Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Spetsiaalne keskkond Teie klientidele

Võimaldage klientidele juurdepääsu ressurssidele ja piletite jälgimisele.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
Meie kliendid
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Customer portal animation
Customer Portal Software

Vähendage kliendiportaali tarkvaraga kulusid

Looge põhjalik, hästi struktureeritud ja hästi indekseeritud kliendiportaal, mis sisaldab teadmusbaasi, kogukonna foorumeid ja KKK-sid. Vähendage oma klientidega suhtlemise aega ja kulusid, pakkudes iseteenindustuge ja võimaldades oma klientidel kontrollida oma tugiteenuse pärningute edenemist ilma Teiega ühendust võtmata. LiveAgentiga on see imelihtne. 

Mis on kliendiportaali tarkvara?

Klienditeeninduse portaali tarkvara, mida nimetatakse ka kliendiportaali tarkvaraks, võimaldab Teil oma klientidega teavet jagada. Kliendi veebiportaal võimaldab ka Teie klientidel turvaliselt juurde pääseda oma piletite olekule või ajaloole, põhjalikule toote/teenuse teabele ja muule.

Näiteks pääseb kliendiportaali kasutaja ligi toote teadmusbaasi artiklitele ja ka kogukonna foorumile. Lühidalt öeldes pakub kliendiportaal segu tootepõhistest teadmistest, äriteabest ja iseteeninduse tööriistadest. 

Customer portal software - LiveAgent
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Kuidas toimib kliendiportaali tarkvara?

Turvaline kliendiportaal nagu LiveAgent, võimaldab klientidel pärast sisselogimist jälgida oma päringute olekut. Kuna kliendipäringud muudetakse piletiteks, leiab klient kõik üksikasjad nn piletitest. Tänu sellele tehnoloogiale ei pea kliendid pöörduma ja ootama klienditeenindajate abi.

Kliendiportaal on suurepärane klienditeeninduse lahendus, mis loob sujuva veebikogemuse ja suurendab kasutajate seotust foorumite, tagasiside vormide ja interaktiivse teadmusbaasi kaudu. 

Miks peaks omama kliendiportaali?

Klienditeenindus on viimase paari aasta jooksul palju arenenud. Enam pole vaja oodata e-posti märguanded, et teada saada oma lahendatud probleemist. Kliendiportaali tarkvaralahendused võimaldavad portaali kasutajatel pääseda juurde vajaminevale teabele ilma tugiabi ootamata. Need spetsiaalsed tugiportaalid võimaldavad portaali kasutajatel pääseda juurde ka varasemale piletiajaloole, teadmusbaasile, kogukonna foorumile ja pakub valikut tagasiside saatmiseks.

Veebipõhine iseteenindusportaal võib olla Teie klientidele pühendatud ruum asjakohaste teadmistebaasi artiklite otsimiseks. Lõpetage klientidele dokumentide jagamiseks Google’i arvutustabelite loomine. Need keerulised protsessid kahjustavad ainult Teie klientide seotust.

Iseteeninduse ressursid, nagu teadmistebaasid, foorumid või klientide tagasiside, vabastavad Teie kliendiesindajad KKK-dest ja võimaldavad neil keskenduda keerulisematele klientide päringutele. Kasutage meie kliendiportaali tarkvara eeliseid, et jagada funktsiooniteateid, toote väljalaskemärkmeid ja parandage koheselt oma agentide tootlikkust. 

Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent

Efektiivne kliendiportaal, mis sobib Teie Ettevõttele

LiveAgenti kliendiportaal sisaldab teadmistebaasi, foorumit ja klientide tagasisidet.

70% klientidest eelistab enne klienditeenindusega ühenduse võtmist iseseisvalt vastuseid otsida

Seadistage kliendiportaal ja selle visuaalsed elemendid vaid mõne hiireklõpsuga. Looge teadmusbaase ja genereerige foorum, et Teie kliendid saaksid end aidata ja arutada uusi funktsioone või ettepanekuid täienemiseks. 

image person 2

LiveAgent muudab klienditoe miljon korda lihtsamaks. Meie reageerimisaeg on nüüd 26% kiirem.

Eva Kianickova, Head of Customer Service
logo martinus black

Õpetage kliente iseseisvalt probleemidele tõrkeotsingut tegema

Teie tugiagendid saavad vähem pileteid ja seetõttu on nende reageerimisaeg klientide päringutele oluliselt kiirem.

Veebipõhine kliendiportaal salvestab Teie teadmusbaasi artiklid, foorumipostitused, samuti klientide tagasiside ja ettepanekud. Lugege rohkem…

Teadmusbaas on üks peamisi kliendiportaali funktsioone, mis pakub klientidele hõlpsat ja eksklusiivset juurdepääsu Teie teadmistebaasi artiklitele või korduma kippuvatele küsimustele. Lugege rohkem…

Foorumid võimaldavad Teie klientidel üksteist aidata, vastates üksteise küsimustele. Lugege rohkem…

Laske oma klientidel Teile tagasisidet ja ettepanekuid saata. Looge ja lisage oma veebisaidile tagasiside nupp.Lugege rohkem…

Taskukohane kliendiportaali tarkvara

Kasutage kõiki kliendiportaali funktsioone ja toetage oma kliente ka siis, kui Teie klienditeenindajad pole võrgus.

Ticket

Ticket

Väikeettevõtetele ja professionaalsetele turundajatele

$15/kuus
Ticket

Ticket+Chat

Keskmise suurusega ettevõtetele ja professionaalsetele agentuuridele

$29/kuus

Ülekoormatud klienditeenindus?

Tunnistagem reaalsust – Teie klientidel on alati lõpmatu hulk küsimusi, päringuid ja taotlusi. Aeg on Teie kõige väärtuslikum ressurss ja selle investeerimine õigetesse vahenditesse võib anda Teie ettevõttele märkimisväärse tõuke. Ettevõtted kaotavad igal aastal miljoneid dollareid, eraldades raha valedele vahenditele. Ärge olge üks neist.

Tööliste portaal Teie klienditeeninduse agentidele

Kliendiportaali ilmne eelis on Teie klientidele tõhusa iseteeninduse pakkumine. Kuid LiveAgenti spetsiaalne kliendiportaali lahendus võimaldab Teil ka luua sisemise teabehalduse oma agentidele. Nagu varem öeldud, koosneb kliendiportaal teadmistebaasist ja foorumist. Mõlemat neist saab luua nii klientidele kui ka agentidele.

Üksikasjalik teadmistebaas võib olla suurepärane viis dokumentide jagamiseks, et toetada teadmiste järjepidevust sisemiselt. Lisaks saate foorumi kaudu jagada sisemisi teadmisi. Sisemine foorum võib olla sõnumite saatmise asemel kohaks, kus pidada arutelu kindlate teemade üle. Üldiselt loob see parema suhtluse meeskonna jaoks ja muudab töökohal suhtlemise lihtsaks. 

Agents in Help desk software - LiveAgent

Üle 30 000 ettevõtte ei saa eksida

LiveAgent on funktsiooniderikas ja terviklik platvorm, mis pakub ka iseteenindusportaali. Vaadake meie edulugusid ja kasutajate arvustusi, et teada saada, kuidas LiveAgent võib Teie klienditoe ja äripartnerite õnne suurendada. 

knowledge base designs in liveagent

Kohandage välimus oma brändile sobivaks

Seadistage kliendiportaal vaid mõne klõpsuga. Looge teadmistebaas ja kohandage see oma ettevõtte kujundusega ilma kodeerimist kasutamata. Vaid mõne hiireklõpsuga saate luua oma klientidele foorumi, kus nad saavad arutada uute funktsioonide üle, küsida abi või teha ettepanekuid täiendusteks.

Laske klientidel Teiega paindliku piletivormi kaudu ühendust võtta

LiveAgenti piletivormid võimaldavad klientidel kliendiportaali kaudu ühendust võtta Teie tugitiimiga. Niisiis, mis kasu on selle sõnumside vormi kasutamisest? Liveagent suudab talletada ja korrapärastada kliendiandmeid läbi CRM süsteemi

Seega, kui klient võtab kliendiportaali kaudu ühendust, on agentidel rohkem teavet kliendi kohta. Selle tulemusena saavad nad pakkuda tõhusat abi. Üldiselt on see nutikas klienditeeninduse lahendus, mis parandab kliendisuhtlust ja sisemisi tugiprotsesse.

Customer portal software - submit ticket - LiveAgent

Kuidas kliendiportaalist kasu saada?

Allpool oleme välja toonud kliendiportaali tarkvara kasutamise peamised eelised:

Flower money icon

Vähendage klienditeeninduse kulusid

Töötajale maksmine on kallim kui klientidel kliendiportaalist abi otsimise võimaldamine. 

Clock icon

Säästke tugiagentide aega

Võimaldage oma agentidel kliendi probleemide lahendamisel veeta vähem aega telefonis, e-postis ja reaalajas vestluses.

Clock icon

 24/7 lihtne ligipääs informatsioonile

Veebiportaalid hõlbustavad Teie klientidel vajadusel iseseisvalt abi leida. 

Kõik tugikanalid ühe katuse all

LiveAgenti kliendiportaali tarkvara integreerub mitme sidekanaliga ja pakub peaaegu 200 funktsiooni.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

FAQ

What is a customer service portal?

A customer service portal enables your customers to find answers to their questions in real-time without having to contact your customer support team. A customer service portal is available 24/7 and includes relevant information such as policies, invoices, deliveries, orders, and online payments.

What makes a good customer portal?

A good customer portal improves the quality of interactions between your brand and your customers by offering easier access to information.

What are the common features of a client portal?

Customer portal features include but are not limited to 24/7 self-service, the ability to customize and add your own company branding, easy to embed into company websites, access to statements and online payments, ability to read/write information, and custom CSS style options.

What is the purpose of a Web portal?

The point of a web portal is to provide a single access point to relevant information such as policies, invoices, payments, or how-to articles. A good web portal will enable your customers to find the desired information themselves, without having to contact you for help.

How do you use the client portal?

The client portal is used for knowledge base articles, forums, suggestion, and feedback boards. Moreover, it displays the history of the customer's previous tickets. As a result, customers can check their past customer inquires and start a chat if needed.

What are the benefits of customer portal software?

Nowadays, customers expect websites to have a self-service option. Self-service is now the first choice to search for the needed information. If you do not have a customer portal/knowledge base, you can lose to a competition in a matter of seconds. The most important benefits of a customer portal include 24/7 customer service, increased sales, and higher customer satisfaction.

Te saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo