Mis on kliendiportaal?
Kliendiportaal on viis, kuidas teie ettevõte saab 24/7 töötada. Parima klienditeeninduse pakkumiseks peate andma kõikidele klientidele parimat teavet. Kuid kuidas saate seda teha, kui Teie klienditeenindus pole saadaval? LiveAgenti kliendiportaali omamine aitab Teil pakkuda vajalikku sisu.
Nii saavad Teie kliendid leida vastuseid küsimustele või olulisi juhendeid. Seega abi koguaeg saadaval ning Te ei kaota kliente. Teadmistebaasi olemasolu võib aidata Teie kliente.
Võite ka luua teistsuguse teadmusbaasi oma töötajate jaoks. Näiteks võib see aidata pardaletulekul, pakkudes uutele töötajatele teavet. Või lihtsalt laiendada agentide teadmisi. Kui agent leiab uue nipi või näpunäite, saab seda jagada sisefoorumina.
Kuidas toimub kliendiportaal LiveAgentis?
Kliendiportaal on ehitatud LiveAgenti. Seda on üsna lihtne kasutada. Kui kasutate LiveAgenti esimest korda, looge lihtsalt tasuta konto või proovige tasuta prooviversiooni. Pärast konto loomist järgige ja täitke alustamisjuhend, mis aitab Teil tarkvaraga kiiresti tutvuda.
Pärast seda saate lihtsalt klõpsata teadmusbaasil ja alustada kategooria, artikli, foorumi või soovituste kategooria loomisega. LiveAgent pakub ka paremas ülanurgas pluss nuppu. Sealt saate hõlpsalt luua teadmusbaasi artikleid ja palju muud. Pluss nupp on alati paremas ülanurgas. Näiteks saate artikli luua oma juhtpaneelilt.
Pärast iseteeninduse sisu loomist saate lisada Otsingu vidina ja Tagasiside nupud. Seega, kui Teie kliendiesindajaid pole saadaval, saavad kliendid klõpsata nuppe ja otsida vajalikku teavet või anda tagasisidet.
Kuidas seadistada kliendiportaali LiveAgentis.
Kliendiportaali maksumus LiveAgentis:
LiveAgent pakub tellimustele mõningaid alternatiive. Kuna igal ettevõttel on erinevad vajadused, lõi LiveAgent 3 erinevat tüüpi tellimused. Olemas on Pilet, Pilet+vestlus ja Kõikehõlmav pakett. Peamine erinevus on võimaldatud funktsioonide loendis. Kui soovite neist rohkem teada saada, lugege meie Hinnakujunduse lehte.
Kuid lubage mul säästa Teie aega klienditeeninduse portaali osas. Kliendiportaal, kliendifoorum ja teadmusbaas on ilma täiendavate tasudeta. Kuid kui Teie ettevõte on huvitatud mitmest teadmusbaasist, maksab iga lisanduv teadmusbaas 19$ pakettidele Pilet ja Pilet+vestlus. Kõikehõlmava paketiga on 2 teadmusbaasi tasuta, pärast seda on iga lisanduv 19$.
Võite küsida, et milleks on mul mitut teadmusbaasi vaja?
Võite näiteks soovida erinevaid teadmusbaase iga brändi jaoks. Kui soovite aga vaid üht, siis on see Teil tasuta olemas. Kui soovite kunagi neid juurde lisada, tuleb aktiveerida pistikprogramm LiveAgentis. Seejärel luua lisanduv teadmusbaas.
On veel üks võimalus, mida me pole veel maininud. Mõistame, et teile tundmatu asja tellimine võib sageli olla risk. Seega pakub LiveAgent iga tellimuse või tasuta konto jaoks 14-päevast tasuta prooviperioodi.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Miks peaks Teie ettevõte kaaluma kliendiportaali hankimist?
· 24/7 klienditeenindus
Kõik klienditoed ei saa öelda, et nad pakuksid ööpäevaringset kliendituge. Põhjalike teadmistebaasi artiklite olemasolu võib anda klientidele olulist teavet. Isegi siis, kui see on väljaspool Teie lahtiolekuaegu.
· Vähendab kliendipäringuid
Kliendiesindajad tegelevad sarnaste päringutega tavaliselt iga päev. Kliendiportaali abil saavad nad vähendada enim küsitud küsimusi/probleeme.
· Klientide hoidmine
Kui kliendid leiavad vajaliku teabe kiiresti, on suurem võimalus nende naasmiseks. Mida sujuvam on protsess, seda suurema tõenäosusega tuleb klient tagasi. Oluline tegur pole mitte ainult see, kui kiiresti nad teabeni jõuavad, vaid ka see, kui väärtuslik see on.
· Kasvatab veebilehe liiklust
Korraliku teadmusbaasi artiklid võivad äratada palju tähelepanu. Seega, kui paljud inimesed peavad Teie artikleid väärtuslikuks, jagavad nad seda ka teistega. Nii saate veebisaidile rohkem liiklust, mis tähendab ka rohkem potentsiaalseid kliente. Lisaks tugevdate oma veebisaidi autoriteeti.
Kliendiportaali ülevaade
Kliendiportaal:
Oleme rääkinud kliendiportaalist üldiselt, kuid siin on mõned lisafunktsioonid, mida LiveAgenti kliendiportaal pakub. Kliendiportaal võimaldab Teil ja Teie agentidel vaadata kliendi piletiajalugu. Klient saab lihtsalt sisse logida ja kogu portaalis piletiajalugu vaadata. Agent saab piletiajalugu vaadata LiveAgenti kaudu. Kliendiportaal sisaldab ka teadmistebaasi artikleid, foorumeid, ettepanekute tahvleid ja palju muud.
Teadmusbaas:
Teadmusbaas on koht, kus Teie ettevõte saab luua lõputult palju infopõhiseid artikleid. Suurepärane aspekt on see, et saate hõlpsalt agendile piletina määrata a teadmusbaasi artikli. Sisu saab luua kas sise- või väliseks otstarbeks. Nii saate luua teabepõhiseid artikleid nii oma töötajatele kui ka klientidele. Sisu on erinevates ettevõtetes erinev.
Sisemiselt loodud teadmistebaasi artiklid võivad aidata Teid tööle asumise protsessi või koolitusega. Struktureeritud artiklid koos manustega võivad muuta selle protsessi sujuvaks ja korrapäraseks. Sisemiselt kasutatavad artiklid võivad olla ka viis, kuidas Teie töötajad saavad klientidele alati täpset teavet pakkuda. Seega võib teadmubaas toimida Teie ettevõtte jaoks mingisuguste teadmiste andmebaasina. Näiteks võite sinna kirjutada ettevõtte uudiseid, värskendusi või lihtsalt üldteadmisi.
Teisest küljest on välise/avaliku teadmusbaasi artiklid orienteeritud klientidele, et nad leiaksid otsitavat teavet. Tänapäeval soovib klient teavet kohe saada. Kui klient seda ei leia, on suur tõenäosus, et ta pöördub klienditeeninduse poole või halvemal juhul läheb Teie konkurendi juurde. Põhjalikult organiseeritud artiklite kirjutamine võib neid olukordi ära hoida.
Siin on mõned ideed väliste/avalike artiklite jaoks:
- Juhendid
- Teave toodete/teenuste kohta
- KKK-d
- Visuaalsed samm sammult kuvatõmmised või videod
Uurige rohkem LiveAgenti Teadmusbaasi kohta.
Try out Knowledge Base for FREE
Handle all customer inquiries outside the business hours. Start your self-service with a 14-day free trial right away!
Mitu teadmusbaasi:
Korrastamata teadmusbaasii artiklite omamine võib olla tülgastav. Seega võivad mitu teadmusbaasi säärase probleemi ära hoida.
Nagu me juba varem mainisime, saate luua nii palju teadmusbaase kui Teie ettevõte soovib. See kehtib tavaliselt ettevõtete kohta, kellel võib olla mitu kaubamärki, või kellegi kohta, kes eelistab sisu eristada. Kui soovite lihtsalt oma sisu kategoriseerida, saate seda teha lihtsalt ühe teadmusbaasii abil, mis kaasneb iga tellimusega. Kuid kui soovite luua sisu mitmele kaubamärgile, tuleks lihtsalt pistikprogrammide juurde minna ja aktiveerida mitu teadmusbaasi. Pärast seda saate luua nii palju teadmusbaase kui soovite.
Uurige rohkem LiveAgenti mitme teadmusbaasi kohta.
WYSIWYG redaktor artiklite jaoks:
Artikli loomine hõlmas varasemalt palju muud kui head kirjutamisoskust ja korralikke teadmisi. Tänapäeval ei saa artikli loomine olla enam lihtsam. Meie redaktori kasutamine aitab Teil enne avaldamist sisu visualiseerida. LiveAgenti teadmusbaasi artikleid või foorumeid on WYSIWYG (What You See Is What You Get) redaktoriga imelihtne luua. See on väga kasutajasõbralik redaktor. Seega saab artikli loomisega hakkama isegi kogenematu inimene..
Uurige rohkem LiveAgent WYSIWYG redaktori kohta.
Manused artiklites:
LiveAgent pakub funktsiooni, mis võimaldab Teil lisada faile oma teadmusbaasi artiklitesse. Seega, kui soovite luua sisemise või avaliku teadmistebaasi artikli, saate seda teha WYSIWYG-redaktoriga ja lisada samal ajal ka faili.
Uurige rohkem LiveAgenti artikli manustest.
Foorum:
Teine suurepärane omadus kliendiportaalis on võimalus luua foorum. Foorumi loomine aitab Teil luua kogukonda ja võimaldab klientidel püstitada küsimusi.
Mis juhtub pärast seda? Teised kliendid saavad vastata. Seetõttu suudavad nad üksteist tõhusalt aidata. Teiselt poolt saab kliendiesindaja ka pileti, kus saab samuti suhelda klientidega.
Sel viisil saate suurendada koostööd, parandada suhtlust ja hõivatust klientidega. Need tegurid aitavad kaasa lojaalse kogukonna loomisele oma brändi jaoks.
Uurige rohkem LiveAgenti foorumist.
Tagasiside & ettepanekud:
Tagasiside annab teie ettevõttele palju eeliseid. Oluline on mõista, et tagasiside saamine on vältimatu. Tagasiside andmise võimaluse pakkumine võib Teie klientidele näidata, et olete aktiivne kuulaja.
Teisisõnu, soovite teada nende arvamusi, sest hindate neid. Klientidega tutvumine on oluline äriline aspekt. See funktsioon võib näidata Teie tugevaid ja nõrku külgi kliendi vaatenurgast. Teadlikkus oma nõrkustest võimaldab end parandada seal, kus on märgata puudujääke. Teisalt võib see motiveerida ka Teie klienditöötajaid. Nimekiri on lõputu.
Tagasiside foorumi loomine LiveAgenti on üsna lihtne. Klientidel on vaja vaid foorumisse registreeruda. Et kliendid saaksid jätta tagasisidet, võite valida kohandatud tagasiside nupu või luua enda oma kasutades HTML koodi ning paigaldada selle LiveAgenti. Kui klient on jätnud tagasiside, saadetakse klienditeeninduse esindajale pilet, millele ta saab sellele koheselt vastata.
Tagasiside foorumi veel üks hüvesid on see, et kliendid saavad hääletada/laikida. Seega võimaldab antud funktsioon Teil paremini mõista, millega enamik kliente nõustub või ei nõustu.
Uurige rohkem LiveAgenti tagasiside & soovituste kohta.
Otsingu vidinad:
Kas olete kunagi olnud pettunud, sest Te ei leidnud veebisaidilt seda, mida otsisite? LiveAgenti otsingu vidin aitab Teie klientidel asjakohase teabe kiiresti üles leida. Kujutage ette, et Teil on hämmastavad teadmusbaasi artiklid, kuid kliendid ei leia neid üles.
Kuidas see siis reaalses keskkonnas töötab? Pärast otsingu vidina loomist/kohandamist integreerib administraator selle Teie veebisaidile. Üks variantidest on kohandamise ajal see, et saate valida kategooria, kus klient vidinat näha võiks. Konkreetsete kategooriate jaoks saate luua mitu vidinat.
Pärast vidina seadistamist kirjutab klient aknasse, mida otsib ning kõige asjakohasemad artiklid tõusevad esile. Vidin navigeerib kliendid otsitava infoni.

Lugege rohkem LiveAgenti otsingu vidinatest.
LiveAgenti Seaded:
Seadistamine:
LiveAgent pakub klientidele oma kliendiportaali jaoks erinevaid malle. Pakume klassikalist, minimalistlikku ja Montanat. Seega saate oma ärieelistuste põhjal valida kujunduse, logod, värvid ja palju muud! Kuigi kui soovite isiklikku HTML-päist ja -jalust, saate seda teha ka lihtsalt, esitades selle kliendiportaali seadetes.
Esita pilet:
See säte võimaldab Teie klientidel esitada uue pileti. Teie ettevõte valida osakonna, kuhu antud tüüpi päringud saadetakse. Lisaks saate kohandada kontaktivormi välju. Näiteks pealkirja, kirjeldust, nime, sõnumi kinnitamist ja palju muud.
Alusta vestlust:
Vestluse alustamise seadetes saate luua ja kohandada vestlusakent. See hõlmab nupu stiili, asukohta ja värve. Lisaks võite kirjutada tervitussõnumi, mis ilmub alati, kui Teie klient alustab vestlust Teie esindajaga. Automatiseerimine aitab säästa aega nii agentide kui ka klientide jaoks. Huvitav funktsioon on sõnumite peitmise võimaldamine. See tähendab, et kui klient pöördus Teie poole eelnevalt vestluseelse vormi/vestlusakna kaudu, peitub tervitussõnum. Taolisi nutifunktsioone on veel, näiteks võrguühenduseta sõnumite jätmise võimaldamine, peida nupp Alusta uuesti vestlust ja palju muud!
Seaded võimaldavad Teil kohandada oma kliendiportaali parema kliendikogemuse saamiseks. Lisaks aitavad need Teie agentidel hallata teadmusbaasi artikleid, foorumeid ja ettepanekute tahvleid.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Õige kasutajatoe tarkvara igale idufirmale
LiveAgent offers a real-time chat widget to help streamline sales and exceed customer expectations. Providing relevant information can encourage customers to make purchases and improve feedback. Excellent customer support from the beginning can increase loyalty and lead to business success. LiveAgent also provides tools for wider brand awareness and smarter marketing, such as email templates and social media integrations.