On oluline, et teie äri näeks välja ja tunduks professionaalne mitmes aspektis, kaasaarvatud emailides. E-mail edastamine võib tunduda küll tähtsusetu, kuid kui selle peale mõtlete, siis tegelikult aitab see kaasa brändi esitlusele. Kas usaldate emaile, mille aadressid ei tundu ametlikud? Enamik inimesi ei usalda, ning sellepärast on emaili edastamine tähtis aspekt iga klienditoe tarkvara juures.
Kuidas emailide edastamine töötab?
Kui loote endale LiveAgent konto nagu näiteks yourdomainname.ladesk.com, siis teile määratakse email, mis näeb välja support@mail.yourdomainname.ladesk.com. Iga email, mis sellele aadressile saadetakse, muudetakse automaatselt Piletiks.
Lihtsalt öeldes, LiveAgent emailide edastamise funktsioon võimaldab teil alustada emailidele kohest vastamist (läbi emaili serveri, millel on teie domeeni nimi), mitte, et iga email peaks olema laetud teie kirjakastist. See on kõik võimalik tänu DNS seadetele, TXT SPF funktsioonile või kasutades oma SMTP serverit.
Kiire edastamise seadistamine
Nii saate seadistada emailide edastamise LiveAgent keskkonnas:
- Logige sisse LiveAgenti, minge jaotisse Konfiguratsioon ja avage E-post. Valige paneeli valikutest Sissetuleva meili konto .
- Klõpsake valikul Lisa meilikonto, valige valikust Edastamine ja klõpsake käsul Integreeri.
- Sisestage e-posti aadressid, millelt soovite e-kirju LiveAgenti piletimüügisüsteemi. Vajadusel saate lisada mitu e-posti aadressi hulgi. Lisage meilikonto nimi, et hõlpsasti eristada mitut meilikontot. Jätkamiseks klõpsake Järgmine.
- Nüüd valige osakond, mis vastutab kogu sellelt või nendelt meilikontodelt edastatud sissetulevate meilisõnumite eest. Valige saatja vaike-e-posti aadress ja klõpsake käsul Lõpeta integreerimine.
Teadmistepagasi ressurss
Rohkemaks informatsiooniks, murede korral või juhenditeks SPF DNS seadistamiseks, vaadake meie teadmistepagasi artiklit emailide edastamisest.
Forward emails at light speed
Appear more professional with our email forwarding feature. Try it today. No credit card required.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.