Otsite Birdeye alternatiivi?

Avastage, miks LiveAgent on parim Birdeye alternatiiv turul.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti   
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Tüdinenud oma klienditoe tarkvarast?

LiveAgent on siin, et aidata Teil saada parimaid klientide arvustusi ja pakkuda suurepärast klienditeenindust. Lülituge ümber pühendunud klienditoe lahendusele koos mitmekanalilise piletisüsteemiga, kiirema reaalajas vestluse vidinaga ja sotsiaalmeedia võimalustega. Käsitlege e-kirju, kõnesid, sotsiaalmeedia sõnumeid, vestlusi ja kliendiportaali artikleid ühest kohast. Jätkake lugemist, et teada saada mis teeb LiveAgentist suurepärase alternatiivi Birdeye’le või alustage tasuta prooviperioodiga juba täna. 

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

BirdEye vs LiveAgent

Funktsioonid Liveagent BirdEye
Piletisüsteem
Sisaldab haldustööriista, mis töötleb ja kataloogib klienditeeninduse taotlusi.
LiveAgent pakub piletisüsteemi.
BirdEye pakub piletisüsteemi.
Reaalajas vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saab igale veebilehele lisada.
LiveAgent pakub reaalajas vestlust
BirdEye pakub reaalajas vestlust.
Kõnekeskus
Kõnekeskus, mida saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastuvõtmiseks, kasutades automaatset kõnede jaotust.
LiveAgent pakub kõnekeskust.
BirdEye ei paku kõnekeskust.
Iseteenindus
Funktsioon, mis võimaldab Teil luua kliendiportaali, kuhu Teie kliendid saavad registreeruda, et pääseda juurde nende varasematele piletitele ja teadmistebaasi sisule.
LiveAgent pakub iseteenindusportaali.
BirdEye ei paku iseteenindusportaali.
Facebook
Facebooki integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvara kaudu.
LiveAgent pakub Facebooki integratsiooni.
BirdEye pakub Facebooki integratsiooni.
Twitter
Twitteri integreerimine, mis toob üle kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata säutsudele ka otse tarkvarast.
LiveAgent pakub Twitteri integratsiooni.
BirdEye pakub Twitteri integratsiooni.
Instagram
Instagrami integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvarast.
LiveAgent pakub Instagrami integratsiooni.
BirdEye ei paku Instagrami integratsiooni.
Viber
Viberi integreerimine, mis toob kõik sõnumid ja muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka Viberi sõnumitele ja edastada neid otse sotsiaalmeedia tarkvarast.
LiveAgent pakub Viberi integratsiooni.
BirdEye ei paku Viberi integratsiooni.
WhatsApp
WhatsAppi integreerimine kasutajatoega võimaldab kasutajatel vastata kõikidele WhatsAppi sõnumitele mitme kanaliga piletisüsteemis ja käsitleda neid nagu kõiki teisi klienditoe pileteid.
LiveAgent pakub WhatsAppi integreerimist.
BirdEye ei paku WhatsAppi integreerimist.
Teadmusbaas
Teadmiste hoidla, mis sisaldab olulist teavet, sealhulgas tõrkeotsingu juhendeid, KKK-sid ja juhiseid.
LiveAgent pakub teadmusbaasi.
BirdEye ei paku teadmusbaasi.
Kliendifoorum
Veebipõhine arutelu ruum Teie klientidele, mis asub otse teadmusbaasis.
LiveAgent pakub kliendifoorumit.
BirdEye ei paku kliendifoorumit.
Automatiseerimine ja reeglid
Töövood mida saate korduvate ülesannete kõrvaldamiseks automatiseerida.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid.
BirdEye pakub automatiseerimist ja reegleid.
API
Funktsioonide kogumik mis võimaldab erinevatel rakendustel üheskoos tööd teha.
LiveAgent pakub API funktsioone.
BirdEye pakub API funktsioone.
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Tehnoloogia, mis võimaldab sissetulevatel helistajatel enne operaatoriga rääkimist navigeerida telefonisüsteemis.
LiveAgent pakub IVR funktsioone.
BirdEye ei paku IVR funktsioone.
Videokõned
Kõne, mis sisaldab videot, sarnane Skype'i, Zoomi või Facetime'i kõnedega.
LiveAgent pakub videokõnesid.
BirdEye pakub videokõnesid.
Piiramatu ajalugu
Piletid ei aegu ega kustu - neid saab igal ajal vaadata.
LiveAgent pakub piiramatut ajalugu.
BirdEye pakub piiramatut ajalugu.
Piiramatu arv veebilehti
Tarkvara saate kasutada piiramatul arvul veebisaitidel.
LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti.
BirdEye pakub piiramatuid veebilehti.
Piiramatu arv vestlusnuppe
Saate oma veebisaitidele paigutada piiramatu arvu vestlusnuppe.
LiveAgent pakub piiramatuid vestlusnuppe.
BirdEye pakub piiramatuid vestlusnuppe.
Piiramatu arv pileteid/e-kirju
Võite saada piiramatul arvul e-kirju ja pileteid.
LiveAgent pakub piiramatuid pileteid/e-kirju.
BirdEye pakub piiramatuid pileteid/e-kirju.
Piiramatu kõnede salvestus
Salvestage kõik tehtud või vastuvõetud kõned ja esitage salvestusi igal ajal.
LiveAgent pakub piiramatut kõnede salvestust.
BirdEye ei paku piiramatut kõnede salvestust.
Piiramatu ööpäevaringne tugi
Kliendituge pakutakse ööpäevaringselt, piiramata esitatavate päringute arvu.
LiveAgent pakub piiramatut 24/7 tuge.
BirdEye pakub piiramatut 24/7 tuge.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Looge võimsate tööriistade abil hämmastav kliendikogemus

Olge kohal kõigis olulistes suhtluskanalites, aidake oma kliente ja koguge positiivset klientide tagasisidet. See on võimalik tänu LiveAgenti võimsatele tööriistadele ja piletisüsteemile, mis ühendab kogu kommunikatsiooni ühte kohta. Laiendage oma kohalolekut veebis e-posti, reaalajas vestluse, kõnekeskuse, kliendiportaali, Viberi, WhatsAppi, Facebooki, Twitteri ja Instagrami abil. 

Posiitiivsed klientide arvustused õige tööriistakomplektiga

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Hankige klienditeenindusele kiireim reaalajas vestlus

Öelge ei negatiivsetele arvustustele, pakkuge tänu veebisaidile asetatud vestlusnupule kõige kiiremat kliendituge. LiveAgent pakub kõige kiiremat reaalajas vestlust turul ning on toetatud suurepäraste funktsioonide poolt, nagureaalajas trükkimise vaade ja ennatlikud vestluste kutsed. Pakkuge hämmastava kiirusega kliendituge, suurendage positiivsete arvustuste loomist ja hankige lojaalsemaid maksvaid kliente. 

Live chat software notes in chat - LiveAgent

Hankige rohkem lojaalseid kliente meie kiire reaalajas vestlusega

Time tracking feature in Ticketing software - LiveAgent

Looge oma agentidele integreeritud kogemus

LiveAgent varundab kõiki tööriistu peamiste ja arenenud funktsioonidega , et saaksite keskenduda klienditoe pakkumisele. Lisaks saate oma töövoogusid täiendada rohkem kui 140 integratsiooniga rakendustele, mida kasutate. LiveAgentiga tuttavaks saamine võtab väga vähe aega, tänu käepärasele tutvustusjuhendile, mis on saadaval kohe alguses

Teedrajav tarkvara

Kas teadsite?

2006. aastal asutatud LiveAgent oli esimene lahendus turul, mis pakkus reaalajas vestlust ja klienditoe võimalusi. Alates 2021. aastast on LiveAgent turu kõige paremini hinnatud ja arvustatud tugiteenuste lahendus, teenindades üle 150 miljoni kasutaja ja 40 000 ettevõtet kogu maailmas.

30%

Teenige rohkem tulu

Looge mälestusväärseid kliendikogemusi, mis suurendavad tulu.

97%

Täiendage rahulolu

Rõõmustage kliente välkkiirete vastustega.

16×

Tõstke klientide väärtust

Tehke rohkem müüki hoides kliendid lojaalsena oma brändile.

Säästke LiveAgenti rohkem

Kliendirahulolu on meie peamine prioriteet

Minge üle tarkvarale, mis kannab Teie eest hoolt, kui seda kõige rohkem vajate. Meie kliendiedu meeskond annab endast parima 24/7, et tagada klienditoe tarkvara sujuv kogemus kõigile klientidele. Nii hoiame oma ettevõtte reputatsiooni puutumatuna. Heitke pilk meie saavutustele ja autentsed arvustused klientidelt, kes otsustasid hakata LiveAgenti kasutama oma tugiteenuste vajaduste jaoks. 

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.

  • Caucasus Communications Service

    David Chandler

    Caucasus Communications Service

    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.

Peter Komornik

LiveAgent ühendab endas suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, et pakkuda parimat klienditeenindust meie klientidele.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Valmis proovima meie kliendisuhtluse tööriista?

Alustage meie tasuta 14-päevase prooviversiooniga ja vaadake, kuidas saaksite täiustada reaalajas suhtlemist reaalajas vestluse ja piletisüsteemi abil. Võite heita ka pilgu meie taskukohaste pakettide hindadele või hankida LiveAgenti tuuri. Lihtsalt vaadake videot ning kogege kõike kõike, mida LiveAgent teha suudab. 

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei’l, Yamaha’l, BMW-l ja O2-l? Arvasite õigesti… LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Related Articles to Birdeye alternatiiv
Tulge üle suurepärasele reaalajas vestluse tarkvarasse, millel on mitmekanaliline piletisüsteem. Täiendage oma kliendituge e-kirja, sotsiaalmeedia ja palju muuga.

Otsite Userlike'i alternatiivi?

LiveAgent offers real-time chat functions to improve customer service and agent efficiency with a conversation display time of just 2.5 seconds. The software handles multiple communication channels, including email, real-time chat, calls, social media, and Viber with customizable buttons and proactive chat invitations to enhance customer loyalty and satisfaction. A ticketing system manages interactions across all channels, and knowledge base articles can also be created and published to increase service excellence.

Otsite Gorgiase alternatiivi? Ärge vaadake enam kaugemale ja proovige LiveAgenti oma klienditeeninduse vajadusteks. Sisaldab tasuta 14-päevast prooviversiooni.

Otsite Gorgiase alternatiivi?

LiveAgent on suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks, pakkudes kiiret ja täpset tuge. See parandab kliendirahulolu ja müüki.

Kui otsite võimsat Kayako alternatiivi, kaaluge LiveAgenti. Sellel on turu kiireim vestlusvidin ja üle 179 kasuliku klienditoe funktsiooni

Otsite Kayako alternatiivi?

Käitumusliku disaini tehnika aitab ettevõtetel kavandada efektiivseid tooteid, parandades inimeste elu ja muutustega käitumises erinevates tööstusharudes.

Otsite LivePerson`ile paremat alternatiivi? Kaaluge Liveagent`i - auhinnatud mitmekanaliline klienditoe tarkvara.

Otsite paremat LivePerson`i alternatiivi?

LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara, mis pakub mitmeid lahendusi piletite haldamiseks ja suhtluskanaliteks. Suhtlemisoskus ja kehakeel on olulised klientide positiivse mulje jätmiseks.

LiveAgent on ülim omnikanaliline lahendus Teie klienditoele. Pakkuge mõistliku hinna eest tuge kõigi asjakohaste kanalite kaudu.

Otsite alternatiivi TeamSupportile?

Vähendage oma agentide tööaega ja suurendage tootlikkust LiveAgenti universaalse postkasti ja 175 funktsiooniga. Taskukohane hinnakujundus.

LiveAgent pakub enam kui 175 kasulikku funktsiooni, reaalajas vestlus, e-posti integratsiooni, kõnekeskuse tuge. Kontakteeruge klientidega veebisaidi vestluse kaudu.

Otsite alternatiivi Birdseedile?

LiveAgent on funktsionaalne ja taskukohane kasutajatoe tööriist, mis pakub mitmeid mooduleid, ühilduvust teiste süsteemidega ning suurepärast tuge 24/7. Kasutajate kogemused näitavad eelist LiveAgenti ees Zendeskile.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo