Lugematult viise täienemiseks
ühe tööriistaga

Vähendage LiveAgenti abil ostukorvi hülgamise määra.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Minimeerige ja taastage hüljatud ostukorvid

Ostukorvi hülgamise määrad on seotud ostuprotsessi kitsaskohtadega. Sageli jäävad ostjate küsimused vastuseta või ostuprotsess võib olla liiga keeruline või ebameeldiv.

LiveAgent annab Teile võimaluse oluliselt vähendada hüljatud ostukorvide arvu ja taastada ostjaid tänu oma täiustatud reaalajas vestlusele ja automaatika funktsionaalsusele.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software
Definition of cart abandonment

Mis on ostukorvi hülgamine?

Hülgamine on e-kaubanduse termin, mida kasutatakse veebisaidi külastaja kirjeldamiseks, kes lahkub lehelt enne soovitud toimingu lõpetamist. Hülgamise näideteks on ostukorvi hülgamine, viidates külastajatele, kes lisavad oma veebipõhisele ostukorvile esemeid, kuid lahkuvad ostu sooritamata.

Milline on lubatud ostukorvi hülgamise määr?

Meie viimased 2019. aasta ostukorvist loobumise andmed seavad globaalse keskmise ostukorvi hülgamise määra kõigis sektorites 69,91%-ni.

Siiski on oluline märkida, et ostukorvi hülgamise määrad on sektoriti erinevad, kuna erinevatel saitidel on väga erinevad ostuprotsessid ja klientide käitumine.

Acceptable cart abandonment rate
Fight cart abandonment

Kas on võimalik võidelda ostukorvi hülgamise määra vastu?

Ostukorvist loobumine veebipõhises jaemüügitööstuses võib põhjustada palju pettumust, stressi ja valu. Õnneks saab seda määra vähendada mitmete võtmetaktikate ja -strateegiate abil, nagu brauseri kasutuskogemuse parandamine, maksmise võimalikult lihtsaks tegemine ning usalduse, lojaalsuse ja teadlikkuse suurendamine. Ettevõtted näitavad jätkuvalt, et mitme kanaliga klienditoe tarkvara rakendamine võib pakkuda leevendust ning annab suurepäraseid tulemusi.

Rõõmsad kliendid on parimad kliendid

Pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikust populaarsetest klienditoe lahendustest.

Miks hülgavad kliendid oma ostukorve?

Liiga keeruline või pikk makseprotsess

Vältimaks, et kliendid ei otsiks alternatiive, on ülioluline pakkuda kassas reaalajas klienditeenindust, eriti kui see on pikk või liiga keeruline.

Kassaprotsessi võib pidada keeruliseks kui nõuate liiga palju informatsiooni või kliendi registreerumist enne maksmist. Tähtis on meeles pidada, et kassaprotsess peaks olema võimalikult lihtne ja lühike.

Complicated and lengthy checkout
No support

Puudub tugi

Kassaprotsessi ajal reaalajas tuge pakkudes saate vähendada ostukorvi hülgamise määra kahekohalise arvu võrra ja suurendada samal ajal oma konversioonimäära.

Olge valmis vastama kõikidele küsimustele, mis klientidel sinu toodete, kohaletoimetamise või hinnakujunduse kohta tekkida võivad.

"Ainult vaatan"

Kuna ostjad on tehnikateadlikud ja otsivad alati parimat pakkumist, lisavad nad sageli esemeid oma ostukorvi, kuid otsivad samu kaupu ka teistelt paremate tingimustega saitidelt (kohaletoimetamine, hind, kuupäev ja tarneaeg). Sisuliselt ei ole seda tüüpi ostjad veel otsustanud, milliselt saidilt nad peaksid ostma.

Kasutades proaktiivseid vestluskutseid, saate hõlpsalt pakkuda klientidele positiivset teeninduskogemust, mis veenab neid, et Teie kauplus on ostu sooritamiseks parim.

Only browsing

Ostukorvi hülgamise määra alandamise meetodid

Pakkuge reaalajas vestluse tuge

Forresteri kohaselt väidab 44% veebitarbijatest, et “veebipõhise ostu keskel elusalt inimeselt küsimustele vastuste saamine on veebisaidi üks olulisemaid funktsioone.”

Jälgige väljumislehti

Määrake ostuprotsessis täpne koht, kus Teie kliendid oma korvid hülgavad. LiveAgenti täiustatud funktsionaalsus võimaldab Teil jälgida, millistel lehtedel Teie kliendid on ja kui kaua nad on neid sirvinud.

Omnikanaliline tugi

53% klientidest suure tõenäosusega hülgavad oma veebiostud, kui nad ei leia kiireid vastuseid oma küsimustele. Pakkuge tuge reaalajas vestluse, KKK-de, sotsiaalmeedia, e-posti ja muu kaudu!

Võidelge ostukorvi hülgamise vastu LiveAgentiga

Ultimate omni-channel help desk software experience

Pakkuge reaalajas tuge

Vaadake meie videot, et saada lisateavet selle kohta, kuidas saate oma veebisaidi külastajatele reaalajas klienditeenindust pakkuda.

Kasutage proaktiivseid vestluskutseid, et viivitamatult meelitada kasutajaid Teiega reaalajas vestlema. Astuge samm edasi LiveAgenti täiustatud funktsioonidega, mis võimaldavad jälgida, millistel lehtedel Teie veebisaidi külastajad on ja kui palju nad igal lehel aega veedavad.

Automatiseerige hüljatud ostukorvide e-kirjad

Kui loote sobivad ajareeglid, loob LiveAgent automaatselt hüljatud ostukorvi e-kirjad 24 tundi (või mis tahes muul ajal) pärast loobumist.

Hüljatud ostukorvi meilide avamismäär on kõrgem kui 45%, klikkimise määr 50% ja klikkijate konversioonimäär on 50%.

Automate emails
Highest security standards

Toetuge kõrgeimatele turvastandarditele

LiveAgent pakub uusimaid turvastandardeid ja uusimat vastavust. Teie privaatne suhtlus on turvaline ja krüptitud ning asub vastavalt Teie eelistusele EU, US või Aasia andmekeskustes. LiveAgent vastab ka täielikult GDPR-ile ja järgib SaaS-i tööstuse uusimaid parimaid tavasid.

Peter Komornik

LiveAgent ühendab suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset tuge meie klientidele.

black Slido logo

Pakkuge mitmekanalilist tuge

Lisaks reaalajas toe pakkumisele võib LiveAgent aidata Teil kõiki oma suhtluskanaleid sujuvamaks muuta.

Ühendades LiveAgenti kontoga piiramatu arvu telefoninumbreid, e-posti aadresse, sotsiaalmeedia kontosid, teadmistebaase ja kliendiportaale, saate pakkuda kiiret ja tõhusat tuge kõikidel kanalitel, mida Teie kliendid kasutavad.

Detailed Help Desk Feature Overview | Live Agent09:58Youtube video: Detailed Help Desk Feature Overview
Live Agent
Create self service portal in LiveAgent

Looge iseteenindusportaale

Luues iseteenindusportaalid, annate oma klientidele võimaluse oma küsimustele iseseisvalt vastused leida. Kuigi reaalajas vestlus on vajalik ja tahetud, ei ole mõnel kliendil lihtsalt mugav teistega rääkida. Pakkudes oma klientidele teadmistebaasi või kliendiportaali, näeb Teie ettevõte välja legitiimne ja usaldusväärne.

Mis teeb meie klienditoe lahendusest õige valiku?

LiveAgent on olnud 2020. aastal enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks VKE-dele.

Üle 30 000 ettevõtte erinevates tööstusharudes on valinud LiveAgenti oma klienditoe vajaduste rahuldamiseks.

Tänu üle 180 funktsioonile, üle 40 integratsioonile ja lõpututele kohandamisvõimalustele adapteerub tööriist hõlpsalt Teie ettevõtte vajadustega.

Täielikult pilvepõhine, turvaline, lihtne seadistada ja kasutada. Alustage LiveAgentiga minutitega.

Rahuleolevad kliendid? Hindamatu

Pakkuge laitmatut reaalajas kliendituge, et vähendada oma e-poes hüljatud ostukorvide arvu. LiveAgenti abil on see lihtne.

14-päevane prooviperiood
Ei vaja krediitkaarti
ja palju muud
$9 kuu

Small business

  • Piiramatu sedelite ajalugu
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 kuu

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 kuu

Tasuta

  • 7 päevane piletite ajalugu
  • 1 e-posti aadress
  • 1 vestlusnupp
  • 1 contact form

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Kuidas saate ostukorvi hülgamise määra vähendada?

LiveAgent on võimas klienditoe tarkvara, mis aitab Teil ühelt liideselt efektiivselt ja tõhusalt käsitleda klientide taotlusi mitmelt kanalilt. Sellel on rohkem kui 180 funktsiooni, sealhulgas ennetavad vestluskutsed. Ennetavad vestluskutsed on suurepärane viis ostukorvi hülgamismäära vähendamiseks, kuna see võimaldab Teil veebisaidi sirvimise ajal kliendiga ühendust võtta.

Milliseid ärilisi eeliseid pakub LiveAgent peale ostukorvi hülgamismäära vähendamise?

LiveAgenti ärilised eelised hõlmavad suurenenud kliendirahulolu, klientide hoidmist, klientide lojaalsust ja vähenenud klientide kadumise määra lisaks ostukorvi hülgamise määra vähenemisele.

Related Articles to Vähendage ostukorvi hülgamise määra
Soovite kolida oma andmed Customerly`st teise lahendusse? Tutvuge LiveAgent`i ja meie eelistega. Alustage tasuta prooviperioodiga juba täna.

Kolite Customerly`st LiveAgent`i?

LiveAgent pakub klienditeenindust, 24/7 tuge agentidelt ja rohkem kui 175 tööriista ja 40 integratsiooni. Valides LiveAgenti, võite olla kindel, et saate parima kasutajakogemuse. Lisaks on võimalik valida 43 erineva tõlke vahel ning kohandada keele vidinaid vastavalt oma soovile. Valmis kolima Customerly'st LiveAgent'i? Tutvuge eelistega, millest saate osa LiveAgent'i lülitudes.

LiveAgent ühendab suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automaatika. Parandage oma turundust LiveAgenti kasutajatoe tarkvara abil.

Kas vajate oma turundusmaine parandamist?

Tekst tutvustab erinevaid turundusstrateegiaid e-kaubanduse valdkonnas. Sooduskupongid ja allahindlused on tähtsad, kuid klientide veenmine ostma võib olla keeruline. Kliendirahulolu on oluline müügi ja lojaalsuse suurendamiseks ning see saavutatakse tagasiside kaudu. Viis e-kirja malli klientidele iseloomustuste taotlemiseks antakse koos üldiste nõuannetega. Proaktiivne vestlus klientidega veebisaidil võib suurendada müüki ja konversioone. LiveAgent pakub ennetavate vestluskutsete funktsiooni. Viis tõhusat toote allahindluse e-kirja malli antakse, et kliente köita. Meiliturundus on oluline osa müügiedenduskampaaniast ja seda tuleb täiustada disaini, hääletooni, sageduse ja loovusega.

Alustage andmete ülekandmist Zendesk'i süsteemist lihtsa aktiveerimise liuguriga. Kõik teie piletid ja agendid kantakse turvaliselt LiveAgent'isse.

Lahkute Zendesk'ist?

LiveAgent on 2020 ja 2019 kõige kõrgemalt hinnatud kasutajatoe tarkvara. Tarkvara pakub üle 179 kasutajatoe funktsiooni ja üle 40 integratsiooni. Lisaks on süsteem saadaval 43 keeles, toetades keelele kohandatavaid vidinaid. LiveAgent'i agendid on kättesaadavad 24/7 kõikide probleemide korral. Ettevõteteks, kes kasutavad LiveAgent'i, on Huawei, BMW, Yamaha ja Oxfordi Ülikool. Erinevate plaanide hinnad algavad $9-49 kuu ning on võimalik tasuta 7-päevane prooviperiood.

LiveAgent parandab vastamiskiirust 26%. Teie kliendid tunnevad sellest rõõmu ja teie müük kasvab. Proovige LiveAgenti juba täna.

Soovite suurendada vastamiskiirust?

LiveAgent on Enim arvustatud ja esikohaga pärjatud klienditoe tarkvara aastal 2020, mis on eelistatud üle 30 000 ettevõtte poolt, ja on tulvil üle 180 funktsiooniga. Tarkvara on täielikult pilvepõhine, turvaline, lihtne seadistada ja kasutada. Alustamine võtab vaid mõned minutid.

LiveAgent aitab jaemüügitööstusel pakkuda parimat võimalikku klienditeenindust. LiveAgent - üks mitmekanaliline lahendus iga kliendi rahuldamiseks.

Klienditoe tarkvara jaemüügitööstusele

LiveAgent on klienditoe tarkvara, mis võimaldab jaemüügipoodidel reaalajas lahendada klientide probleeme ja pakkuda sujuvat kogemust. Seda saab integreerida mitmete e-kaubanduse platvormide, CRM-ide, makseväravate ja muude ärisüsteemidega. Klienditoe tarkvara aitab tagada, et klienditugi on saadaval ja kogu toote kohta on koondatud teadmistebaas. LiveAgent pakub erinevaid aruandeid, mis võimaldavad juhatajatel olukordi hinnata ja neile kiiresti reageerida.

LiveAgent aitab Teil parandada oma SaaS-i äri ja vähendada klientide kadumise määra. LiveAgent pakib suurepärase hinna eest kõik kanalid ühte lahendusse.

Klienditoe tarkvara SaaS-ile

LiveAgent pakub taskukohast klienditoe lahendust, mis sisaldab mitmeid kanaleid, sh sotsiaalmeedia. Tänu automatiseerimisele saate vähem aega kulutada igapäevaste ülesannete haldamisele ja keskenduda olulistele aspektidele nagu kliendid, ettevõte ja kasv. LiveAgenti alternatiive võrreldes saate veelgi säästa ning lisaks on üle 30 000 ettevõtte kasutanud nende teenuseid.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo