Klienditeeninduse tarkvara on erakordse kliendikogemuse võtmekomponent. Õige tarkvara leidmine on aga keeruline, kuna enamik pakkujaid pakuvad sarnaseid funktsioone ja lubavad aidata Teil saavutada samu eesmärke. Aitamaks Teil valida oma ettevõtte, niši ja valdkonna jaoks parimat tarkvara, oleme koostanud 2022. aasta parimate klienditeeninduse lahenduste loendi. Võrdleme iga tarkvara funktsioonide loendit, hindu ja klientide hinnanguid sõltumatutelt tarkvara arvustuste lehtedelt.
Klienditeeninduse tarkvara on tarkvara, mis muudab kliendisuhtluse eri kanalites sujuvamaks. Iga tarkvara on sissetulevate kliendisõnumite käsitlemise poolest erinev. Enamik tarkvarasi aga teisendab erinevatelt suhtluskanalitelt saabuvad sõnumid piletiteks ja salvestab need jagatud tsentraliseeritud postkasti.
Klienditeeninduse tarkvara kasutatakse üldjuhul klienditoe eesmärkidel, samas saavad seda kasutada ka ühe organisatsiooni müügi-, raamatupidamis-, IT- või turundusmeeskonnad. Lisaks sellele, et süsteem on kasulik traditsioonilistele ettevõtetele, võib see olla kasulik ka mittetulundusühingutele, valitsusasutustele ja haridusasutustele.
Klienditeenindustarkvara loob ühenduse Teie igapäevaste kliendisuhtluskanalitega, sealhulgas e-posti, telefoni, reaalajas vestluse, sotsiaalmeedia integratsiooni, sõnumsiderakenduse ja isegi klienditeenindusportaaliga.
Kui klient võtab Teie ettevõttega mõnel neist kanalitest ühendust, loob süsteem automaatselt pileti. Näiteks kui klient kasutab reaalajas kanalit, näiteks telefoni või otsevestlust, hakkab süsteem automaatselt helisema, et hoiatada võrgus olevat tugiagenti. Kui agent kõne või vestluse vastu võtab, saavad agent ja klient hakata reaalajas suhtlema.
Oletame aga, et klient kasutab Teie ettevõttega ühenduse võtmiseks mõnda kanalit, näiteks e-posti, sotsiaalmeediat või sõnumsiderakendust. Sel juhul süsteem lihtsalt loob pileti ja määrab selle eelnevalt määratletud kriteeriumide alusel konkreetsele osakonnale/agendile.
Ettevõtted ja organisatsioonid, kes seda tehnoloogiat ei kasuta, kogevad sageli klientide rahulolematust ja segadust, kuna paljud klientide sõnumid jäävad kahe silma vahele või neile ei vastata piisavalt kiiresti.
Selline süsteem võimaldab igal ettevõttel või organisatsioonil parandada oma kliendisuhtluse protsesse, kuna tarkvara välistab erinevate seadmete ja kontode jälgimise, hoides kõiki sõnumeid ühes kohas. Selle tulemusena säästab see aega ning suurendab tootlikkust ja reageerimisaegu, mis aitab kaasa klientide suuremale rahulolule.
Klienditoe tarkvara saab hõlpsasti asendada Teie veebimeili või meilikliente, nagu Gmail, Outlook ja Mail. See pakub rohkem funktsionaalsust ja paindlikkust ning läheb veelgi kaugemale lihtsalt e-kirjade saatmisest ja vastuvõtmisest.
Klienditeeninduse tarkvara pakub täiustatud koostöö ja e-posti oskustel põhinevaid marsruutimisvalikuid, kohandatavaid meilimalle, täielikke kliendiprofiile, kliente segmenteerimise valikuid ja SLA jälgimist. Tarkvara sisaldab ka agentide kokkupõrke tuvastamise funktsioone, mis tagavad, et agendid ei raiskaks aega samade piletitega töötamisele ega kustutaks üksteise tööd.
Reaalajas vestlus on 42% veebipõhistele klientidele eelistatud suhtluskanaliks, kuna see on sekeldusteta ja hõlpsasti juurdepääsetav. Selle asemel, et otsida Teie kontaktteavet, saavad kliendid Teie veebisaidil kiiresti ühe nupuvajutusega ühendust võtta.
Reaalajas vestlus on ka suurepärane ennetav klienditoe tööriist reaalajas probleemide lahendamiseks, mida kliendid Teie veebisaiti sirvides või kassas makstes võivad kogeda.
Suurepärane klienditeeninduse tarkvara peaks sisaldama kõnekeskuse võimalusi, kuna see pakub paindlikkust ja märkimisväärset kokkuhoidu. Näiteks selle asemel, et kulutada raha riistvarale ja rahvusvahelistele kõneminutidele, saate pakkuda ülemaailmset tuge taskukohase hinnaga.
Kuigi paljud tarbijad eelistavad digikanaleid, on kiireid lahendusi nõudvate probleemide puhul siiski parim valik helistamine. Tugiesindajaga rääkimine võib tagada, et mõlemad pooled mõistavad üksteist ja ei teki arusaamatusi.
Digitaalsed põliselanikud, nagu Z põlvkond, eelistavad sotsiaalmeedia suhtlust, kuna see on neile alati avatud kanal. Teised tarbijarühmad pöörduvad sotsiaalmeedia kanali poole viimase võimalusena, nimelt pärast seda, kui neil pole õnnestunud ettevõtte tugiosakonnani jõuda ja kõik muud võimalused on ammendatud.
Oluline on märkida, et mitte iga ettevõte ei pea olema igal platvormil kohal. Enamik tarbijaid eeldab siiski, et enamikul ettevõtetel, organisatsioonidel ja haridusasutustel oleks aktiivne Facebooki, Instagrami ja Twitteri leht, kuhu nad saaksid klienditoe saamiseks pöörduda.
Sõnumsiderakendused, nagu Messenger, Viber, WhatsApp, LINE ja Signal, koguvad klienditeeninduses populaarsust, kuna pakuvad lihtsat viisi ettevõtetega suhtlemiseks. Lisaks on kliendid nende rakendustega tuttavad, kuna kasutavad neid sõprade ja perega suhtlemiseks, seega on ettevõtetega ühenduse võtmine ülimugav.
Lisaks ei nõua sõnumsiderakendused kasutajatelt ootel olemist ega aktiivset kliendivestlust. Selle asemel saavad kliendid omal ajal vastata ja saavad siiski oma küsimustele vastuseid suhteliselt kiiresti.
Kaasaegne klient ei taha raisata aega klienditeeninduse poole pöördumisele. Selle asemel otsivad nad iseseisvalt vastuseid oma klientide küsimustele, otsides Teie veebisaidilt KKK-sid, kinnitatud kogukonna foorumeid või muid seotud ressursse.
Spetsiaalse teadmistehoidla olemasolu, mis kirjeldab põhiprotsesse, põhimõtteid või juhiseid, võib oluliselt vähendada piletite mahtu ja vähendada Teie töötajate survet.
Klienditeenindustarkvara lahenduste kasutamine võib Teie ettevõttele lugematul viisil kasu tuua. Meil on palju kasutusjuhtumeid – alates ostukorvist loobumise vähendamisest kuni klientide rahulolu, tulu ja lojaalsuse suurendamiseni.
Põhjus, miks saate selle klienditeeninduse tööriistaga nii palju ära teha, on selle mitmekülgsus. Seda saavad erinevate eesmärkide saavutamiseks kasutada ülikoolid, tervishoiuteenuse osutajad, finantsasutused, e-kaubandusega tegelevad ettevõtted, SaaS-i idufirmad ja kõik muu. Lisaks on lahendus täielikult kohandatav, skaleeritav ja kohandatav, nii et Teie unistuste reaalsuseks muutmine on vaid klienditoe lahenduse õige seadistamise ja selle maksimaalse potentsiaali kasutamise küsimus.
Parim viis kliendisuhete tugevdamiseks on suhelda oma kliendibaasiga ja pakkuda isikupärastatud teenust. Klienditoe tarkvara lahendus on ideaalne tööriist klientidega suhtlemiseks, kuna see muudab kogu protsessi sujuvaks ja probleemivabaks. Näiteks pole kliendivestlustega liitumiseks vaja oma märguannetes säutse või kommentaare otsida. Selle asemel vastake lihtsalt igale sõnumile otse oma klienditeeninduse haldustarkvarast, kus on kliendiajalugu käepärast.
Isikupärastamise osas võib Teid aidata klienditoe tarkvara, kuna see salvestab koos nende sõnumitega olulisi kliendiandmeid. Kui kogu kontekstuaalne teave on koondatud ühtsele juhtpaneelile, saate hõlpsalt pakkuda kiiret, teadlikku ja isikupärastatud teenust ning tugevdada samal ajal suhteid kliendiga.
Tänu piletite automaatsele suunamisele määratakse Teie klientide sõnumid alati automaatselt tugiagendile, kes on kõige paremini varustatud neile vastama. Kõrvaldades igasuguse seisaku ja tekitades vastutustunde, saate reageerimisaegu kiirendada ligi 23%.
Veelgi enam, pakkudes oma klientidele reaalajas toe võimalusi, nagu otsevestlus, saate aidata rohkem kliente ja lahendada kiiremini rohkem probleeme.
Püsiklientide hankimine ja klientide rahulolu parandamine on lihtne. Mitme kanaliga klienditeeninduse tarkvara abil saate ennetavalt lahendada klientide probleeme. Näiteks võivad ennetavad vestluskutsed olla kasulikud, kui Teie saidi ostjad on valmis kassas maksma, kuid vajavad protsessi käigus abi. Lisaks aitab klienditoe lahendus Teil kindlaks teha, millal on õige aeg ühendust võtta, tuginedes reaalajas jälgitavatele tööriistadele, mis näitavad, milliseid lehti Teie potentsiaalsed kliendid sirvivad ja kui kaua.
Enamik kliente soovib oma probleemid iseseisvalt lahendada, ilma klienditoega ühendust võtmata. Pakkudes oma olemasolevatele ja potentsiaalsetele klientidele iseteeninduskeskust, mis sisaldab ressursse, nagu kuidas-teha-artiklied, KKK-sidd ja isegi kogukonna foorumeid, saate vähendada reageerimisaegu ja parandada klienditeeninduse kogemust. Kui kliendid leiavad oma tavalistele küsimustele iseseisvalt vastused, ei ole neil põhjust Teiega ühendust võtta või Teie töötajatelt vastust oodata.
Klienditeenindustarkvara tööriist, nagu mängustamine, võib tõsta töötajate tootlikkust, tuues töökohale mängulisuse aspekti. Agendid saavad lüüa uusi rekordeid, saada märke ja tõusta tasemetel, suurendades tootlikkust ja edendades tervet konkurentsi meeskondade ja üksikisikute vahel.
Kliendiprobleemide lahendamise kallal töötamine päevast päeva võib olla keeruline ja viia klienditeenindaja läbipõlemiseni. Klienditeeninduse jälgimise tarkvara sisaldab aga funktsioone, mis muudavad Teie agendi elu lihtsamaks ja produktiivsemaks. Näiteks tagab automaatika, et Teie agendid saavad keskenduda keerukatele kliendiprobleemidele, selle asemel, et keskenduda igapäevastele korduvatele ülesannetele, nagu pileti oleku vahetamine.
Kuigi üks tarkvara võib olla ühe ettevõtte jaoks parim valik, võib see Teise jaoks olla ebapiisav. Oluline on mõista, et igal ettevõttel on erinevad vajadused ja soov saavutada erinevaid eesmärke. Näiteks kui üks ettevõte võib olla rahul lihtsa vestlustarkvaraga, siis teised võivad vajada keerukat lahendust, mis toetab mitmekanalilist suhtlust kliendiga.
Enne klienditeeninduse tarkvara valimist või isegi uurimist peate mõistma oma eesmärke ja nõudeid. Mõelge sellele, mida soovite tarkvaraga saavutada, ja arvestage ka oma eelarvega. Võib juhtuda, et täiuslik kõik ühes lahendus võib olla Teile rahaliselt kättesaamatu. Kui olete oma ootused tarkvara suhtes üles kirjutanud ja eelarve määranud, võite hakata oma võimalusi uurima.
Selleks et saaksite oma klienditeeninduse tarkvarast maksimumi võtta, soovitame Teil otsida süsteemi, millel on enamik, kui mitte kõik, järgmistest funktsioonidest.
Veenduge, et kanalid, mida soovite oma klienditoe tarkvaraga ühendada, oleksid toetatud. Näiteks kui soovite oma klienditeeninduse tarkvara kaudu helistada ja kõnesid vastu võtta, veenduge, et see sisaldab sisseehitatud kahesuunalist kõnekeskust.
Kui soovite oma kliente toetada sõnumsiderakendustega, nagu Facebook Messenger või WhatsApp, veenduge, et tarkvara pakuks nendega funktsionaalset sotsiaalmeedia kanali integreerimist.
Ärge leppige klienditeenindustarkvaraga, mis ei paku sisseehitatud CRM-i. Teil läheb vaja oma kasutajatoe süsteemis juurdepääsu kliendiandmetele, et Te ei peaks asjatundliku teenuse pakkumiseks aega raiskama erinevatesse rakendustesse sisse- ja väljalogimisele.
Automatiseeritud piletite jaotus tagab, et sissetulevad piletid suunatakse alati kõige sobivamasse osakonda ja agendile. Samuti tagab see, et piletid ei jää kunagi ootele ja vastuseta, ilma et keegi nende eest vastutust võtaks.
Automatiseerimisreeglid võivad parandada klienditeeninduse töövooge ja klientidega suhtlemist. Näiteks automatiseerides konkreetseid protsesse ja toiminguid, nagu järelmeilide saatmine, saavad Teie tugiagendid säästa aega ja raha. Kokkuhoitud aega saab kasutada keerukamate kliendipäringute lahendamiseks, raha aga pumbata parematesse agendikoolitustesse või müügi-/turunduskampaaniatesse.
Veenduge, et Teie valitud süsteemil oleks aktiivsed integratsioonid tööriistadega, mida soovite igapäevaselt kasutada. Klienditeenindustarkvara eesmärk on parandada Teie tootlikkust ja minimeerida kasutatavate väliste tööriistade arvu. Integreerides oma klienditoe kolmanda osapoole rakendustega, nagu Shopify, saate vaadata oma klientide tellimusi/tagasimakseid otse oma klienditeeninduse tarkvaras.
Juurdepääs täpsetele andmetele võib aidata igal ettevõttel oma müügi-, turundus- ja tugiprotsesse täiustada. Näiteks kui Teie süsteemi aruanded näitavad, et lõuna ajal on kõnest loobumise määr kõrge, võib see tähendada, et peate sellesse vahetusse lisama rohkem kõnetoe agente, kuna see on üks Teie tipptundidest ja kliendid on liiga kaua ootel.
Teisest küljest võib mängustamine edendada Teie klienditeeninduse meeskonna ja klienditeenindajate tervislikku konkurentsivõimet. Preemiamärkide jagamine ja tasemete saavutamine võib kasvatada Teie tugiagentide moraali ning motiveerida neid paremaid tulemusi saavutama. Parem produktiivsus mõjutab seda, kui palju pileteid ja kui kiiresti need lahendatakse, mis võib säästa Teie raha ja samal ajal parandada klientide rahulolu.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Kaaluge oma eelarvet ja seda, kui palju olete nõus kulutama. Pange tähele, et kõige populaarsemad klienditeeninduse tarkvaralahendused võivad olla üsna kallid. Selle asemel, et maksta tavabrändi eest kõrget hinda või lihtsalt otsustada, et klienditeeninduse tarkvara on lihtsalt liiga kallis, võiksite kaaluda alternatiivseid lahendusi. Paljud alternatiivsed klienditoe süsteemid pakuvad tasuta pakette ja sageli isegi rohkem funktsioone kui nende populaarsed konkurendid.
Uurige kas Teie valitud tarkvara pakub aastaringset tasuta mitmekeelset ööpäevaringset teenust. Lisaks vaadake pakkuja iseteenindusvõimalusi ja kui soovite minna sammu kaugemale, proovige nendega reaalajas vestluse või meili teel ühendust võtta, et näha, kui kaua neil Teie päringule vastamine aega võtab. Nende reageerimisvõimet esmalt testides saate päris hea ettekujutuse sellest, milline on nende teenus, kui olete maksev klient.
Mõelge iga müüja pakutavale klienditeeninduse tüübile. Kui eelistate reaalajas vestluse toega ühendust võtta, veenduge, et Teie valitud ettevõte pakuks reaalajas vestluse tuge. Kui olete rohkem rääkija tüüpi, uurige, kas Teie eelistatud müüja pakub tasuta numbreid ning pakub tuge Teie ajavööndi jaoks sobival ajal.
Paljud ettevõtted kogevad hooajalisi muutusi, mis võivad mõjutada seda, kui palju tugiesindajaid nad peavad tööle võtma. Näiteks reisi- ja hotellindusettevõtted õitsevad suvekuudel, nii et neil võib olla vaja kaasata täiendavaid tugiagente suurtele sissetulevatele meilidele, vestlustele ja kõnedele vastamiseks.
Sarnaselt kogevad e-kaubanduse ettevõtted klienditoe piletite sissevoolu teatud aastaaegadel, kui toimuvad musta reede sarnased kampaaniad. Seetõttu on ülioluline omada paindlikku klienditoe tarkvara, mis võimaldab Teil lisada ja eemaldada tugiagente vastavalt vajadusele.
Kasvavad ettevõtted saavad kasu ka paindlikust klienditeeninduse tarkvarast. Hea on teada, et Teie valitud süsteem võib kasvada koos Teiega ja ei valmista tulevikus peavalu, kui peate toetama üha rohkem agente ja kliente.
Mõelge iga kasutatava tarkvara piirangutele. Kas on funktsioone, mida soovite kasutada, kuid tarkvara ei paku? Kas integratsioonid puuduvad? Kuidas tööaeg on? Selliste raskete küsimuste esitamine on äärmiselt oluline, kuna tarkvarapiirangud võivad mõjutada Teie tööd ja klientide rahulolu Teie teenusega.
Uurige millised koostöövõimalused on saadaval. Kas antud tarkvara, pakub sisemisi vestlusi ja kõnesid? Aga sisemine piletisüsteem, privaatsed märkmed ja agendi kokkupõrke tuvastamine? Pidage meeles, et Teie valitud klienditeeninduse rakendus peaks Teie tugiprotsesse tõstma ja hõlbustama kolleegide koostööd.
LiveAgent on mitme kanaliga klienditoe ja reaalajas vestluse tarkvara, mis sobib suurepäraselt igas suuruses ettevõtetele. Olenemata sellest, kas olete väikeettevõte, kes soovib oma ulatust laiendada, või suurettevõte, võib LiveAgent olla Teie jaoks kõik-ühes klienditeeninduse lahendus. Süsteem on täielikult kohandatav ja pakub oma kasutajatele suurepäraseid automatiseerimis- ja koostöövõimalusi.
See sisaldab rohkem kui 140 klienditoe funktsiooni ja pakub võimsat nimekirja kolmandate osapoolte rakenduste ja tarkvara integratsioonidest.
LiveAgenti kasutajad kiidavad erinevatel tarkvara arvustuse platvormidel tarkvara mitmekülgsust ja uskumatut tugimeeskonda. Lisaks meeldib kasutajatele saadaolevate funktsioonide ja integratsioonide arv, kuna nad saavad toime tulla väljakutsetega, mida nad lihtsalt ei suudaks teiste võimsate klienditeeninduse tööriistadega.
Kui rääkida LiveAgenti miinustest, siis mõned kasutajad ütlevad, et sellel esineb väike õppimiskõver ja tarkvarast maksimumi saamine võib olla keeruline ilma toega ühendust võtmata. Nagu ülalpool mainitud, pälvib LiveAgenti tugimeeskond aga palju kiitust, sest nad on saadaval 24/7/365 ning teevad kõik endast oleneva, et LiveAgent täidaks ja ületkas Teie ning klientide ootused.
LiveAgenti klienditeeninduse platvorm pakub kolme erinevat igakuist tellimust ja täiesti tasuta tarkvara versiooni.
Kui soovite kõikehõlmavat paketti proovida, pakume tasuta 14-päevast prooviperioodi – krediitkaarti pole vaja.
MailChimp on väikeettevõtetele mõeldud kõik-ühes turundusplatvorm, mida saab kasutada meiliuudiskirjade koostamiseks ja nende toimivuse jälgimiseks. Lisaks saavad MailChimpi kasutajad jagada oma kliente erinevatesse gruppidesse, muutes personaliseeritud turundussõnumite saatmise ülilihtsaks ja mugavaks.
Meiliautomatiseerimise platvorm pakub ka veebisaitide ja e-kaubanduse plaane, mis sisaldavad e-kaubanduse veebisaitide koostajat, SEO tööriistu, müügiaruandlust ja sotsiaalmeedia postitamist.
Platvorm integreerub sadade klienditeeninduse tööriistadega, sealhulgas LiveAgentiga, võimaldades LiveAgenti kasutajatel oma kliente konkreetsetest meililoenditest tellimustesse lisada ja nende tellimusi tühistada otse oma kasutajatoe tarkvarast.
MailChimpi kasutajad kiidavad selle üle, kui suurepärased on selle funktsioonid väikeettevõtete jaoks ja kui lihtne on seda kasutada. Näiteks sellelohistatav e-kirjade koostaja muudab ilusate meilide vormindamise lihtsaks ja selle ulatuslik integreerimisloend muudab andmete sünkroonimise väliste CRM-ide ja muu sellisega lihtsaks.
Mõned MailChimpi kasutajate mainitud miinused, sealhulgas üle 24 tunni ootamist, et saada tagasisidet oma tugimeeskonnalt, ja tarkvara hinnasilt. Näiteks mõned kasutajad tunnevad, et teised lahendused pakuvad võrreldavaid funktsioone murdosa hinna eest.
MailChimp pakub kokku viit tasulist tellimuse taset ja tasuta paketti.
Turundus
Veebisait & e-kaubandus
Lisateave MailChimpi ja LiveAgenti ühendamise kohta.
Slack on reaalajas sõnumsideplatvorm, mida ettevõtted kasutavad nii sise- kui ka välissuhtluseks. Messenger sobib suurepäraselt meeskondadevahelise koostöö hõlbustamiseks ja ettevõtteülese teabe jagamiseks.
Platvorm integreerub LiveAgenti klienditeeninduse tarkvaraga ja teavitab kasutajaid iga kord, kui neile määratakse uus pilet või kui nad saavad avatud piletile vastuse, saates neile Slacki sõnumi. Slacki teatis saadetakse robotilt ja see annab otselingi kõnealusele piletile.
Slacki kiidetakse selle kasutuslihtsuse, kohandamisvõimaluste ja rikkalike integratsioonide eest. Sõnumiplatvorm on kiiresti võitnud suurte ja väikeste ettevõtete südamed, kuna see on üks parimaid tasuta koostöötööriistu turul.
Paljud kasutajad ei leia Slacki kohta paljut öelda. Enamikus arvustustes öeldakse selgesõnaliselt, et kui nad ütlevad platvormi kohta midagi negatiivset, tegeleksid nad tähenärimisega.
Slack pakub kolme tasulist tellimust ja tasuta versiooni.
Lisateave LiveAgenti/Slacki integratsiooni kohta.
PipeDrive on pilvepõhine kliendisuhete halduse (CRM) tööriist, mis aitab müügiinimestel hallata müügivihjeid ja tehinguid. See kasutab korduvate haldusülesannete kõrvaldamiseks automatiseerimist ja tehisintellekti ning pakub andmepõhist aruandlust.
PipeDrive pakub oma kasutajatele täisfunktsionaalset mobiilirakendust ja integreerub peaaegu 300 kolmanda osapoole rakendusega. LiveAgenti integratsioon võimaldab LiveAgenti kasutajatel luua ja redigeerida uusi ja olemasolevaid PipeDrive’i tehinguid otse LiveAgenti piletiteabe paneelil.
CRM paistab silma oma lihtsuse ja kasutusmugavuse poolest. Kasutajad naudivad intuitiivset liidest ja visuaalset vormingut, milles nad näevad müügilehtri kaudu müügivihjeid liikumas. Mõne kasutaja jaoks on PipeDrive siiski liiga lihtne. Arvustajad on teatanud, et nad naudiksid keerukamaid automatiseerimise võimalusi ja tervitaksid rakenduses spetsiaalset teavituste jaotist, kuna praegu saavad nad teateid ainult meili teel.
Lisateave PipeDrive’i ühendamise kohta LiveAgentiga.
ClickUp on täielikult kohandatav ülesannete haldamise rakendus, mis sobib väikestele, keskmise suurusega ja suurematele meeskondadele. See on ideaalne ülesannete loendite, projektide, meeldetuletuste ja eesmärkide jälgimiseks. Lisaks on ClickUp suurepärane üheplatvormiline alternatiiv Slackile või projektihaldustööriistadele, nagu Asana, kuna see pakub ka reaalajas vestlust, kommentaare ja silte.
ClickUpi kasutajad armastavad selle kohandatavust, kasutusmugavust ja kiidavad ka mobiilirakendust. Siiski on oluline märkida, et rakendus on mõne jaoks keeruline ja sellel esineb õppimiskõver. Teine negatiivne aspekt, mida ClickUpi kasutajad mainisid, on külalisliides, milles on raske navigeerida.
ClickUp pakub ühte igavesti tasuta paketti ja kolme tasulist paketti.
Avastage, kuidas saate ClickUpi koos LiveAgentiga kasutada.
Socialbakers on sotsiaalmeedia platvorm, mis aitab igas suuruses ettevõtetel oma klientidega suhelda. See ühendab sotsiaalse kuulamise, sisuanalüüsi ja tehisintellekti isiku kaardistamise analüütika ja võrdlusuuringuga, et luua Teie sotsiaalmeedia turundusstrateegiate jaoks parim võimalik tulemus.
Socialbakersi klienditeeninduse tarkvara kiidetakse selle kasutusmugavuse ning Instagramist ja Facebookist andmete kogumise eest. Teisest küljest kritiseeritakse, et see ei kogu andmeid uuematest sotsiaalmeedia platvormidest, nagu TikTok.
Lisateave Socialbakersi integreerimise kohta oma LiveAgenti töövoogu.
Buffer on sotsiaalmeedia haldusplatvorm, mis lubab parandada väikeettevõtete sotsiaalset kaasatust. See pakub automaatset postituste avaldamist, kampaania analüüsi, räsimärkide planeerimist, kommentaaride ajastamist ja kohandatud aruandeid.
Buffer integreerub peaaegu 30 muu lahendusega, sealhulgas Zapier, automate.io ja integromat, nii et võimalused on lõputud.
Sarnaselt Socialbakersi platvormile kiidetakse Bufferit selle lihtsuse eest. Kasutajatele meeldib, et nad saavad hõlpsasti postituste paigutusi esitleda ja neid otse rakenduses muuta. Teisest küljest tundub konsensus olevat selles, et TikTokiga puudub integratsioon.
Buffer pakub ühte tasuta ja kolme tasulist avaldamisplaani. See pakub ka kahte tasulist analüüsiplaani.
Avaldamine
Analüütika
Nicereply on kliendirahulolu uuringu tööriist, mida kasutavad klienditoe meeskonnad. Tarkvara pakub ühe klõpsuga kliendirahulolu uuringuid, mille saab manustada meilidesse või integreerida reaalajas vestluse vidinasse. Tarkvara on lihtne kasutada ja see võimaldab kasutajatel luua ilusaid ja hõlpsasti kohandatavaid NPS, CSAT ja CESuuringuid.
LiveAgentiga integreerituna saab pärast iga reaalajas vestlusseanssi või pärast iga meilivestluse vaatamist oma agentidele hõlpsasti klientide tagasisidet anda.
Nicereply on suurepärane lahendus, kuna see integreerub suuremate kasutajatoe tarkvaralahendustega, sealhulgas LiveAgent, Zendesk, Freshdesk ja HelpScout. Selle kasutajad kiidavad, kui lihtne on uuringute loomine ja muutmine ning nende automaatne juurutamine. Kriitika hõlmab võimalust lisada reaalajas uuringutele täiendavaid kontakte ja puuduvat küsitluse kloonimise funktsiooni.
Nicereply pakub nelja tasulist plaani ja tasuta 14-päevast prooviperioodi, mille alustamiseks pole vaja krediitkaarti.
Trello on loendite koostamise rakendus, mis aitab meeskondadel ja üksikisikutel korraldada ülesandeid, projekte ja meeldetuletusi. Rakendusel on Kanbani tahvli stiilis kasutajaliides, mis muudab lihtsaks ülesannete teisaldamise erinevate elutsükli etappide vahel.
LiveAgenti klienditeeninduse tarkvara ja Trellot saab kasutada koos, et kõik agendid saaksid oma ülesannetega kursis olla. Näiteks kui Trellos luuakse uus kaart või ülesannete loend, saab Trello Teile automaatselt saata LiveAgenti teatise pileti kujul.
Kanbani tahvlid Piiramatu arv kaarte Piiramatu salvestusruum Täpsemad kontrollnimekirjad Kohandatud taustad ja kleebised Armatuurlaud, ajaskaala, tööruum ja kalendrivaade
Trello on suurepärane isiklike ja professionaalsete ülesannete haldamiseks. See on intuitiivne ja hõlpsasti kasutatav ning pakub erinevaid malle erinevate ülesannete kategooriate jaoks. Kasutajatele meeldib ka see, et nad saavad mis tahes tüüpi meediume igale kaardile kinnitada. Teisest küljest kaasneb Trello automatiseerimise funktsioonidega väike õppimiskõver. Mõned kasutajad soovivad ka muuta fonte ja erinevaid ülesannete värve, et eristada kõrge prioriteediga ülesandeid.
Trello pakub tarkvara tasuta versiooni ja kahte tasulist tellimust.
Siit leiate infot, kuidas Trellot LiveAgentiga integreerida.
Monday.com on avatud pilvepõhine platvorm, mis võimaldab kasutajatel luua töövoogu hõlbustavaid unikaalseid tööriistu ja rakendusi. Näiteks saab platvormil luua projektijuhtimise, müügi, CRM-i, turunduse, disaini, personali-, IT- või DevOpsi rakendusi.
Inimvigade ja korduvate ülesannete kõrvaldamiseks saavad Monday.com-i kasutajad ära kasutada platvormi tugevaid automatiseerimise võimalusi ja vaadata oma töövooge kaardil, kalendris, ajaskaalal või kanbani stiilis tahvlil.
Monday.com kasutajatele meeldib, kuidas see hoiab nende tööd korras ja kui lihtne on seda teistele delegeerida. Märguande süsteem on suurepärane ja tagab, et ükski meeskonnaliige ei jäta muudatusi märkamata. Kriitika hõlmab tõrgeteta automatiseerimise ja põhjaliku liitumisprotsessi puudumist.
Monday.com-i pakutakse üksikisikutele tasuta. Lisaks on ettevõtetel võimalus valida nelja tasulise liitumisvõimaluse vahel.
Vaadake lisateavet veebisaidi Monday.com ja LiveAgenti ühendamise kohta.
ActiveCampaign on kasutajakogemuse automatiseerimise platvorm, mis sobib ideaalselt väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele. Teenuse pilvelahendus pakub meili, turunduse ja müügi automatiseerimist ning kliendisuhete haldust. Lisaks lubab tarkvara parandada klientide kaasamist võimsa segmenteerimise ja isikupärastamise kaudu erinevates kanalites.
ActiveCampaigni kasutajad kiidavad oma klienditoe meeskonda, samuti ka samm-sammult juhendeid ja videoõpetusi. Neile meeldib ka arusaam, mida nad saavad klientide seotuse jälgimise funktsioonidest, ning saadaolevate integratsioonide pikk loend. Teisest küljest kogevad mõned kasutajad tõrkeid automatiseerimisel, mis võib põhjustada viivitusi.
ActiveCampaign pakub nelja tasulist tellimusplaani. Plaani hind sõltub aga Teie kontaktide arvust (mida rohkem kontakte, seda kõrgem on hind).
Jira on vigade jälgimise ja projektijuhtimise tööriist, mida kasutavad agarad tarkvaraarenduse meeskonnad. Tarkvara võimaldab kasutajatel luua ja korraldada probleeme, delegeerida ülesandeid ja jälgida töötegevust.
Kasutades Jira integratsiooni LiveAgent klienditeenindustarkvaraga, saavad kasutajad hõlpsalt luua uusi ülesandeid ja probleeme otse piletipaneelilt, säästes andmesisestusele kuluvat aega aega ja välistades platvormide vahel hüppamise.
Agiilset tarkvara kiidetakse selle töövoo kohandamise võimaluste, täpsema otsingu filtreerimise ja kiiruse eest. Kuid mõned kasutajad teatavad, et nad on valikutega ülekoormatud, väidavad, et Jiraga on õppimiskõver. Teised ütlevad, et mobiilirakendus vajab tööd, kuna see pole eriti kasutajasõbralik.
Jirat pakutakse tasuta kuni 10 liikmelistele meeskondadele. Suuremad rühmad saavad valida kolme tasulise liitumisplaani vahel.
Avastage, kuidas kasutada LiveAgenti natiivset Jira integratsiooni.
LiveChat on reaalajas vestluse ja klienditoe tarkvara, mis sobib igas suuruses ettevõtetele. See on mitme kanaliga tugitarkvara, mis edastab kõik kirjad sujuvalt jagatud postkasti. Tarkvara on tuntud oma kaunite vestlusvidinate, integreeritud tootekaartide ja vestlusroboti automatiseerimise poolest.
LiveChati kasutajad kiidavad selle funktsionaalsust, sõnumite eelvaateid, vestlusrobotit ja analüüsi. Kuid mõned oleksid LiveChatiga veelgi õnnelikumad, kui nad lisaksid selliseid funktsioone nagu vestlusakendesse manustatud lingid või kliendikorvi eelvaated.
LiveChati pakutakse neljas tellimuse astmes.
Klaviyo on turunduse automatiseerimise platvorm, mis pakub klientide segmenteerimist, võrdlusuuringuid ja andmete analüüsi. Platvorm on spetsialiseerunud selgesõnaliselt e-posti ja SMS-ide automatiseerimisele, lubades pakkuda isikupärastatud sisu ja suurendada klientide kaasamist.
LiveAgenti integreerimine Klaviyoga võimaldab Teil lisada kliente Klaviyo meililisti tellimusse otse LiveAgenti klienditeeninduse tarkvarast.
Turunduse automatiseerimise platvormi kiidetakse selle kasutusmugavuse, segmenteerimisvõimaluste ja kahesuunalise sünkroonimise poolest teiste rakendustega. Mis puudutab kriitikat, siis mõned kasutajad teatavad, et neil on probleeme voogude (eriti CRM-kampaaniate) ümberkorraldamisega.
Klaviyo võtab tasu ainult kasutuse eest. Lepingud puuduvad. Peate maksma ainult kontaktide arvu eest, millele iga kuu meilite ja SMS-e saadate.
Uurige rohkem Klaviyo integreerimisest LiveAgentiga.
Freshdesk on pilvepõhine mitmekanaliline kasutajatoe tarkvara, mis pakub roboteid, iseteeninduslahendusi ja intelligentset automatiseerimist. See sobib suurepäraselt klienditoe taotluse ühtlustamiseks ühele armatuurlauale ja teistega koostöö tegemiseks.
Freshdeski kasutajad kiidavad tarkvara kasutusmugavust, integratsioone ja koostöövõimalusi. Mõned kasutajad ootavad siiski mõningaid muudatusi, sealhulgas mitme vahekaardi piletivaadet, kiiremat laadimiskiirust ja Freshdeski klienditeeninduse meeskonna kiiremaid vastuseid.
Freshdeski saab tasuta kasutada piiramatu arvu agentidega. Kui vajate aga täpsemaid funktsioone, saate valida seitsme tasulise paketi hulgast.
Klienditugi
Omnikanal
Google Analytics on platvorm, mis jälgib veebisaidi ja reklaamiliiklust. Kasutajad saavad hõlpsasti luua aruandeid ja uurida klikkide, külastuste ja vaatamiste hüppeid või langusi. See on suurepärane tööriist oma sihtrühma kohta ülevaate saamiseks ning reklaamide ROI, sisu ja toodete parandamiseks.
Integreerides Google Analyticsi LiveAgentiga, saate jälgida kõiki reaalajas vestluse seansse. Nende andmete olemasolu aitab Teil hinnata reaalajas vestluse mõju konversioonidele või Teie agentide mõju Teie ettevõtte müügile.
Google Analyticsiga on lihtne alustada ja see on ennekõike tasuta kasutatav. See jälgib kõiki vajalikke mõõdikuid, sealhulgas Teie saidi külastajate arvu, keskmisi lehevaatamisi seansi kohta, seansi kestust ja palju muud. Analüütika kasutajad väidavad aga, et rakendus on üsna keeruline ja sellel esineb õppimiskõver.
Google Analytics pakub tasuta ja tasulist versiooni. Tasuta versioon sobib ideaalselt väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele. Tarkvara tasulisel versioonil on rohkem funktsioone ja kohandatud hind, seega peate täpse hinnapakkumise saamiseks ühendust võtma müügiosakonnaga.
Uurige kuidas integreerida Google Analytics LiveAgentiga.
Intercom on ettevõtte sõnumsiderakendus, mida ettevõtted kasutavad olemasolevate ja potentsiaalsete klientidega suhtlemiseks. Tarkvara pakub reaalajas vestlust, roboteid, iseteenindusplatvorme ja piletisüsteemi.
See integreerub paljude populaarsete rakendustega, sealhulgas LiveAgent. Integratsioon sünkroonib Intercomi kaudu saadud kliendiandmed ja sõnumid ning edastab need seejärel LiveAgenti.
Intercomi kasutajad naudivad jagatud postkasti, kasutuslihtsust ja klientide kaasamise võimalusi. Kuid mõned kliendid teatavad, et neil on probleeme teatud funktsioonide ja moodulitega, nagu filtrid, artiklid ja väljaminev turundus. Nad ütlevad ka, et sellel on õppimiskõver.
Intercom pakub kolme erinevat liitumisplaani – vestlusturundus, vestluspõhine kaasamine ja vestlustugi. Igal plaanil on kohandatud hind.
Lisateave Intercomi integreerimisest LiveAgentiga.
Klaus on vestluste ülevaate ja kvaliteedi tagamise platvorm, mis lubab parandada klienditeeninduse kvaliteeti lihtsa ja süstemaatilise sisemise tagasiside kaudu. Tarkvara analüüsib ja hindab iga vestlust sentimentanalüüsi ja masinõppel töötava keerukuse filtri abil.
Klausi kasutajatele meeldib lihtne seadistamine, esteetiline liides ja töökindlad aruandlustööriistad. Enamik kasutajaid ei leidnud tarkvara kohta midagi negatiivset – ja otsustasid loetleda väikesed ebameeldivused, nagu aeg-ajalt aeglasem laadimiskiirus või puuduvad funktsioonid (mis on praegu tootmises).
Klaus pakub kohandatud hinda. Hinnapakkumise saamiseks külastage nende veebisaiti ja täitke nende hinnalehel olev kontaktivorm.
Lisateave Klausi ja LiveAgenti integreerimise kohta.
Zendesk on mitme kanaliga klienditeeninduse rakendus, mis kasutab AI-toega roboteid ja tugevat piletisüsteemi. Lisaks pakub see iseteenindust, helikõnesid ja aruandlusvõimalusi, mistõttu on see suurepärane valik igas suuruses ettevõtetele.
Zendeski kasutajad kiidavad selle kasutusmugavust ja kohandamisvõimalusi. Neile meeldib, et liides on kasutajasõbralik ja et piletisüsteem on ühenduses WhatsAppi, e-posti ja telefoniga. Mõned kasutajad soovivad siiski, et olemasolevatele funktsioonidele pakutaks täpsemaid funktsioone (nt päästikud ja automatiseerimine).
Zendesk pakub viit teenindusplaani, kolme põhitoetusplaani ja kolme müügi tellimuse taset.
Zendesk Suite teeninduseks
Zendesk Support
Zendesk müügiosakonnale
SurveyMonkey on üks populaarsemaid tasuta veebiküsitluse tööriistu. Platvorm pakub kiiret küsitluste loomist, lihtsat kohandamist ja jagamist ning tugevat sentimentianalüüsi. Lisaks pakub see funktsiooni, mis võimaldab kasutajatel mõõta kogutud vastuseid valdkonna võrdlusnäitajatega.
SurveyMonkeyt kiidetakse selle lihtsa seadistamise, kasutuslihtsuse ja sisseehitatud soovituste eest, mis aitavad Teil valida küsitluse jaoks õige sõnastuse ja funktsioonid. Kriitika hõlmab väiksemate kohandamisvõimaluste puudumist, nagu küsitluse taustavärvi muutmine või kohandatud logo üleslaadimine.
SurveyMonkeyt saab kasutada tasuta, kuid kui otsite täpsemaid funktsioone, võite uurida nende tasulisi plaane.
Äripaketid
Isiklikud paketid
Kui võrrelda hinna ja kvaliteedi suhet, on LiveAgent parim tugiteenuste tarkvara – see pakub rohkem funktsioone odavama hinna eest. LiveAgent pakub kõige tugevamat piletisüsteemi, reaalajas vestlust ja kõnekeskuse tarkvara. Tarkvara pakub ka 24/7 personaliseeritud teenust kõigis kanalites.
Zendeski tugi on tugev konkurent kasutajasõbraliku piletisüsteemi, AI-robotite ja rikkaliku sotsiaalse integratsiooniga , sealhulgas WhatsAppiga. Kuigi see on kallim, pakub see enamikku LiveAgenti põhifunktsioonidest.
Freshdesk on veel üks suurepärane platvorm, mida kaaluda. See pakub reaalajas vestlust, piletisüsteemi, helistamist ja sotsiaalmeedia tuge. Seda on lihtne kasutada ja seadistada ning sellel on samad põhivõimalused nagu LiveAgentil, kuid pisut kõrgema hinnaga.
LiveChat on suurepärane klienditeeninduse platvorm, mis pakub täiustatud reaalajas vestluse funktsioone. Vestlusvidinad on puhtad ja kaasaegsed ning ühed parimad e-kaubanduse toodete kaunilt esitlemise osas. Kui aga otsite enamat kui lihtsalt vestlustarkvara, näiteks integreeritud kõnekeskusega kliendituge, pole LiveChat Teie jaoks parim valik.
Intercom on suurepärane sõnumsideteenus, mis loob ühenduse mitme kanaliga. See pakub roboteid, jagatud postkasti ja iseteeninduslikku teadmistebaasi tarkvara. Klienditeeninduse tarkvara ei paku aga kõnekeskuse võimalusi, on kallim ja ei paku oma klientidele personaliseeritud klienditeeninduse meeskonda, mis oleks saadaval ööpäevaringselt.
Klienditeeninduse tarkvara kasutamine on ülimalt oluline, kui soovite parandada oma klienditeeninduse protsesse ja klientide rahulolu, luues samal ajal rohkem tulu. Õige lahenduse leidmiseks peate siiski kaaluma, mida soovite saavutada, milliseid funktsioone selle eesmärgi saavutamiseks vajate ja kui palju raha saate kulutada. Klienditeeninduse ootused on kõigi aegade kõrgeimal tasemel ja selleks, et hoida oma kliente, peate suutma täita või ületada nende ootusi. Klienditeeninduse tarkvara tagab, et vastate alati oma klientidele õigeaegselt ja isikupäraselt.
LiveAgent is the best customer service software because it offers the most advanced features for the lowest price.
Customer support software are secure solutions that utilize encryption 2-factor authentication and are certified and protected by several security measures. Managing customer data through customer support software is the safest option because every user has unique login credentials. As a result, there’s no need to log in and out of multiple devices and accounts.
Creating personalized experiences for customers is easy if you have access to behavior tracking software and customer management software. By monitoring your customer’s behavior on your site and consulting existing CRM data, you can create high converting, personalized messaging.
Most customer service software is flexible and fully customizable, allowing businesses to scale up with the software as needed.
To choose the best customer support software for your business, you need to write down what you want to achieve and decide what you need the software to do to accomplish it. Then, with your budget in mind, research options on software review sites like G2, Capterra, or SoftwareAdvice.
Most customer service software offers analytics and reporting. Some tools offer more in-depth analysis, while others provide more basic reporting.
Yes, customer service software is generally flexible and adaptable to your business and its growth.
Tekst tutvustab erinevaid tugitarkvara lahendusi, mida ettevõtted saavad kasutada oma klienditeeninduse protsesside haldamiseks. Vivantio aitab meeskonda hallata, HaloITSM tagab ITIL protsesside kooskõla ja Hiver võimaldab kiiret ja empaatilist tegutsemist Gmaili-põhiselt. Gorgias aga konsolideerib kliendi andmed ühte kohta, et hõlbustada tugiteenuste pakkumist. Hinnad varieeruvad vastavalt funktsioonidele ja kasutajate arvule.
Kliendikogemuse tarkvarad aitavad sujuvamalt turundada, tänu automatiseerimisele ja masinõppele. Platvormid pakuvad erinevaid hindu ja tasuta prooviversioone. LiveAgent pakub palju tööriistu ja funktsioone mitmesuguste kanalite ja integratsioonidega. Platvorm teenib paremaid hinnanguid kui mõned teised turuliidrid. Olulised komponendid on ka sotsiaalmeedia, suhtlusvahendid ja ressursid.
Klienditeeninduse standardite kontrollnimekiri
Hea klienditeenindus tuleks saavutada kõrgete standardite ja agentide tõhustatud oskuste kaudu, tulemusplaanide ja koolitusega. Klienditeeninduse reeglid eeldavad viisakust, abivalmidust ja professionaalsust klientidele. Erinevad teeninduse tüübid hõlmavad iseteenindust, reaalajas teenindust, veebipõhist ja kogukonna teenindust. Suurepärane klienditeenindus on kasulik, sest see suurendab klientide rahulolu, lojaalsust ja hoidmist, samal ajal vähendades kulusid.
25 parimat kliendi tagasiside tarkvara
Tekstis käsitletakse erinevaid tööriistu, mis aitavad ettevõtetel koguda klientide tagasisidet ja parandada nende kogemust. Näiteks saab kasutada tööriistu, nagu Installeerige veebilehele katkestused, Segmenteerige oma sihtgruppe ja GetFeedback, mis aitavad luua küsitlusi, koguda tagasisidet ja analüüsida tulemusi. Lisaks võib kasutada Trustpiloti, mis aitab ettevõtetel saada online arvustusi ning klientide usaldust suurendada. Erinevates tööriistades on erinevad funktsioonid ja hinnad, kuid nende abil on võimalik mõista klientide vajadusi ja parandada nende kogemust.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel