Klienditoe tarkvara

Avaldage klientidele muljet kiirete ja asjatundlike
vastustega

Awards
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Klienditoe tarkvara, mis võidab üle kliente

Hankige oma klienditeenindusmeeskondadele parimad tööriistad ja tehke oma kliendid õnnelikuks. LiveAgent on tänu lihtsale piletite haldamisele üks parimaid turul saadaolevaid klienditoe lahendusi. Kasutage meie laia valikut funktsioone, integratsioone ja suurepärast mitmekanalilist tuge sujuvateks kliendivestlusteks.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Klienditoe lahendused

Mis on klienditoe tarkvara?

Klienditoe tarkvara püüab tavaliselt kinni kogu teie klientidelt saabuva suhtluse ja muudab selle haldamise lihtsustamise eesmärgil piletiteks. Kliendid kasutavad kontakteerumiseks igasuguseid viise, nagu meil, telefon, sõnumsiderakendused või reaalajas vestlus, nii et kogu suhtluse ühes kohas hoidmine aitab teie klienditeenindajatel probleemi paremini mõista ja kiiremini vastata.

  • Parandage oma efektiivsust mitmekanalilise lahendusega

  • Hallake kogu kliendisuhtlust ühest kohast
     
who-utilizes-help-desk

Kasutatavus

Kes kasutavad klienditoe tarkvara?

Iga kliendituge ja klienditeenindust pakkuv ettevõte saab kliendipäringute hõlpsaks käsitlemiseks kasutada klienditoe tarkvara. Vastutus lasub klienditoe meeskondadel, kes on klienditoe tarkvara peamised kasutajad. Kuid klienditoe süsteemid on sageli varustatud täiustatud funktsioonidega, et laiendada nende kasulikkust ka teistele osakondadele. Müügimeeskond võib kasutada kõnekeskuse või reaalajas vestluse võimalusi, samas kui IT kasutajatugi võib kasutada e-kirju ja kliendiportaali koos teadmusbaasiga. Tasuta teadmusbaasi tarkvara kasutades saavad teie agendid kulutada vähem aega korduvatele küsimustele vastamisele ja rohkem aega kriitilistele probleemidele.


Millest koosneb
klienditoe tarkvara?

Suurepärane klienditoe tarkvara pakub mitmesuguseid tööriistu klienditeenindusega suhtlemise hõlbustamiseks.

Piletisüsteem

LiveAgenti piletisüsteem on klienditoe haldamise tarkvara oluline osa. See kogub kokku klientide sõnumid ja muudab need kasutajatoe piletiteks universaalsesse postkasti, mida toetavad täiustatud funktsioonid.

  • Koguge kogu kliendisuhtlus ühte kohta

  • Hankige korrastatud ülevaade kõigist kliendipäringutest

Replaces
LiveAgent's ticketing system explained
LiveAgent's live chat

Reaalajavestlus

Pakkuge suurepärast klienditeenindust kasutades meie ülikiiret reaalajas vestluse vidinat. Meie reaalajas vestlust toetavad olulised funktsioonid, nagu valmiskirjutatud vastused, reaalajas kirjutamise eelvaade ja palju muud.

  • Pakkuge igale kliendile kiiret klienditeenindust

  • Lihtne juurutamine kõiksugustele veebilehtedele

Replaces

Kõnekeskus

Looge kõnekeskus ja pakkuge telefonikõnede kaudu personaalset kliendikogemust. Meie klienditeeninduse tarkvara pakub sissetulevate piletite lahendamiseks ja hõlpsaks kliendisuhtluseks nii sissetulevaid kui ka väljaminevaid kõnesid.

  • Pakkuge kõnede abil isiklikumal tasemel tuge

  • Hallake sissetulevaid kõnesid ja vaadake klientide andmeid ühest ja samast kohast

Replaces
LiveAgent's call center software
LiveAgent - social media help desk software

Sotsiaalmeedia

Meie sotsiaalmeedia integratsioonid on populaarsed funktsioonid, mis aitavad luua lojaalseid ja õnnelikke kliente. Teie klienditoe meeskond saab meie piletisüsteemi kaudu suhelda kogu teie kliendibaasiga sotsiaalmeedias.

  • Pakkuge oma klientidele mugavat sotsiaalmeedia tuge

  • Levitage oma brändi kohta sõna ja hankige rohkem müügivihjeid

Integrates

Teadmusbaas

Pakkuge meie teadmusbaasi abil kasulikke teadmisi lihtsaks iseteeninduseks. Meie võimsa teadmusbaasi tööriistaga saate jagada parimaid äritavasid, teabeartikleid, juhendeid ja palju muud.

  • Jagage iseteeninduse eesmärgil kõiksugu teadmiste artikleid

  • Looge mitu teadmusbaasi ja ka sisemine teadmusbaas

Replaces

Veebipõhise klienditoe vajalikud funktsioonid

Heitke pilk mõnele meie klienditoe tööriista silmapaistvamatele funktsioonidele ja saage LiveAgenti kasutajakogemuse täielik ülevaade.

Ülesannete haldamine

Töövoo automatiseerimine

Meie reeglite funktsiooni abil saate vabaneda kõigist igapäevastest ja korduvatest ülesannetest. Seadistage lihtsad automatiseeringud, et automatiseerida klienditoe põhifunktsioone ja keskenduda olulisele. Reegleid on võimalik kasutada piletite edastamiseks või lahendamiseks, konkreetsete siltide lisamiseks ja paljuks muuks. LiveAgenti automatiseerimise funktsioonid on ideaalne aja kokkuhoid – need võivad aidata agentidel teha sisukamat tööd ja vähendada klienditoe halduskulusid.

  • Looge reegleid, et kasutada automatiseerimise eeliseid

  • Automatiseerige korduvaid ja igapäevaseid ülesandeid

Avastage reeglid

LiveAgent's automation feature

Mitmekeelne tugi

Täielikult mitmekeelne

Meie tarkvara räägib teie keelt. Valige soovitud keel ja kohandage LiveAgent vastavalt oma eelistustele. LiveAgent toetab praegu 43 keelt ja me töötame regulaarselt uute keelte lisamise nimel. Kasutage keelele kohandatavaid vidinaid ja rääkige oma klientide keelt. Määrake keel soovitud vidinate seadetes ja oletegi valmis.

Avastage kõik keeled

Aruanded

Põhjalik analüütika

LiveAgent mõõdab teie kasutajatoe süsteemis olevaid andmeid ja loob põhjalikke aruandeid, mis on hõlpsasti juurdepääsetavad teie töölaualt. Mõõtke üksikute või kõikide agentide jõudlust, kanali toimivust, lahendatud pileteid, käimasolevaid vestlusi, agentide hinnanguid ja palju muud. Valige, kuidas soovite andmeid visualiseerida, ja kasutage seda oma klienditoe iga aspekti toimivuse parandamiseks.

Analüütika ülevaate lisateave

Comprehensive analytics in LiveAgent
LiveAgent CRM integrations

Suhtekorraldus

CRM-i integreerimine

LiveAgent teeb koostööd mitme partneriga, et võimaldada klientidel lisada kliendisuhete halduse platvorme. CRM-i integreerimisega pääsevad teie agendid kiiresti ja tõhusalt ligi vajalikele kliendiandmetele. Lahendage tõhusalt iga kliendipäring ja looge samaaegselt pikaajalisi kliendisuhteid. LiveAgent pakub ka põhilisi CRM-i võimalusi neile, kes ei kasuta kolmanda osapoole CRM-i lahendust.

Nutitelefonide rakendused

Klienditoe mobiilirakendus

Kas soovite pakkuda kliendituge ja vastata päringutele ka liikvel olles? LiveAgentil on rakendused nii Androidi kui ka iOS-i jaoks, nii et saate vastata arvutist eemal olles. Mõlemad rakendused võimaldavad teil käsitleda mis tahes taotlusi – e-kirju, kõnesid, reaalajas vestlusi ja sotsiaalmeedia taotlusi. Rakendused on kõigile LiveAgenti kasutajatele tasuta, nii et saate need igal ajal alla laadida.

Mobile help desk software

Kuidas suudab klienditoe tarkvara teie ettevõtet aidata?

Tasuta tugi

24/7 klienditugi

Klienditoe tarkvara võimaldab teil aidata kliente ööpäevaringselt. Kuidas? Lihtsalt luues põhjaliku teadmusbaasi. Meie uuringute järgi eelistab ligi 70% klientidest iseteenindusvõimalust. Iseteenindus on kiire, mugav ja annab teie ettevõttele konkurentide ees eelise. Seda saab hõlpsasti juurutada, kasutades võimsat teadmusbaasi tarkvara.

LiveAgent’s multichannel support

Mitmekanalilised võimalused

Mitmekanaliline tugi

Ärge kulutage enam aega platvormide vahetamiseks, et vastata klientide päringutele. Vaadake, kuidas paraneb teie kliendisuhtlus, ühendades LiveAgenti muu hulgas oma meili, reaalajas vestluse, telefonikõned ja sotsiaalmeedia.

Tutvuge universaalse postkastiga

Analüütika tööriistad

Tulemuslikkuse näitajad

Olge alati kursis agendi toimivusega, et neid igapäevaselt täiendada. Meeskonna toimivusnäitajad LiveAgentis võivad anda teie ettevõttele kasulikku klienditeeninduse teavet. Selle tulemusena oskate kindlaks teha, kas on vaja täiendavat koolitust või kuidas klientide rahulolu parandada.

Tutvuge toimivusaruannetega

Performance insight in LiveAgent's help desk software

Teeninduse haldamine

Täiendatud kliendikogemus

Üks võimalus kliendikogemuse parandamiseks on ühenduse loomine kogu nende sirvimise kogemuse vältel. Klienditeenindustarkvara võimaldab teie klienditeeninduse esindajatel proaktiivsete vestluskutsete kaudu ühendust võtta. Selle tulemusena saavad teie agendid ära hoida kõrge põrkemäära, parandada kliendikogemust ja lisaks suurendada klientide lojaalsust.

Kohandatud töövood

Ülesannete automatiseerimine

Suurepärase klienditeeninduse kogemuse loomiseks peavad teie agendid olema kiired ja tõhusad. Korduvate ülesannetega tegelemine võib aga kulutada nende aega. Ülesannete automatiseerimine ja meilimallide/salvestatud sõnumite loomine piletisüsteemi kaudu võimaldab agentidel suunata oma aega abivajavatele klientidele.

Task automation by LiveAgent's help desk software

Koostöö tööriistad

Vaevatu meeskonnatöö

Klienditoe süsteem võimaldab teie kolleegidel teha koostööd mitmel viisil. Klienditeenindusmeeskond saab suhelda otse klienditoe piletites ja lahendada kliendiprobleeme kiiresti. Lisaks saab klienditeenindusmeeskond vestelda ka väljaspool klienditoe pileteid. Tõhus meeskonnatöö tõstab teie klienditeeninduse professionaalsele tasemele, mille tulemuseks on rahulolevad kliendid.

Medal

Alustage LiveAgenti kasutamist juba täna!

Proovige 30 päevase prooviperioodi jooksul kõike meie pakutavat

  • ✓ Puudub paigaldamise tasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti
  • ✓ Tühistatav igal ajal

Millised on klienditoe tarkvara eelised?

Klienditoe lahendus aitab teie klienditeeninduse esindajatel tegeleda klientide probleemidega, kiiremini saabuvaid taotlusi käsitleda ja hankida klientidelt paremat tagasisidet.

Vabanege klientidele hilinenud vastustest

Pakkuge kiirema reageerimisajaga ühtset klienditeenindust kõigis kanalites. Kasutage klientide e-kirjade prioriseerimiseks SLA-sid.

Korrastage oma meeskonda koostöö tööriistadega

Klienditeenindusmeeskonnad saavad omavahel tihedas ühenduses töötamiseks kasutada koostöö sisendkausta ja muid tööriistu.

Mõõtke toimivust kohandatud aruannetega

Hankige olulisi andmeid, kasutage neid enese täiustamiseks ja pakkuge suurepärast klienditeenindust tänu kohandatud aruannete analüütikale.

Universaalne lahendus

LiveAgent adapteerub teie ettevõttega

LiveAgent kui klienditoe tarkvara kohandub kiiresti erinevate ärimudelite vajadustega. Avastage, kuidas saame teie ettevõtte kliendituge aidata.

Ärilahendused

Idufirmad & VKEd Organisatsioon Valitsus Haridus & MTÜ ...ja teised

Valdkonna lahendused

E-kaubandus & Teenused Reisimine & Hotellid Turundus & Telekommunikatsioon Meelehutus ...ja palju muud

Levinud põhjused, miks ettevõtted lülituvad ümber klienditoe tarkvarale

Vaadake mõnda kõige kasulikumat põhjust, miks ettevõtted klienditoe tarkvarale üle lähevad.

Kliendilojaalsus

Brändilojaalsus võrdub ühtlase püsiklientide vooga, kes on valmis teie ettevõtet toetama. Peaaegu kõik kliendid peavad suurepärast klienditeenindust oma lemmikbrändide suhtes lojaalsuse loomisel oluliseks teguriks.

  • Kasvatage suurepärase klienditoega brändilojaalsust
  • Saage korduva müügi osaliseks ning hoidke kliendid rahulolevana
Chart

96 %

klientidest eelistab head teenindust

Õigete klienditoe lahenduste olemasolu ja suurepärase klienditeeninduse pakkumine võib aidata teil võita enamiku klientide lojaalsuse.

Suurenenud tulu

Suur enamus kliente on nõus kulutama rohkem raha, kui saavad oma lemmikettevõtetelt kiiret, usaldusväärset ja tõhusat klienditeenindust. Parem kliendikogemus tähendab suuremat tulu.

  • Teenige klientidelt lugupidamist ja suurendage oma tulusid
  • Suurepärase teenindusega vähendate hüljatud ostukorvi määra
Chart

86 %

klientidest on nõus maksma hea teeninduse eest

Võitke oma klientide lugupidamine ja suurendage oma tulusid õige kasutajatoe tarkvara abil.

Kiire tugi

Peaaegu pooled klientidest ootavad oma päringutele kiiret vastust. LiveAgent pakub üht kiireimat reaalajas vestluse vidinat turul, nii et saate igale veebisaidi külastajale pakkuda vastuseid võrreldamatu kiirusega.

  • Pakkuge kiiret ja efektiivsemat teenindust
  • Ületage klientide ootusi
Chart

46%

klientidest eeldab kiireid vastuseid

Paljud kliendid ootavad, et ettevõte vastaks nelja tunni jooksul. Teenige nende usaldus ja pakkuge LiveAgentiga ülikiired vastused.

Iseloomustused

Hankige LiveAgent
ja liituge 7000 õnneliku kliendiga

  • Roman Bosch
    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Randy Bryan
    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.
    David Chandler Volterman
  • David Chandler
    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.
    David Chandler Caucasus Communications Service

Parim hinna ja kvaliteedi suhe

Valisime oma hinnaplaanidesse funktsioone hoolikalt, et saaksite valida kõige soodsama paketi parima hinnaga. Makske ainult selle eest, mida kasutate, ilma eelarvet lõhki ajamata.

7 või 30 päevane prooviperiood
Tasuta 7 päevane prooviperiood isikliku meiliga või 30 päeva ettevõtte meiliga
Ei vaja krediitkaarti
ja palju muud
$9 kuu

Small business

  • Piiramatu sedelite ajalugu
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 kuu

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 kuu

Tasuta

  • 7 päevane piletite ajalugu
  • 1 e-posti aadress
  • 1 vestlusnupp
  • 1 contact form

Parima klienditoe tarkvara terviklik juhend

Me kõik teame, et hämmastava klienditeeninduse pakkumine on hädavajalik. Kuid digitaliseerimine käib käsikäes suurema nõudlusega ettevõtete kiire, tõhusa ja abistava toe järele. Hea uudis on see, et isegi praegustel kiiretel aegadel võimaldab usaldusväärne klienditoe tarkvara platvorm luua teie klientidele parima kogemuse. Uuringud näitavad, et 84% ettevõtetest, kes üritavad oma kliendikogemust parandada, näevad oma tulude kasvu.

Seega vaatame üle, kuidas sellist tarkvara eduka ettevõtte juhtimiseks kasutada.

Kuidas töötab klienditoe tarkvara?

Kui olete kunagi mõne ettevõttega ühendust võtnud, on tõenäoline, et olete juba klienditoe tarkvaraga suhelnud.

Kuidas see täpselt toimib?

Kuigi kulisside taga toimuvad keerulised protsessid võivad erinevate klienditoe tarkvara pakkujate puhul erineda, jääb nende tuum samaks.

Kui klient võtab ettevõttega ühendust e-posti, reaalajas vestluse, sotsiaalmeedia sõnumi või muude suhtluskanalite kaudu, luuakse klienditoele pilet. Pilet sisaldab sageli teavet, nagu kanal, kust suhtlus pärineb, kliendi sõnum, SLA, kliendi teave ja muud. See sõltub kasutatavast klienditoe tarkvarast ja selle konfigureerimisest.

Kui pilet on loodud, saadetakse see postkasti. Sealt edasi määratakse see agendile, kes tegeleb edasise kliendisuhtlusega ja püüab probleemi oma võimaluste kohaselt lahendada.

Kui esimene klienditeenindaja ei suuda probleemi lahendada, saab pileti eskaleerida teisele esindajale, osakonnale või tasemele, mis on keerulisemate probleemide lahendamiseks paremini varustatud. Seda protsessi nimetatakse eskalatsiooni teeks.

Klienditoe tarkvaraga seotud väljakutsed

Kuigi klienditoe haldamise tarkvara on suurepärane tööriist, mis võimaldab teil toetada paljusid kliente üle kogu maailma, kaasneb sellega ka mõningaid väljakutseid. Vaatame mõnda neist ja arutame võimalikke lahendusi.

Madal esmase kontakti lahendusmäär

Kuigi see võib tunduda lihtsa tulemuslikkuse näitajana, pole see tegelikkuses nii. Kontaktkeskustes on esmase kontakti lahendus oluline näitaja, mis näitab kliendi rahulolu ja seda, kas nende ootused on täidetud. Selle väljakutsega võite kokku puutuda muu hulgas ka ebapiisava agendi koolituse või klienditoe taotluste suure arvu tõttu.

Lahendus: valmistage oma töötajad ette veelgi keerukamate kliendiprobleemide lahendamiseks, aruannete ja andmete analüüsimiseks (et teha kindlaks parim tegevussuund) ning tõhusa eskalatsiooniprotseduuri väljatöötamiseks.

Iseteeninduse võimaluste puudumine

Isegi kontaktkeskused, kus on palju nõuetekohaselt koolitatud agente, võivad neile saadetud ärahoitavate küsimuste arvu tõttu ülekoormusesse sattuda.

Lahendus: Töötage välja usaldusväärne ja informatiivne iseteenindusportaal koos teadmusbaasiga, ning seejärel suunake kliendid sinna. Veenduge, et teie postkast ei oleks üle ujutatud küsimustega, millele kliendid saavad hõlpsasti ise vastuseid leida. Uuringud näitavad, et kuni 91% vastajatest kasutaks teadmusbaasi, kui see oleks saadaval ja nende vajadustele kohandatud.

Ei kasutata õigeid tööriistu

Kõik ärid on erinevad. Seetõttu vajavad nad erinevaid klienditoe tarkvaralahendusi, mis sisaldavad ka erinevaid funktsioone.

Lahendus: Uurige potentsiaalset piletisüsteemi põhjalikult ja veenduge, et see pakub kõike, mida teie ettevõte edu saavutamiseks vajab. Uurige kõiki käepäraseid aruandeid ja analüüse. Öeldakse, et teadmised on jõud, seega mõistke kindlasti kõiki oma kasutajatoe tarkvara toiminguid.

Aegunud süsteemid

Kas teadsite, et kuni 42% agentidest ei suuda vananenud süsteemide tõttu klientide päringuid lahendada?

Lahendus: Olge alati oma tarkvara versioonidega kursis, kui tegemist on paranduste, värskenduste ja uuendustega.

Aeganõudvad korduvad ülesanded

Ainuüksi sellest väljakutsest võib tuleneda palju probleeme. Kui teie agendid veedavad tunde korduvaid ülesandeid tehes, on nad kauem hõivatud ja vähem tootlikud ning on suur tõenäosus, et teie kontaktkeskus kogeb suurt agentide voolavust.

Lahendus: Kasutage tehisintellekti ja automatiseerimise funktsioone. Seda öeldes olge selle rakendamisekäigus ettevaatlik. Te ei soovi kaotada seda “inimlikku puudutust”, mis muudab klienditoe sõbralikuks ja meeldivaks kogemuseks.

Klienditoe tarkvarade tüübid

Klienditoe rakendused sisaldavad erinevaid funktsioone ja funktsionaalsusi, mis on kohandatud laiale valikule klientidele.

Järgmised on kõige levinumad klienditoe tarkvaralahendused.

  • Sisemine klienditoe tarkvara – Võimaldab sisemistel kasutajatel kiiresti ja tõhusalt jälgida ning lahendada sisemisi pileteid või probleeme.
  • Väline kasutajatoe tarkvara – Maksvat klienti toetavad pakkuva ettevõtte klienditeeninduse meeskonnad.
  • Veebipõhine klienditoe tarkvara – pilvepõhise klienditoe tarkvaraga salvestatakse kogu teave hosti serveritesse. Tavaliselt makstakse selle eest tellimusena ja host pakub tavaliselt tehnilist tuge.
  • Kohapealne klienditoe tarkvara – Kogu riistvara asub kohapeal ja selle tõrgeteta toimimise eest vastutab klient.
  • Avatud lähtekoodiga tarkvara – see on tarkvara, mille puhul igaüks pääseb koodile juurde ja seda saab muuta, ilma et oleks vaja tootja luba. Tavaliselt on avatud lähtekoodiga lahendused kas tasuta või rahastatakse annetustest.
  • Suletud lähtekoodiga – See on avatud lähtekoodiga mudeli vastand. See on kaitstud intellektuaalomandiga ja pole avalikkusele kättesaadav.

Klienditoe tarkvara funktsioonid

Kui otsite oma ettevõttele parimat kasutajatoe tarkvara, kohtate palju populaarseid funktsioone, valikuid ja integratsioone, mida erinevad lahendused pakuvad. Need on aga 10 kõige olulisemat, mida peaksite esmalt kõigist funktsioonide loendist kontrollima.

  • Kontakteerumise kanalid – see on viis, kuidas teie kliendid teiega ühendust võtavad. Need kontaktpunktid võivad hõlmata e-posti tuge, reaalajas vestlust, kõnekeskust, sotsiaalmeediat, kogukonna foorumeid ja muud.
  • Piletihaldus – see on põhisüsteem, mis korraldab klienditoe suhtlust ja salvestab need piletitena. Lisaks sellele võimaldab see ka piletite edasist jälgimist, mis võib aidata uurida, lahendada ja ennetada kitsaskohti.
  • Iseteenindusportaal – Iseteenindusportaal võimaldab teie klientidel olla sõltumatud. Kas teadsite, et kuni 66% klientidest proovivad enne klienditoe meeskonnaga ühendust võtmist oma probleemid iseseisvalt lahendada?
  • Teadmusbaas – ilma teadmusbaasita pole tõhusat kontaktkeskust. See funktsioon võimaldab teie klientidel oma probleeme 24/7 lahendada, ilma et oleks vaja agenti. Lisaks on sisemine teadmusbaas teie agentide igapäevaste tegevuste oluline osa, kuna see salvestab kogu klienditeabe, piletite ajaloo ja palju muud.
  • Intuitiivne kasutajaliides – Isegi kõige jõulisem ja funktsioonirikkam klienditoe tarkvara ei too teile kasu, kui seda on raske kasutada. Intuitiivne kasutajaliides on kontaktkeskuse sujuva toimimise alus.
  • Aruandlus ja analüütika – Aruannete ja analüüside uurimine annab teile sügavama ülevaate oma kontaktkeskuse toimimisest ja ettevõttest tervikuna. Veenduge, et teie klienditoe tööriist pakub teile piisavalt teavet.
  • SLA haldamine – Nutikas klienditoe lahendus võimaldab teil korraga hallata ja säilitada mitut teenusetaseme lepingut.
  • Automatiseerimine – Igapäevaste toimingute automatiseerimine on kohustuslik, enamasti suurtes, paljude klientidega ettevõtetes.
  • Juhtpaneelid – See funktsioon võimaldab agentidel saada süsteemi sisselogimisel kiire ülevaate kõige olulisematest andmetest. Kontaktkeskuste juhid kasutavad juhtpaneele ka peamiste mõõdikute jälgimiseks.
  • Sildid – Piletite sildistamine ja klientidega suhtlemine on hädavajalik, kui soovite, et teie kontaktkeskus töötaks sujuvalt ja tõhusalt. Sildid mitte ainult ei aita klienditoe pileteid kategoriseerida, vaid võimaldavad agentidel ka kiiresti klienditeavet hankida ja suuremates piletimahtudes paremini navigeerida.

Kuidas valida parim klienditoe tarkvara

Eelkõige soovitame koostada loendi kõigist oma uue veebipõhise klienditoe tarkvaraga kaasnevatest nõuetest.

Kui te ei suuda oma kontaktkeskuse kõiki vajadusi ise välja mõelda, rääkige oma töötajatega. Neil on ülevaade kontaktkeskuse igapäevatoimingutest, nii et nad on parim teabeallikas, mille saate tarkvara valimisel, millega nad lõpuks töötavad.

Selleks, et aidata teil ja oma töötajatel valida parim ettevõtte tarkvara, on allpool toodud mõned strateegiad, mida otsuste tegemisel kaasata.

Tugi

Kuigi kellelegi ei meeldi viperused, siiski on oluline meeles pidada, et kui soovite sujuvat tööd, on vajalik hõlpsasti kättesaadav tugi. Kellelegi ei meeldi oodata tunde või isegi päevi klienditeenindusmeeskondadelt vastust, seega uurige enne lõplike otsuste tegemist kindlasti pakkuja klienditoe kvaliteeti.

Võimalus skaleerida üles/alla

Enamiku ettevõtete omanikel on ettevõtt kasv prioriteetsete nimekirjade tipus. Ärge unustage siiski, et teie kontaktkeskus peab samuti sammu pidama. Samuti saab teie klienditoe tarkvara suurendada ja vähendada. Ostetava kasutajatoe tarkvaralahenduse valimisel kontrollige alati, kui lihtne on seda mõlemat pidi skaleerida.

Tarkvara piirangud

Olenemata sellest, kui hämmastav on teie kasutatav tarkvara, on sellel teel alati konarlusi ja piirangud. Võtke aega, et uurida planeeritava tarkvara võimalusi ja otsustage, milliste funktsioonideta suudate elada ja millisteta mitte.

Koostöö võimalused

Kontaktkeskuse keskkonnas on meeskonnatöö esmatähtis. Mitme probleemi korraga käsitlemine, kõne ajal vestlustoe pakkumine ja sotsiaalmeedia mainimiste jälgimine ei ole ühe mehe töö. Valige klienditoe tarkvara, mis võimaldab teie meeskonnal tõrgeteta koostööd teha. See muudab nende töö lihtsamaks ja parandab üldist ettevõtte tootlikkust.

Integratsioonid

Veenduge, et teie klienditoe tarkvara suudaks luua ühenduse erinevate saitide ja rakendustega. See mitte ainult ei muuda teie tooteid ja teenuseid kättesaadavamaks, vaid pakub ka suurepärast ja ühtset kliendikogemust kõikjal.

15 parimat klienditoe tarkvara pakkujat

LiveAgent

LiveAgent helpdesk software homepage

Parim kasutajatoe tarkvara väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, kes soovivad pakkuda parimat kliendituge klientidele üle kogu maailma.

LiveAgent on klienditoe tarkvaralahendus, mis sisaldab üle 150 integratsiooni ja palju täiustatud funktsioone. Rohkem kui 40 000 klienti kasutavad seda tarkvara oma klientidele suurepärase klienditeeninduse pakkumiseks.

Põhifunktsioonid:

Plussid:

  • Intuitiivne liides
  • Usaldusväärne ja abivalmis klienditugi
  • Omnikanaliline kogemus

Cons:

  • Aegunud UI disain
  • Ühe kontoga ei saa korraga sisse logida kahte brauserisse
  • Tehniline tugi on saadaval ööpäevaringselt, kuid see asub Euroopa Liidus

LiveAgenti kliendid

Mõned selle tarkvara tuntumad kliendid on sellised tööstushiiglased nagu Huawei, Nascar, BMW, Slido ja Yamaha.

Hinnakujundus

LiveAgenti võite kasutada täiesti tasuta. Kui aga soovite selle täiustatud funktsioone kasutada, on teil valida kolme hinnakujunduse valiku vahel, sealhulgas 9 dollarit, 29 dollarit ja 49 dollarit kuus.

Kui soovite tarkvara enne proovida, registreeruge 30-päevaseks tasuta prooviperioodiks ja tutvuge süsteemiga.

Spiceworks

Spiceworksi klienditoe koduleht

Parim kasutajatoe tarkvara igas suuruses ettevõtetele, kes võtavad oma IT-tegevusi tõsiselt.

See 2006. aastal asutatud pilvepõhine kasutajatoe tarkvara pole klienditoe valdkonnas kaugeltki uustulnuk.

Põhifunktsioonid:

  • Piletisüsteem
  • Aruandlus ja analüüs
  • Juhtpaneel
  • Iseteenindusportaal
  • Intsidentide haldamine

Plussid:

  • Taskukohane
  • Täpsemad intsidentide haldamise võimalused
  • Palju konfiguratsioonivalikuid

Miinused:

  • Reklaamid rakenduses
  • Aeg-ajalt esinevad viivitused
  • Piletite marsruutimise probleemid osakondade vahel

Hinnakujundus

Spiceworksi saate kasutada täiesti tasuta.

Üksikasjalik võrdlus

LiveAgenti ja Spiceworksi võrdlus

Help Scout

Help Scouti klienditoe tarkvara koduleht

Parim klienditoe tarkvara väikestele ja suurtele ettevõtetele, kes püüavad pakkuda suurepärast klienditeenindust.

Help Scouti usaldab enam kui 12 000 ettevõtet erinevates tööstusharudes. Tänu paljudele integratsioonidele ei jäta teie kliendid kunagi kasutamata võimalust teie ettevõttega ühendust võtmiseks.

Põhifunktsioonid:

  • Piletisüsteem
  • Kolmanda osapoole integratsioonid
  • SLAd
  • Iseteenindusportaal
  • Mitmekanaliline suhtlus

Plussid:

  • Usaldusväärne klienditugi
  • Lihtne seadistada ja kasutada
  • Väga reageeriv

Miinused:

  • Aruandlus pole piisavalt kohandatav
  • Töövoo automatiseerimist on keeruline seadistada
  • Kasutajaliides on veidi vanamoodne

Help Scouti kliendid

Mõned Help Scouti kasutavad ettevõtted on OkCupid, Trello ja Honey.

Hinnakujundus

Help Scout pakub oma tarkvarale kolmetasandilist tellimust hinnaga 20, 35 ja 60 dollarit kasutaja kohta kuus iga-aastase arveldamisega.

Help Scouti funktsioonide proovimiseks enne tasulise plaani sõlmimist võite registreeruda 15-päevasele tasuta prooviperioodile.

Üksikasjalik võrdlus

LiveAgent ja Help Scouti võrdlus

Zoho Desk

Zoho Deski klienditoe tarkvara koduleht

Parim klienditoe tarkvara keskmise suurusega ja suurtele ettevõtetele, kus on palju igapäevaseid kliendisuhtlusi.

Rohkem kui 50 000 ettevõtet üle maailma kasutavad oma igapäevaste kontaktkeskuse tegevuste jaoks Zoho Deski kasutajatoe platvormi.

Põhifunktsioonid:

  • Piletisüsteem
  • Kliendisuhete haldamise tööriist (CRM)
  • Klientide kaebuste jälgimine
  • Kolmanda osapoole integratsioonid
  • SLAd

Plussid:

  • Lihtne kohandada
  • Suurepärane kliendiportaal
  • Lihtne SLA haldus

Miinused:

  • Puuduvad hoiatused, kui pileteid osakondade vahel edastatakse
  • Liides võib kohati olla aeglane
  • Skaleerimine võib olla keeruline

Zoho Deski kliendid

Zoho Deski kliendibaas hõlmab selliseid ettevõtteid nagu Daimler, Land Rover ja Essilor.

Hinnakujundus

Saate kasutada Zoho Deski tasuta versiooni koos selle oluliste funktsioonidega. Kui aga soovite selle äritarkvara kogu potentsiaali ära kasutada, võite valida ühe pakettidest hinnaga 14, 23 või 40 € agendi kohta kuus.

Tarkvara on võimalik esmalt 15 päevase prooviperioodi jooksul katsetada.

Üksikasjalik võrdlus

LiveAgenti ja Zoho Deski võrdlus

Jira Service Management

Jira klienditoe tarkvara koduleht

Parim kasutajatoe tarkvara suurematele IT, programmeerimise, käitamise ja muudele ettevõtetele, kes soovivad pakkuda parimat tuge.

Atlassiani Jira Service Management võimaldab arendajatel, IT operaatoritel ja teistel osakondadel sujuvalt koostööd teha.

Põhifunktsioonid:

  • Piletisüsteem
  • Intsidentide haldamine
  • Koostöö tööriistad
  • Reaalajas aruandlus
  • Töövoo haldamine

Plussid:

  • Lihtne integreerida paljude ITSM-i haldustööriistadega
  • Paindlikkus
  • Suurepärased jälgimisvõimalused

Miinused:

  • Muudatuste üleviimine arenduselt tootmisele võib olla keeruline
  • Keeruline kasutajaliides
  • Järsk õppimiskõver

Jira Service Managementi kliendid

Jira Service Managementi kasutatakse laialdaselt sellistes ettevõtetes nagu Toast, Lucid Motors ja Solarisbank.

Hinnakujundus

Jira Service Managementi IT kasutajatoe tarkvara põhifunktsioonid on saadaval tasuta. Täpsemate valikute kasutamiseks võite kasutada nende 20 dollarit agendi kohta kuus maksvat Standard või 40 dollarit maksvat Premium paketti, mille eest arveldatakse kord aastas. Samuti pakuvad nad suurettevõtte plaani ettevõtetele, kus on rohkem kui 201 esindajat. See maksab 128 000 dollarit aastas.

Tarkvara proovimiseks enne tasulise paketi sõlmimist saate registreeruda 7-päevasele tasuta prooviperioodile.

Üksikasjalik võrdlus

LiveAgenti ja Jira Service Managementi võrdlus

Freshservice

Freshservice'i klienditoe tarkvara koduleht

Parim kasutajatoe tarkvara finantsteenuste, hariduse ja valitsusasutuste ettevõtetele.

Freshservice on klienditoe tarkvara, mis toob oma klientidele lähemale nutika automatiseerimise ja aitab neil pakkuda suurepärast klienditeenindust.

Põhifunktsioonid:

  • Piletite automatiseerimine
  • Intsidentide haldamine
  • Koostöö tööriistad
  • Probleemide jälgimine
  • Mitme kanali tugi

Plussid:

  • Kasutajasõbralik liides
  • Töövooge on lihtne konfigureerida
  • Lihtne juurutada ja kohandada

Miinused:

  • Puudulik aruandlus
  • Esialgne konfiguratsioon võib olla pisut hirmutav
  • Puudulik juhtpaneel/li>

Freshservice’i kliendid

Freshservice’it kasutavate ettevõtete hulgast leiate VICE Media, TaylorMade Golfi ja Chargebee.

Hinnakujundus

Freshservice’i funktsioonidele juurdepääsuks saate tellida 15, 40, 75 või 95 dollarit agendi kohta kuus maksva plaani, mille eest arveldatakse kord aastas.

Enne kui otsustate oma ettevõtte jaoks parima plaani kasuks, võite tarkvara tasuta proovida, registreerudes nende 21-päevasele tasuta paketile.

Freshdesk

Freshdeski klienditoe tarkvara koduleht

Parim kasutajatoe tarkvara kõigile ettevõtetele, kes soovivad luua oma klientidega pikaajalisi suhteid.

Üle 50 000 kliendiga üle maailma ei valmista Freshdesk pettumust ühelegi kliendikesksele ettevõttele.

Põhifunktsioonid:

  • Piletisüsteem
  • Reaalajas vestluse tööriist
  • Kõnekeskuse haldamine
  • Koostöö tööriistad
  • Juhtpaneel

Plussid:

  • Hästi läbimõeldud kasutajaliides
  • Automatiseerimisvalikud
  • Usaldusväärne reaalajas vestluse funktsioon

Miinused:

  • Piletid võivad tiimide vahel liikudes kaduma minna
  • Piiratud redigeerimistööriistad
  • Puudulik aruandlus

Freshdeski kliendid

Mõned Freshdeski püsikliendid on Decathlon, Aramex ja Bridgestone.

Hinnakujundus

Kui teil on kuni 10 agenti, saate seda klienditoe tarkvara kasutada tasuta. Siiski on võimalik valida ka 15, 49 või 79 eurose agendipõhise plaani vahel, mille eest arveldatakse kord aastas.

Kui soovite seda esmalt testida, võite kasutada nende 21 päevast tasuta prooviperioodi.

Üksikasjalik võrdlus

LiveAgenti ja Freshdeski võrdlus

Zendesk

Zendeski klienditoe tarkvara koduleht

Parim kasutajatoe tarkvara kasvavatele ettevõtetele, kes püüavad pakkuda suurepärast klienditeenindust.

Enam kui 160 000 ettevõtet usaldab Zendeski, et aidata sõlmida tehinguid ja oma klientide eest hoolitseda.

Põhifunktsioonid:

  • Piletisüsteem
  • Mitmekanaliline suhtlus
  • CRM
  • Juhtpaneel
  • Aruandlus

Plussid:

  • 100+ integratsiooni
  • Pileteid on lihtne jälgida
  • Suurepärane tööaeg

Miinused:

  • Klienditoega on keeruline suhelda
  • Armatuurlaudu on keeruline luua
  • Ebapiisavad analüüsitööriistad

Zendeski kliendid

Zendeski rahulolevate klientide hulgast leiate Polarise, Modsy ja BoxyCharmi.

Hinnakujundus

Nende hinnaplaanid algavad 19 eurost agendi kohta kuus kuni 49 ja 99 euroste valikuteni. Kõigi nende eest esitatakse arve kord aastas.

Enne ostu sooritamist saate registreeruda 30 päevasele tasuta prooviperioodile ja tutvuda selle teeninduskeskuse platvormiga.

Üksikasjalik võrdlus

LiveAgenti Ja Zendeski võrdlus

Gorgias

Gorgiase klienditoe tarkvara

Parim klienditoe tarkvara igas suuruses ettevõtetele e-kaubanduses ja paljudes muudes valdkondades.

Gorgias aitab rohkem kui 9000 ettevõttel suurendada oma tulusid ja pakkuda oma spetsiaalsete Shopify jaoks loodud rakendusega suurepäraseid kliendikogemusi.

Põhifunktsioonid:

  • Piletisüsteem
  • Kolmanda osapoole integratsioonid
  • Kliendi andmebaas
  • Tegevuste juhtpaneel
  • Mitmekanaliline suhtlus

Plussid:

  • Sotsiaalmeedia integratsioonid
  • Lihtne kasutada
  • Kasutajaliidest on lihtne konfigureerida

Miinused:

  • Raske kohandada
  • Klienditoeni on mõnikord raske jõuda
  • Puudub sisseehitatud rämpsposti kontroll

Gorgiase kliendid

Mõned Gorgiasele tuginevad kaubamärgid on Steve Madden, Bokksu ja Marine Layer.

Hinnakujundus

Saate alustada Gorgiase teeninduskeskuse tarkvara kasutamist, tellides ühe järgmistest pakettidest hinnaga 50, 300 või 750 dollarit kuus. Kui soovite saada kohandatud hinnaplaani, võite pöörduda Gorgiase meeskonna poole.

Enne tasulisele versioonile pühendumist võite Gorgiase tarkvara proovida, registreerudes tasuta prooviperioodile.

Üksikasjalik võrdlus

LiveAgenti ja Gorgiase võrdlus

Salesforce Service Cloud

Salesforce'i klienditoe tarkvara koduleht

Parim klienditoee tarkvara igas suuruses ettevõtetele erinevates valdkondades.

Salesforce Service Cloud võimaldab teil pakkuda terviklikku klienditeenindust, kasutades tehisintellekti ja integreerides populaarsed tugikanalid.

Põhifunktsioonid:

  • Piletisüsteem
  • AI
  • Iseteenindusportaal
  • Koostöötööriistad
  • Mitmekanaliline suhtlus

Plussid:

  • Automatiseerimisvalikud
  • Lihtne seadistada ja kasutada
  • Palju kohandamisvalikuid

Miinused:

  • Platvorm võib mõnikord olla aeglane
  • Aeg-ajalt esineb seisakud
  • Salvestusruumi piirangud

Salesforce Service Cloudi kliendid

Salesforce Service Cloudi klientide hulgast leiate IBMi, Mercedes-Benzi ja NBCUniversali.

Hinnakujundus

Salesforce Service Cloud pakub nelja hinnakujunduse võimalust, sealhulgas 25, 75, 150 ja 300 dollarit kasutaja kohta kuus, mille arveldamine kord aastas.

Kui soovite seda esmalt proovida, võite registreeruda nende 14 päevasele tasuta prooviperioodile.

SysAid

SysAidi klienditoe tarkvara koduleht

Parim klienditoe tarkvara igas suuruses ettevõtetele, mis hõlmavad kõiki tööstusharusid.

Tänu SysAidi paljudele automatiseerimise võimalustele saavad nende kliendid hallata iga piletit ja kliendisuhtlust väärilise tähelepanuga.

Põhifunktsioonid:

  • Piletisüsteem
  • Automatiseerimine
  • Iseteenindusportaal
  • Töövoo konfigureerimine
  • Aruandlus ja analüüs

Plussid:

  • Automatiseerimisvalikud
  • Paindlik disain
  • Kohandamisvalikud

Miinused:

  • Eeldab algteadmisi HTML-ist.
  • Puudulik vestluste konsool
  • Järsk õppimiskõver

SysAidi kliendid

SysAidi usaldavad tuntud ettevõtted, sealhulgas The Guardian, Bacardi ja Fuji Xerox.

Hinnakujundus

SysAidi hinnakujunduse kohta lisateabe saamiseks võtke ühendust nende meeskonnaga, et saada oma vajadustele vastav plaan.

Kui soovite seda ilma piiranguteta proovida, saate registreeruda 30 päevasele tasuta prooviperioodile.

Üksikasjalik võrdlus

LiveAgenti ja Sysaidi võrdlus

Hiver

Hiveri klienditoe tarkvara koduleht

Parim klienditoe tarkvara ettevõtetele, kes kasutavad oma klienditoeks Gmaili või Google Appsi.

Hiver on Google Workspace’i jaoks loodud erakordne klienditoe platvorm. See aitab rohkem kui 1500 ettevõttel oma kontaktkeskusi Gmailis sujuvalt hallata.

Põhifunktsioonid:

  • Piletisüsteem
  • Töövoo haldamine
  • Iseteenindusportaal
  • Toimivusmõõdikud
  • Koostöö tööriistad

Plussid:

  • Sujuv integreerimine G Suite’iga
  • Üks mugav jagatud postkast
  • Lihtne kasutada

Miinused:

  • Analüütika tööriist ei ole alati täpne
  • Teavitused võivad aeg-ajalt viibida.
  • Piletite filtreerimine võib olla keeruline

Hiveri kliendid

Hiverit usaldavad paljud ettevõtted, nagu Course Hero, Upwork ja AppsFlyer.

Hinnakujundus

Saate alustada Hiveri funktsioonide ja funktsionaalsuste kasutamist 15, 39 või 59 dollari eest kasutaja kohta kuus.

Hiver pakub ka võimalust proovida nende klienditoe tarkvara tasuta, kui registreerute 7 päevasele tasuta prooviperioodile.

Üksikasjalik võrdlus

LiveAgenti ja Hiveri võrdlus

Front

Fronti klienditoe tarkvara koduleht

Parim klienditoe tarkvara kõikidele ettevõtetele, kes soovivad oma tegevust suurendada.

Tänu suurepärastele koostöötööriistadele ja töövoo optimeerimise võimalustele kasutab Fronti enam kui 7500 ettevõtet kõigis tööstusharudes.

Põhifunktsioonid:

  • Piletisüsteem
  • Tegevuste juhtpaneel
  • Iseteenindusportaal
  • Aruandlus ja analüüs
  • Koostöötööriistad

Plussid:

  • Sisesõnumid meilides
  • Suurepärased koostöö vestlustööriistad
  • Täpsem otsingu funktsionaalsus

Miinused:

  • Piiratud keelevalikud
  • Märguanded võivad aeg-ajalt viibida.
  • Kasutajaliides võib olla hiline

Fronti kliendid

Fronto kasutavad erinevate ettevõtete mõjukad meeskonnad, sealhulgas Instructure, Culture Amp ja Morningside.

Hinnakujundus

Saate valida Fronti kolme hinnavaliku vahel, sealhulgas 19, 49 või 99 dollarit inimese kohta kuus.

Samuti on võimalus registreeruda 7 päevasele tasuta prooviperioodile, et seda enne ostu sooritamist testida.

Üksikasjalik võrdlus

LiveAgenti ja Fronti võrdlus

HubSpot Service Hub

HubSpot Service Hubi tarkvara koduleht

Parim kasutajatoe tarkvara ettevõtetele kõigis tööstusharudes, kes soovivad pakkuda parimat kliendikogemust.

HubSpot Service Hub tegutseb enam kui 120 riigis ja teenindab enam kui 100 000 rahulolevat ja õnnelikku klienti.

Põhifunktsioonid:

  • Interaktsioonide jälgimine
  • Mitmekanaliline suhtlus
  • Iseteenindusportaal
  • Kohandatavad aruanded
  • Koostöö tööriistad

Plussid:

  • tugevad aruandlusvalikud
  • lihtne seadistada ja kasutada.
  • Kohandatav teadmusbaas

Miinused:

  • Piiratud piletisüsteemi võimalused
  • Kallimal poolel
  • Tasuta plaanil puudub juurdepääs tehnilisele toele

HubSpot Service Hubi kliendid

HubSpot Service Hubi kasutajatoe platvormil on suur kliendibaas, sealhulgas sellised ettevõtted nagu SoundCloud, GoFundMe ja ResellerRatings.

Hinnakujundus

Mõned HubSpot Service Hubi tööriistad on saadaval tasuta. Selle tarkvara potentsiaali täielikuks kogemiseks saate valida kolme hinnaplaani vahel, kuhu kuuluvad 41, 414 või 1104 eurose kuumaksega paketid.

Lisaks nendele valikutele saate registreeruda tasuta prooviperioodile, et otsustada, kas see on teie jaoks õige investeering.

Üksikasjalik võrdlus

LiveAgenti ja HubSpot Service Hubi võrdlus

TeamSupport

TeamSupporti klienditoe tarkvara koduleht

Parim klienditoe tarkvara ettevõtetele, kes käitlevad väiksema mahuga, kuid keerukamaid pileteid.

See B2B-le keskendunud klienditoe tarkvara valik aitab klientidel pakkuda parimat võimalikku klienditeenindust.

Põhifunktsioonid:

  • Piletisüsteem
  • SLAd
  • Teadmusbaas
  • Toimivusnäitajad
  • Kohandatav bränding

Plussid:

  • Intuitiivne kasutajaliides
  • Väljade kohandamine
  • Lihtne seadistada

Miinused:

  • Aruandlusfunktsioon pole kuigi intuitiivne
  • Mõnikord võib esineda tõrkeid
  • Suurte andmekogumite hulgi haldamine on keeruline

TeamSupporti kliendid

TeamSupporti teeninduskeskuse platvormi kasutavate ettevõtete hulgast leiate Comcasti, Teladoc Healthi ja Fujifilmi.

Hinnakiri

Selle tarkvara kasutamiseks võite valida ühe järgmistest liitumisplaanidest: 49, 69 või 119 dollarit ühe agendi kohta kuus.

Üksikasjalik võrdlus

LiveAgenti ja TeamSupporti võrdlus

Milline on parim klienditoe tarkvara?

Kindlasti on valikuvõimalusi meeletult, kuid ärge muretsege, oleme valinud teile võrdlemiseks välja 5 parimat.

  • LiveAgent4.7 punktilise hindega mainekas Capterra arvustuste portaalis on see tarkvara kahtlemata parim valik kõigile neile, kes otsivad taskukohast ja ulatuslikku funktsioonide kogumikku sisaldavat klienditoe lahendust. Veel üks põhjus, miks LiveAgent on teie ettevõtte jaoks parim klienditoe tarkvara, on võime suurendada konversioone, müüki ja luua parim terviklik kliendikogemuse sõltumata .
  • TeamSupport – Kui proovite pakkuda keerukaid ja kliendikeskseid teenuseid, võib TeamSupport olla just teile sobiv lahendus. Capterra reitinguga 4.5 võite olla kindel, et see klienditoe tarkvara valik ei valmista pettumust.
  • Salesforce Service Cloud – Tehisintellekti ja automatiseerimise toomine oma klienditeeninduse toimingutesse pole kunagi olnud lihtsam. Salesforce Service Cloudi reiting on Capterras 4.5, nii et teate, et investeerite parima kvaliteediga tarkvarasse.
  • Zendesk – Enam kui 160 000 ettevõttest koosnev kliendibaas ja 4.4 punktilise Capterra reitinguga Zendesk on suurepärane võimalus igale ettevõttele, kes üritab luua suhteid oma klientidega kaasamise ja suurepärase klienditoe kaudu.
  • Jira Service Management – Capterra 4.4 punktilise hindega teeb Jira Service Management agiilse metoodika rakendamise teie ettevõttele lihtsaks.

5 Parima klienditoe tarkvara võrdlus

Klienditoe tarkvara LiveAgent Zendesk Jira Service Management TeamSupport Salesforce Service Cloud
Capterra hinne
Tarkvara üldised hinnangud Capterra poolt kinnitatud kasutajatelt.
4.7
(umb. 1000 arvustust)
4.4
(umb. 2000 arvustust)
4.4
(umb. 300 arvustust)
4.5
(umb. 800 arvustust)
4.4
(umb. 500 arvustust)
Veebipõhine
Tasuta versioon
LiveAgent pakub tasuta versiooni.
Zendesk ei paku tasuta versiooni.
Jira Service Management pakub tasuta versiooni.
TeamSupport ei paku tasuta versiooni.
Salesforce Service Cloud ei paku tasuta versiooni.
Tasuta prooviperiood
LiveAgent pakub tasuta prooviperioodi.
Zendesk pakub tasuta prooviperioodi.
Jira Service Management pakub tasuta prooviperioodi.
TeamSupport ei paku tasuta prooviperioodi.
Salesforce Service Cloud pakub tasuta prooviperioodi.
Alghind
$9/agent/kuus LiveAgenti klienditoe tarkvara hinnad algavad 15 dollarist agendi kohta kuus.
$19/agent/kuus Zendeski klienditoe tarkvara hinnad algavad 19 dollarist agendi kohta kuus.
$20/agent/kuus Jira Service Managementi klienditoe tarkvara hinnad algavad 20 dollarist agendi kohta kuus.
$49/agent/kuus TeamSupporti klienditoe tarkvara hinnad algavad 45 dollarist agendi kohta kuus.
$25/agent/kuus Salesforce Service Cloudi klienditoe tarkvara hinnad algavad 25 dollarist agendi kohta kuus.

Mida tuleks klienditoe tarkvara soetamisel vältida

  • Ebapiisav personali väljaõpe – Võite investeerida ja osta kõige parema, usaldusväärsema ja funktsiooniderohke tarkvara, kuid kui teie meeskond ei suuda oma täit potentsiaali ära kasutada, ei too see teile midagi head. Veenduge, et klienditeenindajad ja teised töötajad on korralikult koolitatud ja saavad tarkvaraga suhelda. Võite näiteks palgata litsentseeritud treeneri, pidada seminare või isegi uurida ja arutada olemasolevaid dokumente.
  • Puuduvad vajalikud funktsioonid – Ärge kiirustage potentsiaalse tarkvara valimisel. Uurige selle funktsioone. Kas tarkvara pakub kõike vajalikku? Kas on mingeid piiranguid, mis võivad teie jaoks tehinguid katkestada? Esitage küsimusi ja olge enne ostmist kriitiline. Te ei soovi pärast ostmist jõuda selgusele, et teie klienditoe tarkvaralahendusel pole edu saavutamiseks piisavalt funktsioone.
  • Prooviperioodi ei kasutata terviklikult ära – Kui valitud teenusepakkuja pakub prooviperioodi, kasutage seda maksimaalselt. Proovige kõike, uurige tarkvara, tehke vigu ja õppige neist. See ongi tasuta prooviperioodi mõte. Veenduge, et võtaksite teadmiseks kõik funktsioonid ja võimsad funktsionaalsused ning tarkvaradega paratamatult kaasnevad veidrused.
  • Sooduspakkumine – Olgem ausad, meile kõigile meeldib, kui saame kaubelda hea hinna. Toote puhul, mis on igapäevasesse kontaktkeskuse tegevusse nii sügavalt juurdunud, tuleb aga olla ettevaatlik ja pöörata tähelepanu sellele, mille eest tasub kõrgemat hinda maksta.
  • Tulevikule mitte mõtlemine – Eduka kontaktkeskuse juhtimine on maraton, mitte sprint. Vaadake tulevikku. Valige veebipõhine klienditoe tarkvara, mis mitte ainult ei teeni teid praegu, vaid on ka tulevikus teie ettevõtte väärtuslik osa.

Mida küsida klienditoe tarkvara ja ettevõtte kohta demokõne ajal

Mõned levinumad küsimused, mida demokõnede ajal klienditoe tarkvara kohta küsitakse, on järgmised.

  • Miks on teie lahendus konkurentidest parem?
  • Mis vahe on teie ja teiste vahel?
  • Kuidas toimub arveldamine?
  • Mitu agenti saab osakonda määrata?
  • Kas saab luua kohandatud agentide rolle?
  • Kas on võimalus mõne agendi puhul teistsugust plaani kasutada?
  • Kuidas vältida meelepäraste valikute väljanoppimist?
  • Kus ma näen agendistatistikat?
  • Kas ühendatud meilikontode arv on piiratud?
  • Kas pileteid saab ühendada?
  • Kas pileteid saab jagada?
  • Kas piletit on võimalik edastada?
  • Kui kaua andmeid säilitatakse?

Klienditoe tarkvara juurutamine

LiveAgenti klienditoe tarkvara juurutamise saab üldjuhul tehtud üsna kiiresti.

Siin on vajalikud sammud, et kõik sujuvalt tööle saada.

  • Tuvastage kõik suhtluskanalid, mida soovite kasutada
  • Tehke ülevaade, milliseid osakondi, staatusi ja piletivooge vajate
  • Broneerige demokõne või konsulteerige kasutajatoe tarkvara pakkujaga, et mõista, kuidas tööriist teie kasutusjuhtumile vastab
  • Looge tasuta prooviperioodi konto
  • Lisage testimiseks agente
  • Seadistage kanalid: ühendage meilid, looge vestlusnuppe, ühendage VoIP-numbrid jne.
  • Seadistage kliendiportaal
  • Seadistage piletite kategoriseerimine ja marsruutimise automatiseerimine

Kokkuvõte

Parim kõik ühes klienditoe tarkvara

Kuigi iga ettevõtte jaoks parima kõikehõlmava klienditeenindustarkvara väljaselgitamine on pisut keeruline, saab kõige enam loota LiveAgenti klienditoe tarkvarale. LiveAgent ei paku mitte ainult suurt hulka olulisi ja täiustatud funktsioone, vaid sisaldab ka rohkem kui 150 integratsiooni, et saaksite luua oma klientidele ühtse kogemuse ja suurendada klientide hoidmise määra.

Parim klienditoe tarkvara koos sisseehitatud piletisüsteemi, reaalajas vestluse ja kõnekeskusega

LiveAgent on selles kategoorias ilmselge võitja. Tarkvara pakub tõelist omnikanali kogemust koos sisseehitatud piletisüsteemi tarkvara ning turu kiireima vestlusvidina ja erakordse kõnekeskuse lahendusega.

Parim funktsiooniderohke klienditoe tarkvara

Erinevatel ettevõtetel on erinevad nõuded. Siiski on LiveAgenti veebipõhine klienditoe tarkvara parim nii oma funktsioonide kvantiteedi kui ka kvaliteedi osas. See aitab teil tõsta agentide tootlikkust, hoides samal ajal klienti oma äritegevuste keskmes.

Parima hinna ja kvaliteedi suhtega klienditoe tarkvara

Jällegi paistab siin silma LiveAgent. Oma tasuta versiooniga on see tõeliselt kättesaadav kõigile, olenemata sellest, kas tegutsetakse väikese idufirma või rahvusvahelise ettevõttena. Tarkvara on võimalik isegi oma vajaduste põhjal suuremaks ja väiksemaks skaleerida. Nii saate alati täpselt selle, mida vajate.

Kõrgeima hinnanguga klienditoe tarkvara

LiveAgentil on pidevalt kõrged hinnangud sellistel saitidel nagu Capterra, TrustRadius ja G2. Kogukond naudib oma laia valikut funktsioone ja integratsioone taskukohase hinna juures.

Lihtsaim klienditoe tarkvara seadistamiseks, kasutamiseks ja integreerimiseks

Kui otsite klienditoe tarkvara, mida on lihtne seadistada, on LiveAgent teie jaoks õige valik. Te ei pea muretsema oma IT osakonna kaasamise pärast ega oskama kodeerida. See klienditoe lahendus on hõlpsasti juurdepääsetav kõigile, sealhulgas neile, kes ei pea end eriti tehnikataiplikuks.

Related Articles to Klienditoe tarkvara
Klienditeeninduse tarkvara ühendab võimsa postkasti, reaalajas vestluse, sisseehitatud kõnekeskuse ja kliendiportaali. Valige oma vajadustele õige.

Klienditeeninduse tarkvara

LiveAgent pakub mitme kanaliga kliendituge mitmekülgsete funktsioonide ja integratsioonidega. Hind on taskukohane, kuid kasutajad mainivad õppimiskõverat. MailChimp on turundusplatvorm, mis pakub meiliautomatiseerimist ja integreerub LiveAgentiga. Slack on reaalajas sõnumsideplatvorm, mis integreerub ka LiveAgentiga ja võimaldab skaleerida tugiesindajate arvu vastavalt vajadusele.

Õige laheduse teie ettevõttele võite leida meie artiklist, mis on kirjutatud tipptasemel intsidentide haldamise tarkvarast.

25 parimat intsidentide haldamise tarkvara

Incidentide haldamise tarkvaralahenduste võrdlus ja hindade ülevaade. Silmapaistvad lahendused nagu LiveAgent, Opsgenie, Zendesk, PagerDuty ja Freshservice pakuvad erinevaid funktsioone ja hinnakujundusi. IMS-i olulised eelised on vähendatud seisakuaeg, parem probleemide organiseerimine, sujuv tõhusus ja täielik läbipaistvus. Funktsioonid nagu sedelisüsteem, live vestlus ja kõnekeskus on olulised.

Kliendikogemuse tarkvara mängib võtmerolli klientide tagasiside kogumisel, korraldamisel ja jälgimisel tänapäeva ettevõttes.

Kliendikogemuse tarkvara

Kliendikogemuse tarkvara pakub mitmeid funktsioone, sealhulgas automatiseerimist, kliendituge ja analüütikat. Erinevad platvormid pakuvad erinevaid hindu ja tasuta prooviperioode, mis võivad olla kasulikud enne otsuse tegemist.

Kliendiportaali tarkvara on üks parimaid mooduseid ettevõttel demonstreerida oma kliendikeskset lähenemist.

Top 25 kliendiportaali tarkvara

Täisfunktsionaalne platvorm pakub turunduse ülevaadet ja uurimisandmeid, säästes aega ja ressursse. Parimad valikud: Boardable, LiveAgent, Huddle, Zendesk, SmartVault. Hindade, funktsioonide ja plusside miinuste võrdlus aitab valida sobiva kliendiportaali.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Klienditoe tarkvara

LiveAgent'i mitmekanaliline kasutajatoe tarkvara pakub üle 180 klienditoe funktsiooni ja 40 integratsiooni. Selle abil saate hallata kõiki sidekanaleid ühest jagatud ettevõtte postkastist ning nautida sotsiaalmeedia integreerimisi, piiramatut piletite sirvimisajalugu, kõnesalvestusi, hübriidpiletivooge ja muid tootlikkuse tööriistu. 7 või 30 päeva tasuta prooviperioodi saamiseks võite kasutada oma ettevõtte e-posti aadressi.

Tutvuge põhjaliku juhendiga 20 parimast teadmusbaasi tarkvarast, mis lihtsustab teadmiste haldamist ja suurendab tõhusust

20 parimat teadmusbaasi tarkvara aastal 2024

Hallatud teadmusbaas koos hästi korraldatud artiklistruktuuriga võib tõsta teie brändi SEO-d ja aidata juhtivates otsingumootorites kõrgemal asetusel olla. Teadmusbaasi tarkvara valimine sõltub teie vajadustest ja eesmärkidest ning peaksite hindama ka funktsioone, skaleeritavust ja tarkvara usaldusväärsust. Obsidian ja BookStack on mõlemad head valikud, sõltuvalt teie ettevõtte vajadustest.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x