Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Võimendage kliente teadmusbaasi tarkvaraga

Looge hõlpsasti vapustavaid teadmistehoidlaid ja KKK-sid.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
Vaadake seda tegutsemas
Meie kliendid
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Knowledge base software animation
Knowledge base background

Teadmusbaasi tarkvara paremaks iseteeninduseks

Teadmine on jõud. Andke oma klientidele võimalus end aidata ja lihtsustage oma agentide igapäevast rutiini, luues nutika ja kohandatava teadmistebaasi.

LiveAgent on enim arvestatud ja aastal 2020 pärjatud #1 klienditoe tarkvaraks väikestele ja keskmistele ettevõtetele. Hoidke oma klientidele lähemale ja aitake neid LiveAgenti abil kiiremini.

Mis on teadmusbaas?

Teadmusbaas on üks institutsionaalsete teadmiste allikas, mida Teie ettevõte pakub klientidele ööpäevaringselt, ilma klientidega suhtlemist vajamata. Põhimõtteliselt on see sisukataloog, mis aitab Teie klientidel oma probleemidele lahendusi tõrkeotsingul leida või otsida teavet.

Tänapäeval on see üsna populaarne tööriist tavalistele küsimustele vastamiseks, nii et klientidel pole vaja agentidega ühendust võtta ja asjatult järjekorras oodata. Selle asemel saavad agendid klientidele artiklite loomise abil lihtsalt vastata korduvatele küsimustele.

LiveAgenti teadmistebaas on iseteenindusportaali osa. Seega ei saa Te mitte ainult luua teadmistebaasi artikleid, vaid saate luua ka foorumeid ja lubada oma klientidel jälgida oma päringu olekuid ja ajalugu. 

Teadmusbaas on osa keerukast kliendiportaalist

Täitke oma teadmusbaas foorumite, klientide tagasiside kastidega ja kasutage ära piiramatut piletite ajalugu.

Peter Komornik

LiveAgent ühendab endas suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda parimat klienditeenindust oma klientidele.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Teadmusbaasi tarkvara seadistamine nelja lihtsa sammuga

Teadmusbaasi platvorm võib üleüldises klienditeeninduses mängida olulist rolli.

Millised on teadmusbaasi täiendavad funktsioonid

internal knowledge base

Sisemine teadmusbaas

Teadmistebaasi artiklid on suurepärane võimalus pakkuda klientidele iseteenindust ööpäevaringselt. Aga mis siis, kui soovite pakkuda sama võimalust oma sisemisele meeskonnale? LiveAgentil on see olemas.

LiveAgenti sisemise teadmusbaasifunktsioon võimaldab Teil kohandada veebiteeki, mis sisaldab teavet liitumisprotsessi, ettevõtte teadmiste, sündmuste, auhindade, uute tutvustuste jms kohta.

Sisemine teadmistebaas toimib samamoodi nagu Teie klientide jaoks. Seega saate teemasid korralikult kategoriseerida ja omada otsingukasti, et Teie töötajad saaksid kohe asjakohast sisu vaadata.

Sisemise teadmistebaasi tööriist ei paranda mitte ainult Teie töötajate tootlikkust ja töövooge, vaid võimaldab ka klienditeeninduse meeskonnal viivitamatult professionaalset abi pakkuda. 

Foorum

LiveAgenti foorum on võimas vahend teadmiste jagamiseks klientide vahel. See on suurepärane koht, kus kliendid saavad oma probleemidega tegeleda ja üksteist aidata ning saada koheseid vastuseid.

Lisaks saavad ettevõtted luua ka sisemisi foorumeid, mis parandavad oluliselt meeskonnatööd. Näiteks võib sisefoorum olla suurepärane vahend kolleegidega lahenduste ja ettepanekute arutamiseks. Lisaks saavad töötajad vaadata varasemaid küsimusi, millele kolleegid on juba vastanud. 

Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent
Feedback & suggestions feature in help desk software - LiveAgent

Tagasiside & Ettepanekud

Tagasiside on iga ettevõtte oluline ja vältimatu osa. Isegi kui Te seda ei taha, on see endiselt olemas. Teie ettevõte peaks alati nägema kasutajate tagasisidet kui vahendit teenuste/toodete täiustamiseks ja kasvamiseks. Lisaks võimaldab klientidele tagasiside ja soovituste andmine tagada, et nad oleksid kuuldud, parandades lõpuks klientide lojaalsust.

LiveAgent pakub tugevalt kohandatavat ja lihtsasti kasutatavat tagasiside nuppu, veel üks võimas funktsioon, mis palub külastajatel tagasisidet/soovitusi anda. Sel viisil näitab Teie ettevõte, et on avatud klientide tagasisidele ja püüab rahuldada klientide vajadusi.  

Otsinguvidin

Oluline on omada võimsat otsingumootoririba, et Teie kliendid leiaksid teavet kiiresti ja lihtsalt. Oma teadmistebaasi sisu korraldamine kategooriate kaupa on suurepärane viis otsingu hõlbustamiseks, kuid enamik kliente ei kuluta selleks aega ühe asjakohase artikli leidmiseks.

Lisaks on oluline meeles pidada, et kvaliteetsetest teadmistebaasi artiklitest ei piisa. Kui külastajad ei leia sobivat sisu, võtavad nad tõenäoliselt tarbetult ühendust Teie kliendiesindajatega. Seetõttu ärge alahinnake teadmistebaasi kvaliteetset otsingufunktsiooni ja vaadake LiveAgenti hõlpsasti kasutatavat otsingu riba mitmete kohandamiste võimalustega. 

Search widgets feature in Customer portal software - LiveAgent
Liveagent dashboard

Kasutajasõbralik juhtpaneel

Tõhusa teadmistebaasi idee on aidata oma kliente asjakohase sisuga. Siiski ei tohiks unustada ka oma töötajaid. Kasutajasõbraliku juhtpaneeli olemasolu teadmiste haldamise tööriistas on veel üks põhifunktsioon, mis võib sageli tähelepanuta jääda.

LiveAgenti kasutajaliides võimaldab Teie agentidel luua uusi artikleid vähese treeninguajaga. Kas olete valmis seda proovima? Proovige the tasuta demo ja vaadake ise.

Kategooriad

Veebipõhise teadmistebaasi tarkvaralahenduse loomise mõte on see, et see oleks hõlpsasti otsitav. Kuid mida rohkem sisu Teie ettevõte teeb, seda rohkem võib see muutuda kaootiliseks. Selle tulemusena võimaldab LiveAgent Teil luua kategooriaid nii, et teie kliendid ei eksiks sisusse.

Customer loyalty and retention - Knowledge Base - LiveAgent
Attachment in articles feature for Knowledge base articles - LiveAgent

Manused

Klienditeeninduse osakonnad peavad tihti jagama failimanuseid oma klientidega, näiteks PDF-id või videoõpetused. Seetõttu on kasulik omada teadmiste haldamise tarkvara, mis mahutab sellist funktsionaalsust – nii et Te ei pea enam vaeva nägema, kui saadate Google’i dokumendi kliendile Google’i draivi kaudu. Selle asemel saate lihtsalt luua asjakohase artikli, mis sisaldab ka faili manust. 

Mitmed teadmusbaasid

Mitmed teadmusbaasid on väga kasulikud, kui Teie ettevõte müüb mitut toodet, kaubamärki või pakub mitmeid sõltumatuid teenuseid. Üks LiveAgenti konto annab Teile võimaluse luua piiramatu arvu teadmusbaase ainulaadse kujunduse, seadete ja sisuga.

Provide your customers with the knowledge they want with stunning guides.

Multi knowledge base feature in Customer portal software - LiveAgent
Attachment in articles feature for Knowledge base articles - LiveAgent

Võimekas WYSIWYG redaktor

Teadmusbaasi loomine ei pea olema keeruline. Teil tuleb vaid luua spetsiifilised kategooriad, et teadmusbaasi navigeerimine oleks lihtne. Seejärel tuleb kategooriad WYSIWYG redaktori abil sisuga täita. Kujundage sisu eelistatud pealkirjade, värvide, stiilide ja piltidega, et luua parem struktuur artiklitele.
Juurdepääsetavus ja ligipääsetavus ei pea olema rasked.

Õiglane teadmusbaasi tarkvara

Teadmine tähendab jõudu. Kuid selle klientidele toimetamine ei pea maksma sadu dollareid. Meie hinnakujundus on üles ehitatud seda silmas pidades ja seetõttu on teadmistebaasi süsteem osa meie odavaimast plaanist.

Pilet

Pilet

Väikeettevõtetele ja professionaalsetele turustajatele

$15/kuus
Pilet

Pilet+Vestlus

Väikestele ettevõtetele ja professionaalsetele turustajatele

$29/kuus

LiveAgenti teised põhifunktsioonid

Teadmusbaas on kõigest jäämäe tipp. Kasutage oma täielikku potentsiaali LiveAgenti mitmekanalilise kasutajatoe tarkvaraga.

LiveAgentiga jõuavad Teie e-kirjad, vestlused, kõned ja sotsiaalmeedia mainimised kõik ühte universaalsesse postkasti. Lugege rohkem…

Reaalajas vestluse tugi on mis tahes ettevõtte eduka klientide saamise strateegia peamine koostisosa. Lugege rohkem…

Ehitage virtuaalne kõnekeskus oma mitmekanalilise klienditoe lahenduse osaks. LiveAgent tsentraliseerib telefonikõned Teie veebilehelt või lauatelefonilt ühte ainsasse kohta. Lugege rohkem…

Integreeriga oma sotsiaalmeedia profiilid LiveAgenti ning vastakse oma kontolt kommentaaridele, sõnumitele, säutsudele, mainimistele ja märkimistele. Lugege rohkem…

Üle 30 000 ettevõtte ei saa eksida

Vaadake meie edulugusid ja tunnustusi, et teada saada, kuidas LiveAgent Teie klienditeenindust suudab edendada ja valmistada rõõmu äripartneritele.

Milleks teadmusbaasi süsteem?

70% klientidest eelistab enne klienditeenindusega ühendust võtmist ise vastuseid otsida. Häälestage teadmusbaas vaid mõne klõpsuga, looge kategooriad ja artiklid ning kohandage seda vastavalt oma ettevõtte kujundusele.

Business pages

Ettevõtte hüved

Olge abivalmis isegi võrgust eemal olles

Sujuv klienditeenindus

Ettevõttesisesed teadmised

ticketing software powerful collaboration

Klientide hüved

Saadaval 24/7 aastaringselt

Võimalus iseseisvalt vastuseid otsida

Kõige kiirem klienditeenindus

Person speaking multiple languages

Mitmekeelne tugi

Kui Teie ettevõte tegutseb rahvusvaheliselt, võib osutuda keeruliseks toe pakkumine ilma täiendavate klienditoe agentide palkamiseta. LiveAgenti teadmusbaasi lahendus on suurepärane võimalus pakkuda iseteenindusvõimalust ööpäevaringselt mitmes riigis.

Kõik mida Teie ettevõte peab tegema, on luua olulised artiklid ja esitada need keeltes, mis nõuavad Teie kliendiabi. See lahendus võib parandada kliendikogemust ja seega ka klientide rahulolu.

Sõltuvalt Teie ettevõtte suurusest saate luua iga keele jaoks kategooria või kui Teil on vaja välja töötada ulatuslikku sisu, soovitame luua mitu teadmusbaasi. Lisaks saate seda taktikat rakendada ettevõtte sisemistes teadmistebaasides.

Seega, kui Teil on rahvusvaheline ettevõte, saate tagada, et Teie töötajad oleksid ettevõtte uudiste, toodete/teenuste värskendustega jne kursis.

Miks vajavad ettevõtted
teadmusbaasi lahendust?

Teie tunnete oma kliente kõige paremini. Andke neile vajalikku teavet ja keskenduge nende rahulolule.

Clock icon

Abi otsivad rahutud kliendid

Hästi kirjutatud teadmusbaasi artiklid pakuvad kõige kiiremat abi Teie klientidele. Koostage, kujundage ja redigeerige kõiki teadmusbaasi artikleid WYSIWYG redaktori abil.

Lost icon

Eksinud ja segaduses kliendid

Eksinud kliendid võivad Teie tootest lahti öelda. Selle vältimiseks looge oma tugiportaali KKK-d (korduma kippuvad küsimused) ja tehnilised tootejuhendid.

Clock icon

Ülekoormatud klienditugi

Kas soovite pakkuda unustamatut klienditeenindust piiratud ressurssidega? Teadmistebaasi loomisega vähendate sissetulevate meilide ja vestluste koormust.

Mis on teadmusbaasi tarkvara?

Teadmusbaasi tarkvara või tihtipeale tugiteenuse dokumentatsiooni tarkvara püüab, salvestab ning jagab kõiki Teie tähtsaid andmeid ühest klientidele kergesti ligipääsetavast kohast. Veebipõhine iseteeninduse andmebaas pakub kiireimat ja mugavamat abi kõigile, kes Teie toodete kohta teavet otsivad.

Kuna see pakub klientidele tuge ka väljaspool agentide tööaega, võib hästi organiseeritud teadmusbaas säästa hulganisti ettevõtte ressursse.

What is knowledge base software
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Kuidas valida õige teadmusbaasi tööriist?

Kohandamisvalikud, võime luua organiseeritud struktuure ja hõlpsalt lisada uut sisu, on vaid mõned peamistest komponentidest, mida ettevõtted õige teadmusbaasi süsteemi valimisel arvestavad. Hästi valitud teadmiste haldamise tarkvara peaks sujuvalt integreeruma teiste klienditeeninduse kanalitega ning pakkuma meeldivat kogemust Teie klientidele. LiveAgenti teadmusbaasi tarkvara on osa kliendiportaalist, mis on omakorda mitmekanalilise klienditoe tarkvara osa.

Ühinege edukate ettevõtete klubiga

Liituge tuhandete ettevõtetega, kes toetuvad klientidega teadmiste jagamiseks LiveAgentile.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
winners ao2o

Kõik tugikanalid ühe katuse all

LiveAgenti teadmistebaas integreerub mitmete sidekanalitega ja pakub ligi 200 funktsiooni.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

KKK

Mis on teadmusbaasi töötiistad?

Teadmistebaasi tööriistad on vahendid, mis võimaldavad Teie klientidel leida vastused oma küsimustele ilma, et nad peaksid pöörduma klienditoe meeskonna poole. Teadmistebaasid leiate ettevõtte veebisaidilt KKK, foorumite või kuidas-teha artiklite näol.

Mis on teadmusbaasi haldus?

Teadmusbaasi haldus on tarkvara, mis on loodud andmebaaside haldamiseks ja Teie kasutajate toetamiseks. Teadmusbaasid pakuvad kuidas-teha artikleid, KKK-sid ja foorumeid.

Kuidas ehitada teadmusbaasi?

Esimeseks sammuks on otsustada, millist informatsiooni Te oma teadmusbaasi soovite. Seejärel pange paika struktuur ja alustage esimeste artiklite kirjutamist. Lisage visuaalid, nagu pildid, kuvatõmmised ja video õpetused, et teha sisu kasutajasõbralikumaks. Lisage KKK ja foorumid. Avaldage oma teadmistebaas ning saage kasutajatelt tagasisidet ja ettepanekuid, et näha, mida veel täiendada.

Mis on teadmusbaasi tarkvara

Teadmusbaas on osa keerukamast klienditoe lahendusest. Teadmusbaas on veebilehe külastajatele/klientidele mõeldud iseteeninduse vorm. Lisaks saab Teie ettevõte luua artikleid, foorumeid ja ettepanekute tahvleid, et CX-i (kliendikogemust) maksimaalselt täiustada.

Kuidas luua LiveAgenti teadmusbaas?

Igal kontol on tasuta kliendiportaali/teadmistebaasi näide, mida saate oma eelistuste põhjal täielikult kohandada. Kohandamiseks navigeerige jaotisse Kliendiportaal> Üldine> Seaded.

Miks on teadmusbaas oluline?

Teadmusbaasid on olulised, kuna need vähendavad Teie klienditeeninduse agentide töökoormust ning säästavad klientide aega. Selle asemel, et peaks ettevõtetega ühendust võtma ja vastust ootama, saavad kliendid vajaliku vastuse kohe veebist üles otsida, ilma et peaksid kellegagi ühendust võtma.

You Will Be in Good Hands!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo