Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klienditeeninduse tarkvara

Impress your customers and increase their satisfaction.

  • ✓ No setup fee   
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Header Animation
Helpdesk software

Klienditeeninduse tarkvara on erakordse kliendikogemuse peamine koostisosa. Siiski on õige tarkvara leidmine suur väljakutse, kuna enamik pakkujaid pakuvad sarnaseid funktsioone ning lubavad saavutada samu eesmärke. Et aidata Teil valida parim tarkvara oma ettevõtte, niši ja valdkonna jaoks, oleme loonud nimekirja 2021 aasta parimatest klienditeeninduse lahendustest. Võrdleme iga tarkvara funktsioone, hinda ja klientide hinnanguid iseseisvatelt tarkvara arvustuste lehekülgedelt.

Mis on klienditeeninduse tarkvara?

Klienditeeninduse tarkvara on tarkvara, mis edastab kliendisuhtluse kõikidest kanalitest. Iga tarkvara on sissetulevate kliendisõnumite käsitlemise poolest erinev. Kuid enamik tarkvarasid muudab sõnumid erinevatest sidekanalitest piletiteks ja salvestab need ühte jagatud ja tsentraliseeritud postkasti.

Klienditeeninduse tarkvara kasutatakse tavaliselt klienditoe eesmärkidel, kuid seda saavad kasutada ka organisatsiooni müügi-, raamatupidamis-, IT- või turundusmeeskonnad. Lisaks sellele, et süsteem on kasulik traditsioonilistele ettevõtetele, võib sellest kasu olla ka mittetulundusühingutele, valitsusasutustele ja haridusasutustele.

Kuidas toimib klienditeeninduse tarkvara?

Klienditeeninduse tarkvara ühendub Teie igapäevaste klientide sidekanalitega, sealhulgas e-post, telefon, reaalajas vestlus, sotsiaalmeedia, sõnumite rakenduset ja isegi klienditeenindusportaalid.

Kui klient võtab mõne kanali kaudu Teie ettevõttega ühendust, loob süsteem automaatselt pileti. Näiteks kui klient kasutab reaalajas kanalit, nagu telefon või reaalajas vestlus, hakkab süsteem automaatselt helisema, et teavitada veebis olevaid tugiagente. Kui agent võtab kõne või vestluse vastu, saavad agent ja klient omavahel reaalajas suhelda.

Oletame siiski, et klient kasutab teie ettevõttega ühenduse võtmiseks sellist kanalit nagu e-post, sotsiaalmeedia või sõnumsiderakendus. Sel juhul süsteem lihtsalt loob pileti ja määrab selle eelnevalt määratletud kriteeriumite alusel kindlale osakonnale/agendile.

Ettevõtted ja organisatsioonid, kes seda tehnoloogiat ei kasuta, kogevad sageli klientide rahulolematust ja kaotavad kliente, sest paljud kliendisõnumid libisevad läbi pragude või neile ei vastata piisavalt kiiresti.

Klienditeeninduse tarkvara omamine võimaldab igal ettevõttel või organisatsioonil pärandada oma kliendisuhtluse protsesse, kuna see kaotab erinevate seadmete ja kontode jälgimise vajaduse, hoides kõik sõnumid ühes kohas. Tulemusena säästab see aega ning suurendab tootlikkust ja reageerimisaega, mis omakorda aitavad suurendada klientide rahulolu.

Klienditeeninduse süsteemi osad

E-post

Klienditeeninduse tarkvara võib hõlpsasti asendada Teie veebimeili või meili kliendid, nagu Gmail, Outlook ja Mail. Tarkvara pakub rohkem funktsionaalsust ja paindlikkust ning astub sammu kaugemale lihtsalt e-kirjade saatmisest ja vastuvõtmisest.

Klienditeeninduse tarkvara pakub täpsemaid koostöövõimalusi ja e-posti marsruutimise valikuid, koahdatavaid e-posti malle, terviklikke kliendiprofiile, klientide segmenteerimise valikuid ja SLA jälgimist. See sisaldab ka agentide kokkupõrke tuvastamise funktsioone, mis tagavad, et agendid ei raiska aega samade piletite kallal töötamisele ega kustuta üksteise tööd.

Edasta e-kirjad oma LiveAgenti keskkonda
Edasta e-kirjad oma LiveAgenti keskkonda

Reaalajas vestlus

Reaalajas vestlus on eelistatud suhtluskanaliks 42%-le veebipõhistest klientidest, kuna see on sekeldustevaba ja lihtsasti kättesaadav. Teie kontaktandmete otsimise asemel saavad kliendid ühe nupuvajutusega Teie veebisaidi kaudu kiiresti ühendust võtta.

Reaalajas vestlus on ka suurepärane proaktiivne tööriist reaalajas probleemide lahendamiseks, mida kliendid võivad Teie veebisaidi sirvimise või kassas maksmise ajal kogeda.

Reaalajavestluse funktsioon kasutajatoe piletisüsteemis – LiveAgent

Kõnekeskus

Suurepärane klienditeeninduse tarkvara peaks sisaldama kõnekeskuse võimalusi, kuna see pakub paindlikkust ja märkimisväärset kokkuhoidu. Näiteks võite riistvarale ja rahvusvahelistele kõneminutitele raha kulutamise asemel pakkuda ülemaailmset tuge murdosa hinnaga.

Ehkki paljud tarbijad eelistavad digitaalseid kanaleid, on kiiret lahendust vajavate probleemide korral siiski parim võimalus helistada. Tugiteenuse esindajaga rääkimine võib tagada, et mõlemad pooled mõistavad teineteist ja et poleks arusaamatusi.

Ühendage oma VoIP pakkuja klienditoe tarkvaraga - LiveAgent

Sotsiaalmeedia

Digitaalsed põliselanikud nagu Generatsioon Z eelistavad sotsiaalmeedia suhtlust, kuna see on koguaeg töötav kanal. Teised tarbijarühmad pöörduvad sotsiaalmeedia poole viimase abinõuna, nimelt pärast seda, kui nad pole saanud ettevõtte tugiosakonnaga kontakti ja on kõik muud võimalused ammendanud.

Oluline on märkida, et mitte iga ettevõte ei pea omama kohalolekut kõikidel platvormidel. Kuid valdav osa tarbijatest eeldab, et suuremal jaol ettevõtetel, organisatsioonidel ja haridusasutustel on aktiivne Facebooki, Instagrami ja Twitteri leht, kuhu nad saavad klienditoe saamiseks pöörduda.

Ühendage Facebook klienditoe tarkvaraga - LiveAgent

Sõnumside rakendused

Sõnumside rakendused nagu Messenger, Viber, WhatsApp, LINE ja Signal kasvatavad populaarsust klienditeeninduses, kuna nad pakuvad lihtsat viisi ettevõtetega suhtlemiseks. Lisaks on kliendid nende rakendustega tuttavad, kuna nad kasutavad neid sõprade ja perega suhtlemiseks, mis teeb ettevõtetega ühenduse võtmise ülimugavaks.

Lisaks ei nõua sõnumsiderakendused kasutajatelt ootel olemist ega vestluses aktiivset osalemist. Selle asemel saavad kliendid vastata omal ajal ja saada oma küsimustele siiski suhteliselt kiireid vastuseid.

Vestlusakna dokkimise võimalus LiveAgenti tarkvras - LiveAgent

Iseteenindus

Kaasaegne klient ei soovi raisata aega klienditeenindusega ühenduse võtmiseks. Selle asemel otsivad nad iseseisvalt vastuseid oma küsimustele, uurides Teie veebisaidilt KKK-sid, kogukonna foorumeid või muid seotud ressursse.

Spetsiaalse teadmehoidla olemasolu, kus on välja toodud põhiprotsessid, põhimõtted või juhised, võib märkimisväärselt vähendada piletite mahtu ja vähendada töötajate survet.

Teadmusbaasi kohandamine kliendiportaali tarkvaras - LiveAgent

Miks kasutada oma ettevõttes klienditeeninduse lahendusi?

Klienditeeninduse lahenduste kasutamine võib Teie ettevõttele kasu tuua lugematul viisil. On palju kasutamisjuhtumeid, mille saame välja tuua – alates ostukärude hülgamise vähenemisest kuni kliendi rahulolu, käibe ja lojaalsuse kasvatamiseni.

Mitmekülgsus on põhjuseks, miks selle tööriistaga niivõrd palju on võimalik teha. Erinevate eesmärkide saavutamiseks saavad seda kasutada ülikoolid, tervishoiuteenuste pakkujad, finantsasutused, e-kaubanduse ettevõtted, SaaS-i idufirmad ja kõik muu. Lisaks on lahendus täielikult kohandatav, skaleeritav ja kohanemisvõimeline, nii et teie unistuste tegelikkuseks muutmine on vaid küsimus klienditoe lahenduse õiges seadistamises ja selle täielikus ärakasutamises.

Tugevdage kliendisuhteid

Parim viis kliendisuhete tugevdamiseks on klientibaasiga suhtlemine ja isikupärastatud teenuse pakkumine. Klienditoe tarkvara lahendus on ideaalne vahend klientidega suhtlemiseks, kuna see muudab kogu protsessi sujuvamaks ja probleemidevabaks. Näiteks pole vaja otsida Säutse või kommentaare oma teavitustest, et liitudaklientide vestlustega. Selle asemel vastake lihtsalt igale sõnumile otse oma klienditeeninduse tarkvara postkastist.

Mis puudutab isikupärastamist, siis klienditoe tarkvara võib Teid aidata, kuna see salvestab olulised kliendiandmed klientide sõnumite kõrvale. Luues kogu kontekstuaalse teabe ühte juhtpaneeli, saate hõlpsalt pakkuda kiiret, asjatundlikku ja isikupärastatud teenust ning tugevdada samaaegselt kliendisuhteid.

Lahendage kiiremini probleeme

Tänu automatiseeeritud piletite marsruutimisele, määratakse klientide sõnumid automaatselt kõige sobivamale agendile. Ooteaja kaotamise ja vastutustunde tekitamise abil saate reageerimisaega parandada ligi 23%.

Veelgi enam, pakkudes oma klientidele reaalajas tugiteenuste võimalusi, näiteks reaalajas vestlust, saate aidata rohkem kliente ning lahendada kiiremini rohkem probleeme.

Parandage drastiliselt kliendirahulolu ja lojaalsust

Püsiklientide hankimine ja klientide rahulolu parandamine on lihtne. Mitmekanalilise klienditeeninduse tarkvara abil saate klientide probleeme ennetavalt lahendada. Näiteks võivad ennetavad vestluskutsed olla kasulikud, kui Teie saidi ostjad on valmis registreeruma, kuid vajavad protsessi käigus abi. Lisaks saab kasutajatoe tarkvara aidata Teil tuvastada õige aja ühenduse võtmiseks, tuginedes reaalajas toimivatele jälgimistööriistadele, mis näitavad, milliseid lehti ja kui kaua Teie potentsiaalsed kliendid sirvivad.

Vähendage iseteeninduse abil vastamise aega

Enamik kliente soovib oma probleemid iseseisvalt lahendada ilma klienditoega ühendust võtmata. Pakkudes oma olemasolevatele ja potentsiaalsetele klientidele iseteeninduse keskust, mis sisaldab ressursse, nagu artiklid, KKK-d ja isegi kogukonna foorumid, saate vähendada vastamise aega ja täiendada klienditeeninduse kogemust. Kui kliendid leiavad iseseisvalt vastused oma küsimustele, pole neil põhjust Teiega ühendust võtta ega oodata vastust Teie töötajatelt.

Parandage agentide produktiivsust

Klienditeeninduse tööriistad, nagu mängustamine, võivad tõsta töötajate produktiivsust, tuues töökohta mängulisuse aspekti. Agendid saavad üle lüüa uusi rekordeid, saada aumärke ja jõuda kõrgemale levelile, suurendades tootlikkust ja edendades tervislikku konkurentsi meeskondade ja individuaalide vahel.

Saage kasu klienditoe automatiseerimisest

Päevast päeva kliendiprobleemidega töötamine võib olla keeruline ja viia agentide läbipõlemiseni. Klienditeeninduse tarkvara sisaldab aga funktsioone, mis võivad Teie esindaja elu lihtsamaks ja produktiivsemaks muuta. Näiteks tagab automatiseerimine selle, et Teie agendid saavad keskenduda keerukamatele kliendiprobleemidele. Enam pole vaja teha igapäevaseid, korduvaid ülesandeid, nagu pileti staatuste vahetamine või vastamata e-kirjadega järjele jõudmine.

Kuidas valida parim klienditeeninduse tarkvara?

Kuigi mõni tarkvara võib olla ühe ettevõtte jaoks parim valik, võib see teise jaoks olla ebapiisav. Oluline on mõista, et igal ettevõttel on erinevad vajadused ning eesmärgid. Näiteks kui üks ettevõte võib rahul olla lihtsa vestlustarkvaraga, võivad teised vajada keerukat lahendust, mis toetab mitmekanalilist suhtlust.

Enne klienditeeninduse tarkvara valimist või selle uurimist peate mõistma oma eesmärke ja nõudeid. Mõelge, mida soovite tarkvaraga saavutada, ja arvestage ka oma eelarvega. Võib juhtuda, et ideaalne lahendus võib olla rahaliselt teie käeulatusest väljas. Kui olete tarkvaraga seotud ootused üles märkinud ja eelarve paika pannud, võite hakata oma võimalusi uurima.

Klienditeeninduse tarkvara maksimaalse kasutamise tagamiseks soovitame Teil otsida süsteemi, mis sisaldab kõige enam, kui mitte kõiki järgmisi funktsioone.

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Klienditeeninduse põhifunktsioonid

Sujuvalt edastatud piletisüsteem

Veenduge, et tarkvara toetataks kanaleid, mille soovite oma klienditoe tarkvaraga ühendada. Näiteks kui soovite oma klienditeeninduse tarkvarast helistada ja kõnesid vastu võtta, peab teie klienditeeninduse tarkvara sisaldama sisseehitatud kahesuunalist kõnekeskust.

Toetatud kanalid

Kui soovite oma kliente toetada Facebook Messengeris või WhatsAppis, veenduge funktsionaalsete sotsiaalmeedia integratsioonide olemasolus.

Sisseehitatud CRM

Ärge leppige klienditeeninduse tarkvaraga, mis ei paku sisseehitatud CRM-i. Teil peab olema juurdepääs kliendiandmetele oma klienditoe süsteemis, et ei peaks asjatundliku teenuse pakkumiseks kulutama aega erinevatesse rakendustesse sisse- ja väljalogimiseks.

CRM-LiveAgent

Automatiseeritud jaotus

Automaatne piletijaotus tagab, et saabuvad piletid suunatakse alati kõige sobivamasse osakonda ja agendile. Samuti tagab piletijaotus, et piletid ei jää kunagi kinni ega vastust ootama, ilma et keegi nende eest vastutust ei võtaks.

Automatiseerimine ja reeglid

Automatiseerimise reeglid võivad parandada klienditeeninduse töövooge ja klientidega suhtlemist. Kindlate protsesside ja toimingute automatiseerimisega, näiteks järelmeilide saatmisega, saavad Teie tugiagendid säästa aega ja raha. Kokkuhoitud aega saab kasutada keerukamate kliendipäringutega tegelemiseks, samal ajal kui raha saab pumpata parematesse agendikoolitustesse või müügi-/turunduskampaaniatesse.

Integratsioonid

Veenduge, et Teie valitud süsteemil oleks aktiivsed integratsioonid igapäevaselt kasutatavate tööriistadega. Klienditeeninduse tarkvara eesmärk on parandada oma tootlikkust ja minimeerida kasutatavate väliste tööriistade arvu. Integreerides oma klienditoe kolmandate osapoolte rakendustega, näiteks Shopify, saate oma kliendi tellimusi/tagasimakseid vaadata otse oma klienditeeninduse tarkvaras.

Klienditeeninduse tarkvara

Aruandlus ja mängustamine

Juurdepääs täpsetele andmetele aitab igal ettevõttel parandada oma müügi-, turundus- ja tugiprotsesse. Näiteks kui Teie süsteemi aruanded näitavad, et Teil on lõuna ajal kõrge kõnedest loobumise määr, võib see tähendada, et peate lisama sellesse vahetusse rohkem tugiagente, kuna tegemist on Teie tipptunniga ning kliendid peavad liiga kaua ootel olema.

Teisest küljest võib aga mängustamine soodustada Teie klienditeeninduse meeskonna ja klienditeenindajate tervislikku konkurentsi.Auhinnamärke leveleid omandades, tunnevad Teie agendid enda motiveerituna ning tegutsevad paremini. Parem tootlikkus mõjutab seda, kui palju ja kui kiiresti nad pileteid lahendavad, mis võib samal ajal säästa Teie raha ja parandada klientide rahulolu.

aruandluse juhtpaneel LiveAgentis

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Võtmetegurid klienditeeninduse tööriistakomplekti valimisel

Hind

Mõelge oma eelarvele ja sellele, kui palju olete nõus kulutama. Pange tähele, et kõige populaarsemad klienditeeninduse tarkvaralahendused võivad olla üsna kulukad. Selle asemel, et maksta peavoolu brändi eest kõrget tasu või lihtsalt otsustada, et klienditeeninduse tarkvara on liiga kallis, võiksite kaaluda ka alternatiivseid lahendusi. Paljud alternatiivsed klienditeeninduse süsteemid pakuvad tasuta pakette ja sageli isegi rohkem funktsioone kui nende populaarsemad konkurendid.

Tugiteenus

Uurige, kas Teie poolt valitud tarkvara pakub tasuta aastarigset mitmekeelset ja ööpäevaringset tugiteenust. Lisaks heitke pilk pakkuja iseteeninduse võimalustele ja kui soovite astuda sammu veel kaugemale, proovige võtta nendega ühendust reaalajas vestluse või e-posti teel ning vaadake kui kaua võtab Teie päringule vastamine aega. Testides nende reageerimisvõimet omal käel, on Teil üsna hea ettekujutus sellest, milline on nende teenus siis, kui olete maksev klient.

Klienditeeninduse tarkvara

Pakutud kontaktivõimalused

Mõelge iga müüja pakutavatele klienditeeninduse tüüpidele. Kui fännate reaalajas vestluse abil tugiteenusega ühenduse võtmist, jälgige, et Teie poolt valitud ettevõte pakuks reaalajas vestluse tuge. Kui olete aga kõneleja tüüpi, peaks teenuse müüja pakkuma tasuta numbreidja pakkuma tuge Teie ajavööndi kohaselt.

Võimalus skaleeruda üles/alla

Paljud ettevõtted kogevad hooajalisi muutusi, mis võivad mõjutada vajaminevate tugiteenuse agentide arvu. Näiteks reisi ja majutuse ettevõtted õitsevad suvekuudel, seega võib neil tarvis olla täiendavaid tugiagente, et vastata suurele hulgale sissetulevatele e-kirjadele, vestlustele ja kõnedele.

Sarnaselt kogevad e-kaubanduse ettevõtted kliendipäringute piletite sissevoolu teatud perioodidel aasta vältel, kui toimuvad allahindluste kampaaniad nagu Must Reede jms. Seetõttu on oluline omada paindlikku klienditeeninduse tarkvara, mis võimaldab vajadusel agente lisada ja eemaldada.

Kasvavad ettevõtted saavad samuti kasu paindlikust klienditeeninduse tarkvarast. Hea on teada, et Teie valitud süsteem võib kasvada koos Teiega ja ei põhjusta tulevikus rohkemate agentide ja klientide toetamisel peavalu.

Klienditeeninduse tarkvara

Tarkvara piirangud

Mõelge iga kasutatava tarkvara piirangutele. Kas on funktsioone, mida soovite kasutada, kuid tarkvara ei paku? Kas puuduvad integratsioonid? Kuidas on tööaeg? Selliste raskete küsimuste esitamine on äärmiselt oluline, kuna tarkvara piirangud võivad mõjutada Teid ja klientide rahulolu Teie teenusega.

Koostöövõimalused

Lõpuks uurige saadaolevaid koostöövõimalusi. Kas Teie vaadatav tarkvara pakub sisemisi vestlusi ja kõnesid? Aga sisemine piletisüsteem, privaatsed märkmed ja agentide kokkupõrke tuvastus? Pidage meeles, et valitud klienditeeninduse tarkvara peaks tõstma Teie tugiprotsesse ja hõlbustama kolleegidega töötamist.

Agentide-kokkupõrgete-tuvastamine-LiveAgent

20 parimat klienditeeninduse tarkvara pakkujat

1. LiveAgent

LiveAgent on mitmekanaliline klienditoe ja reaalajas vestluse tarkvara, mis sobib suurepäraselt igas suuruses ettevõtetele. Ükskõik, kas olete väikeettevõte, kes soovib oma ulatust laiendada, või suurettevõte, LiveAgent võib olla Teie jaoks kõik-ühes lahendus. Süsteem on täielikult kohandatav ja pakub oma kasutajatele suurepäraseid automatiseerimise ja koostöövõimalusi.

See on varustatud üle 140 klienditoe funktsiooniga ja pakub võimast integratsioonide nimekirja kolmandate osapoolte rakenduste ja tarkvaraga.

LiveAgenti juhtpaneel

Põhifunktsioonid

  • Jagatud tsentraliseeritud postkasti, mis võtab vastu piletid kõikidelt kanalitelt
  • Natiivne reaalajas vestluse vidin, mis on hinnatud turu kõige kiiremaks ja sujuvamaks
  • Veebisaidi külastajate jälgimise võimalused, ennetavad vestlused ja vestlusesse integreeritud teadmusbaas
  • Reaalajas trükkimise vaade
  • Kahesuunaline VoIP kõnekeskus, mis sisaldabIVR-i, ACD-d, tagasihelistamisi ja muud
  • Kliendiportaal koos sisemiste ja välimiste teadmusbaasidega, kogukonna foorumitega ja KKK-dega
  • Sotsiaalmeedia tugi, kaasaarvatud Facebook, Twitter ja Instagram
  • Twitteri sotsiaalse kuulamise/jälgimsie võimalused
  • Integratsioonid Messengeri, Viberi, Slacki, Shopify ja ülejäänud 143+ tööriistaga
  • Ülivõimsad aruandluse ja andmete analüütika tööristad
  • Mängustamine
  • SLA haldamine
  • Sisseehitatud CRM kohandatud sisendiväljadega
  • Loendamatud automatiseerimise võimalused
  • Sildid, osakonnad ja erinevad piletite marsruutimise/määramise valikud
  • Sisemised vestlused, kõned, privaatsed märkmed ja piletid

Plussid ja miinused

Erinevatel tarkvara arvustuste platvormidel kiidavad LiveAgenti kasutajad tarkvara mitmekülgsust ja uskumatut tugimeeskonda. Lisaks armastavad kasutajad saadaolevate funktsioonide ja integratsioonide arvu, kuna nad saavad vastu võtta väljakutseid, mida nad muu klienditeeninduse tarkvaraga lihtsalt ei suutnud.

Mis puutub LiveAgenti miinustesse, siis mõned kasutajad ütlevad, et sellel on pisut suurem õpiprotsess ja tarkvarast maksimumi saamine võib olla keeruline ilma toega ühendust võtmata. Kuid nagu eespool mainitud, saab LiveAgenti tugimeeskond kiidusõnu, kuna nad on saadaval ööpäeva- ja aastaringselt ning astuvad alati lisasammu, et LiveAgent vastaks Teie ootustele.

Hind

LiveAgenti klienditeeninduse tarkvara pakub kolme erinevat kuupõhist tellimust ja ka täielikult tasuta tarkvara versiooni.

  • Pilet – $15 agendi kohta kuus
  • Pilet + Vestlus – $29 agendi kohta kuus
  • Kõik-hinnas – $39 agendi kohta kuus

Kui soovite kõik-hinnas paketti proovida, pakume tasuta 14-päevast prooviperioodi— ei vaja krediitkaarti.

2. MailChimp

MailChimp on kõik-ühes turundusplatvorm väikeettevõtetele, mida saab kasutada e-posti infolehtede loomiseks ja nende jõudluse jälgimiseks. Lisaks saavad MailChimpi kasutajad segmenteerida oma kliente erinevatesse gruppidesse, mis muudab isikupärastatud turundussõnumite saatmise ülilihtsaks ja mugavaks.

E-posti automatiseerimise platvorm pakub ka veebisaidi ja e-kaubanduse pakette, mis sisaldavad e-kaubanduse veebisaidi ehitajat, SEO tööriistu, müügiaruandeid ja sotsiaalseid postitusi.

Platvorm integreerub sadade tööriistadega, sealhulgas LiveAgent, mis võimaldab LiveAgenti kasutajatel klientide tellimusi lisada ja eemaldada konkreetsete meililistide kaudu otse oma kasutajatoe tarkvarast.

Klienditeeninduse tarkvara

Põhifunktsioonid

  • E-posti automatiseerimine
  • Publiku teadmised
  • Käitumuslik sihtimine
  • E-posti mallid
  • Sihtlehed
  • Hüpikvormid
  • Uuesti sihtimise reklaamid
  • Kliendi teekonna ehitaja
  • A/B testimine

Plussid ja miinused

MailChimpi kasutajad kiitlevad, kui suurepärased on selle funktsioonid väikeettevõtetele ja kui lihtne on seda kasutada. Näiteks teeb selle drag and drop e-kirja ehitaja kaunite meilide vormindamise imelihtsaks ning ulatuslik integratsioonide loend hõlbustab andmete sünkroonimist väliste CRM-idega ja muuga.

Mõned MailChimpi kasutajate mainitud miinused hõlmavad üle 24 tunni ootamist, et oma tugitiimilt vastust saada, ja tarkvara hinnasilt. Näiteks arvavad mõned kasutajad, et muud lahendused pakuvad võrreldavaid funktsioone murdosa hinnaga.

Hind

MailChimp pakub kokku viit tasulist tellimust ja ühte tasuta paketti

Turundus

  • Essentials – alates $9.99 kuus 500 kontaktiga
  • Standard – alates $14.99 kuus 500 kontaktiga
  • Premium – alates $299 kuus 10,000 kontaktiga

Veebileht ja e-kaubandus

  • Tasuta – $0 kuus + 2.0% tehingu tasu ja Stripe’i töötlemistasu
  • Core – $10 kuus + 1.5% tehingu tasu ja Stripe’i töötlemistasu
  • Plus – $29 kuus + 0.5% tehingu tasu ja Stripe’i töötlemistasu

Lugege rohkem LiveAgenti ja MailChimpi ühendamise kohta.

3. Slack

Slack on reaalajas sõnumside platvorm, mida ettevõtted kasutavad nii sise- kui välissuhtluseks. Messenger sobib suurepäraselt meeskondade vahelise koostöö hõlbustamiseks ja kogu ettevõtteteabe jagamiseks.

Platvorm integreerub LiveAgentiga ja teavitab kasutajaid iga kord, kui neile määratakse uus pilet või kui nad saavad avatud piletile vastuse, saates neile Slacki sõnumi. Slacki teade saadetakse robotilt ja see annab otselingi kõnealusele piletile.

Klienditeeninduse tarkvara

Põhifunktsioonid

  • Kiirsõnumid
  • Hääl- ja videokõned
  • Ekraani jagamine
  • Konverentsid
  • Mobiilirakendus

Plussid ja miinused

Slacki kiidetakse kasutusmugavuse, kohandamisvõimaluste ja rikkalike integratsioonide eest. Sõnumside platvorm on kiiresti võitnud suurte ja väikeste ettevõtete südame, sest see on üks parimaid tasuta koostöövahendeid turul.

Paljud kasutajad ei leia Slacki kohta palju negatiivset. Enamik arvustusi ütleb selgesõnaliselt, et nad noriksid, kui ütleksid platvormi kohta midagi negatiivset.

Hind

Slack pakub kolme tasulist tellimust ja samuti ühte tasuta versiooni.

  • Pro – €7.50 kasutaja kohta kuus
  • Business+ – €14.10 kasutaja kohta kuus
  • Enterprise – Kohandatud hind

Uurige rohkem LiveAgenti ja Slacki integreerimise kohta.

4. PipeDrive

PipeDrive on pilvepõhine kliendisuhete haldamise (CRM) tööriist, mis aitab müüjatel müügivihjeid ja tehinguid hallata. Korduvate haldusülesannete kõrvaldamiseks kasutatakse automatiseerimist ja tehisintellekti ning pakutakse andmepõhist aruandlust.

PipeDrive pakub oma kasutajatele täisfunktsionaalset mobiilirakendust ja integreerub peaaegu 300 kolmanda osapoole rakendusega. LiveAgenti integreerimine võimaldab LiveAgenti kasutajatel luua ja redigeerida uusi ja olemasolevaid PipeDrive’i pakkumisi otse LiveAgenti piletiinfo paneelist.

Klienditeeninduse tarkvara

Põhifunktsioonid

  • Nähtavad toruliinid
  • Kohandatud väljad
  • Vestluse integratsioon
  • Kontaktide ajaskaala
  • Automatiseerimine ja AI
  • Väljahelistamine
  • Müügi eesmärgid ja aruanded

Plussid ja miinused

CRM paistab silma lihtsuse ja kasutusmugavuse tõttu. Kasutajad naudivad intuitiivset liidest ja visuaalset vormingut, milles nad näevad müügilehtri kaudu liikuvaid viiteid. Mõne kasutaja jaoks on PipeDrive siiski natuke liiga lihtne. Retsensendid on öelnud, et neile meeldiksid keerukamad automatiseerimise võimalused ja nad tervitaksid rakenduses spetsiaalset teatiste jaotist, kuna praegu saavad nad teateid ainult e-posti teel.

Hind

  • Essential – €18 kuus kasutaja kohta
  • Advanced – €33 kuus kasutaja kohta
  • Professional – €59 kuus kasutaja kohta
  • Enterprise – €99 kuus kasutaja kohta

Uurige rohkem PipeDrive’i ühendamisest LiveAgenti.

5. ClickUp

ClickUp on täielikult kohandatav ülesannete haldamise rakendus, mis sobib väikestele, keskmise suurusega ja suurematele meeskondadele. See sobib ideaalselt ülesandeloendite, projektide, meeldetuletuste ja eesmärkide jälgimiseks. Lisaks on ClickUp suurepärane platvormi alternatiiv Slackile või projektijuhtimise tööriistadele nagu Asana, kuna see pakub ka reaalajas vestlust, kommentaare ja silte.

Klienditeeninduse tarkvara

Põhifunktsioonid

  • Kontroll-loendi mallid
  • Eesmärgid
  • Töökoormuse tabelid
  • Meeldetuletused
  • Wiki ja dokumendid
  • Automatiseerimised
  • Aja jälgimine
  • Planeerimine
  • API
  • Aruandlus
  • Koostöövahendid

Plussid ja miinused

ClickUpi kasutajad armastavad selle kohandatavust, kasutusmugavust ja kiidavad ka mobiilirakendust. Siiski on oluline märkida, et rakendus on mõne jaoks keerukas ja sellel on õppimiskõver. Teine negatiivne aspekt, mida ClickUpi kasutajad mainivad, on külalisliides, milles on raske navigeerida.

Hind

ClickUp pakub igavesti tasuta paketti ja kolme tasulist paketti.

  • Unlimited – $9 kuus kasutaja kohta
  • Business – $19 kuus kasutaja kohta
  • Enterprise – Kohandatud hind

Avastage kuidas kasutada ClickUpi koos LiveAgentiga.

6. Socialbakers

Socialbakers on sotsiaalmeedia platvorm, mis aitab igas suuruses ettevõtetel oma klientidega suhelda. See ühendab sotsiaalse kuulamise, sisuanalüüsi ja tehisintellekti persona kaardistamise analüüsi ja võrdlusuuringutega, et luua Teie sotsiaalse meedia turundusstrateegiate jaoks parim võimalik tulemus.

Klienditeeninduse tarkvara

Põhifunktsioonid

  • Sotsiaalne kuulamine
  • Publiku analüüs
  • Suunamudija turunduskampaaniad
  • Sisuintellekt
  • Sisu avaldamine ja ajakava koostamine
  • Analüüs ja võrdlusuuringud
  • Kogukonna haldamine
  • Sotsiaalne AI juturobot

Plussid ja miinused

Socialbakersi klienditeeninduse lahendust kiidetakse selle kasutamise lihtsuse ning Instagramist ja Facebookist andmete kogumise poolest. Teiselt poolt kritiseeritakse seda, et ta ei hangi andmeid uuematest sotsiaalmeedia platvormidest nagu TikTok.

Hind

  • The Essentials – $240 kuus kümne profiili eesti või $480 kuus 20 profiili eest
  • Terviklik Socialbakersi lahendus – kohandatud hinnaga

Uurige rohkem Socialbakersi integreerimisest LiveAgenti.

7. Buffer

Buffer on sotsiaalmeedia haldamise platvorm, mis lubab parandada väikeettevõtete sotsiaalset kaasatust. See pakub automatiseeritud postituste avaldamist, kampaanianalüütikat, räsimärgi planeerimist, kommentaaride ajastamist ja kohandatud aruandeid.

Buffer integreerub peaaegu 30 teise lahendusega, kaasaarvatud Zapieri, automate.io, ja integromatiga, nii et võimalused on lõputud.

Klienditeeninduse tarkvara

Põhifunktsioonid

  • Instagrami, Facebooki, LinkedIni, Twitteri ja Pinteresti pistikprogrammid
  • Postituse ajastamine
  • Instagrami lugude ajastamine
  • Instagrami räsimärgi haldaja
  • Kommentaaride meeleolu
  • Aurandlus ja analüütika

Plussid ja miinused

Sarnaselt Socialbakersi platvormile kiidetakse Bufferit lihtsuse eest. Kasutajatele meeldib, et nad saavad postituste paigutusi hõlpsasti vaadata ja neid otse rakenduses muuta. Teiselt poolt näib konsensus olevat, et puudub TikToki integratsioon.

Hind

Buffer pakub ühte tasuta ja kolme tasulist avaldamiskava. See pakub ka kahte tasulist analüüsiplaani.

Avalikustamine

  • Pro – $15 kuus
  • Premium – $65 kuus
  • Business – $99 kuus

Analüütika

  • Pro – $35 kuus
  • Premium – $50 kuus

8. Nicereply

Nicereply on klienditoe meeskondade poolt kasutatav kliendirahulolu uuringu tööriist. Tarkvara pakub ühe klõpsuga kliendirahulolu uuringuid, mida saab manustada e-kirjadesse või integreerida reaalajas vestluse vidinatesse. Tarkvara on lihtne kasutada ja see võimaldab kasutajatel luua kauneid ja hõlpsasti kohandatavaid NPS-, CSAT- ja CES-uuringuid.

LiveAgentiga integreerituna saavad kliendid pärast iga reaalajas vestlusseanssi või pärast iga meilivestlust jätta Teie agentidele tagasisidet.

kliendi-uuringute-näitajad-rahulolu-jälgimiseks-Nicereply

Põhifunktsioonid

  • CSAT, NPS, ja CES uuringud
  • Lahendusejärgsed uuringud
  • Mobiilivalmis uuringud
  • Allkirjaga uuringud
  • Koodivaba kohandamine
  • Automatiseeritud päästikute seaded
  • Kohandatud uuringute domeenid ja tänuavaldamise leheküljed
  • API
  • Aruandlus ja analüüs

Plussid ja miinused

Nicereply on suurepärane lahendus, kuna see integreerub peamiste tugiteenuste tarkvaralahendustega, sealhulgas LiveAgent, Zendesk, Freshdesk ja HelpScout. Selle kasutajad kiidavad, kui lihtne on uuringuid ja nende automaatset juurutamist luua ja muuta. Kriitika hulka kuulub see, et ei ole võimalik reaalajas uuringutesse täiendavaid kontakte lisada, ja puuduv uuringute kloonimisfunktsioon.

Hind

Nicereply pakub nelja tasulist plaani ja tasuta 14-päevast prooviversiooni, mille alustamiseks pole vaja krediitkaarti.

  • Mini – $39 kuus
  • Start – $79 kuus
  • Grow – $159 kuus
  • Business – $239 kuus

Uurige rohkem Nicereply uuringute integreerimisest LiveAgenti vestluse vidinate e-posti sigantuuridega.

9. Trello

Trello on loetelu koostamise rakendus, mis aitab meeskondadel ja inimestel korraldada ülesandeid, projekte ja meeldetuletusi. Rakendusel on Kanbani laua stiilis kasutajaliides, mis muudab ülesannete liigutamise hõlpsaks erinevate olelusringi etappide vahel.

LiveAgenti ja Trellot saab kasutada koos, et tagada kõigi agentide ülesannete täitmine. Näiteks kui Trellos luuakse uus kaart või ülesandeloend, saab Trello Teile automaatselt pileti kujul teate LiveAgenti saata.

Klienditeeninduse tarkvara

Põhifunktsioonid

Kanbani lauad
Piiramatu arv kaarte
Piiramatu salvestusruum
Täiendavad kontroll-loendid
Kohandatud taustad ja kleepsud
Juhtpaneeli, ajaloendi, tööruumi, ja kalendri vaade

Plussid ja miinused

Trello sobib suurepäraselt isiklike ja professionaalsete ülesannete haldamiseks. See on intuitiivne ja hõlpsasti kasutatav ning pakub erinevaid malle erinevate ülesannete kategooriate jaoks. Kasutajatele meeldib ka see, et nad saavad igale kaardile kinnitada mis tahes tüüpi meediume. Teiselt poolt on Trello automatiseerimise funktsioonidega väike õppimiskõver. Mõned kasutajad soovivad, et nad saaksid muuta fonte ja erinevaid ülesandevärve, et eristada esmatähtsaid ülesandeid.

Hind

Trello pakub tasuta tarkvara versiooni ja kahte tasulist tellimust.

  • Business Class – $12.50 kasutaja kohta kuus
  • Enterprise – kohandatud hind kasutajate arvu põhjal

Uurige, kuidas integreerida Trello LiveAgentiga.

10. Monday.com

Monday.com on avatud pilvepõhine platvorm, mis võimaldab selle kasutajatel luua oma töövoo hõlbustamiseks ainulaadseid tööriistu ja rakendusi. Näiteks saab platvorm luua projektijuhtimise, müügi-, CRM-, turundus-, disaini-, personali-, IT- või DevOps-rakendusi.

Inimvigade ja korduvate ülesannete kõrvaldamiseks saavad Monday.com kasutajad kasutada platvormi jõulisi automatiseerimise võimalusi ja vaadata oma töövooge kaardil, kalendris, ajaskaalal või kanbani stiilis tahvlil.

Klienditeeninduse tarkvara

Põhifunktsioonid

  • Tahvli koostöö
  • Manustatud dokumendid
  • Uuenduste jaotis
  • Aktiivsuslogid
  • Kanbani, ajaloendi, kaardi, kalendri ja tabelite vaated
  • Aja jälgimine
  • Automatiseerimised

Plussid ja miinused

Monday.com kasutajatele meeldib, kuidas see nende tööd korraldab ja kui lihtne on seda teistele delegeerida. Teavitussüsteem on suurepärane ja tagab, et ükski meeskonna liige ei jäta muudatusi tegemata. Kriitika hõlmab tõrgetega automatiseerimist ja põhjalikku integreerimisprotsessi puudumist.

Hind

Monday.com on üksikisikutele tasuta. Lisaks on ettevõtetel võimalus valida nelja tasulise tellimisvõimaluse vahel.

  • Basic – $10 kasutaja kohta kuus
  • Standard – $12 kasutaja kohta kuus
  • Pro – $20 kasutaja kohta kuus
  • Enterprise – Kohandatud hind

Uurige rohkem Monday.com ja LiveAgenti ühendamise kohta.

11. ActiveCampaign

ActiveCampaign on kliendikogemuse automatiseerimise platvorm, mis sobib ideaalselt väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele. Pilvepõhine tarkvara pakub nii e-posti, turunduse ja müügi automatiseerimist kui ka kliendisuhete haldamist. Lisaks lubab tarkvara parandada klientide seotust läbi erinevate kanalite võimsa segmenteerimise ja isikupärastamise.

Klienditeeninduse tarkvara

Põhifunktsioonid

  • Turunduse ja e-posti automatiseerimine
  • Drag and drop e-kirja ehitaja
  • Lehe ja sündmuste jälgimine
  • Sihtleht
  • Müügivihjete püüdmise vormid
  • Müügivihjete hindamine
  • SMSi teel potentsiaalsete klientide kasvatamine
  • Aruandlus
  • CRM

Plussid ja miinused

ActiveCampaigni kasutajad kiidavad oma klienditoe meeskonda, samuti rakendatud järkjärgulisi juhendeid ja videoõpetusi. Samuti armastavad nad klientide seotuse jälgimise funktsioonide abil saadud teadmisi, samuti saadaolevate integreerimiste pikka nimekirja. Teisest küljest kogevad mõned kasutajad vigadega automatiseerimist, mis võib põhjustada viivitusi.

Hind

ActiveCampaign pakub nelja tasulist liitumispaketti. Plaani hinnakujundus sõltub aga Teie kontaktide arvust (mida rohkem kontakte, seda kõrgem on hind).

  • Lite – alates $15 kuus
  • Plus – alates $70 kuus
  • Professional – alates $159 kuus
  • Enterprise – alates $179kuus

Uurige kuidas täiendada oma klienditoe produktiivsust LiveAgenti AcitveCampaigni integratsiooniga.

12. Jira

Jira on vigade jälgimise ja projektijuhtimise tööriist, mida kasutavad agiilsed tarkvaraarenduse tiimid. Tarkvara võimaldab selle kasutajatel luua ja organiseerida probleeme, delegeerida ülesandeid ja jälgida tööalast tegevust.

Jira integratsiooni abil saavad LiveAgenti kasutajad hõlpsasti otse piletipaneelilt uusi ülesandeid ja probleeme luua, säästes andmete sisestamise aega ja välistades platvormidevahelise hüppamise.

Jira juhtpaneel planeerimiseks ja jälgimiseks
Jira juhtpaneel planeerimiseks ja jälgimiseks

Põhifunktsioonid

  • Scrumi ja Kanbani tahvlid
  • Tegevuskavad
  • Agiilne aruandlus
  • Commits, branches, pull requests>
  • Juurutamise olek
  • Funktsioonide märgistamine
  • Lemmik versioonikontroll
  • Automatiseerimised

Plussid ja miinused

Agiilset tarkvara kiidetakse töövoo kohandamise võimaluste, täpsema otsingufiltreerimise ja kiiruse eest. Mõned kasutajad väidavad, et on valikutega üle pakutud, märkides, et Jiraga on suur õppimiskõver. Teised ütlevad, et mobiilirakendus vajab tööd, kuna see pole eriti kasutajasõbralik.

Hind

Jirat pakutakse tasuta väikestele, alla 10 liikmega meeskondadele. Suuremad rühmad saavad valida kolme tasulise liitumispaketi vahel.

  • Standard – $7 kasutaja kohta kuus
  • Premium – $14 kasutaja kohta kuus
  • Enterprise – alates $122,250 aastas (801-1,000 kasutajat kaasaarvatud)

Uurige kuidas kasutada LiveAgenti natiivsed Jira integratsiooni.

13. LiveChat

LiveChat on reaalajas vestluse ja klienditoe tarkvara, mis sobib igas suuruses ettevõtetele. See on mitme kanaliga tugitarkvara, mis edastab kõik sõnumid jagatud postkasti. Tarkvara on tuntud oma kaunite vestlusvidinate, integreeritud tootekaartide ja juturoboti automatiseerimise poolest.

LiveChat - käimasolev reaalajas vestlus

Põhifunktsioonid

  • Pakub natiivset reaalajas vestlust ja Facebook Messengeri, e-posti, SMS-i ja Apple Business Chati integratsioone
  • Konserveeritud vastused
  • Sõnumite piilumine
  • Mitme veebi tugi
  • Võrguvälised sõnumid
  • Piletite haldamine
  • Aruandlus
  • Proaktiivsed vestlused
  • Vestlusakende tõlked

Plussid ja miinused

LiveChati kasutajad kiidavad selle funktsionaalsust, sõnumite eelvaateid, vestlusrobotit ja analüüsi. Mõni oleks LiveChatist veelgi õnnelikum, kui lisaks selliseid funktsioone nagu vestlusakendesse sisseehitatud lingid või kliendi ostukorvide eelvaated.

Hind

LiveChati pakutakse nelja tellimuse tasemega

  • Starter – $19 agendi kohta kuus
  • Team – $39 agendi kohta kuus
  • Business – $59 agendi kohta kuus
  • Enterprise – Kohandatud hind

14. Klaviyo

Klaviyo on turunduse automatiseerimise platvorm, mis pakub klientide segmenteerimist, võrdlusuuringuid ja andmete analüüsi. Platvorm on spetsialiseerunud selgesõnaliselt e-posti ja SMS-ide automatiseerimisele, lubades pakkuda isikupärastatud sisu ja suurendada klientide seotust.

LiveAgenti integreerimine Klaviyoga võimaldab Teil lisada kliente oma Klaviyo meililistidesse otse LiveAgenti rakendusest.

Klienditeeninduse tarkvara

Põhifunktsioonid

  • Hüpikmenüüd, hüpikaknad ja manustatud vormide tüübid
  • CRM
  • Segmenteerimine
  • Andmeteadus, võrdlusuuringud ja aruandlus
  • Sotsiaalne reklaamindus
  • Kampaaniate haldamine
  • A/B testimine
  • E-posti, SMS-i ja MMS-i voo kujundaja

Plussid ja miinused

Turundusautomaatika platvormi kiidetakse kasutusmugavuse, segmenteerimise võimaluste ja kahepoolse sünkroonimise üle teiste rakendustega. Mis puudutab kriitikat, siis mõned kasutajad märgivad, et neil on probleeme voogude ümberkorraldamisega (täpsemalt CRM-kampaaniad).

Hind

Klaviyo võtab tasu ainult kasutamise kohta. Lepinguid pole. Peate maksma ainult selle kohta, kui paljudele kontaktidele e-kirju ja SMS-e igakuiselt saadate

.

15. Freshdesk

Freshdesk on pilvepõhine omnikanaliline klienditoe tarkvara, mis pakub rovoteid, iseteeninduse lahendusi ja intelligentset automatiseerimist. See sobib suurepäraselt kliendipäringute suunamiseks ühtsesse juhtpaneeli ja koostööks teistega.

FreshDeski avatud piletid
FreshDeski avatud piletid

Põhifunktsioonid

  • E-post
  • Piletisüsteem
  • Teadmusbaas
  • Automatiseerimised
  • Aruandlus
  • Robotid (e-post, abi, artiklite soovitused jne)
  • Sotsiaalne, vestlus, telefon

Plussid ja miinused

Freshdeski kasutajad kiidavad tarkvara kasutusmugavust, integreerimist ja koostöövõimalusi. Mõned kasutajad tervitaksid siiski mõningaid kohendamisi, sealhulgas mitme vahelehe piletivaadet, kiiremat laadimiskiirust ja Freshdeski klienditeenindustiimi kiiremaid vastuseid.

Hind

Freshdeski saab tasuta kasutada piiramatu arvu esindajatega. Kui vajate aga täpsemaid funktsioone, saate valida seitsme tasulise paketi vahel.

Klienditugi

  • Blossom – $19 agendi kohta kuus
  • Garden – $45 agendi kohta kuus
  • Estate – $69 agendi kohta kuus
  • Forest – $125 agendi kohta kuus

Omnikanaliline

  • Estate Omnichannel – $99 agendi kohta kuus
  • Forest Omnichannel – $169 agendi kohta kuus

16. Google Analytics

Google Analytics on platvorm, mis jälgib veebisaidi ja reklaamiliiklust. Kasutajad saavad hõlpsasti aruandeid luua ja uurida klikkide, külastuste ja vaatamiste hüppelist kasvu või langust. See on suurepärane tööriist sihtgrupi kohta teadmiste saamiseks ja reklaamide investeeringutasuvuse, sisu ja toodete parandamiseks.

Google Analyticsi integreerimisel LiveAgentiga saate jälgida kõiki reaalajas vestluse seansse. Nende andmete olemasolu võib aidata Teil hinnata reaalajas toimuva vestluse mõju konversioonidele või Teie agentide mõju ettevõtte müügile.

Klienditeeninduse tarkvara

Põhifunktsioonid

  • Digitaalsete sessioonide analüütika
  • Sündmuste jälgimine
  • Aruandlus
  • Segmenteerimine
  • Sisenemis- ja väljumislehed
  • Konversiooni, kaasamise ja klientide hoidmise näitajad

Plussid ja miinused

Google Analyticsit on lihtne seadistada ja ennekõike tasuta kasutada. See jälgib kõiki vajalikke mõõdikuid, sealhulgas Teie saidi külastajate arvu, keskmist lehevaatamisi seansi kohta, seansi kestvust ja palju muud. Analüütikute kasutajad aga väidavad, et rakendus on üsna keeruline ja sellel on õppimiskõver.

Hind

Google Analytics pakub tasuta ja tasulist versiooni. Tasuta versioon on ideaalne väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele. Tarkvara tasulisel versioonil on rohkem funktsioone ja kohandatud hinnakujundus, nii et täpse pakkumise saamiseks peate pöörduma müügiosakonna poole.

Uurige, kuidas integreerida Google Analytics LiveAgentiga.

17. Intercom

Intercom on ettevõtte sõnumside rakendus, mida ettevõtted kasutavad olemasolevate ja potentsiaalsete klientidega suhtlemiseks. Tarkvara pakub reaalajas vestlust, roboteid, iseteenindusplatvorme ja piletisüsteemi.

See integreerub paljude populaarsete rakendustega, sealhulgas LiveAgentiga. Integratsioon sünkroonib Intercomi kaudu saadud kliendiandmeid ja sõnumid ning seejärel suunab need LiveAgenti.

intercom - käiv reaalajas vestlus

Põhifunktsioonid

  • Reaalajas vestlus
  • Jagatud postakst
  • Vestlusrobotid
  • SLA haldus
  • Aruandlus
  • A/B testimine
  • Abikeskus
  • Toodete tuurid

Plussid ja miinused

Intercomi kasutajad saavad nautida jagatud postkasti, kasutusmugavust ja klientide kaasamise võimalusi. Kuid mõned kliendid väidavad, et neil on probleeme teatud funktsioonide ja moodulitega, nagu filtrid, artiklid ja väljaminev turundus. Nad ütlevad ka, et sellel on õppimiskõver.

Hind

Intercom pakub kolme erinevat tellimisplaani – vestlusturundus, vestluskaasamine ja vestlustugi. Igal plaanil on kohandatud hinnakujundus.

Uurige rohkem LiveAgenti ja Intercomi integreerimisest.

18. Klaus

Klaus on vestluste ülevaatamise ja kvaliteedi tagamise platvorm, mis lubab lihtsa ja süsteemse sisemise tagasiside abil parandada klienditeeninduse kvaliteeti. Tarkvara analüüsib ja hindab iga vestlust, kasutades meeleolude analüüsi ja masinõppe abil keerukuse filtrit.

Klienditeeninduse tarkvara

Põhifunktsioonid

  • Sentimentide analüüs
  • Piiramatud konversioonide ülevaated
  • Piiramatud vastastiku ja enda ülevaated
  • Dünaamilised tulemuskaardid
  • Filtreerimine
  • Eesmärkide ülevaade
  • Algpõhjuste analüüs
  • Aruandlus

Plussid ja miinused

Klausi kasutajad armastavad lihtsat seadistamist, esteetilist liidest ja tugevaid aruandlustööriistu. Enamik kasutajaid ei leidnud tarkvara kohta midagi negatiivset öelda – ja otsustasid loetleda väiksemad ebameeldivused, näiteks aeg-ajalt aeglasemad laadimiskiirused või puuduvad funktsioonid (mida praegu toodetakse).

Hind

Klaus pakub kohandatud hinnakujundust. Hinnapakkumise saamiseks külastage nende veebisaiti ja täitke hinnakujunduse lehel kontaktivorm.

Uurige rohkem Klausi ja LiveAgenti integreerimise kohta.

19. Zendesk

Zendesk on mitmekanaliline klienditeeninduse tarkvara, mis kasutab tehisintellekti toega roboteid ja tugevat piletisüsteemi. Lisaks pakub see iseteenindust, kõnesid ja aruandlusvõimalusi, mistõttu on see suurepärane valik igas suuruses ettevõtetele.

Zendeski klienditugi ja vestlused
Zendeski klienditugi ja vestlused

Põhifunktsioonid

Plussid ja miinused

Zendeski kasutajad kiidavad selle kasutusmugavust ja kohandamisvõimalusi. Neile meeldib, et liides on kasutajasõbralik ja piletisüsteem ühendub WhatsAppi, e-posti ja telefoniga. Mõned kasutajad soovivad, et olemasolevad funktsioonid pakuksid täpsemat funktsionaalsust (näiteks päästikud ja automatiseerimine).

Hind

Zendesk pakub viit teenusplaani, kolme sihtasutuse tugiplaani ja kolme müügitellimuse taset.

Zendesk Suite teenindusele

  • Suite Team – €49 agendi kohta kuus
  • Suite Growth – €79 agendi kohta kuus
  • Suite Professional – €99 agendi kohta kuus
  • Suite Enterprise – €150 agendi kohta kuus
  • It gets even more powerful – €215 agendi kohta kuus

Zendesk tugiteenusele

  • Support Team – €19 agendi kohta kuus
  • Support Professional – €49 agendi kohta kuus
  • Support Enterprise – €99 agendi kohta kuus

Zendesk müügiosakonnale

  • Sell Team – €19 per agendi kohta kuus
  • Sell Professional – €49 agendi kohta kuus
  • Sell Enterprise – €99 agendi kohta kuus

20. SurveyMonkey

SurveyMonkey on üks populaarsemaid tasuta veebipõhiseid küsitlusvahendeid. Platvorm pakub kiiret küsitluste loomist, hõlpsat kohandamist ja jagamist ning tugevat meeleolude analüüsi. Lisaks pakub see funktsiooni, mis võimaldab kasutajatel mõõta kogutud vastuseid tööstuse võrdlusalustega.

Klienditeeninduse tarkvara

Põhifunktsioonid

  • Piiramatu arv uuringuid ja uuringu küsimusi
  • Uuringu isikupärastamine
  • A/B testimine
  • Tööstuse võrdlusalused
  • Mitmekeelsed küsitlused
  • Uuringu juhtimise jagamine
  • Kommentaarid
  • Analüüsi funktsioonid

Plussid ja miinused

SurveyMonkey’t kiidetakse lihtsa seadistamise, kasutusmugavuse ja sisseehitatud soovituste eest, mis aitavad Teil valida uuringu jaoks sobiva sõnastuse ja funktsioonid. Kriitika hõlmab väikeste kohandamisvalikute puudumist, näiteks uuringu taustavärvi muutmine või kohandatud logo üleslaadimine.

Hind

SurveyMonkey’t saab kasutada tasuta, kuid kui otsite täpsemaid funktsioone, võite uurida nende tasulisi kavasid.

Äripaketid

  • Team Advantage – €30 kasutaja kohta kuus
  • Team Premier – €75 kasutaja kohta kuus
  • Enterprise – Kohandatud hind

Isiklikud paketid

  • Premier Annual – €99 kuus
  • Advantage Annual – €36 kuus
  • Standard Monthly – €39 kuus

Klienditeeninduse tarkvara võrrelduna

1. LiveAgent

Võrreldes hinna ja kvaliteedi suhet, on LiveAgent parim klienditeeninduse tarkvara– see pakub rohkem funktsioone vähema eest. LiveAgent pakub võimsat piletisüsteemi, reaalajas vestlust ja kõnekeskuse tarkvara. Tarkvara pakub ka 24/7 isikupärastatud tugiteenust kõigis kanalites.

2. Zendesk Support

Zendesk Support on tugev konkurent oma kasutajasõbraliku piletisüsteemiga, AI robotite ja rikkalike sotsiaalmeedia integratsioonidega, sealhulgas ka WhatsApp. Ehkki see on kallim, pakub see siiski enamikku LiveAgenti põhifunktsioonidest.

3. Freshdesk

Freshdesk on järjekordne suurepärane platvorm, mida kaaluda. See pakub reaalajas vestlust, piletisüsteemi, kõnesid ja sotsiaalmeedia tuge. Seda on lihtne kasutada ja seadistada ning sellel on samad põhivõimalused nagu LiveAgentil kõrgema hinna eest.

4. LiveChat

LiveChat on suurepärane klienditeeninduse tarkvara, mis pakub täiustatud reaalajas vestluse funktsioone. Vestluse vidinad on puhtad ja kaasaegsed ning ühed parimad e-kaubanduse toodete kaunilt näitamiseks. Kui otsite aga muud kui lihtsalt vestlustarkvara, näiteks integreeritud kõnekeskusega tugiteenuseid, pole LiveChat Teie jaoks parim valik.

5. Intercom

Intercom on suurepärane sõnumside teenus mis ühendub mitmete kanalitega. See pakub roboteid, jagatud postkasti ja iseteenindusega teadmusbaasi. Kuid klienditeeninduse tarkvara ei paku kõnekeskuse võimalusi, on kallim alpool ega paku oma klientidele personaalset edumeeskonda, mis on saadaval ööpäevaringselt.

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

Kokkuvõtteks

Klienditeeninduse tarkvara kasutamine on esmatähtis, kui paremaks muuta oma klienditeeninduse protsesse ja kliendirahulolu ning samal ajal kasvatada rohkem müüki. Õige lahenduse leidmiseks peate siiski kaaluma, mida soovite saavutada, milliseid funktsioone vajate selle eesmärgi saavutamiseks ja kui palju raha saate kulutada.
Klienditeeninduse ootused on kõigi aegade kõrgeimal tasemel ja et hoida oma kliente, peate suutma nende ootused täita või ületada. Klienditeeninduse tarkvara tagab, et reageerite oma klientidele alati õigeaegselt ja isikupärastatud viisil.

FAQ

What's the best customer service software?

LiveAgent is the best customer service software because it offers the most advanced features for the lowest price.

How to manage customers' data securely through customer service software?

Customer support software are secure solutions that utilize encryption 2-factor authentication and are certified and protected by several security measures. Managing customer data through customer support software is the safest option because every user has unique login credentials. As a result, there’s no need to log in and out of multiple devices and accounts.

How to provide a customized experience (for both agents and customers)

Creating personalized experiences for customers is easy if you have access to behavior tracking software and customer management software. By monitoring your customer’s behavior on your site and consulting existing CRM data, you can create high converting, personalized messaging.

Is customer service software customizable to your business' needs?

Most customer service software is flexible and fully customizable, allowing businesses to scale up with the software as needed.

How to choose the best customer service software for your business?

To choose the best customer service software for your business, you need to write down what you want to achieve and decide what you need the software to do to accomplish it. Then, with your budget in mind, research options on software review sites like G2, Capterra, or SoftwareAdvice.

Does customer service software come with analytics and reporting?

Most customer service software offers analytics and reporting. Some tools offer more in-depth analysis, while others provide more basic reporting.

Will customer service software allow you to scale seamlessly?

Yes, customer service software is generally flexible and adaptable to your business and its growth.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo