Kuidas lisada reaalajas vestlust CoreCommerce’i poodi
LiveAgenti reaalajas vestluse integreerimine võib parandada ettevõtte kliendituge ja klientide rahulolu. Pakutakse mitmeid suhtluskanaleid, sealhulgas chat, kõned ja kontaktvormid.
Piletisüsteemi tarkvara süvauuring
Reeglitest kinni pidamine parandab kiirust ja täpsust uue kliendi liitumisel. LiveAgent tutvustab oma ettevõtet ja tarkvara veebilehel.
LiveAgent | Kõnekeskuse tarkvara teie klienditoes
Populaarne Klienditeeninduse tarkvara VoIP telefonisüsteemid, Iseteeninduse tarkvara, Kliendiportaali tarkvara - LiveAgent pakub mitmeid kommunikatsioonikanaleid.
Reaalajas vestluse eelised ja kuidas seda kasutada
Reaalajas vestlus võimaldab ettevõtetel kiirelt ja tõhusalt lahendada kliendiprobleeme. See pakub kohest tuge, suhtlemist mitme kliendiga ning analüüse.
Üksikasjalik klienditoe funktsioonide ülevaade
LiveAgent on mitmekülgne klienditeenindustarkvara, mis parandab ettevõtete tuge, pakkudes erinevaid suhtluskanaleid ja haldussüsteeme.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel