Pakkuge LiveAgenti reaalajas vestluse platvormi abil oma klientidele parimat võimalikku kogemust. Hankige juurdepääs kiirele reaalajas vestluse vidinale ja täiustatud funktsioonidele, mis muudavad igasuguse kliendisuhtluse imelihtsaks. Muutke veebisaidi külastajad klientideks ja lahendage klientide päringuid reaalajas toe abil. Parandage klientide kaasatust vaid ühe vestlusrakendusega. Säästke aega ja keskenduge LiveAgenti klienditeeninduse platvormiga kõige olulisemale.
Vestlustarkvara
Vestlusfunktsioonid
LiveAgent pakub kaasaegset vestlustööriista. Sellel on esmaklassilised funktsioonid, mis aitavad klienditoe meeskondadel pakkuda suurepärast vestluskogemust. Põhifunktsioonide hulka kuuluvad nutikas vestluse marsruutimine, ennetavad vestluskutsed, külastajate jälgimine ja palju muud. LiveAgenti mitmekeelne vestlusvidin on üks kiiremaid turul.
Vestlustoe tarkvara eelised
Hankige igale vestlusagendile hämmastav kasutajakogemus ja pakkuge klientidele vesteldes suurepärast kogemust. Meie täiustatud funktsioonid aitavad klienditoe agentidel iga päev sadu vestlusi hallata. Vaadake, mida kõike teie kasutajatoe agendid vaid ühe platvormiga saavad.
Täiendage agentide produktiivsust:
Täiustage oma veebisaiti ja alustage vestlusi külastajatega kasutades kaasaegset sõnumsidetarkvara. Tänu võimsale tööriistale suurendate klientide lojaalsust, reageerides kiiresti kõigile vestlustaotlustele. Vaadake, mida teie kliendid ja klienditeenindusmeeskonnad LiveAgentilt saavad.
Täiustage kliendi teekonda:
LiveAgent on palju enamat kui lihtne reaalajas vestluse pakkuja. Avastage meie klienditeeninduse platvorm, mis suudab hakkama saada iga olulise suhtluskanaliga. Lugege lisateavet olulistest funktsioonidest ja vaadake, kuidas need töötavad.
Automaatsed sõnumid
Püüdke klientide tähelepanu ennetavate sõnumitega, mis kutsuvad veebisaidi brausereid klienditeenindajaga vestlema. Kohandage sõnumeid ja looge isikupärastatud kogemus, mis sobib ideaalselt teie veebisaidi eesmärkidega. Proaktiivsed vestluskutsed on võimas funktsioon, mis võib muuta veebisaidi külastajad maksvateks klientideks.
Vaadake proaktiivsete vestluskutsete lisateavet
Külastajate jälgimine
Jälgige veebisaidi külastajaid, et näha, kus nad oma aega veedavad. Vestluse ülevaade suudab näidata veebisaidi külastajate arvu, aktiivseid agente ja iga käimasolevat vestlust. Kasutage veebisaidi jälgimist lemmik URL-ide välja selgitamiseks. Kui soovite potentsiaalseid kliente nende teekonnal aidata, saate neile vestlussõnumeid saata.
Sõnumite piilumine
Seadke valmis on vastused enne, kui klient teile sõnumi saadab. Reaalajas kirjutamise vaade näitab, mida teie kliendid sisestavad, enne kui nad vajutavad saatmisnuppu. Kasutage seda võimsat funktsiooni oma vastuste kiiremaks ettevalmistamiseks või teemade ja klientide kohta kiiresti uurimiseks. Pakkuge kliendituge võrreldamatu kiirusega.
Keele valikud
LiveAgent suudab rääkida teie ja klientide keelt. Valige enam kui 40 keele hulgast, et aidata teil erinevates riikides tuge pakkuda. Kohandage oma vestlusaknaid ja valige nende peamine keel. Kui pakute tuge mitmes valdkonnas, saate iga vestlusvidina seadistada erinevate keelevalikutega.
Mitmekeelse vestlusvidina lisateave
00:00/05:51
Paindlik vestlus
Veebisaidi reaalajas vestluse tarkvara sisaldab reaalajas vestluse vidinat, mida saate mõne rea loodud koodi abil kohandada ja oma veebisaidile paigutada. Vestlusvidina kohandamise seaded võimaldavad teil muuta selle välimust, seadistada kohandatud brändingut või luua kontaktandmete kogumiseks vestluse-eelse vormi. Kaunistage oma saiti WordPressi reaalajas vestlusega. Kliendid saavad veebisaiti sirvides vidinal klõpsata ja klienditoe agendiga ühendust võtta. Vestlusagent saab vastata ka Androidi ja iOS-i mobiilirakendusest.
Vestlused võivad aidata teie kontaktkeskusel müügiprotsessi täiustada ja võimestada teie veebiettevõtet
Säästke rohkem
LiveAgenti kiireim vestlusvidin aitab teil probleeme usaldusväärselt ja kiiresti lahendada. Säästke agentide toe igakuistelt hindadelt ja lahendage lühema aja jooksul rohkem vestlusi.
17 – 30%
Madalamad kulud
Reaalajas vestluse kasutamine suhtlusplatvormina on odavam kui kõned ja kiirem kui meilid. Kogege kulude vähenemist LiveAgentiga.
Teenige rohkem
Aidake oma kliente ostuotsuste tegemisel ja soovitage paremaid tooteid. Muutke rohkem veebisaidi külastajaid maksvateks klientideks. Suurendage oma konversioone oma veebisaidi lihtsa vestlusaknaga.
20%
Konversioonimäära kasv
Suurendage oma konversioonimäärasid ja teenige rohkem, kasutades head vestlusstrateegiat. Meie vestlusrakendus aitab teil muuta külastajad klientideks ja suurendada teie investeeringutasuvust.
Rahuldage kliente
Suurendage klientide lojaalsust ja kasutage oma klientide abistamiseks kiireimat vestlusvidinat. Vähendage kasulike funktsioonide abil ostukorvi hülgamist ja püsige veebisaidi vaatajatele kättesaadavana igal ajal.
73%
Kõrgem rahulolumäär
Pakkuge oma klientidele isikupärastatud vestlusi. Meie täisfunktsionaalne reaalajas vestluse tarkvara aitab teil saavutada klientide rahulolu ja suurepärase agendikogemuse.
Valige õige hinna eest võimekas kliendiedu tarkvara. Säästke raha meie hinnakalkulaatoriga ja hankige
vestlusfunktsioonide jaoks parim väärtus.
Proovige 30 päevase prooviperioodi jooksul kõike meie pakutavat
Iseloomustused
Parim hind
LiveAgent pakub reaalajas vestluse tarkvara maailmas parimat hinna ja kvaliteedi suhet.
Most Popular
Nüüd, kui teil on väike idee selle kohta, miks reaalajas vestlustarkvara võib teie ettevõtte jaoks kasulikuks osutuda, uurime lähemalt, kuidas selle uskumatu tööriista võimsust rakendada.
See on veebipõhine vestlustarkvara, mis võimaldab teil oma klientidega kõikjal reaalajas ühendust võtta. Reaalajas vestluse tarkvara mitte ainult ei võimalda teie klientidel teiega kiiresti ja vaevata ühendust võtta, vaid annab teile ka konkurentsieelise ja võimaldab teil klientidele luua kauakestvaid muljeid.
Kõige populaarsem ja laialdasemalt kasutatav on ainult tekstipõhine reaalajas vestluse tarkvara. Seda tüüpi reaalajas kliendivestlus pakub argipäevast vestluskogemust, mis meenutab sõnumsiderakendusi, nagu Facebook Messenger.
Teised reaalajas vestluse tüübid sisaldavad video ja hääle lahendusi. Tavaliselt ei ole need klientide eelistatuim viis teie ettevõttega ühenduse võtmiseks, kuid nad võivad olla abiks keerukamate probleemide lahendamisel, mis nõuavad põhjalikku selgitust või videodemonstratsioone.
Oluline on märkida, et paljud ainult tekstipõhised reaalajas vestluse rakendused võimaldavad kasutajatel ka hääl- või videovestlusi.
Millised on sellise vestluslahenduse peamised omadused ja funktsioonid? Vaatame lühidalt mõnda funktsiooni, mis võivad teile kõige kasulikumad olla.
Reaalajas vestluse rakenduse kasutamine võib teie ettevõtte toimivust märkimisväärselt parandada, hoides samal ajal teie kliendid õnnelikuna ja kaasatuna.
Vaatame äkki kõige olulisemaid kasutegureid, mida reaalajas vestluse teenus võib teie ettevõttele tuua?
1. Kliendikogemus – Teie veebisaidi külastajad saavad tugiagendiga edasi-tagasi sõnumeid vahetades kogeda isikupärastatud kogemust. Ettevõtted tunduvad autentsemad ja ligipääsetavamad, kui nad räägivad klientidega vestlussüsteemi kaudu reaalajas.
2. Ööpäevaringne klienditugi – Saidi külastajad saavad vestlussõnumi saata isegi siis, kui ükski agent pole võrgus. Saate seadistada oma reaalajas vestluse suunama nad ümber teadmusbaasi või iseteenindusse.
3. Suurenenud veebikonversioonide arv – Teie müügimeeskond saab teie tooteid ja teenuseid potentsiaalsetele klientidele kohe ja seal tutvustada, pidades samal ajal pingevaba, kuid professionaalset vestlust reaalajas.
4. Kättesaadav ja köitev – Kliendid ei pea kulutama aega teie kontaktteabe otsimisele. Nad saavad lihtsalt oma küsimused otsevestlusesse sisestada ja koheselt abi leida. Lisaks võib teil olla mitmekeelne vestlusvidin, mis võimaldab klientidel suhelda oma emakeeles.
5. Loob suhteid – Agendid saavad jälgida klientide hääletooni, et nad saaksid olukorraga kohaneda. Nad saavad näidata rohkem oma isikupära ning luua usalduslikke ja abistavaid suhteid.
6. Tõstab produktiivsust – Kuigi üks agent saab korraga hakkama ainult ühe telefonikõnega, saavad nad aga hõlpsalt vestelda mitme veebisaidi külastajaga. Koos täiustatud funktsioonidega, nagu salvestatud sõnumid või vestluse automatiseerimine, saate oma kontaktikeskuse töövoogu veelgi sujuvamaks muuta.
7. Suurenenud esimese kontakti lahendamine – Klienditeenindaja saab kiiresti vastata nii uute kui ka naasvate kasutajate küsimustele. Pole vaja pikki meililõime, kui kliendid saavad oma päringutele kohese vastuse.
8. Andmete kogumine – Suure hulga andmete kogumine võimaldab teil teha paremini haritud otsuseid oma toodete, teenuste ning müügi ja turundusstrateegiate suhtes.
9. Madalad kulud – Usaldusväärse reaalajas vestluse teenuse rakendamine on palju eelarvesõbralikum kui kõnekeskuse loomine.
10. See on teie kliendi lemmik – Üle 81% klientidest on rahul reaalajas vestluse lahendusega.
Reaalajas vestluse tarkvara keskmist hinda on üldiselt raske määrata. See sõltub suuresti mitmest tegurist: kas tegemist on abonemendipõhise teenusega, konkreetse lahenduse hinnamudelist, selle funktsioonide arvust jne.
Siiski võime järeldada, et üldiselt võite iga agendi kohta maksta 16–150 dollarit kuus.
Siin on mõned näited erinevatest hinnakujunduse mudelitest, mida saab veebisaidi vestluse tarkvaras rakendada.
Kõigepealt kirjutage üles, milleks soovite otsevestluse tarkvara kasutada. Kas see on teie peamine viis klientidega suhtlemiseks? Kas see on äritehingute sõlmimisel liikumapanev jõud? Veenduge, et oleks täiesti selge, milline on teie kasutatava reaalajas vestluse tarkvaralahenduse peamine kasutusjuhtum. Seejärel peate otsustama, milline valik sobib teie ettevõtte suurusega kõige paremini ja kas seda saab integreerida teie teiste ärirakendustega. Samuti ärge unustage kontrollida piiranguid või funktsioone, mida reaalajas vestluse tarkvara ei toeta. Parim Kõnekeskuse tarkvara peaks pakkuma kõiki funktsioone ja integratsioone, mida vajate sellega tõhusaks töötamiseks.
Siin on mõned strateegiad, mis aitavad teil otsustada, milline veebivestluse valik sobib teie vajadustele kõige paremini.
Üks levinud küsimus tuleb meelde. Kas on vajadusel võimalik abi saamiseks kuhugi pöörduda? Usaldusväärse tugikanali olemasolu on ülioluline, et teie otsevestluse kogemus oleks positiivne. Tehnoloogia puhul saavad asjad rikki minna väga kiiresti ja on oluline, et teil oleks alati vajadusel abikäsi.
Teie ettevõtte kasvades kasvab paratamatult koos sellega ka vestluste maht. Peate kasutama reaalajas vestluse tarkvaralahendust, mida saate vastavalt oma kontaktkeskuse vajadustele suurendada või vähendada.
Mõned tasuta kliendihalduse tarkvaravalikud ei võimalda palju kohandamist, mõned ei võimalda teil kasutada täiustatud funktsioone, nagu piiramatu vestlusajalugu, vestluse märgendid või failide jagamine. On teie otsustada, kus olete nõus mõningaid ebamugavusi taluma.
Kui palju koostöökogemust teie meeskond saab? Kas nad saavad omavahel veebivestlusi edastada, faile jagada, kaastöötajatele nähtavaid silte lisada ja üksteisega sujuvalt suhelda? Need on olulised küsimused, mida peate endale ja oma meeskonnale reaalajas vestluse tarkvara valides küsima.
Me ei saa piisavalt rõhutada, kui oluline on see, et valitud lahendus sisaldaks märkimisväärsel hulgal integratsioone. See mitte ainult ei suurenda teie ostu väärtust, vaid tagab ka selle, et teie klientidel on ühtne kogemus mitmel platvormil.
Parim reaalajas vestluse lahendus väikestele & keskmise suurusega e-kaubanduse, SaaS-i ja teistele ettevõtetele, mis võtavad kliendikesksust tõsiselt.
LiveAgent on veebipõhine lahendus, mis pakub kiiret ja usaldusväärset reaalajas vestluse vidinat koos mitme täiustatud funktsiooniga. Lisaks saate seda kohandada nii, et see sobiks ideaalselt teie kaubamärgiga. See lahendus võimaldab teil hõlpsalt muuta veebisaidi külastajad maksvateks klientideks ja pakkuda neile suurepärast klienditeenindust.
Mõned selle tarkvara tuntumad kliendid on sellised tööstushiiglased nagu Forbes, Airbus, Nascar, eSky ja Slido.
LiveAgent on üks väheseid tarkvaralahendusi, mis pakub täiesti tasuta versiooni. Kuigi kui soovite kasutada selle täit potentsiaali ja lisafunktsioone, sealhulgas reaalajas vestlust, saate valida järgmiste hinnavalikute hulgast: 9, 29 ja 49 dollarit kuus.
Enne mõnele plaanile pühendumist võite siiski proovida 30-päevast tasuta prooviperioodi, et saaksite pakutavat ise kogeda.
Parim reaalajas vestluse tarkvara kasvavatele kliendikesksetele ettevõtetele, kes soovivad luua oma klientidega tugevaid suhteid.
Front on suurepärane võimalus ettevõtetele, kes soovivad oma ärisuhtlust sujuvamaks muuta. Front pakub reaalajas veebisaidi vestlust, mida saab hallata otse oma postkastist. Lisaks saab teie meeskond oma igapäevaste ülesannetega kursis olla Fronti meeskonnavestluse funktsiooniga, mis tagab sujuva koostöö.
Mõned Fronti tarkvara kasutavad tuntud kliendid on Fundraise Up, Hootsuite ja Bubble.
Front pakub oma klientidele kolme hinnavalikut. Nende hulka kuuluvad 19-dollarine, 49-dollarine ja 99-dollarine pakett. Makstakse igakuiselt vastavalt tarkvaraga töötavate kasutajate arvule. Nad pakuvad ka tasuta 14-päevast prooviperioodi, et saaksite selle võimsa tarkvara kohta veidi teada saada, enne kui otsustate mõne tasulise paketi tellida.
Hinnake Fronti alternatiive
Parim reaalajas vestluse tarkvara kohalikele ettevõtetele, millel on nii veebipõhine kohalolek kui ka tavakauplused.
Podium pakub võimsat Podium Webchati lahendust, mis aitab teil luua kuni 11 korda rohkem sissetulevaid müügivihjeid. Saate koguda müügivihjete teavet enne, kui nad isegi vestlema hakkavad, et teie meeskond saaks pakkuda parimat võimalikku kliendikogemust.
Mõned Poodiumi kliendid on Lunchbox., America’s Car-Mart ja Bruce Titus Auto Group.
Podium pakub kolme hinnakujunduse valikut, mille hulgast valida. Esimene algab 289 dollarist, teine maksab 449 dollarit ja viimane on 649 dollarit. Samuti võite proovida Podiumit ja seda ise 14-päevase tasuta prooviperioodi abil kogeda.
Parim reaalajas vestluse tarkvara väiksematele või keskmise suurusega ettevõtetele, kellel on visioon kasvust.
Zendesk pakub reaalajas vestluse võimalust mitte ainult klientide rõõmustamiseks, vaid ka teie agentide töövoogude sujuvamaks muutmiseks ja nende seotuse parandamiseks. Zendesk pakub reaalajas vestluse tööriista, mis võib viia teie klientide rahulolu määra järgmisele tasemele.
Zendeski tarkvaralahendusi kasutavate klientide hulgast leiate selliseid ettevõtteid nagu BaubleBar, 99designs ja Modsy.
Võite alustada Support valikuga, mis maksab 19 dollarit agendi kohta kuus. Kui soovite juurdepääsu rohkematele funktsioonidele, sealhulgas reaalajas vestlustarkvarale, saate tellida Suite’i hinnakujunduse, mis algab 49 dollarist. Kui soovite Zendeski ise testida, saate registreeruda nende 30-päevaseks tasuta prooviperioodiks.
Uurige Zendeski alternatiive
Parim reaalajas vestluse tarkvara suurematele kliendikesksetele ettevõtetele, kus on palju klientidega suhtlemist.
Teie klientide jaoks pole midagi lihtsamat, kui teiega ühendust võtta Zoho Deski manustatavate vestlusvidinate kaudu.
Mõned rahulolevad kliendid, kes kasutavad Zoho Deski, on Daimler, Lycamobile ja McAfee.
Zoho Desk sisaldab oma hinnaplaanis tasuta võimalust. Täpsemate funktsioonide jaoks saate valida kolme astme vahel, mis koosnevad 14, 23 ja 40 dollarist agendi kohta kuus. Reaalajas vestluse funktsioon on saadaval hinnaga 40 dollarit.
Samuti saate tellida tasuta 15-päevase prooviperioodi ja seda ise testida.
Uurige Zoho Deski alternatiive.
Parim reaalajas vestluse tarkvara igas suuruses ettevõtetele, kes püüavad pakkuda oma klientidele meeldivaid kogemusi.
Freshdeski sõnumside (varem tuntud kui Freshchat) muudab teie klientidega suhtlemise automatiseerimise ja tehisintellektil töötavate robotite abil lihtsamaks. Freshdeski tarkvara on suurepärane äritööriist, mida usaldab üle 50 000 kliendi.
Freshdeski tarkvara kasutavate ettevõtete hulgast leiate Blue Nile’i, Travixi ja Klarna.
Freshdeski põhifunktsioonidele pääsete juurde, kasutades nende tasuta põhipaketti. Selle võimsa tarkvara täieliku kasutuskogemuse saamiseks võite arvestada 15, 39 või 49 dollariga agendi kohta kuus. Enne kui otsustate mõnele tasulisele valikule pühenduda, võite proovida Freshdeski 21-päevase tasuta prooviperioodi jooksul.
Vaadake üle Freshdeski alternatiivid.
Parim reaalajas vestluse tarkvara väiksematele ettevõtetele, kes soovivad hoida kogu suhtlust ühes kohas.
Tidio pakub reaalajas vestlust ja vestlusroboteid ühes mugavas tööriistas. Saate luua ühenduse erinevate veebisaitidega spetsiaalsete pistikprogrammidega, ilma et oleks vaja kodeerida.
Tidiot kasutavad paljud ettevõtted, sealhulgas Reputation, L’Occitane en Provence ja LoginRadius.
Tidio võimaldab oma klientidel kasutada põhifunktsioone, sealhulgas reaalajas vestlust, täiesti tasuta. Neile, kes soovivad tarkvaralahendusest rohkem kasu saada, on neil hinnaplaan, mis sisaldab 32,50 €, 65,83 € või 332,50 € aastas. Võite kasutada ka 7-päevast tasuta prooviperioodi, et saada aimu, mida see reaalajas vestluse tarkvara võib teie ettevõttele tuua.
Hinnake Tidio alternatiive.
Parim reaalajas vestluse tarkvara kasvavatele ettevõtetele, mis üritavad edendada ja pakkuda suurepärast kliendikogemust.
HubSpot Service Hub pakub reaalajas vestluse tarkvaralahendust, mis muudab teie vestluse interaktsioonid sujuvamaks, kasutades vestluse postkasti, kus saate planeerida järelvestlusi, koosolekuid ja kõnesid jne.
HubSpot Service Hubi tooteid kasutavate klientide hulgast leiate selliseid ettevõtteid nagu GoFundMe, Frontify ja SoundCloud.
Selle tugeva tarkvaralahenduse väikese osa kogemiseks võite registreeruda tasuta. Siiski saate tellida HubSpot Service Hubi tasulise tarkvara 45, 450 või 1200 dollari eest kuus. Kui soovite seda proovida ilma tasulisele plaanile pühendumata, saate kasutada 14-päevast tasuta prooviperioodi.
Heitke pilk HubSpoti alternatiividele.
Parim reaalajas vestluse tarkvara ettevõtetele, kes soovivad pakkuda oma klientidele juurdepääsetavaid suhtlusvahendeid.
Enam kui 45 keelde tõlgitud tawk.to on suurepärane võimalus kõigile neile, kes soovivad rõõmustada kliente üle kogu maailma. Selle reaalajas vestluse tarkvaralahendusega saavad teie kliendid teiega ühendust võtta nii lauaarvutitest kui ka mobiilseadmete kaudu.
tawk.to kliendibaasist leiate ettevõtteid, mille hulgas on Adidas, Domino ja Chevrolet.
tawk.to on täiesti tasuta. Ilma agentide arvu või vestluse mahu piiranguteta saate seda otsevestluse tarkvara kasutada täiesti tasuta. Kui vajate professionaalset abi, saate 1 dollari eest tunnis hankida emakeeles kõneleja, kes annab teile nõu kõiges, mida vajate.
Uurige Tawki alternatiive.
Parim otsevestluse tarkvara idufirmadele ja keskmise suurusega ettevõtetele kõigis tööstusharudes.
LiveChat tarkvaralahendust on tänu enam kui 200 integratsioonile lihtne teiste rakendustega ühendada. Selle ühe rakendusena tuleva mitmekanalilise toega saate pakkuda kiiret ja lihtsat otsevestluse tuge.
LiveChati tarkvarale tuginevate ettevõtete hulgast leiate Atlassiani, 1Passwordi ja Adobe.
LiveChat pakub hinnaplaane alates 16 dollarist istekoha kohta kuus (makstakse kord aastas) või 19 dollarist kuus. Järgmine võimalus on 33 dollarit istekoha kohta kuus (makstakse kord aastas) või 39 dollarit igakuiselt. Viimane võimalus on 50 dollarit istekoha kohta kuus (makstakse kord aastas) või 59 dollarit igakuiselt. LiveChat pakub ka ettevõtte plaani, mille kohta saate lisateavet läbi demokõne. Samuti on võimalus 14-päevase prooviperioodi jooksul LiveChat tarkvara tasuta proovida.
Vaadake üle LiveChati alternatiivid.
Parim reaalajas vestluse tarkvara igale ettevõttele, kes soovib suurendada müüki ja pakkuda suurepärast klienditeenindust.
Acquire reaalajas vestluse tarkvara muudab veebihaakide juurutamise, andmete kogumise ja agentide vahel sissetulevate vestluste edastamise lihtsaks, pakkudes samal ajal mugavat täielikku lahendust teie klienditoele.
Seda reaalajas vestluse tarkvaralahendust kasutavad sellised ettevõtted nagu Audi, Paysafe ja Samsung
Hind on sel puhul individuaalne. Saate taotleda teie vajadustele kohandatud hinnapakkumist. Acquire ei paku tasuta prooviperioodi.
Parim otsevestluse tarkvara suurematele ettevõtetele, mis hoiavad klienti oma tegevuses esirinnas.
See jõuline reaalajas vestluse tarkvaralahendus pakub palju isikupärastamisvalikuid, vestlusroboteid, rakendusesiseseid sõnumeid ja palju muud.
Intercomil on palju mainekaid kliente, nagu New Relic, Airtable ja Sotheby’s.
Alates 38 dollarist kuus saate kasutada Intercomi põhifunktsioone. Kui teil on vaja täiendada, on saadaval pakett hinnaga 75 dollarit kuus. Lisaks võtab Intercom tasu soovitatavate lisandmoodulite eest: kohandatud robotid alates 99 dollarist kuus, vastuserobot alates 99 dollarit kuus, tootetutvustused alates 119 dollarist kuus ja abikeskuse artiklid alates 49 dollarit kuus.
Võrrelge Intercomi alternatiive.
Parim reaalajas vestluse tarkvara igas suuruses ettevõtetele, kes soovivad parandada kõigi oma klientide kliendikogemust.
See kõik-ühes kliendikogemuse tarkvaralahendus teenindab enam kui 80 000 klienti üle maailma. Lisaks säästab Robin, Birdeye vestlusbot teie agentide aega, pakkudes samal ajal vastuseid klientide küsimustele.
Paljud ettevõtted toetuvad Birdeye tarkvaralahendustele, sealhulgas DriveTime, Eldorado Resorts ja Alliance.
Peate taotlema teie ettevõttele kohandatud hinnaplaani. Siiski saate Birdseye’d tasuta proovida, registreerudes 30-päevasele tasuta prooviperioodile.
Hinnake Birdeye alternatiive.
Parim reaalajas vestluse tarkvara väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, kes soovivad parandada suhteid oma klientidega.
ActiveCampaign võib tuua automatiseerimise lähemale igale ettevõttele, kes ei karda oma potentsiaali rakendada. ActiveCampaigni vestlused võivad olla teie ettevõtte järgmine samm tulevikku.
ActiveCampaigni tarkvaralahendusi kasutavad ettevõtted on Artivive, McCrindle ja Bumper Leads.
Saate valida, kas maksta 9 dollarit, 49 dollarit või 149 dollarit kuus, mida makstakse kord aastas, või taotleda kohandatud hinnaplaani. ActiveCampaign pakub 14-päevast tasuta prooviperioodi, et saaksite selle funktsioonidega tutvuda.
Parim reaalajas vestluse tarkvara idufirmadele ja ettevõtetele, kes soovivad luua tugevaid kliendisuhteid.
Drifti puhul on kõige tähtsam vestluste alustamine. Mitme tarkvaralahendusega, sealhulgas reaalajas vestluse tarkvaraga, kasutab üle 50 000 ettevõtte Drifti suurepärase kliendikogemuse pakkumiseks.
Mõned kliendid, kes kasutavad Drifti, hõlmavad selliseid ettevõtteid nagu Tenable, Smartling ja Zenefits.
Drifti tarkvara maksumuse kohta teabe saamiseks peate taotlema hinnaplaani. Drift pakub aga tasuta prooviperioodi, nii et saate seda enne ostmist proovida.
Uurige Drifti alternatiive.
Nagu näete, on kontaktkeskuse jaoks reaalajas vestluse tarkvara otsimisel valida paljude võimaluste vahel.
Teeme kokkuvõtte 5 parimast valikust, mis võivad katta enamiku teie vajadustest.
1. LiveAgent – vaieldamatult parima hinna ja kvaliteedi suhtega. Kiideldes Capterra lehel hindega 4.7, võite olla kindel, et olete heades kätes. Pakkudes kõige kiiremini kohandatavat reaalajas vestluse vidinat koos automatiseerimisvalikutega, ei ole võimalik seda vidinat kasutades eksida. Piletiteks muudetud vestlused võimaldavad agentidel agentidel paremini asjadega kursis olla, olenemata töökoormusest. Lisaks kasvab LiveAgent koos teie ettevõttega tänu lihtsale skaleeritavusele.
2. Zoho Desk – suurepärane platvorm keskmistele ja suurtele ettevõtetele, kes hoiavad oma kliente esirinnas. Nagu Capterra hinnang 4,5 viitab, ei pea te pettuma, kui otsustate selle valiku kasuks. Zoho Desk võimaldab teil kohandada oma otsevestluse tarkvara nii, et see sobiks ideaalselt teie kaubamärgiga. Suuremate klientidega suhtlemise korral saate kasutada vestlusrobotit, et vähendada agentide koormust ja minimeerida reageerimisaegu.
3. HubSpot Service Hub – selle tarkvara Capterra reiting on 4,4, mis näitab, kui palju nende kliendid teenust hindavad. Kuna seda on lihtne teiste HubSpoti toodetega integreerida, ei võta selle seadistamine aega. Lisaks saate sellega süveneda, kuna see pakub palju aruandeid ja võimaldab teil oma analüütikat üksikasjalikult uurida.
4. Intercom – selle klienditeeninduse alal väljakujunenud mängijaga ei saa kunagi valesti minna. Capterra reitinguga 4,5 teate, miks neil on nii lojaalne kliendibaas. Tänu paljudele automatiseerimisvõimalustele ja mitme kanaliga platvormile võite olla kindel, et ükski kliendipäring ei jää vastuseta.
5. Zendesk – pakub palju funktsioone, mis on teie ettevõtte jaoks hindamatud. Capterra reitinguga 4,4 võite olla kindel, et teie reaalajas vestluse tarkvara aitab teil pakkuda suurepärast kliendituge. Teie kliendid ei naudi mitte ainult agentide kiireid ja isikupärastatud vastuseid, vaid saavad tunda ka võimu lahendada oma päringud iseteenindusvõimaluste ja robustse teadmusbaasiga.
Reaalajas vestluse tarkvara | LiveAgent
Proovige parimat reaalajas vestluse tarkvara täiesti tasuta! Ei vaja krediitkaarti.
|
Zoho Desk | HubSpot Service Hub | Intercom | Zendesk |
---|---|---|---|---|---|
Capterra hinne
Üldised hinded tarkvarale Capterra kinnitatud kasutajate poolt.
|
4.7
(umb. 1000 arvustust)
|
4.5
(umb. 1700 arvustust)
|
4.4
(umb. 100 arvustust)
|
4.5
(umb. 800 arvustust)
|
4.4
(umb. 2.8k arvustust)
|
Veebipõhine |
|
|
|
|
|
Tasuta versioon |
LiveAgent pakub tasuta versiooni.
|
Zoho Desk pakub tasuta versiooni.
|
HubSpot Service Hub pakub tasuta versiooni.
|
Intercom ei paku tasuta versiooni.
|
Zendesk ei paku tasuta versiooni.
|
Tasuta prooviperiood |
LiveAgent pakub tasuta prooviperioodi.
|
Zoho Desk pakub tasuta prooviperioodi.
|
HubSpot Service Hub pakub tasuta prooviperioodi.
|
Intercom pakub tasuta prooviperioodi.
|
Zendesk pakub tasuta prooviperioodi.
|
Alghind |
$29/agent/kuus
LiveAgenti reaalajas vestluse hinnad algavad 29 dollarist agendi kohta/kuus.
|
$58.5/agent/kuus
Zoho Deski reaalajas vestluse hinnad algavad 58,5 dollarist agendi kohta/kuus.
|
41€/agent/kuus
HubSpot Service Hubi reaalajas vestluse hinnad algavad 41 eurost agendi kohta/kuus.
|
$38/agent/kuus
Intercomi reaalajas vestluse hinnad algavad 38 dollarist agendi kohta/kuus.
|
$69/agent/kuus
Zendeski reaalajas vestluse hinnad algavad 69 dollarist agendi kohta/kuus.
|
Kui olete huvitatud reaalajas vestluse tarkvara ostmisest, on siin nimekiri küsimustest, et saada teada, kas tarkvara sobib teile.
Need lihtsad küsimused aitavad teil välja selgitada, kas tarkvara valik on teie ettevõtte jaoks õige. Demokõnede eesmärk on veenduda, et see on investeering, mida soovite teha. Nii et kindlasti küsige!
Kuigi erinevatel pakkujatel võivad olla erinevad vastused, on see üldiselt üsna lihtne. Esiteks peate valima reaalajas vestluse tarkvara, mida soovite kasutada, ja registreeruma selle kasutajaks. Seejärel peate oma veebisaidile lisama reaalajas vestluse nupu. Selle keerukus võib teenusepakkujati erineda. Aga kui võtame näiteks LiveAgenti, peate lihtsalt oma lehe kehasse lisama tüki HTML-koodi. Kui te ei ürita oma reaalajas vestluse nuppu oluliselt kohandada, ei tohiks kogu LiveAgenti reaalajas vestluse tarkvara seadistamine kesta kauem kui paar minutit.
See sõltub suuresti reaalajas vestluse tarkvaralahendusest. Ülaltoodud artiklist leiate 15 parimat reaalajas vestluse tarkvara pakkujat, milliseid funktsioone nad pakuvad ja kui palju see maksab.
Võimalusi on palju ja peate tõeliselt kaaluma, mis teile kõige paremini sobib. Kui aga otsite lihtsasti navigeeritavat tehnoloogiat, millele saate 100% loota, on LiveAgent teie jaoks õige.
LiveAgenti reaalajas vestluse tarkvara on hämmastav kõikehõlmav lahendus igale ettevõttele, kes soovib pakkuda suurepärast tuge mitme suhtluskanali kaudu. Olenemata sellest, kas saate vestluse, telefonikõne või sotsiaalmeedia mainimise või teavituse mõne muu digikanali kaudu, leiate tänu sisseehitatud piletisüsteemile hõlpsalt üles igasuguse kliendisuhtluse.
Mitte ainult funktsioonide hulk, vaid ka kvaliteet muudab LiveAgenti reaalajas vestluse tarkvara suurepäraseks valikuks kõigile kliendikesksetele ettevõtetele.
See on koht, kus LiveAgent tärkab eriti silma. Pakkudes laia valikut funktsioone ja üle 150 integratsiooni, olles samas taskukohane ja juurdepääsetav, ei tunne te kunagi, et jääte millestki ilma. Kuigi saate selle põhifunktsioone täiesti tasuta kasutada, on 15-dollarine hinnasilt väike tasu kõigi selle tarkvara pakutavate võimaluste eest.
LiveAgentil on kõrged hinnangud sellistel saitidel nagu Capterra, G2 ja TrustRadius. Nii et kui hindate sarnaselt mõtlevate kogukondade ja LiveAgenti reaalajas vestluse tarkvara kaaskasutajate arvamusi, võib see olla teie jaoks parim valik.
See on otsevestluse tarkvara, mida pakub LiveAgent. Esmane seadistus, mis ei võta rohkem kui 5 minutit, ei vaja ka kodeerimisoskusi. Selle reaalajas vestluse tarkvara kohandamine ja igapäevane kasutamine on käkitegu isegi neile, kes ei pea end tehnikatundlikuks. Veelgi enam, üle 150 integratsiooni muudab ühenduse loomise mis tahes vajaliku platvormiga väga lihtsaks.
Reageerige õigeaegselt klientide jälgimise tarkvaraga
LiveAgent on klientidega suhtlemise suurepärane vahend, kiirendades suhtlust ja suurendades kliendirahulolu ning müüki. See on kuluefektiivne ja täis funktsioone, mis parandab produktiivsust.
LiveAgent pakub mitme kanaliga kliendituge mitmekülgsete funktsioonide ja integratsioonidega. Hind on taskukohane, kuid kasutajad mainivad õppimiskõverat. MailChimp on turundusplatvorm, mis pakub meiliautomatiseerimist ja integreerub LiveAgentiga. Slack on reaalajas sõnumsideplatvorm, mis integreerub ka LiveAgentiga ja võimaldab skaleerida tugiesindajate arvu vastavalt vajadusele.
25 parimat intsidentide haldamise tarkvara
Incidentide haldamise tarkvaralahenduste võrdlus ja hindade ülevaade. Silmapaistvad lahendused nagu LiveAgent, Opsgenie, Zendesk, PagerDuty ja Freshservice pakuvad erinevaid funktsioone ja hinnakujundusi. IMS-i olulised eelised on vähendatud seisakuaeg, parem probleemide organiseerimine, sujuv tõhusus ja täielik läbipaistvus. Funktsioonid nagu sedelisüsteem, live vestlus ja kõnekeskus on olulised.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team