Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kõnede edastamine

Mis on osalejatega kõnede edastamine?

Osalejatega kõnede edastamisel oodatakse kõnede katkestamisega seni, kui kõnele kas vastatakse, sellest keeldutakse või järgmine agent ei vasta. See edastab lihtsalt kõne ühelt agendilt teisele. See tähendab, et agendid ei pea oma kliente ebavajalikult pikaks ajaks ootele panema.

Osalejatega kõnede edastamine hoolitseb selle eest viisakamalt, kui tavaülekanded, kus teie ja klient ei pea, kas talle vastatakse.

Kui klient helistab ja tema kõnet edastatakse agendile, pannakse see hetkeks ootele. Sellel ajal algatatakse kõne veendumaks, et lõppsihtkoht saab vastata. Kui kõnele ei vastata suunatakse see tagasi algupärasele agendile.

Kes kõnede edastamisest kasu saab?

Rahvusvahelised korporatsioonid, suured firmad ja riikide vahelised ettevõtted, millel on mitmed osakonnad ja sajad agendid, kes peavad kõnesid igapäevaselt edastama. Paljud kõned võivad jõuda valedesse osakondadesse või valede agentideni. Siin tuleb mängu osalejatega kõnede suunamine.

Kõnede suunamise eelised

Võtke ühendust kärsitute klientidega

Kärsituid kliente, kes otsivad koheseid vastuseid, saab nüüd teenindada sekunditega, isegi kui nad helistavad valele osakonnale või agendile.

Agentidel on aega valmistuda

Ajal, mil sissetulevat kõne suunatakse teisele agendile, saab klient esimesena kõnele vastanud agendilt lisainfot.

Suurendage kliendirahulolu

Õnnelikud kliendid on ettevõtte üks hinnalisemaid varasid. Personaalse lähenemisega nagu osalejatega kõnede suunamine, tõstate oma klientide õnnetunnet.

Kõnekeskuse eelised

IVR

Kasutage interaktiivset kõnede suunamise (IVR) tehnoloogiat, et suunata oma kliendid teatud osakonnale või agendile. Looge IVR puud, mis on kasutamiseks valmis kõigest minutitega. Defineerides teatud võimaluste komplekti laadides üles tervitussõnumi või lühikese muusikapala saavad teie kliendid teha nende seast valiku ja teie saate pakkuda palju personaalsemat teenindust.

Intelligentne kõnede suunamine

Esmavajalik osa kõnekeskuse tarkvarast on kõnede suunamine, mida tuntakse ka, kui automaatset kõnede jaotamist (ACD). Selle funktsioonid jagavad kõned automaatselt valitud nõudmiste alusel agentidele. LiveAgent toetab kõnede suunamist tuginedes juhuslikule või prioriteediga ülesandele. Rakendades juhuslikku ülesannet jagatakse kõik sissetulevad kõned agentidele juhuslikus järjekorras. Prioriteediga ülesanded maksimeerivad teie agentide saadavust ja minimeerivat ootel olemise aega.

Test attended call transfers for free

Check out how attended call transfers, IVR, and ACD work in practice with our free 14-day trial. No credit card required.

Free trial
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo