Klienditeeninduse keel – 7 fraasi mida klienditeeninduses vältida
Klienditeeninduse fraaside vältimine on oluline, et mitte kahjustada kogemust. Investeerides töötajate koolitusesse, parandate suhtlust.
10 klienditeeninduse reeglit veebiprofessionaalidele
Käitumusliku disaini tehnika aitab parandada toodete ja teenuste tõhusust ning luua muutusi käitumises ja kogemustes. Investeerige koolitusse ja suhtluse parandamisse.
Miks kliendid klienditeenindajate peale ärrituvad?
Ettevõtted saavad klientide kaebuste juhtimiseks kasutada sobivaid strateegiaid ja parandada üldist teenuse kvaliteeti.
Klienditeeninduse tagasihelistamine
LiveAgent on suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks ja parandab müüki. See pakub mitmeid suhtluskanaleid ja on lihtne kasutada.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel