Lugematult viise täienemiseks
ühe tööriistaga

Vähendage LiveAgenti abil ostukorvi hülgamise määra.

  • ✓ Pole seadistamise tasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Minimeerige ja taastage hüljatud ostukorvid

Ostukorvi hülgamise määrad on seotud ostuprotsessi kitsaskohtadega. Sageli jäävad ostjate küsimused vastuseta või ostuprotsess võib olla liiga keeruline või ebameeldiv.

LiveAgent annab Teile võimaluse oluliselt vähendada hüljatud ostukorvide arvu ja taastada ostjaid tänu oma täiustatud reaalajas vestlusele ja automaatika funktsionaalsusele.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Definition of cart abandonment

Mis on ostukorvi hülgamine?

Hülgamine on e-kaubanduse termin, mida kasutatakse veebisaidi külastaja kirjeldamiseks, kes lahkub lehelt enne soovitud toimingu lõpetamist. Hülgamise näideteks on ostukorvi hülgamine, viidates külastajatele, kes lisavad oma veebipõhisele ostukorvile esemeid, kuid lahkuvad ostu sooritamata.

Milline on lubatud ostukorvi hülgamise määr?

Meie viimased 2019. aasta ostukorvist loobumise andmed seavad globaalse keskmise ostukorvi hülgamise määra kõigis sektorites 69,91%-ni.

Siiski on oluline märkida, et ostukorvi hülgamise määrad on sektoriti erinevad, kuna erinevatel saitidel on väga erinevad ostuprotsessid ja klientide käitumine.

Acceptable cart abandonment rate
Fight cart abandonment

Kas on võimalik võidelda ostukorvi hülgamise määra vastu?

Ostukorvist loobumine veebipõhises jaemüügitööstuses võib põhjustada palju pettumust, stressi ja valu. Õnneks saab seda määra vähendada mitmete võtmetaktikate ja -strateegiate abil, nagu brauseri kasutuskogemuse parandamine, maksmise võimalikult lihtsaks tegemine ning usalduse, lojaalsuse ja teadlikkuse suurendamine. Ettevõtted näitavad jätkuvalt, et mitme kanaliga klienditoe tarkvara rakendamine võib pakkuda leevendust ning annab suurepäraseid tulemusi.

Rõõmsad kliendid on parimad kliendid

Pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikust populaarsetest klienditoe lahendustest.

Miks hülgavad kliendid oma ostukorve?

Liiga keeruline või pikk makseprotsess

Vältimaks, et kliendid ei otsiks alternatiive, on ülioluline pakkuda kassas reaalajas klienditeenindust, eriti kui see on pikk või liiga keeruline.

Kassaprotsessi võib pidada keeruliseks kui nõuate liiga palju informatsiooni või kliendi registreerumist enne maksmist. Tähtis on meeles pidada, et kassaprotsess peaks olema võimalikult lihtne ja lühike.

Complicated and lengthy checkout
No support

Puudub tugi

Kassaprotsessi ajal reaalajas tuge pakkudes saate vähendada ostukorvi hülgamise määra kahekohalise arvu võrra ja suurendada samal ajal oma konversioonimäära.

Olge valmis vastama kõikidele küsimustele, mis klientidel sinu toodete, kohaletoimetamise või hinnakujunduse kohta tekkida võivad.

"Ainult vaatan"

Kuna ostjad on tehnikateadlikud ja otsivad alati parimat pakkumist, lisavad nad sageli esemeid oma ostukorvi, kuid otsivad samu kaupu ka teistelt paremate tingimustega saitidelt (kohaletoimetamine, hind, kuupäev ja tarneaeg). Sisuliselt ei ole seda tüüpi ostjad veel otsustanud, milliselt saidilt nad peaksid ostma.

Kasutades proaktiivseid vestluskutseid, saate hõlpsalt pakkuda klientidele positiivset teeninduskogemust, mis veenab neid, et Teie kauplus on ostu sooritamiseks parim.

Only browsing

Ostukorvi hülgamise määra alandamise meetodid

Pakkuge reaalajas vestluse tuge

Forresteri kohaselt väidab 44% veebitarbijatest, et “veebipõhise ostu keskel elusalt inimeselt küsimustele vastuste saamine on veebisaidi üks olulisemaid funktsioone.”

Jälgige väljumislehti

Määrake ostuprotsessis täpne koht, kus Teie kliendid oma korvid hülgavad. LiveAgenti täiustatud funktsionaalsus võimaldab Teil jälgida, millistel lehtedel Teie kliendid on ja kui kaua nad on neid sirvinud.

Omnikanaliline tugi

53% klientidest suure tõenäosusega hülgavad oma veebiostud, kui nad ei leia kiireid vastuseid oma küsimustele. Pakkuge tuge reaalajas vestluse, KKK-de, sotsiaalmeedia, e-posti ja muu kaudu!

Võidelge ostukorvi hülgamise vastu LiveAgentiga

Ultimate omni-channel help desk software experience

Pakkuge reaalajas tuge

Vaadake meie videot, et saada lisateavet selle kohta, kuidas saate oma veebisaidi külastajatele reaalajas klienditeenindust pakkuda.

Kasutage proaktiivseid vestluskutseid, et viivitamatult meelitada kasutajaid Teiega reaalajas vestlema. Astuge samm edasi LiveAgenti täiustatud funktsioonidega, mis võimaldavad jälgida, millistel lehtedel Teie veebisaidi külastajad on ja kui palju nad igal lehel aega veedavad.

Automatiseerige hüljatud ostukorvide e-kirjad

Kui loote sobivad ajareeglid, loob LiveAgent automaatselt hüljatud ostukorvi e-kirjad 24 tundi (või mis tahes muul ajal) pärast loobumist.

Hüljatud ostukorvi meilide avamismäär on kõrgem kui 45%, klikkimise määr 50% ja klikkijate konversioonimäär on 50%.

Automate emails
Highest security standards

Toetuge kõrgeimatele turvastandarditele

LiveAgent pakub uusimaid turvastandardeid ja uusimat vastavust. Teie privaatne suhtlus on turvaline ja krüptitud ning asub vastavalt Teie eelistusele EU, US või Aasia andmekeskustes. LiveAgent vastab ka täielikult GDPR-ile ja järgib SaaS-i tööstuse uusimaid parimaid tavasid.

Peter Komornik

LiveAgent ühendab suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset tuge meie klientidele.

black Slido logo

Pakkuge mitmekanalilist tuge

Lisaks reaalajas toe pakkumisele võib LiveAgent aidata Teil kõiki oma suhtluskanaleid sujuvamaks muuta.

Ühendades LiveAgenti kontoga piiramatu arvu telefoninumbreid, e-posti aadresse, sotsiaalmeedia kontosid, teadmistebaase ja kliendiportaale, saate pakkuda kiiret ja tõhusat tuge kõikidel kanalitel, mida Teie kliendid kasutavad.

Detailed Help Desk Feature Overview | Live Agent09:58Youtube video: Detailed Help Desk Feature Overview
Live Agent
Create self service portal in LiveAgent

Looge iseteenindusportaale

Luues iseteenindusportaalid, annate oma klientidele võimaluse oma küsimustele iseseisvalt vastused leida. Kuigi reaalajas vestlus on vajalik ja tahetud, ei ole mõnel kliendil lihtsalt mugav teistega rääkida. Pakkudes oma klientidele teadmistebaasi või kliendiportaali, näeb Teie ettevõte välja legitiimne ja usaldusväärne.

Mis teeb meie klienditoe lahendusest õige valiku?

Most reviewed and number 1

LiveAgent on olnud 2020. aastal enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks VKE-dele.

Preferred by 21k businesses

Üle 30 000 ettevõtte erinevates tööstusharudes on valinud LiveAgenti oma klienditoe vajaduste rahuldamiseks.

Packed with features

Tänu üle 180 funktsioonile, üle 40 integratsioonile ja lõpututele kohandamisvõimalustele adapteerub tööriist hõlpsalt Teie ettevõtte vajadustega.

Cloud based and secure help desk

Täielikult pilvepõhine, turvaline, lihtne seadistada ja kasutada. Alustage LiveAgentiga minutitega.

Rahuleolevad kliendid? Hindamatu

Pakkuge laitmatut reaalajas kliendituge, et vähendada oma e-poes hüljatud ostukorvide arvu. LiveAgenti abil on see lihtne.

30-päevane prooviperiood
Ei vaja krediitkaarti
ja palju muud
$9 kuu

Small business

  • Piiramatu sedelite ajalugu
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 kuu

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 kuu

Tasuta

  • 7 päevane piletite ajalugu
  • 1 e-posti aadress
  • 1 vestlusnupp
  • 1 contact form
Related Articles to Vähendage ostukorvi hülgamise määra
Get better overview about your support service. Track time spent by each agent supporting customers automatically by LiveAgent’s function - Time tracking.

Time tracking

Time tracking in LiveAgent allows for automatic tracking of time spent by agents on customer support tickets. It also provides the option to force agents to manually input time and add notes. The tracking stops if the agent switches to another ticket or browser tab, ensuring accurate time tracking.

Jälgige oma agentide saadavust. Proovige LiveAgenti funktsiooni - Agendi saadavus. Saate ülevaate, kui Teie agendid on võrgus. Lugege sellest lähemalt.

Agentide saadavus

Jälgige oma agentide saadavust. Proovige LiveAgenti funktsiooni - Agendi saadavus. Saate ülevaate, kui Teie agendid on võrgus. Lugege sellest lähemalt.

Kas soovite LiveAgenti kohta rohkem teada saada? LiveAgenti ja selle edukuse kohta lisateabe saamiseks taotlege tasuta demot.

Kavanda demo

Antud tekstis käsitletakse tutvumiskõne kontrollnimekirja ja HelpCrunchi teadmusbaasi. Tutvumiskõne kontrollnimekiri aitab müügiprotsessis olla organiseeritum ja tõhusam ning on kasulik kõigile müügi- ja turundusmeeskonna liikmetele ning müügijuhile. HelpCrunchi teadmusbaasi innovatiivsed funktsioonid võimaldavad erinevaid suhtlusviise, tasuta proovivõimalust ning positiivseid hinnanguid. Sobib klientidele, kes soovivad parandada oma kliendisuhteid. Kokkuvõtlikult on tekstis esitatud müügistrateegia abivahendid.

LiveAgent pakub konkreetse ajavahemiku ja osakonna täidetud ja vastamata SLA-de logi. Üksikuid kirjeid saab sortida erinevate filtrite järgi.

SLA logiaruanne

Teenustaseme leping (SLA) tagab kvantifitseeritud ja arvestatava teenuse osutamise ning selgema ülevaate probleemide korral. LiveAgent pakub SLA-de logi, mida saab erinevate parameetrite järgi sorteerida ja eksportida CSV-faili. Agentide saadavuse aruannetest saab agendi tööaega ja online olemise aega ülevaate ning neid saab genereerida LiveAgentis. Lisaks pakub LiveAgent mitmeid seotud ressursse ja tarkvaralahendusi.

Email teavitused suudavad saata emaile agentidele kui uus Pilet on neile määratud või kui klient vastab määratud piletist. Lugege selle funktsiooni kohta.

Email teavitused

Antud tekstis antakse näpunäiteid, kuidas ettevõtte e-kirja professionaalsel moel alustada ning tutvustatakse erinevaid tervitusmalle. Tekstis tutvustatakse ka müügikontakte ning kutsutakse tellima uudiskirja.

Registeeruge meie LiveAgent'i partnerprogrammis. Lugege edasi, miks tasub saada LiveAgent'i partneriks.

Registreerumine LiveAgent'i partneriks

Quality Unit'i partnerprogrammiga liitumine tähendab vastavuse tagamist erinevate reeglitega, et teenida komisjonitasusid autoriseeritud müügi eest. Pettus võib kaasa tuua partnerprogrammist väljaarvamise ning privaatsus on tagatud isikliku teabe kaitsega. Partnerprogramm võimaldab iseseisvaid oste ning komisjonitasud makstakse automaatselt igakuiselt. Tagasimaksed võivad kaasa tuua komisjonitasu mahaarvamise järgmisel kuul.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x