Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Agendi roll

Mis on agendi roll?

Kui LiveAgent`i lisakatse uus agent on vaja tema roll defineerida. Agendi roll esindab ja määrab tema vastutuse kasutajatoes. LiveAgent`is saate valida kahe rolli vahel. Admini rolliga saab agent kontrollida ning hallata süsteemi seadeid. Lisaks saavad agendid vastata sedelitele ja lahendada klientide probleeme, kuid nad ei saa süsteemi hallata. See on palju organiseeritum läbi agendi rolli loomise.

agent_role
Agendi roll LiveAgent`is
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Mida agendi roll tähendab?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Agent on osa klienditeeninduse meeskonnast. Ta hoolitseb klientide eest ja pakub neile tugiteenust. Agendi ülesanded koosnevad klientide toetamist nende probleemide lahendamisel: kõnedele, sõnumitele või vestlustele vastamist. Agendid, kes töötavad administraatoritena omavad juurdepääsu raportitele ja saavad hallata ka teisi kasutajaid. Agendid toimivad LiveAgent`is ka omanikena, kes pääsevad juurde ettevõtte infole.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Milliseid pädevusi agendi roll sisaldab?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Agendid on ettevõtte klienditeeninduse kõige olulisem element. Neil on oskused, mida on vaja parima klienditeeninduse pakkumiseks. Agent pakub tuge ja lahendab probleeme ja kui tal on administraatori õigused, siis teostab järelvalvet ja konfigureerib süsteemi. Agendil peaksid olema suurepärased teadmised ettevõttega seonduvatest probleemidest (toodetest, teenustest, müügist, turundusest, jne).” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas LiveAgent`is agendi rolle määrata?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Selleks, et agendile LiveAgent`is roll määrata tuleb: 1. Minna konfiguratsioon ja valige Agendi valikud. 2. Seejärel klikkida Loo Agent – anda nimi, täpsustada e-maili aadress ja sugu. 3. Siis valite agendile rolli – selleks võib olla: agent, administraator või omanik.” } }] }

KKK

Mida agendil roll tähendab?

Agent on osa klienditeeninduse meeskonnast. Ta hoolitseb klientide eest ja pakub neile tugiteenust. Agendi ülesanded koosnevad klientide toetamist probleemide lahendamisel: telefonikõnedele, sõnumitele või vestlustele vastamist. Agendid, kes töötavad administraatoritena omavad juurdepääsu raportitele ja saavad hallata ka teisi kasutajaid. Agendid toimivad LiveAgent`is ka omanikena, kellel on juurdepääs ettevõtte infole ja arvetele.

Milliseid pädevusi agendi roll sisaldab?

Agendid on klienditeeninduse olulisim element. Neil on oskused, mida on vaja parima klienditeeninduse pakkumiseks. Agent pakub tuge ja lahendab probleeme, kui tal on administraatori õigused, siis teostab järelvalvet ning konfigureerib süsteemi. Agendil peavad olema head teadmised ettevõttega seonduvast (toodetest, teenustest, müügist, turundusest, jne).

Kuidas LiveAgent`is agendi rolle määrata?

Selleks, et agendile LiveAgent`is roll määrata tuleb teil: 1. Minna konfiguratsioon ja valige Agendi valikud. 2. Seejärel klikkida Loo Agent – siin tuleb talle ka nimi anda, täpsustada e-maili aadress ja sugu. 3. Siis valite agendile rolli – selleks võib olla: agent, administraator või omanik.

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo