Kliendiportaali tarkvaraga spetsiaalne keskus

Võimaldage klientidele juurdepääsu ressurssidele ja piletite jälgimisele.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Customer portal animation
Customer Portal Software

Vähendage kliendiportaali tarkvaraga kulusid

Looge põhjalik, hästi struktureeritud ja hästi indekseeritud kliendiportaal, mis sisaldab teadmusbaasi, kogukonna foorumeid ja KKK-sid. Vähendage oma klientidega suhtlemisele kuluvat aega ja kulusid, pakkudes iseteenindustuge ja võimaldades oma klientidel kontrollida oma tugiteenuse päringute edenemist ilma teiega ühendust võtmata. LiveAgentiga on see imelihtne. 

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Mis on kliendiportaali tarkvara?

Klienditeeninduse portaali tarkvara, mida nimetatakse ka kliendiportaali tarkvaraks, võimaldab Teil oma klientidega teavet jagada. Kliendi veebiportaal võimaldab ka Teie klientidel turvaliselt juurde pääseda oma piletite olekule või ajaloole, põhjalikule toote/teenuse teabele ja muule.

Näiteks pääseb kliendiportaali kasutaja ligi toote teadmusbaasi artiklitele ja ka kogukonna foorumile. Lühidalt öeldes pakub kliendiportaal segu tootepõhistest teadmusbaasi lahendusest, ettevõtte teabest ja iseteenindustööriistadest. 

Customer portal software - LiveAgent
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Kuidas kliendiportaali tarkvara toimib?

Turvaline kliendiportaal, nagu LiveAgent, võimaldab klientidel pärast sisselogimist jälgida oma päringute olekut. Kuna kliendipäringud muudetakse piletiteks, leiab klient kõik üksikasjad nn piletitest. Tänu sellele tehnoloogiale ei pea kliendid pöörduma ja ootama klienditeenindajate abi.

Kliendiportaal on suurepärane klienditeeninduse lahendus, mis loob sujuva veebikogemuse ja suurendab kasutajate seotust foorumite, tagasiside vormide ja interaktiivse teadmusbaasi kaudu. 

Miks peaks omama kliendiportaali?

Klienditeenindus on viimase paari aasta jooksul palju arenenud. Enam pole vaja oodata e-posti märguanded, et teada saada oma lahendatud probleemist. Kliendiportaali tarkvaralahendused võimaldavad portaali kasutajatel pääseda juurde vajaminevale teabele ilma tugiabi ootamata. Need spetsiaalsed tugiportaalid võimaldavad portaali kasutajatel pääseda juurde ka varasemale piletiajaloole, teadmusbaasile, kogukonna foorumile ja pakub võimalust tagasiside saatmiseks. Teadmusbaasi lahenduste juurutamine oma iseteenindusportaalis võib parandada kliente rahulolu ja vähendada klienditoe piletite mahtu, säästes kokkuvõttes teie ettevõtte aega ja ressursse.

Veebipõhine iseteenindusportaal võib olla Teie klientidele pühendatud ruum asjakohaste teadmusbaasi artiklite otsimiseks. Lõpetage klientidele dokumentide jagamiseks Google’i arvutustabelite loomine. Need keerulised protsessid kahjustavad ainult Teie klientide seotust.

Iseteeninduse ressursid, nagu teadmusbaasid, foorumid või klientide tagasiside, vabastavad Teie kliendiesindajad KKK-dest ja võimaldavad neil keskenduda keerulisematele klientide päringutele. Kasutage meie kliendiportaali tarkvara eeliseid, et jagada funktsiooniteateid, toote väljalaskemärkmeid ja parandage koheselt oma agentide tootlikkust. 

Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent

Efektiivne kliendiportaal, mis sobib Teie Ettevõttele

LiveAgenti kliendiportaal sisaldab teadmusbaasi, foorumit ja klientide tagasisidet.

70% klientidest eelistavad enne klienditeeninduse poole pöördumist vastuseid otsida

Seadistage kliendiportaal ja selle visuaalsed elemendid vaid mõne hiireklõpsuga. Looge teadmusbaase ja genereerige foorum, et Teie kliendid saaksid end aidata ja arutada uusi funktsioone või ettepanekuid täienemiseks. 

smiling woman with coffee

LiveAgent muudab klienditoe miljon korda lihtsamaks. Meie reageerimisaeg on nüüd 26% kiirem.

black Martinus logo

Õpetage kliente iseseisvalt probleemidele tõrkeotsingut tegema

Teie tugiagendid saavad vähem pileteid ja seetõttu on nende reageerimisaeg klientide päringutele oluliselt kiirem.

Veebipõhine kliendiportaal salvestab Teie teadmusbaasi artiklid, foorumipostitused, samuti klientide tagasiside ja ettepanekud. Vaadake kliendiportaali kohta lisateavet

Teadmusbaas on üks peamisi kliendiportaali funktsioone, mis pakub klientidele hõlpsat ja eksklusiivset juurdepääsu teie teadmistebaasi artiklitele või korduma kippuvatele küsimustele. Meie teadmusbaasi lahendused on kohandatud igas suuruses ettevõtetele, etnad saaksid hallata ja jagada oma teadmusbaasi sisu tõhusalt iga sihtrühmaga. LiveAgenti tasuta teadmusbaasi tarkvara võimaldab lihtsalt agentidele ja klientidele sisu luua. >Vaadake teadmusbaasi kohta lisateavet

Foorumid võimaldavad Teie klientidel üksteist aidata, vastates üksteise küsimustele. Lugege foorumite kohta lisateavet

Laske oma klientidel Teile tagasisidet ja ettepanekuid saata. Looge ja lisage oma veebisaidile tagasiside nupp.Vaadake tagasiside nupu lisateavet

Taskukohane kliendiportaali tarkvara

Kasutage kõiki kliendiportaali funktsioone ja toetage oma kliente ka siis, kui Teie klienditeenindajad pole võrgus.

30-päevane prooviperiood
Ei vaja krediitkaarti
ja palju muud
$9 kuu

Small business

  • Piiramatu sedelite ajalugu
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 kuu

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 kuu

Tasuta

  • 7 päevane piletite ajalugu
  • 1 e-posti aadress
  • 1 vestlusnupp
  • 1 contact form
Knowledge Base Customer Portal Demo LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M307SYoutube video: Knowledge Base  Customer Portal Demo  LiveAgent
Live Agent

Ülekoormatud klienditeenindus?

Tunnistagem reaalsust – Teie klientidel on alati lõpmatu hulk küsimusi, päringuid ja taotlusi. Aeg on Teie kõige väärtuslikum ressurss ja selle investeerimine õigetesse vahenditesse võib anda Teie ettevõttele märkimisväärse tõuke. Ettevõtted kaotavad igal aastal miljoneid dollareid, eraldades raha valedele vahenditele. Ärge olge üks neist.

Tööliste portaal Teie klienditeeninduse agentidele

Kliendiportaali ilmne eelis on teie klientidele tõhusa iseteeninduse pakkumine. Kuid LiveAgenti spetsiaalne kliendiportaali lahendus võimaldab teil oma agentidele luua ka sisemise teabehalduse. Nagu varem öeldud, koosneb kliendiportaal teadmusbaasist ja foorumist. Mõlemat neist saab luua nii klientidele kui ka agentidele.

Üksikasjalik teadmusbaas võib olla suurepärane viis dokumentide jagamiseks, et toetada sisemiselt teadmiste järjepidevust. Lisaks saate foorumi kaudu jagada sisemisi teadmisi. Sisemine foorum võib olla sõnumite saatmise asemel kohaks, kus pidada arutelu erinevate teemade üle. Üldiselt loob see parema meeskonnasuhtluse ja muudab ettevõttesisese suhtluse ülilihtsaks. 

Agents in Help desk software - LiveAgent

Üle 30 000 ettevõtte ei saa eksida

LiveAgent on funktsiooniderikas ja terviklik platvorm, mis pakub ka iseteenindusportaali. Vaata meie edulugusid ja kasutajate arvustusi, et teada saada, kuidas LiveAgent teie klienditoe ja äripartnerite õnne võib suurendada. 

knowledge base designs in LiveAgent

Kohandage välimus oma brändile sobivaks

Seadistage kliendiportaal õige kliendiportaali tarkvaraga vaid mõne hiireklõpsuga. Looge teadmusbaas ja kohandage see oma ettevõtte kujundusega ilma kodeerimist kasutamata. Vaid mõne hiireklõpsuga saate luua oma klientidele foorumi, kus nad saavad arutada uute funktsioonide üle, küsida abi või teha ettepanekuid täiendusteks.

Laske klientidel Teiega paindliku piletivormi kaudu ühendust võtta

LiveAgenti piletivormid võimaldavad klientidel kliendiportaali kaudu ühendust võtta Teie tugitiimiga. Niisiis, mis kasu on selle sõnumside vormi kasutamisest? Liveagent suudab talletada ja korrapärastada kliendiandmeid läbi CRM süsteemi

Seega, kui klient võtab kliendiportaali kaudu ühendust, on agentidel rohkem teavet kliendi kohta. Selle tulemusena saavad nad pakkuda tõhusat abi. Üldiselt on see nutikas klienditeeninduse lahendus, mis parandab kliendisuhtlust ja sisemisi tugiprotsesse.

Customer portal software - submit ticket - LiveAgent

Kuidas saate kliendiportaali tarkvarast kasu?

Allpool oleme välja toonud kliendiportaali tarkvara kasutamise peamised eelised:

Vähendage klienditeeninduse kulusid

Töötajale maksmine on kallim kui klientidel kliendiportaalist abi otsimise võimaldamine. 

Säästke tugiagentide aega

Võimaldage oma agentidel kliendi probleemide lahendamisel veeta vähem aega telefonis, e-postis ja reaalajas vestluses.

 24/7 lihtne ligipääs informatsioonile

Veebiportaalid hõlbustavad Teie klientidel vajadusel iseseisvalt abi leida. 

Kõik tugikanalid ühe katuse all

LiveAgenti kliendiportaali tarkvara integreerub mitme sidekanaliga ja pakub peaaegu 200 funktsiooni.

Related Articles to Kliendiportaali tarkvara
Avastage LiveAgenti piletisüsteemi funktsioonide põhjalik juhend. Tutvuge tööriistadega, mis muudavad klienditeeninduse tõhusust ja tulemuslikkust.

Piletisüsteemi funktsioonid

Avastage LiveAgenti piletisüsteemi funktsioone, mis suurendavad teie klienditeeninduse tõhusust ja tulemuslikkust. Tutvuge tööriistadega, nagu universaalne postkast, automaatne piletite jaotamine, ja mitme keele tugi. Proovige tasuta!

Proovige turu parimat kliendi jälgimise tarkvara. LiveAgenti peetakse järjekindlalt parimaks väikeste ja keskmise suurusega ettevõtete klientide jälgimise tööriistaks.

Reageerige õigeaegselt klientide jälgimise tarkvaraga

Avastage LiveAgenti 2024. aasta parim kliendi jälgimise tarkvara, mis võimaldab teil jälgida veebisaidi külastajate käitumist ja alustada vestlust õigel ajal. Nautige 24/7 klienditeenindust, ilma seadistuskulude ja krediitkaardita. Alustage tasuta prooviperioodiga nüüd ja tõstke oma müüki ja kliendirahulolu!

Suurepärane klienditeenindus algab paremast klienditoe tarkvarast. Vaadake LiveAgenti eeliseid ja alustage kasutamist vähem kui 5 minutiga.

Pakkuge erakordsetklienditeenindust.

Kogege LiveAgenti mitmekanalilist klienditoe tarkvara, mis pakub sujuvat piletisüsteemi, kiireimat reaalajas vestlust ja kõnekeskuse lahendusi. Alustage riskivaba 30-päevase tasuta prooviperioodiga, ilma krediitkaarti vajamata, ning parandage oma klienditeenindust ja suurendage tulusid. Liituge ettevõtetega nagu Forbes ja Airbus, kes usaldavad meie lahendusi.

Kvaliteetne klienditeenindus on tänapäeva mitmekesisel ja tiheda konkurentsiga turul pikaajalise kasumlikkuse hoidmise põhikomponent.

Mis teeb klienditeeninduse silmapaistvaks?

Avasta, mis teeb klienditeeninduse suurepäraseks! Õpi pakkuma kiiret, sõbralikku ja professionaalset teenust, mis kuulab kliente ja lahendab nende probleeme. Tutvu LiveAgent tarkvaraga, mis tõstab kliendikogemuse uuele tasemele. Lugege edasi, et avastada parimad praktikad ja inspireerivad näited, mis aitavad teie tiimil silma paista!

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x