Taotlete
pakkumist?

Täitke allolev kontaktivorm või võtke meiega ühendust e-posti teel.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus   
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Taotlus lisateabe saamiseks

Kas vajate konkreetseid vastuseid spetsiifilistele küsimustele meie tarkvara kohta? Sellisel juhul vaadake üle järgnev dokumentatsioon ja saatke oma kontaktandmed läbi alloleva kontaktivormi. Me pöördume vastustega otse Teie poole

Woman responding to text while walking
How it works

Soovite näha kuidas see toimib?

Oleme alates 2004. aastast aidanud kõigi tööstusharude ettevõtetel parandada oma klienditeenindust. Üle 150 miljoni lõppkasutaja on usaldanud meile oma
teenindustoimingud, kuna teame, et suurepärase klienditeeninduse pakkumine nõuab rasket tööd. Ja see on ka põhjuseks, miks me lõime Liveagenti– tarkvara, mis teeb raske töö sinu eest ära.

Avastamaks kõike, mida LiveAgentil pakkuda on, planeerige demo juba täna. Te ei pea pettuma.

Hinnakiri

Uurige rohkem meie freemium-hinnamudeli kohta.

Funktsioonid

Hetike pilk rohkem kui sajale meie poolt pakutavale arenenud kasutajatoe funktsioonile .

Privaatsuspoliitika

Vaadake üle meie privaatsuspoliitika, et saada teada kuidas me teie andmeid kasutame.

Vajate allkirjastatud mitteavaldamise lepingut?

Kui vajate meie allkirja mitteavaldamise lepingule, võtke ühendust Andyga aadressil andy@liveagent.com. Ta saadab selle Teile meelsasti.

Provide personalized customer service

Huvitatud kuulma rohkem?

Täitke vorm ja me võtame teiega peagi ühendust.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik
Related Articles to Pakkumise taotlus
Klienditeeninduse fraaside vältimine on oluline, et mitte kahjustada kogemust. Investeerides töötajate koolitusesse, parandate suhtlust.

Klienditeeninduse keel – 7 fraasi mida klienditeeninduses vältida

Klienditeeninduse fraaside vältimine on oluline, et mitte kahjustada kogemust. Investeerides töötajate koolitusesse, parandate suhtlust.

Käitumusliku disaini tehnika aitab parandada toodete ja teenuste tõhusust ning luua muutusi käitumises ja kogemustes. Investeerige koolitusse ja suhtluse parandamisse.

10 klienditeeninduse reeglit veebiprofessionaalidele

Käitumusliku disaini tehnika aitab parandada toodete ja teenuste tõhusust ning luua muutusi käitumises ja kogemustes. Investeerige koolitusse ja suhtluse parandamisse.

Ettevõtted saavad klientide kaebuste juhtimiseks kasutada sobivaid strateegiaid ja parandada üldist teenuse kvaliteeti.

Miks kliendid klienditeenindajate peale ärrituvad?

Ettevõtted saavad klientide kaebuste juhtimiseks kasutada sobivaid strateegiaid ja parandada üldist teenuse kvaliteeti.

E-mailidele vastamine on ettevõtluse oluline osa. Vastuseid kasutatakse, et suhelda teiega ühendust võtnud inimestega. Säilitage kontakt oma klientidega.

Vastamine

Ettevõtlusalases klienditeeninduses on oluline kiiresti ja toetavalt vastata klientidele. Vastuse tüübid võivad olla probleemi lahendamine, küsimuste esitamine või selgitused. LiveAgent'i kasutades saab vastata erinevatele kanalitele.

Klienditeeninduse õpe on oluline igale ettevõttele, kes keskendub kliendikogemusele, kuna tarbijad otsivad koheseid ja tõhusaid vastuseid.

Klienditeeninduse õpe

Andmete migreerimine, süsteemi olek, ettepaneku taotlus, klientide arvustused, partnerid - LiveAgent pakub mitmeid võimalusi klientide teenindamiseks ja suhtlemiseks.

Klienditeeninduse tagasihelistamise funktsioonid annavad teie klientidele võimaluse taotleda tagasihelistamist, selle asemel et oodata ootejärjekorras, kui liin on hõivatud.

Klienditeeninduse tagasihelistamine

LiveAgent on suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks ja parandab müüki. See pakub mitmeid suhtluskanaleid ja on lihtne kasutada.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo