Mis on e-mailide edastamine?
E-mailide edastamine võimaldab teil edastada e-maili ühelt domeeni e-maili aadressilt teisele e-maili aadressile. Näiteks, saate kasutada oma personaalset e-maili aadressi (nimi@domain.com), et edastada mistahes e-mail oma Gmaili, Hotmaili, jne e-maili aadressidele.
E-maili edastamist kasutatakse ka e-mailide edastamiseks teatud e-maili aadressile. See on kasulik ettevõtjatele, kellel on mitu e-maili kontot. Saate anda erinevatele klientidele erinevad e-maili aadressid. See aitab klientidel lugeda e-maile serverist, kuid need on saadetud erinevatele e-mailidele. See ennetab e-mailide kuhjumist postkasti.
Frequently Asked Questions
Kuidas e-maili edastamine töötab?
E-maili edastamine on e-maili edastamise operatsioon, millega e-mail toimetatakse spetsiifilisele aadressile, teisele aadressile või rohkematele järjestikustele aadressidele. E-mail liigutatakse uude asukohta. Seda tingimust kasutatakse ka e-mailide edastamiseks serverisse ja kliendile.
Milline roll on e-maili edastamisel?
E-maili sõnumite edastamise eesmärgiks on peamiselt kogu sõnumi kiire edastamine inimesele, kellel peaks sellele juurdepääs olema, vajab neid andmeid või kellele pakutakse asjakohast informatsiooni. E-maili edastamisega on teil juurdepääs kogu kirjavahetusele.
Kas LiveAgent pakub e-maili edastamise funktsiooni?
LiveAgent pakub e-mailide edastamist. See lihtsustab iga agendi tööd, tänu millele luuakse igale kliendile sedelid, mida saab agentidele kerge vaevaga üle kanda, see tagab suhtluse järjepidevuse.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.