Agendid

Kes on kasutajatoe agent?

Kasutajatoe agendid on klienditeeninduse esindajad, kes annavad klientidele tehnilist abi ja vastavad küsimustele, mis võivad potentsiaalsetel või olemasolevatel klientidel seoses teie ettevõtte, toodete või teenustega tekkida.

Agendid

Mida kasutajatoe agent teeb?

Kasutajatoe agentidel võib olla olenevalt nende tööstusharust ja ettevõttest, mida nad esindavad, erinevaid rolle. Siiski on ühiseks nimetajaks see, et kasutajatoe agendid pakuvad abi e-maili, live vestluse, telefoni ja sageli sotsiaalmeedia kaudu ja isiklikult. Tavaliselt lahendavad nad probleeme, mis on seotud:

  • Arveldamisega
  • Tagasimaksetega
  • Programmivigadega
  • Veaotsingutega
  • Funktsionaalsusega
  • Saadavusega

Mõned kasutajatoe agendid loovad ka teadmistebaasi artikleid ja tehnilisi juhendeid, mis selgitavad, kuidas teie ettevõtte poolt müüdavaid tooteid/teenuseid üles seada, neile vigadeotsingut teostada ja neid kasutada.

Kuidas oma kasutajatoesse agente lisada?

Selleks, et kutsuda agente oma kasutajatoesse peate olema oma LiveAgent konto omanik või administraator. Palun pange tähele, et agendid ei saa lisada/kutsuda teisi agente sedeli tarkvarasse.

  1. Logige LiveAgent`i.
  2. Klikkige Konfiguratsioon.
  3. Klikkige Agendid.
  4. Klikkige oranžil Loo Agent nupul.
Kuidas oma kasutajatoesse agente lisada? - App - Uploads - 2021 - 06 - Create Agent.png
  1. Kirjutage nende Nini paneelile.
  2. Kirjutage nende e-maili aadress E-maili sektsiooni.
  3. Valige Roll, mille soovite neile anda.
  4. Valige nende Sugu.
  5. Klikkige oranžil Loo nupul.
Kuidas oma kasutajatoesse agente lisada? - App - Uploads - 2021 - 06 - Create Agent 2.png

Kui klikite Loo nupul, saab agent e-maili kutse teie kasutajatoesse. See sisaldab nende jaoks automaatselt loodud sisselogimise andmeid.

Kui mitu agenti saan oma LiveAgent kasutajatoesse kutsuda?

LiveAgent kasutajatoe tarkvara võimaldab teil läbi oma konto kasutajatoesse kustuda piiramatu arvu kasutajaid. Pange tähele, et uute agentide lisamine teie kasutajatoesse suurendab teie igakuist makset, väljaarvatud juhul, kui kasutate tasuta LiveAgent kontot.

Start supporting your customers with LiveAgent

Invite an unlimited number of agents into your help desk and start providing excellent customer service. Start today with a free 14-day trial. No credit card required.

Kuidas saan agenti kustutada?

  1. Logige LiveAgent`i.
  2. Klikkige Konfiguratsioon.
  3. Klikkige Agendid.
  4. Otsige paremalt poolt agendi nime juurest üles prügikasti nupp. Klikkige nupul.
Kuidas saan agenti kustutada? - App - Uploads - 2021 - 06 - Delete Agent.png

5. Avaneb kinnitussõnum. Kinnitage oma valik klikkides oranžil Kustuta agent nupul.

Kuidas saan agenti kustutada? - App - Uploads - 2021 - 06 - Delete Agent Confirmation.png

Mida saavad agendid LiveAgent`is teha?

Agendid saavad tegeleda klientide päringutega, vastata vestlustele, telefonikõnedele ja sõnumitele, mis tulevad kõigist teistest kanalitest, mis on kasutajatoega ühendatud. Lisaks on neil võimalus hallata teadmistepõhiseid artikleid.

Neid puudub juurdepääs konfiguratsiooni võimalustele või raporteerimine/analüütika töölauale. Agendid pääsevad juurde ainult oma tööraportitele.

Millised teised rollid on saadaval?

  • Admin – Adminnid saavad konfigureerida süsteemi, vaadata raporteid ja hallata teisi kasutajaid.
  • Omanik- Teatud tüüpi administraator, kes saab lisaks seadete konfigureerimisele, raportite vaatamisele ja kasutajate haldamisele, muuta/uuendada oma LiveAgent`i liitumisplaani. Omanikul on juurdepääs ka arveldusinfole ja arvetele.
Millised teised rollid on saadaval? - App - Uploads - 2019 - 09 - Owner Upgrade.png

Kuidas kohandada agendi lubasid?

  1. Logige LiveAgent`i.
  2. Klikkige Konfiguratsioon.
  3. Klikkige Agendid.
  4. Otsige üles pliiatsi/redigeerimise nupp, see asub paremal, agendi nime juures. Klikkige nupul.
  5. Otsige üles väli nimega Roll. Valige roll, mida soovite anda.
  6. Klikkige oranžil Salvesta nupul.
Kuidas kohandada agendi lubasid? - App - Uploads - 2021 - 06 - Edit Agent Role.png

Kuidas saavad agendid oma profiile kohandada?

Selleks, et redigeerida oma profiili ja eelistusi, peavad agendid lihtsalt klikkima oma avataril/profiilipildil, mis asub ekraani ülaosas, paremas nurgas ja klikkima Redigeeri profiili.

Kuidas saavad agendid oma profiile kohandada? - App - Uploads - 2021 - 06 - Edit Agent Profile.png

Mida saavad agendid oma profiilidel muuta?

Isikuandmeid

  • Fotot/avatari (profiilipilti)
  • Nime
  • Aliast
  • Sugu
  • Salasõna
  • 2- faktorilist tuvastamist
Isikuandmeid - App - Uploads - 2021 - 06 - Agent Personal Details E1624629830726.png

Teavitusi

  • E-maili teavitusi
  • Slack teavitusi
Teavitusi - App - Uploads - 2021 - 06 - Agent Notifications.png

Sedeleid, vestlusi ja kõnesid

  • Osakondasid, millest saate sedeleid, vestlusi ja kõnesid
  • Kõnekeskuse seadmeid
  • Kõnekeskuse laiendusi
Sedeleid, vestlusi ja kõnesid - App - Uploads - 2021 - 06 - Agent Calls.png

Signatuuri

  • Signatuuri, mis lisatakse kõigi väljuvate kirjade lõppu
Signatuuri - App - Uploads - 2021 - 06 - Agent Signature.png

Seadeid

  • Agendipaneeli teemat
Seadeid - App - Uploads - 2021 - 06 - Agent Settings.png

Helisid

  • Teavitusseadeid uutele kõnedele, uutele sõnumitele, uutele süsteemisõnumitele ja uutele sedelitele.
Helisid - App - Uploads - 2021 - 06 - Agent Sounds.png

Soorituse raporteid

  • Soorituse raporti väärtusi (Saate vaadata oma soorituse raporteid kuu, nädala, päeva või tunni, jne. alusel).
Soorituse raporteid - App - Uploads - 2021 - 06 - Agent Performance.png

Miks peaksin oma kontole agente lisama?

Kui teil pole just väga väike ettevõte või olete üksikettevõtja, on soovitatav lisada oma kasutajatoe kontole agente, et klientide e-mailid, kõned ja vestlused saaksid õige ajaga vastuse. Kõige üksi tegemine võib olla raske, eriti kui teil tuleb igapäevaselt palju sedeleid.

Õnnelikud kliendid on parimad kliendid

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

Märgid

Milliseid oskusi ma vajan, et saada klienditeeninduse agendiks?

Klienditeeninduse agentidel peavad olema suurepärased kirjaliku ning verbaalse suhtluse oskused. Neil peavad olema aktiivse kuulamise oskused, empaatiavõime ja põhjalikud teadmised toodetest ja teenustest. Lisaks sellele peavad nad olema:

  • Analüütilised
  • Tehnikateadlikud
  • Võimelised trükkima kiiresti ja täpselt (proovige oma trükkimise kiirust tasuta trükkimise testiga! Kas suudate trükkida sama kiiresti , kui kasutajatoe agent? Püüdke jõuda 80 sõnani minutis)
  • Olema võimelised selgitama keerulisi kontseptsioone kergesti mõistetavate terminitega
  • Kogenud toimetulekuga keerulistest olukordades
  • Teadma, kuidas rääkimisel oma emotsioone kontrollida
  • Võimelised tegelema mitme asjaga korraga
  • Paindlikud oma töögraafikute suhtes
  • Rääkima rohkem, kui ühte keelt (pole otseselt nõutud, kuid eelistatud)
https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Teadmistebaasi ressursid

Selleks, et klienditeeninduse agentide ja ametiks vajalike oskuste kohta rohkem teada saada, tutvuge meie teadmistebaasi, blogi, akadeemia ja sõnastikuga.

Olete valmis rohkemate agentidega oma produktiivsust tõstma?

Avastage klienditeeninduse lihtsus Liveagent`iga. Proovige meie all-inclusive tasuta 14-päevast prooviperioodi juba täna. Puuduvad kohustused, ei nõuta krediitkaarti.

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Mis on kasutajatoe agent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Klienditoe agendid on klienditeeninduse esindajad. Nad pakuvad tehnilist abi ja vastavad mistahes klientide või potentsiaalsete klientide küsimustele teie ettevõtete, toodete või teenuste kohta.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Mida kasutajatoe agent teeb?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kasutajatoe agentidel võivad olenevalt tööstusest või ettevõttest, mida nad esindavad, olla väga erinevad rollid. Siiski on kasutajatoe agentide rollide ühiseks nimetajaks on asjaolu, et nad pakuvad tuge emaili, live vestluse, telefoni ja sageli sotsiaalmeedia kaudu ning personaalselt. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Milliseid oskusi on vaja, et saada klienditoe agendiks?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Agendil peab olema suurepärane kirjaliku ja verbaalse suhtluse oskus. Tal peavad olema aktiivse kuulamise oskused, empaatiavõime ja põhjalikud teadmised oma toodete ja teenuste kohta. ” } }] }

    Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

    ×
    Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

    Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

    Plaani demo