Mis on osalejatega kõnede edastamine?
Osalejatega kõnede edastamisel oodatakse kõnede katkestamisega seni, kui kõnele kas vastatakse, sellest keeldutakse või järgmine agent ei vasta. See edastab lihtsalt kõne ühelt agendilt teisele. See tähendab, et agendid ei pea oma kliente ebavajalikult pikaks ajaks ootele panema.
Osalejatega kõnede edastamine hoolitseb selle eest viisakamalt, kui tavaülekanded, kus teie ja klient ei pea, kas talle vastatakse.
Kui klient helistab ja tema kõnet edastatakse agendile, pannakse see hetkeks ootele. Sellel ajal algatatakse kõne veendumaks, et lõppsihtkoht saab vastata. Kui kõnele ei vastata suunatakse see tagasi algupärasele agendile.
Kes kõnede edastamisest kasu saab?
Rahvusvahelised korporatsioonid, suured firmad ja riikide vahelised ettevõtted, millel on mitmed osakonnad ja sajad agendid, kes peavad kõnesid igapäevaselt edastama. Paljud kõned võivad jõuda valedesse osakondadesse või valede agentideni. Siin tuleb mängu osalejatega kõnede suunamine.
Kõnede suunamise eelised
Võtke ühendust kärsitute klientidega
Kärsituid kliente, kes otsivad koheseid vastuseid, saab nüüd teenindada sekunditega, isegi kui nad helistavad valele osakonnale või agendile.
Agentidel on aega valmistuda
Ajal, mil sissetulevat kõne suunatakse teisele agendile, saab klient esimesena kõnele vastanud agendilt lisainfot.
Suurendage kliendirahulolu
Õnnelikud kliendid on ettevõtte üks hinnalisemaid varasid. Personaalse lähenemisega nagu osalejatega kõnede suunamine, tõstate oma klientide õnnetunnet.
Kõnekeskuse eelised
IVR
Kasutage interaktiivset kõnede suunamise (IVR) tehnoloogiat, et suunata oma kliendid teatud osakonnale või agendile. Looge IVR puud, mis on kasutamiseks valmis kõigest minutitega. Defineerides teatud võimaluste komplekti laadides üles tervitussõnumi või lühikese muusikapala saavad teie kliendid teha nende seast valiku ja teie saate pakkuda palju personaalsemat teenindust.
Intelligentne kõnede suunamine
Esmavajalik osa kõnekeskuse tarkvarast on kõnede suunamine, mida tuntakse ka, kui automaatset kõnede jaotamist (ACD). Selle funktsioonid jagavad kõned automaatselt valitud nõudmiste alusel agentidele. LiveAgent toetab kõnede suunamist tuginedes juhuslikule või prioriteediga ülesandele. Rakendades juhuslikku ülesannet jagatakse kõik sissetulevad kõned agentidele juhuslikus järjekorras. Prioriteediga ülesanded maksimeerivad teie agentide saadavust ja minimeerivat ootel olemise aega.
Test attended call transfers for free
Check out how attended call transfers, IVR, and ACD work in practice with our free 30-day trial. No credit card required.
Frequently Asked Questions
Mis on LiveAgent`i osalejatega kõnede suunamine?
Osalejatega kõnede suunamine on LiveAgent`i kõnekeskuse funktsioon, mis võimaldab teie agentidel vajaduse korral kliente erineva osakonna agentidega ühendada.
Kuidas LiveAgent`i osalejatega kõnede suunamine töötab?
LiveAgent`i osalejatega kõnede suunamise funktsioon on programmeeritud ootama kuni agent vastab kõnele/keeldub sellest. Selle tulemusena ei pea klient ebavajalikult kaua ootama. Sellisel moel kõnede edastamine on sujuvam, palju produktiivsem ja üldiselt eelistatud.
Kuidas saate LiveAgent`i osalejatega kõnede suunamisest kasu?
Osalejatega kõnede suunamine tõstab klientide rahulolu, lojaalsust ja parandab agentide töövoogu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.