Vajate Zendesk Alternatiivi?

Avastage, miks LiveAgent on turu parim Zendesk alternatiiv.

  • ✓ Seadistusasud puuduvad    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Teilt ei nõuta krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Kasutavad ka
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Olete tüdinenud oma kasutajatoe tarkvarast?

Kui otsite lihtsat, taskukohast ja funktsiooniderikast Zendesk`i alternatiivi võib LiveAgent teie jaoks õige valik olla. Migreeruge Zendesk`ist LiveAgent`i minutitega. Pakume migratsiooni Zendesk`ist, mis impordib kõik teie andmed LiveAgent`i. See on tasuta ja võtab aega 5 minutit.
  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Säästke rohkem koos LiveAgent`iga

3 põhjust, miks ettevõtted lülituvad LiveAgent`ile

Saage teada, kuidas LiveAgent teiste alternatiivide seast silma paistab.

Parandatud rahulolu

LiveAgent`i klienditoe lahendus aitab teil tõsta kliendirahulolu & parandada konversioonimäära.

Tõstab agendi produktiivsust

Vähendage oma agentide tööaega ja lahendage rohkem klientide päringuid.

Funktsiooniderikas

175+ toe funktsiooni muudavad toe pakkumise ülimalt lihtsaks.

Zendesk vs LiveAgent võrdlus

Funktsioonid Liveagent
Proovige parimat klienditoe alternatiivi tasuta! Teilt ei nõuta krediitkaarti.
Zendesk
Sedelisüsteem
Haldustööriist, mis töötleb/kataloogib klienditeeninduse päringud.
LiveAgent pakub sedelisüsteemi plaanis $15/agent/kuu.
Zendesk pakub sedelisüsteemi $72/agent/kuu.
Live vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saate paigaldada igale veebilehele.
LiveAgent pakub live vestlus Sedel+Vestlus plaanis $29/agent/kuu.
Zendesk pakub sedeliplaani $72/agent/kuu.
Kõnekeskus
Kõnekeskust saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastamiseks kasutades automaatset kõnede jaotust.
Pakub kõnekeskust all-inclusive plaanis $39/agent/kuu.
Zendesk pakub kõnekeskust $72/agent/kuu.
Iseteenindus
Sellega saate ehitada kliendiportaali, kus kliendid saavad pääseda ligi oma sedelitele ja teadmistebaasile.
LiveAgent iseteenindus maksumusega $15/agent/kuu.
Zendesk pakub iseteenindust $121/agent/kuu.
Facebook
Liides, mis toob kõik kommentaarid ja mainimised ning teeb neist sedelid. Liidesega saavad kasutajad vastata kommentaaridele ja muule otse toe tarkvarast.
Pakub Facebook`i liidest sedeliplaanis täiendava tasu eest $39/kuu/agent või all-inclusive plaanis ilma täiendavate tasudeta.
Zendesk pakub Facebook`i liidest $72/agent/kuu.
Twitter
Twitter`i liides toob kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need sedeliteks. Liidesega saab vastata säutsudele otse tarkavarast.
Pakub Twitter`i liidest sedeliplaanis täiendava tasu eest $39/kuu/agent või all-inclusive plaanis ilma lisatasudeta.
Zendesk pakub Twitter`i liidest $72/agent/kuu.
Instagram
Liides toob kommentaarid ja muu ning muudab need sedeliteks. Liides võimaldab kasutajatel vastata kõigile kommentaaridele ja mainimistele otse kasutajatoe tarkavast.
Pakub Instagram`i liidest sedeliplaanis täiendava tasu eest $39/kuu/agent või all-inclusive plaanis täiendava tasu eest.
Zendesk pakub Instagram`i liidest $72/agent/kuu.
Viber
Viber`i liides toob kõik sõnumid ja muudab need sedeliteks. Liidesega saavad kasutajad vastata ja edastada Viber`i sõnumeid otse kasutajatoe tarkvarast.
Pakub Viber`i liidest täiendava tasu eest $39/kuu/agent või all-inclusive plaanis ilma täiendavate tasudeta.
Zendesk pakub Viber`i liidest plaanis $72/agent/kuu.
Teadmistebaas
Sisaldab esmavajalikku infot nagu veaotsingu juhised, KKK-d ja artiklid.
Pakub teadmistebaasi sedeliplaanis $15/agent/kuu.
Zendesk pakub teadmistebaasi $121/agent/kuu.
Kliendifoorum
Online foorum klientidele otse teie teadmistebaasis.
Pakub kliedifoorumit sedeliplaanis $15/agent/kuu.
Zendesk pakub kliendifoorumit $152/agent/kuu.
Automatiseerimine ja reeglid
Automaatseks muudetavad töövood korduvate tööde kõrvaldamiseks.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid sedeliplaanis $15/agent/kuu.
Zendesk pakub automatiseerimist ja reegleid plaanis $72/agent/kuu.
API
Komplekt funktsioone, millega saavad erinevad rakendused koos töötada.
Pakub API funktsioone sedeliplaanis $15/agent/kuu.
Zendesk pakub API funktsioone plaanis $72/agent/kuu.
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Selle abil saate enne operaatoriga rääkimist süsteemis navigeerida.
LiveAgent pakub IVR funktsioone all-inclusive plaanis $39/agent/kuu.
Zendesk pakub IVR funktsioone plaanis $152/agent/kuu.
Videokõned
Videot sisaldav kõne nagu Skype ja Zoom.
LiveAgent pakub videokõnesid.
Zendesk ei paku videokõnesid.
Piiramatu ajalugu
Sedelid ei aegu ega kustu -- saate neid igal ajal vaadata.
Pakub piiramatut ajalugu sedeliplaanis $15/agent/kuu.
Pakub piiramatut ajalugu plaanis $72/agent/kuu.
Piiramatud veebilehed
Saate kasutada tarkvara piiramatul arvul veebilehtedel.
LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti sedeliplaanis $15/agent/kuu.
Zendesk pakub piiramatuid veebilehti plaanis $72/agent/kuu.
Piiramatud vestluse nupud
Saate oma veebilehtedele paigaldada piiramatu arvu vestluse nuppe.
LiveAgent pakub piiramatuid vestluse nuppe Sedel+Chat plaanis 29/agent/kuu.
Zendesk pakub piiramatuid vestluse nuppe plaanis $72/agent/kuu.
Piiramatud sedelid/e-mailid
Saate vastu võtta piiramatu arvu e-maile ja sedeleid.
LiveAgent pakub piiramatiod sedeleid/e-maile sedeliplaanis $15/agent/kuu.
Zendesk pakub piiramatuid sedeleid/e-maile plaanis $72/agent/kuu.
Piiramatu kõnede salvestamine
Salvesta iga kõne, mis on tehtud ja saadud ning taasesita neid mistahes ajal.
Pakub piiramatut kõnede salvestamist all-inclusive plaanis $39/agent/kuu.
Pakub piiramatut kõnede salvestamist plaanis $72/agent/kuu.
Piiramatu 24/7 tugi
Kliendituge pakutakse 24/7 ilma piiranguteta päringutele.
LiveAgent pakub piiramatut 24/7 tuge sedeliplaanis maksumusega $15/agent/kuu.
Zendesk pakub piiramatut 24/7 tuge.
LiveAgent Is Competitive Advantage

Võimas Zendesk alternatiiv

Võimendage oma kliendituge ja meelitage uusi kliente. Kasutage 175+ saadaolevat kasutajatoe fuktsiooni, sealhulgas võimas automaatne sedelisüsteem, live vestlus, sotsiaalvõrgustikud, kõnekeskus ja kliendiportaal. Miks maksta 3 erineva toote eest, kui saate kõik ühes $39/kuus?

Kiireim vestlusvidin

Kui otsite Zendesk`ile alternatiivi ja kiirus on teie jaoks oluline näitaja, võib LiveAgent olla see, mida otsite. LiveAgent`il on kiireim vestlusvidin, selle sõnumid kuvatakse kõigest 2.5 sekundiga. Kiire vestlusvidin on hea valik, kui soovite efektiivselt muuta oma veebilehe külastajad klientideks. Vastavalt eMarketer`i raportile, teeb 35% rohkem inimesi ostu pärast live vestluse kasutamist.  See on nii sellepärast, et kliendid saavad kõigile oma küsimustele kohese vastuse juba enne ostu tegemist.
Watch the website loading time
connected world map

Oleme mitmekeelsed

Meie klienditeeninduse tarkvara on mitmekeelne. LiveAgent on saadaval 43 keele tõlkes (mõned osalised) ja toetab kohandatava keelega vidinaid. Ärge laske võõrkeeltel luua barjääri enda ja oma klientide vahel. Aitame teid selle kõigega.

Võimsad integratsioonid

LiveAgent pakub enam, kui 180 sujuvat integratsiooni, et saaksite ühendada kõik äpid, mida vajate ühte platvormi. Ühendades kõik äpid, mida teie klienditeeninudse meeskond igapäevaselt kasutab, saate parandada kliendisuhtlust, vastamise aega ja kliendikogemust. Ilma lisakuludeta.    
girl sitting on beanbag browsing social media on tablet
phone puzzle piece-illustration

Miks LiveAgent?

LiveAgent on enimvaadeldud ja nr#1 hinnatud kasutajatoe tarkvara, seega arvame, et see on Zendesk`ile ideaalne alternatiiv. Saage 3 toodet 1 hinnaga – kasutajatugi, live vestlus ja telefonitugi. LiveAgent aitab pakkuda suurepärast klienditeenindust kõigis tugikanalites. Võimsa töövoo automatsiooni ja reeglitega säästab teie klienditoe meeskond aega ning on klientide päringute lahendamisel palju produktiivsem. Proovige LiveAgent`i tasuta ja otsustage, kas see sobib teile paremini, kui Zendesk`i lahendus.

LiveAgent'i võimals universaalne postkast

Universaalne postkast tagab, et kõik kliendipäringud on ühel platvormil. Seega, kõik teie live vestlused, e-mailid, kõned, sotsiaalmeedia, teadmistebaas, kliendi tagasiside on jagatud postkastis muudetud niiöelda kasutajatoe sedeliteks. LiveAgent pakub sedelite haldamiseks jõulisi funktsioone nagu konserveeritud vastused ja privaatsed teated.    Teie kliendiedu meeskond saab kasutada konserveeritud vastuseid, et vastata korduvatele küsimustele ja kliendiprobleemidele ning sisemised märkused, et suhelda sedelite raames (kliendipäringud) privaatselt. Selle tulemusena on kliendisuhtlus kiire ja efektiivne.    
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

LiveAgent vs Zendesk võrdlus

Suunduge Capterra`sse, et võrrelda LiveAgent`i ja Zendesk’i reitinguid tuginedes klientide arvustusele.
LiveAgent vs Zendesk Capterra comparison
Korrektne seisuga 12/12/2019

Vaadake, miks meie kliendid eelistavad Zendesk`i alternatiivina LiveAgent`i

  • “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

Vaadake, mida teised kliendid LiveAgent`i kohta räägivad. LiveAgent on kogunud enam, kui 2800 arvustust erinevatelt tarkvara turgudelt nagu Capterra, Trustpilot, GetApp, G2, Software Advice.

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Mis on Zendesk`i alternatiiv?

Zendesk`i alternatiiv on kasutajatoe tarkvara, millel on sarnased omadused ja funktsioonid. Siiski võib alternatiiv pisut erineda hinna, disaini ja kohanduste poolest. Lisaks on erinevatel ettevõtetel erinevad eelistused; siiski võivad mõned ettevõtted mõnest alternatiivist kasu saada.

Millist Zendesk`i alternatiivi valida?

Turul on saadaval palju erinevaid kasutajatoe alternatiive. Need erinevad hinna, disaini, kohanduste, funktsioonide ja kasutuslihtsuse poolest. Õige väljavalimiseks soovitame proovida tasuta demosid. See aitab teil tuvastada, milline sobib teie ettevõtte vajadustele kõige paremini.

Miks peaksite kasutama Zendesk`i asemel LiveAgent`i?

LiveAgent on usaldusväärne, kergesti kasutatav, taskukohane ja sellel on üle 180 funktsiooni, mis parandavad teie agentide igapäevast töövoogu.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo