Looge põhjalik, hästi struktureeritud ja hästi indekseeritud kliendiportaal, mis sisaldab teadmusbaasi, kogukonna foorumeid ja KKK-sid. Vähendage oma klientidega suhtlemisele kuluvat aega ja kulusid, pakkudes iseteenindustuge ja võimaldades oma klientidel kontrollida oma tugiteenuse päringute edenemist ilma teiega ühendust võtmata. LiveAgentiga on see imelihtne.
Edastame andmeid läbi masina...
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Klienditeeninduse portaali tarkvara, mida nimetatakse ka kliendiportaali tarkvaraks, võimaldab Teil oma klientidega teavet jagada. Kliendi veebiportaal võimaldab ka Teie klientidel turvaliselt juurde pääseda oma piletite olekule või ajaloole, põhjalikule toote/teenuse teabele ja muule.
Näiteks pääseb kliendiportaali kasutaja ligi toote teadmusbaasi artiklitele ja ka kogukonna foorumile. Lühidalt öeldes pakub kliendiportaal segu tootepõhistest teadmistest, äriteabest ja iseteeninduse tööriistadest.
Turvaline kliendiportaal nagu LiveAgent, võimaldab klientidel pärast sisselogimist jälgida oma päringute olekut. Kuna kliendipäringud muudetakse piletiteks, leiab klient kõik üksikasjad nn piletitest. Tänu sellele tehnoloogiale ei pea kliendid pöörduma ja ootama klienditeenindajate abi.
Kliendiportaal on suurepärane klienditeeninduse lahendus, mis loob sujuva veebikogemuse ja suurendab kasutajate seotust foorumite, tagasiside vormide ja interaktiivse teadmusbaasi kaudu.
Klienditeenindus on viimase paari aasta jooksul palju arenenud. Enam pole vaja oodata e-posti märguanded, et teada saada oma lahendatud probleemist. Kliendiportaali tarkvaralahendused võimaldavad portaali kasutajatel pääseda juurde vajaminevale teabele ilma tugiabi ootamata. Need spetsiaalsed tugiportaalid võimaldavad portaali kasutajatel pääseda juurde ka varasemale piletiajaloole, teadmusbaasile, kogukonna foorumile ja pakub valikut tagasiside saatmiseks.
Veebipõhine iseteenindusportaal võib olla Teie klientidele pühendatud ruum asjakohaste teadmusbaasi artiklite otsimiseks. Lõpetage klientidele dokumentide jagamiseks Google’i arvutustabelite loomine. Need keerulised protsessid kahjustavad ainult Teie klientide seotust.
Iseteeninduse ressursid, nagu teadmusbaasid, foorumid või klientide tagasiside, vabastavad Teie kliendiesindajad KKK-dest ja võimaldavad neil keskenduda keerulisematele klientide päringutele. Kasutage meie kliendiportaali tarkvara eeliseid, et jagada funktsiooniteateid, toote väljalaskemärkmeid ja parandage koheselt oma agentide tootlikkust.
LiveAgenti kliendiportaal sisaldab teadmusbaasi, foorumit ja klientide tagasisidet.
Seadistage kliendiportaal ja selle visuaalsed elemendid vaid mõne hiireklõpsuga. Looge teadmusbaase ja genereerige foorum, et Teie kliendid saaksid end aidata ja arutada uusi funktsioone või ettepanekuid täienemiseks.
LiveAgent muudab klienditoe miljon korda lihtsamaks. Meie reageerimisaeg on nüüd 26% kiirem.
Eva Kianickova, Head of Customer Service
Teie tugiagendid saavad vähem pileteid ja seetõttu on nende reageerimisaeg klientide päringutele oluliselt kiirem.
Veebipõhine kliendiportaal salvestab Teie teadmusbaasi artiklid, foorumipostitused, samuti klientide tagasiside ja ettepanekud. Vaadake kliendiportaali kohta lisateavet
Teadmusbaas on üks peamisi kliendiportaali funktsioone, mis pakub klientidele hõlpsat ja eksklusiivset juurdepääsu Teie teadmistebaasi artiklitele või korduma kippuvatele küsimustele. Vaadake teadmusbaasi kohta lisateavet
Foorumid võimaldavad Teie klientidel üksteist aidata, vastates üksteise küsimustele. Lugege foorumite kohta lisateavet
Laske oma klientidel Teile tagasisidet ja ettepanekuid saata. Looge ja lisage oma veebisaidile tagasiside nupp.Vaadake tagasiside nupu lisateavet
Kasutage kõiki kliendiportaali funktsioone ja toetage oma kliente ka siis, kui Teie klienditeenindajad pole võrgus.
Most Popular
Tunnistagem reaalsust – Teie klientidel on alati lõpmatu hulk küsimusi, päringuid ja taotlusi. Aeg on Teie kõige väärtuslikum ressurss ja selle investeerimine õigetesse vahenditesse võib anda Teie ettevõttele märkimisväärse tõuke. Ettevõtted kaotavad igal aastal miljoneid dollareid, eraldades raha valedele vahenditele. Ärge olge üks neist.
Kliendiportaali ilmne eelis on Teie klientidele tõhusa iseteeninduse pakkumine. Kuid LiveAgenti spetsiaalne kliendiportaali lahendus võimaldab Teil ka luua sisemise teabehalduse oma agentidele. Nagu varem öeldud, koosneb kliendiportaal teadmistebaasist ja foorumist. Mõlemat neist saab luua nii klientidele kui ka agentidele.
Üksikasjalik teadmistebaas võib olla suurepärane viis dokumentide jagamiseks, et toetada teadmiste järjepidevust sisemiselt. Lisaks saate foorumi kaudu jagada sisemisi teadmisi. Sisemine foorum võib olla sõnumite saatmise asemel kohaks, kus pidada arutelu kindlate teemade üle. Üldiselt loob see parema suhtluse meeskonna jaoks ja muudab töökohal suhtlemise lihtsaks.
LiveAgent on funktsiooniderikas ja terviklik platvorm, mis pakub ka iseteenindusportaali. Vaadake meie edulugusid ja kasutajate arvustusi, et teada saada, kuidas LiveAgent võib Teie klienditoe ja äripartnerite õnne suurendada.
Seadistage kliendiportaal vaid mõne klõpsuga. Looge teadmistebaas ja kohandage see oma ettevõtte kujundusega ilma kodeerimist kasutamata. Vaid mõne hiireklõpsuga saate luua oma klientidele foorumi, kus nad saavad arutada uute funktsioonide üle, küsida abi või teha ettepanekuid täiendusteks.
LiveAgenti piletivormid võimaldavad klientidel kliendiportaali kaudu ühendust võtta Teie tugitiimiga. Niisiis, mis kasu on selle sõnumside vormi kasutamisest? Liveagent suudab talletada ja korrapärastada kliendiandmeid läbi CRM süsteemi
Seega, kui klient võtab kliendiportaali kaudu ühendust, on agentidel rohkem teavet kliendi kohta. Selle tulemusena saavad nad pakkuda tõhusat abi. Üldiselt on see nutikas klienditeeninduse lahendus, mis parandab kliendisuhtlust ja sisemisi tugiprotsesse.
Allpool oleme välja toonud kliendiportaali tarkvara kasutamise peamised eelised:
Töötajale maksmine on kallim kui klientidel kliendiportaalist abi otsimise võimaldamine.
Võimaldage oma agentidel kliendi probleemide lahendamisel veeta vähem aega telefonis, e-postis ja reaalajas vestluses.
Veebiportaalid hõlbustavad Teie klientidel vajadusel iseseisvalt abi leida.
LiveAgenti kliendiportaali tarkvara integreerub mitme sidekanaliga ja pakub peaaegu 200 funktsiooni.
Klienditeeninduse portaal võimaldab Teie klientidel leida reaalajas vastused oma küsimustele, ilma et nad peaks Teie klienditoe meeskonnaga ühendust võtma. Klienditeeninduse portaal on saadaval ööpäevaringselt ja see sisaldab asjakohast teavet, näiteks poliitikaid, arveid, tarneid, tellimusi ja veebimakseid.
Hea kliendiportaal parandab Teie kaubamärgi ja klientide vahelise suhtluse kvaliteeti, pakkudes teabele lihtsamat juurdepääsu.
Kliendiportaali funktsioonide hulka kuuluvad muu hulgas ööpäevaringselt töötav iseteenindus, võimalus kohandada ja lisada oma ettevõtte brändingut, lihtne lisada ettevõtte veebilehele, juurdepääs väljavõtetele ja veebimaksetele, võime teavet lugeda/kirjutada ja kohandatud CSS-i stiilivalikud.
Veebiportaali eesmärk on pakkuda ühtset juurdepääsupunkti asjakohasele teabele, näiteks poliitikatele, arvetele, maksetele või juhiste artiklitele. Hea veebiportaal võimaldab klientidel soovitud teabe ise leida, ilma et nad peaks abi saamiseks Teiega ühendust võtma.
Kliendiportaali kasutatakse teadmistebaasi artiklite, foorumite, ettepanekute ja tagasiside tahvlite jaoks. Veelgi enam, see kuvab kliendi eelmiste piletite ajaloo. Selle tulemusel saavad kliendid oma varasemaid klientide päringuid kontrollida ja vajadusel vestlust alustada.
Tänapäeval eeldavad kliendid leida veebilehtedelt võimalusi iseteeninduseks. Iseteenindus on tänapäeval esimene valik vajaliku teabe otsimiseks. Kui Teil pole kliendiportaali/teadmistebaasi, võite võistlusele mõne sekundiga kaotada. Kliendiportaali kõige olulisemad eelised hõlmavad 24/7 klienditeenindust, suurenenud müüki ja suuremat klientide rahulolu.
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel