Mis on kohandatud agendi rollid?
Kui LiveAgent`i lisatakse uus kasutaja, on vaja agendile roll määratleda. Sellised rollid määravad agendi kohustused ja vastutuse. LiveAgent`is on võimalik valida vaikimisi rollide seast.
Saadaval on mõned vaikimisi kasutajate tüübid nagu omanik, admin ja agent.
Kuid mõned klienditeeninduse esindajad tegelevad spetsiaalsete päringutega, seega on vaja neile määrata individuaalne roll. Tekib vajadus luua kohandatud agendi roll.
LiveAgent`il pole veel kohandatud agendi rolli funktsiooni.
Frequently Asked Questions
Mis on kohandatud agendi rollid?
Kohandatud agendi rollid on individuaalsed rollid agentidele, kes tegelevad eripäringutega. Need rollid kohandatakse vastavalt spetsiifiliste klientide vajadustele. Standard kasutaja rollid LiveAgent`is on omanik, administraator ja agent.
Kuidas pääseda kohandatud agendi rollidele LiveAgent`is juurde?
Kahjuks pole Liveagent`is veel saadaval kohandatud agendi rolle. Hetkel saate valida vaid 3 standard rolli vahel, millel on hästi määratletud kohustuste ulatus.
Kas saate Liveagent`is kohandatud agendi rolle redigeerida?
Hetkel ei saa te LiveAgent`is kohandatud agendi rolle redigeerida, sest need pole saadaval. Muudatusi saab rakendada ainult kolmele standard rollile, kui teil on selleks vastavad load.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.