Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Püüdke
reaalajas vestluse tarkvaraga rohkem müügivihjeid .

Viige klientide kaasatus
LiveAgenti abil järgmisele tasemele

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc

Tere, mina olen John, kuidas saan Teid aidata?

Ma sooviksin kontrollida oma tellimuse olekut.

Pole probleemi, palun andke mulle oma tellimuse number.

Mu tellimuse number on GQ34566



Avastage kõige kiirem reaalajas vestluse vidin turul

Reaalajas vestluse tarkvara on väle, usaldusväärne, muudab Teie ettevõtte rohkem kasumlikumaks ja aitab klienditeeninduse meeskondadel olla produktiivsem. 

Looge ennetava reaalajas vestluse tarkvaraga kohesed ühendused

Kasutage reaalajas vestlust, et pöörata veebilehe külastajad sekunditega maksvateks klientideks. Automaatika toel võimaldavad nutika vestluse marsruutimise võimalused kasutajatel vestelda agentidega, kes on kõige paremini varustatud neile õiget tüüpi abi pakkumiseks.

LiveAgenti täiustatud funktsioonide abil säästate palju aega. Kulutage see aeg kõige olulisemale keskendumiseks – sisuliste suhete loomisele oma klientidega.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Peter Komornik

LiveAgent ühendab suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset klienditeenindust oma klientidele.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Sujuv veebilehe integratsioon

LiveAgent loodi Teie väärtuslikku aega säästma. Lihtne (kopeerimine ja kleepimine) integratsioon ühendab Teid klientidega mõne sekundi jooksul.
LiveAgent suunab uued sissetulevad vestlused Teie meeskonna õigete liikmeteni ja kohandab dünaamiliselt veebivestluste kättesaadavust, kui Teie agendid oma vahetuse ajal sisse ja välja logivad.

Mis on reaalajas vestluse tugiteenuse tarkvara?

Reaalajas vestluse tugiteenuse tarkvara on keeruka klienditoe tarkvara põhiosa, mis võimaldab reaalajas suhelda ettevõttega ühelpool ja publikuga teisel pool. LiveAgentiga saate paigaldada reaalajas vestluse mooduli (või teisisõnu reaalajas vestluse vidina) oma veebilehele vähem kui minutiga ning alustada vestlemist klientide ja potentsiaalsete klientidega. 

Live Chat Software by LiveAgent

Mis tüüpi reaalajas vestluse tarkvara pakub LiveAgent?

Reaalajas vestlus esindab tavaliselt ainult vestluslahendust, see tähendab, et suhtlus toimub ainult sõnumite kanali kaudu. Kuid vestluslahendused võivad hõlmata ka hääle- ja videokomponente. Mida see tähendab? Lisaks klassikaliste vestlusteenuste pakkumisele saab Teie ettevõte pakkuda ka videovestlust.

Videovestlus on veebivestluse silmapaistev osa. See võimaldab Teil ekraani jagamise abil tõhusamalt probleeme lahendada, mis on teenustele suunatud tööstusharudes üsna kasulik.

Kuidas reaalajas vestluse äpp toimib?

Veebivestluse tarkvara on kliendisuhtluse platvorm, mis võimaldab sujuvat kliendisuhtlust klienditoe meeskondadega. Kui klient võtab kontakti läbi vestluse rakenduse, saavad Teie agendid uue pileti universaalsesse postkasti. Selle tulemusena saavad agendid kiiresti vastata ja täiendada klientide seotust.  

Miks kasutavad ettevõtted reaalajas vestluse tarkvara?

Teie kliendid otsivad oma küsimustele viivitamatut vastust. Reaalajas vestlus on kiireim viis nendega ühenduse loomiseks.

Increase icon

Suurendage müüki

Kas olete mõelnud, miks nii palju külastajaid Teie veebisaidilt lahkub, ilma et neist oleks saanud Teie kliendid? Rääkige nendega reaalajas ja pälvige tähelepanu.

Tachometer icon

Parandage rahulolu

Lahendage kõik klientide probleemid, enne kui nad ärrituvad ja hakkavad alternatiive otsima. Parandage oma klientide kogemusi oma toodetega.

Euro

Vähendage kulusid

Üks reaalajas vestluse agent saab korraga käsitseda mitut klienti. LiveAgent parandab teie tootlikkust ja klientide rahulolu.

Uuendasime viisi, kuidas ettevõtted klientidega reaalajas vestlevad

Vaadake, kuidas integreerisime reaalajas vestluse ühte omnikanalilisse suhtplatvormi. LiveAgent on klienditoe tarkvara, mis pakub kõiki levinumaid reaalajas vestluse funktsioone ja lisaks sellele lisasime palju unikaalseid hüvesid, mida Te ühestki teisest tarkvarast ei leia. LiveAgenti veebisaidi vestlusfunktsioonil on kõik lihtsalt olemas.

Andke oma klienditoele hoogu meie täiustatud funktsioonide abil

Seadistage reeglid, mis kutsuvad külastajaid automaatselt veebis vestlema ja pööravad külastajad klientideks. Ennetavad vestluskutsed võimaldavad Teie agentidel vestluse vidina kaudu külastajatega ühendust võtta. Vestluse märguanded parandavad klientide lojaalsust, kuna klientidega suhtlemine on kiire ja tõhus. Uurige rohkem…

tour 03

Jälgige oma külastajaid, kui nad Teie veebisaidil liiguvad ja suhelge nendega. Veebisaidi jälgimise funktsioon võimaldab teil vaadata kliendi teekonda, täpsemalt nende URL-e. Teie klienditeeninduse meeskond saab vajadusel potentsiaalse kliendiga igal ajal ühendust võtta. Uurige rohkem…

Laske agentidel oma vastused ette valmistada enne, kui klient oma esialgse sõnumi saadab. See funktsioon võimaldab Teie müügimeeskonnal piiluda sõnumi sisu, kui kliendid neid veel kirjutavad. Seetõttu võivad teie müügiesindajad pakkuda kiireid lahendusi ja parandada kasutaja kogemust.Uurige rohkem…

Kas pakute tugiteenust mitmes keeles? LiveAgent võimaldab teil oma vestluskastile eelistatud keele määrata, et saaksite pakkuda suurepärast vestluskogemust. Uurige rohkem…

Taskukohane hinnakujundus

LiveAgent pakub parima ja hinna kvaliteedi suhet reaalajas vestluse maailmas.

Pilet+Vestlus

Pilet+Vestlus

Reaalajas vestluse funktsioonid lisaks peamistele klienditoe funktsioonidele.

$29/kuus
Pilet+Vestlus

Kõikehõlmav

Kõik piletisüsteemi ja reaalajas vestluse funktsioonid koos kõnekeskuse võimalusega.

$39/kuus
How to choose the right live chat software

Kuidas valida õige reaalajas vestluse tarkvara

Reaalajas vestlus on olemas paljudes lahendustes, kuid Te peaksite otsima täiendavaid vestluse funktsioone, mis integreeruvad keerulisse klienditeeninduse ökosüsteemi. Valige vastavalt vajadusele 4 paketi seast. Kui soovite kasutada reaalajas vestlusrakendust, peaksite valima meie pileti+vestluse paketiga. Kõikehõlmav pakett sisaldab ka sisseehitatud pilvepõhist kõnekeskust ja videokõne tarkvara, ning omab võimalust hankida postitusi sotsiaalmeediast LiveAgenti. 

Reaalajas vestlus on osa klienditoe tarkvarast

LiveAgent pakub täiustatud tugiteenuste tarkvara funktsioone, sealhulgas võimsat piletisüsteemi koos automatiseerimisega, sotsiaalmeedia integratsiooni Instagrami ja Facebookiga, kõnekeskust ja tugikeskust. Hetkel on meil saadaval üle 180 klienditoe funktsiooni

tour 03

Reaalajas vestluse tarkvara kasutamise eelised

Increase icon

Suurendage konversioonimäärasid

Õige reaalajas vestluse tugiteenuse tarkvara valimine võib kaasa tuua kuni 29%-lise konversioonimäärade suurenemise.

Decrease icon

Vähendage vastamise aega

Vähendage oluliselt sissetulevate klienditeeninduse taotluste lahendamise aega.

Cart icon

Vähendage ostukorvi hülgamist

Parandage oma klientide ostukogemust, pakkudes reaalajas abi.

Kõik tugikanalid ühe katuse all

LiveAgenti reaalajas vestluse tarkvara integreerub mitme sidekanaliga ja pakub ligi 200 märkimisväärset funktsiooni.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

KKK

Mis on klienditeenindus reaalajas vestlusega?

Reaalajas vestlus pakub kiiret suhtlusviisi kliendiga. See võimaldab klienditeenindajal koheselt vastata klientidele ja pakkuda rahuldavat teenindust. Reaalajas vestlus on sisuliselt lihtne vestlusaken, kus klient ja agent omavahel suhtlevad, et lahendada mõni ettevõtte poolt pakutava toote või teenusega seonduv probleem. See on üks paljudes klienditeeninduse pakkumise viisidest.

Kuidas reaalajas vestlus toimib?

Reaalajas vestlus võimaldab kliendil agendiga otse ühendust võtta. Kui klient on reaalajas vestluse abil agendiga ühendust võtnud, muutub suhtlus koheseks ja toimub reaalajas. Reaalajas vestlus kaotab vajaduse vastuse pikaaegse ootamise järele. Klient saab klienditeenindajaga veebisaidil vestlusnuppu klõpsates ühendust võtta. Kliendid täidavad lihtsa vormi ja alustavad viivitamatult vestlusi klienditoega. Reaalajas vestlus on sisuliselt vestlusaken, kus klient ja agent omavahel probleemi lahendamiseks suhtlevad.

Miks vajate reaalajas vestlust?

Reaalajas vestlust on vaja otsese klienditeeninduse pakkumiseks. Reaalajas vestlus on klientidele üks mugavamaid ja kiiremaid kontakteerumise viise. Kiire kontakteerumise võimaluse pakkumine suurendab investeeringutasuvust. Kliendid hindavad alati kiiret vastust oma päringutele ja see omakorda suurendab ka nende lojaalsust ja rahulolu. Lojaalne ning rahulolev klient ostab tulevikus alati suurema tõenäosusega Teie tooteid ning hoiab ettevõtet töös.

Kas reaalajas vestlus suurendab müüki?

Kiire ja tõhusa klienditoe pakkumine hoiab kliendid Teie kaubamärgi või ettevõtte suhtes õnnelikena ja lojaalsetena.Tänapäeva maailmas pole inimesed enam piisavalt kannatlikud, et oodata mitteusaldusväärse toe järel. Pakkudes neile kiiresti tuge, suurendate oma lojaasete klientide avu, kes tulevikus tõenäolisemalt veel Teie tooteid ja teenuseid ostaksid.

Kuidas ma saan reaalajas vestluse oma veebilehele?

Reaalajas vestluse tarkvara võimaldab Teil juba olemasolevaid nuppe hõlpsasti kohandada või luua täiesti enda omad. Pärast kohandamist peate vaid integreerima nupu, paigutades (kopeerides-kleepides) loodud koodi veebilehe koodi ette.

Mis on veebilehe reaalajas vestlus?

Reaalajavestlus on funktsioon, mis võimaldab klientidel reaalajas ettevõtetega ühendust võtta ja nendega vestelda. Ettevõttega vestlemiseks leidke lihtsalt oma saidilt vestlusnupu vidin ja alustage tippimist.

Kas tarkvara kasutamise eest võetakse kunagi tasu?

LiveAgentis pakume igavesti tasuta kontot, piirangutega. Pakume kõigile tellimustele ka 14-päevast tasuta prooviperioodi ning pärast prooviperioodi lõppu ei võeta Teilt tasu. See lihtsalt lõpeb. Kui soovite siiski ka edaspidi tellimusi kasutada, peate sisestama oma krediitkaardi andmed. Tasud on vastavalt meie pakkettide hinnakirjale.

When does it make sense to invest in live chat software?

Live Chat software is always a great choice when trying to be ahead of your competition. If you have decent website traffic and you would like to provide real-time support, then the live chat always makes sense no matter how big or small your business is.

Mis on reaalajas vestluse tarkvara hüved?

Reaalajas vestluse tarkvaral on palju eeliseid, kuid peamised neist on suurenenud müük, parem kliendikogemus, parem kliendirahulolu ja tõhus klienditeeninduse töövoog.

Millised on Live Chat tarkvara enim levinud omadused?

Levinuimad reaalajas vestluse funktsioonid hõlmavad konserveeritud vastuseid, ennetavaid vestluskutseid, vestluste ülekandeid, veebisaidi külastajate jälgimist, vestluse analüüsi, piiramatut vestlusajalugu ja piletite jaotamist.

Kuidas saan olla hea reaalajas vestluse agent?

Hea vestlusagent peab olema sõbralik, kannatlik, teadlik, põhjalik, abivalmis ja aega säästev. Hea vestlusagendina peate veenduma, et Teie kliendid kogevad alati head klienditeenindust.

You Will Be in Good Hands!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo