Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Küllalt teie kasutajatoe tarkvarast?

Avastage, miks on LiveAgent parim alternatiiv turul LeadDesk tarkvarale.

  • ✓ Seadistamise tasu ei ole    
  • ✓ Klienditeenindus 24/7    
  • ✓ Me ei nõua krediitkaardi andmeid    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Otsite alternatiivi Front'ile?

Klienditugi on iga eduka ettevõtte oluline osa. Ja õige tarkvaraga saab teha tõeliselt imet. Kas soovite oma kasutajatoe jaoks teistsugust lahendust?

Proovige LiveAgent’i juba täna ja saate aru, miks see on teie jaoks õige valik. Usaldusväärne piletisüsteem, omikanaliline suhtlus ning suur valik funktsioone ja integratsioone teevad LiveAgentist õige lahenduse.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Olge enda klientidest ees igal pool.
Minge live'i LiveAgent'iga.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Säästke rohkem LiveAgent'iga

Front vs LiveAgent ülevaade

Funktsioonid Liveagent Front
Piletisüsteem
Sisaldab haldamise tööriista, mis töötleb ja kataloogib klientide päringuid.
LiveAgent pakub piletisüsteemi paketis Pilet hinnaga $15/agent/kuu.
Front pakub piletisüsteemi paketisiseselt hinnaga $19/agent/kuu.
Reaalajas vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mille saab paigutada mis tahes veebilehele.
LiveAgent pakub reaalajas vestlust paketis Pilet+Vestlus hinnaga $29/agent/kuu.
Front pakub reaalajas vestlust paketisiseselt hinnaga $19/agent/kuu.
Kõnekeskus
Kõnekeskus, mida saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastuvõtmiseks kasutades automaatset kõnede jaotamist.
LiveAgent pakub kõnekeskust.
Front ei paku kõnekeskust.
Iseteenindus
Funktsioon, mis võimaldab teil luua kliendiportaali, kuhu teie kliendid saavad registreeruda, et pääseda ligi oma varasematele piletitele ja teadmusbaasi sisule.
LiveAgent pakub iseteeninduse portaali paketis Pilet hinnaga $15/agent/kuu.
Front pakub iseteeninduse portaali paketisiseselt hinnaga $19/agent/kuu.
Facebook
Facebook'i integratsioon, mis kogub kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integratsioon võimaldab kasutajatel ka vastata kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia kasutajatoe tarkvarast.
LiveAgent pakub Facebook'i integratsiooni paketis Pilet täiendava tasu eest $39/kuu/kasutaja kohta või paketis Kõikehõlmav täiendavate lisatasudeta.
Front pakub Facebook'i integratsiooni paketisiseselt hinnaga $19/agent/kuu.
Twitter
A Twitteri integratsioon, mis hangib kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need piletiteks. Samuti võimaldab integratsioon kasutajatel vastata tweetidele otse tarkvarast.
LiveAgent pakub Twitter'i integratsiooni paketis Pilet täiendava tasu eest $39/kuu/kasutaja kohta või paketis Kõikehõlmav täiendavate lisatasudeta.
Front pakub Twitter'i integratsiooni paketisiseselt hinnaga $19/agent/kuu.
Instagram
Instagram'i integratsioon, mis kogub kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integratsioon võimaldab kasutajatel ka vastata kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia kasutajatoe tarkvarast.
LiveAgent pakub Instagram'i integratsiooni.
Front ei paku Instagram'i integratsiooni.
Viber
Viber'i integratsioon, mis kogub kõik sõnumid ja muudab need piletiteks. Integratsioon võimaldab kasutajatel vastata ja edastada Viber'i sõnumeid otse sotsiaalmeedia kasutajatoe tarkvarast.
LiveAgent pakub Viber'i integratsiooni.
Front ei paku Viber'i integratsiooni.
Teadmusbaas
Teadmiste hoidla, mis sisaldab olulist teavet, sealhulgas tõrkeotsingu juhendeid, KKK-sid ja how-to artikleid.
LiveAgent pakub teadmusbaasi.
Front doesn't ei paku teadmusbaasi.
Kliendifoorum
Online arutelufoorum teie klientidele, mis asub otse teie teadmusbaasis.
LiveAgent pakub kliendifoorumit.
Front ei paku kliendifoorumit.
Automatiseerimine ja reeglid
Saate automatiseerida tööprotsesse, et kõrvaldada korduvaid ülesanded.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid paketis Pilet hinnaga $15/agent/kuu.
Front akub automatiseerimist ja reegleid paketisiseselt hinnaga $19/agent/kuu.
API
Funktsioonide kogum, mis võimaldab erinevatel rakendustel koos töötada.
LiveAgent pakub API-funktsioone paketis Pilet hinnaga $15/agent/kuu.
Front pakub API funktsioone paketisiseselt hinnaga $19/agent/kuu.
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Tehnoloogia, mis võimaldab sissetulevatel helistajatel enne inimoperaatoriga rääkimist telefonisüsteemis navigeerida.
LiveAgent pakub IVR-funktsioone.
Front ei paku IVR-funktsioone.
Videokõned
Kõne koos video funktsiooniga sarnaselt Skype'i, Zoom'i või Facetime'i kõnedele.
LiveAgent pakub videokõnesid.
Front ei paku videokõnesid.
Piiramatu ajalugu
Piletid ei aegu ega kustu -- neid saab igal ajal vaadata.
LiveAgentpakub piiramatut ajalugu.
Front ei paku piiramatut ajalugu.
Piiramatu veebilehtede arv
Tarkvara saab kasutada piiramatul arvul veebilehtedel.
LiveAgent pakub piiramatut arvu veebilehtede funktsiooni.
Front ei paku piiramatut arvu veebilehtede funktsiooni.
Piiramatu arv vestlusnuppe
Saate oma veebilehtedele paigutada piiramatu arvu vestlusnuppe.
LiveAgent pakub piiramatuid vestlusnuppe.
Front ei paku piiramatuid vestlusnuppe.
Piiramatud piletid/meilid
Saate vastu võtta piiramatu arvu e-kirju ja pileteid.
LiveAgent pakub piiramatut arvu pileteid/e-kirju paketis Pilet $15/agent/kuu.
Front pakub piiramatut arvu pileteid/e-kirju paketisiseselt hinnaga $19/agent/kuu.
Kõnede salvestamine piiranguteta
Märkige üles iga tehtud või vastuvõetud kõne ja taasesitage salvestust igal ajal.
LiveAgent pakub piiramatut kõnede salvestamist.
Front ei paku piiramatut kõnede salvestamist.
Piiramatu 24/7 tugi
Kliendituge pakutakse 24/7, ilma et oleks piiratud esitavate päringute arv.
LiveAgent pakub piiramatut 24/7 tuge paketis Pilet hinnaga $15/agent/kuu.
Front pakub piiramatut 24/7 tuge paketisiseselt hinnaga $19/agent/kuu.
Person deciding between two solutions

Võimas alternatiiv Front'ile

Viige oma klienditeenindus edasi õige tarkvara abil. LiveAgent on kasutajatoe lahendus, mis võimaldab teil viia oma suhtlust veelgi kaugemale kõigi asjakohaste kanalitega. E-post, reaalajas vestlus, sotsiaalmeedia (Facebook, Instagram ja Twitter), kõnekeskus ja teadmusbaas on valmis ja teie käsutuses.

Kõike hallatakse usaldusväärse piletisüsteemi kaudu, seega ei ole enam segadust suhtluses. Kõik on sorteeritud automaatselt, nii nagu see peakski olema.

Kiireim reaalajas vestlus

Reaalajas vestlus on üks parimaid ja kõige kasulikumaid vahendeid, mida agent saab kasutada klientidega suhtlemiseks. Tegemist on vahetu suhtlemisega, seega peab see olema kiire.

LiveAgent’il on kõige kiirem reaalajas vestlus turul, vestlus kuvatakse 2,5 sekundi jooksul. Lisaks näete, mida kliendid sisestavad juba enne kui nad vajutavad saatmise klahvi. Nii saate tõesti pakkuda kiireimat tuge ja olla kursis igas olukorras.

The fastest live chat on the market

3 põhjust, miks ettevõtted tulevad üle LiveAgent'isse

Union icon

Parem rahulolu

LiveAgent suurendab klientide rahulolu ja parandab konversioonimäära.

Increase icon

Suurem produktiivsus

Vähendage oma agentide tööaega ja lahendage rohkem kliendipäringuid tänu meie universaalsele postkastile.

Statistic icon

Palju funktsioone

Rohkem kui 179 kasutajatoe funktsiooniga on klienditoe pakkumine lihtne ja mugav.

Do more customer support for less money

Parimad tööriistad, õiglane hind

Suurepärane klienditoe tarkvara ei pea tulema kalli hinnaga. Hankige vajalikud tööriistad hoopis õiglase hinnaga.

LiveAgent’il on kolm mõistliku hinnaga paketti, mis on täis tööriistu, funktsioone ja integratsioone, mis muudavad teie tööprotsessi sujuvaks ja lihtsaks. Teil tuleb vaid valida see pakett, mis sobib teie ettevõttele kõige paremini. Vaadake meie tasulisi pakette ja tutvuge lähemalt.

Kas olete valmis proovima teist tarkvara?

Kas olete juba otsustanud üle minna? LiveAgent on 2020. aastal kõige enam tagasisidestatud ja hinnatud kasutajatoe tarkvara VKEdele. LiveAgent’iga saate olla lähemal enda klientidele ja abistada neid kiiremini.

Ready to switch to LiveAgent

Vaadake, miks ettevõtted lähevad üle LiveAgent'ile

  • “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

You Will Be in Good Hands!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Kuidas on LiveAgent võrreldav Front'iga?

LiveAgent pakub Front'iga võrreldes järgmisi lisafunktsioone: kõnekeskus, Instagram integratsioon, Viberi integratsioon, teadmusbaas, kliendifoorum ja odavam 24/7 tugi.

Millised on LiveAgent'i kasutamise lisakasud Front'iga võrreldes?

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo