LiveAgent pakub erinevaid tarkvaralahendusi, mis võimaldavad ettevõtetel pakkuda paremat klienditeenindust. Lisaks on võimalik lihtsalt lisada manuseid artiklitele ja luua oma kliendikogukond. Tasuta prooviversioonid ja mitmed erinevad võimalused muudavad LiveAgenti atraktiivseks valikuks ettevõtetele.
Ettevõtted kasutavad üha enam ennetavat klienditeenindust, mis võib parandada kasutajakogemust, klientide rahulolu ja müügivõimalusi. Proaktiivne vestlus käivitub ettevõtte poolt, erinevalt reaktiivsest vestlusest. Ennetavaid vestluskutseid saab kohandada vastavalt konkreetsele külastajateabele ja käitumismõõdikutele. Korrektne ajastus, lihtne vastuvõtmine või tagasilükkamine, sihtimine strateegilistele lehtedele ja kohandatud sõnumid on parimad tavad. Antud tekstis leidub erinevaid proaktiivse vestluse näiteid vastavalt erinevatele stsenaariumidele.
Tekst tutvustab LiveAgenti kui parimat reaalajas vestluse alternatiivi sotsiaalmeedia klienditoe, piletisüsteemi ja kõnekeskuse jaoks. Kliendid saavad võrrelda LiveAgenti teiste platvormidega ning valida soodsaima hinnaga lahenduse, mis vastab nende vajadustele. Süsteemi installimine võtab aega, kuid pärast saavad kliendid otse oma kontole ligi. LiveAgenti müügimeeskond on saadaval, et anda lisainfot ja korraldada demoed. Samuti sisaldab see tekst mitmeid sisselogimise ja küpsiste seadeid.
Pakub automatiseeritud marsruutimist, kõnekeskuse juhtimist, järjekordade haldust ja e-posti haldamist. Annab võimaluse jälgida külastajate veebikäitumist ja pakub mitmekanalilist suhtlust. Sisaldab reaalajas vestlust, analüütika juhtpaneeli ja iseteenindusportaali. Pakub teenustasemeleppe haldamist ja sotsiaalmeedia integratsioone nagu Facebook.
LiveAgenti kasutamine on aidanud erinevatel ettevõtetel suurendada kliendirahulolu ja müüki, parandada vastamise kiirust ning võimaldada sujuvamalt klientidega suhelda. LiveAgent pakub funktsionaalsust erinevate kanalite, sh e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimiseks ning on kulutõhus alternatiiv teistele sarnastele süsteemidele. Ettevõtted, kes on LiveAgenti kasutanud, on olnud rahul lahendusega ning kiitnud selle professionaalset lähenemisviisi klientidele.
Avastage parim reaalajas vestluse alternatiiv
Uurige erinevaid alternatiive sotsiaalmeedia klienditoe, piletisüsteemi ja kõnekeskuse jaoks ning võrrelge LiveAgenti teiste platvormidega. Leidke soodsaim hinnaga lahendusi, mis vastavad teie vajadustele ning suurendavad klientide rahulolu ja müüki. Turul on saadaval mitmeid parimaid alternatiive, mis põhinevad kasutajahinnangutel, hinnakujundusel, funktsionaalsusel ja kasutusmugavusel.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel