Hankige oma klienditeenindusmeeskondadele parimad tööriistad ja tehke oma kliendid õnnelikuks. LiveAgent on tänu lihtsale piletite haldamisele üks parimaid turul saadaolevaid klienditoe lahendusi. Kasutage meie laia valikut funktsioone, integratsioone ja suurepärast mitmekanalilist tuge sujuvateks kliendivestlusteks.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Klienditoe lahendused
Klienditoe tarkvara püüab tavaliselt kinni kogu teie klientidelt saabuva suhtluse ja muudab selle haldamise lihtsustamise eesmärgil piletiteks. Kliendid kasutavad kontakteerumiseks igasuguseid viise, nagu meil, telefon, sõnumsiderakendused või reaalajas vestlus, nii et kogu suhtluse ühes kohas hoidmine aitab teie klienditeenindajatel probleemi paremini mõista ja kiiremini vastata.
Parandage oma efektiivsust mitmekanalilise lahendusega
Kasutatavus
Iga kliendituge ja klienditeenindust pakkuv ettevõte saab kliendipäringute hõlpsaks käsitlemiseks kasutada klienditoe tarkvara. Vastutus lasub klienditoe meeskondadel, kes on klienditoe tarkvara peamised kasutajad. Kuid klienditoe süsteemid on sageli varustatud täiustatud funktsioonidega, et laiendada nende kasulikkust ka teistele osakondadele. Müügimeeskond võib kasutada kõnekeskuse või reaalajas vestluse võimalusi, samas kui IT kasutajatugi võib kasutada e-kirju ja kliendiportaali koos teadmusbaasiga. Tasuta teadmusbaasi tarkvara kasutades saavad teie agendid kulutada vähem aega korduvatele küsimustele vastamisele ja rohkem aega kriitilistele probleemidele.
Suurepärane klienditoe tarkvara pakub mitmesuguseid tööriistu klienditeenindusega suhtlemise hõlbustamiseks.
LiveAgenti piletisüsteem on klienditoe haldamise tarkvara oluline osa. See kogub kokku klientide sõnumid ja muudab need kasutajatoe piletiteks universaalsesse postkasti, mida toetavad täiustatud funktsioonid.
Koguge kogu kliendisuhtlus ühte kohta
Hankige korrastatud ülevaade kõigist kliendipäringutest
Pakkuge suurepärast klienditeenindust kasutades meie ülikiiret reaalajas vestluse vidinat. Meie reaalajas vestlust toetavad olulised funktsioonid, nagu valmiskirjutatud vastused, reaalajas kirjutamise eelvaade ja palju muud.
Pakkuge igale kliendile kiiret klienditeenindust
Lihtne juurutamine kõiksugustele veebilehtedele
Looge kõnekeskus ja pakkuge telefonikõnede kaudu personaalset kliendikogemust. Meie klienditeeninduse tarkvara pakub sissetulevate piletite lahendamiseks ja hõlpsaks kliendisuhtluseks nii sissetulevaid kui ka väljaminevaid kõnesid.
Pakkuge kõnede abil isiklikumal tasemel tuge
Hallake sissetulevaid kõnesid ja vaadake klientide andmeid ühest ja samast kohast
Meie sotsiaalmeedia integratsioonid on populaarsed funktsioonid, mis aitavad luua lojaalseid ja õnnelikke kliente. Teie klienditoe meeskond saab meie piletisüsteemi kaudu suhelda kogu teie kliendibaasiga sotsiaalmeedias.
Pakkuge oma klientidele mugavat sotsiaalmeedia tuge
Levitage oma brändi kohta sõna ja hankige rohkem müügivihjeid
Pakkuge meie teadmusbaasi abil kasulikke teadmisi lihtsaks iseteeninduseks. Meie võimsa teadmusbaasi tööriistaga saate jagada parimaid äritavasid, teabeartikleid, juhendeid ja palju muud.
Jagage iseteeninduse eesmärgil kõiksugu teadmiste artikleid
Looge mitu teadmusbaasi ja ka sisemine teadmusbaas
Heitke pilk mõnele meie klienditoe tööriista silmapaistvamatele funktsioonidele ja saage LiveAgenti kasutajakogemuse täielik ülevaade.
Ülesannete haldamine
Meie reeglite funktsiooni abil saate vabaneda kõigist igapäevastest ja korduvatest ülesannetest. Seadistage lihtsad automatiseeringud, et automatiseerida klienditoe põhifunktsioone ja keskenduda olulisele. Reegleid on võimalik kasutada piletite edastamiseks või lahendamiseks, konkreetsete siltide lisamiseks ja paljuks muuks. LiveAgenti automatiseerimise funktsioonid on ideaalne aja kokkuhoid – need võivad aidata agentidel teha sisukamat tööd ja vähendada klienditoe halduskulusid.
Looge reegleid, et kasutada automatiseerimise eeliseid
Automatiseerige korduvaid ja igapäevaseid ülesandeid
Mitmekeelne tugi
Meie tarkvara räägib teie keelt. Valige soovitud keel ja kohandage LiveAgent vastavalt oma eelistustele. LiveAgent toetab praegu 43 keelt ja me töötame regulaarselt uute keelte lisamise nimel. Kasutage keelele kohandatavaid vidinaid ja rääkige oma klientide keelt. Määrake keel soovitud vidinate seadetes ja oletegi valmis.
Aruanded
LiveAgent mõõdab teie kasutajatoe süsteemis olevaid andmeid ja loob põhjalikke aruandeid, mis on hõlpsasti juurdepääsetavad teie töölaualt. Mõõtke üksikute või kõikide agentide jõudlust, kanali toimivust, lahendatud pileteid, käimasolevaid vestlusi, agentide hinnanguid ja palju muud. Valige, kuidas soovite andmeid visualiseerida, ja kasutage seda oma klienditoe iga aspekti toimivuse parandamiseks.
Suhtekorraldus
LiveAgent teeb koostööd mitme partneriga, et võimaldada klientidel lisada kliendisuhete halduse platvorme. CRM-i integreerimisega pääsevad teie agendid kiiresti ja tõhusalt ligi vajalikele kliendiandmetele. Lahendage tõhusalt iga kliendipäring ja looge samaaegselt pikaajalisi kliendisuhteid. LiveAgent pakub ka põhilisi CRM-i võimalusi neile, kes ei kasuta kolmanda osapoole CRM-i lahendust.
Nutitelefonide rakendused
Kas soovite pakkuda kliendituge ja vastata päringutele ka liikvel olles? LiveAgentil on rakendused nii Androidi kui ka iOS-i jaoks, nii et saate vastata arvutist eemal olles. Mõlemad rakendused võimaldavad teil käsitleda mis tahes taotlusi – e-kirju, kõnesid, reaalajas vestlusi ja sotsiaalmeedia taotlusi. Rakendused on kõigile LiveAgenti kasutajatele tasuta, nii et saate need igal ajal alla laadida.
Tasuta tugi
Klienditoe tarkvara võimaldab teil aidata kliente ööpäevaringselt. Kuidas? Lihtsalt luues põhjaliku teadmusbaasi. Meie uuringute järgi eelistab ligi 70% klientidest iseteenindusvõimalust. Iseteenindus on kiire, mugav ja annab teie ettevõttele konkurentide ees eelise. Seda saab hõlpsasti juurutada, kasutades võimsat teadmusbaasi tarkvara.
Mitmekanalilised võimalused
Ärge kulutage enam aega platvormide vahetamiseks, et vastata klientide päringutele. Vaadake, kuidas paraneb teie kliendisuhtlus, ühendades LiveAgenti muu hulgas oma meili, reaalajas vestluse, telefonikõned ja sotsiaalmeedia.
Analüütika tööriistad
Olge alati kursis agendi toimivusega, et neid igapäevaselt täiendada. Meeskonna toimivusnäitajad LiveAgentis võivad anda teie ettevõttele kasulikku klienditeeninduse teavet. Selle tulemusena oskate kindlaks teha, kas on vaja täiendavat koolitust või kuidas klientide rahulolu parandada.
Teeninduse haldamine
Üks võimalus kliendikogemuse parandamiseks on ühenduse loomine kogu nende sirvimise kogemuse vältel. Klienditeenindustarkvara võimaldab teie klienditeeninduse esindajatel proaktiivsete vestluskutsete kaudu ühendust võtta. Selle tulemusena saavad teie agendid ära hoida kõrge põrkemäära, parandada kliendikogemust ja lisaks suurendada klientide lojaalsust.
Kohandatud töövood
Suurepärase klienditeeninduse kogemuse loomiseks peavad teie agendid olema kiired ja tõhusad. Korduvate ülesannetega tegelemine võib aga kulutada nende aega. Ülesannete automatiseerimine ja meilimallide/salvestatud sõnumite loomine piletisüsteemi kaudu võimaldab agentidel suunata oma aega abivajavatele klientidele.
Koostöö tööriistad
Klienditoe süsteem võimaldab teie kolleegidel teha koostööd mitmel viisil. Klienditeenindusmeeskond saab suhelda otse klienditoe piletites ja lahendada kliendiprobleeme kiiresti. Lisaks saab klienditeenindusmeeskond vestelda ka väljaspool klienditoe pileteid. Tõhus meeskonnatöö tõstab teie klienditeeninduse professionaalsele tasemele, mille tulemuseks on rahulolevad kliendid.
Proovige 14 päevase prooviperioodi jooksul kõike meie pakutavat
Klienditoe lahendus aitab teie klienditeeninduse esindajatel tegeleda klientide probleemidega, kiiremini saabuvaid taotlusi käsitleda ja hankida klientidelt paremat tagasisidet.
Pakkuge kiirema reageerimisajaga ühtset klienditeenindust kõigis kanalites. Kasutage klientide e-kirjade prioriseerimiseks SLA-sid.
Klienditeenindusmeeskonnad saavad omavahel tihedas ühenduses töötamiseks kasutada koostöö sisendkausta ja muid tööriistu.
Hankige olulisi andmeid, kasutage neid enese täiustamiseks ja pakkuge suurepärast klienditeenindust tänu kohandatud aruannete analüütikale.
Universaalne lahendus
LiveAgent kui klienditoe tarkvara kohandub kiiresti erinevate ärimudelite vajadustega. Avastage, kuidas saame teie ettevõtte kliendituge aidata.
Vaadake mõnda kõige kasulikumat põhjust, miks ettevõtted klienditoe tarkvarale üle lähevad.
Kliendilojaalsus
Brändilojaalsus võrdub ühtlase püsiklientide vooga, kes on valmis teie ettevõtet toetama. Peaaegu kõik kliendid peavad suurepärast klienditeenindust oma lemmikbrändide suhtes lojaalsuse loomisel oluliseks teguriks.
96 %
klientidest eelistab head teenindust
Õigete klienditoe lahenduste olemasolu ja suurepärase klienditeeninduse pakkumine võib aidata teil võita enamiku klientide lojaalsuse.
Suurenenud tulu
Suur enamus kliente on nõus kulutama rohkem raha, kui saavad oma lemmikettevõtetelt kiiret, usaldusväärset ja tõhusat klienditeenindust. Parem kliendikogemus tähendab suuremat tulu.
86 %
klientidest on nõus maksma hea teeninduse eest
Võitke oma klientide lugupidamine ja suurendage oma tulusid õige kasutajatoe tarkvara abil.
Kiire tugi
Peaaegu pooled klientidest ootavad oma päringutele kiiret vastust. LiveAgent pakub üht kiireimat reaalajas vestluse vidinat turul, nii et saate igale veebisaidi külastajale pakkuda vastuseid võrreldamatu kiirusega.
46%
klientidest eeldab kiireid vastuseid
Paljud kliendid ootavad, et ettevõte vastaks nelja tunni jooksul. Teenige nende usaldus ja pakkuge LiveAgentiga ülikiired vastused.
Valisime oma hinnaplaanidesse funktsioone hoolikalt, et saaksite valida kõige soodsama paketi parima hinnaga. Makske ainult selle eest, mida kasutate, ilma eelarvet lõhki ajamata.
Most Popular
Me kõik teame, et hämmastava klienditeeninduse pakkumine on hädavajalik. Kuid digitaliseerimine käib käsikäes suurema nõudlusega ettevõtete kiire, tõhusa ja abistava toe järele. Hea uudis on see, et isegi praegustel kiiretel aegadel võimaldab usaldusväärne klienditoe tarkvara platvorm luua teie klientidele parima kogemuse. Uuringud näitavad, et 84% ettevõtetest, kes üritavad oma kliendikogemust parandada, näevad oma tulude kasvu.
Seega vaatame üle, kuidas sellist tarkvara eduka ettevõtte juhtimiseks kasutada.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Kui olete kunagi mõne ettevõttega ühendust võtnud, on tõenäoline, et olete juba klienditoe tarkvaraga suhelnud.
Kuidas see täpselt toimib?
Kuigi kulisside taga toimuvad keerulised protsessid võivad erinevate klienditoe tarkvara pakkujate puhul erineda, jääb nende tuum samaks.
Kui klient võtab ettevõttega ühendust e-posti, reaalajas vestluse, sotsiaalmeedia sõnumi või muude suhtluskanalite kaudu, luuakse klienditoele pilet. Pilet sisaldab sageli teavet, nagu kanal, kust suhtlus pärineb, kliendi sõnum, SLA, kliendi teave ja muud. See sõltub kasutatavast klienditoe tarkvarast ja selle konfigureerimisest.
Kui pilet on loodud, saadetakse see postkasti. Sealt edasi määratakse see agendile, kes tegeleb edasise kliendisuhtlusega ja püüab probleemi oma võimaluste kohaselt lahendada.
Kui esimene klienditeenindaja ei suuda probleemi lahendada, saab pileti eskaleerida teisele esindajale, osakonnale või tasemele, mis on keerulisemate probleemide lahendamiseks paremini varustatud. Seda protsessi nimetatakse eskalatsiooni teeks.
Kuigi klienditoe haldamise tarkvara on suurepärane tööriist, mis võimaldab teil toetada paljusid kliente üle kogu maailma, kaasneb sellega ka mõningaid väljakutseid. Vaatame mõnda neist ja arutame võimalikke lahendusi.
Kuigi see võib tunduda lihtsa tulemuslikkuse näitajana, pole see tegelikkuses nii. Kontaktkeskustes on esmase kontakti lahendus oluline näitaja, mis näitab kliendi rahulolu ja seda, kas nende ootused on täidetud. Selle väljakutsega võite kokku puutuda muu hulgas ka ebapiisava agendi koolituse või klienditoe taotluste suure arvu tõttu.
Lahendus: valmistage oma töötajad ette veelgi keerukamate kliendiprobleemide lahendamiseks, aruannete ja andmete analüüsimiseks (et teha kindlaks parim tegevussuund) ning tõhusa eskalatsiooniprotseduuri väljatöötamiseks.
Isegi kontaktkeskused, kus on palju nõuetekohaselt koolitatud agente, võivad neile saadetud ärahoitavate küsimuste arvu tõttu ülekoormusesse sattuda.
Lahendus: Töötage välja usaldusväärne ja informatiivne iseteenindusportaal koos teadmusbaasiga, ning seejärel suunake kliendid sinna. Veenduge, et teie postkast ei oleks üle ujutatud küsimustega, millele kliendid saavad hõlpsasti ise vastuseid leida. Uuringud näitavad, et kuni 91% vastajatest kasutaks teadmusbaasi, kui see oleks saadaval ja nende vajadustele kohandatud.
Kõik ärid on erinevad. Seetõttu vajavad nad erinevaid klienditoe tarkvaralahendusi, mis sisaldavad ka erinevaid funktsioone.
Lahendus: Uurige potentsiaalset piletisüsteemi põhjalikult ja veenduge, et see pakub kõike, mida teie ettevõte edu saavutamiseks vajab. Uurige kõiki käepäraseid aruandeid ja analüüse. Öeldakse, et teadmised on jõud, seega mõistke kindlasti kõiki oma kasutajatoe tarkvara toiminguid.
Kas teadsite, et kuni 42% agentidest ei suuda vananenud süsteemide tõttu klientide päringuid lahendada?
Lahendus: Olge alati oma tarkvara versioonidega kursis, kui tegemist on paranduste, värskenduste ja uuendustega.
Ainuüksi sellest väljakutsest võib tuleneda palju probleeme. Kui teie agendid veedavad tunde korduvaid ülesandeid tehes, on nad kauem hõivatud ja vähem tootlikud ning on suur tõenäosus, et teie kontaktkeskus kogeb suurt agentide voolavust.
Lahendus: Kasutage tehisintellekti ja automatiseerimise funktsioone. Seda öeldes olge selle rakendamisekäigus ettevaatlik. Te ei soovi kaotada seda “inimlikku puudutust”, mis muudab klienditoe sõbralikuks ja meeldivaks kogemuseks.
Klienditoe rakendused sisaldavad erinevaid funktsioone ja funktsionaalsusi, mis on kohandatud laiale valikule klientidele.
Järgmised on kõige levinumad klienditoe tarkvaralahendused.
Kui otsite oma ettevõttele parimat kasutajatoe tarkvara, kohtate palju populaarseid funktsioone, valikuid ja integratsioone, mida erinevad lahendused pakuvad. Need on aga 10 kõige olulisemat, mida peaksite esmalt kõigist funktsioonide loendist kontrollima.
Eelkõige soovitame koostada loendi kõigist oma uue veebipõhise klienditoe tarkvaraga kaasnevatest nõuetest.
Kui te ei suuda oma kontaktkeskuse kõiki vajadusi ise välja mõelda, rääkige oma töötajatega. Neil on ülevaade kontaktkeskuse igapäevatoimingutest, nii et nad on parim teabeallikas, mille saate tarkvara valimisel, millega nad lõpuks töötavad.
Selleks, et aidata teil ja oma töötajatel valida parim ettevõtte tarkvara, on allpool toodud mõned strateegiad, mida otsuste tegemisel kaasata.
Kuigi kellelegi ei meeldi viperused, siiski on oluline meeles pidada, et kui soovite sujuvat tööd, on vajalik hõlpsasti kättesaadav tugi. Kellelegi ei meeldi oodata tunde või isegi päevi klienditeenindusmeeskondadelt vastust, seega uurige enne lõplike otsuste tegemist kindlasti pakkuja klienditoe kvaliteeti.
Enamiku ettevõtete omanikel on ettevõtt kasv prioriteetsete nimekirjade tipus. Ärge unustage siiski, et teie kontaktkeskus peab samuti sammu pidama. Samuti saab teie klienditoe tarkvara suurendada ja vähendada. Ostetava kasutajatoe tarkvaralahenduse valimisel kontrollige alati, kui lihtne on seda mõlemat pidi skaleerida.
Olenemata sellest, kui hämmastav on teie kasutatav tarkvara, on sellel teel alati konarlusi ja piirangud. Võtke aega, et uurida planeeritava tarkvara võimalusi ja otsustage, milliste funktsioonideta suudate elada ja millisteta mitte.
Kontaktkeskuse keskkonnas on meeskonnatöö esmatähtis. Mitme probleemi korraga käsitlemine, kõne ajal vestlustoe pakkumine ja sotsiaalmeedia mainimiste jälgimine ei ole ühe mehe töö. Valige klienditoe tarkvara, mis võimaldab teie meeskonnal tõrgeteta koostööd teha. See muudab nende töö lihtsamaks ja parandab üldist ettevõtte tootlikkust.
Veenduge, et teie klienditoe tarkvara suudaks luua ühenduse erinevate saitide ja rakendustega. See mitte ainult ei muuda teie tooteid ja teenuseid kättesaadavamaks, vaid pakub ka suurepärast ja ühtset kliendikogemust kõikjal.
Parim kasutajatoe tarkvara väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, kes soovivad pakkuda parimat kliendituge klientidele üle kogu maailma.
LiveAgent on klienditoe tarkvaralahendus, mis sisaldab üle 150 integratsiooni ja palju täiustatud funktsioone. Rohkem kui 40 000 klienti kasutavad seda tarkvara oma klientidele suurepärase klienditeeninduse pakkumiseks.
Mõned selle tarkvara tuntumad kliendid on sellised tööstushiiglased nagu Huawei, Nascar, BMW, Slido ja Yamaha.
LiveAgenti võite kasutada täiesti tasuta. Kui aga soovite selle täiustatud funktsioone kasutada, on teil valida kolme hinnakujunduse valiku vahel, sealhulgas 9 dollarit, 29 dollarit ja 49 dollarit kuus.
Kui soovite tarkvara enne proovida, registreeruge 14-päevaseks tasuta prooviperioodiks ja tutvuge süsteemiga.
Parim kasutajatoe tarkvara igas suuruses ettevõtetele, kes võtavad oma IT-tegevusi tõsiselt.
See 2006. aastal asutatud pilvepõhine kasutajatoe tarkvara pole klienditoe valdkonnas kaugeltki uustulnuk.
Spiceworksi saate kasutada täiesti tasuta.
LiveAgenti ja Spiceworksi võrdlus
Parim klienditoe tarkvara väikestele ja suurtele ettevõtetele, kes püüavad pakkuda suurepärast klienditeenindust.
Help Scouti usaldab enam kui 12 000 ettevõtet erinevates tööstusharudes. Tänu paljudele integratsioonidele ei jäta teie kliendid kunagi kasutamata võimalust teie ettevõttega ühendust võtmiseks.
Mõned Help Scouti kasutavad ettevõtted on OkCupid, Trello ja Honey.
Help Scout pakub oma tarkvarale kolmetasandilist tellimust hinnaga 20, 35 ja 60 dollarit kasutaja kohta kuus iga-aastase arveldamisega.
Help Scouti funktsioonide proovimiseks enne tasulise plaani sõlmimist võite registreeruda 15-päevasele tasuta prooviperioodile.
LiveAgent ja Help Scouti võrdlus
Parim klienditoe tarkvara keskmise suurusega ja suurtele ettevõtetele, kus on palju igapäevaseid kliendisuhtlusi.
Rohkem kui 50 000 ettevõtet üle maailma kasutavad oma igapäevaste kontaktkeskuse tegevuste jaoks Zoho Deski kasutajatoe platvormi.
Zoho Deski kliendibaas hõlmab selliseid ettevõtteid nagu Daimler, Land Rover ja Essilor.
Saate kasutada Zoho Deski tasuta versiooni koos selle oluliste funktsioonidega. Kui aga soovite selle äritarkvara kogu potentsiaali ära kasutada, võite valida ühe pakettidest hinnaga 14, 23 või 40 € agendi kohta kuus.
Tarkvara on võimalik esmalt 15 päevase prooviperioodi jooksul katsetada.
LiveAgenti ja Zoho Deski võrdlus
Parim kasutajatoe tarkvara suurematele IT, programmeerimise, käitamise ja muudele ettevõtetele, kes soovivad pakkuda parimat tuge.
Atlassiani Jira Service Management võimaldab arendajatel, IT operaatoritel ja teistel osakondadel sujuvalt koostööd teha.
Jira Service Managementi kasutatakse laialdaselt sellistes ettevõtetes nagu Toast, Lucid Motors ja Solarisbank.
Jira Service Managementi IT kasutajatoe tarkvara põhifunktsioonid on saadaval tasuta. Täpsemate valikute kasutamiseks võite kasutada nende 20 dollarit agendi kohta kuus maksvat Standard või 40 dollarit maksvat Premium paketti, mille eest arveldatakse kord aastas. Samuti pakuvad nad suurettevõtte plaani ettevõtetele, kus on rohkem kui 201 esindajat. See maksab 128 000 dollarit aastas.
Tarkvara proovimiseks enne tasulise paketi sõlmimist saate registreeruda 7-päevasele tasuta prooviperioodile.
LiveAgenti ja Jira Service Managementi võrdlus
Parim kasutajatoe tarkvara finantsteenuste, hariduse ja valitsusasutuste ettevõtetele.
Freshservice on klienditoe tarkvara, mis toob oma klientidele lähemale nutika automatiseerimise ja aitab neil pakkuda suurepärast klienditeenindust.
Freshservice’it kasutavate ettevõtete hulgast leiate VICE Media, TaylorMade Golfi ja Chargebee.
Freshservice’i funktsioonidele juurdepääsuks saate tellida 15, 40, 75 või 95 dollarit agendi kohta kuus maksva plaani, mille eest arveldatakse kord aastas.
Enne kui otsustate oma ettevõtte jaoks parima plaani kasuks, võite tarkvara tasuta proovida, registreerudes nende 21-päevasele tasuta paketile.
Parim kasutajatoe tarkvara kõigile ettevõtetele, kes soovivad luua oma klientidega pikaajalisi suhteid.
Üle 50 000 kliendiga üle maailma ei valmista Freshdesk pettumust ühelegi kliendikesksele ettevõttele.
Mõned Freshdeski püsikliendid on Decathlon, Aramex ja Bridgestone.
Kui teil on kuni 10 agenti, saate seda klienditoe tarkvara kasutada tasuta. Siiski on võimalik valida ka 15, 49 või 79 eurose agendipõhise plaani vahel, mille eest arveldatakse kord aastas.
Kui soovite seda esmalt testida, võite kasutada nende 21 päevast tasuta prooviperioodi.
LiveAgenti ja Freshdeski võrdlus
Parim kasutajatoe tarkvara kasvavatele ettevõtetele, kes püüavad pakkuda suurepärast klienditeenindust.
Enam kui 160 000 ettevõtet usaldab Zendeski, et aidata sõlmida tehinguid ja oma klientide eest hoolitseda.
Zendeski rahulolevate klientide hulgast leiate Polarise, Modsy ja BoxyCharmi.
Nende hinnaplaanid algavad 19 eurost agendi kohta kuus kuni 49 ja 99 euroste valikuteni. Kõigi nende eest esitatakse arve kord aastas.
Enne ostu sooritamist saate registreeruda 30 päevasele tasuta prooviperioodile ja tutvuda selle teeninduskeskuse platvormiga.
LiveAgenti Ja Zendeski võrdlus
Parim klienditoe tarkvara igas suuruses ettevõtetele e-kaubanduses ja paljudes muudes valdkondades.
Gorgias aitab rohkem kui 9000 ettevõttel suurendada oma tulusid ja pakkuda oma spetsiaalsete Shopify jaoks loodud rakendusega suurepäraseid kliendikogemusi.
Mõned Gorgiasele tuginevad kaubamärgid on Steve Madden, Bokksu ja Marine Layer.
Saate alustada Gorgiase teeninduskeskuse tarkvara kasutamist, tellides ühe järgmistest pakettidest hinnaga 50, 300 või 750 dollarit kuus. Kui soovite saada kohandatud hinnaplaani, võite pöörduda Gorgiase meeskonna poole.
Enne tasulisele versioonile pühendumist võite Gorgiase tarkvara proovida, registreerudes tasuta prooviperioodile.
LiveAgenti ja Gorgiase võrdlus
Parim klienditoee tarkvara igas suuruses ettevõtetele erinevates valdkondades.
Salesforce Service Cloud võimaldab teil pakkuda terviklikku klienditeenindust, kasutades tehisintellekti ja integreerides populaarsed tugikanalid.
Salesforce Service Cloudi klientide hulgast leiate IBMi, Mercedes-Benzi ja NBCUniversali.
Salesforce Service Cloud pakub nelja hinnakujunduse võimalust, sealhulgas 25, 75, 150 ja 300 dollarit kasutaja kohta kuus, mille arveldamine kord aastas.
Kui soovite seda esmalt proovida, võite registreeruda nende 14 päevasele tasuta prooviperioodile.
Parim klienditoe tarkvara igas suuruses ettevõtetele, mis hõlmavad kõiki tööstusharusid.
Tänu SysAidi paljudele automatiseerimise võimalustele saavad nende kliendid hallata iga piletit ja kliendisuhtlust väärilise tähelepanuga.
SysAidi usaldavad tuntud ettevõtted, sealhulgas The Guardian, Bacardi ja Fuji Xerox.
SysAidi hinnakujunduse kohta lisateabe saamiseks võtke ühendust nende meeskonnaga, et saada oma vajadustele vastav plaan.
Kui soovite seda ilma piiranguteta proovida, saate registreeruda 30 päevasele tasuta prooviperioodile.
Parim klienditoe tarkvara ettevõtetele, kes kasutavad oma klienditoeks Gmaili või Google Appsi.
Hiver on Google Workspace’i jaoks loodud erakordne klienditoe platvorm. See aitab rohkem kui 1500 ettevõttel oma kontaktkeskusi Gmailis sujuvalt hallata.
Hiverit usaldavad paljud ettevõtted, nagu Course Hero, Upwork ja AppsFlyer.
Saate alustada Hiveri funktsioonide ja funktsionaalsuste kasutamist 15, 39 või 59 dollari eest kasutaja kohta kuus.
Hiver pakub ka võimalust proovida nende klienditoe tarkvara tasuta, kui registreerute 7 päevasele tasuta prooviperioodile.
Parim klienditoe tarkvara kõikidele ettevõtetele, kes soovivad oma tegevust suurendada.
Tänu suurepärastele koostöötööriistadele ja töövoo optimeerimise võimalustele kasutab Fronti enam kui 7500 ettevõtet kõigis tööstusharudes.
Fronto kasutavad erinevate ettevõtete mõjukad meeskonnad, sealhulgas Instructure, Culture Amp ja Morningside.
Saate valida Fronti kolme hinnavaliku vahel, sealhulgas 19, 49 või 99 dollarit inimese kohta kuus.
Samuti on võimalus registreeruda 7 päevasele tasuta prooviperioodile, et seda enne ostu sooritamist testida.
Parim kasutajatoe tarkvara ettevõtetele kõigis tööstusharudes, kes soovivad pakkuda parimat kliendikogemust.
HubSpot Service Hub tegutseb enam kui 120 riigis ja teenindab enam kui 100 000 rahulolevat ja õnnelikku klienti.
HubSpot Service Hubi kasutajatoe platvormil on suur kliendibaas, sealhulgas sellised ettevõtted nagu SoundCloud, GoFundMe ja ResellerRatings.
Mõned HubSpot Service Hubi tööriistad on saadaval tasuta. Selle tarkvara potentsiaali täielikuks kogemiseks saate valida kolme hinnaplaani vahel, kuhu kuuluvad 41, 414 või 1104 eurose kuumaksega paketid.
Lisaks nendele valikutele saate registreeruda tasuta prooviperioodile, et otsustada, kas see on teie jaoks õige investeering.
LiveAgenti ja HubSpot Service Hubi võrdlus
Parim klienditoe tarkvara ettevõtetele, kes käitlevad väiksema mahuga, kuid keerukamaid pileteid.
See B2B-le keskendunud klienditoe tarkvara valik aitab klientidel pakkuda parimat võimalikku klienditeenindust.
TeamSupporti teeninduskeskuse platvormi kasutavate ettevõtete hulgast leiate Comcasti, Teladoc Healthi ja Fujifilmi.
Selle tarkvara kasutamiseks võite valida ühe järgmistest liitumisplaanidest: 49, 69 või 119 dollarit ühe agendi kohta kuus.
LiveAgenti ja TeamSupporti võrdlus
Kindlasti on valikuvõimalusi meeletult, kuid ärge muretsege, oleme valinud teile võrdlemiseks välja 5 parimat.
Klienditoe tarkvara | LiveAgent
Proovige parimat klienditoe tarkvara tasuta! Ei vaja krediitkaarti. | Zendesk | Jira Service Management | TeamSupport | Salesforce Service Cloud |
---|---|---|---|---|---|
Capterra hinne
Tarkvara üldised hinnangud Capterra poolt kinnitatud kasutajatelt. | 4.7 (umb. 1000 arvustust) | 4.4 (umb. 2000 arvustust) | 4.4 (umb. 300 arvustust) | 4.5 (umb. 800 arvustust) | 4.4 (umb. 500 arvustust) |
Veebipõhine | |||||
Tasuta versioon | LiveAgent pakub tasuta versiooni. | Zendesk ei paku tasuta versiooni. | Jira Service Management pakub tasuta versiooni. | TeamSupport ei paku tasuta versiooni. | Salesforce Service Cloud ei paku tasuta versiooni. |
Tasuta prooviperiood | LiveAgent pakub tasuta prooviperioodi. | Zendesk pakub tasuta prooviperioodi. | Jira Service Management pakub tasuta prooviperioodi. | TeamSupport ei paku tasuta prooviperioodi. | Salesforce Service Cloud pakub tasuta prooviperioodi. |
Alghind |
$9/agent/kuus
LiveAgenti klienditoe tarkvara hinnad algavad 15 dollarist agendi kohta kuus. |
$19/agent/kuus
Zendeski klienditoe tarkvara hinnad algavad 19 dollarist agendi kohta kuus. |
$20/agent/kuus
Jira Service Managementi klienditoe tarkvara hinnad algavad 20 dollarist agendi kohta kuus. |
$49/agent/kuus
TeamSupporti klienditoe tarkvara hinnad algavad 45 dollarist agendi kohta kuus. |
$25/agent/kuus
Salesforce Service Cloudi klienditoe tarkvara hinnad algavad 25 dollarist agendi kohta kuus. |
Mõned levinumad küsimused, mida demokõnede ajal klienditoe tarkvara kohta küsitakse, on järgmised.
LiveAgenti klienditoe tarkvara juurutamise saab üldjuhul tehtud üsna kiiresti.
Siin on vajalikud sammud, et kõik sujuvalt tööle saada.
Kuigi iga ettevõtte jaoks parima kõikehõlmava klienditeenindustarkvara väljaselgitamine on pisut keeruline, saab kõige enam loota LiveAgenti klienditoe tarkvarale. LiveAgent ei paku mitte ainult suurt hulka olulisi ja täiustatud funktsioone, vaid sisaldab ka rohkem kui 150 integratsiooni, et saaksite luua oma klientidele ühtse kogemuse ja suurendada klientide hoidmise määra.
LiveAgent on selles kategoorias ilmselge võitja. Tarkvara pakub tõelist omnikanali kogemust koos sisseehitatud piletisüsteemi tarkvara ning turu kiireima vestlusvidina ja erakordse kõnekeskuse lahendusega.
Erinevatel ettevõtetel on erinevad nõuded. Siiski on LiveAgenti veebipõhine klienditoe tarkvara parim nii oma funktsioonide kvantiteedi kui ka kvaliteedi osas. See aitab teil tõsta agentide tootlikkust, hoides samal ajal klienti oma äritegevuste keskmes.
Jällegi paistab siin silma LiveAgent. Oma tasuta versiooniga on see tõeliselt kättesaadav kõigile, olenemata sellest, kas tegutsetakse väikese idufirma või rahvusvahelise ettevõttena. Tarkvara on võimalik isegi oma vajaduste põhjal suuremaks ja väiksemaks skaleerida. Nii saate alati täpselt selle, mida vajate.
LiveAgentil on pidevalt kõrged hinnangud sellistel saitidel nagu Capterra, TrustRadius ja G2. Kogukond naudib oma laia valikut funktsioone ja integratsioone taskukohase hinna juures.
Kui otsite klienditoe tarkvara, mida on lihtne seadistada, on LiveAgent teie jaoks õige valik. Te ei pea muretsema oma IT osakonna kaasamise pärast ega oskama kodeerida. See klienditoe lahendus on hõlpsasti juurdepääsetav kõigile, sealhulgas neile, kes ei pea end eriti tehnikataiplikuks.
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
Klienditoe tarkvara Hariduse ja valitsusväliste organisatsioonide institutsioonidele
Muutke oma klienditeenindus kaasaegseks ja looge tulutoov kliendikeskne veebipõhine kohalolek. Uurige rohkem ja suhelge potentsiaalsete õpilaste ja annetajatega reaalajas vestluse kaudu. Pakume portjee migratsiooniteenuseid klienditoe lahendustest.
Tehke see teoks klientide kaasamise tarkvaraga.
Automatiseerimine on klientide kaasamise tarkvara oluline funktsioon, mis säästab aega. Mängustamine ergutab tervislikku konkurentsi ja tõstab tootlikkust.
Klienditoe tarkvara agentuuridele
Internetis on turundusagentuurid sageli kasutanud LiveAgenti, sest selle kasutamine on lihtne ja kiire ning ROI arvutamine on hõlpsasti teostatav.
Tõstameklienditeenindust üheskoos
LiveAgent on mitmete klientide poolt kiidetud reaalajavestluse lahendus, mis suurendab müüki ja kliendirahulolu.
Olge õnnelik kliendirahulolu tarkvaraga
Lai valik funktsioone võimaldavad kiiret ja isikupärastatud tuge klienditeabele ja suhtlustele, parandades meeskonna efektiivsust.
LiveAgent pakub konserveeritud vastuseid ja teadmusbaase klientidele, et kiirendada lahendusaega korduma kippuvate küsimuste puhul ning suurendada agendi tootlikkust ja keskendumist. Lisaks pakutakse täisfunktsionaalset iseteenindusportaali võimalusi koos kohandatud brändinguga. Klienditoe meeskond saab keskenduda keerukamate klientide päringutele.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel