavate ettevõtete hulgast leiate Brioso Technologies, Aspire ja Altvalora.
CallHippo pakub nelja hinnaplaani, mille saate valida, sealhulgas 15 €, 22 €, 36 € ja 45 € kasutaja kohta kuus. Samuti saate osta täiendavaid lisandmooduleid.
Parim kõnekeskuse tarkvara paljudele ettevõtetele, kes soovivad kärpida oma telekommunikatsiooni kulusid, säilitades samal ajal klientide kõrge rahulolu.
3CX-d usaldab enam kui 600 000 ettevõtet kõigis tööstusharudes, nii et võite olla kindel, et olete heades kätes.
3CX-il on palju erinevaid kliente, sealhulgas Toyota, Wilson ja American Express.
Saate mõnda 3CX-i tarkvarafunktsiooni kasutada tasuta. Kui aga soovite kasutada nende täiustatud funktsioone, võite registreeruda ühele järgmistest pakettidest: 150€, 235€ või 270€ nende hostitud valiku puhul. Kui soovite kasutada isehallatavat lahendust, tuleb maksta 135€ või 170€.
3CX-i tarkvara esimest kasutusaastat peetakse tasuta prooviperioodiks.
Parim kõnekeskuse tarkvara igas suuruses ettevõtetele, kes ei karda uuendusi.
Dialpad pakub usaldusväärset tarkvaralahendust, mis pakub automatiseeritud, kuid samas väga isikupärastatud kogemust.
Dialpadil on suur kliendibaas, sealhulgas sellised ettevõtted nagu Fenway Health, Uber ja Clear Capital.
Dialpadi tarkvara saate kasutada hinnaga 20€ või 25€ kasutaja kohta kuus, lisaks on võimalus taotleda kohandatud hinnaplaani, mis vastab täpselt teie vajadustele.
Võite seda tarkvaralahendust tasuta proovida, kui registreerute 14-päevasele tasuta prooviperioodile.
Parim kõnekeskuse tarkvara kaugtöö meeskondadega väikeettevõtetele, kes soovivad koostööd tõhusamaks muuta.
Bitrix24 on ideaalne lahendus ettevõtetele, kes soovivad oma müüki suurendada, olgu nad siis kontoris või maailma teises otsas. Bitrix24 pakub nii pilvepõhiseid kui ka kohapealseid lahendusi, et see sobiks ideaalselt teie ettevõttega.
Bitrix24 tarkvara kasutavate ettevõtete hulka kuuluvad PC Pulse, Cargo ja Compara.
Bitrix24 tasuta paketiga saate mõnda põhifunktsiooni kasutada täiesti tasuta. Kui soovite aga kasutada nende lisafunktsioone, sealhulgas kõnekeskuse tarkvara, peate tellima 39-, 79- või 159-dollarise kuuplaani. Kui eelistate kohapealset süsteemi, saate osta ühekordse litsentsi, mis maksab ettevõtetele 2990 või 24990 dollarit.
Enne mõnele neist tasulistest plaanidest pühendumist võite proovida Bitrix24, kasutades nende 30-päevast tasuta prooviperioodi.
Parim kõnekeskuse tarkvara kõikidele ettevõtetele, kes tegelevad müügi- ja tugiteenustega telefoni teel.
Rohkem kui 9000 klienti usaldavad oma kontaktkeskuse toiminguid Aircalli pilvepõhise kõnekeskuse tarkvarale.
Aircalli tarkvara kasutavate ettevõtete hulgast leiate Avocado, Jobilla ja Birdies.
Aircalli põhipakett algab 30 eurost kuus, mida arveldatakse kord aastas. Kui soovite juurde pääseda rohkematele funktsioonidele, maksate 50 eurot kuus, mille eest esitatakse samuti iga-aastane arve. Lisaks võite võtta ühendust Aircalliga ja saada kohandatud hinnaplaani, mis sobib ideaalselt teie vajadustega.
Enne kui otsustate tasulise paketi tellida, võite Aircalli 7-päevase tasuta prooviperioodiga tasuta proovida.
Parim kõnekeskuse tarkvara igas suuruses ettevõtetele, kes vajavad usaldusväärset kõnekeskuse tarkvaralahendust.
Twilio on klientide kaasamise platvorm, mis võimaldab teil pakkuda oma klientidele tõeliselt isikupärastatud tuge.
Mõned tuntud Twiliot kasutavad ettevõtted on DoorDash, Allergan ja Lyft.
Twilio hinnad kõnede alustamiseks algavad 2 sendist minutis. Kõnede vastuvõtmise hind algab 1 dollarist kuus telefoninumbri kohta ja 1 sendist minutis.
Võite proovida Twiliot tasuta, kui registreerute nende 45-päevasele tasuta prooviperioodile.
Parim kõnekeskuse tarkvara igas suuruses ettevõtetele, kes püüavad pakkuda oma klientidele hämmastavat kogemust.
Dixa võimaldab oma klientidel pakkuda oma klientidele väikestes või suurtes kontaktikeskustes tõeliselt mitme kanaliga kogemust.
Mõned Dixa õnnelikud kliendid on Organic Basics, Rapha ja Too Good To Go.
Demokõne broneerimiseks ja kohandatud hinnaplaani saamiseks võite võtta ühendust Dixa müügimeeskonnaga.
Kui aga soovite esmalt tarkvara proovida, võite registreeruda nende tasuta prooviperioodile.
Parim kõnekeskuse tarkvara suurematele ettevõtetele, kes otsivad usaldusväärset ettevõtte tarkvaralahendust.
Nextiva pakub usaldusväärset ja turvalist kõnekeskuse tarkvarasüsteemi, millele toetuvad üle 80 000 ettevõtte üle maailma.
Võib-olla tunnete ära mõned Nextiva kliendid, sealhulgas Taco Bell, Pac-12 ja Buffalo Bills.
Saate tellida ühe kolmest Nextiva pakutavast hinnaplaanist, sealhulgas 18,95, 22,95 või 32,95 dollarit kasutaja kohta kuus maksva paketi. Kõikide nende valikute eest saab arveldada igakuiselt või kord aastas.
Saate proovida mõnda Nextiva funktsiooni, registreerudes 7-päevasele tasuta prooviperioodile.
Parim kõnekeskuse tarkvara igas suuruses ettevõtetele, kes soovivad parandada suhteid oma klientidega.
Nice CXone annab oma klientidele võimaluse kasutada tehisintellekti ja automatiseerimise võimeid, et pakkuda parimat võimalikku kliendikogemust.
Paljud kliendid, sealhulgas Columbia Sportswear, Radisson Hotels ja Teleflora, usaldavad Nice CXone’i.
Saate kasutada Nice CXone’i funktsioone alates 100 dollarist kuus funktsiooni kohta.
Kui soovite tarkvara enne ostu sooritamist proovida, saate registreeruda nende 60-päevasele tasuta prooviperioodile.
Parim kõnekeskuse tarkvara keskmise suurusega ja suurtele ettevõtetele, kes soovivad pakkuda oma klientidele parimat tuge.
Kui võtate tööle vähemalt 50 kontaktkeskuse agenti, on UJET teie jaoks suurepärane kõnekeskuse tarkvara.
UJETi tarkvara kasutavate ettevõtete hulgast leiate Wag!, Instacart ja Zettle.
UJETi tarkvara saab osta 65, 69, 99 või 120 dollari eest kuus.
Kui soovite proovida UJET-i tasulist tellimust sõlmimata, saate registreeruda tasuta prooviperioodiks.
Parim kõnekeskuse tarkvara väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele kõigis tööstusharudes.
Ringover on lihtsasti kasutatav ja 40+ äritööriistaga tarkvara, mis võimaldab teil kogu klienditeavet käepärast hoida.
Ringoveril on üle 10 000 kliendi, sealhulgas Sherpany, Klaxoon ja Clausematch.
Ringoveri saate tellida 19€ või 39€ eest kasutaja kohta kuus. Kui soovite saada kohandatud hinnaplaani, võtke ühendust Ringoveri müügimeeskonnaga.
Lisaks saate seda tarkvaralahendust tasuta proovida, kui registreerute 7-päevasele tasuta prooviperioodile.
Parim kõnekeskuse tarkvara igale ettevõttele, kes ei hinda pakkuja lukustamist.
VICIdial on avatud lähtekoodiga kontaktikeskuse tarkvara, mida kasutab üle 140 000 kliendi üle maailma.
VICIdiali kasutavad sellised kliendid nagu Directo, Homebase ja PROS.
Saate kasutada VICIdiali kõnekeskuse tarkvara täiesti tasuta.
Parim kõnekeskuse tarkvara igas suuruses e-kaubanduse ja veebijaemüügiga tegelevatele ettevõtetele.
Channels on pilvepõhine andmepõhine äritelefonisüsteem, mis võimaldab teil oma klientidega hõlpsalt ühendust võtta.
Paljud kliendid, sealhulgas Kodakit, InstaForex ja DocPlanner, usaldavad seda pakkujat.
Channels võimaldab kasutada nende olulisi funktsioone tasuta, sealhulgas kõnekeskuse ka tarkvara. Kui soovite kasutada nende täpsemaid valikuid, saate need tellida 24 dollari või 62 dollari eest kuus.
Enne tasulise paketi ostmise otsustamist saate registreeruda tasuta prooviperioodile.
Parim kõnekeskuse tarkvara suurematele ettevõtetele kõigis tööstusharudes, mis asuvad kõikjal maailmas.
Avoxil on üle 20-aastane kogemus rahvusvahelises suhtluses. Kuna see hõlmab enam kui 170 riiki, võite olla kindel, et teie kliendid saavad teiega iga kord ühendust võtta.
Võib-olla tunnete ära mõned Avoxi kliendid, nagu Moncler, Marriott International ja Black & Decker.
Võite hakata mõnda Avoxi funktsiooni kasutama tasuta. Kui soovite aga kasutada nende täiendavaid funktsioone, saate valida järgmiste valikute hulgast: 19,99 või 39,99 sollarit kasutaja kohta.
Lisaks saate 7-päevase prooviperioodi jooksul tutvuda Avoxi funktsioonidega.
There are many call center software options to choose from. Let’s have a quick look at the top 5.
Kõnekeskuse tarkvara | LiveAgent
Proovige tasuta parimat kõnekeskuse tarkvara! Krediitkaarti pole tarvis.
|
Genesys | Talk desk | Five9 | UJET |
---|---|---|---|---|---|
Capterra hinnang
Tarkvara üldised hinnangud Capterra kinnitatud kasutajatelt.
|
4.7
(umb. 1000 arvustust)
|
4.4
(umb. 100 arvustust)
|
4.5
(umb. 600 arvustust)
|
4.2
(umb. 400 arvustust)
|
4.5
(umb. 100 arvustust)
|
Veebipõhine |
|
|
|
|
|
Tasuta versioon |
LiveAgent pakub tasuta versiooni.
|
Genesys ei paku tasuta versiooni.
|
Talk desk ei paku tasuta versiooni.
|
Five9 ei paku tasuta versiooni.
|
UJET ei paku tasuta versiooni.
|
Tasuta prooviperiood |
LiveAgent pakub tasuta prooviperioodi.
|
Genesys pakub tasuta prooviperioodi.
|
Talk desk pakub tasuta prooviperioodi.
|
Five9 ei paku tasuta prooviperioodi.
|
UJET pakub tasuta prooviperioodi.
|
Alghind |
$49/agent/kuus
LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara hinnad algavad 49 dollarist agendi kohta kuus.
|
$75/agent/kuus
Genesyse kõnekeskuse tarkvara hinnad algavad 75 dollarist agendi kohta kuus.
|
€75/agent/kuus
Talk deski kõnekeskuse tarkvara hinnad algavad 75 eurost agendi kohta kuus.
|
$149/agent/kuus
Five9 kõnekeskuse tarkvara hinnad algavad 149 dollarist agendi kohta kuus.
|
$65/agent/kuus
UJET-i kõnekeskuse tarkvara hinnad algavad 65 dollarist agendi kohta kuus.
|
Demokõne on teie aeg ja koht küsimuste esitamiseks ja müüjalt vahetu teabe saamiseks. Kuigi mõnikord võib see olla pisut üle jõu käiv ja võite unustada küsimused, mida kavatsesite esitada.
Ärge muretsege, oleme teile toeks./p>
Täpsed sammud ja toimingud sõltuvad teie kõnekeskuse automatiseerimise tarkvaralahenduse pakkujast, nende võimaldatud kohandamistasemest, seadistatavate integratsioonide arvust ja paljust muust.
Seetõttu võib mõnikord IT teadmisteta inimesel kuluda pool tundi või kogenud tehnikaspetsialistidel terve pärastlõuna, et kõik õigesti konfigureerida.
Kõige olulisem ja ausalt öeldes ainus asi, mida vajate LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara seadistamiseks, on VoIP number, mis toetab SIP magistraalvõrku. Kuigi mõnede jaoks on see käkitegu, aitab meie suurepärane meeskond teid meelsasti.
Kui aga soovite oma kõnekeskuse seadistamise protsessi (sh kõnekeskuse tarkvara) süveneda, võite kasutada meie kõnekeskuse seadistamise kontrollnimekirja, mis aitab teil korras hoida ja veenduda, et te ei unusta midagi olulist.
Kuigi igale ettevõttele parima kõnekeskuse tarkvara väljaselgitamine on keeruline, on neist kõige usaldusväärsemaks lahenduseks LiveAgent. Tänu oma tugevale funktsioonide komplektile võite olla kindel, et te ei jää ilma millestki, mida teie ettevõte võib praegu ega tulevikus vajada.
LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara jätab vähe soovida. Iga kliendisuhtlusega, olgu selleks siis kõne, reaalajas vestluse sõnum või sotsiaalmeedia mainimine teisendatuna piletiks, pole teil vaja muretseda, et miski jääb kahe silma vahele. Nii tunnevad kliendid teie poole pöördudes end alati kuulatuna ning hinnatuna.
Kui otsite hämmastavaid funktsioone tulvil kõnekeskuse tarkvara, mis viib teie klienditoe järgmisele tasemele, olete selle leidnud. LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara on teie jaoks õige lahendus.
Kulude kokkuhoiu kategoorias on LiveAgent ilmselge võitja. See kõnekeskuse tarkvara mitte ainult ei võimalda teil teha sisse- ja väljaminevaid kõnesid, kasutada automatiseerimist, ulatuslike aruannete võimsust ja suurendada konversioone, vaid see on ka kättesaadav kõigile ettevõtetele, kes soovivad oma kliente rõõmustada ja kulusid madalal hoida.
Arvustuste saitidel, nagu Capterra, G2 ja TrustRadius, on LiveAgentil kõrged hinnangud ja suurepärased arvustused. Nii et kui soovite kuulata LiveAgenti klientide häält, olete õigel teel, et leida omale parim kõnekeskuse tarkvara.
LiveAgent on kahtlemata õige tee, kui otsite usaldusväärset tarkvara, mida on ka lihtne rakendada. Tarkvara on võimalik kiiresti konfigureerida, kohandada ja integreerida, ilma et peaksite kodeerimisoskusi omama.
Avastage, kuidas LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara võimaldab ettevõtetel tõhusalt suhelda klientidega pilvepõhiste lahenduste abil. Meie tarkvara pakub mitmesuguseid funktsioone, sealhulgas sotsiaalmeedia integreerimist, aruandlust ja agentide jälgimist, et luua virtuaalne kõnekeskus. Alustage oma tasuta prooviperioodiga ja parandage kliendikogemust täna!
Kõnekeskuse kvaliteedi tagamise kontrollnimekiri
Kasutage seda kõnekeskuse kvaliteedi tagamise kontrollnimekirja, veendumaks, et Teie agendid suudavad iga kõnega toime tulla – eranditult.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team