Mis on määra sedel?
Sedel on suhtlus agendi ja kliendi vahel. Sedelid luuakse ilma omanikuta. Vajalik on määrata sedel õigele klienditeeninduse esindajale või osakonnale ja selle omanikku on võimalik muuta käsitsi. Teadmine selle kohta, kes on vastutav probleemide ning päringute lahendamise ees aitab probleeme vältida.
LiveAgent`is on võimalik pärast vastamist seadistada automaatse sedelite määramise klienditeeninduse esindajale. Kohandage enda kriteeriumid, reeglid ja tingimused konfiguratsioonides ja pange see automaatselt tööle.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.