Teadmine on jõud. Andke oma klientidele võimalus end aidata ja lihtsustage oma agentide igapäevast rutiini, luues nutika ja kohandatava teadmistebaasi.
LiveAgent on enim arvestatud ja aastal 2020 pärjatud #1 klienditoe tarkvaraks väikestele ja keskmistele ettevõtetele. Hoidke oma klientidele lähemale ja aitake neid LiveAgenti abil kiiremini.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Teadmusbaas on üks institutsionaalsete teadmiste allikas, mida Teie ettevõte pakub klientidele ööpäevaringselt, ilma klientidega suhtlemist vajamata. Põhimõtteliselt on see sisukataloog, mis aitab Teie klientidel oma probleemidele lahendusi tõrkeotsingul leida või otsida teavet.
Tänapäeval on see üsna populaarne tööriist tavalistele küsimustele vastamiseks, nii et klientidel pole vaja agentidega ühendust võtta ja asjatult järjekorras oodata. Selle asemel saavad agendid klientidele artiklite loomise abil lihtsalt vastata korduvatele küsimustele.
LiveAgenti teadmistebaas on iseteenindusportaali osa. Seega ei saa Te mitte ainult luua teadmistebaasi artikleid, vaid saate luua ka foorumeid ja lubada oma klientidel jälgida oma päringu olekuid ja ajalugu.
Täitke oma teadmusbaas foorumite, klientide tagasiside kastidega ja kasutage ära piiramatut piletite ajalugu.
LiveAgent ühendab endas suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda parimat klienditeenindust oma klientidele.
Peter Komornik, CEO
Teadmusbaasi platvorm võib üleüldises klienditeeninduses mängida olulist rolli.
Teadmistebaasi artiklid on suurepärane võimalus pakkuda klientidele iseteenindust ööpäevaringselt. Aga mis siis, kui soovite pakkuda sama võimalust oma sisemisele meeskonnale? LiveAgentil on see olemas.
LiveAgenti sisemise teadmusbaasifunktsioon võimaldab Teil kohandada veebiteeki, mis sisaldab teavet liitumisprotsessi, ettevõtte teadmiste, sündmuste, auhindade, uute tutvustuste jms kohta.
Sisemine teadmistebaas toimib samamoodi nagu Teie klientide jaoks. Seega saate teemasid korralikult kategoriseerida ja omada otsingukasti, et Teie töötajad saaksid kohe asjakohast sisu vaadata.
Sisemise teadmistebaasi tööriist ei paranda mitte ainult Teie töötajate tootlikkust ja töövooge, vaid võimaldab ka klienditeeninduse meeskonnal viivitamatult professionaalset abi pakkuda.
LiveAgenti foorum on võimas vahend teadmiste jagamiseks klientide vahel. See on suurepärane koht, kus kliendid saavad oma probleemidega tegeleda ja üksteist aidata ning saada koheseid vastuseid.
Lisaks saavad ettevõtted luua ka sisemisi foorumeid, mis parandavad oluliselt meeskonnatööd. Näiteks võib sisefoorum olla suurepärane vahend kolleegidega lahenduste ja ettepanekute arutamiseks. Lisaks saavad töötajad vaadata varasemaid küsimusi, millele kolleegid on juba vastanud.
Tagasiside on iga ettevõtte oluline ja vältimatu osa. Isegi kui Te seda ei taha, on see endiselt olemas. Teie ettevõte peaks alati nägema kasutajate tagasisidet kui vahendit teenuste/toodete täiustamiseks ja kasvamiseks. Lisaks võimaldab klientidele tagasiside ja soovituste andmine tagada, et nad oleksid kuuldud, parandades lõpuks klientide lojaalsust.
LiveAgent pakub tugevalt kohandatavat ja lihtsasti kasutatavat tagasiside nuppu, veel üks võimas funktsioon, mis palub külastajatel tagasisidet/soovitusi anda. Sel viisil näitab Teie ettevõte, et on avatud klientide tagasisidele ja püüab rahuldada klientide vajadusi.
Oluline on omada võimsat otsingumootoririba, et Teie kliendid leiaksid teavet kiiresti ja lihtsalt. Oma teadmistebaasi sisu korraldamine kategooriate kaupa on suurepärane viis otsingu hõlbustamiseks, kuid enamik kliente ei kuluta selleks aega ühe asjakohase artikli leidmiseks.
Lisaks on oluline meeles pidada, et kvaliteetsetest teadmistebaasi artiklitest ei piisa. Kui külastajad ei leia sobivat sisu, võtavad nad tõenäoliselt tarbetult ühendust Teie kliendiesindajatega. Seetõttu ärge alahinnake teadmistebaasi kvaliteetset otsingufunktsiooni ja vaadake LiveAgenti hõlpsasti kasutatavat otsingu riba mitmete kohandamiste võimalustega.
Tõhusa teadmistebaasi idee on aidata oma kliente asjakohase sisuga. Siiski ei tohiks unustada ka oma töötajaid. Kasutajasõbraliku juhtpaneeli olemasolu teadmiste haldamise tööriistas on veel üks põhifunktsioon, mis võib sageli tähelepanuta jääda.
LiveAgenti kasutajaliides võimaldab Teie agentidel luua uusi artikleid vähese treeninguajaga. Kas olete valmis seda proovima? Proovige the tasuta demo ja vaadake ise.
Veebipõhise teadmistebaasi tarkvaralahenduse loomise mõte on see, et see oleks hõlpsasti otsitav. Kuid mida rohkem sisu Teie ettevõte teeb, seda rohkem võib see muutuda kaootiliseks. Selle tulemusena võimaldab LiveAgent Teil luua kategooriaid nii, et teie kliendid ei eksiks sisusse.
Klienditeeninduse osakonnad peavad tihti jagama failimanuseid oma klientidega, näiteks PDF-id või videoõpetused. Seetõttu on kasulik omada teadmiste haldamise tarkvara, mis mahutab sellist funktsionaalsust – nii et Te ei pea enam vaeva nägema, kui saadate Google’i dokumendi kliendile Google’i draivi kaudu. Selle asemel saate lihtsalt luua asjakohase artikli, mis sisaldab ka faili manust.
Mitmed teadmusbaasid on väga kasulikud, kui Teie ettevõte müüb mitut toodet, kaubamärki või pakub mitmeid sõltumatuid teenuseid. Üks LiveAgenti konto annab Teile võimaluse luua piiramatu arvu teadmusbaase ainulaadse kujunduse, seadete ja sisuga.
Provide your customers with the knowledge they want with stunning guides.
Teadmusbaasi loomine ei pea olema keeruline. Teil tuleb vaid luua spetsiifilised kategooriad, et teadmusbaasi navigeerimine oleks lihtne. Seejärel tuleb kategooriad WYSIWYG redaktori abil sisuga täita. Kujundage sisu eelistatud pealkirjade, värvide, stiilide ja piltidega, et luua parem struktuur artiklitele. Juurdepääsetavus ja ligipääsetavus ei pea olema rasked.
Teadmine tähendab jõudu. Kuid selle klientidele toimetamine ei pea maksma sadu dollareid. Meie hinnakujundus on üles ehitatud seda silmas pidades ja seetõttu on teadmistebaasi süsteem osa meie odavaimast plaanist.
Most Popular
LiveAgentiga jõuavad Teie e-kirjad, vestlused, kõned ja sotsiaalmeedia mainimised kõik ühte universaalsesse postkasti. Lugege rohkem…
Ehitage virtuaalne kõnekeskus oma mitmekanalilise klienditoe lahenduse osaks. LiveAgent tsentraliseerib telefonikõned Teie veebilehelt või lauatelefonilt ühte ainsasse kohta. Lugege rohkem…
Integreeriga oma sotsiaalmeedia profiilid LiveAgenti ning vastakse oma kontolt kommentaaridele, sõnumitele, säutsudele, mainimistele ja märkimistele. Lugege rohkem…
Vaadake meie edulugusid ja tunnustusi, et teada saada, kuidas LiveAgent Teie klienditeenindust suudab edendada ja valmistada rõõmu äripartneritele.
Olge abivalmis isegi võrgust eemal olles
Sujuv klienditeenindus
Ettevõttesisesed teadmised
Saadaval 24/7 aastaringselt
Võimalus iseseisvalt vastuseid otsida
Kõige kiirem klienditeenindus
Kui Teie ettevõte tegutseb rahvusvaheliselt, võib osutuda keeruliseks toe pakkumine ilma täiendavate klienditoe agentide palkamiseta. LiveAgenti teadmusbaasi lahendus on suurepärane võimalus pakkuda iseteenindusvõimalust ööpäevaringselt mitmes riigis.
Kõik mida Teie ettevõte peab tegema, on luua olulised artiklid ja esitada need keeltes, mis nõuavad Teie kliendiabi. See lahendus võib parandada kliendikogemust ja seega ka klientide rahulolu.
Sõltuvalt Teie ettevõtte suurusest saate luua iga keele jaoks kategooria või kui Teil on vaja välja töötada ulatuslikku sisu, soovitame luua mitu teadmusbaasi. Lisaks saate seda taktikat rakendada ettevõtte sisemistes teadmistebaasides.
Seega, kui Teil on rahvusvaheline ettevõte, saate tagada, et Teie töötajad oleksid ettevõtte uudiste, toodete/teenuste värskendustega jne kursis.
Teadmusbaasi tarkvara või tihtipeale tugiteenuse dokumentatsiooni tarkvara püüab, salvestab ning jagab kõiki Teie tähtsaid andmeid ühest klientidele kergesti ligipääsetavast kohast. Veebipõhine iseteeninduse andmebaas pakub kiireimat ja mugavamat abi kõigile, kes Teie toodete kohta teavet otsivad.
Kuna see pakub klientidele tuge ka väljaspool agentide tööaega, võib hästi organiseeritud teadmusbaas säästa hulganisti ettevõtte ressursse.
Kohandamisvalikud, võime luua organiseeritud struktuure ja hõlpsalt lisada uut sisu, on vaid mõned peamistest komponentidest, mida ettevõtted õige teadmusbaasi süsteemi valimisel arvestavad. Hästi valitud teadmiste haldamise tarkvara peaks sujuvalt integreeruma teiste klienditeeninduse kanalitega ning pakkuma meeldivat kogemust Teie klientidele. LiveAgenti teadmusbaasi tarkvara on osa kliendiportaalist, mis on omakorda mitmekanalilise klienditoe tarkvara osa.
Liituge tuhandete ettevõtetega, kes toetuvad klientidega teadmiste jagamiseks LiveAgentile.
LiveAgenti teadmistebaas integreerub mitmete sidekanalitega ja pakub ligi 200 funktsiooni.
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
LiveAgenti klienditoe tarkvara ja reaalajas vestlus
LiveAgent on kohandatav tarkvara, mis aitab ettevõtetel parandada reageerimisaega, tõhusust ja klienditoiminguid, luues parema kliendikogemuse.
LiveAgenti veebiseminar 4: Mitu teadmusbaasi
Meie partnerprogrammiga saate liituda ja alustada LiveAgenti kasutamist. Pakume klientidele mitmesuguseid tarkvaralahendusi, sealhulgas klienditeeninduse ja VoIP telefonisüsteeme.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel