Reaalajas vestluse tarkvara

Viige klientide kaasamine
LiveAgentiga järgmisele tasemele

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Reaalajas vestluse tarkvara vahetuteks ühendusteks

Pakkuge LiveAgenti reaalajas vestluse platvormi abil oma klientidele parimat võimalikku kogemust. Hankige juurdepääs kiirele reaalajas vestluse vidinale ja täiustatud funktsioonidele, mis muudavad igasuguse kliendisuhtluse imelihtsaks. Muutke veebisaidi külastajad klientideks ja lahendage klientide päringuid reaalajas toe abil. Parandage klientide kaasatust vaid ühe vestlusrakendusega. Säästke aega ja keskenduge LiveAgenti klienditeeninduse platvormiga kõige olulisemale.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Vestlustarkvara

Mis on reaalajas vestluse tarkvara?

  • Reaalajas vestluse tarkvara on osa klienditoe tarkvarast, mis võimaldab klienditeenindajatel pakkuda klientidele reaalajas tuge. Reaalajas vestluse vidinat on lihtne oma veebisaidile paigutada. Parandage vestluskogemust ja suurendage veebiettevõtete klientide hoidmise määra. Hankige juurdepääs ühele võimsamale vestluslahendusele ja pakkuge hämmastavat kliendikogemust.
  • Suurenenud klientide hoidmise määr ja klientide kaasamine
  • Brändingu kohandamise võimalused ja võimas automatiseerimine
LiveAgent chat capabilities - mockup

Vestlusfunktsioonid

Millist reaalajas vestluse tarkvara
pakub LiveAgent?

LiveAgent pakub kaasaegset vestlustööriista. Sellel on esmaklassilised funktsioonid, mis aitavad klienditoe meeskondadel pakkuda suurepärast vestluskogemust. Põhifunktsioonide hulka kuuluvad nutikas vestluse marsruutimine, ennetavad vestluskutsed, külastajate jälgimine ja palju muud. LiveAgenti mitmekeelne vestlusvidin on üks kiiremaid turul.

Vestlustoe tarkvara eelised

  • Usaldusväärne ja kiire vestlus laia valiku funktsioonidega
  • Juurdepääs piiramatule vestluste ja piletite ajaloole
  • Vestluste analüüsi võimalused ja jälgimisfunktsioonid
  • Ennetavad vestluskutsed kohandatud kujundamise võimalustega

Võimestage oma tugiteenuse meeskonda õige reaalajas vestluse tarkvaraga

Hankige igale vestlusagendile hämmastav kasutajakogemus ja pakkuge klientidele vesteldes suurepärast kogemust. Meie täiustatud funktsioonid aitavad klienditoe agentidel iga päev sadu vestlusi hallata. Vaadake, mida kõike teie kasutajatoe agendid vaid ühe platvormiga saavad.

Täiendage agentide produktiivsust:

  • Spetsiaalse ja usaldusväärse vestluslahendusega
  • Teid toetavate võtmefunktsioonidega
  • Tohutute integratsioonidega
LiveAgent support team view - mockup

LiveAgent on enamat kui tavaline reaalajas vestluse tarkvara

LiveAgent on palju enamat kui lihtne reaalajas vestluse pakkuja. Avastage meie klienditeeninduse platvorm, mis suudab hakkama saada iga olulise suhtluskanaliga. Lugege lisateavet olulistest funktsioonidest ja vaadake, kuidas need töötavad.

Automaatsed sõnumid

Püüdke klientide tähelepanu ennetavate sõnumitega, mis kutsuvad veebisaidi brausereid klienditeenindajaga vestlema. Kohandage sõnumeid ja looge isikupärastatud kogemus, mis sobib ideaalselt teie veebisaidi eesmärkidega. Proaktiivsed vestluskutsed on võimas funktsioon, mis võib muuta veebisaidi külastajad maksvateks klientideks.

  • Kutsuge kliente automaatsete sõnumite abil vestlema
  • Muutke veebisaidi külastajad vestluse abil maksvateks klientideks

Vaadake proaktiivsete vestluskutsete lisateavet

LiveAgent's proactive chat invitations feature

Külastajate jälgimine

Jälgige veebisaidi külastajaid, et näha, kus nad oma aega veedavad. Vestluse ülevaade suudab näidata veebisaidi külastajate arvu, aktiivseid agente ja iga käimasolevat vestlust. Kasutage veebisaidi jälgimist lemmik URL-ide välja selgitamiseks. Kui soovite potentsiaalseid kliente nende teekonnal aidata, saate neile vestlussõnumeid saata.

  • Jälgige kõiki veebisaidi külastajaid ja käimasolevaid vestlusi
  • Määrake lemmiklehed ja suhelge külastajatega

Sõnumite piilumine

Seadke valmis on vastused enne, kui klient teile sõnumi saadab. Reaalajas kirjutamise vaade näitab, mida teie kliendid sisestavad, enne kui nad vajutavad saatmisnuppu. Kasutage seda võimsat funktsiooni oma vastuste kiiremaks ettevalmistamiseks või teemade ja klientide kohta kiiresti uurimiseks. Pakkuge kliendituge võrreldamatu kiirusega. 

  • Vaadake kliendisõnumite eelvaadet enne nende saatmist
  • Valmistage vastused ette ja lühendage lahendusaega

Keele valikud

LiveAgent suudab rääkida teie ja klientide keelt. Valige enam kui 40 keele hulgast, et aidata teil erinevates riikides tuge pakkuda. Kohandage oma vestlusaknaid ja valige nende peamine keel. Kui pakute tuge mitmes valdkonnas, saate iga vestlusvidina seadistada erinevate keelevalikutega. 

  • Valige vestlusakende jaoks enam kui 40 keelevaliku hulgast
  • Looge erinevatel eesmärkidel erinevates keeltes vestlusvidinaid

Mitmekeelse vestlusvidina lisateave

Reaalajas vestluse eelised
ning kuidas alustada​

00:00/05:51

Benefits of Live Chat and How to Use It | Live Agent05:52Youtube video: Benefits of Live Chat and How to Use It
Live Agent

Paindlik vestlus

Integreerige meie vestlusfunktsioon ilma vaevata

Veebisaidi reaalajas vestluse tarkvara sisaldab reaalajas vestluse vidinat, mida saate mõne rea loodud koodi abil kohandada ja oma veebisaidile paigutada. Vestlusvidina kohandamise seaded võimaldavad teil muuta selle välimust, seadistada kohandatud brändingut või luua kontaktandmete kogumiseks vestluse-eelse vormi. Kaunistage oma saiti WordPressi reaalajas vestlusega. Kliendid saavad veebisaiti sirvides vidinal klõpsata ja klienditoe agendiga ühendust võtta. Vestlusagent saab vastata ka Androidi ja iOS-i mobiilirakendusest. 

Kuidas reaalajas vestlust Teie ettevõtet
aidata suudab?

Vestlused võivad aidata teie kontaktkeskusel müügiprotsessi täiustada ja võimestada teie veebiettevõtet

Säästke rohkem

LiveAgenti kiireim vestlusvidin aitab teil probleeme usaldusväärselt ja kiiresti lahendada. Säästke agentide toe igakuistelt hindadelt ja lahendage lühema aja jooksul rohkem vestlusi. 

  • Säästke õige hinnaplaaniga agendi igakuiseid kulusid
  • Kiirema vestlusaknaga saate rohkem kliente hallata 
Chart

1730%

Madalamad kulud

Reaalajas vestluse kasutamine suhtlusplatvormina on odavam kui kõned ja kiirem kui meilid. Kogege kulude vähenemist LiveAgentiga.

Teenige rohkem

Aidake oma kliente ostuotsuste tegemisel ja soovitage paremaid tooteid. Muutke rohkem veebisaidi külastajaid maksvateks klientideks. Suurendage oma konversioone oma veebisaidi lihtsa vestlusaknaga.

  • Võimendage oma müügimeeskonda veebivestlusega ja suurendage müüki
  • Aidake kliente ostuotsuste tegemisel ja andke koheseid vastuseid
Chart

20%

Konversioonimäära kasv

Suurendage oma konversioonimäärasid ja teenige rohkem, kasutades head vestlusstrateegiat. Meie vestlusrakendus aitab teil muuta külastajad klientideks ja suurendada teie investeeringutasuvust.

Rahuldage kliente

Suurendage klientide lojaalsust ja kasutage oma klientide abistamiseks kiireimat vestlusvidinat. Vähendage kasulike funktsioonide abil ostukorvi hülgamist ja püsige veebisaidi vaatajatele kättesaadavana igal ajal. 

  • Suurendage üldist klientide rahulolu ja heameelt
  • Vähendage ostukorvi hülgamist ja muutke külastajad klientideks
Chart

73%

Kõrgem rahulolumäär

Pakkuge oma klientidele isikupärastatud vestlusi. Meie täisfunktsionaalne reaalajas vestluse tarkvara aitab teil saavutada klientide rahulolu ja suurepärase agendikogemuse.

Säästke rohkem reaalajs vestluse teenuselt

Valige õige hinna eest võimekas kliendiedu tarkvara. Säästke raha meie hinnakalkulaatoriga ja hankige
vestlusfunktsioonide jaoks parim väärtus.

Medal

Alustage LiveAgenti kasutamist juba täna!

Proovige 30 päevase prooviperioodi jooksul kõike meie pakutavat

  • ✓ Puudub paigaldamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Cancel any time

Iseloomustused

Hankige LiveAgenti
reaalajas vestluse tarkvara ning liituge 7000 õnneliku kliendiga

  • Roman Bosch
    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Randy Bryan
    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.
    David Chandler Volterman
  • David Chandler
    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.
    David Chandler Caucasus Communications Service

Parim hind

Taskukohane hinnakujundus

LiveAgent pakub reaalajas vestluse tarkvara maailmas parimat hinna ja kvaliteedi suhet.

14 või 30 päevane prooviperiood 
14 päevane tasuta prooviperiood isikliku e-postiga ja 30 päeva ettevõtte e-postiga
Ei vaja krediitkaarti
ja palju muud
$9 kuu

Small business

  • Piiramatu sedelite ajalugu
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 kuu

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 kuu

Tasuta

  • 7 päevane piletite ajalugu
  • 1 e-posti aadress
  • 1 vestlusnupp
  • 1 contact form

Reaalajas vestluse tarkvara täielik õpetus

Nüüd, kui teil on väike idee selle kohta, miks reaalajas vestlustarkvara võib teie ettevõtte jaoks kasulikuks osutuda, uurime lähemalt, kuidas selle uskumatu tööriista võimsust rakendada.

Mis on reaalajas vestluse tarkvara?

See on veebipõhine vestlustarkvara, mis võimaldab teil oma klientidega kõikjal reaalajas ühendust võtta. Reaalajas vestluse tarkvara mitte ainult ei võimalda teie klientidel teiega kiiresti ja vaevata ühendust võtta, vaid annab teile ka konkurentsieelise ja võimaldab teil klientidele luua kauakestvaid muljeid.

Reaalajas vestluse tarkvara tüübid

Kõige populaarsem ja laialdasemalt kasutatav on ainult tekstipõhine reaalajas vestluse tarkvara. Seda tüüpi reaalajas kliendivestlus pakub argipäevast vestluskogemust, mis meenutab sõnumsiderakendusi, nagu Facebook Messenger.

Teised reaalajas vestluse tüübid sisaldavad video ja hääle lahendusi. Tavaliselt ei ole need klientide eelistatuim viis teie ettevõttega ühenduse võtmiseks, kuid nad võivad olla abiks keerukamate probleemide lahendamisel, mis nõuavad põhjalikku selgitust või videodemonstratsioone.

Oluline on märkida, et paljud ainult tekstipõhised reaalajas vestluse rakendused võimaldavad kasutajatel ka hääl- või videovestlusi.

Reaalajas vestluse funktsioonid

Millised on sellise vestluslahenduse peamised omadused ja funktsioonid? Vaatame lühidalt mõnda funktsiooni, mis võivad teile kõige kasulikumad olla.

  • Proaktiivne sõnum – See on väike hüpikaken, mis alustab suhtlust teie veebisaidi külastajatega. Võimas tööriist algusest peale kaasava kliendikogemuse loomiseks.
  • Konserveeritud vastused – Eelnevalt konfigureeritud konserveeritud vastus säästab nii kliendi kui ka agendi aega.
  • Külastaja jälgimine – See vestluse funktsioon võimaldab teil saada sügavamat ülevaadet oma klientide käitumisest, kui nad liiguvad müügilehtris allapoole.
  • Vestluste marsruutimine – Veebivestlused saab nende saabumisel suunata vabadele agentidele või osakonna, oskuste jms alusel. See tagab, et teie klienditoe meeskond pole isegi kõige kiirematel päevadel ülekoormatud.
  • Reaalajas kirjutamise vaade – Võimalus piiluda sõnumit enne, kui klient selle saadab, võimaldab teil suurendada täpsust ja reageerimiskiirust.
  • Vestluseelne vorm – Looge kohandatud vorm, mis võimaldab teil eelnevalt külastaja kohta teavet koguda.
  • Mobiilile optimeerimine – Tänapäeval on mobiilsed seadmed populaarsed ning kiire ja juurdepääsetava toe pakkumine suurendab klientide lojaalsust.
  • Kohandamise võimalused – Saate kohandada otsevestluse vidinat vastavalt oma veebisaidi kujundusele, et see esindaks teie kaubamärki paremini.
  • Aruandlus ja analüüs – Saate uurida suurt hulka andmeid, nagu vestluste ajalugu, agendi toimivus, külastajate üksikasjad, keskmine vestlustele kulutatud aeg jms. Suur osa neist andmetest on saadaval Google Analyticsi kaudu.
  • Vestlusrobotid – See on teatud tüüpi klienditoe tarkvara, mis simuleerib inimestevahelist suhtlust ja vastab lihtsatele klientide päringutele. Saate isegi rakendada AI-toega vestlusrobotit, mis aitab teie kliente paremini, kasutades loomuliku keele töötlemist.

Reaalajas vestluse eelised

Reaalajas vestluse rakenduse kasutamine võib teie ettevõtte toimivust märkimisväärselt parandada, hoides samal ajal teie kliendid õnnelikuna ja kaasatuna.

Vaatame äkki kõige olulisemaid kasutegureid, mida reaalajas vestluse teenus võib teie ettevõttele tuua?

1. Kliendikogemus – Teie veebisaidi külastajad saavad tugiagendiga edasi-tagasi sõnumeid vahetades kogeda isikupärastatud kogemust. Ettevõtted tunduvad autentsemad ja ligipääsetavamad, kui nad räägivad klientidega vestlussüsteemi kaudu reaalajas.

2. Ööpäevaringne klienditugi – Saidi külastajad saavad vestlussõnumi saata isegi siis, kui ükski agent pole võrgus. Saate seadistada oma reaalajas vestluse suunama nad ümber teadmusbaasi või iseteenindusse.

3. Suurenenud veebikonversioonide arv – Teie müügimeeskond saab teie tooteid ja teenuseid potentsiaalsetele klientidele kohe ja seal tutvustada, pidades samal ajal pingevaba, kuid professionaalset vestlust reaalajas.

4. Kättesaadav ja köitev – Kliendid ei pea kulutama aega teie kontaktteabe otsimisele. Nad saavad lihtsalt oma küsimused otsevestlusesse sisestada ja koheselt abi leida. Lisaks võib teil olla mitmekeelne vestlusvidin, mis võimaldab klientidel suhelda oma emakeeles.

5. Loob suhteid – Agendid saavad jälgida klientide hääletooni, et nad saaksid olukorraga kohaneda. Nad saavad näidata rohkem oma isikupära ning luua usalduslikke ja abistavaid suhteid.

6. Tõstab produktiivsust – Kuigi üks agent saab korraga hakkama ainult ühe telefonikõnega, saavad nad aga hõlpsalt vestelda mitme veebisaidi külastajaga. Koos täiustatud funktsioonidega, nagu salvestatud sõnumid või vestluse automatiseerimine, saate oma kontaktikeskuse töövoogu veelgi sujuvamaks muuta.

7. Suurenenud esimese kontakti lahendamine – Klienditeenindaja saab kiiresti vastata nii uute kui ka naasvate kasutajate küsimustele. Pole vaja pikki meililõime, kui kliendid saavad oma päringutele kohese vastuse.

8. Andmete kogumine – Suure hulga andmete kogumine võimaldab teil teha paremini haritud otsuseid oma toodete, teenuste ning müügi ja turundusstrateegiate suhtes.

9. Madalad kulud – Usaldusväärse reaalajas vestluse teenuse rakendamine on palju eelarvesõbralikum kui kõnekeskuse loomine.

10. See on teie kliendi lemmik – Üle 81% klientidest on rahul reaalajas vestluse lahendusega.

Veebisaidi reaalajas vestluse tarkvara hind

Reaalajas vestluse tarkvara keskmist hinda on üldiselt raske määrata. See sõltub suuresti mitmest tegurist: kas tegemist on abonemendipõhise teenusega, konkreetse lahenduse hinnamudelist, selle funktsioonide arvust jne.
Siiski võime järeldada, et üldiselt võite iga agendi kohta maksta 16–150 dollarit kuus.

PReaalajas vestluse tarkvara hinnamudelid

Siin on mõned näited erinevatest hinnakujunduse mudelitest, mida saab veebisaidi vestluse tarkvaras rakendada.

  • Piletipõhine – maksate iga genereeritud juhtumi (pileti) eest, kui klient võtab teiega otsevestluse kaudu ühendust
  • Litsentsipõhine – see mudel võtab tellijalt tasu iga tarkvara kasutaja eest
  • Seadmepõhine – maksate vastavalt ühendatud seadmetele
  • Agendipõhine – maksate iga teenust kasutava agendi eest
  • Moodulipõhine – teilt võetakse tasu konkreetse kasutatava mooduli alusel

Kuidas valida parim reaalajas vestluse tarkvara

Kõigepealt kirjutage üles, milleks soovite otsevestluse tarkvara kasutada. Kas see on teie peamine viis klientidega suhtlemiseks? Kas see on äritehingute sõlmimisel liikumapanev jõud? Veenduge, et oleks täiesti selge, milline on teie kasutatava reaalajas vestluse tarkvaralahenduse peamine kasutusjuhtum. Seejärel peate otsustama, milline valik sobib teie ettevõtte suurusega kõige paremini ja kas seda saab integreerida teie teiste ärirakendustega. Samuti ärge unustage kontrollida piiranguid või funktsioone, mida reaalajas vestluse tarkvara ei toeta. Parim Kõnekeskuse tarkvara peaks pakkuma kõiki funktsioone ja integratsioone, mida vajate sellega tõhusaks töötamiseks.

Siin on mõned strateegiad, mis aitavad teil otsustada, milline veebivestluse valik sobib teie vajadustele kõige paremini.

Tugi

Üks levinud küsimus tuleb meelde. Kas on vajadusel võimalik abi saamiseks kuhugi pöörduda? Usaldusväärse tugikanali olemasolu on ülioluline, et teie otsevestluse kogemus oleks positiivne. Tehnoloogia puhul saavad asjad rikki minna väga kiiresti ja on oluline, et teil oleks alati vajadusel abikäsi.

Võimalus skaleerida üles/alla

Teie ettevõtte kasvades kasvab paratamatult koos sellega ka vestluste maht. Peate kasutama reaalajas vestluse tarkvaralahendust, mida saate vastavalt oma kontaktkeskuse vajadustele suurendada või vähendada.

Tarkvara piirangud

Mõned tasuta kliendihalduse tarkvaravalikud ei võimalda palju kohandamist, mõned ei võimalda teil kasutada täiustatud funktsioone, nagu piiramatu vestlusajalugu, vestluse märgendid või failide jagamine. On teie otsustada, kus olete nõus mõningaid ebamugavusi taluma.

Koostöö võimalused

Kui palju koostöökogemust teie meeskond saab? Kas nad saavad omavahel veebivestlusi edastada, faile jagada, kaastöötajatele nähtavaid silte lisada ja üksteisega sujuvalt suhelda? Need on olulised küsimused, mida peate endale ja oma meeskonnale reaalajas vestluse tarkvara valides küsima.

Integratsioonid

Me ei saa piisavalt rõhutada, kui oluline on see, et valitud lahendus sisaldaks märkimisväärsel hulgal integratsioone. See mitte ainult ei suurenda teie ostu väärtust, vaid tagab ka selle, et teie klientidel on ühtne kogemus mitmel platvormil.

15 parimat reaalajas vestluse tarkvara pakkujat

1. LiveAgent

LiveAgenti reaalajas vestluse koduleht

Parim reaalajas vestluse lahendus väikestele & keskmise suurusega e-kaubanduse, SaaS-i ja teistele ettevõtetele, mis võtavad kliendikesksust tõsiselt.

LiveAgent on veebipõhine lahendus, mis pakub kiiret ja usaldusväärset reaalajas vestluse vidinat koos mitme täiustatud funktsiooniga. Lisaks saate seda kohandada nii, et see sobiks ideaalselt teie kaubamärgiga. See lahendus võimaldab teil hõlpsalt muuta veebisaidi külastajad maksvateks klientideks ja pakkuda neile suurepärast klienditeenindust.

Põhifunktsioonid:

  • Proaktiivne vestlus
  • Vestluse marsruutimine
  • Piiramatu ajalugu
  • Kohandatav vestlusvidin
  • Automatiseerimise võimalused
  • Reaalajas sisestamise vaade
  • Aruandlus ja analüüs
  • Iseteenindusportaal & teadmusbaas

Plussid:

  • Intuitiivne seadistada ja kasutada
  • Kiire ja usaldusväärne reaalajas vestluse vidin
  • Üle 150 integratsiooni

Miinused:

  • Ühe kontoga ei saa korraga sisse logida kahte brauserisse
  • Tehniline tugi on saadaval 24/7, kuid see asub Euroopas
  • Suur hulk funktsioone tähendab pisut suuremat õppimiskõverat

LiveAgenti kliendid

Mõned selle tarkvara tuntumad kliendid on sellised tööstushiiglased nagu Forbes, Airbus, Nascar, eSky ja Slido.

Hinnakujundus

LiveAgent on üks väheseid tarkvaralahendusi, mis pakub täiesti tasuta versiooni. Kuigi kui soovite kasutada selle täit potentsiaali ja lisafunktsioone, sealhulgas reaalajas vestlust, saate valida järgmiste hinnavalikute hulgast: 9, 29 ja 49 dollarit kuus.

Enne mõnele plaanile pühendumist võite siiski proovida 30-päevast tasuta prooviperioodi, et saaksite pakutavat ise kogeda.

2. Front

Front Live Chat software homepage

Parim reaalajas vestluse tarkvara kasvavatele kliendikesksetele ettevõtetele, kes soovivad luua oma klientidega tugevaid suhteid.

Front on suurepärane võimalus ettevõtetele, kes soovivad oma ärisuhtlust sujuvamaks muuta. Front pakub reaalajas veebisaidi vestlust, mida saab hallata otse oma postkastist. Lisaks saab teie meeskond oma igapäevaste ülesannetega kursis olla Fronti meeskonnavestluse funktsiooniga, mis tagab sujuva koostöö.

Põhifunktsioonid:

  • Koostööpõhine meeskonna vestlus
  • Videovestlus
  • Konserveeritud sõnumid
  • Iseteenindusportaal
  • Vestluste marsruutimine
  • Failide jagamine

Plussid:

  • Tsentraliseeritud kommunikatsioon
  • Täisfunktsionaalne mobiilirakendus
  • Automatiseerimise valikud

Miinused:

  • Puudub terviklik teadmusbaas
  • Piiratud keele valikud
  • Aeglasem liides

Fronti kliendid

Mõned Fronti tarkvara kasutavad tuntud kliendid on Fundraise Up, Hootsuite ja Bubble.

Hinnakujundus

Front pakub oma klientidele kolme hinnavalikut. Nende hulka kuuluvad 19-dollarine, 49-dollarine ja 99-dollarine pakett. Makstakse igakuiselt vastavalt tarkvaraga töötavate kasutajate arvule. Nad pakuvad ka tasuta 14-päevast prooviperioodi, et saaksite selle võimsa tarkvara kohta veidi teada saada, enne kui otsustate mõne tasulise paketi tellida.

Hinnake Fronti alternatiive

3. Podium

Podium Live Chat software homepage

Parim reaalajas vestluse tarkvara kohalikele ettevõtetele, millel on nii veebipõhine kohalolek kui ka tavakauplused.

Podium pakub võimsat Podium Webchati lahendust, mis aitab teil luua kuni 11 korda rohkem sissetulevaid müügivihjeid. Saate koguda müügivihjete teavet enne, kui nad isegi vestlema hakkavad, et teie meeskond saaks pakkuda parimat võimalikku kliendikogemust.

Põhifunktsioonid:

  • Vestluse marsruutimine
  • Failide jagamine
  • Aruandlus ja statistika
  • Põhjalik armatuurlaud

Plussid:

  • Multi-channel communication
  • Easy to use
  • Easy and convenient phone app

Miinused:

  • Keeruline klienditoega suhelda
  • Kallima poole peal
  • Puudub massisõnumite võimalus

Podiumi kliendid

Mõned Poodiumi kliendid on Lunchbox., America’s Car-Mart ja Bruce Titus Auto Group.

Hinnakujundus

Podium pakub kolme hinnakujunduse valikut, mille hulgast valida. Esimene algab 289 dollarist, teine maksab 449 dollarit ja viimane on 649 dollarit. Samuti võite proovida Podiumit ja seda ise 14-päevase tasuta prooviperioodi abil kogeda.

4. Zendesk

Zendesk Live Chat software homepage

Parim reaalajas vestluse tarkvara väiksematele või keskmise suurusega ettevõtetele, kellel on visioon kasvust.

Zendesk pakub reaalajas vestluse võimalust mitte ainult klientide rõõmustamiseks, vaid ka teie agentide töövoogude sujuvamaks muutmiseks ja nende seotuse parandamiseks. Zendesk pakub reaalajas vestluse tööriista, mis võib viia teie klientide rahulolu määra järgmisele tasemele.

Põhifunktsioonid:

  • Proaktiivne vestlus
  • Vestluse marsruutimine
  • Võrguväline vorm
  • Brandingu kohandamine
  • Ettekirjutatud vastused
  • Tulemuslikkuse näitajad

Plussid:

  • Lihtne seadistada ja kasutada
  • Üle 100 kolmanda osapoole integratsiooni
  • Võimas teadmusbaas ja iseteeninduse võimalused

Miinused:

  • Pole palju võimalusi koostööks
  • Keeruline klienditoega suhelda
  • Aegajalt on probleeme andmete üleslaadimise ja eksportimisega

Zendeski kliendid

Zendeski tarkvaralahendusi kasutavate klientide hulgast leiate selliseid ettevõtteid nagu BaubleBar, 99designs ja Modsy.

Hinnakujundus

Võite alustada Support valikuga, mis maksab 19 dollarit agendi kohta kuus. Kui soovite juurdepääsu rohkematele funktsioonidele, sealhulgas reaalajas vestlustarkvarale, saate tellida Suite’i hinnakujunduse, mis algab 49 dollarist. Kui soovite Zendeski ise testida, saate registreeruda nende 30-päevaseks tasuta prooviperioodiks.

Uurige Zendeski alternatiive

5. Zoho Desk

Zoho Desk Live Chat software homepage

Parim reaalajas vestluse tarkvara suurematele kliendikesksetele ettevõtetele, kus on palju klientidega suhtlemist.

Teie klientide jaoks pole midagi lihtsamat, kui teiega ühendust võtta Zoho Deski manustatavate vestlusvidinate kaudu.

Põhifunktsioonid:

  • Vestlusrobot
  • Proaktiivne vestlus
  • Vestluse marsruutimine/li>
  • Automatiseerimise võimalused
  • Vestluse hinnang
  • Konserveeritud vastused

Plussid:

  • Kohandatud juhtpaneel
  • Lihtne CRM-i integratsioon
  • Lihtne seadistada ja kohandada

Miinused:

  • Keeruline skaleerimine
  • Kasutajaliides võib kohati olla keeruline
  • Puuduvad teavitused agentide vahel pileteid saates

Zoho Deski kliendid

Mõned rahulolevad kliendid, kes kasutavad Zoho Deski, on Daimler, Lycamobile ja McAfee.

Hinnakujundus

Zoho Desk sisaldab oma hinnaplaanis tasuta võimalust. Täpsemate funktsioonide jaoks saate valida kolme astme vahel, mis koosnevad 14, 23 ja 40 dollarist agendi kohta kuus. Reaalajas vestluse funktsioon on saadaval hinnaga 40 dollarit.

Samuti saate tellida tasuta 15-päevase prooviperioodi ja seda ise testida.

Uurige Zoho Deski alternatiive.

6. Freshdesk

Freshdesk Live Chat software homepage

Parim reaalajas vestluse tarkvara igas suuruses ettevõtetele, kes püüavad pakkuda oma klientidele meeldivaid kogemusi.

Freshdeski sõnumside (varem tuntud kui Freshchat) muudab teie klientidega suhtlemise automatiseerimise ja tehisintellektil töötavate robotite abil lihtsamaks. Freshdeski tarkvara on suurepärane äritööriist, mida usaldab üle 50 000 kliendi.

Põhifunktsioonid:

  • Üks mugav postkast
  • Erinevad sõnumirakendused (Facebook Messenger, iMessage jne)
  • Faili jagamine
  • Vestluse marsruutimine
  • Iseteenindusportaal

Plussid:

  • Automatiseerimine valikud
  • Usaldusväärne ööpäevaringne tugi
  • Kergesti navigeeritav kasutajaliides

Miinused:

  • Piletid võivad meeskondade vahel saates kaduma minna
  • Universaalses postkastis on puudu funktsioone
  • Automatiseerimise reegleid on raske konfigureerida

Freshdeski kliendid

Freshdeski tarkvara kasutavate ettevõtete hulgast leiate Blue Nile’i, Travixi ja Klarna.

Hinnakujundus

Freshdeski põhifunktsioonidele pääsete juurde, kasutades nende tasuta põhipaketti. Selle võimsa tarkvara täieliku kasutuskogemuse saamiseks võite arvestada 15, 39 või 49 dollariga agendi kohta kuus. Enne kui otsustate mõnele tasulisele valikule pühenduda, võite proovida Freshdeski 21-päevase tasuta prooviperioodi jooksul.

Vaadake üle Freshdeski alternatiivid.

7. Tidio

Tidio Live Chat software homepage

Parim reaalajas vestluse tarkvara väiksematele ettevõtetele, kes soovivad hoida kogu suhtlust ühes kohas.

Tidio pakub reaalajas vestlust ja vestlusroboteid ühes mugavas tööriistas. Saate luua ühenduse erinevate veebisaitidega spetsiaalsete pistikprogrammidega, ilma et oleks vaja kodeerida.

Põhifunktsioonid:

  • Vestlusrobot
  • AI/masinõppimine
  • Proaktiivne vestlus
  • Võrguväline vorm
  • Kolmanda osapoole integratsioonid
  • Automatiseeritud marsruutimine

Plussid:

  • Usaldusväärne klienditugi
  • Kergesti kasutatav liides
  • Kohandatav bränding

Miinused:

  • Piiratud ekspordivõimalused
  • Aeglasemad hoiatused uue vestluse saabumisel
  • Piiratud keeleabi alternatiivid

Tidio kliendid

Tidiot kasutavad paljud ettevõtted, sealhulgas Reputation, L’Occitane en Provence ja LoginRadius.

Hinnakujundus

Tidio võimaldab oma klientidel kasutada põhifunktsioone, sealhulgas reaalajas vestlust, täiesti tasuta. Neile, kes soovivad tarkvaralahendusest rohkem kasu saada, on neil hinnaplaan, mis sisaldab 32,50 €, 65,83 € või 332,50 € aastas. Võite kasutada ka 7-päevast tasuta prooviperioodi, et saada aimu, mida see reaalajas vestluse tarkvara võib teie ettevõttele tuua.

Hinnake Tidio alternatiive.

8. HubSpot Service Hub

Hubspot Service Hub Live Chat software homepage

Parim reaalajas vestluse tarkvara kasvavatele ettevõtetele, mis üritavad edendada ja pakkuda suurepärast kliendikogemust.

HubSpot Service Hub pakub reaalajas vestluse tarkvaralahendust, mis muudab teie vestluse interaktsioonid sujuvamaks, kasutades vestluse postkasti, kus saate planeerida järelvestlusi, koosolekuid ja kõnesid jne.

Põhifunktsioonid:

  • Integratsioon HubSpot CRM-iga
  • Vestluse ajaloo logimine
  • Omnikanaliline sõnumside
  • Vestluse marsruutimine/li>
  • Vestlusrobotid
  • Võimas teadmusbaas

Plussid:

  • Lihtne kasutada
  • Pileti automatiseerimise ja marsruutimise võimalused
  • Võimsad aruandluse valikud

Miinused:

  • Tasuta paketil puudub juurdepääs tehnilisele toele
  • Piiratud piletifunktsioonid
  • Kallimal poolel

HubSpot Service Hubi kliendid

HubSpot Service Hubi tooteid kasutavate klientide hulgast leiate selliseid ettevõtteid nagu GoFundMe, Frontify ja SoundCloud.

Hinnakujundus

Selle tugeva tarkvaralahenduse väikese osa kogemiseks võite registreeruda tasuta. Siiski saate tellida HubSpot Service Hubi tasulise tarkvara 45, 450 või 1200 dollari eest kuus. Kui soovite seda proovida ilma tasulisele plaanile pühendumata, saate kasutada 14-päevast tasuta prooviperioodi.

Heitke pilk HubSpoti alternatiividele.

9. tawk.to

tawk to Live Chat software homepage

Parim reaalajas vestluse tarkvara ettevõtetele, kes soovivad pakkuda oma klientidele juurdepääsetavaid suhtlusvahendeid.

Enam kui 45 keelde tõlgitud tawk.to on suurepärane võimalus kõigile neile, kes soovivad rõõmustada kliente üle kogu maailma. Selle reaalajas vestluse tarkvaralahendusega saavad teie kliendid teiega ühendust võtta nii lauaarvutitest kui ka mobiilseadmete kaudu.

Põhifunktsioonid:

  • Võrguväline vorm
  • Proaktiivne vestlus
  • Ekraani jagamaine
  • Geosihtimine
  • Vestluse marsruutimine
  • konserveeritud vastused

Plussid:

  • Kohandatav bränding
  • Algajasõbralik ja hõlpsasti seadistatav
  • Tasuta

Miinused:

  • Sissetulevad vestlusteatised võivad veidi viibida
  • Ei saa linkida otse meilidele
  • Pole palju integratsioone

tawk.to kliendid

tawk.to kliendibaasist leiate ettevõtteid, mille hulgas on Adidas, Domino ja Chevrolet.

Hinnakujundus

tawk.to on täiesti tasuta. Ilma agentide arvu või vestluse mahu piiranguteta saate seda otsevestluse tarkvara kasutada täiesti tasuta. Kui vajate professionaalset abi, saate 1 dollari eest tunnis hankida emakeeles kõneleja, kes annab teile nõu kõiges, mida vajate.

Uurige Tawki alternatiive.

10. LiveChat

LiveChat Live Chat software homepage

Parim otsevestluse tarkvara idufirmadele ja keskmise suurusega ettevõtetele kõigis tööstusharudes.

LiveChat tarkvaralahendust on tänu enam kui 200 integratsioonile lihtne teiste rakendustega ühendada. Selle ühe rakendusena tuleva mitmekanalilise toega saate pakkuda kiiret ja lihtsat otsevestluse tuge.

Põhifunktsioonid:

  • Veebisaidi külastajate jälgimine
  • Võrguväline vorm
  • Konserveeritud vastused
  • Geosihtimine
  • Iseteenindusportaal
  • Vestluse marsruutimine

Plussid:

  • Lihtne kasutada
  • Taskukohane
  • Suurepärane aruandlus ja analüütika

Miinused:

  • Teavitussüsteem võib mõnikord olla tõrgetega
  • Vestlusvidin ei ole kohandatav
  • Aeglasem laadimiskiirus

LiveChati kliendid

LiveChati tarkvarale tuginevate ettevõtete hulgast leiate Atlassiani, 1Passwordi ja Adobe.

Hinnakujundus

LiveChat pakub hinnaplaane alates 16 dollarist istekoha kohta kuus (makstakse kord aastas) või 19 dollarist kuus. Järgmine võimalus on 33 dollarit istekoha kohta kuus (makstakse kord aastas) või 39 dollarit igakuiselt. Viimane võimalus on 50 dollarit istekoha kohta kuus (makstakse kord aastas) või 59 dollarit igakuiselt. LiveChat pakub ka ettevõtte plaani, mille kohta saate lisateavet läbi demokõne. Samuti on võimalus 14-päevase prooviperioodi jooksul LiveChat tarkvara tasuta proovida.

Vaadake üle LiveChati alternatiivid.

11. Acquire

Acquire Live Chat software homepage

Parim reaalajas vestluse tarkvara igale ettevõttele, kes soovib suurendada müüki ja pakkuda suurepärast klienditeenindust.

Acquire reaalajas vestluse tarkvara muudab veebihaakide juurutamise, andmete kogumise ja agentide vahel sissetulevate vestluste edastamise lihtsaks, pakkudes samal ajal mugavat täielikku lahendust teie klienditoele.

Põhifunktsioonid:

  • Konserveeritud vastused
  • Võrguväline vorm
  • Ekraani jagamine
  • Iseteenindusportaal
  • Vestluse suunamine
  • Kohandatav bränding

Plussid:

  • Lihtne seadistada ja kasutada
  • Usaldusväärne klienditugi
  • Võimalus lülituda otse reaalajas vestlusest videokõnedele

Miinused:

  • Keeruline juhtpaneel
  • Puuduvad mobiilirakendused
  • Pole tasuta prooviperioodi

Acquire’i kliendid

Seda reaalajas vestluse tarkvaralahendust kasutavad sellised ettevõtted nagu Audi, Paysafe ja Samsung

Hinnakujundus

Hind on sel puhul individuaalne. Saate taotleda teie vajadustele kohandatud hinnapakkumist. Acquire ei paku tasuta prooviperioodi.

12. Intercom

Intercom Live Chat software homepage

Parim otsevestluse tarkvara suurematele ettevõtetele, mis hoiavad klienti oma tegevuses esirinnas.

See jõuline reaalajas vestluse tarkvaralahendus pakub palju isikupärastamisvalikuid, vestlusroboteid, rakendusesiseseid sõnumeid ja palju muud.

Põhifunktsioonid:

  • Automatiseeritud vastused
  • Mitmekanaliline suhtlus
  • Eelseadistatud robot
  • Automaatne marsruutimine
  • AI/masinõppimine
  • Konserveeritud sõnumid

Plussid:

  • Saadaval on palju õpetusi ja videoid
  • Mitmed automatiseerimise võimalused
  • Iga vestlus salvestatakse

Miinused:

  • Kasutajaliides võib mõnikord olla segane
  • Klienditoel kulub vastamiseks kauem aega
  • Paindumatu hinnamudel

Intercomi kliendid

Intercomil on palju mainekaid kliente, nagu New Relic, Airtable ja Sotheby’s.

Hinnakujundus

Alates 38 dollarist kuus saate kasutada Intercomi põhifunktsioone. Kui teil on vaja täiendada, on saadaval pakett hinnaga 75 dollarit kuus. Lisaks võtab Intercom tasu soovitatavate lisandmoodulite eest: kohandatud robotid alates 99 dollarist kuus, vastuserobot alates 99 dollarit kuus, tootetutvustused alates 119 dollarist kuus ja abikeskuse artiklid alates 49 dollarit kuus.

Võrrelge Intercomi alternatiive.

13. Birdeye

Birdeye Live Chat software homepage

Parim reaalajas vestluse tarkvara igas suuruses ettevõtetele, kes soovivad parandada kõigi oma klientide kliendikogemust.

See kõik-ühes kliendikogemuse tarkvaralahendus teenindab enam kui 80 000 klienti üle maailma. Lisaks säästab Robin, Birdeye vestlusbot teie agentide aega, pakkudes samal ajal vastuseid klientide küsimustele.

Põhifunktioonid:

  • Vestlusrobot
  • Publiku sihtimine
  • Konserveeritud vastused
  • Proaktiivne vestlus
  • Multmekeelne
  • Ennustav analüüs

Plussid:

  • Arvustuse teavitused
  • Automaatne arvustuse genereerimine
  • Lihtsasti kasutatav juhtpaneel

Miinused:

  • Ebakindel UI
  • Puuduvad võimalused üksikkontodelt statistika kogumiseks
  • Piiratud integratsioonid

Birdeye kliendid

Paljud ettevõtted toetuvad Birdeye tarkvaralahendustele, sealhulgas DriveTime, Eldorado Resorts ja Alliance.

Hinnakujundus

Peate taotlema teie ettevõttele kohandatud hinnaplaani. Siiski saate Birdseye’d tasuta proovida, registreerudes 30-päevasele tasuta prooviperioodile.

Hinnake Birdeye alternatiive.

14. ActiveCampaign

ActiveCampaign Live Chat software homepage

Parim reaalajas vestluse tarkvara väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, kes soovivad parandada suhteid oma klientidega.

ActiveCampaign võib tuua automatiseerimise lähemale igale ettevõttele, kes ei karda oma potentsiaali rakendada. ActiveCampaigni vestlused võivad olla teie ettevõtte järgmine samm tulevikku.

Põhifunktsioonid:

  • Vestlusrobotid
  • Automatiseeritud vestlusroboti töövood
  • Automaatvastajad
  • Ühendatud postkast
  • Sündmusepõhised toimingud
  • Veebilehe külastaja jälgimine

Plussid:

  • Üle 500 eelnevalt valmistatud automaatika
  • Üle 300 integratsiooni
  • Automatiseerimisi on lihtne seadistada ja kasutada

Miinused:

  • Aeglasem platvorm
  • Järsk õppimiskõver
  • UI võib kohati segadust tekitada

ActiveCampaigni kasutajad

ActiveCampaigni tarkvaralahendusi kasutavad ettevõtted on Artivive, McCrindle ja Bumper Leads.

Hinnakujundus

Saate valida, kas maksta 9 dollarit, 49 dollarit või 149 dollarit kuus, mida makstakse kord aastas, või taotleda kohandatud hinnaplaani. ActiveCampaign pakub 14-päevast tasuta prooviperioodi, et saaksite selle funktsioonidega tutvuda.

15. Drift

Drift Live Chat software homepage

Parim reaalajas vestluse tarkvara idufirmadele ja ettevõtetele, kes soovivad luua tugevaid kliendisuhteid.

Drifti puhul on kõige tähtsam vestluste alustamine. Mitme tarkvaralahendusega, sealhulgas reaalajas vestluse tarkvaraga, kasutab üle 50 000 ettevõtte Drifti suurepärase kliendikogemuse pakkumiseks.

Põhifunktsioonid:

  • Vestlusrobot
  • Võrguväline vorm
  • Proaktiivne vestlus
  • Ekraani jagamine
  • Geosihtimine
  • Sisemised märkmed

Plussid:

  • Lihtne kasutada
  • Usaldusväärne klienditugi
  • Juurdepääsetavad automatiseeritud suhtlusvalikud

Miinused:

  • Ebapiisav mobiili vestlusrakendus
  • Ei toeta SMS-i, WhatsAppi, Facebooki messengeri jne.
  • Vead veebi- ja mobiilirakendustes

Drifti kliendid

Mõned kliendid, kes kasutavad Drifti, hõlmavad selliseid ettevõtteid nagu Tenable, Smartling ja Zenefits.

Hinnakujundus

Drifti tarkvara maksumuse kohta teabe saamiseks peate taotlema hinnaplaani. Drift pakub aga tasuta prooviperioodi, nii et saate seda enne ostmist proovida.

Uurige Drifti alternatiive.

Milline on parim reaalajas vestluse tarkvara?

Nagu näete, on kontaktkeskuse jaoks reaalajas vestluse tarkvara otsimisel valida paljude võimaluste vahel.

Teeme kokkuvõtte 5 parimast valikust, mis võivad katta enamiku teie vajadustest.

1. LiveAgent – vaieldamatult parima hinna ja kvaliteedi suhtega. Kiideldes Capterra lehel hindega 4.7, võite olla kindel, et olete heades kätes. Pakkudes kõige kiiremini kohandatavat reaalajas vestluse vidinat koos automatiseerimisvalikutega, ei ole võimalik seda vidinat kasutades eksida. Piletiteks muudetud vestlused võimaldavad agentidel agentidel paremini asjadega kursis olla, olenemata töökoormusest. Lisaks kasvab LiveAgent koos teie ettevõttega tänu lihtsale skaleeritavusele.

2. Zoho Desk – suurepärane platvorm keskmistele ja suurtele ettevõtetele, kes hoiavad oma kliente esirinnas. Nagu Capterra hinnang 4,5 viitab, ei pea te pettuma, kui otsustate selle valiku kasuks. Zoho Desk võimaldab teil kohandada oma otsevestluse tarkvara nii, et see sobiks ideaalselt teie kaubamärgiga. Suuremate klientidega suhtlemise korral saate kasutada vestlusrobotit, et vähendada agentide koormust ja minimeerida reageerimisaegu.

3. HubSpot Service Hub – selle tarkvara Capterra reiting on 4,4, mis näitab, kui palju nende kliendid teenust hindavad. Kuna seda on lihtne teiste HubSpoti toodetega integreerida, ei võta selle seadistamine aega. Lisaks saate sellega süveneda, kuna see pakub palju aruandeid ja võimaldab teil oma analüütikat üksikasjalikult uurida.

4. Intercom – selle klienditeeninduse alal väljakujunenud mängijaga ei saa kunagi valesti minna. Capterra reitinguga 4,5 teate, miks neil on nii lojaalne kliendibaas. Tänu paljudele automatiseerimisvõimalustele ja mitme kanaliga platvormile võite olla kindel, et ükski kliendipäring ei jää vastuseta.

5. Zendesk – pakub palju funktsioone, mis on teie ettevõtte jaoks hindamatud. Capterra reitinguga 4,4 võite olla kindel, et teie reaalajas vestluse tarkvara aitab teil pakkuda suurepärast kliendituge. Teie kliendid ei naudi mitte ainult agentide kiireid ja isikupärastatud vastuseid, vaid saavad tunda ka võimu lahendada oma päringud iseteenindusvõimaluste ja robustse teadmusbaasiga.

5 parimat reaalajas vestluse tarkvara võrrelduna

Reaalajas vestluse tarkvara LiveAgent Zoho Desk HubSpot Service Hub Intercom Zendesk
Capterra hinne
Üldised hinded tarkvarale Capterra kinnitatud kasutajate poolt.
4.7
(umb. 1000 arvustust)
4.5
(umb. 1700 arvustust)
4.4
(umb. 100 arvustust)
4.5
(umb. 800 arvustust)
4.4
(umb. 2.8k arvustust)
Veebipõhine
Tasuta versioon
LiveAgent pakub tasuta versiooni.
Zoho Desk pakub tasuta versiooni.
HubSpot Service Hub pakub tasuta versiooni.
Intercom ei paku tasuta versiooni.
Zendesk ei paku tasuta versiooni.
Tasuta prooviperiood
LiveAgent pakub tasuta prooviperioodi.
Zoho Desk pakub tasuta prooviperioodi.
HubSpot Service Hub pakub tasuta prooviperioodi.
Intercom pakub tasuta prooviperioodi.
Zendesk pakub tasuta prooviperioodi.
Alghind
$29/agent/kuus LiveAgenti reaalajas vestluse hinnad algavad 29 dollarist agendi kohta/kuus.
$58.5/agent/kuus Zoho Deski reaalajas vestluse hinnad algavad 58,5 dollarist agendi kohta/kuus.
41€/agent/kuus HubSpot Service Hubi reaalajas vestluse hinnad algavad 41 eurost agendi kohta/kuus.
$38/agent/kuus Intercomi reaalajas vestluse hinnad algavad 38 dollarist agendi kohta/kuus.
$69/agent/kuus Zendeski reaalajas vestluse hinnad algavad 69 dollarist agendi kohta/kuus.

Vead, mida reaalajas vestlustarkvara ostmisel vältida

  • Ebapiisavalt koolitatud personal – Uue tehnoloogia ostmisel veenduge alati, et teie töötajad teaksid, kuidas seda õigesti kasutada. Vastasel juhul võite jääda ilma paljudest selle võimalustest, teie töötajad võivad olla pettunud ja mis kõige tähtsam, teie kliendid ei pruugi saada parimat teenust, mida suudate pakkuda.
  • Puuduvad vajalikud funktsioonid – Enne ostmist uurige hoolikalt tarkvara ja selle funktsioone. Te ei soovi saada midagi, mis ei paku seda, mida teie kontaktkeskus vajab.
  • Prooviperioodi mitte täielikult ärakasutamine – Kui teil on võimalus reaalajas vestluse tarkvara tasuta proovida, kasutage seda kindlasti täielikult. Proovige kõiki võimalikke funktsioone, kohandage iga väikest nurka, mida see võimaldab, ja ärge kartke sukelduda sügavale, et saaksite teha parima otsuse.
  • Sooduspakkumine – Kuigi kauplemine on sama iidne kui inimkond ise, ei ole see alati parim viis ostule lähenemiseks, mis peaks aitama teie ettevõttel areneda. Selle asemel, et püüda saada parimat pakkumist, otsige reaalajas vestluse tarkvara, millele saate kõigest hoolimata tugineda.
  • Ei mõelda piisavalt tulevikule – On suurepärane, kui leiate reaalajas vestluse tarkvara, mis teie jaoks praegu töötab. Siiski vaadake kindlasti veidi kaugemale tulevikku. Kas soovite, et teie ettevõte kasvaks? Peate veenduma, et kasutatavat tarkvara saab vastavalt teie vajadustele hõlpsalt suurendada või vähendada.

Mida küsida demokõne ajal reaalajas vestluse tarkvara ja ettevõtte kohta

Kui olete huvitatud reaalajas vestluse tarkvara ostmisest, on siin nimekiri küsimustest, et saada teada, kas tarkvara sobib teile.

  • Kuidas saan reaalajas vestluse vidina oma veebisaidile paigaldada?
  • Kui palju aega kulub reaalajas vestluse tarkvara seadistamiseks?
  • Mitu vestlusvidinat saan luua?
  • Kas ma saan sissetulevad vestlused suunata teatud meeskondadele?
  • Kas ma saan reaalajas vestluse vidinat kohandada vastavalt oma kaubamärgile?

Need lihtsad küsimused aitavad teil välja selgitada, kas tarkvara valik on teie ettevõtte jaoks õige. Demokõnede eesmärk on veenduda, et see on investeering, mida soovite teha. Nii et kindlasti küsige!

Reaalajas vestluse tarkvara juurutamine

Kuigi erinevatel pakkujatel võivad olla erinevad vastused, on see üldiselt üsna lihtne. Esiteks peate valima reaalajas vestluse tarkvara, mida soovite kasutada, ja registreeruma selle kasutajaks. Seejärel peate oma veebisaidile lisama reaalajas vestluse nupu. Selle keerukus võib teenusepakkujati erineda. Aga kui võtame näiteks LiveAgenti, peate lihtsalt oma lehe kehasse lisama tüki HTML-koodi. Kui te ei ürita oma reaalajas vestluse nuppu oluliselt kohandada, ei tohiks kogu LiveAgenti reaalajas vestluse tarkvara seadistamine kesta kauem kui paar minutit.

Kui palju maksab reaalajas vestluse tarkvara veebisaidile lisamine?

See sõltub suuresti reaalajas vestluse tarkvaralahendusest. Ülaltoodud artiklist leiate 15 parimat reaalajas vestluse tarkvara pakkujat, milliseid funktsioone nad pakuvad ja kui palju see maksab.

Lõpetuseks

  • Parim kõik ühes reaalajas vestluse tarkvara

Võimalusi on palju ja peate tõeliselt kaaluma, mis teile kõige paremini sobib. Kui aga otsite lihtsasti navigeeritavat tehnoloogiat, millele saate 100% loota, on LiveAgent teie jaoks õige.

  • Parim reaalajas vestluse tarkvara koos sisseehitatud piletisüsteemi, reaalajas vestluse ja kõnekeskusega

LiveAgenti reaalajas vestluse tarkvara on hämmastav kõikehõlmav lahendus igale ettevõttele, kes soovib pakkuda suurepärast tuge mitme suhtluskanali kaudu. Olenemata sellest, kas saate vestluse, telefonikõne või sotsiaalmeedia mainimise või teavituse mõne muu digikanali kaudu, leiate tänu sisseehitatud piletisüsteemile hõlpsalt üles igasuguse kliendisuhtluse.

  • Parim funktsiooniderikas reaalajas vestluse tarkvara

Mitte ainult funktsioonide hulk, vaid ka kvaliteet muudab LiveAgenti reaalajas vestluse tarkvara suurepäraseks valikuks kõigile kliendikesksetele ettevõtetele.

  • Parima hinna ja kvaliteedi suhtega reaalajas vestluse tarkvara

See on koht, kus LiveAgent tärkab eriti silma. Pakkudes laia valikut funktsioone ja üle 150 integratsiooni, olles samas taskukohane ja juurdepääsetav, ei tunne te kunagi, et jääte millestki ilma. Kuigi saate selle põhifunktsioone täiesti tasuta kasutada, on 15-dollarine hinnasilt väike tasu kõigi selle tarkvara pakutavate võimaluste eest.

  • Kõrgeima reitinguga reaalajas vestluse tarkvara

LiveAgentil on kõrged hinnangud sellistel saitidel nagu Capterra, G2 ja TrustRadius. Nii et kui hindate sarnaselt mõtlevate kogukondade ja LiveAgenti reaalajas vestluse tarkvara kaaskasutajate arvamusi, võib see olla teie jaoks parim valik.

  • Lihtsaim reaalajas vestluse tarkvara seadistamiseks, kasutamiseks ja integreerimiseks

See on otsevestluse tarkvara, mida pakub LiveAgent. Esmane seadistus, mis ei võta rohkem kui 5 minutit, ei vaja ka kodeerimisoskusi. Selle reaalajas vestluse tarkvara kohandamine ja igapäevane kasutamine on käkitegu isegi neile, kes ei pea end tehnikatundlikuks. Veelgi enam, üle 150 integratsiooni muudab ühenduse loomise mis tahes vajaliku platvormiga väga lihtsaks.

Related Articles to Reaalajas vestluse tarkvara
Proovige turu parimat kliendi jälgimise tarkvara. LiveAgenti peetakse järjekindlalt parimaks väikeste ja keskmise suurusega ettevõtete klientide jälgimise tööriistaks.

Reageerige õigeaegselt klientide jälgimise tarkvaraga

LiveAgent on klientidega suhtlemise suurepärane vahend, kiirendades suhtlust ja suurendades kliendirahulolu ning müüki. See on kuluefektiivne ja täis funktsioone, mis parandab produktiivsust.

Klienditeeninduse tarkvara ühendab võimsa postkasti, reaalajas vestluse, sisseehitatud kõnekeskuse ja kliendiportaali. Valige oma vajadustele õige.

Klienditeeninduse tarkvara

LiveAgent pakub mitme kanaliga kliendituge mitmekülgsete funktsioonide ja integratsioonidega. Hind on taskukohane, kuid kasutajad mainivad õppimiskõverat. MailChimp on turundusplatvorm, mis pakub meiliautomatiseerimist ja integreerub LiveAgentiga. Slack on reaalajas sõnumsideplatvorm, mis integreerub ka LiveAgentiga ja võimaldab skaleerida tugiesindajate arvu vastavalt vajadusele.

Kliendikogemuse tarkvara mängib võtmerolli klientide tagasiside kogumisel, korraldamisel ja jälgimisel tänapäeva ettevõttes.

Kliendikogemuse tarkvara

Kliendikogemuse tarkvara pakub mitmeid funktsioone, sealhulgas automatiseerimist, kliendituge ja analüütikat. Erinevad platvormid pakuvad erinevaid hindu ja tasuta prooviperioode, mis võivad olla kasulikud enne otsuse tegemist.

Õige laheduse teie ettevõttele võite leida meie artiklist, mis on kirjutatud tipptasemel intsidentide haldamise tarkvarast.

25 parimat intsidentide haldamise tarkvara

Incidentide haldamise tarkvaralahenduste võrdlus ja hindade ülevaade. Silmapaistvad lahendused nagu LiveAgent, Opsgenie, Zendesk, PagerDuty ja Freshservice pakuvad erinevaid funktsioone ja hinnakujundusi. IMS-i olulised eelised on vähendatud seisakuaeg, parem probleemide organiseerimine, sujuv tõhusus ja täielik läbipaistvus. Funktsioonid nagu sedelisüsteem, live vestlus ja kõnekeskus on olulised.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x