LiveAgent pakub mitmekanalilist klienditeeninduse tarkvara, hõlmates reaalajas vestlust, piletisüsteeme ja iseteenindusplatvorme. See sobib igas suuruses ettevõtetele, pakkudes palju funktsioone taskukohase hinnaga.
Klienditeenindustarkvara on erakordse kliendikogemuse võtmekomponent. Õige tarkvara leidmine on aga keeruline, kuna enamik pakkujaid pakuvad sarnaseid funktsioone ja lubavad aidata teil saavutada samu eesmärke. Aitamaks teil valida oma ettevõtte, niši ja valdkonna jaoks parima tarkvara, oleme koostanud loendi 2024. aasta parimatest klienditeeninduslahendustest. Võrdleme iga tarkvara funktsioone, hindu ja klientide hinnanguid sõltumatutelt tarkvaraülevaadete saitidelt.
Klienditeeninduse tarkvara muudab erinevatest kanalitest tuleneva kliendisuhtluse sujuvamaks. Iga tarkvara on sissetulevate kliendisõnumite käsitlemise poolest erinev. Kuid enamik tarkvarase teisendab mitmesugustest suhtluskanalitest pärit sõnumid piletiteks ja salvestab need jagatud tsentraliseeritud postkasti.
Klienditeenindustarkvara kasutatakse üldjuhul klienditoe eesmärkidel; samas saavad seda kasutada ka organisatsiooni müügi-, raamatupidamis-, IT- või turundusmeeskonnad. Lisaks sellele, et süsteem on kasulik traditsioonilistele ettevõtetele, võib see olla kasulik ka mittetulundusühingutele, valitsusasutustele ja haridusasutustele.
Klienditeenindustarkvara loob ühenduse teie igapäevaste suhtluskanalitega, sealhulgas meili, telefoni, reaalajas vestluse, sotsiaalmeedia, sõnumsiderakenduste ja isegi klienditoe portaalidega.
Kui klient võtab teie ettevõttega ühendust mõnel neist kanalitest, loob süsteem automaatselt pileti. Näiteks kui klient kasutab reaalajas kanalit, näiteks telefoni või otsevestlust, hakkab süsteem automaatselt helisema, et teavitada agente sissetulevast suhtlusest. Kui agent kõnele või vestlusele vastab, saavad agent ja klient hakata suhtlema.
Oletame aga, et klient kasutab teie ettevõttega ühenduse võtmiseks mõnda muud kanalit, näiteks e-posti, sotsiaalmeediat või sõnumirakendust. Sel juhul loob süsteem lihtsalt pileti ja määrab selle eelnevalt määratletud kriteeriumide alusel konkreetsele osakonnale/agendile.
Ettevõtted ja organisatsioonid, kes seda tehnoloogiat ei kasuta, kogevad sageli klientide rahulolematust ja segadust, kuna paljud klientide sõnumid jäävad kahe silma vahele või neile ei vastata piisavalt kiiresti.
Selline süsteem võimaldab igal ettevõttel või organisatsioonil parandada oma kliendisuhtluse protsesse, kuna see välistab seadmete ja konto jälgimise, hoides kõik sõnumid ühes kohas. Selle tulemusena säästate aega ning suurendate tootlikkust ja reageerimisaegu, mis aitab kaasa suuremale kliendirahulolule.
Klienditoe tarkvara saab hõlpsasti asendada Teie veebimeili või meilikliente, nagu Gmail, Outlook ja Mail. See pakub rohkem funktsionaalsust ja paindlikkust ning läheb veelgi kaugemale lihtsalt e-kirjade saatmisest ja vastuvõtmisest.
Klienditeenindustarkvara pakub täiustatud koostöö- ja meilitööriistu, mis põhinevad marsruutimisel, kohandatavatel meilimallidel, terviklikel kliendiprofiilidel, klientide segmenteerimise valikutel ja SLA jälgimisel. Tarkvara sisaldab ka agentide kokkupõrke tuvastamise funktsioone, mis tagavad, et agendid ei raiskaks aega samade piletite kallal töötamisele ega kustutaks üksteise tööd.
Reaalajas vestlus on 42% veebipõhiste klientide eelistatud suhtluskanaliks, kuna see on probleemideta ja hõlpsasti juurdepääsetav. Selle asemel, et otsida teie kontaktteavet, saavad teie kliendid veebisaidil asuva nupu abil ühendust võtta.
Reaalajas vestlus on ka suurepärane ennetav klienditoe tööriist reaalajas probleemide lahendamiseks, mida kliendid Teie veebisaiti sirvides või kassas makstes võivad kogeda.
Suurepärane klienditeeninduse tarkvara peaks sisaldama kõnekeskuse võimalusi, kuna see pakub paindlikkust ja märkimisväärset kokkuhoidu. Näiteks selle asemel, et kulutada raha riistvarale ja rahvusvahelistele kõneminutidele, saate pakkuda ülemaailmset tuge taskukohase hinnaga.
Kuigi paljud tarbijad eelistavad digikanaleid, on kiireid lahendusi nõudvate probleemide puhul siiski parim valik helistamine. Tugiesindajaga rääkimine võib tagada, et mõlemad pooled mõistavad üksteist ja ei teki arusaamatusi.
Digitaalajastu põliselanikud, nagu Z põlvkond, eelistavad sotsiaalmeedia suhtlust, kuna see on alati saadaolev kanal. Teised tarbijarühmad pöörduvad sotsiaalmeedia kanali poole viimase võimalusena, nimelt pärast seda, kui neil pole õnnestunud ettevõtte klienditoeni jõuda ja kõik muud võimalused on ammendatud.
Oluline on märkida, et mitte iga ettevõte ei pea olema igal platvormil kohal. Enamik tarbijaid eeldab siiski, et enamikul ettevõtetel, organisatsioonidel ja haridusasutustel oleks aktiivne Facebooki, Instagrami ja Twitteri leht, kuhu nad saaksid klienditoe saamiseks pöörduda.
Sõnumsiderakendused, nagu Messenger, Viber, WhatsApp, LINE ja Signal, koguvad klienditeeninduses populaarsust, kuna pakuvad lihtsat viisi ettevõtetega suhtlemiseks. Lisaks on kliendid nende rakendustega tuttavad, kuna kasutavad neid sõprade ja perega suhtlemiseks, seega on ettevõtetega ühenduse võtmine ülimugav.
Lisaks ei nõua sõnumsiderakendused kasutajatelt ootel olemist ega aktiivset kliendivestlust. Selle asemel saavad kliendid omal ajal vastata ja saavad siiski oma küsimustele vastuseid suhteliselt kiiresti.
Kaasaegne klient ei taha raisata aega klienditeeninduse poole pöördumisele. Selle asemel otsivad nad iseseisvalt vastuseid oma klientide küsimustele, otsides Teie veebisaidilt KKK-sid, kinnitatud kogukonna foorumeid või muid seotud ressursse. Ettevõtted saavad õiget tüüpi teadmiste jagamise tarkvara abil anda klientidele võimaluse oma küsimustele kiiresti ja tõhusalt vastuseid leida. See võimaldab klientidel pääseda juurde tsentraliseeritud teadmusbaasile, mis sisaldab kogu infot, mida nad oma probleemide lahendamiseks vajavad.
Spetsiaalse teadmistehoidla olemasolu, mis kirjeldab põhiprotsesse, põhimõtteid või juhiseid, võib oluliselt vähendada piletite mahtu ja teie töötajate survet. Iseteenindusressursse saab hõlpsasti juurutada tervikliku teadmusbaasi tarkvara abil.
Ettevõtted saavad ära kasutada LiveAgenti teadmiste haldamise tarkvara, teabekorralduse sujuvamaks muutmist ja juurdepääsetavust, et pakkuda erakordset klienditeenindust ja tuge.
Klienditeeninduse tarkvara kasutamine võib teie ettevõttele lugematul viisil kasu tuua. Meil on palju kasutusjuhtumeid – alates ostukorvi hülgamise vähendamisest kuni klientide rahulolu, tulude ja lojaalsuse suurendamiseni.
Tööriist on väga mitmekülgne ning sellega on võimalik palju ära teha. Tarkvara võivad erinevate eesmärkide saavutamiseks kasutada ülikoolid, tervishoiuteenuse osutajad, finantsasutused, e-kaubandusega tegelevad ettevõtted, SaaS-i idufirmad ja kõik muu. See pilvepõhine kontaktkeskuse tarkvara on loodud erinevatele tööstusharudele, muutes selle parimaks valikuks ettevõtetele, kes otsivad võimsat ja paindlikku klienditoe lahendust, olenemata nende nišist või suurusest.
Lisaks on lahendus täielikult kohandatav, skaleeritav ja kohandatav, nii et teie unistuste reaalsuseks muutmine on vaid klienditoe lahenduse õige seadistamise ja selle maksimaalse potentsiaali kasutamise küsimus.
Parim viis kliendisuhete tugevdamiseks on suhelda oma kliendibaasiga ja pakkuda isikupärastatud teenust. Klienditoe tarkvaralahendus on ideaalne tööriist klientidega suhtlemiseks, kuna see muudab kogu protsessi sujuvaks ja probleemivabaks. Näiteks pole vestlustega liitumiseks vaja otsida märguannetest säutse ega kommentaare. Selle asemel vastake lihtsalt igale sõnumile otse oma klienditeeninduse tarkvarast, kus on käepärast kogu kliendi ajalugu.
Isikupärastamise osas võib Teid aidata klienditoe tarkvara, kuna see salvestab koos nende sõnumitega olulisi kliendiandmeid. Kui kogu kontekstuaalne teave on koondatud ühtsele juhtpaneelile, saate hõlpsalt pakkuda kiiret, teadlikku ja isikupärastatud teenust ning tugevdada samal ajal suhteid kliendiga.
Tänu piletite automaatsele marsruutimisele määratakse teie klientide sõnumid alati automaatselt klienditoe agendile, kes on kõige pädevam vastama. Kõrvaldades igasuguse seisaku ja tekitades vastutustunde, saate parandada reageerimisaegu ligi 23%.
Veelgi enam, pakkudes oma klientidele reaalajas toe võimalusi, nagu otsevestlus, saate aidata rohkem kliente ja lahendada kiiremini rohkem probleeme.
Püsiklientide hankimine ja kliendirahulolu parandamine on lihtne. Mitme kanalilise klienditeenindustarkvara abil suudate klientide probleeme ennetavalt lahendada. Näiteks võivad ennetavad vestluskutsed olla abiks siis, kui teie saidi ostjad on valmis ostu sooritama, kuid vajavad protsessis abi. Lisaks aitab kasutajatoe lahendus teil kindlaks teha, millal on õige aeg kontakteerumiseks, tuginedes reaalajas jälgitavatele tööriistadele, mis näitavad teie potentsiaalsete klientide sirvitavaid lehti ja veedetud aega.
Enamik kliente soovib oma probleeme iseseisvalt lahendada, ilma klienditoega ühendust võtmata. Pakkudes oma olemasolevatele ja potentsiaalsetele klientidele iseteeninduskeskust, mis sisaldab ressursse, nagu artiklid, KKK-d ja isegi kogukonna foorumid, võite vähendada reageerimisaega ja parandada klienditeeninduse kogemust. Kui kliendid leiavad oma tavalistele küsimustele iseseisvalt vastused, ei ole neil tarvidust teiega kontakteerumiseks ega töötajate vastuse ootamiseks.
Klienditeeninduse tarkvara tööriistad, nagu mängustamine, võvad tõsta töötajate tootlikkust, tuues töökohale mängulisuse aspekti. Agendid püstitadaa uusi rekordeid, teenida märke ja tõusta kõrgematele tasemetele, suurendades tootlikkust ning edendades tervislikku konkurentsi nii meeskondade kui ka üksikisikute vahel.
Kliendiprobleemide lahendamisega päevast päeva töötamine võib olla keeruline ja viia klienditeenindaja läbipõlemiseni. Klienditeeninduse jälgimise tarkvara sisaldab aga funktsioone, mis muudavad teie agendi elu lihtsamaks ja produktiivsemaks. Näiteks tagab automaatika, et teie agendid saavad keskenduda keerukatele kliendiprobleemidele, selle asemel et kulutada aega igapäevastele korduvatele ülesannetele, nagu piletite oleku muutmine või vastamata meilide jälgimine.
Kuigi üks tarkvara võib olla ühe ettevõtte jaoks parim valik, võib see teise jaoks olla ebapiisav. Oluline on mõista, et igal ettevõttel on erinevad vajadused ja soov saavutada erinevaid eesmärke. Näiteks kui üks ettevõte võib olla rahul lihtsa vestlustarkvaraga, siis teised võivad vajada keerukat lahendust, mis toetab mitmekanalilist suhtlust kliendiga.
Enne klienditeeninduse tarkvara valimist või isegi uurimist peate mõistma oma eesmärke ja nõudeid. Mõelge sellele, mida soovite tarkvaraga saavutada, ja arvestage ka oma eelarvega. Võib juhtuda, et täiuslik kõik ühes lahendus võib olla Teile rahaliselt kättesaamatu. Kui olete oma ootused tarkvara suhtes üles kirjutanud ja eelarve määranud, võite hakata oma võimalusi uurima.
Selleks, et saaksite oma klienditeenindustarkvarast maksimumi võtta, soovitame teil otsida süsteemi, millel on enamik, kui mitte kõik, järgmistest funktsioonidest.
Veenduge, et kanalid, mida soovite oma klienditoe tarkvaraga ühendada, oleksid toetatud. Näiteks kui soovite oma klienditeeninduse tarkvara kaudu helistada ja kõnesid vastu võtta, veenduge, et see sisaldab sisseehitatud kahesuunalist kõnekeskust.
Kui soovite oma kliente toetada sõnumsiderakendustega, nagu Facebook Messenger või WhatsApp, veenduge, et tarkvara pakuks nende sotsiaalmeedia kanalite integreerimist.
Ärge leppige klienditeenindustarkvaraga, mis ei paku sisseehitatud CRM-i. Soovite oma klienditoe süsteemis juurdepääsu kliendiandmetele, et te ei peaks asjatundliku teenuse pakkumiseks aega raiskama erinevatesse rakendustesse sisse- ja väljalogimisele.
Automatiseeritud piletite jaotus tagab, et sissetulevad piletid suunatakse alati kõige sobivamasse osakonda ja agendile. Samuti tagab see, et piletid ei jää kunagi ootele ja vastuseta, ilma et keegi nende eest vastutust võtaks.
Automatiseerimisreeglid võivad parandada klienditeeninduse töövooge ja klientidega suhtlemist. Näiteks automatiseerides konkreetseid protsesse ja toiminguid, nagu järelmeilide saatmine, saavad Teie tugiagendid säästa aega ja raha. Kokkuhoitud aega saab kasutada keerukamate kliendipäringute lahendamiseks, raha aga pumbata parematesse agendikoolitustesse või müügi-/turunduskampaaniatesse.
Veenduge, et teie valitud piletisüsteemil oleks aktiivsed integratsioonid tööriistadega, mida soovite igapäevaselt kasutada. Klienditeenindustarkvara eesmärk on parandada teie tootlikkust ja minimeerida kasutatavate väliste tööriistade arvu. Integreerides oma kasutajatoe kolmanda osapoole rakendustega, nagu Shopify, saate vaadata oma klientide tellimusi/tagasimakseid otse oma klienditeenindustarkvaras.
Juurdepääs täpsetele andmetele võib aidata igal ettevõttel oma müügi-, turundus- ja tugiprotsesse täiustada. Näiteks kui teie süsteemi aruanded näitavad, et lõuna ajal on kõnest loobumise määr kõrge, võib see tähendada, et peate sellesse vahetusse lisama rohkem kõnetoe agente, kuna see on üks Teie tipptundidest ja kliendid on liiga kaua ootel.
Teisest küljest võib mängustamine edendada teie klienditeenindusmeeskonna ja klienditeenindajate tervislikku konkurentsivõimet. Kinkides preemiamärke ja tasemeid, võivad teie klienditoe agendid tunda end motiveerituna paremini esinema. Parem tootlikkus mõjutab lahendatud piletite arvu ja selleks kuluvat aega, mis võib säästa teie raha ja samal ajal parandada klientide rahulolu.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Mõelge oma eelarvele ja sellele, kui palju olete nõus kulutama. Pange tähele, et kõige populaarsemad klienditeeninduse tarkvaralahendused võivad olla üsna kallid. Selle asemel, et maksta maineka brändi eest kõrget hinda või otsustada, et klienditeenindustarkvara on lihtsalt liiga kallis, miks mitte kaaluda alternatiivseid lahendusi? On palju tasuta klienditoe tarkvara alternatiive, mis pakuvad isegi rohkem funktsioone kui nende populaarsemad konkurendid.
Uurige, kas teie valitud tarkvara pakub tasuta, aastaringset ja mitmekeelset ööpäevaringset kliendituge. Lisaks tasub tutvuda müüja iseteenindusvõimalustega ja kui soovite sammu edasi minna, proovige nendega reaalajas vestluse või meili teel ühendust võtta, et näha, kui kaua teie päringule vastamine aega võtab. Nende reageerimisvõimet testides saate päris hea ettekujutuse sellest, milline on nende teenus, kui olete maksev klient.
Mõelge iga müüja pakutavale klienditeeninduse tüübile. Kui eelistate toega ühendust võtta reaalajas vestluse kaudu, veenduge, et teie valitud ettevõte pakuks reaalajas vestluse tuge. Kui soovite rohkem rääkida, uurige, kas teie eelistatud müüja pakub tasuta numbreid ja tuge teie ajavööndi jaoks sobival ajal.
Paljud ettevõtted kogevad hooajalisi muutusi, mis võivad mõjutada seda, kui palju klienditeenindajaid peavad nad tööle võtma. Näiteks reisi- ja hotellindusettevõtted õitsevad suvekuudel, nii et neil võib olla vaja kaasata täiendavaid agente, et vastata suurele hulgale sissetulevatele meilidele, vestlustele ja kõnedele.
Sarnaselt kogevad e-kaubanduse ettevõtted klienditoe piletite sissevoolu teatud aastaaegadel, kui esineb suuri müügikampaaniad, nagu must reede. Seetõttu on ülioluline omada paindlikku klienditoe tarkvara, mis võimaldab teil lisada ja eemaldada agente vastavalt vajadusele.
Kasvavad ettevõtted saavad kasu ka paindlikust klienditeeninduse tarkvarast. Hea on teada, et Teie valitud süsteem võib kasvada koos Teiega ja ei valmista tulevikus peavalu, kui peate toetama üha rohkem agente ja kliente.
Mõelge iga kasutatava tarkvara piirangutele. Kas on funktsioone, mida soovite kasutada, kuid tarkvara ei paku? Kas puuduvad integratsioonid? Kuidas on tarkvara tööaeg? Selliste raskete küsimuste esitamine on äärmiselt oluline, kuna tarkvarapiirangud võivad mõjutada teie tööd ja teie klientide rahulolu teie pakutava teenusega.
Viimaks uurige saadaolevaid koostöövahendeid. Kas uuritav kliendi edu tarkvara pakub sisemisi vestlusi ja kõnesid? Aga sisemine piletisüsteem, privaatsed märkmed ja agendi kokkupõrke tuvastamine? Pidage meeles, et teie valitud klienditeeninduse rakendus peaks edendama ja hõlbustama koostööd kolleegidega.
LiveAgent on mitmekanaliline klienditoe ja reaalajas vestluse tarkvara, mis sobib suurepäraselt igas suuruses ettevõtetele. Olenemata sellest, kas olete väikeettevõte, kes soovib oma ulatust laiendada, või suurettevõte, võib LiveAgent olla Teie jaoks kõik-ühes klienditeeninduse lahendus. Süsteem on täielikult kohandatav ja pakub oma kasutajatele suurepäraseid automatiseerimis- ja koostöövõimalusi.
Platvorm sisaldab rohkem kui 140 klienditoe funktsiooni ja pakub tugevat integratsioonide loendit kolmandate osapoolte rakenduste ja tarkvaraga.
LiveAgenti kasutajad kiidavad erinevatel tarkvara arvustuse platvormidel tarkvara mitmekülgsust ja uskumatut tugimeeskonda. Lisaks meeldib kasutajatele saadaolevate funktsioonide ja integratsioonide arv, kuna nad saavad toime tulla väljakutsetega, mida nad lihtsalt ei suudaks teiste võimsate klienditeeninduse tööriistadega.
Kui rääkida LiveAgenti miinustest, siis mõned kasutajad ütlevad, et sellel esineb väike õppimiskõver ja tarkvarast maksimumi saamine võib olla keeruline ilma toega ühendust võtmata. Nagu ülalpool mainitud, pälvib LiveAgenti tugimeeskond aga palju kiitust, sest nad on saadaval 24/7/365 ning teevad kõik endast oleneva, et LiveAgent täidaks ja ületkas Teie ning klientide ootused.
LiveAgenti klienditeenindusplatvorm pakub kolme erinevat igakuist tellimust ja tarkvara täiesti tasuta versiooni.
Kui soovite proovida Suurt paketti, pakume tasuta 30-päevast prooviperioodi – krediitkaarti pole vaja.
MailChimp on väikeettevõtetele mõeldud kõik-ühes turundusplatvorm, mida saab kasutada meiliuudiskirjade koostamiseks ja nende toimivuse jälgimiseks. Lisaks saavad MailChimpi kasutajad jagada oma kliente erinevatesse gruppidesse, muutes personaliseeritud turundussõnumite saatmise ülilihtsaks ja mugavaks.
Meiliautomatiseerimise platvorm pakub ka veebisaitide ja e-kaubanduse plaane, mis sisaldavad e-kaubanduse veebisaitide koostajat, SEO tööriistu, müügiaruandlust ja sotsiaalmeedia postitamist.
Platvorm integreerub sadade klienditeeninduse tööriistadega, sealhulgas LiveAgentiga, võimaldades LiveAgenti kasutajatel oma kliente konkreetsetest meililoenditest tellimustesse lisada ja nende tellimusi tühistada otse oma kasutajatoe tarkvarast.
MailChimpi kasutajad kiidavad selle üle, kui suurepärased on selle funktsioonid väikeettevõtete jaoks ja kui lihtne on seda kasutada. Näiteks sellelohistatav e-kirjade koostaja muudab ilusate meilide vormindamise lihtsaks ja selle ulatuslik integreerimisloend muudab andmete sünkroonimise väliste CRM-ide ja muu sellisega lihtsaks.
Mõned MailChimpi kasutajate mainitud miinused, sealhulgas üle 24 tunni ootamist, et saada tagasisidet oma tugimeeskonnalt, ja tarkvara hinnasilt. Näiteks mõned kasutajad tunnevad, et teised lahendused pakuvad võrreldavaid funktsioone murdosa hinna eest.
MailChimp pakub kokku viit tasulist tellimuse taset ja tasuta paketti.
Turundus
Veebisait & e-kaubandus
Lisateave MailChimpi ja LiveAgenti ühendamise kohta.
Slack on reaalajas sõnumsideplatvorm, mida ettevõtted kasutavad nii sise- kui ka välissuhtluseks. Rakendus sobib suurepäraselt meeskondadevahelise koostöö hõlbustamiseks ja ettevõtteülese teabe jagamiseks.
Platvorm integreerub LiveAgenti klienditeeninduse tarkvaraga ja teavitab kasutajaid iga kord, kui neile määratakse uus pilet või kui nad saavad avatud piletile vastuse, saates neile Slacki sõnumi. Slacki teatis saadetakse robotilt ja see annab otselingi kõnealusele piletile.
Slacki kiidetakse selle kasutuslihtsuse, kohandamisvõimaluste ja rikkalike integratsioonide eest. Sõnumiplatvorm on kiiresti võitnud suurte ja väikeste ettevõtete südamed, kuna see on üks parimaid tasuta koostöötööriistu turul.
Paljud kasutajad ei leia Slacki kohta paljut öelda. Enamikus arvustustes öeldakse selgesõnaliselt, et kui nad ütlevad platvormi kohta midagi negatiivset, tegeleksid nad tähenärimisega.
Slack pakub kolme tasulist tellimust ja tasuta versiooni.
LiveAgenti/Slacki integratsiooni lisateave.
PipeDrive on pilvepõhine kliendisuhete haldamise (CRM) tööriist, mis aitab müügiinimestel hallata müügivihjeid ja tehinguid. PipeDrive kasutab korduvate ülesannete kõrvaldamiseks automatiseerimist ja tehisintellekti ning pakub andmepõhist aruandlust.
PipeDrive pakub oma kasutajatele täisfunktsionaalset mobiilirakendust ja integreerub peaaegu 300 kolmanda osapoole rakendusega. LiveAgenti integratsioon võimaldab LiveAgenti kasutajatel luua ja redigeerida uusi ja olemasolevaid PipeDrive’i tehinguid otse LiveAgenti piletiteabe paneelil.
CRM paistab silma oma lihtsuse ja kasutusmugavuse poolest. Kasutajad naudivad intuitiivset liidest ja visuaalset vormingut, milles nad näevad müügilehtri kaudu müügivihjeid liikumas. Mõne kasutaja jaoks on PipeDrive siiski liiga lihtne. Arvustajad on teatanud, et nad naudiksid keerukamaid automatiseerimise võimalusi ja tervitaksid rakenduses spetsiaalset teavituste jaotist, kuna praegu saavad nad teateid ainult meili teel.
PipeDrive’i ja LiveAgenti ühendamise lisateave.
ClickUp on täielikult kohandatav ülesannete haldamise rakendus, mis sobib väikestele, keskmise suurusega ja suurematele meeskondadele. See on ideaalne ülesannete loendite, projektide, meeldetuletuste ja eesmärkide jälgimiseks. Lisaks on ClickUp suurepärane üheplatvormiline alternatiiv Slackile või projektihaldustööriistadele, nagu Asana, kuna see pakub ka reaalajas vestlust, kommentaare ja silte.
ClickUpi kasutajad armastavad selle kohandatavust, kasutusmugavust ja kiidavad ka mobiilirakendust. Siiski on oluline märkida, et rakendus on mõne jaoks keeruline ja sellel esineb õppimiskõver. Teine negatiivne aspekt, mida ClickUpi kasutajad mainisid, on külalisliides, milles on raske navigeerida.
ClickUp pakub ühte igavesti tasuta paketti ja kolme tasulist paketti.
Avastage LiveAgenti ja ClickUpi kasutamise elised.
Socialbakers on sotsiaalmeediaplatvorm, mis aitab igas suuruses ettevõtetel suhelda oma klientidega. See ühendab sotsiaalmeedia kuulamise, sisuanalüüsi ja tehisintellekti persooni kaardistamise analüütika ja võrdlusuuringuga, et luua teie sotsiaalmeedia turundusstrateegiate jaoks parim võimalik tulemus.
Socialbakersi klienditeeninduse tarkvara kiidetakse selle kasutusmugavuse ning Instagramist ja Facebookist andmete kogumise eest. Teisest küljest kritiseeritakse, et see ei kogu andmeid uuematest sotsiaalmeedia platvormidest, nagu TikTok.
Lisateave Socialbakersi integreerimisest LiveAgenti töövoogu.
Buffer on sotsiaalmeedia haldusplatvorm, mis lubab parandada väikeettevõtete sotsiaalset kaasatust. See pakub automaatset postituste avaldamist, kampaania analüüsi, räsimärkide planeerimist, kommentaaride ajastamist ja kohandatud aruandeid.
Buffer integreerub peaaegu 30 muu lahendusega, sealhulgas Zapieri, automate.io ja integromatiga, nii et võimalused on lõputud.
Sarnaselt Socialbakersi platvormile kiidetakse Bufferit selle lihtsuse eest. Kasutajatele meeldib, et nad saavad hõlpsasti postituste paigutusi esitleda ja neid otse rakenduses muuta. Teisest küljest tundub konsensus olevat selles, et TikTokiga puudub integratsioon.
Buffer pakub ühte tasuta ja kolme tasulist avaldamisplaani. See pakub ka kahte tasulist analüüsiplaani.
Avaldamine
Analüütika
Nicereply on kliendirahulolu uuringu tööriist, mida kasutavad klienditoe meeskonnad. Tarkvara pakub ühe klõpsuga kliendirahulolu uuringuid, mida saab manustada meilidesse või integreerida reaalajas vestluse vidinasse. Tarkvara on lihtne kasutada ja see võimaldab kasutajatel luua ilusaid ja hõlpsasti kohandatavaid NPS-, CSAT- ja CES-uuringuid.
LiveAgentiga integreerituna saab pärast iga reaalajas vestlusseanssi või pärast iga meilivestluse vaatamist oma agentidele hõlpsasti klientide tagasisidet anda.
Nicereply on suurepärane lahendus, kuna see integreerub suuremate kasutajatoe tarkvaralahendustega, sealhulgas LiveAgent, Zendesk, Freshdesk ja HelpScout. Selle kasutajad kiidavad, kui lihtne on uuringute loomine ja muutmine ning nende automaatne juurutamine. Kriitika hõlmab võimalust lisada reaalajas uuringutele täiendavaid kontakte ja puuduvat küsitluse kloonimise funktsiooni.
Nicereply pakub nelja tasulist plaani ja tasuta 14-päevast prooviperioodi, mille alustamiseks pole vaja krediitkaarti.
Nicereply küsitluste ja LiveAgenti vestlusvidinate ja e-posti signatuuride integreerimise lisateave.
Trello on loendite koostamise rakendus, mis aitab meeskondadel ja üksikisikutel korraldada ülesandeid, projekte ja meeldetuletusi. Rakendusel on Kanbani tahvli stiilis kasutajaliides, mis muudab ülesannete teisaldamise erinevate elutsükli etappide vahel lihtsaks.
LiveAgenti klienditeeninduse tarkvara ja Trellot saab kasutada koos, et kõik agendid saaksid oma ülesannetega kursis olla. Näiteks kui Trellos luuakse uus kaart või ülesannete loend, saab Trello Teile automaatselt saata LiveAgenti teatise pileti kujul.
Trello on suurepärane isiklike ja professionaalsete ülesannete haldamiseks. See on intuitiivne ja hõlpsasti kasutatav ning pakub erinevaid malle erinevate ülesannete kategooriate jaoks. Kasutajatele meeldib ka see, et nad saavad mis tahes tüüpi meediume igale kaardile kinnitada. Teisest küljest kaasneb Trello automatiseerimise funktsioonidega väike õppimiskõver. Mõned kasutajad soovivad ka muuta fonte ja erinevaid ülesannete värve, et eristada kõrge prioriteediga ülesandeid.
Trello pakub tarkvara tasuta versiooni ja kahte tasulist tellimust.
Uurige, kuidas Trellot LiveAgentiga integreerida.
Monday.com on avatud pilvepõhine platvorm, mis võimaldab kasutajatel luua töövoogu hõlbustavaid unikaalseid tööriistu ja rakendusi. Näiteks saab platvormil luua projektijuhtimise, müügi, CRM-i, turunduse, disaini, personali-, IT- või DevOpsi rakendusi.
Inimvigade ja korduvate ülesannete kõrvaldamiseks saavad Monday.com-i kasutajad ära kasutada platvormi tugevaid automatiseerimise võimalusi ja vaadata oma töövooge kaardil, kalendris, ajaskaalal või kanbani stiilis tahvlil.
Monday.com kasutajatele meeldib, kuidas see hoiab nende tööd korras ja kui lihtne on seda teistele delegeerida. Märguande süsteem on suurepärane ja tagab, et ükski meeskonnaliige ei jäta muudatusi märkamata. Kriitika hõlmab tõrgeteta automatiseerimise ja põhjaliku liitumisprotsessi puudumist.
Monday.com-i pakutakse üksikisikutele tasuta. Lisaks on ettevõtetel võimalus valida nelja tasulise liitumisvõimaluse vahel.
Vaadake Monday.com-i ja LiveAgenti ühendamise lisateavet.
ActiveCampaign on kasutajakogemuse automatiseerimise platvorm, mis sobib ideaalselt väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele. Teenuse pilvelahendus pakub meili, turunduse ja müügi automatiseerimist ning kliendisuhete haldust. Lisaks lubab tarkvara parandada klientide kaasamist võimsa segmenteerimise ja isikupärastamisega erinevates kanalites.
ActiveCampaigni kasutajad kiidavad oma klienditoe meeskonda, samuti ka samm-sammult juhendeid ja videoõpetusi. Neile meeldib ka arusaam, mida nad saavad klientide seotuse jälgimise funktsioonidest, ning saadaolevate integratsioonide pikk loend. Teisest küljest kogevad mõned kasutajad tõrkeid automatiseerimisel, mis võib põhjustada viivitusi.
ActiveCampaign pakub nelja tasulist tellimusplaani. Plaani hind sõltub aga Teie kontaktide arvust (mida rohkem kontakte, seda kõrgem on hind).
Lugege lisateavet kasutajatoe tootlikkuse parandamisest LiveAgenti ja ActiveCampaigni integreerimisega.
Jira on vigade jälgimise ja projektijuhtimise tööriist, mida kasutavad agarad tarkvaraarendusmeeskonnad. Tarkvara võimaldab kasutajatel luua ja korraldada probleeme, delegeerida ülesandeid ja jälgida töötegevust.
Kasutades Jira integratsiooni LiveAgent klienditeenindustarkvaraga, saavad kasutajad hõlpsalt luua uusi ülesandeid ja probleeme otse piletipaneelilt, säästes andmesisestusele kuluvat aega aega ja välistades platvormide vahel hüppamise.
Agiilset tarkvara kiidetakse selle töövoo kohandamise võimaluste, täpsema otsingu filtreerimise ja kiiruse eest. Kuid mõned kasutajad teatavad, et nad on valikutega ülekoormatud, väidavad, et Jiraga on õppimiskõver. Teised ütlevad, et mobiilirakendus vajab tööd, kuna see pole eriti kasutajasõbralik.
Jirat pakutakse tasuta kuni 10 liikmelistele meeskondadele. Suuremad rühmad saavad valida kolme tasulise liitumisplaani vahel.
Avastage, kuidas kasutada LiveAgenti natiivset Jira integratsiooni.
LiveChat on reaalajas vestluse ja klienditoe tarkvara, mis sobib igas suuruses ettevõtetele. See on mitme kanaliga tugitarkvara, mis edastab kõik kirjad sujuvalt jagatud postkasti. Tarkvara on tuntud oma kaunite vestlusvidinate, integreeritud tootekaartide ja vestlusroboti automatiseerimise poolest.
LiveChati kasutajad kiidavad selle funktsionaalsust, sõnumite eelvaateid, vestlusrobotit ja analüüsi. Kuid mõned oleksid LiveChatiga veelgi õnnelikumad, kui nad lisaksid selliseid funktsioone nagu vestlusakendesse manustatud lingid või kliendikorvi eelvaated.
LiveChati pakutakse neljas tellimuse astmes.
Klaviyo on turunduse automatiseerimise platvorm, mis pakub klientide segmenteerimist, võrdlusuuringuid ja andmete analüüsi. Platvorm on spetsialiseerunud selgelt e-posti ja SMS-ide automatiseerimisele, lubades pakkuda isikupärastatud sisu ja suurendada klientide kaasamist.
LiveAgenti integreerimine Klaviyoga võimaldab Teil lisada kliente Klaviyo meililisti tellimusse otse LiveAgenti klienditeeninduse tarkvarast.
Turunduse automatiseerimise platvormi kiidetakse selle kasutusmugavuse, segmenteerimisvõimaluste ja kahesuunalise sünkroonimise poolest teiste rakendustega. Mis puudutab kriitikat, siis mõned kasutajad teatavad, et neil on probleeme voogude (eriti CRM-kampaaniate) ümberkorraldamisega.
Klaviyo võtab tasu ainult kasutuse eest. Lepingud puuduvad. Peate maksma ainult kontaktide arvu eest, millele iga kuu meilite ja SMS-e saadate.
Lisateavet Klaviyo ja LiveAgenti integreerimisest.
Freshdesk on pilvepõhine mitmekanaliline kasutajatoe tarkvara, mis pakub roboteid, iseteeninduslahendusi ja intelligentset automatiseerimist. See sobib suurepäraselt klienditoe taotluse ühtlustamiseks ühele armatuurlauale ja teistega koostöö tegemiseks.
Freshdeski kasutajad kiidavad tarkvara kasutusmugavust, integratsioone ja koostöövõimalusi. Mõned kasutajad ootavad siiski mõningaid muudatusi, sealhulgas mitme vahekaardi piletivaadet, kiiremat laadimiskiirust ja Freshdeski klienditeeninduse meeskonna kiiremaid vastuseid.
Freshdeski saab tasuta kasutada piiramatu arvu agentidega. Kui vajate aga täpsemaid funktsioone, saate valida seitsme tasulise paketi hulgast.
Klienditugi
Omnikanal
Google Analytics on platvorm, mis jälgib veebisaidi ja reklaamiliiklust. Kasutajad saavad hõlpsasti luua aruandeid ja uurida klikkide, külastuste ja vaadete hüppeid või langusi. See on suurepärane tööriist oma sihtrühma kohta ülevaate saamiseks ning reklaamide ROI, sisu ja toodete parandamiseks.
Integreerides Google Analyticsi LiveAgentiga, saate jälgida kõiki reaalajas vestluse seansse. Nende andmete olemasolu aitab Teil hinnata reaalajas vestluse mõju konversioonidele või Teie agentide mõju Teie ettevõtte müügile.
Google Analyticsiga on lihtne alustada ja see on ennekõike tasuta kasutatav. See jälgib kõiki vajalikke mõõdikuid, sealhulgas Teie saidi külastajate arvu, keskmisi lehevaatamisi seansi kohta, seansi kestust ja palju muud. Analüütika kasutajad väidavad aga, et rakendus on üsna keeruline ja sellel esineb õppimiskõver.
Google Analytics pakub tasuta ja tasulist versiooni. Tasuta versioon sobib ideaalselt väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele. Tarkvara tasulisel versioonil on rohkem funktsioone ja kohandatud hind, seega peate täpse hinnapakkumise saamiseks ühendust võtma müügiosakonnaga.
Uurige, kuidas integreerida Google Analytics LiveAgentiga.
Intercom on ettevõtte sõnumirakendus, mida ettevõtted kasutavad olemasolevate ja potentsiaalsete klientidega suhtlemiseks. Tarkvara pakub reaalajas vestlust, roboteid, iseteenindusplatvorme ja piletisüsteemi.
See integreerub paljude populaarsete rakendustega, sealhulgas LiveAgent. Integratsioon sünkroonib Intercomi kaudu saadud kliendiandmed ja sõnumid ning edastab need seejärel LiveAgenti.
Intercomi kasutajad naudivad jagatud postkasti, kasutuslihtsust ja klientide kaasamise võimalusi. Kuid mõned kliendid teatavad, et neil on probleeme teatud funktsioonide ja moodulitega, nagu filtrid, artiklid ja väljaminev turundus. Nad ütlevad ka, et sellel on õppimiskõver.
Intercom pakub kolme erinevat liitumisplaani – vestlusturundus, vestluspõhine kaasamine ja vestlustugi. Igal plaanil on kohandatud hind.
Uurige Intercomi ja LiveAgenti integreerimise lisateavet.
Klaus on vestluste ülevaate ja kvaliteedi tagamise platvorm, mis võimaldab parandada klienditeeninduse kvaliteeti lihtsa ja süstemaatilise sisemise tagasiside kaudu. Tarkvara analüüsib ja hindab iga vestlust sentimentanalüüsi ja masinõppel töötava keerukuse filtri abil.
Klausi kasutajatele meeldib lihtne seadistamine, esteetiline liides ja töökindlad aruandlustööriistad. Enamik kasutajaid ei leidnud tarkvara kohta midagi negatiivset – ja otsustasid loetleda väikesed ebameeldivused, nagu aeg-ajalt aeglasem laadimiskiirus või puuduvad funktsioonid (mis on praegu tootmises).
Klaus pakub kohandatud hinda. Hinnapakkumise saamiseks külastage nende veebisaiti ja täitke nende hinnalehel olev kontaktivorm.
Lisateave Klausi ja LiveAgenti integreerimise kohta.
Zendesk on mitme kanaliga klienditeeninduse rakendus, mis kasutab AI-toega roboteid ja tugevat piletisüsteemi. Lisaks pakub see iseteenindust, helikõnesid ja aruandlusvõimalusi, mistõttu on see suurepärane valik igas suuruses ettevõtetele.
Zendeski kasutajad kiidavad selle kasutusmugavust ja kohandamisvõimalusi. Neile meeldib, et liides on kasutajasõbralik ja et piletisüsteem on ühenduses WhatsAppi, e-posti ja telefoniga. Mõned kasutajad soovivad siiski, et olemasolevatele funktsioonidele pakutaks täpsemaid funktsioone (nt päästikud ja automatiseerimine).
Õnneks on mitmeid Zendeski alternatiive, mis pakuvad väga kohandatavaid funktsioone, täiustatud funktsionaalsusi ja võivad seetõttu konkreetsete nõudmistega ettevõttele paremini sobida.
Zendesk pakub viit teenindusplaani, kolme põhitoetusplaani ja kolme müügi tellimuse taset.
Zendesk Suite teeninduseks
Zendesk Support
Zendesk müügiosakonnale
SurveyMonkey on üks populaarsemaid tasuta veebiküsitluse tööriistu. Platvorm pakub kiiret küsitluste loomist, lihtsat kohandamist ja jagamist ning tugevat sentimentianalüüsi. Lisaks pakub see funktsiooni, mis võimaldab kasutajatel mõõta kogutud vastuseid valdkonna võrdlusnäitajatega.
SurveyMonkeyt kiidetakse selle lihtsa seadistamise, kasutuslihtsuse ja sisseehitatud soovituste eest, mis aitavad Teil valida küsitluse jaoks õige sõnastuse ja funktsioonid. Kriitika hõlmab väiksemate kohandamisvõimaluste puudumist, nagu küsitluse taustavärvi muutmine või kohandatud logo üleslaadimine.
SurveyMonkeyt saab kasutada tasuta, kuid kui otsite täpsemaid funktsioone, võite uurida nende tasulisi plaane.
Äripaketid
Isiklikud paketid
Kui võrrelda hinna ja kvaliteedi suhet, on LiveAgent parim klienditoe tarkvara, kuna pakub hulgaliselt funktsioone madalama hinnaga. See pakub kõige võimsamat piletisüsteemi, reaalajas vestlust ja kõnekeskuse tarkvara. Tarkvara pakub ka ööpäevaringset isikupärastatud klienditeenindust kõigis kanalites.
Zendesk Support on tugev konkurent kasutajasõbraliku piletisüsteemi, AI-robotite ja rikkalike sotsiaalmeedia integratsioonidega, sealhulgas WhatsAppiga. Kuigi see on kallim, pakub see enamikku LiveAgenti põhifunktsioonidest.
Freshdesk on veel üks suurepärane klientide kaasamise tarkvara. See pakub reaalajas vestlust, piletisüsteemi, helistamise ja sotsiaalmeedia tuge. Seda on lihtne kasutada ja seadistada ning tarkvaral on samad põhifunktsioonid nagu LiveAgentil, kuid kõrgema hinna eest.
LiveChat on suurepärane klienditeenindusplatvorm, mis pakub täiustatud reaalajas vestluse funktsioone. Vestlusvidinad on puhtad ja kaasaegsed ning ühed parimad e-kaubanduse toodete kauniks esitlemiseks. Kui aga otsite enamat kui lihtsalt vestlustarkvara, näiteks sisseehitatud kõnekeskusega kasutajatuge, pole LiveChat teie jaoks just parim valik.
Intercom on suurepärane sõnumsideteenus, mis loob ühenduse mitmete kanalitega. See pakub roboteid, jagatud postkasti ja iseteeninduseks loodud teadmusbaasi tarkvara. Klienditeeninduse tarkvara ei paku aga kõnekeskuse võimalusi, on kallim ja ei paku oma klientidele personaliseeritud klienditeenindusmeeskonda, mis oleks saadaval ööpäevaringselt.
Improve your sales communication
LiveAgent is not just a fully-featured help desk software, it's use cases go far beyond that. Take advantage of LiveAgent's communication capabilities and improve your sales.
Klienditeenindustarkvara kasutamine on ülimalt oluline, kui soovite parandada oma klienditeenindusprotsesse ja klientide rahulolu, teenides samal ajal rohkem tulu. Õige lahenduse leidmiseks peate siiski kaaluma, mida soovite saavutada, milliseid funktsioone selle eesmärgi saavutamiseks vajate ja kui palju raha olete valmis kulutama.
Ootused klienditeenindusele on kõigi aegade kõrgeimal tasemel – ja selleks, et kliendid ei kaoks, peate suutma täita nende ootusi või neid ületada. Klienditeenindustarkvara tagab, et vastate alati oma klientidele õigeaegselt ja isikupäraselt.
Klienditeenindus – kasutajate sisseelamine
Kliendi kasutajate pardaletuleku kriitiline aspekt on enne, pärast ja ostmise ajal. Vaadake lisateavet kasutaja sisseelamise näidete abil.
Kliendiportaali tarkvaraga spetsiaalne keskus
Avasta LiveAgenti kliendiportaali tarkvara 2024: pakkudes juurdepääsu ressurssidele ja piletite jälgimisele ilma seadistamise tasuta ning 24/7 klienditeenindusega. Alusta tasuta prooviperioodiga ja paranda oma klienditeenindust iseteenindusportaaliga, mis vähendab kulusid ja suurendab rahulolu. Proovi nüüd!
Avasta parim kliendikogemuse tarkvara LiveAgentiga, mis parandab klientide rahulolu reaalajas vestluste, jagatud postkastide ja automatiseerimise abil. Täiuslik lahendus ettevõtetele, et hallata klientide päringuid ja suurendada sidet mitmel platvormil. Vaata, mis teeb LiveAgentist 2022. aasta parima valiku!
Kasutage oma klientide iseteeninduse kogemuse optimeerimiseks KKK tarkvara
Andke oma klientidele võimalus leida iseteeninduse abil otsitud vastuseid. LiveAgenti KKK tarkvara võimaldab Teil luua suurepäraseid kliendiportaale.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team