Magento 2 integration
Partner website
Uurige Rohkem
Partner Privacy Policy
Magento 2 Privaatsuspoliitikaga
Selleks, et integreerida Magneto 2 LiveAgenti palume järgida allpool olevaid juhiseid
- Logige oma LiveAgenti kontole sisse
- Klikkige Konfiguratsioon
- Klikkige nuppu Süsteem ja Pluginad
- Otsige üles Magento 2 integratsioon
- Aktiveerige integratsioon vajutades liuguril
Mis on Magento 2?
Magneto 2 varustab tuhandeid edasimüüjaid parima eKaubanduse platvormiga, et saaksite kiiresti kasvada ja uuendusi läbi viia.
Kuidas saate seda kasutada?
Plugin võimaldab teil sedelite liidesele Magento 2 vidina lisada. Kui plugin on lubatud, saate automaatselt klientide e-mailide saabumise kohta infot. LiveAgent ühendab teid Magento poega ja kontrollib kas e-maili saatev kient on ka teie pole klient. Kui nii, siis laadib vidin kliendi tellimused. Sellisel moel saate klientidega probleemivabalt suhelda ilma, et peaksite nende tellimusi käsitsi, väljastpoolt LiveAgenti otsima.
Frequently Asked Questions
Mis on Magento 2 ?
Magento on avatud lähtekoodiga e-kaubanduse tarkvara. Magento 2 on lihtsalt kiirem versioon originaal Magentost.
Kuidas saate Magento 2 integreerida?
Logige oma LiveAgenti kontole > minge Konfiguratsioonid > Süsteem > Pluginad > aktiveerige Magento 2.
LiveAgent on mitmekülgne klienditeeninduse tarkvara, mis pakub mitmeid funktsioone ja integreerimisvõimalusi. Tasuta prooviversioon on saadaval. Trello on projektijuhtimise tööriist, mis pakub visuaalseid tahvleid projektide organiseerimiseks. Zapieri integratsioon võimaldab lihtsasti ühendada Trello ja LiveAgenti, parandades töövoogu ja ülesannete haldamist.
Antud tekst räägib müügi valdkonna klienditeenindusest ning pakub välja erinevaid võimalusi, kuidas klientidele kõnele kutsumist kõnekaks ja meeldejäävaks muuta. Artiklis mainitakse ka LiveAgent tarkvara, mille abil saab videokõnesid pidada. Lisaks tutvustatakse tasuta veebivestluse võimalusi ja nende kasulikkust klienditeeninduses ning Ucraft LiveAgenti klienditeeninduse tarkvara funktsioone, integreerimisi ja partnerprogrammi. Tekst rõhutab ka telefonikõnede olulisust ja otsest suhtlust klientidega.
The given text describes LiveAgent, a customer service software that includes a call center, complaint management system, and email management system. It also provides information on pricing, integrations, and partner programs. The software has been provided by Quality Unit, LLC since 2004. The text includes contact information for the sales team and the option to plan a demo. The website uses cookies, and consent is required before contacting.
Artikkel tutvustab erinevaid kõnekeskuse tarkvarasid, mis sobivad vastavalt ettevõtte vajadustele ja suurusele ning toob välja nende plussid ja miinused. LiveAgenti piletisüsteemi tarkvara pakub sujuvat klienditeenindust igal kanalil ja on võimalik seda tasuta proovida nii 7 kui ka 30 päeva. HubSpoti vestlusrobot on tasuta tööriist, mis sobib hästi väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, mida saab kohandada vastavalt konkreetsetele vajadustele ja võimaldab integreerida vestlusrobot veebisaitidele või sõnumirakendustesse. Veebilehed mobirise.com ja vohippo.com pakuvad reageerivaid veebisaite ja klienditeenindusmeeskondi, kellel on erinevad tugiteenused.