Mis on kohandatud agendi rollid?
Kui LiveAgent`i lisatakse uus kasutaja, on vaja agendile roll määratleda. Sellised rollid määravad agendi kohustused ja vastutuse. LiveAgent`is on võimalik valida vaikimisi rollide seast.
Saadaval on mõned vaikimisi kasutajate tüübid nagu omanik, admin ja agent.
Kuid mõned klienditeeninduse esindajad tegelevad spetsiaalsete päringutega, seega on vaja neile määrata individuaalne roll. Tekib vajadus luua kohandatud agendi roll.
LiveAgent`il pole veel kohandatud agendi rolli funktsiooni.
Frequently Asked Questions
Mis on kohandatud agendi rollid?
Kohandatud agendi rollid on individuaalsed rollid agentidele, kes tegelevad eripäringutega. Need rollid kohandatakse vastavalt spetsiifiliste klientide vajadustele. Standard kasutaja rollid LiveAgent`is on omanik, administraator ja agent.
Kuidas pääseda kohandatud agendi rollidele LiveAgent`is juurde?
Kahjuks pole Liveagent`is veel saadaval kohandatud agendi rolle. Hetkel saate valida vaid 3 standard rolli vahel, millel on hästi määratletud kohustuste ulatus.
Kas saate Liveagent`is kohandatud agendi rolle redigeerida?
Hetkel ei saa te LiveAgent`is kohandatud agendi rolle redigeerida, sest need pole saadaval. Muudatusi saab rakendada ainult kolmele standard rollile, kui teil on selleks vastavad load.
Expert note
Kohandatud agendi rollid pakuvad klientide eripäringutele individuaalseid vasteid. LiveAgentis pole veel kohandatud agendi rolli funktsiooni
