Mis on agendi roll?
Kui LiveAgent`i lisakatse uus agent on vaja tema roll defineerida. Agendi roll esindab ja määrab tema vastutuse kasutajatoes. LiveAgent`is saate valida kahe rolli vahel. Admini rolliga saab agent kontrollida ning hallata süsteemi seadeid. Lisaks saavad agendid vastata sedelitele ja lahendada klientide probleeme, kuid nad ei saa süsteemi hallata. See on palju organiseeritum läbi agendi rolli loomise.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.