Kliendiportaali tarkvaraga spetsiaalne keskus

Võimaldage klientidele juurdepääsu ressurssidele ja piletite jälgimisele.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Customer portal animation
Customer Portal Software

Vähendage kliendiportaali tarkvaraga kulusid

Looge põhjalik, hästi struktureeritud ja hästi indekseeritud kliendiportaal, mis sisaldab teadmusbaasi, kogukonna foorumeid ja KKK-sid. Vähendage oma klientidega suhtlemisele kuluvat aega ja kulusid, pakkudes iseteenindustuge ja võimaldades oma klientidel kontrollida oma tugiteenuse päringute edenemist ilma teiega ühendust võtmata. LiveAgentiga on see imelihtne. 

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Mis on kliendiportaali tarkvara?

Klienditeeninduse portaali tarkvara, mida nimetatakse ka kliendiportaali tarkvaraks, võimaldab Teil oma klientidega teavet jagada. Kliendi veebiportaal võimaldab ka Teie klientidel turvaliselt juurde pääseda oma piletite olekule või ajaloole, põhjalikule toote/teenuse teabele ja muule.

Näiteks pääseb kliendiportaali kasutaja ligi toote teadmusbaasi artiklitele ja ka kogukonna foorumile. Lühidalt öeldes pakub kliendiportaal segu tootepõhistest teadmistest, äriteabest ja iseteeninduse tööriistadest. 

Customer portal software - LiveAgent
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Kuidas kliendiportaali tarkvara toimib?

Turvaline kliendiportaal nagu LiveAgent, võimaldab klientidel pärast sisselogimist jälgida oma päringute olekut. Kuna kliendipäringud muudetakse piletiteks, leiab klient kõik üksikasjad nn piletitest. Tänu sellele tehnoloogiale ei pea kliendid pöörduma ja ootama klienditeenindajate abi.

Kliendiportaal on suurepärane klienditeeninduse lahendus, mis loob sujuva veebikogemuse ja suurendab kasutajate seotust foorumite, tagasiside vormide ja interaktiivse teadmusbaasi kaudu. 

Miks peaks omama kliendiportaali?

Klienditeenindus on viimase paari aasta jooksul palju arenenud. Enam pole vaja oodata e-posti märguanded, et teada saada oma lahendatud probleemist. Kliendiportaali tarkvaralahendused võimaldavad portaali kasutajatel pääseda juurde vajaminevale teabele ilma tugiabi ootamata. Need spetsiaalsed tugiportaalid võimaldavad portaali kasutajatel pääseda juurde ka varasemale piletiajaloole, teadmusbaasile, kogukonna foorumile ja pakub valikut tagasiside saatmiseks. Teadmusbaasi lahenduste juurutamine oma iseteenindusportaalis võib parandada kliente rahulolu ja vähendada klienditoe piletite mahtu, säästes kokkuvõttes teie ettevõtte aega ja ressursse.

Veebipõhine iseteenindusportaal võib olla Teie klientidele pühendatud ruum asjakohaste teadmusbaasi artiklite otsimiseks. Lõpetage klientidele dokumentide jagamiseks Google’i arvutustabelite loomine. Need keerulised protsessid kahjustavad ainult Teie klientide seotust.

Iseteeninduse ressursid, nagu teadmusbaasid, foorumid või klientide tagasiside, vabastavad Teie kliendiesindajad KKK-dest ja võimaldavad neil keskenduda keerulisematele klientide päringutele. Kasutage meie kliendiportaali tarkvara eeliseid, et jagada funktsiooniteateid, toote väljalaskemärkmeid ja parandage koheselt oma agentide tootlikkust. 

Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent

Efektiivne kliendiportaal, mis sobib Teie Ettevõttele

LiveAgenti kliendiportaal sisaldab teadmusbaasi, foorumit ja klientide tagasisidet.

70% klientidest eelistavad enne klienditeeninduse poole pöördumist vastuseid otsida

Seadistage kliendiportaal ja selle visuaalsed elemendid vaid mõne hiireklõpsuga. Looge teadmusbaase ja genereerige foorum, et Teie kliendid saaksid end aidata ja arutada uusi funktsioone või ettepanekuid täienemiseks. 

smiling woman with coffee

LiveAgent muudab klienditoe miljon korda lihtsamaks. Meie reageerimisaeg on nüüd 26% kiirem.

black Martinus logo

Õpetage kliente iseseisvalt probleemidele tõrkeotsingut tegema

Teie tugiagendid saavad vähem pileteid ja seetõttu on nende reageerimisaeg klientide päringutele oluliselt kiirem.

Veebipõhine kliendiportaal salvestab Teie teadmusbaasi artiklid, foorumipostitused, samuti klientide tagasiside ja ettepanekud. Vaadake kliendiportaali kohta lisateavet

Teadmusbaas on üks peamisi kliendiportaali funktsioone, mis pakub klientidele hõlpsat ja eksklusiivset juurdepääsu teie teadmistebaasi artiklitele või korduma kippuvatele küsimustele. Meie teadmusbaasi lahendused on kohandatud igas suuruses ettevõtetele, etnad saaksid hallata ja jagada oma teadmusbaasi sisu tõhusalt iga sihtrühmaga. LiveAgenti tasuta teadmusbaasi tarkvara võimaldab lihtsalt agentidele ja klientidele sisu luua. >Vaadake teadmusbaasi kohta lisateavet

Foorumid võimaldavad Teie klientidel üksteist aidata, vastates üksteise küsimustele. Lugege foorumite kohta lisateavet

Laske oma klientidel Teile tagasisidet ja ettepanekuid saata. Looge ja lisage oma veebisaidile tagasiside nupp.Vaadake tagasiside nupu lisateavet

Taskukohane kliendiportaali tarkvara

Kasutage kõiki kliendiportaali funktsioone ja toetage oma kliente ka siis, kui Teie klienditeenindajad pole võrgus.

14-päevane prooviperiood
Ei vaja krediitkaarti
ja palju muud
$9 kuu

Small business

  • Piiramatu sedelite ajalugu
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 kuu

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 kuu

Tasuta

  • 7 päevane piletite ajalugu
  • 1 e-posti aadress
  • 1 vestlusnupp
  • 1 contact form
Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Ülekoormatud klienditeenindus?

Tunnistagem reaalsust – Teie klientidel on alati lõpmatu hulk küsimusi, päringuid ja taotlusi. Aeg on Teie kõige väärtuslikum ressurss ja selle investeerimine õigetesse vahenditesse võib anda Teie ettevõttele märkimisväärse tõuke. Ettevõtted kaotavad igal aastal miljoneid dollareid, eraldades raha valedele vahenditele. Ärge olge üks neist.

Tööliste portaal Teie klienditeeninduse agentidele

Kliendiportaali ilmne eelis on Teie klientidele tõhusa iseteeninduse pakkumine. Kuid LiveAgenti spetsiaalne kliendiportaali lahendus võimaldab Teil ka luua sisemise teabehalduse oma agentidele. Nagu varem öeldud, koosneb kliendiportaal teadmistebaasist ja foorumist. Mõlemat neist saab luua nii klientidele kui ka agentidele.

Üksikasjalik teadmistebaas võib olla suurepärane viis dokumentide jagamiseks, et toetada teadmiste järjepidevust sisemiselt. Lisaks saate foorumi kaudu jagada sisemisi teadmisi. Sisemine foorum võib olla sõnumite saatmise asemel kohaks, kus pidada arutelu kindlate teemade üle. Üldiselt loob see parema suhtluse meeskonna jaoks ja muudab töökohal suhtlemise lihtsaks. 

Agents in Help desk software - LiveAgent

Üle 30 000 ettevõtte ei saa eksida

LiveAgent on funktsiooniderikas ja terviklik platvorm, mis pakub ka iseteenindusportaali. Vaata meie edulugusid ja kasutajate arvustusi, et teada saada, kuidas LiveAgent teie klienditoe ja äripartnerite õnne võib suurendada. 

knowledge base designs in LiveAgent

Kohandage välimus oma brändile sobivaks

Seadistage kliendiportaal õige kliendiportaali tarkvaraga vaid mõne hiireklõpsuga. Looge teadmusbaas ja kohandage see oma ettevõtte kujundusega ilma kodeerimist kasutamata. Vaid mõne hiireklõpsuga saate luua oma klientidele foorumi, kus nad saavad arutada uute funktsioonide üle, küsida abi või teha ettepanekuid täiendusteks.

Laske klientidel Teiega paindliku piletivormi kaudu ühendust võtta

LiveAgenti piletivormid võimaldavad klientidel kliendiportaali kaudu ühendust võtta Teie tugitiimiga. Niisiis, mis kasu on selle sõnumside vormi kasutamisest? Liveagent suudab talletada ja korrapärastada kliendiandmeid läbi CRM süsteemi

Seega, kui klient võtab kliendiportaali kaudu ühendust, on agentidel rohkem teavet kliendi kohta. Selle tulemusena saavad nad pakkuda tõhusat abi. Üldiselt on see nutikas klienditeeninduse lahendus, mis parandab kliendisuhtlust ja sisemisi tugiprotsesse.

Customer portal software - submit ticket - LiveAgent

Kuidas saate kliendiportaali tarkvarast kasu?

Allpool oleme välja toonud kliendiportaali tarkvara kasutamise peamised eelised:

Vähendage klienditeeninduse kulusid

Töötajale maksmine on kallim kui klientidel kliendiportaalist abi otsimise võimaldamine. 

Säästke tugiagentide aega

Võimaldage oma agentidel kliendi probleemide lahendamisel veeta vähem aega telefonis, e-postis ja reaalajas vestluses.

 24/7 lihtne ligipääs informatsioonile

Veebiportaalid hõlbustavad Teie klientidel vajadusel iseseisvalt abi leida. 

Kõik tugikanalid ühe katuse all

LiveAgenti kliendiportaali tarkvara integreerub mitme sidekanaliga ja pakub peaaegu 200 funktsiooni.

FAQ

Mis on klienditeeninduse portaal?

Klienditeeninduse portaal võimaldab Teie klientidel leida reaalajas vastused oma küsimustele, ilma et nad peaks Teie klienditoe meeskonnaga ühendust võtma. Klienditeeninduse portaal on saadaval ööpäevaringselt ja see sisaldab asjakohast teavet, näiteks poliitikaid, arveid, tarneid, tellimusi ja veebimakseid.

Milline on hea kliendiportaal?

Hea kliendiportaal parandab Teie kaubamärgi ja klientide vahelise suhtluse kvaliteeti, pakkudes teabele lihtsamat juurdepääsu.

Millised on kliendiportaali levinumad funktsioonid?

Kliendiportaali funktsioonide hulka kuuluvad muu hulgas ööpäevaringselt töötav iseteenindus, võimalus kohandada ja lisada oma ettevõtte brändingut, lihtne lisada ettevõtte veebilehele, juurdepääs väljavõtetele ja veebimaksetele, võime teavet lugeda/kirjutada ja kohandatud CSS-i stiilivalikud.

Mis on veebiportaali eesmärk?

Veebiportaali eesmärk on pakkuda ühtset juurdepääsupunkti asjakohasele teabele, näiteks poliitikatele, arvetele, maksetele või juhiste artiklitele. Hea veebiportaal võimaldab klientidel soovitud teabe ise leida, ilma et nad peaks abi saamiseks Teiega ühendust võtma.

Kuidas kliendiportaali kasutada?

Kliendiportaali kasutatakse teadmistebaasi artiklite, foorumite, ettepanekute ja tagasiside tahvlite jaoks. Veelgi enam, see kuvab kliendi eelmiste piletite ajaloo. Selle tulemusel saavad kliendid oma varasemaid klientide päringuid kontrollida ja vajadusel vestlust alustada. Kliendisuhtlustarkvara on üldiselt lihtne kasutada ja hõlpsasti seadistatav.

Mis on kliendiportaali tarkvara hüved?

Tänapäeval eeldavad kliendid leida veebilehtedelt võimalusi iseteeninduseks. Iseteenindus on tänapäeval esimene valik vajaliku teabe otsimiseks. Kui Teil pole kliendiportaali/teadmistebaasi, võite võistlusele mõne sekundiga kaotada. Kliendiportaali kõige olulisemad eelised hõlmavad 24/7 klienditeenindust, suurenenud müüki ja suuremat klientide rahulolu. Teadmusbaasi tarkvara kasutamine lihtsustab kõiki kliendiportaali haldamisega seotud ülesandeid.

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik
Related Articles to Kliendiportaali tarkvara
Proovige turu parimat kliendi jälgimise tarkvara. LiveAgenti peetakse järjekindlalt parimaks väikeste ja keskmise suurusega ettevõtete klientide jälgimise tööriistaks.

Reageerige õigeaegselt klientide jälgimise tarkvaraga

LiveAgent pakub klientide jälgimistarkvara soodsaima hinna ja arenenumate funktsioonidega turul. Tutvuge erinevate hinnaplaanidega, mille hulka kuuluvad ka tasuta 14-päevane prooviperiood ja mitmed kontaktivormid. Erinevates hinnaplaanides on erinevad funktsioonid ja võimalused vastavalt ettevõtte suurusele. LiveAgent on tõestanud end kvaliteetse teenuse pakkujana, mida kasutavad ka suured brändid nagu Huawei, BMW, Yamaha ja O2.

Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Piletisüsteemi võrdlusalused

Globaalne keskmine kliendirahulolu (CSAT) on 86%, keskmine klienditoe piletite edastamise määr (TicketTransferRate) on umbes 0.5 ja keskmine kliendi pingutuse skoor (CES) on 5.5. Globaalne keskmine soovitusindeks (NPS) on +32 ja üldine kasutajatoe lahendamise määr on umbes 95%. Lisaks kulub piletile vastamiseks umbes kaks tundi, kui pakutakse ööpäevaringset tuge ja 24 tundi kui on ainult 8 tunnine toe pakkumise aken.

Järjekord on põhimõtteliselt Teie klienditoe meeskonna postkast. Enamik klienditeenindusplatvorme võimaldab piletijärjekorda filtreerida kindlatesse vaadetesse.

Klienditeeninduse järjekord

Tekst keskendub klienditeeninduse tarkvarale LiveAgent, mis pakub mitmeid teenuseid, sealhulgas VoIP telefonisüsteeme ja e-posti haldussüsteeme. Samuti on saadaval erinevad demod ja veebiseminarid ning saate võtta ühendust müügimeeskonnaga. LiveAgent kasutab küpsiseid, kuid need saab keelata vastavalt privaatsuspoliitikale. Installimine võtab aega, kuid pärast seda saab otsekontole ligi pääseda. Plaanige üks-ühele kõne, et avastada, kuidas LiveAgent teie ettevõtte jaoks kasulik võib olla.

Hea klienditeenindus algab paremast klienditoe tarkvarast. Proovige LiveAgenti 14-päevase tasuta tervikliku prooviperioodiga. Ehitage suhteid, kasvatage lojaalsust ja müüki.

Paneme klienditoe tarkvara abil punkti halvale teenindusele

LiveAgent on kasutajatoe tarkvara, mis kohandub kiiresti erinevate ärimudelite vajadustega. See võib aidata ettevõtetel lahendada probleeme, nagu hilinenud vastused klientidele, puuduolevad tähtajad ja prioriteedid ning meeskonna jõudlusest teadlik olemine. LiveAgenti on kasutanud nii start-up-firmad kui ka suured ettevõtted ning see sobib erinevatele tööstusharudele, nagu e-kaubandus, reisimine ja majutus ning turundus ja telekommunikatsioon.

Suurendage oma klientide rahulolu LiveAgenti ja selle sisseehitatud kliendirahulolu tarkvara mõõtmise tööriista Nicereply abil.

Olge õnnelik kliendirahulolu tarkvaraga

Õnnelikud kliendid aitavad tasuta kaasa positiivse suusõnalise reklaami loomisele, soovitades ettevõtet teistele ja kasutades ettevõtet sagedamini. Kliendirahulolu loob usalduse ettevõtte vastu ja kliendi omandamine on kallim kui olemasoleva kliendi hoidmine. Ettevõtted saavad kasutada kliendirahulolu tarkvara, et hõlpsalt koguda, hallata ja mõõta klientide tagasisidet ning hinnata oma tugitöötajaid.

Tutvuge enim kasutatavate piletisüsteemi tarkvarade valikuga. Valige ideaalne tugipiletite tööriist ja tõstke oma klienditeeninduse tase kuuni.

Piletisüsteemi tarkvara

LiveAgent pakub mitmeid lahendusi, et parandada klientitoe meeskonna tootlikkust ja keskendumist. Näiteks võib konserveeritud vastuste kasutamine aidata kiiremini ja tõhusamalt vastata korduvatele küsimustele. Lisaks võib teadmusbaaside loomine, koos foorumite ja KKK-dega, anda klientidele iseteenindusvõimalusi ning vähendada agentide koormust. Kõik need lahendused on kohandatavad vastavalt brändile ja võimaldavad täisfunktsionaalset iseteenindusportaali.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo