Kas olete tüdinenud igavast piletisüsteemi tarkvarast? Meie samuti. LiveAgenti abil jõuavad Teie e-kirjad, vestlused, kõned, sotsiaalmeedia mainimised ja muud kanalid ühte universaalsesse postkasti ning täiustatud automatiseerimisreeglite ja integratsioonide abil lõpeb Teie klienditeeninduse õudusunenägu, klõpsates lihtsalt nupul “Registreeru”.
Edastame andmeid läbi masina...
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
00:00/03:20
Piletisüsteem muudab klientide päringud piletiteks, mida saab hõlpsasti klienditoe meeskonna vahel jagada. See võib oluliselt parandada piletihaldust, sest klienditoe esindajad pääsevad tõhusalt kliendipäringutele ligi ning saavad neid lahendada ühest kohast.
00:00/02:24
LiveAgenti piletisüsteemi tarkvara jälgib automaatselt ja muudab kõik Teie klientide probleemid piletiteks. Iga sissetulev suhtlusviis muudetakse mugavuse ja ülesannete haldamise huvides piletiteks. Kasutajaliides on kohandatav ja intuitiivne.
Täiustage oma veebisaiti ja alustage vestlusi külastajatega läbi kaasaegse sõnumsidetarkvara. Võimsa tööriista abil suurendate klientide lojaalsust, tagades vestlustaotlustele kiire reageerimisaja. Vaadake, mida saavad Teie kliendid ja klienditeenindusmeeskonnad LiveAgentilt.
Täiustage kliendi teekonda:
LiveAgent on IT piletisüsteemi tarkvara, mis ühendab mitu kanalit, nagu meilid, vestlused, kõned ja sotsiaalmeedia, et pakkuda Teie klientidele terviklikku klienditeenindust. Kuid see pole veel kõik. LiveAgent pakub kliendiportaali koos mitme teadmusbaasi toega, foorumeid ja klientide tagasisidet ning ettepanekuid. Avastage, mida kõige arenenumal klienditoe piletisüsteemil Teie organisatsioonile pakkuda on.
Kõik-ühes lahendus
Hübriidpiletisüsteem
Sissetulev pilet võib tulla mis tahes kanalist iga kord, kui klient võtab ühendust toega. LiveAgent organiseerib kogu suhtluse, nii et puudub vajadus pikkadeks otsinguteks. Hoidke kõik kliendi nõudmised ühesklienditoe piletilõimes, olenemata sellest, kas see pärineb meilist, reaalajas vestlusest või sotsiaalmeediast.
Meeskonnasuhtlus
Efektiivne töövoog
Kasutage konserveeritud vastuseid, et vastata klientide piletites korduma kippuvatele küsimustele ja lühendada agentide vastamisaega. Klienditoe meeskond suudab levinud probleeme oluliselt kiiremini lahendada ja keskenduda keerukamatele klientide päringutele. Keskenduge sellele, mis Teie tähelepanu vajab.
Teadmiste haldamine
Uurige, kuidas piletisüsteem aitab Teil käsitleda klientide taotlusi, suurendada klientide hoidmist või parandada kliendirahulolu
Rahuldage kliente
Rahuldage oma kliente piletisüsteemiga, mis aitab Teil vastata kiiremini ja teadlikumalt. Pakkuge oma klientidele mugavust ja vastake üle mitme kanali, hoides samal ajal kõik korrastatuna.
80%
eeldab kiirust ja mugavust
Enamik kliente peab klienditeeninduse olulisteks elementideks kiirust, asjatundlikku abi, mugavust ja sõbralikkust.
Suurendage investeeringutasuvust
Kliendid hindavad head klienditeenindust igas ettevõtte valdkonnas. Suurendage oma tulusid kiire ja usaldusväärse toega, vähendades samal ajal klienditeenindusosakonna kulusid ühe spetsiaalse klienditoe piletisüsteemi abil.
86%
on nõus maksma hea teeninduse eest
Vähendage oma kulusid, teenides samal ajal rohkem. Kliendid on alati nõus suurepärase klienditeeninduse eest rohkem maksma.
Võitke lojaalsust
Tänulikud kliendid hindavad alati head teenindust ja klienditoe agentide asjatundlikku abi. Parandage oma klienditeenindust ajal, mil piletite maht on suur, ja looge suurepärase suhtluse abil tugev klientide lojaalsus.
73%
Kõrgem rahulolumäär
Pakkuge isikupärastatud vestlusi ja rõõmustage oma kliente. Meie täisfunktsionaalne reaalajas vestluse tarkvara aitab Teil saavutada klientide rahulolu ja suurepärase agentide kogemuse.
Parim hind
Ei mingeid lepinguid ja varjatud tasusid – ainult igakuine arveldus. Täiesti läbipaistev hinnakujundus, iga kuu arveldatakse ainult tegeliku kasutamise eest. Valige õige plaan ja hakake pakkuma parimat kliendituge.
Most Popular
Peamised leiud
Uurige rohkem klienditoe mõjust klientidele ja Teie ettevõttele. Vaadake klienditoe statistikat ja saage leidudest kasu. Peamised uurimisvaldkonnad hõlmavad mõju ärile, võtmestatistikat klienditoe kanalite kohta ja klientide käitumist erinevates olukordades.
ja palju muud…
reaalajas vestluse agentidest vajavad vajaliku teabe saamiseks mitut süsteemi. CCW Digital
Pakkuge parimat klienditeenindust ja organiseerige oma päringud piletisüsteemiga
Edastame andmeid läbi masina...
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Tutvuge piletisüsteemi lahendustega ja tutvuge tarkvara kohustustega. Nende hulka kuuluvad baashinnad, tarkvara- või riistvaranõuded, sisseehitatud funktsioonid, integratsioonid, toetatud kliendisuhtluskanalid ja isegi klienditugi klienditoe kasutajatele. Kui olete kogu olulise teabe kätte saanud, saate teha teadliku otsuse, milline tarkvara on Teie olukorra jaoks parim.
Ettevõtte jaoks parima piletisüsteemi tarkvara valimisega seotud kõige levinumad probleemid hõlmavad hinnavalikuid. Piletisüsteemi tarkvara hinnad sõltuvad mitmest tegurist, nagu põhilised funktsioonid, kohandatud integratsioonid, töökindlus ja palju muud. Kaaluge kindlasti kõiki neid võimalusi ja võrrelge hinnatasemeid, et tagada omale vajaliku tarkvara hankimine ilma üle maksmiseta.
Iga klienditoe tarkvara peaks pakkuma oma kasutajatele suurepärast tuge. Seetõttu on kasutajasõbralikud iseteeninduse ja otsekontakti võimalused hädavajalikud. LiveAgenti kliendid saavad igal ajal ühendust võtta meie ööpäevaringse tugiliiniga e-posti, reaalajas vestluse või telefoni teel. Iseteenindusvõimalusi saate sirvida ka meie väliste kliendi teadmusbaaside kaudu.
Pakkuge suurepärast klienditeenindust tööriistade valikuga, mis aitavad Teil jõuda iga olulise kliendikanalini. Näiteks andke oma klientidele võimalus Teiega ühendust võtta e-posti, reaalajas vestluse või kõnede kaudu või isegi kasutades sotsiaalmeediat. Pakkudes lisaks kliendiportaali ja välist teadmusbaasi, saate tagada, et Teie kliendid leiavad oma eelistatud valiku.
Kas olete saabuvate päringutega üle koormatud? Iga hea piletisüsteemi tarkvara aitab Teil vajaduse korral mastaapi suurendada ja luua ruumi rohkematele klienditoe agentidele. See töötab ka vastupidi. Võite minna madalamale versioonile, kui tunnete, et maksate rohkem funktsioonide eest, mida Te ei kasuta.
Teie klienditoe meeskonnal peaks olema kõik vajalik toe pakkumiseks. Tarkvara piirangud ei pea tingimata olema halb asi, eriti klienditoe jaoks, mis ei nõua kõiki pakutavaid tööriistu ja funktsioone. Kaaluge kõike, mida vajate, ja valige õiglase hinna eest parimad võimalused.
Klienditeeninduse esindajad peaksid töötama ühtse üksusena. Kasutage ära klienditoe koostöö tööriistu, jagage kliendiprofiile ja tehke klientidega seotud probleemide lahendamisel hõlpsasti koostööd. Igaüks võib osaleda. LiveAgent suudab Teid aidata märkmete, siltide ja kontaktteabe ning vajadusel ka kliendi piletite poolitamisega.
Soovitatav kõigile, kes soovivad pakkuda suurepärast klienditeenindust igas kanalis
LiveAgent on suurepärane üldotstarbeline klienditoe süsteem, mis suudab toime tulla peaaegu igat tüüpi klienditeenindusega. Tarkvara on varustatud e-posti, reaalajas vestluse, kõnekeskuse, sotsiaalmeedia ja teadmistebaasiga kliendiportaali toega. LiveAgent pakub ka mitmesuguseid tootlikkuse funktsioone, analüütikat ja suurt hulka integratsioone muu kasuliku tarkvaraga. Lisaks on LiveAgenti klienditoe esindajad kõigile kättesaadavad 24/7.
LiveAgent pakub nelja plaani, millel on erinevad funktsioonid ja juurdepääs suhtluskanalitele. Valige õiglase hinna eest selline, mis vastab kõige paremini Teie vajadustele. Lisaks saate alati osta eraldi funktsioone ilma oma plaani uuendamata.
Tasuta $0 agendi kohta/kuusMeie tasuta konto pakub piletisüsteemi funktsioone, mis teenivad teid hästi, kui Te ei soovi pakkuda laiaulatuslikku kliendituge.
Pilet $15 agendi kohta/kuusLiveAgenti piletisüsteem, mis saab hakkama kogu Teie meilisuhtlusega. Plaan sisaldab kasulikke piletisüsteemi funktsioone, mis aitavad Teie igapäevaseid tegevusi, ning kliendiportaali välise ja sisemise teadmusbaasiga.
Pilet + Vestlus $29 agendi kohta/kuusLisage oma veebisaidile lisandina turu kiireim reaalajas vestluse vidin. Hankige oma piletisüsteemile lisaks kiire ja populaarne suhtluskanal. Samuti saate omale võimsa veebisaidi jälgimise ja muid suurepäraseid vestluse funktsioone.
Kõikehõlmav $39 agendi kohta/kuusMeie kõikehõlmav pakett sisaldab kõike eelmistes pakettides mainitut ja lisab kõnekeskuse võimalused piiramatute kõnesalvestuste, IVR-puude ja videokõnedega. Kaasatud on ka sotsiaalmeedia mitme kanali tugi, et saaksite lisada oma Facebooki, Instagrami, Twitteri ja Viberi kontosid.
LiveAgentil on tuhandeid kliente erinevatest ärivaldkondadest ja tööstusharudest üle maailma. Klientideks on igas suuruses eraisikud ja ettevõtted. LiveAgent on mitme kanaliga klienditugi, mis võimaldab Teil pakkuda tuge kõigi oluliste kliendikanalite kaudu. Meie piletisüsteemi tarkvara aitab Teil hallata e-kirju, reaalajas vestlust, kõnesid, sotsiaalmeediat ja kliendiportaali teadmusbaasiga. Kõike toetab enam kui 130 funktsiooni ja saate luua üle 195 integratsiooni muu tarkvaraga. LiveAgent pakub igale kliendile ka ööpäevaringset kliendituge.
https://www.liveagent.com/alternatives
Soovitatav kõigile, kes otsivad lihtsasti kasutatavat mitmekülgset klienditoe tarkvara
Nagu ka LiveAgent, pakub ka Zoho Desk taskukohase hinnaga kõikehõlmavat klienditoe lahendust. Sellel puuduvad mõned funktsioonid, nagu geosihtimine või veebisaidi külastajate jälgimine, kuid see paistab silma kõigega, mida see klientidele pakub. Zoho Desk on tänapäeval üks kõige kindlamaid ja usaldusväärsemaid kasutajatugesid.
Zoho Deski kliendid on Daimler, McAfee, RioTinto, Rogers, Essilor, Cummins ja Lycamobile.
Tasuta $0/kuusTasuta pakett sisaldab kolme agenti ning pakub piletisüsteemi funktsioone ja tugifunktsioone, nagu SLAd, privaatne teadmusbaas, abikeskus ja mobiilirakendused.
Standard $14/kuusSisaldab täiustatud piletisüsteemi põhifunktsiooni, sotsiaalseid ja kogukonna kanalid ja juurdepääsu integratsioonidele. Sellel on ka palju lisafunktsioone, mis täiustavad klienditoe tuge.
Professional $23/kuusProfessionaalne plaan sisaldab mitme osakonna piletisüsteemi, telefonisidet, aja jälgimist, agentide kokkupõrke tuvastamist ja muid väärtuslikke funktsioone, mis täiustavad Teie Zoho Deski veelgi.
Enterprise $40/kuusKalleim plaan sisaldab reaalajas vestlust ja Zia't – tehisintellekti tuge. See plaan sisaldab kõiki saadaolevaid Zoho Deski funktsioone, nagu mitmetasandiline IVR, kohandatud funktsioonid, mitu tööaega ja palju muud.
Zoho Desk on üks enimkasutatavaid klienditugesid maailmas. See aitab tuhandetel klienditugedel pakkuda fantastilist tuge. Zoho Desk sobib enamiku suurusega ettevõtetele ja pakub suurepärast lahendust enamikule klienditugedele. Plaanid sisaldavad mitmesuguseid kasulikke funktsioone ja eraldi kliendikanaleid, mida ettevõtted saavad kasutada olenevalt sellest, mida nad vajavad. Lisaks pakub Zoho Desk õiglast hinda ja töökindlust.
LiveAgent vs Zoho Desk võrdlus
Soovitatav neile, kes otsivad reaalajas vestlusele keskenduvat kliendituge
HappyFox loob kasutajatoe ja spetsiaalse reaalajas vestluse äritarkvara, mis on tulvil erinevaid funktsioone. Rakendus on saadaval nii Maci kui ka Windowsi operatsioonisüsteemidele, aga ka Androidi, iPhone’i ja iPadi seadmetele. HappyFoxi saab kasutada piletite haldamiseks, veebisaidi külastajatega vestlemiseks ja nende lehe aktiivsuse jälgimiseks.
HappyFoxi klientide hulka kuuluvad Sennheiser, Whirlpool, M4Research, Power Quality Consultants, ORD Capital ja Rockhursti ülikool.
HappyFoxi hinnakujundus algab 29 dollarist kuus. See võib suureneda sõltuvalt plaanist, mille kasuks otsustate. HappyFox pakub valikut nelja plaani vahel.
MightyMighty plaan pakub selliseid funktsioone nagu omnikanali piletite loomine, teadmusbaas, migratsiooniabi ja SLA haldus.
FantasticFantastic plaan pakub kõike alates Mighty plaanist, lisaks on lisatud mitme kaubamärgi kasutajatugi, kohandatud piletijärjekorrad, ööpäevaringne e-posti tugi, valikuline EL-i andmekeskus ja SLA rikkumise teavitus.
EnterpriseLisaks kõigele eelnevast kahest plaanist pakub Enterprise plaan ennetavat agentide kokkupõrget, ülesannete ja varade haldamist, ööpäevaringset meili- ja vestlustuge ning tööaja SLA-d.
Enterprise PlusEnterprise Plus plaan pakub kõiki eelmiste plaanide võimalikke funktsioone ja lisab agendi skriptimise, 2 TB manuste salvestamise, kõigi aegade aruandlusajaloo, ööpäevaringse toe e-posti, vestluse ja telefoni teel ning kliendiedu halduri.
HappyFox on tuntud kasutajatoe ja vestlusrakendus, mis sobib ettevõtetele, kes vajavad kõnekeskuse võimalusi. Seda kasutatakse kogu maailmas ning see pakub mugavust ja töökindlust. HappyFox pakub igas plaanis sadu funktsioone koos hõlpsasti kasutatava liidesega. Seda kasutab üle 12 000 ettevõtte üle maailma.
Soovitatavinimestele, kes otsivad paindlikku ja usaldusväärset kasutajatoe lahendust
Zendesk on veel üks turu levinumaid ja üks kõige põhjalikumaid kasutajatoe lahendusi. Veidi kõrgema hinnaga Zendesk on mõeldud klienditoe töölaudadele, mis ootavad tipptasemel teenust, sõltumata hinnast. Saate klientidega ühendust pidada ülitähtsate kanalite kaudu, mida toetavad esmaklassilised funktsioonid.
Zendeski klientide hulka kuuluvad Dropbox, Etsy, Nokia WiFi Help Center, League of Legends, Kickstarter Support, Zoom Helper või Ultimate Ears Help Center.
Foundational support 19€ agendi kohta/kuusSisaldab olulist tuge meili, Facebooki ja Twitteri jaoks.
Suite team 49€ agendi kohta/kuusSuite team plaan pakub piletisüsteemi ja sõnumeid veebis, mobiilis ja sotsiaalmeedias. Lisaks saate juurdepääsu automatiseerimisele, töövoogudele, kuni 50 tehisintellektil töötavale automatiseeritud vastusele, ühendatud agendi tööruumile, rakendustele ja integratsioonidele ning muudele kasulikele funktsioonidele.
Suite growth 79€ agendi kohta/kuusLisaks eelmise plaani funktsioonidele saate lisaks muudele funktsioonidele juurdepääsu kliendiportaalile, AI-põhisele teadmistehaldusele, kohandatavale piletipaigutusele, SLA haldusele ja mitmekeelsele toele.
Suite professional 99€ agendi kohta/kuusSuite professional plaan sisaldab kõiki eelmiste plaanide funktsioone ja lisab agentide oskustel põhineva vestluste suunamise, kogukonna foorumid, privaatsed vestluslõimed, täiustatud häälevõimalused, kohandatavad juhtpaneelid ja palju muud.
Zendeski kasutab umbes 170 000 klienti üle maailma. Need on mis tahes suuruse või valdkonna ettevõtted, mis vajavad usaldusväärset klienditoe lahendust. Zendesk on üks funktsioonirikkamaid lahendusi, mida kallima hinna eest saada võimalik. See pakub tipptasemel teenust, suurepärast kasutatavust ja probleemivaba kogemust.
Soovitatavneile, kes eelistavad lihtsust tavaliste kasutajatoe funktsioonidega
Teamsupport on piletisüsteemi tööriist, millel on kliendihalduse võimalused ja palju integratsioone. See on suurepärane tarkvara koostööks ja meeskonnatööks, toodete ja laoseisude haldamiseks, aga ka analüütikaks.
Teamsupporti kliendid on Asure Software, ICANotes, Form I-9 Compliance, Multi-Systems, Suntell või RealPlus.
Klienditeenindus Plaanid hõlmavad piletihaldust, klientide iseteenindust, teadmusbaasi, koostööd, CSAT-i, kliendituge, API-d, SLA haldust ja palju muid kasulikke funktsioone.Teamsupporti hinnakujundusTeamsupporti hinnakujundus pakub hinnapakkumisel põhinevaid plaane, mille hinnad algavad 50 dollarist kuus. Lisaks saate valida Essential, Professional ja Enterprise plaanide vahel, mis pakuvad erinevaid funktsioone Teamsupporti iga osa jaoks.
Reaalajas vestlus
Olenemata sellest, millise plaani valite, võib reaalajas toimuva vestluse põhifunktsioonidena olla CRM-i ja kasutajatoe integreerimine, turvalisus, mitme kanaliga juhtumite haldamine ja standardtugi. Suuremate plaanidega saate hankida lisafunktsioone ja vestlusroboteid, täiustatud turvalisust, liitumisteenuseid või isegi preemium tuge.
Kliendiedu
Plaani funktsioonid hõlmavad tellimuste tulude haldamist, klientide tervise profiili, klientide segmenteerimist, e-posti integreerimist, CSM-i tootlikkuse jälgimist ja palju muud.
LiveAgent vs Teamsupport võrdlus
Soovitatavinimestele, kes soovivad kohandatavat üldotstarbelist klienditoe tarkvara
Freshdesk on veel üks mitmekülgne klienditoe tööriist, millel on võimsad funktsioonid ja võimalus lisada kõik olulised kliendikanalid ühte süsteemi. See on üks populaarsemaid klienditoe lahendusi kogu maailmas.
Freshdeski klientide hulka kuuluvad Bridgestone, Lesley ülikool, Pearson, Exabytes, Decathlon, Hired või 360training.com.
TasutaTasuta pakett sisaldab meili & sotsiaalne piletisüsteem, piletite väljasaatmine, teadmusbaas, piletitrendi aruanne, andmekeskuse asukoht ja meeskonna koostöö funktsioonid.
Growth 15€ agendi kohta/kuusSee plaan sisaldab kõike alates tasuta paketist ja lisafunktsioonidest. Automatiseerimine, kokkupõrgete tuvastamine, tururakendused, klienditoe aruanne, SLA & tööaeg ja muud kasulikud funktsioonid.
Pro 49€ agendi kohta/kuusKõik eelmistest plaanidest ja lisab kohandatud aruanded & armatuurlauad, laiendatavad API piirangud, CSAT-uuringud, kohandatud rakendused, mitmekeelne teadmusbaas, mitu toodet ja palju muud.
Enterprise 79€ agendi kohta/kuusEnterprise plaan sisaldab kõike eelnevalt mainitud ja lisab oskustepõhise marsruutimise, sandboxi, auditi logi, agentide vahetused, IP-vahemiku piirangu, e-posti roboti, abiboti, automaatse triaaži, artiklite soovituse, robo-abi ja palju muud.
Freshdeski kasutavad väikesed ja keskmise suurusega ettevõtted kogu maailmas tänu selle täisfunktsionaalsele klienditoele, mis toetab peaaegu kõiki olulisi kliendikanaleid. See on ka väga kohandatav ja kohandub agendi töövooga.
LiveAgent vs Freshdesk võrdlus
Soovitatavinimestele, kes otsivad võimsat CRM-i piletitarkvara ja kasutajatuge ühes lahenduses
HubSpot Service Hub on osa HubSpoti laiemast eraldiseisvate äritööriistade paketist. See pakub kõigi suuremate sidekanalite tuge ühel klienditoe platvormil koos kõigega alates piletisüsteemist kuni VoIP-kõnedeni.
HubSpoti klientide hulka kuuluvad Chargebee, iZooto, POSist, Truegrowth, Roambee, E-Zest või Niswey.
Starter 41€ kuusStarter plaan eemaldab reaalajas vestlusest, koosolekute ajakavadest, dokumentidest ja üks-ühele meilidest brändingu. Plaan sisaldab jagatud postkasti, meeskonna e-posti, piletite torustikku, lihtsat piletite automatiseerimist, lihtsaid roboteid, helistamist, Slacki integreerimist, malle ja muid kasulikke funktsioone.
Professional 331€ kuus viie tasulise kasutaja eestProfessionaalne plaan lisab kasutajatoe automatiseerimise, piletite marsruutimise, välise teadmistebaasi, videomajutuse, standardse kontaktide hindamise, prognoosimise, kliendiküsitlused, kohandatud aruandluse ja palju muud.
Enterprise 1104€ kuus kümne tasulise kasutaja eestEnterprise plaan sisaldab kõike varasematest plaanidest ja lisab kasutajarolle, hierarhilisi meeskondi, väljataseme õigusi, arvutatud atribuute, kirje kohandamist, vestluste andmeid, eesmärke, mänguraamatuid ja palju muud.
Hubspot pakub laia valikut lahendusi, sealhulgas turunduslahendust, kliendisuhtluskeskust ja müügilahendust. Hubspot ei ole kõik-ühes lahendus, kuna nad müüvad oma tooteid eraldi liitumisplaaniga. Hubspot Service Hub on spetsiaalne klienditeenindusplatvorm, mis aitab kasutajatel pileteid hallata ja soovi korral teiste lahendustega ühendada.
LiveAgent vs HubSpot Service Hub comparison
Soovitatav neile, kes soovivad võimsat IT haldustööriista koos klienditoe võimalustega
Solarwinds pakub laia IT halduslahendust koos oma klienditoe platvormiga, mis keskendub piletsüsteemi portaalile ja vestlusele. See on ideaalne pakett ettevõtetele, kes peavad keskenduma võrguhaldusele, infrastruktuuri jälgimisele ja muudele tehnilistele teenustele.
Solarwindsi kliendid on AT&T, Ford Motor Company, CBS, MasterCard, Nestle, Blue Cross ja Blue Shield.
Team $19 kasutaja kohta/kuusSee plaan sisaldab juhtumite haldamist, teenindusportaali ja piiramatut arvu taotlejaid.
Business $39 kasutaja kohta/kuusLisaks eelmise plaani funktsioonidele sisaldab äriplaan teenuste kataloogi, muudatuste haldust, SLA-d, rühmi, kohandatud rolle, rahvusvahelistumist ja reaalajas ööpäevaringset vestlustuge.
Professional $69 kasutaja kohta/kuusProfessionaalne plaan lisab rohkem funktsioone, nagu kohandatud väljad ja vormid, täiustatud automatiseerimine, võrgutuvastus, lepingute haldamine, litsentside järgimine, ajastatud aruanded, juurdepääs API-le ja täiendavad tugivõimalused vestluse, telefonile või e-postile.
Enterprise $89 kasutaja kohta/kuusEnterprise plaan sisaldab kõiki eelmiste plaanide mainitud funktsioone ning lisab visuaalse CMDB ja sõltuvuse kaardistamise, mitmefaktorilise autentimise, sisselogimisteenused ja kuni 1500 API kõnet kasutaja kohta minutis.
Solarwinds pakub klienditeenindusplatvormi, mis keskendub peamiselt ettevõtetele, mis tegelevad võrguhalduse ja IT infrastruktuuriga. See muudab selle ideaalseks IT teenuste meeskondadele, kes peavad tegelema kasutajate võrgu ja IT infrastruktuuri probleemidega.
LiveAgent vs Solarwinds võrdlus
LiveAgent pakub nüüdisaegset süsteemi, mis saab hakkama iga olulise kliendikanaliga. Iga kliendi kanal ja võimas tööriist on varustatud täiustatud funktsioonidega, mis aitavad Teil sissetulevaid pileteid kiiresti ja usaldusväärselt lahendada. Ühendage ka teised rakendused LiveAgentiga tänu meie integratsioonidele ja looge oma agentidele ülim klienditeeninduskeskus. Me hoolime klientide lojaalsusest ja seetõttu saate meie klienditoe meeskonnaga kõike arutada ööpäevaringselt. Hankige juurdepääs meie lahendusele õiglase hinna eest ja saate oma raha eest parima väärtuse.
Kui Te ei soovi keskenduda ainult valmis vastustele, peaksid Teie töötajad olema koolitatud nii piletisüsteemi kui ka klienditoe põhitõdede ja edasijõudnute valdkonnas. Seetõttu peaks piletisüsteemi tarkvara olema kõigile hõlpsasti õpitav isegi keerukate sündmuste korral ja aitama Teie agentidel õppida kasutama täisfunktsionaalset kasutajatoe tarkvara. LiveAgenti süsteem pakub käepärast alustamise juhendit, mis õpetab kuidas kõike seadistada ja alustada. Meie veebisaidil on ka akadeemia. See on täis artikleid, mis hõlmavad kogu klienditoe süsteemide spektrit, nagu piletimüük, reaalajas vestlus, kõnekeskus ja palju muud. Lisaks võib see aidata Teie agentidel õppida saama täieõiguslikeks klienditoe ekspertideks ja usaldusväärseteks klienditeenindajateks.
Kliendiga suhtlemine ei nõua alati kõiki Teie käsutuses olevaid tööriistu, kanaleid või funktsioone. Erinevad ettevõtted nõuavad piletisüsteemi probleemide osas erinevaid lahendusi. Ülemaksmine funktsioonide eest, mida Te kunagi ei kasuta, võib vähendada agendi tootlikkust ja põhjustada probleeme Teie klienditeenindusplatvormiga. Kasutage kindlasti kõiki tasuta prooviversioone, et teada saada, mis Teie jaoks sobib ja mis mitte.
Prooviperioodid on olulised, kuna need võimaldavad meil proovida süsteemi ja selle funktsioonidega liidest. Ärge jätke tasuta prooviperioodi vahele uhke jutu pärast, sest lugesite veebisaidil olevat teavet. Tasuta prooviversioonid võimaldavad Teil proovida põhifunktsioone ja näitavad, kuidas igapäevases klienditoes keeruliste sündmuste ja olukordadega toime tulla.
Hetkel võib piisata klienditoe liidesest koos funktsioonidega, mille eest Te praegu maksate, kuid kas olete mõelnud, mis kõrgemale versioonile üleminekul juhtub? Enamik piletisüsteeme pakub erinevaid tasulisi plaane, mis tulevad koos mõne funktsiooniga või ilma selleta. Valige kindlasti kohandatava kasutajaliidesega lahendus, mis võimaldab Teil vajadusel täiendada ja oma vajadusi rahuldada.
Klienditoe piletisüsteemi tarkvara hind võib ulatuda tasuta paketis kuni väga kallini. See sõltub paljudest teguritest. Enne süsteemi valimist peate alati kaaluma mõnda asjaolu. Kulud võivad erineda sõltuvalt funktsioonidest ja nende kvaliteedist, integratsioonide arvust, valitud brändi populaarsusest, kasutatavusest erinevates stsenaariumides, skaleeritavusest ja paljudest muudest asjaoludest. On mõndasid hinnakujundusmudeleid, mida tuleks kaaluda, et olla kindel klienditoe süsteem väärtuses ja Teie ärimudeliga sobivuses.
PiletipõhinePiletipõhised hinnamudelid võimaldavad Teil maksta selle eest, mida vajate. See hinnakujundusmudel sobib ideaalselt tugipunktidele, kus on vähe pileteid. Suurim negatiivne külg võib olla agentide motivatsioonipuudus toe käsitlemiseks, kuna iga käsitletud pilet võrdub teenusepakkujale makstava suurema summaga.
LitsentsipõhineLitsentsi hinnakujundusmudelid võivad sisaldada ühe või mitme kasutaja litsentse. Kõik, kellel see on, saavad tarkvara kasutada lõputult, kuni selle hind on tasutud. Litsentsi hind võib olla ühekordne või abonemendi hind.
SeadmepõhineSarnaselt litsentsi hinnamudeliga saate maksta ühekordse summa või liitumistasu, mis võimaldab Teil kasutada piletisüsteemi tarkvara mitmes seadmes. Iga klienditoes kasutatud seade mõjutab lõppsummat.
AgendipõhineAgendipõhine mudel on kõige levinum ja eelistatuim, kuna see annab Teile õiglased tingimused. Teie hind sõltub tarkvara kasutajate arvust. Nad saavad tarkvara kasutada kõigi tasuliste funktsioonidega ilma piletisüsteemi või käitusaja piiranguteta.
On mõned olulised asjad, mida sajad organisatsioonid demokõnede ajal küsivad. Kõigepealt peate välja selgitama, mille eest kavatsete maksta. Küsige toetatud kliendisuhtluse keskuse või kanali valikute, samuti plaanidesse kaasatud funktsioonide või toetatud integratsioonide kohta muu tarkvaraga. Siis tuleb hinnakujundus. Omandi kogumaksumus on üks peamisi prioriteete.
Piletisüsteemi tarkvara juurutamine on üldiselt lihtne protsess, mis võib mõnes mõttes erineda. Peamine erinevus seisneb veebipõhise või rakenduspõhise tarkvara vahel. Üldiselt veebipõhiste lahenduste puhul jääb vahele paigaldamise protsess ning algab kohene kasutamine. Teil jääb vaid sisestada oma e-posti aadress ja registreeruda tasuta prooviperioodiks. Kui olete oma e-posti kinnitanud, saate sisse logida ja tutvuda klienditoe platvormiga. Näiteks pakub LiveAgent kohe algusest peale käepärast alustamisjuhendit. See juhatab iga uue kasutaja läbi mõne lihtsa sammu, mis aitavad neil oma uut lahendust seadistada.
Piletisüsteemi tarkvarast on saanud üks olulisemaid tööriistu klienditoe haldamisel. Kliendi sissetulevate päringute haldamine piletisüsteemi kaudu võib aidata Teil pakkuta kiiremat ja usaldusväärsemat nõu ning võimaldada agentidel käsitleda suuremat arvu kliendipäringuid. Piletisüsteemid võivad pakkuda lisaväärtust igale klienditoele. See sõltub kliendisuhtluskanalitest, funktsioonidest ja integratsioonidest, millele otsustate tugineda, aga ka koolitatud klienditoe agentidest. Vastake hõlpsalt päringutele ja hankige oma klienditoele õige piletisüsteemi tarkvara.
Piletisüsteemi tarkvara osas on palju valikuid, kuid mitte kõik neist ei vasta konkreetses olukorras kaasaegse klienditoe väljakutsetele. LiveAgenti piletisüsteemi tarkvara on mitme kanaliga klienditoe lahendus, mis toetab kõiki vajalikke kliendikanaleid. Pakkuge sobiva tööriistaga mugavaid suhtlusvõimalusi ja parimat kliendikogemust. LiveAgent toetab meili, reaalajas vestlust, kõnekeskust, kliendiportaali koos teadmistebaasi, KKK-de ja foorumitega, aga ka sotsiaalmeediat, nagu Facebook, Instagram, Twitter ja Viber.
Piletitarkvara või piletisüsteemi tarkvara on klienditoe pakkumise oluline tööriist. Iga piletitarkvara sisaldab piletisüsteemi, mis kogub valitud kanalitest suhtluse ja muudab selle piletiteks. Need piletid paigutatakse seejärel ühele mugavale armatuurlauale, et klienditoe meeskonnad saaksid neile hõlpsasti juurde pääseda. Klienditoe esindajad saavad pileteid hõlpsalt organiseerida, filtreerida ja lahendada tänu piletitarkvara võimalustele. Hea piletitarkvara toetab mitut suhtluskanalit ning pakub erinevaid funktsioone ja integratsioone, et oma võimalusi veelgi laiendada.
Piletisüsteemi tarkvara kasutavad klienditoe meeskonnad kõikjal, et suurendada klienditoe tõhusust ja kiirust. Kuna see toetab mitmesuguseid funktsioone ja kanaleid, pääsevad klienditoe meeskonnad kiiremini juurde kliendisuhtlusele ja lahendavad tõhusalt klientide päringuid. See toob kaasa suurema kliendirahulolu määra ja klienditoe palju suurema tõhususe. Piletisüsteemi tarkvara on ka suurepärane tööriist kontaktide haldamiseks ja kõik-ühes suhtlusvahend.
LiveAgenti piletisüsteem sisaldab mitmesuguseid automatiseerimisvõimalusi, mida nimetatakse reegliteks. Neid reegleid saab kohandada, muutes klienditoe jaoks konkreetse töövoo loomise lihtsamaks. Reeglid võivad oluliselt suurendada agendi tõhusust ja parandada reageerimisaega. Samuti jätavad need vähem ruumi vigadele, vähendades samal ajal klienditoe kulusid. LiveAgenti automatiseerimistele pääseb juurde ja neid saab seadistada seadistamise suvandites, mille hulgast saab valida erinevate valikute vahel.
LiveAgenti seadistamine ja kasutamise alustamine ei saa sõna otseses mõttes olla lihtsam. Võite alustada tasuta 14-päevase prooviperioodi loomisega. Sisestage oma e-posti aadress ja olete peaaegu kohe seadistatud ja valmis oma kontosid lisama. LiveAgent pakub pärast esimest seadistamist mugavat Kuidas Alustada akent, nii et saate seda jälgides protsessi kiiresti läbida. Lisage oma meilikontod, seadistage reaalajas vestluse vidin ja kõnekeskus. Looge oma teadmusbaas ja lisage sotsiaalmeedia kontosid. Olge valmis pakkuma kiiresti suurepärast tuge. Veel üks viis LiveAgenti võimaluste laiendamiseks on integreerimisfunktsioonid ja pistikprogrammid.
LiveAgenti piletisüsteemi tarkvara on igaühel lihtne kasutada. Kui olete selle seadistanud, saate juurdepääsu meie alustamise juhendile, mis juhendab Teid kogu võrgupõhise klienditoe seadistamise protsessis. Selle lõpetamise ajaks olete õppinud kõike, mida vajate oluliste ja täiustatud piletisüsteemi lesannete täitmiseks.
LiveAgent on üks parimaid klienditoe lahendusi mis tahes klienditeeninduse jaoks. See on võitnud mitmeid auhindu, näiteks parima klienditeenindustarkvara 2021 auhind või Digital.com-i parim klienditeenindustarkvara. Teiste auhindade hulka kuuluvad probleemide jälgimise tarkvara liider või parim reaalajas vestlustarkvara.
Piletisüsteemi tarkvara muudab kõige sagedamini hinnavahemikke, et need vastaksid paremini klienditoe büroode nõuetele. Need hinnamuutused võivad kajastada ka teatud funktsioonide lisamist või eemaldamist, integratsioonide lisandväärtust ja mõnikord isegi nõudlust klienditoe tarkvara järele teatud ajahetkel.
LiveAgentiga saate jälgida mitut statistikat ja mõõdikut. Näiteks saate mängulisuse funktsioonide abil jälgida agentide toe pakkumisele kulutatud aegu, agentide järjestust ja nende saavutusi. Klienditoe tarkvaras on saadaval ka täielik analüütika. Jälgige veebisaidi külastajaid või vaadake, millised kanalid on Teie klientide seas kõige populaarsemad. Jälgige teenusetaseme lepinguid SLA aruannete ja muuga.
Klienditoe tarkvara Hariduse ja valitsusväliste organisatsioonide institutsioonidele
LiveAgent tarkvara võib olla hea abivahend haridus- ja valitsusorganisatsioonidele, kes soovivad automatiseerida oma suhtlust klientidega ning seeläbi säästa aega ja ressursse. LiveAgent aitab integreerida sotsiaalmeedia kanalid, reaalajas vestlused ja kontaktivormid ühte süsteemi ning seeläbi parandada äritegevust.
Tekst tutvustab erinevaid tugitarkvara lahendusi, mida ettevõtted saavad kasutada oma klienditeeninduse protsesside haldamiseks. Vivantio aitab meeskonda hallata, HaloITSM tagab ITIL protsesside kooskõla ja Hiver võimaldab kiiret ja empaatilist tegutsemist Gmaili-põhiselt. Gorgias aga konsolideerib kliendi andmed ühte kohta, et hõlbustada tugiteenuste pakkumist. Hinnad varieeruvad vastavalt funktsioonidele ja kasutajate arvule.
Kliendiportaali tarkvaraga spetsiaalne keskus
Kliendiportaal parandab kaubamärgi ja klientide suhtlust, pakkudes lihtsat juurdepääsu asjakohasele infole, sealhulgas poliitikatele, arvetele ja maksetele. Kliendiportaalis saavad kliendid teavet lugeda ja kirjutada ning kasutada kohandatud CSS-i stiilivalikuid. Kliendid saavad kasutada ka teadmistebaasi artikleid ja foorumeid ning kontrollida oma varasemaid päringuid. Kliendiportaalil on olulised eelised, nagu 24/7 klienditeenindus, suurem müük ja klientide rahulolu.
Reageerige õigeaegselt klientide jälgimise tarkvaraga
LiveAgent pakub klientide jälgimistarkvara soodsaima hinna ja arenenumate funktsioonidega turul. Tutvuge erinevate hinnaplaanidega, mille hulka kuuluvad ka tasuta 14-päevane prooviperiood ja mitmed kontaktivormid. Erinevates hinnaplaanides on erinevad funktsioonid ja võimalused vastavalt ettevõtte suurusele. LiveAgent on tõestanud end kvaliteetse teenuse pakkujana, mida kasutavad ka suured brändid nagu Huawei, BMW, Yamaha ja O2.
Klienditoe tarkvara agentuuridele
LiveAgent on mitmekanalilise lahendusega kompleksne klienditoe platvorm, mis aitab klientidel tõhusalt päringutega toime tulla ja eelmiste vestluste jälgimisel aega säästa. Seda kasutavad sageli agentuuriettevõtted, kes haldavad oma kliente sisseehitatud osakondadega. Platvormi kasutamine võimaldab vabaneda tavapärastest tööülesannetest, kasutades reaalajas vestlust, kliendiportaali, foorumit või täiendatud piletijärjekorda.
LiveAgent on klienditeeninduse tarkvara, mis sisaldab e-posti haldussüsteemi, sissetuleva kõnekeskuse tarkvara ja kaebuste haldamise süsteemi. Sellel on integreeritud funktsioonid ja VoIP telefonisüsteemid. LiveAgenti saab kasutada ka iseteeninduse tarkvarana. Ettevõte pakub partnerprogrammi ning võitis auhindu ja sertifikaate. Lisaks on võimalik tellida värskete uudiste uudiskiri.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel