Mis on agendi roll?
Kui LiveAgent`i lisakatse uus agent on vaja tema roll defineerida. Agendi roll esindab ja määrab tema vastutuse kasutajatoes. LiveAgent`is saate valida kahe rolli vahel. Admini rolliga saab agent kontrollida ning hallata süsteemi seadeid. Lisaks saavad agendid vastata sedelitele ja lahendada klientide probleeme, kuid nad ei saa süsteemi hallata. See on palju organiseeritum läbi agendi rolli loomise.

KKK
Mida agendil roll tähendab?
Agent on osa klienditeeninduse meeskonnast. Ta hoolitseb klientide eest ja pakub neile tugiteenust. Agendi ülesanded koosnevad klientide toetamist probleemide lahendamisel: telefonikõnedele, sõnumitele või vestlustele vastamist. Agendid, kes töötavad administraatoritena omavad juurdepääsu raportitele ja saavad hallata ka teisi kasutajaid. Agendid toimivad LiveAgent`is ka omanikena, kellel on juurdepääs ettevõtte infole ja arvetele.
Milliseid pädevusi agendi roll sisaldab?
Agendid on klienditeeninduse olulisim element. Neil on oskused, mida on vaja parima klienditeeninduse pakkumiseks. Agent pakub tuge ja lahendab probleeme, kui tal on administraatori õigused, siis teostab järelvalvet ning konfigureerib süsteemi. Agendil peavad olema head teadmised ettevõttega seonduvast (toodetest, teenustest, müügist, turundusest, jne).
Kuidas LiveAgent`is agendi rolle määrata?
Selleks, et agendile LiveAgent`is roll määrata tuleb teil: 1. Minna konfiguratsioon ja valige Agendi valikud. 2. Seejärel klikkida Loo Agent – siin tuleb talle ka nimi anda, täpsustada e-maili aadress ja sugu. 3. Siis valite agendile rolli – selleks võib olla: agent, administraator või omanik.