Auhinnad& sertifikaadid

Lugege lisateavet erinevate auhindade ja kvaliteedisertifikaatide kohta, mille LiveAgent aastate jooksul on võitnud.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Smiling woman with crossed arms
Medal icon

LiveAgent ja selle auhinnad

Meie teenust on tunnustanud mitmed juhtivad B2B ja SaaS-iga seotud organisatsioonid, sealhulgas populaarsete arvustusplatvormide ja kasutajatoe lahenduste valdkonna ekspertide positiivne tunnustus. See kindlustas meie koha liidrina mitmes kategoorias, sealhulgas kasutajatoe tarkvara, reaalajas vestluse tarkvara ja klienditoe tarkvara.

Select year
  • 2021-et
  • 2020-et
  • 2019-et

2021-et

2019-et

Related Articles to Auhinnad & sertifikaadid
LiveAgent pakub klientidele mitmeid tarkvaralisi lahendusi klienditeeninduseks, sealhulgas piletite haldamist ja suhtluskanaleid. Reeglite kasutamine kiirendab ja täpsustab piletihaldusprotsessi.

Kuidas seadistada LiveAgentis auhindu ja märke

LiveAgent pakub klientidele mitmeid suhtluskanaleid ja turvalisi võimalusi piletite haldamiseks, parandades vastamiskiirust 26%.

Kliendikogemus sõltub innovatsioonist ja strateegiast ning selles on oluline roll klienditoe tugi, mis aitab säilitada positiivseid suhteid klientidega. SLA tasemed on võimas funktsioon teeninduses, mis võimaldavad ettevõtetel pakkuda kõrgemat taset teenust.

Kuidas LiveAgentis SLA-d seadistada

Kliendikogemus sõltub innovatsioonist ja strateegiast ning selles on oluline roll klienditoe tugi, mis aitab säilitada positiivseid suhteid klientidega. SLA tasemed on võimas funktsioon teeninduses, mis võimaldavad ettevõtetel pakkuda kõrgemat taset teenust.

LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara koos voIP telefonisüsteemide ja kaebuste haldamise süsteemiga. Saadaval on mitu suhtluskanalit nagu chat, kõned, video kõned, kontaktivormid, foorum, tagasiside- ja sotsiaalmeedia platvormid.

LiveAgenti edulugu: Sli.do

LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara koos voIP telefonisüsteemide ja kaebuste haldamise süsteemiga. Saadaval on mitu suhtluskanalit nagu chat, kõned, video kõned, kontaktivormid, foorum, tagasiside- ja sotsiaalmeedia platvormid.

E-kirja mallide kasutamine parandab ajahaldust ja järjepidevust ning võimaldab pakkuda suurepärast klienditeenindust. LiveAgent pakub selleks sobivat tarkvara.

Kuidas LiveAgentis e-kirja malle luua

E-kirja mallide kasutamine parandab ajahaldust ja järjepidevust klientide suhtluses. Malle kasutades saab organisatsioon pakkuda suurepärast klienditeenindust ja luua ühtse kaubamärgi maine.

LiveAgent on võimas tööriist, mis võimaldab ettevõtetel pakkuda reaalajas suhtlust ja tuge klientidele veebisaidil. Saab kohandada välimust ning kasutada online ja offline režiimis. LiveAgent pakub mitmeid suhtluskanaleid nagu chat, kõned, video kõned, kontaktivormid, foorum, tagasiside- ja sotsiaalmeedia platvormid.

Kuidas LiveAgentis silte luua ja lisada

Ettevõtetele pakub sildide lisamine LiveAgentis võimalust piletite kategoriseerimiseks ja kiireks lahenduste pakkumiseks. Sildid aitavad suurendada tootlikkust ja parandada kliendikogemust.

Tutvuge LiveAgentiga ja avastage meie mitme kanaliga klienditoe rakenduse kõik hämmastavad tööriistad ja funktsioonid. Proovige seda juba täna ja parandage oma klienditeenindust.

Vaadake LiveAgenti tootetutvustust

LiveAgent on kasutajatoe tarkvara, mis pakub kiiremat reageerimisaega, mitmekanalilist suhtlust ja paremat klientide rahulolu. See on usaldusväärne valik ettevõtetele üle kogu maailma.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo