Partner
Mis on Facebook
Facebook on sotsiaalmeedia platvorm, mida kasutavad inimesed üle kogu maailma. Seda kasutatakse sõpradega ühenduse loomiseks, reaalajas vestlemiseks, uudiste või meemide jälgimiseks. Seda kasutavad ka ettevõtted, et aidata neil suhelda oma klientidega, pakkuda värskendusi, müüa tooteid või teenuseid või pakkuda kliendituge.
Kuidas seda kasutada?
Lisaks isiklikule elule saate Facebooki kasutada oma ettevõtte reklaamimiseks kohandatud Facebooki lehe abil. Jagage uudiseid, värskendusi läbi postituste, looge lugusid, reklaamige oma tooteid või teenuseid, suhelge Messengeri kaudu ja looge reklaamikampaaniaid. Saate paljusid neid toiminguid teha oma LiveAgenti piletitarkvarast ning keskenduda töö tegemisele vaid ühe tarkvara kaudu.
Hüved
- Populaarne sotsiaalmeedia tugikanalina
- Jälgige oma kontosid ja lehti LiveAgentist
- Hallake postitusi, sõnumeid ja muud
- Suhelge Facebook Messengeri kaudu otse LiveAgentist
Kuidas integreerida Facebook LiveAgentiga?
LiveAgentil on kõigi klientide jaoks saadaval natiivne Facebooki integratsioon. Teil jääb üle see vaid ühendada. Pärast Facebooki konto ja lehe ühendamist saate LiveAgentist oma klientidega suhelda.
Liikuge LiveAgentis Seadistamine > Facebook. Seal vajutage Käivita Facebook nuppu.

Sõltuvalt sellest, kas Teil oli Facebooki konto juba ühendatud või mitte, palutakse Teil sisse logida ja anda juurdepääs oma andmetele.
Pärast Facebookile juurdepääsu lubamist on aeg oma leht ühendada. Minge teise sektsiooni Facebooki lehed.

Klõpsake oranžil nupul Ühenda vasakus ülanurgas. Sisestage oma sisselogimisandmed ja parool. Pärast seda palutakse Teil valida Facebooki lehed, mida soovite LiveAgentiga ühendada. Valige need ja jätkake.

Saate valida, milliseid lehe toiminguid saab LiveAgent Teie eest hallata. Kohandage selles seadistamise jaotises oma Facebooki integreerimise kogemust. Kui olete lõpetanud, klõpsake nuppu Valmis.

Ongi kõik. Integreerisite edukalt oma Facebooki lehed LiveAgentiga.

Proovime, kuidas see toimib. Saadame sõnumi meie Facebooki testlehele. Seejärel saame kontrollida, kas see edastati meie LiveAgenti piletisüsteemi.

Sõnum jõudis Teie piletisüsteemi. Integratsioon toimib.
Kuidas ühendada LiveAgent Facebooki lehtedega Zapieri kaudu
Zapier võimaldab Teil minutite jooksul ühendada kaks rakendust ilma kodeerimiskogemuseta. Päästik ühes rakenduses käivitab toimingu teises rakenduses. Esiteks vajate Zapieri kontot. Saate selle luua siin. Kui Teil on juba konto olemas, jätkake LiveAgent + Facebook Pages integratsioonide lehega.

Kerige allapoole, kuni näete jaotist Connect LiveAgent + Facebook Pages in minutes. Siin saate valida päästiku ja toimingu. Näitena kasutasime Facebooki lehtede päästikut Uus Portitus ja LiveAgenti toimingut Loo Vestlus.
Valige endale sobiv ja jätkake klõpsates alloleval sinisel nupul.

Nüüd peate päästiku seadistama. Looge ühendus oma Facebooki kontoga ja andke Zapierile luba Teie andmete töötlemiseks. Kui olete valmis, klõpsake nuppu Salvesta ja Jätka.

Pärast seda saate oma päästikut testida. See samm pole vajalik, kuid soovitame seda tungivalt kontrollida, et näha, kas päästik töötab nii nagu peaks.

Pärast edukat testi on aeg seadistada oma LiveAgenti toiming. See seadistus nõuab täpsemat teavet. Täitke nõutud väljad. Kui soovite sõnumit täpsemalt täpsustada, täitke ka mittevajalikud väljad. Klõpsake nuppu Jätka.

Nüüd on vajalik integratsiooni viimane test.

Õnnitlused, olete Facebooki lehed LiveAgentiga edukalt integreerinud. Kontrollime LiveAgenti piletisüsteemi, kas see töötab. Minge oma piletite juurde ja vaadake, kas pilet on kätte saadud.

Ongi kõik. Võite igal ajal naaseda Zapieri, et luua rohkem kohandatud integratsioone.
Frequently asked questions
Kuidas saate Facebooki integratsiooni LiveAgentis kasutada?
Facebooki integreerimine LiveAgenti aitab Teie klienditeenindusel tõhusalt tegeleda kõigi Facebooki päringute, postituste ja kommentaaridega ühest kohast. Selle tulemusel olete kursis oma klientidega ja olete alati saadaval.
Millised on vajalikud sammud Facebooki integreerimiseks LiveAgentiga?
Navigeerige LiveAgenti juhtpaneelil Seadistustesse. Otsige üles Facebook -> Facebooki Lehed > Ühenda.
LiveAgent pakub mitmeid klienditoe tarkvaralahendusi, sealhulgas reaalajas vestlusvidinat ja klienditoe portaali, mis on kohandatav brändi esteetikaga ning aitab jälgida toimivust ja kasvatada tulusid. Klienditoe tarkvara aitab jaemüügipoodidel reaalajas lahendada klientide probleeme ja pakkuda sujuvat kogemust. LiveAgent on soovitatav klienditoe tarkvara parimate funktsioonide ja 24/7 klienditeeninduse tõttu. Tasuta prooviperioodi osana ei vaja see krediitkaarti.
Selles tekstis tutvustatakse siltide kasutamist kasutajatoe tarkvaras. Sildid aitavad organiseerida ja kategoriseerida sedeleid ning neid saab määrata vastavalt erinevatele reeglitele. Siltide kasutamine võib parandada agentide efektiivsust ja produktiivsust ning kiirendada vastamise aegasid ja klienditeeninduse kvaliteeti. Lisaks võib see parandada kliendirahulolu, lojaalsust ja müüki. LiveAgent`i kasutajad saavad kasutada sildi raporti funktsiooni, et saada ülevaadet sellest, millist tüüpi sedelitele agendid kõige enam aega kulutavad.