Mis on määra sedel?
Sedel on suhtlus agendi ja kliendi vahel. Sedelid luuakse ilma omanikuta. Vajalik on määrata sedel õigele klienditeeninduse esindajale või osakonnale ja selle omanikku on võimalik muuta käsitsi. Teadmine selle kohta, kes on vastutav probleemide ning päringute lahendamise ees aitab probleeme vältida.
LiveAgent`is on võimalik pärast vastamist seadistada automaatse sedelite määramise klienditeeninduse esindajale. Kohandage enda kriteeriumid, reeglid ja tingimused konfiguratsioonides ja pange see automaatselt tööle.

Expert note
Määra sedel on oluline suhtlusagendi ja kliendi vaheliseks suhtluseks ning LiveAgent pakub võimalust sedelite automatiseerimiseks ja õigete esindajate määramiseks.

Kuidas LiveAgentis SLA-d seadistada
LiveAgentis SLA-de seadistamine aitab ettevõtetel määrata klienditoe reageerimis- ja lahendusaja eesmärgid ning parandada teenuse kvaliteeti.