Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Universaalne postkast

Universaalne postkast on ühtne postkast, mis võimaldab teil saada ligipääs kõikidele sõnumitele ühest kohast. Postkast võimaldab vastu võtta e-kirju, telefonikõnesid, sotsiaalmeedia sõnumeid, teadmusbaasi pileteid ja reaalajas vestluse sõnumeid ühest juhtpaneelist, muutes selle klienditoe osakondade jaoks hädavajalikuks tööriistaks.

Lisaks sellele võimaldab universaalne postkast kasutajatel vastata kõikidele sissetulevatele sõnumitele otse postkastist (ilma, et peaks jälgima/sisselogima igasse eri sidekanalisse ja seadmesse).

Miks on universaalne postkast kohustuslik funktsioon kõikide ettevõtete jaoks?

Ühtne postkast on vajalik kõikide ettevõtetele, FIE-dele ja organisatsioonidele sest see:

  • Suunab kõik sõnumid erinevatelt kontodelt ühte postkasti
  • Hoiab kõik päringud organiseeritult, vastavalt nende tähtsusele ja laekumise kuupäevale
  • Pakub kasutajatele jagatud juurdepääsu (mitu kasutajat saavad oma unikaalsete sisselogimisandmete kaudu samaaegselt sisse logida).
  • Tõstab agentide tõhusust
  • On turvalisem
  • Tõstab klientide rahulolu ja kogemust (agentide varustamine täiendava informatsiooniga võimaldab klientidel samu andmeid mitte korrata)
  • Kiirendab reageerimisaega
  • Määrab piletid automaatselt osakondadele ja agentidele
  • Saab kasutada mitme brändi klienditoeks
Universaalne-postkast-funktsioon-LiveAgent
LiveAgent’i universaalne postkast

Millised funktsioonid on LiveAgent’i universaalsel postkastil?

LiveAgent’i ühtsel postkastil on hulgaliselt kasulikke funktsioone, mis teevad sellest must-have tööriista.

Automaatne piletite suunamine

Iga teie universaalsesse postkasti saabunud sõnum määratakse automaatselt sobivale tugiagendile, mis välistab segaduse või lobisemise teie töötajate seas. Iga agent teab täpselt, millistele sõnumitele ta peab vastama, mille tulemuseks on suurem tootlikkus ja suurem tõhusus.

Automaatne-piletite-jaotamine-vestlus-suunamine-LiveAgent

Aja- ja toimingupõhised automatiseerimise reeglid

Universaalne postkast saab vabastada teie agendid igapäevastest ja korduvatest administratiivsetest ülesannetest. Luues konkreetseid aja- ja toimingupõhiseid automatiseerimise reegleid, saab teie postkast täita selliseid ülesandeid nagu e-kirjade jälgimine või piletite rämpspostiks märkimine.

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Start free trial

Sildid ja filtreerimine

Piletite leidmine universaalsest postkastist võib olla imelihtne, kui kasutate õigeid silte. Silte saab lisada igale piletile, need aitavad teil lisaks iga pileti sisust ülevaate saamisele ka pileteid filtreerida.

Filtreerimine-siltide-järgi

Sisestatava teksti reaalajavaade ja vestluse vidin

Universaalne postkast annab teile reaalajas eelvaate sellest, mida teie kliendid sisestavad teie veebisaidile paigutatud reaalajas vestluse vidinasse. Ülevaate saamine klientide sõnumitest enne sõnumi saatmist annab teie agentidele lisaaega vajaliku teabe leidmiseks, et avaldada klientidele muljet asjatundliku, isikupärastatud ja õigeaegse toega.

Sisestatava teksti reaalajavaade

Sisseehitatud CRM

Olulise klienditeabe olemasolu käeulatuses on hindamatu. LiveAgent’i universaalses postkastis on sisseehitatud CRM, mis annab teile võimaluse luua kohandatud CRM välju, et salvestada kogu vajalik teave klientide kohta, sealhulgas varasemad ostud, piletid ja palju muud.

CRM-LiveAgent

Kõnekeskuse võimalus

Nagu eelnevalt mainitud, saab universaalset postkasti kasutada samuti ka kombineeritud kõnekeskusena. Sellel on kõik kaasaegse kõnekeskuse lahenduse eelised, sealhulgas IVR, ACD, kõne ümbersuunamised, kliendile tagasi helistamine ja palju muud.

Piletisüsteem

Ettevõttesisesed vestlused

Universaalne postkast ei oleks täielik ilma reaalajas toimuva koostöövõimaluseta. Nii nagu Gmail’is, saate ka LiveAgent’i abiga vestelda enda kolleegidega otse postkastis.

Ettevõttesisene vestlus

Agentide kokkupõrgete tuvastamine

Universaalne postkast on parem kui enamus traditsioonilisi e-posti programme nagu Outlook ja Gmail, sest see teeb teile hoiatuse, kui astute teise agendi maale. Näiteks kui hakate vastama piletile, mille kallal juba töötab teine agent, hoitab süsteem teid automaatselt.

Agentide-kokkupõrgete-tuvastamine-LiveAgent

Privaatsed märkmed ja meeldetuletused

Privaatsed märkmed on veel üks suurepärane universaalne postkasti funktsioon. Alati, kui tegelete kliendipöördumisega, on teil võimalus luua teile ja teistele agentidele nähtav privaatne märkus. Märkus saab olla teile meeldetuletuseks või aidata teisi agente asjaga kursis olla.

Peter Komornik

LiveAgent ühendab suurepärase reaalajavestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset teenindust oma klientidele.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Mis täpsemalt saabub universaalsesse postkasti?

  • E-kirjad mitmetelt ettevõtte e-posti aadressidelt
  • Reaalajas vestlused
  • Telefonikõned (registreerida võib mitut VoIP telefoninumbrit)
  • Facebook’i sõnumid ja kommentaarid (on võimalik ühendada mitme Facebook kontoga)
  • Instagram’i kommentaarid ja mainimised (on võimalik ühendada mitme Instagram kontoga)
  • Säutsud ja Twitter’i kommentaarid/mainimised (on võimalik ühendada mitme Twitter kontoga)
  • Viber’i sõnumid
  • Tagasiside ja ettepanekud
  • Kontaktvormi sõnumid
Facebook-pilet-LiveAgent
Universaalse postkasti POV ja Facebook’i POV

Kuidas see välja näeb/kuidas see praktikas toimib?

Mis on universaalne postkast? Kui te küsite, kas kliendid saavad aru, et te kasutate universaalset postkasti telefonikõnedele, reaalajas vestlustele, Viberi sõnumitele, tweeetidele või e-kirjadele vastamiseks, siis vastus on ei. Vaadake järgmisest üksikasjalikust videojuhendist, kuidas kõik töötab.

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Universaalse postkasti ettevalmistamine

Selleks, et universaalset postkasti võimalikult maksimaalselt ära kasutada, peate selle ühendama kõigi oma e-posti kontode, sotsiaalmeedia profiilide ja telefoninumbritega. Samuti peate oma veebisaidile paigutama meie reaalajas vestluse vidina ja looma LiveAgent’i tugiportaali. Ei tea kuidas? Uurige sellest juhendist.

Universaalne postkast

Kuidas saab universaalsest postkastist kasu?

  • LiveAgent’i ühtne postkast võib säästa nii aega kui ka raha, kuna agentidel hakkab kuluma vähem aega arvukate kontode ja seadmete jälgimisele.
  • See aitab teid pakkuda kiiremat kliendituge
  • Saab aidata teil pakkuda personaalsemaid vastuseid tänu meie sisseehitatud CRM-ile, mis on alati käepärast, kui vastate klientide päringutele.
  • Kliendipäringutele vastamine LiveAgent’i universaalse postkasti kaudu on turvalisem, kuna kõik piletid salvestatakse ühises universaalses postkastis, millele on juurdepääs igal tugiagendil. See tähendab, et te ei pea muretsema:
    • E-posti/Facebooki/Instagrami/Twitteri sisselogimise andmete jagamine pärast mitmete töötajatega.
    • Avalikes seadmetes sisselogimise pärast
    • E-posti või sotsiaalmeediakontodele sisselogitud seadmete kaotamise pärast
  • Konkurentsieelis – LiveAgent on üks väheseid universaalseid postkaste, mis integreerub nii Instagrami kui ka Viberiga
  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kommertsi veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.

  • David Chandler

    David Chandler

    Caucasus Communications Service

    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.

Teadmusbaasi ressurssid

Olete valmis universaalset postkasti proovima?

Avastage, kui lihtne on pakkuda personaalset, õigeaegset ja asjatundlikku tuge LiveAgent’i universaalse postkasti abil. Alustage 14-päevast tasuta prooviperioodi juba täna. Krediitkaarti ei ole vaja.

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Mis on universaalne postkast?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Universaalne postkast on ühtne postkast, mis võimaldab teil saada ligipääs kõikidele sõnumitele ühest kohast. Postkast võimaldab vastu võtta e-kirju, telefonikõnesid, sotsiaalmeedia sõnumeid, teadmusbaasi pileteid ja reaalajas vestluse sõnumeid ühest juhtpaneelist, muutes selle klienditoe osakondade jaoks hädavajalikuks tööriistaks.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Miks on universaalne postkast kohustuslik funktsioon kõikide ettevõtete jaoks?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Sest see suunab kõik sõnumid mitmetest kontodest ja seadmetest ühte postkasti ning hoiab kõik päringud organiseeritult, vastavalt nende tähtsusele ja laekumise kuupäevale. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas saab universaalsest postkastist kasu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ühtne postkast võib säästa nii aega kui ka raha, kuna agentidel hakkab kuluma vähem aega arvukate kontode ja seadmete jälgimisele.” } }] }

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo