Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Osakonnad

Mis on kasutajatoe osakonnad?

Kasutajatoe osakond on organisatsiooni osa, mis koosneb konkreetsetest inimestest, kes tegelevad konkreetsete probleemide lahendamisega. Tavaliselt on iga osakonna agentidel eri tasemel toote/teenuse alased teadmised ja erinevad vastutusalad.

Näiteks vastutavad müügiosakonda kuuluvad agendid tavaliselt müügiküsimustele vastamise eest, samal ajal kui tehnilise osakonna agendid vastutavad klientide toodete/teenustega seotud probleemide lahendamise eest.

Osakonnad
Ülevaade osakondadest

Milleks on kasutajatoe osakonnad?

Üldiselt luuakse kasutajatoe osakonnad selleks, et säilitada kasutajatoe töökorraldust. Neid võib võrrelda postkasti siltidega, mida võib leida Gmailis. Nii nagu need Gmaili sildid, tagavad help desk’i osakonnad kliendi päringute hõlpsat leidmist.

Osakonnad

Osakonnad sobivad suurepäraselt ka töövoogude määramiseks erinevate agentide rühmade jaoks.

Mida saab veel osakondadega teha?

  • Piirake juurdepääsu piletitele (ainult selle osakonna agendid saavad vaadata oma osakonna pileteid).
  • Kohandage oma e-posti suhtluse malle.
  • Seadistage vestlus-, telefoni- ja sõnumiteenuste kättesaadavus.
  • Määrake filtrid ja automatiseerimise reeglid (piletite suunamise reeglid).
  • Määrake erinevad e-posti allkirjad, telefoni ja vestlusele vastamise reeglid.
  • Vaadake, kui palju uusi, avatud ja lahendatud pileteid on igas osakonnas.
  • Määrake erinevad protsessid klienditoes.
  • Seadistage klienditoe e-posti aadressid.
  • Määrake teenuste tasemelepingud ja tööajad.

Näiteid kasutajatoe osakondadest

  • Ettevõtte/organisatsiooni osakonnad, mis vastutavad päringute lahendamise eest erinevates valdkondades, näiteks personali-, IT-, raamatupidamis-, müügi-, turundus- või õigusosakondades.
  • Osakonnad, mis vastutavad erinevate toodete/teenuste kohta esitatud päringutele vastamise eest, näiteks klienditoe tarkvara, turundustarkvara või kliendisuhete haldamise tarkvara.

  • Osakonnad, mis vastutavad eri tüüpi klientide, näiteks edasimüüjate, sidusettevõtete, VIP-klientide või partnerite eest.
  • Osakonnad, mis vastutavad klientide teenindamise eest erinevates geograafilistes asukohtades, näiteks Põhja-Ameerikas, Euroopas või Aasias.
Osakonnad-funktsioon-LiveAgent

Millist kasu saan ma kasutajatoe osakondade loomisest?

Osakondade loomine kasutajatoe sees võib olla väga kasulik mitmel põhjusel:

  • Kasutajatoe osakonnad hoiavad teie universaalset postkasti korrastatuna.
  • Osakonnad kajastavad piletite selgeid omanikke
  • Nad tagavad, et agendid vastaksid ainult nendele piletitele, millega nad on kõige paremini varustatud.
  • Kasutajatoe osakonnad vähendavad stressitaset.
  • Osakonnad muudavad varasemate piletite leidmise lihtsaks.
  • Need parandavad agentide tõhusust ja töövoogusid.

Streamline tickets into departments

Organize all incoming tickets by assigning them to specific departments. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free trial

Kuidas luua osakondasid LiveAgent’is

  1. Logige sisse LiveAgent’isse.
  2. Klõpsake nuppu Seaded (hammasratta ikoon vasakul menüüribal.)
  3. Klõpsake Osakonnad.
  4. Klõpsake Loo osakond.
  5. Nimetage enda osakond.
  6. Valikuline: Märkige ruut Lahenda aktiveeritud
  7. Klõpsake Salvesta.
Osakonnad

Kuidas lisada agente osakondadesse

  1. Logige sisse LiveAgent’isse.
  2. Klõpsake nuppu Seaded (hammasratta ikoon vasakul menüüribal.)
  3. Klõpsake Osakonnad.
  4. Valige osakond, kuhu soovite agente lisada ja klõpsake Muuda.
  5. Klõpsake Agendid.
  6. Valige lisatavad agendid, klõpsates lülitit. Kui see muutub roheliseks, on teie agent lisatud. Korrake seda sammu, kuni olete lisanud kõik soovitud agendid. Kui soovite valida kõik agendid, klõpsake lihtsalt nupule LISA KÕIK.
  7. Klõpsake Salvesta.
Osakonnad

Kuidas suunata piletid konkreetsetele osakondadele

  1. Logige sisse LiveAgent’isse.
  2. Klõpsake nuppu Seaded (hammasratta ikoon vasakul menüüribal.)
  3. Klõpsake Automatiseerimine.
  4. Klõpsake Reeglid. 
  5. Klõpsake Loo.
  6. Märkige ruut Aktiive Staatus.
  7. Looge oma reeglile nimi, näiteks “Pileti suunamine Turundus”.
  8. Te võite jätta märkuste osa tühjaks või kirjeldada reeglit üksikasjalikumalt. See väli on lihtsalt teie mugavuse huvides. Märkuse näide võiks olla “See reegel suunab kõik sotsiaalmeedia piletid turundusosakonda”.
  9. Valige muutuja, näiteks Rakenda, kui pilet on loodud.
  10. Klõpsake Tigimusgrupi lisamine.
  11. Valige tingimused vastavalt oma soovile, näiteks “Kui pileti allikas” (ja valige soovitud allikad. Need võivad olla näiteks Facebook, Twitter, Instagram, Viber).
  12. Valige toiminguväljad vastavalt oma soovile, näiteks suunake pilet turundusosakonnale ja määrake kellelegi.
  13. Klõpsake Salvesta.

Oma osakonna tulemuslikkuse jälgimine osakonna aruannete abil

LiveAgent pakub tugevaid raportimis- ja analüüsifunktsioone. LiveAgent’i kasutajad saavad vaadata ja luua osakondade aruandeid, mis näitavad iga osakonna tulemusi vastatud piletite, vestluste, kõnede arvu, agendi edetabeli ja muude andmete põhjal.

Kõiki aruandeid saab liigendada päeva, nädala, kuu, aasta või konkreetse ajavahemiku järgi. Üksikuid kirjeid saab sorteerida ajavahemiku, osakonna, kanali ja agendi järgi. 

Lõpuks saab kõik osakondade aruanded eksportida CSV-failidesse.

Osakonna aruande kuvamisvõimalused (veerud):

  • Silt
  • Vastus
  • Uus vastus keskm. aeg
  • Vastuse avamine keskm.aeg
  • Kõned
  • Vastamata kõned
  • Kõneminutid
  • Vestluse sõnumid
  • Vestlused
  • Vastamata vestlused
  • Vestlusele vastamise keskm.aeg
  • Vestluse keskm.aeg
  • Pole reastatud
  • Pole reastatud %
  • Positiivsed hinnangud
  • Positiivse hinnangu %
  • Negatiivsed hinnangud
  • Negatiivse hinnangu %
  • Saabuvad sõnumid
  • Sissetulevad kõned
  • Lõpetatud kõned
  • Sissetulevad vestlused
  • Lõpetatud vestlused
  • Loodud piletid
  • Lahendatud piletid

Andmete kuvamise viisi valimine

LiveAgent’i osakondade aruandeid saab vaadata järgmiselt:

  • Piirkonna diagrammid
  • Joondiagrammid
  • Tulpdiagrammid
  • Sektordiagrammid
Aruanded-LiveAgent-funktsioon

Osakondade aruannete kasutamine koos APIga

Kasutage LiveAgent REST API, et näidata siltide aruannete väärtusi.

API

Kas mul on vaja kasutajatoe osakondi, kui ma juhin ühe mehe show’d?

Kui olete üksikettevõtja või väga väike organisatsioon, ei ole teil vaja luua osakondi (kui te seda ei soovi.) Kui te seda ei tee, on kõik piletid kõigile teie esindajatele/organisatsiooni liikmetele “kättesaadavad”.

Peter Komornik

LiveAgent ühendab suurepärase reaalajavestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset teenindust oma klientidele.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Kasutajatoe osakondade eelised

Teadlikumad vastused ja õnnelikumad kliendid

Kui piletid suunatakse õigesse osakonda õigele töötajale, on see väga oluline. Asjatundlikud ja kvaliteetset teenust pakkuvad agendid võivad parandada teie klientide klienditoe kogemust ja rahulolu. See omakorda toob kaasa suurema müügi, lojaalsemad kliendid ja positiivse suusõnumi.

Kiirem reageerimise aeg

Kui õige töötaja õiges osakonnas saab kasutajatoe pileti, ei hakka ta sellele vastamiseks aega raiskama. Selle asemel, et otsida vastuseid või konsulteerida kolleegidega, teavad nad kohe, mida öelda probleemi lahendamiseks. See lahendamise protsessi paremaks ja kiirendab vastamise aega, mis omakorda parandab klientide rahulolu.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kommertsi veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.

  • David Chandler

    David Chandler

    Caucasus Communications Service

    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.

Selged vastutusalad ja tõhusamad tööprotsessid

Kui piletid on määratud konkreetsetele osakondadele, on iga pilet arvestatud. Ükski pilet ei jää vastamata ega tähelepanuta. Lisaks sellele, kui iga pilet on määratud osakonnale, ei pea ükski agent otsima läbi piletite postkasti uue pileti leidmiseks ja sellele vastamiseks. Osakonnad loovad selged piletite vastutusalad ja parandavad agentide töövooge ja tõhusust.

Teadmusbaasi ressursid

LiveAgent Product Tour

Kas olete valmis osakondadest kasu saama?

Korraldage kõik sissetulevad piletid, määrates need täna konkreetsetele osakondadele. Oma osakondade loomine meie tasuys 14-päevase prooviperioodi abil on lihtne. Proovige juba täna. Krediitkaarti ei ole vaja.

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo