Kohandatud agendi rollid

Mis on kohandatud agendi rollid?

Kui LiveAgent`i lisatakse uus kasutaja, on vaja agendile roll määratleda. Sellised rollid määravad agendi kohustused ja vastutuse. LiveAgent`is on võimalik valida vaikimisi rollide seast.

Saadaval on mõned vaikimisi kasutajate tüübid nagu omanik, admin ja agent.

Kuid mõned klienditeeninduse esindajad tegelevad spetsiaalsete päringutega, seega on vaja neile määrata individuaalne roll. Tekib vajadus luua kohandatud agendi roll.

LiveAgent`il pole veel kohandatud agendi rolli funktsiooni.

Frequently asked questions

Mis on kohandatud agendi rollid?

Kohandatud agendi rollid on individuaalsed rollid agentidele, kes tegelevad eripäringutega. Need rollid kohandatakse vastavalt spetsiifiliste klientide vajadustele. Standard kasutaja rollid LiveAgent`is on omanik, administraator ja agent.

Kuidas pääseda kohandatud agendi rollidele LiveAgent`is juurde?

Kahjuks pole Liveagent`is veel saadaval kohandatud agendi rolle. Hetkel saate valida vaid 3 standard rolli vahel, millel on hästi määratletud kohustuste ulatus.

Kas saate Liveagent`is kohandatud agendi rolle redigeerida?

Hetkel ei saa te LiveAgent`is kohandatud agendi rolle redigeerida, sest need pole saadaval. Muudatusi saab rakendada ainult kolmele standard rollile, kui teil on selleks vastavad load.

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo