Mis on kliendisuhe?
Customer relationship - the way in which a business and its customers feel and behave towards each other over a period of time, and the effect of this on the business.
Kliendisuhe on erilist tüüp suhe. See algab kliendi kokkupuutest teie ettevõttega. Iga ettevõte on vastutav kliendirahulolu ja lojaalsuse eest. Igal kliend kontaktil ettevõttega on talle mõju. Suhe koosneb müügitoest, tehnilisest toest ja turundusalasest kommunkatsioonist. Kliendisuhteid saab mõõta läbi kliendirahulolu.
Hea kliendisuhte eelised
- Konkurentsieelis
- Klientide hoidmine
- Klientide lojaalsus
- Suurenenud tulu
- Uued kliendid
- Bränditeadlikkus
- Kliendirahulolu
Mis on hea kliendisuhte põhimõtted?
- Aktiivne kuulamine
- Empaatia näitamine
- Personaalne klienditeenindus
- Oma klientide mõistmine/tundmine – CRM süsteem
Kuidas kliendisuhteid luua?
Automatiseerige protsessi
Klienide hoidmiseks on teie ettevõttel vaja luua automatiseerimise protsess.
Jagame need selleks selgituseks kategooriatesse. Võib olla näiteks “sisemine automatiseerimine” ja “väline automatiseerimine”. Sisemine automatiseerimine on sisemiste protsesside sujuvalt tööle panemiseks. Näiteks: erinevate osakondade/agentide jaoks saate Liveagent´is üles seada Automatiseeritud sedelite jaotamise.
Teisalt, luues “välise automatsiooni”, nagu näiteks e-maili turundus, saate oma klientidega ühendust hoida. Mõlematel automatsiooniprotsessidel on üks ühine asi, mis on, et need aitavad teil erineval moel kliente säilitada.
Jagage klientide andmeid erinevate osakondadega
Selleks, et turvaliselt klientide andmeid jagada, saate kasutada klienditeeninduse tarkvara. See tarkvara aitab teil luua SLA-sid, Reegleid ja muud. Sellisel juhul jagatakse klientide informatsiooni ainult töötajate/osakondadega, kellega see on lubatud.
Muutke iga kliendikogemus personaalseks
Siin on mõned moodused, kuidas luua personaalset kliendikogemust:
- Helistades kliendile kutsuge teda eesnimega
- Kasutage klientide andmeid parema kliendikogemuse loomiseks
- Olge positiivne
- Iseteeninduse võimalus/kogemus
Suhelge
Iga suhte aluseks on suhtlemine. Seega ei peaks olema üllatuseks, et see on nii ka kliendisuhete puhul. Selle saavutamiseks tuleb klientidega suhelda paljudel platvormidel. Näiteks; Facebook, Twitter, e-mail või otsekontakt. Igalpool, kus see vähegi on võimalik! Siinkohal tuleb mängu teie kleinditeenindus!
Kuidas klienditeeninduse tarkvara aitab kliendisuhetele kaasa?
Klienditeenindusel võib kõigi päringutega tegelemine vahel keeruliseks osutuda. Lisaks sellele on neil vaja klientidega suhelda paljudes erinevates sotsiaalmeedia kohtades. Seega omades klienditeeninduse tarkvara aitab see neil sedeleid tähtsuse järjekorda panna. Lisaks suudavad nad endiselt vastata sotsiaalmeedia ja muude platvormide postitustele.
Klienditeeninduse tarkvara, nagu näiteks LiveAgent, suudab sedeleid automaatselt jaotada. Teie ettevõte võib seadistada oma eelistused vastavalt oma vajadustele. See tagab, et kaasate oma kliente samal ajal aktiivselt päringutele vastates.
Kui soovite LiveAgent`i kohta rohkem teada saada, lugege Funktsioonide kohta.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Frequently Asked Questions
Mis on kliendisuhe?
Kliendisuhe on suhe kliendi ja ettevõtte vahel. See algab, kui kliendil tekib ettevõttega kokkupuude. See ei pea olema ostu tegemine - selleks võib olla reklaami nägemine ja jliendi esimene mõte ettevõttest ja selle toodetest. Iga ettevõte vastutab kliendusuhete loomise ja arendamise eest.
Kuidas kliendisuhteid luua?
Suhtlus on heade ja kvaliteetsete kliendisuheteloomise alus. See on peamine. See sisaldab keelt ja ettevõtte suhtlusviisi, kuidas ta kliendiga suhtleb. Veel üheks oluliseks näitajaks on kliendi ootuste ületamine. Kui see juhtub on klient rahul ja valmis hakkama regulaarseks kliendiks. Kolmandaks ideeks on küsida kliendilt ettevõtte kohta küsimusi ja arvamust. Seeläbi mõistab klient, et ta on ettevõtte jaoks oluline. Klientide hindamine on ülimalt tähts.
Kuidas kliendisuhteid parandada?
Selleks, et parandada kliendiga suhteid tuleb esmalt muuta temaga suhtlemine palju personaalsemaks. Klient peab tunda end erilisena, mitte ühena paljudest. Klient peab tundma, et teda koheldakse inimesena. Oluline pole mitte ainult kliendile antud lubaduste rakendamine, vaid ka tema ootuste ületamine. Oluliseks plussiks on ka ettevõtte tegevuse läbipaistvus.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.