Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Agendid

Kes on kasutajatoe agent?

Kasutajatoe agendid on klienditeeninduse esindajad, kes annavad klientidele tehnilist abi ja vastavad küsimustele, mis võivad potentsiaalsetel või olemasolevatel klientidel seoses teie ettevõtte, toodete või teenustega tekkida.

Agendid

Mida kasutajatoe agent teeb?

Kasutajatoe agentidel võib olla olenevalt nende tööstusharust ja ettevõttest, mida nad esindavad, erinevaid rolle. Siiski on ühiseks nimetajaks see, et kasutajatoe agendid pakuvad abi e-maili, live vestluse, telefoni ja sageli sotsiaalmeedia kaudu ja isiklikult. Tavaliselt lahendavad nad probleeme, mis on seotud:

  • Arveldamisega
  • Tagasimaksetega
  • Programmivigadega
  • Veaotsingutega
  • Funktsionaalsusega
  • Saadavusega

Mõned kasutajatoe agendid loovad ka teadmistebaasi artikleid ja tehnilisi juhendeid, mis selgitavad, kuidas teie ettevõtte poolt müüdavaid tooteid/teenuseid üles seada, neile vigadeotsingut teostada ja neid kasutada.

Kuidas oma kasutajatoesse agente lisada?

Selleks, et kutsuda agente oma kasutajatoesse peate olema oma LiveAgent konto omanik või administraator. Palun pange tähele, et agendid ei saa lisada/kutsuda teisi agente sedeli tarkvarasse.

  1. Logige LiveAgent`i.
  2. Klikkige Konfiguratsioon.
  3. Klikkige Agendid.
  4. Klikkige oranžil Loo Agent nupul.
Agendid

5. Kirjutage nende nimi Nime paneelile. 6. Kirjutage nende e-maili aadress E-maili sektsiooni. 7. Valige neile antav Roll. 8. Valige nende Sugu. 9. Klikkige oranžil Loo nupul.

Agendid

Kui klikite Loo nupul, saab agent e-maili kutse teie kasutajatoesse. See sisaldab nende jaoks automaatselt loodud sisselogimise andmeid.

Kui mitu agenti saan oma LiveAgent kasutajatoesse kutsuda?

LiveAgent kasutajatoe tarkvara võimaldab teil läbi oma konto kasutajatoesse kustuda piiramatu arvu kasutajaid. Pange tähele, et uute agentide lisamine teie kasutajatoesse suurendab teie igakuist makset, väljaarvatud juhul, kui kasutate tasuta LiveAgent kontot.

Start supporting your customers with LiveAgent

Invite an unlimited number of agents into your help desk and start providing excellent customer service. Start today with a free 14-day trial. No credit card required.

Free trial

Kuidas saan agenti kustutada?

  1. Logige LiveAgent`i.
  2. Klikkige Konfiguratsioon.
  3. Klikkige Agendid.
  4. Otsige paremalt poolt agendi nime juurest üles prügikasti nupp. Klikkige nupul.
Agendid

5. Avaneb kinnitussõnum. Kinnitage oma valik klikkides oranžil Kustuta agent nupul.

Agendid

Mida saavad agendid LiveAgent`is teha?

Agendid saavad tegeleda klientide päringutega, vastata vestlustele, telefonikõnedele ja sõnumitele, mis tulevad kõigist teistest kanalitest, mis on kasutajatoega ühendatud. Lisaks on neil võimalus hallata teadmistepõhiseid artikleid.

Neid puudub juurdepääs konfiguratsiooni võimalustele või raporteerimine/analüütika töölauale. Agendid pääsevad juurde ainult oma tööraportitele.

Millised teised rollid on saadaval?

  • Admin – Adminnid saavad konfigureerida süsteemi, vaadata raporteid ja hallata teisi kasutajaid.
  • Omanik- Teatud tüüpi administraator, kes saab lisaks seadete konfigureerimisele, raportite vaatamisele ja kasutajate haldamisele, muuta/uuendada oma LiveAgent`i liitumisplaani. Omanikul on juurdepääs ka arveldusinfole ja arvetele.
Agendid

Kuidas kohandada agendi lubasid?

  1. Logige LiveAgent`i.
  2. Klikkige Konfiguratsioon.
  3. Klikkige Agendid.
  4. Otsige üles pliiatsi/redigeerimise nupp, see asub paremal, agendi nime juures. Klikkige nupul.
  5. Otsige üles väli nimega Roll. Valige roll, mida soovite anda.
  6. Klikkige oranžil Salvesta nupul.
Agendid

Kuidas saavad agendid oma profiile kohandada?

Selleks, et redigeerida oma profiili ja eelistusi, peavad agendid lihtsalt klikkima oma avataril/profiilipildil, mis asub ekraani ülaosas, paremas nurgas ja klikkima Redigeeri profiili.

Agendid

Mida saavad agendid oma profiilidel muuta?

Isikuandmeid

  • Fotot/avatari (profiilipilti)
  • Nime
  • Aliast
  • Sugu
  • Salasõna
  • 2- faktorilist tuvastamist
Agendid

Teavitusi

  • E-maili teavitusi
  • Slack teavitusi
Agendid

Sedeleid, vestlusi ja kõnesid

  • Osakondasid, millest saate sedeleid, vestlusi ja kõnesid
  • Kõnekeskuse seadmeid
  • Kõnekeskuse laiendusi
Agendid

Signatuuri

  • Signatuuri, mis lisatakse kõigi väljuvate kirjade lõppu
Agendid

Seadeid

  • Agendipaneeli teemat
Agendid

Helisid

  • Teavitusseadeid uutele kõnedele, uutele sõnumitele, uutele süsteemisõnumitele ja uutele sedelitele.
Agendid

Soorituse raporteid

  • Soorituse raporti väärtusi (Saate vaadata oma soorituse raporteid kuu, nädala, päeva või tunni, jne. alusel).
Agendid

Miks peaksin oma kontole agente lisama?

Kui teil pole just väga väike ettevõte või olete üksikettevõtja, on soovitatav lisada oma kasutajatoe kontole agente, et klientide e-mailid, kõned ja vestlused saaksid õige ajaga vastuse. Kõige üksi tegemine võib olla raske, eriti kui teil tuleb igapäevaselt palju sedeleid.

Õnnelikud kliendid on parimad kliendid

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

Märgid

Milliseid oskusi ma vajan, et saada klienditeeninduse agendiks?

Klienditeeninduse agentidel peavad olema suurepärased kirjaliku ning verbaalse suhtluse oskused. Neil peavad olema aktiivse kuulamise oskused, empaatiavõime ja põhjalikud teadmised toodetest ja teenustest. Lisaks sellele peavad nad olema:

  • Analüütilised
  • Tehnikateadlikud
  • Võimelised trükkima kiiresti ja täpselt (proovige oma trükkimise kiirust tasuta trükkimise testiga! Kas suudate trükkida sama kiiresti , kui kasutajatoe agent? Püüdke jõuda 80 sõnani minutis)
  • Olema võimelised selgitama keerulisi kontseptsioone kergesti mõistetavate terminitega
  • Kogenud toimetulekuga keerulistest olukordades
  • Teadma, kuidas rääkimisel oma emotsioone kontrollida
  • Võimelised tegelema mitme asjaga korraga
  • Paindlikud oma töögraafikute suhtes
  • Rääkima rohkem, kui ühte keelt (pole otseselt nõutud, kuid eelistatud)
LiveAgent Product Tour

Teadmistebaasi ressursid

Selleks, et klienditeeninduse agentide ja ametiks vajalike oskuste kohta rohkem teada saada, tutvuge meie teadmistebaasi, blogi, akadeemia ja sõnastikuga.

Olete valmis rohkemate agentidega oma produktiivsust tõstma?

Avastage klienditeeninduse lihtsus Liveagent`iga. Proovige meie all-inclusive tasuta 14-päevast prooviperioodi juba täna. Puuduvad kohustused, ei nõuta krediitkaarti.

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo