Viber

Viber on tasuta platvormideülene helistamis- ja sõnumsiderakendus, mis on saadaval Androidis, iOS-is, Microsoft Windowsis, macOS-is ja Linuxis. Viber on võrreldav teiste sõnumsiderakendustega, nagu WhatsApp, Signal või Telegram. Selle põhifunktsioonid on kiirsõnumid, helistamine, videokõned ja sõnumite edastamine teistele kasutajatele.

Viber
Viberi avaldatud foto

Miks on Viberi klienditugi oluline?

Tänapäeva klientidel on suured ootused. Nad ootavad probleemideta tugiteenuse kogemusi ja soovivad suhelda ettevõtetega paljudel platvormidel, sealhulgas sotsiaalmeedias ja sõnumside rakendustes nagu Viber. Miks?

Paljude klientide jaoks on võrreldes ettevõtte kontaktandmete guugeldamisega või nende saidilt lahenduste otsimisega lihtsam teksti kaudu ühendust võtta. Igal kliendil on erinevad ootused ja vajadused ning sellisena peaksid ettevõtted püüdma iga klienti rahuldada.

Õnnelikud kliendid on parimad kliendid

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

Märgid

Kuidas pakkuda kohest klienditeenindust Viberis.

Kiire, isikupärastatud ja asjatundliku klienditeeninduse pakkumine Viberis on õigete tööriistadega lihtne. LiveAgent on üks väheseid klienditugesid, mis praegu Viberiga integreerub.

Meie integratsioon tagab, et Teid teavitatakse iga kord, kui saate uue Viberi tekstisõnumi. Lisaks muudab see iga sõnumi automaatselt klienditoe piletiks. Seda tüüpi tehnoloogia olemasolu arsenalis vabastab Teid seadme pidevast jälgimisest ja tagab, et kõik Viberi tekstisõnumid on kenasti korraldatud ja neile pääseb juurde iga Teie tugiagent.

Viber
Viberi sõnumid LiveAgentis

Mida saate integratsiooniga teha?

Oleme koostanud nimekirja integratsiooni peamistest funktsioonidest, et anda Teile aimu, kuidas Viberi kasutamine klienditeeninduses suudab suurendada meeskonna produktiivsust ja kasvatadakliendirahulolu

LiveAgenti Viberi klienditoe tarkvara integreerimine suudab:

  • Viberi tekstsõnumite vastuvõtmine ja nende muutmine piletiteks. Uute sõnumite jaoks pole vaja nutitelefoni ega töölauarakendust jälgida.
  • Viberi tekstisõnumitele vastamine LiveAgenti juhtpaneeli kaudu. Nagu eespool mainitud, ei pea käepärast olema muid seadmeid. Vastake oma kliendi päringule LiveAgenti juhtpaneeli kaudu ning ta saab vastuse oma Viberi rakendusse. Nii lihtne see ongi!
  • Varasemate Viberi piletite arhiveerimine ja korraldamine. Tänu LiveAgentile saate hõlpsalt vaadata varasemaid vestlusi ja määrata neile silte, selle asemel, et otsida telefonist ilma vähimagi aimuta.

Milline see välja näeb/kuidas see praktikas toimib?

Teie kliendid ei tee vahet kas kasutate välist tööriista Viberi sõnumitele vastamiseks. Vaadake seda üksikasjalikku videoõpetust, et näha kuidas see toimib.

Kuidas integreerida Viber LiveAgentiga

1. Esiteks peate looma Active Boti. Minge sellele veebisaidile ja sisestage oma Viberi kontoga seotud telefoninumber.

2. Varsti pärast seda saate koodiga Viberi tekstsõnumi. Sisestage kood veebisaidile ja logige sisse.

Viber

3. Vajutage nupule Create bot account

Viber

4. Avaneb uus aken. Sisestage kogu vajalik informatsioon ja vajutage salvesta. Kui klõpsate nupul Salvesta, loob süsteem automaatselt tokeni.

Viber

5. Kopeerige token ja logige LiveAgenti.

6. Navigeerige jaotisse Seadistamine

7. Vajutage Süsteem

8. Vajutage Pistikprogrammid

9. Otsige üles Viber ja käivitage pistikprogramm vajutades nupule (see peab muutuma roheliseks)

Viber

Kui pistikprogramm on aktiveeritud, minge tagasiSeadistamisse.

10. Vajutage Viberi kontod

11. Vajutagek Ühenda. Avaneb uus aken.

Viber

12. Kleepige token “Tokeni” veergu.

13. Valige osakond kuhu soovite saabuvad Viberi sõnumid marsruutida

14. Vajutage Ühenda, ja ongi kõik! Teie Viberi konto peaks olema töökorras!

Viber

BONUS: Kui soovite oma klientidel Teiega Viberis ühenduse võtmist lihtsustada, paigaldage oma veebisaidile Viber Active Boti konto QR-kood. Kui soovite lisateavet selle kohta, kuidas Teie kliendid saavadTeiega kontakteerumiseks kasutada QR-koodi, vaadake selle integratsiooni juhendi lõppu.

Kuidas saab Teie ettevõte integratsioonist kasu?

  • LiveAgenti Viberi integreerimine võib säästa Teie aega ja raha, kuna Teie agendid kulutavad seadmete jälgimisele vähem aega
  • See võib aidata Teil pakkuda kiiremat tuge täiustatud tööriistade, näiteks konserveeritud sõnumite kaudu
  • See aitab Teil pakkuda isikupärasemaid vastuseid tänu meie sisseehitatud CRM-ile, mis on Teile käepärast, kui vastate Viberi sõnumitele LiveAgenti kaudu
  • See võib parandada Teie kliendituge ja rahulolu, pakkudes tõelist statistikat. Näiteks kui soovite teada, kui palju Viberi päringuid on viimase kuu jooksul esmakontaktil lahendatud, looge selleks lihtsalt aruanne. LiveAgenti aruandlusfunktsiooni abil saate oma andmeid hõlpsalt segmentida aja jooksul toimivuse, agendi, osakonna või kanali järgi.
  • LiveAgenti kaudu Viberi sõnumitele vastamine on turvalisem. Miks? Viberi piletid salvestatakse jagatud universaalsesse postkasti, millele pääseb juurde iga tugiisik. See tähendab, et Te ei pea muretsema:
    • Viberi sisselogimisandmete mitmete töötajatega jagamise pärast
    • Avalikes seadmetes sisselogimise pärast
    • Seadmete kaotamise pärast, kuhu Viberi kontoga sisse olete loginud

Valmis meie integratsiooni proovima?

Lubage meil hoolitseda korralduse ja logistika eest, et saaksite keskenduda kõikidele klientidele sujuva ja usaldusväärse toe pakkumisele. Alustage tasuta 14-päevast prooviperioodi juba täna. Krediitkaarti pole vaja.

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Mis on Viber?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Viber on tasuta platvormideülene helistamise ja sõnumsiderakendus, mis on saadaval Androidi, iOS-i, Microsoft Windowsi, macOS-i ja Linuxi jaoks. Viber on võrreldav teiste sõnumsiderakendustega, nagu WhatsApp, Signal või Telegram.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas Viberis kiiret klienditeenindust pakkuda?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Viberis kiire klienditeeninduse pakkumine on Teie arsenalis olevate tööriistade küsimus. Kasutajatoe tööriistade (nt LiveAgent) kasutamine tagab, et Teid teavitatakse igast uuest sõnumist. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas saab Viberi integratsioon minu ettevõttele kasu tuua?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “See võib parandada agendi tõhusust, säästa aega, maksta Teile vähem, parandada klientide rahulolu ja tagada parema andmete turvalisuse.” } }] }

Learn from real data insights

Get an overview of how well you’re doing in terms of performance and customer satisfaction. Find out today with a free trial. No credit card required.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo