Ühendage oma sotsiaalmeedia kanalid LiveAgentiga ja hallake kõiki klienditeeninduse taotlusi ühe usaldusväärse lahendusega. LiveAgenti piletisüsteem võimaldab ühes mugavas kohas hallata pileteid Facebookist, Instagramist, Twitterist ja Viberist. Täieliku suhtlusplatvormi ja abikeskuse tööriista abil hoiate oma sotsiaalmeedia suhtlusi kõrgel tasemel.
Edastame andmeid läbi masina...
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Sotsiaalmeedia tugi
Sotsiaalmeedia klienditeenindus on suhteliselt uus tarkvara nišš. See süsteem võimaldab teil tõhusalt oma vaatajaskonnaga suhelda, koondades ühte kohta kõik teie kaubamärgi erinevate sotsiaalmeedia võrgustike sõnumid ja mainimised.
Mitmekanalilise kasutajatoe süsteemi peamine eelis on see, et see võimaldab teil ühest kohast vaadata kogu teistest klienditoe kanalitest tulnud kliendisuhtlust. Lisaks kogutakse kõik sõnumid universaalsesse postkasti ja muudetakse seejärel hübriidpiletivooga ühtseteks piletiteks.
Parimad lahendused
Kõige tähtsam on võtta arvesse kõiki oma nõudmisi ja ootusi. Esimene samm on kontrollida, kas soovite oma kommunikatsioonisüsteemi lisada muid sidekanaleid ja kas soovite koondada kogu oma suhtluse ühte kohta. Teiseks tuleb kontrollida, kas vajate reaalajas vestlust, e-posti, telefoni tuge või kliendiportaali. Järgmiseks tuleb kaaluda funktsioone ja integratsioone. Lõpuks võrrelge hindu, et leida parim võimalik väärtus.
Ühendage kõigi populaarsete sotsiaalmeediaplatvormide kontod ja laske neid hallata LiveAgentil
Publiku haldamine
Ühendage oma Facebooki kontod ja jälgige kõike ilma vahekaartide või kontode vahel vahetamata. LiveAgent aitab teil hallata sotsiaalmeedia kliendituge oma universaalsest postkastist. Integreerimine on imelihtne. Vaja on vaid ühendada oma Facebooki lehed LiveAgenti postkastiga ja oletegi valmis. Kõik teie suhtlusvõrgustike postituste kommentaarid ja meeldimised ning klientide päringud teisendatakse automaatselt piletiteks. Kasvatage publikut ja pakkuge populaarse sotsiaalmeediaplatvormi abil suurepärast kliendikogemust.
Efektiivne sõnumside
Ühendage Messenger oma postkasti ja vastake kõigile Facebooki privaatsõnumitele. LiveAgent suudab kokku koguda kõik sõnumid ja aidata teil hõlpsalt lahendada mis tahes kliendiprobleeme. See ühildub meie tootlikkuse funktsioonidega, seega on LiveAgentiga vastamine palju organiseeritum, usaldusväärsem ja kiirem kui varem. Sorteerige oma sõnumeid ja vastake mugavalt meie universaalsest postkastist. Kasutage laia valikut hõlpsasti kättesaadavaid piletifunktsioone, mis moodustavad Messengeri piletisüsteemi.
00:00/03:02
00:00/06:38
Jälgige säutse
LiveAgenti Twitteriga integreerimine võimaldab teil jälgida kõiki oma lehe @mainimisi või teie valitud #räsimärke. Ühendage lihtsalt oma Twitteri konto oma LiveAgenti töölauaga ja valige, milliseid räsimärke ja mainimisi soovite jälgida. Kõik jälgitavad räsimärgid ja mainimised teisendatakse piletiteks, mis määratakse automaatselt teie valitud osakonnale. LiveAgent toob automaatselt üle kõik teie jälgitavate märksõnadega säutsud ja saate neile hõlpsalt oma juhtpaneelilt vastata.
Hallake jälgijaid
Teie klienditeeninduse strateegia võib töötada kooskõlas teie Instagrami sotsiaalmeedia strateegiaga. Lubage Instagram LiveAgentis ja vastake mis tahes postitusele, mainimisele, kommentaarile või otsesõnumile. Kiirendage oma reageerimisaega spetsiaalse piletisüsteemiga ja pakkuge oma klienditeenindusmeeskonnale õigeid funktsioone. Instagramist võib saada üks parimaid sotsiaalmeedia platvorme, mida klientide soovide käsitlemiseks kasutada. Ärge unustage seda toe pakkumisel ka oma kaubamärgi reklaamimiseks kasutada.
00:00/04:03
00:00/01:45
Tekstisõnumite saatmine postkastist
Agendid saavad klienditeenindusega seotud probleeme lahendada ka tänapäeva ühe populaarseima sõnumiplatvormi Viberi kaudu. LiveAgent toob sujuvalt üle kõik sellelt platvormilt saadavad sõnumid teie piletisüsteemi, kus need muudetakse kliendi piletiteks. Saate neile hõlpsasti vastata oma universaalsest postkastist. Viber töötab hästi teie suhtluskanalite lisandina klientidele, kes eelistavad sõnumiplatvorme. Viberi sõnumitele vastamine toimib sujuvalt üheskoos teie piletisüsteemi teiste suhtluskanalitega.
Slacki teavitused
Kui kasutate oma kolleegidega suhtlemiseks Slacki, kasutage ära meie integratsiooni. Hoidke end kursis kõigi uute klientide piletite või piletite oleku muudatustega. Oleme LiveAgenti sisseehitatud Slacki pistikprogrammi, et te ei jääks millestki olulisest ilma. Lihtsalt klõpsake seadetes lülitil ja saate oma LiveAgenti märguandeid spetsiaalsel Slacki kanalil. See integratsioon on väga kohandatav – võite määrata, millist tüüpi teavet soovite saada, ja valida teatud kontaktidele või kanalitele teavituste saatmise reegleid.
WhatsAppi tugi
WhatsApp on kõige populaarsem suhtlusvõrgustiku teenus maailmas. Meie integratsioon võimaldab klienditeenindajatel kasutada veel üht olulist kliendisuhtluskanalit. Muutke oma sõnumid lahendamise soodustamise eesmärgil piletiteks ja kasvatage oma kliendibaasi seas populaarsust nende lemmik sõnumiteenuse abil. Peate vaid lisama oma WhatsAppi konto LiveAgenti ja saategi hakata vastama oma kliendisõnumitele LiveAgenti kaudu. WhatsAppi integreerimine töötab hästi meie piletisüsteemi funktsioonidega, et saaksite pakkuda kiiremat ja usaldusväärsemat tuge.
Agendid saavad meie funktsiooniderikka universaalse postkasti abil hõlpsalt vastata kõigile klientide küsimustele. Ühendage oma sotsiaalmeedia kontod Facebookist, Twitterist, Instagramist ja Viberist, et pakkuda kvaliteetset klienditeenindust tõhusamalt.
Kasutage oma klienditeekonna täiustamiseks:
Sotsiaalmeedia sobib klienditeeninduseks suurepäraselt. Suurendage klientide lojaalsust, lahendage probleeme või andke oma vaatajaskonnale ostunõuandeid. LiveAgent võimaldab teil hallata klientide vestlusi rohkete funktsioonide ja organiseeritud töövooga.
Kasutage oma klienditeekonna täiustamiseks:
Lisage lihtsalt kõik klienditeeninduse jaok olulised suhtluskanalid. Ühendage oma sotsiaalmeedia kontod, hallake oma profiile ja looge klientide lemmikplatvormil lojaalne kliendibaas.
Tutvuge kõigi põhifunktsioonidega, mis aitavad teil pakkuda suurepärast klienditeenindust ja parandada oma sotsiaalmeedia kogukonna haldusvõimalusi
Organiseeritud suhtlus
Kõik privaatsõnumid mis tahes sotsiaalmeediaplatvormilt on korraldatud universaalsesse postkasti. Parim osa on see, et universaalne postkast koondab kokku suhtluse kõigist suhtluskanalitest ja aitab teil kliendisuhtlust sujuvamaks muuta. Kõik klienditoe protsessid muutuvad lihtsamaks, kui kogu teave on õiges kohas.
Efektiivne töövoog
Tõhusat klienditeenindust saab veelgi täiustada kohandatud automatiseerimisreeglitega. Need suudavad aidata teil klientidega kiiremini ja tõhusamalt suhelda, täites samal ajal korduvaid ja igapäevaseid ülesandeid. Reegleid saab kohandada ja rakendada erinevatele olukordadele ja ülesannetele, et aidata teil luua paremat töövoogu ja sorteerida klientide sõnumeid kiiremini.
Katekoriseerimine
Klienditoe meeskonnad on erinevate oskustega. Jagage oma klienditeeninduse esindajad osakondadesse ja suunake oma kliendid iga kord õigete ekspertide juurde. Samuti saate kasutada silte klientide päringute või kommentaaride märkimiseks. Sildid toimivad teie postkasti kategooriatena, nii et olete alati kursis, mis tüüpi probleemiga te parasjagu tegelete.
Piletifunktsioonid
Vähendage reageerimisaegu ja parandage klienditeenindust valmiskirjutatud sõnumite ja eelmääratletud vastustega. LiveAgent toetab piletile vastamisel erinevaid manusetüüpe. Jätke julgelt kaasagentidele piletitesse märkmeid ja teavitage neid klientide muredest või positiivsest suhtlusest igal ajal, kui vaja.
Proovige 14 päevase prooviperioodi jooksul kõike meie pakutavat
Uurige, miks hakkasid ettevõtted kasutama sotsiaalmeediat ühe oma peamise klienditeeninduskanalina.
Kas te ei tea, millest teie eelmine vestlus kliendiga rääkis, kuna see toimus teisel kanalil? LiveAgent jälgib seda teie eest.
Kas vahetate sageli erinevat tüüpi tarkvarade vahel? Laske LiveAgentil enda eest töö ära teha.
Kas haldate erinevates sotsiaalvõrgustikes mitut profiili? LiveAgentiga saate neid kõiki hallata ühelt töölaualt.
Vaadake mõnda kõige olulisemat sotsiaalmeedia klienditoe statistikat ja uurige, miks peaksite ka teie klienditoe jaoks sotsiaalmeediat kasutama
Sotsiaalmeedia kohalolek
Sotsiaalmeedia klienditeenindus on ärimaailmas muutumas hädavajalikuks. Jõudke oma sotsiaalmeedia lehtedega nii olemasolevate kui ka potentsiaalsete klientideni. Pakkuge oma vaatajaskonnale ostunõustamist ja sotsiaalmeedia klienditeenindust.
63%
klientidest eeldab sotsiaalmeedia kliendituge
Sotsiaalmeedia on muutunud klienditeeninduse jaoks hädavajalikuks. Suurendage oma kohalolekut sotsiaalmeedias ja olge oma vaatajaskonna jaoks olemas.
Kliendirahulolu
Uuringud näitavad, et klientide kaebuste ja päringutee käsitlemisel sotsiaalmeedias on kõrge rahulolu määr. Parandage klientide rahulolu LiveAgentiga ja täiustage oma klienditoe mängu.
70%
rahulolumäär
Suur osa klientidest on rahul sellega, kuidas nende probleeme sotsiaalmeedia kaudu lahendatakse. Ärge viilige kvaliteetse sotsiaalmeedia klienditeeninduse pakkumisel ja täiendage seda juba täna.
Kasvatage lojaalsust
LiveAgenti kui oma sotsiaalmeedia lahenduse abil saate klientidega suhelda palju kiiremini. Vastake kiiresti ning pakkuge oma suhtluskanalites järjepidevalt sisukaid nõuandeid ja vastuseid.
79%
klientidest eeldab vastust esimese 24 tunni jooksul
Saage kliendirahulolu uuringutes parimaid tulemusi ja pakkuge kiiret klienditeeninduse tegevust sotsiaalmeedias.
Leidke sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara, mis pakub teile parimat väärtust ja säästab teie eelarvet. Alustage võrdlemisega ja leidke õiged funktsioonid õiglase hinnaga.
Valisime oma hinnaplaanide funktsioone hoolikalt, et saaksite valida omale kõige soodsama paketi parima hinnaga. Makske ainult selle eest, mida kasutate, ilma eelarvet lõhki ajamata.
Most Popular
Kui teil on küsimusi, on meil vastuseid. Vaadake klienditoe hinnakalkulaatori levinuimaid küsimusi.
Sotsiaalmeedia tugi viitab klienditoe pakkumisele mis tahes sotsiaalmeediavõrgustiku kaudu, kus on kohal nii ettevõtete kontod kui ka kliendid. Kõige levinumad ja populaarseimad suhtlusvõrgustikud klienditoe pakkumiseks on Facebook, Twitter ja Instagram. Selliseid saite nagu Quora või Reddit kasutatakse sageli samal viisil.
Kui teid on märgatud ja olete sotsiaalmeedia võrgustikes oma ettevõtte lehe üles seadnud, hakkavad inimesed sotsiaalmeedia kaudu küsimusi esitama. Kliendituge sotsiaalvõrgustike kaudu saab pakkuda postituste, kommentaaride ja otsesõnumite kaudu. See pakub paindlikku suhtlemisviisi ja võimaldab klientidel teiega ühendust võtta samal viisil kui reaalajas vestluse või meili teel.
Sotsiaalmeedia kliensitoe tarkvara on teatud tüüpi klienditoe tarkvara, mis keskendub otseselt klienditoe agentide abistamisele sotsiaalmeedia kaudu tõhusa teeninduse pakkumisel. Kõik ettevõtete sotsiaalmeedia kontod koondatakse ühte kohta ning kommentaaride, säutsude, otsesõnumite ja muu sotsiaalmeedia kaudu suhtlemise jaoks luuakse pileteid. Kliendisuhtluse saab jagada tõhusalt agentidele, kes suudavad klientide vajadusi kiiremini rahuldada.
LiveAgent moodustab tänu oma Facebooki, Twitteri, Instagrami ja Viberi funktsioonidele suurepärase sotsiaalmeedia klienditoe lahenduse. Ühendage oma sotsiaalmeedia kontod ja jälgige kõike oma ettevõtte lehtedel toimuvat LiveAgenti usaldusväärse piletisüsteemi kaudu. Iga kliendisuhtlus salvestatakse turvaliselt, korraldatakse ja jaotatakse saadaolevate agentide vahel.
Sotsiaalmeedia platvormide kasutus kasvab maailmas pidevalt, mistõttu on oluline, et ettevõtted oleksid kohal just seal, kus nende kliendibaas aega veedab. Sotsiaalmeedia toe pakkumine on klientidele mugav ja võimaldab ettevõtetel nende vajadusi rahuldada, mis omakorda aitab neil müüa rohkem tooteid või teenuseid.
Peamised eelised on kiirus, tõhusus ja töökindlus. Sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara võimaldab ka väiksematel meeskondadel tänu organiseeritud suhtlusele ja läbipaistvale kasutuslihtsusele pakkuda täielikku kliendituge. Ettevõtete sotsiaalmeedia kontod võivad kasvada tänu usaldusväärsele toele, mis võib parandada ka muid aspekte, näiteks müüki.
LiveAgentil on tasuline plaan, mis toetab õiglase hinna eest piiramatut arvu Facebooki, Messengeri, Instagrami ja Viberi kontosid. Samuti saate juurdepääsu tipptasemel piletisüsteemile, usaldusväärsele reaalajas vestluse vidinale, kõnekeskuse funktsioonile ja teadmusbaasi sisaldavale kliendiportaalile, seda kõike hinnaga 49 dollarit agendi kohta kuus.
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel