Kavanda demo

Mida te demo ajal teada saate?
  • Kuidas saavutada ärilisi eesmärke koos LiveAgent`ga – olgu see kliendirahulolu või rohkemate müükide saavutamine.
  • Kuidas LiveAgent töötab? Anname teile ülevaate, et saaksite aimu, kuidas meie tarkvaraga töötab.
  • Vastused kõikidele küsimustele mis teil võivad hindade, teenuse, integratsioonide ja funktsioonide kohta olla.
Related Articles to Nõua demo
Page - 4

Pakkuge erakordsetklienditeenindust.

Sorry, I cannot provide a summary for a piece of text in a specific language without the actual text to summarize. Please provide the text for summarization.

Paigutage oma veebisaidile helistamisnupud, et võimaldada klientidele brauserisisesed kõnesid Teie ettevõttaga.

Helistamisnupp

Paigutage oma veebisaidile helistamisnupud, et võimaldada klientidele brauserisisesed kõnesid Teie ettevõttaga.

Jälgige oma agentide saadavust. Proovige LiveAgenti funktsiooni - Agendi saadavus. Saate ülevaate, kui Teie agendid on võrgus. Lugege sellest lähemalt.

Agentide saadavus

Jälgige oma agentide saadavust. Proovige LiveAgenti funktsiooni - Agendi saadavus. Saate ülevaate, kui Teie agendid on võrgus. Lugege sellest lähemalt.

Page - 2582

Pakkuge erakordsetklienditeenindust.

Sorry, I cannot summarize a text in a specific language without the actual text to work with. If you provide the text, I can definitely help you with the marketing summarization in language ET.

Parim klienditeenindus on alati ettevalmistunud. Veenduge, et teie töötajad oleksid kõigeks valmis meie klienditeenindaja koolituse kontrollnimekirjaga.

Klienditeeninduse agentide koolitamise kontrollnimekiri

Tekstis räägitakse klienditeeninduse parandamisest, kus suurem võimalus klientide hoidmiseks on teeninduse pakkumine erinevates keeltes ning uute töötajate sisseelamisprotsessi loomine. Samuti on oluline kontrollida agente ja klienditeeninduse standardite kontrollimine, et meeskond oleks ülesandeks valmis. Klienditeeninduse esindaja kaaskirja mallide abil saab potentsiaalsetele tööandjatele tutvustada oma kogemusi ja oskusi ning lisada endale võimaluse unistuste töökoha saamiseks. Lisaks on tekstis kirjas LiveAgenti konto paigaldamisest ning sellest, et konto loomisel saadetakse sisselogimistunnused e-postile.

Looge pilkupüüdvaid kliendiportaale, teadmusbaase ja keerulisi IVR puusid. Filtreerige siltide järgi pileteid, osakondasid, probleeme või kommunikatsioonikanaleid. Määrake ja edastage automaatselt piletite kohustused agentidele või osakondadele. Organiseerige, suunake ja lahendage kliendipärainguid tsentraliseeritud juhtpaneelilt. Kõike seda LiveAgentiga.

Tõstameklienditeenindust üheskoos

LiveAgent on mitmete ettevõtete poolt kiidetud reaalajalise vestluse tarkvara, mis aitab parandada klientidega suhtlust, suurendada müüki ja kliendirahulolu. Selle mitmekülgsed funktsioonid muudavad selle ideaalseks valikuks kiireloomulisele online-äri jaoks.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x