Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Määra sedel

Mis on määra sedel?

Sedel on suhtlus agendi ja kliendi vahel. Sedelid luuakse ilma omanikuta. Vajalik on määrata sedel õigele klienditeeninduse esindajale või osakonnale ja selle omanikku on võimalik muuta käsitsi. Teadmine selle kohta, kes on vastutav probleemide ning päringute lahendamise ees aitab probleeme vältida.

LiveAgent`is on võimalik pärast vastamist seadistada automaatse sedelite määramise klienditeeninduse esindajale. Kohandage enda kriteeriumid, reeglid ja tingimused konfiguratsioonides ja pange see automaatselt tööle.

Määra sedel
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Mida tähendab määra sedel?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Sedel on peamine tööriist suhtlused agendi ja klientide vahel. Sedeli määramine tähendab, et sedel tuleb määrata agendile või osakonnale selleks, et tal oleks võimalus sellega tegelema hakata.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas saate LiveAgent`is sedeleid määrata?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent`is saate määrata sedelid agentidele. See võib juhtuda automaatselt pärast seda, kui agent vastab kliendile. Teavituse omanikku saab muuta.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas sedelite määramine on automatiseeritav?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent`is saate määrata sedeleid automaatselt. See juhtub, kui agent vastab kliendile. Lisaks saate kohandada ka oma kriteeriume, reegleid ja konfiguratsiooni tingimusi.” } }] }

KKK

Mida tähendab määra sedel?

Sedel on peamine tööriist suhtluses agendi ning klientide vahel. Sedeli määramine tähendab, et sedel tuleb määrata vastavale agendile või osakonnale selleks, et tal oleks võimalus sellega tegelema hakata.

Kuidas saate LiveAgent`is sedeleid määrata?

LiveAgent`is saate määrata sedelid vastavale agendile. See võib juhtuda ka automaatselt pärast seda, kui agent vastab kliendile. antud teavituse omanikku on samuti võimalik muuta.

Kas sedelite määramine on automatiseeritav?

LiveAgent`is saate määrata sedeleid automaatselt. See juhtub, kui agent vastab kliendile. Lisaks saate kohandada oma kriteeriume, reegleid ja konfiguratsiooni tingimusi.

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo