Reageerige õigeaegselt klientide jälgimise tarkvaraga
LiveAgent pakub klientide jälgimistarkvara soodsaima hinna ja arenenumate funktsioonidega turul. Tutvuge erinevate hinnaplaanidega, mille hulka kuuluvad ka tasuta 14-päevane prooviperiood ja mitmed kontaktivormid. Erinevates hinnaplaanides on erinevad funktsioonid ja võimalused vastavalt ettevõtte suurusele. LiveAgent on tõestanud end kvaliteetse teenuse pakkujana, mida kasutavad ka suured brändid nagu Huawei, BMW, Yamaha ja O2.
Globaalne keskmine kliendirahulolu (CSAT) on 86%, keskmine klienditoe piletite edastamise määr (TicketTransferRate) on umbes 0.5 ja keskmine kliendi pingutuse skoor (CES) on 5.5. Globaalne keskmine soovitusindeks (NPS) on +32 ja üldine kasutajatoe lahendamise määr on umbes 95%. Lisaks kulub piletile vastamiseks umbes kaks tundi, kui pakutakse ööpäevaringset tuge ja 24 tundi kui on ainult 8 tunnine toe pakkumise aken.
Tekst keskendub klienditeeninduse tarkvarale LiveAgent, mis pakub mitmeid teenuseid, sealhulgas VoIP telefonisüsteeme ja e-posti haldussüsteeme. Samuti on saadaval erinevad demod ja veebiseminarid ning saate võtta ühendust müügimeeskonnaga. LiveAgent kasutab küpsiseid, kuid need saab keelata vastavalt privaatsuspoliitikale. Installimine võtab aega, kuid pärast seda saab otsekontole ligi pääseda. Plaanige üks-ühele kõne, et avastada, kuidas LiveAgent teie ettevõtte jaoks kasulik võib olla.
Paneme klienditoe tarkvara abil punkti halvale teenindusele
LiveAgent on kasutajatoe tarkvara, mis kohandub kiiresti erinevate ärimudelite vajadustega. See võib aidata ettevõtetel lahendada probleeme, nagu hilinenud vastused klientidele, puuduolevad tähtajad ja prioriteedid ning meeskonna jõudlusest teadlik olemine. LiveAgenti on kasutanud nii start-up-firmad kui ka suured ettevõtted ning see sobib erinevatele tööstusharudele, nagu e-kaubandus, reisimine ja majutus ning turundus ja telekommunikatsioon.
Olge õnnelik kliendirahulolu tarkvaraga
Õnnelikud kliendid aitavad tasuta kaasa positiivse suusõnalise reklaami loomisele, soovitades ettevõtet teistele ja kasutades ettevõtet sagedamini. Kliendirahulolu loob usalduse ettevõtte vastu ja kliendi omandamine on kallim kui olemasoleva kliendi hoidmine. Ettevõtted saavad kasutada kliendirahulolu tarkvara, et hõlpsalt koguda, hallata ja mõõta klientide tagasisidet ning hinnata oma tugitöötajaid.
LiveAgent pakub mitmeid lahendusi, et parandada klientitoe meeskonna tootlikkust ja keskendumist. Näiteks võib konserveeritud vastuste kasutamine aidata kiiremini ja tõhusamalt vastata korduvatele küsimustele. Lisaks võib teadmusbaaside loomine, koos foorumite ja KKK-dega, anda klientidele iseteenindusvõimalusi ning vähendada agentide koormust. Kõik need lahendused on kohandatavad vastavalt brändile ja võimaldavad täisfunktsionaalset iseteenindusportaali.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel