20 parimat VoIP telefonisüsteemi ja  integratsiooni
Blogi

20 parimat VoIP telefonisüsteemi ja integratsiooni

Oliver Stasinszky

Oliver Stasinszky


Viimati muudetud June 17, 2022 ajal 9:00 am

VoIP telefonisüsteemid on arvutipõhised telekommunikatsiooniteenused, mis võimaldavad kasutajatel teha häälkõnesid tavatelefoni asemel läbi interneti. Parimaid VoIP telefonisüsteeme saab hõlpsasti konfigureerida ja need annavad tekstsõnumeid vastamata kõnede, kõnepostisõnumite ja kõnede suunamise kohta. Lisaks lubavad mõned VoIP teenuse pakkujad ette osta kõneaega soodushinnaga, mida saavad kasutada kõik riigid. Kõige silmapaistvamate VoIP telefonisüsteemidega ei pea Te muretsema rahvusvaheliste tariifide pärast ja säästate oma kõneplaaniga raha.

Mis on VoIP telefonisüsteem?

VoIP telefoni tarkvara on telefoniteenus, mis kasutab kõnede edastamiseks IP-kõne tehnoloogiat. See saadab analoogsignaale võrgus olevatesse digitaalsüsteemidesse, mitte traditsiooniliste telefoniliinide kaudu. Ettevõtted saavad kasutada ettevõtte VoIP teenuseid kodupõhiste telefonidega või kaubanduslike VoIP süsteemidega, nagu Vonage või Dialpad. Need telefonisüsteemid võimaldavad võrgus edastada pilte, videoid ja heli.

Saadaval on mitu telefoniteenust, näiteks:

  • Traditsioonilistel VoIP süsteemidel on sellised funktsioonid nagu kõne ootele lisamine ja koputus.
  • Pilvepõhised VoIP telefonisüsteemid sisaldavad rohkem funktsioone ja on ligipääsetavad mis tahes Interneti juurdepääsuga seadme kaudu.
  • Isehostitavad VoIP telefonisüsteemid hoiavad telefonisüsteemi riistvara kohapeal.

Isehostitavad VoIP süsteemid – Isehostitavad süsteemid säästavad paigalduskuludelt raha. Kui helistate oma hostitud süsteemis, suunatakse kõned läbi interneti – kõnede tegemiseks või vastuvõtmiseks on vaja võrguühendust. Lisaks maksavad väljuvad kõned vähem minuti kohta, kuna hostite ise VoIP süsteemi. Nendel põhjustel saavad ise hostitud süsteeme kasutada kõnekeskused, mis soovivad alustada tegevust minimaalsete ettemaksudega.

Kohapealsed VoIP süsteemid – ettevõttesisesed süsteemid hõlmavad VoIP telefonide ja seadmete kasutamist Teie ettevõttes kohapeal. Selline seade on ühendatud otse telefoniettevõtte paigaldatud ruuteritega. Seda tüüpi VoIP-e võib nimetada ka PBX (Private Branch Exchange). Ettevõte, mis suudab endale lubada oma kõnekeskuse seadmete esialgseid kulusid, on näide ettevõttest, mis saab ettevõttesiseste VoIP süsteemide rakendamisest kasu.

Traditsioonilised VoIP telefonisüsteemid – VoIP telefonid suhtlevad VoIP protokollide ja serverisse installitud tarkvara kaudu. Hostitud VoIP süsteemides asuvad VoIP serverid kiire interneti ühenduse toel kaugetes andmekeskustes või kõrvalhoones. Ettevõtted, kes otsivad tavapärasest ettevõttesisesest telekommunikatsioonist skaleeritavamat ja kulutõhusamat lahendust, võiksid seda süsteemi kõige rohkem kasutada.

Kuidas VoIP telefonisüsteem toimib?

VoIP süsteemide kaudu tehtud kõned edastavad Teie digitaalset häält andmepakettidena interneti protokolli (IP) võrkudes. Need süsteemid võimaldavad telefonikõnesid teha kõikjal ja kasutada pakettkommutatsiooni traditsioonilise ahelkommutatsiooniga üldkasutatava telefonivõrgu asemel.

VoIP süsteemide sidumine kiirete lairibaühendus võimaldab kulusid kokku hoida, kuna mõlema funktsiooniga tegeleb üks pakkuja. Lisaks digitaliseerivad need telefonisüsteemid Teie hääle, mis võtab palju vähem ribalaiust kui analoogsed andmeedastusmeetodid, nagu kaablipõhine internetiteenus, võimaldades Teie ettevõttel vältida telefoniliini rentimise või täiendavate kõnetasude eest lisatasusid.

Erinevalt traditsioonilistest analoogidest pole VoIP süsteemidel kahe osapoole ühendamiseks vaja eraldi liine. Digitaalsed signaalid muudavad vestlused selgeks välisest mürast või muudest häiretest sõltumata.

Kuidas VoIP telefonisüsteem toimib? - App - Uploads - 2021 - 01 - Integrations VoiP Partners LiveAgent.png

Mis on VoIP telefonisüsteemi kasutamise põhjused?

VoIP telefonisüsteem kasutab selliseid funktsioone nagu täiustatud telefonirakendused ja häälkõnede edastamine. Traditsioonilist telefoni kasutatakse teabe vahetuks edastamiseks. VoIP tehnoloogial on helistamisfunktsioonid ja teenused, mis võivad Teie äritegevust parandada. Mõned funktsioonid hõlmavad järgmist:

  • Helistaja ID – Kui see on konfigureeritud Teie VoIP-teenuse pakkujaga, kuvab Teie seade helistaja nime ja numbri.
  • Kõne ootamine – Kui vestlete VoIP telefoniga ja saabub teine kõne, saate Teisele kõnele kiiresti vastata või seda ignoreerida.
  • Suunamised – See haldusfunktsioon võimaldab agentidel tõhususe suurendamiseks suunata sissetulevad kõned otse teisele numbrile.
  • Kõneposti haldamine – Enamik VoIP teenuse pakkujaid pakub tasuta kõnede salvestamise teenuseid, mis jälgivad Teie sõnumeid ja säästavad Teie raha.
  • Kolmesuunaline helistamine – Erinevad VoIP süsteemid saavad hõlpsaks suhtlemiseks kasutada kolmesuumalist kõnet, kui räägite USA või Kanada inimestega.
  • Kulude kokkuhoid – Kõnede tsentraliseeritud suunamine erinevatesse asukohtadesse VoIP süsteemi abil pakub traditsiooniliste telefonisüsteemidega võrreldes madalamaid kõnetariife.
  • Piiramatu juurdepääs – Agendid võivad kasutada sama telefoninumbrit olenemata füüsilisest asukohast.
Ühendage oma VoIP pakkuja klienditoe tarkvaraga - LiveAgent

Kas VoIP telefonisüsteemid on lauatelefonist paremad?

VoIP pakub Interneti kaudu häälkõnesid kõigile, kellel on interneti ühendus. Üldiselt peavad paljud inimesed neid teenuseid paremaks valikuks kui lauatelefone.

VoIP-i hääle kvaliteet varieerub suuresti sõltuvalt ühenduse kiirusest ja muudest teguritest. Piisava ribalaiuse korral on süsteemi kvaliteet sageli parem kui traditsioonilisel lauatelefonil. Kui ribalaiust on vähe, võib kõne kvaliteet olla halvem kui lauatelefonil. Lisaks ei huvita neid digitaalseid süsteeme, kui neid kasutab korraga mitu inimest, traditsioonilised telefoniliinid nõuavad aga selle saavutamiseks lisavarustust.

Ettevõtte VoIP teenused on paindlikumad kui lauatelefonid, kuna saate neid kasutada sisuliselt igas soovitud seadmes, nii et ettevõtted ei pea arvutite uuendamisel või uute masinate ostmisel muretsema ühilduvusprobleemide pärast.

Find the right VoIP

Are you still looking for the solution that will fit your needs? LiveAgent offers plenty of useful features for a reasonable price. Curious about all the opportunities?

Kuidas valida parim VoIP telefonisüsteem

Õige VoIP telefonisüsteemi valimine võib olla keeruline. VoIP telefonisüsteemi valmiseks kulub palju aega, see ei ole kerge otsus. On vaja mõista, mida arvestada oma ettevõtte jaoks õige VoIP telefonisüsteemi valimisel.

Kohustused

VoIP telefonisüsteemi valimiseks peaksite tutvuma tarkvara kohustustega, sealhulgas makseplaanide, tarkvaranõuete, riistvaranõuete, magistraalide ja lüüsidega. VoIP telefonisüsteemile ei soovitata pühenduda enne, kui teate, et see sobib Teie äritegevusega.

Hind

Ettevõtted peavad VoIP telefonisüsteemi valides arvestama hinnamudelitega. Hinnad sõltuvad Teie valitud VoIP tarkvarast. Näiteks nõuab Vonage, et võtaksite nendega pakkumise saamiseks ühendust ja nad võivad võtta tasu iga kõneminuti alusel.

Tugi

VoIP lahendust valides tahate tagada, et Teie meeskond teeb ja võtab telefonikõnesid kiiresti vastu. Valige VoIP teenuse pakkuja, kellel on ööpäevaringne tugi, eriti kui Teil on suur või kauge meeskond erinevates ajavööndites.

Võimalus skaleerida üles/alla

Saate hallata mis tahes suurusega VoIP tugimeeskonda kõikjal maailmas. Olenemata Teie ettevõtte praegusest suurusest, soovite valida tarkvara, mis vastab Teie ettevõtte praegustele ja tulevastele vajadustele. Soovite valida VoIP telefonisüsteemi, mis võimaldab Teil kiiresti skaleerida oma makseplaani ja seadmeid vastavalt Teie ettevõtte vajadustele.

Koostöövõimalused

Meeskonna koostööd võimaldava klienditelefonisüsteemi valimine võib olla meeskonnasuhtlusele väga kasulik. Olgu selleks siis VoIP teenuse pakkuja või klientidega vestlemine. Kasutades omnikanalilist tarkvara, saate oma VoIP telefonisüsteemi kasutades edasi arendada klientide ja ettevõttesisest koostööd.

Sisekõned LiveAgenti kõnekeskuse tarkvaras

Tarkvara piirangud

Ettevõtte vajadustele vastava VoIP telefonisüsteemi valimiseks peate teadma oma tarkvara piiranguid. Võtke arvesse oma praegust personali suurust ja funktsioone, mis vastavad Teie kliendi vajadustele. Olgu selleks siis kontaktkanalid, sissetulevad või väljaminevad kõned. Veenduge, et Teie VoIP telefonisüsteem ei piiraks Teie ettevõtte tavasid.

VoIP telefonisüsteemi kasutamise eelised

VoIP telefonisüsteemide integreerimine on muutnud tööstuse paljusid tahke. VoIP telefonisüsteemid võimaldavad rohkem mobiilsust kui traditsioonilised PBX telefonid. Selle asemel, et piirduda tavatelefonidega, saavad ettevõtete omanikud oma telefonikeskuse süsteemi kasutada kõikjal. Nende süsteemide rakendamisel saavutab organisatsiooni tõhusus kõigi aegade kõrgeima taseme, kuna kulud vähenevad.

Ettevõtte VoIP telefonidel on rohkem lisafunktsioone võrreldes traditsiooniliste äritelefonide teenusepakkujatega. Üleminek tavapäraselt lauatelefoniteenuselt VoIP telefonisüsteemidele pakub palju eeliseid kõikidele ettevõtetele järgmiste võimalustega:

  • Kallite kaug- ja rahvusvaheliste kõnede kaotamine.
  • Konverentskõned, kõnede automaatne jaotus ja automaatsed saatjateenused.
  • Kõne suunamine, helistaja ID ja virtuaalne telefoninumber.
  • VoIP süsteemid kasutavad virtuaalset PBX platvormi, mis võimaldab kasutajal luua iga osakonna jaoks kohandatud laiendusi.
VoIP statistika

Millised tööstusharud saavad VoIP telefonisüsteemidest kõige rohkem kasu?

VoIP tarkvara on kasulik väike- ja suurettevõtetele, kuna selle funktsioonid vastavad ettevõtete vajadustele üle kõigi tööstusharude.

  • Väikesed ettevõtted sellistes tööstusharudes nagu külalislahkus saavad sellest kasu, sest VoIP telefoni tarkvara muudab tehnilise toe probleemide iseseisva lahendamise lihtsamaks.
  • Keskmise suurusega ettevõtted, mis on seotud võrgundussektoriga, näiteks kinnisvaraga, saavad VoIP- süsteemi abil parandada klientide ulatust, et mahutada oma suurt kõnemahtu.
  • Suured ettevõtted, mis tegelevad klientidega suhtlemisel, nagu e-kaubandus, leiavad, et VoIP süsteemid on kasulikud nii organisatsioonisiseste kasutajate kui ka helistavate klientide jaoks.

Millised on VoIP telefonisüsteemi puudused?

VoIP telefonisüsteem on ettevõtetele usaldusväärne ja taskukohane viis telefoniliinide loomiseks.
Siiski kaasnevad nendega ka mõned puudused, näiteks:

  • Latentsus või viivitusaeg
  • Usaldusväärne internetiteenus
  • Kallis esialgne seadistus
  • Signaalihäired halva kvaliteediga mikrofonide või valjuhääldite tõttu.

Latentsust põhjustavad mitmed tegurid, näiteks lähte- ja sihtserveri vaheline kaugus. Mida kaugemal on helistajad, seda suurem on kõne ajal võimalik latentsusaeg. VoIP süsteemi esialgne häälestuskulu on liiga kõrge mõne ettevõtte jaoks, kes ei pruugi soovida teisele süsteemile üle minna, sest nad peaksid maksma suure summa ette. Lõpetuseks on hea teada, et madala kvaliteediga mikrofonide või valjuhääldite halb helikvaliteet põhjustab tööajal häireid.

Millised on VoIP telefonisüsteemi seadistamise nõuded?

Võrgul peaks kogu infrastruktuuris olema gigabitised Etherneti ühendused, et tagada järjepidevad ühendused. Kui kasutajad soovivad kasutada oma andmesidepakette mobiilseadmetes, näiteks tahvelarvutites ja nutitelefonides, vajavad nad 4G WAN-i või 3G/4G USB-modemi. Modem ja LAN-ühendus võivad olla kaabli või wifi kaudu. Kvaliteetseks heliedastuseks Internetis on soovitatav minimaalne üleslaadimiskiirus 2 Mbps ja allalaadimine 5 Mbps.

Protsessori tuumade arv võib mõjutada süsteemis võimalike samaaegsete kõnede arvu. Näiteks kui samaaegselt on 100 VoIP kanalit ja iga kõne nõuab 6 Mbps ribalaiust, vajab CPU selle andmemahu töötlemiseks vähemalt kuut tuuma. Kui protsessor ei ole piisavalt kiire, jääb see andmete töötlemisest maha ja põhjustab viivitusi või pakettide väljalangemist.

Suure ribalaiusega võrgu kasutamine võib vähendada latentsusprobleeme, mis ei ole olenevalt ettevõtte suurusest alati võimalik. Suur latentsusaeg ei ole probleem, kui Teie ettevõte ei vaja heli ja video voogesitust. Kvaliteetse teenuse poliitika rakendamine on väga soovitatav, kui ootate suurt kõneliiklust. See tagab, et kõneliiklust ei häiri mitte ajatundlikud toimingud, näiteks failide jagamine.

VoIP süsteem turundusstrateegia täiustamiseks infograafika

Kui palju maksab VoIP telefonisüsteem?

VoIP telefonisüsteemide keskmised kulud algavad umbes 100 dollarist ja ulatuvad suuremate süsteemide puhul 25 000 dollarini. Teenuse maksumuse määravad mitmed tegurid nagu:

  • Kasutatavate telefonide kogus ja kvaliteet
  • Mitut telefoniliini süsteem peaks toetama
  • Mitut telefoniliini süsteem peaks toetama
  • Uuendamiseks vajalik varustus

VoIP telefonitarkvara võib pärast esialgse investeeringu tegemist pakkuda mitmesuguseid makseplaane.
Makseplaanid võivad olla kuu-, aasta- või minutipõhised. Sõltuvalt kaasatud rahvusvaheliste kõnede hinnafunktsioonidest on rahvusvaheliste kõnede hinnavahemik kasutaja kohta tavaliselt 20–50 dollarit kuus või rohkem. Kui lisate rahvusvahelised tekstsõnumid, maksate rahvusvaheliste kõnede tariifidena umbes 80 dollarit kuus. Erinevad tarkvarad pakuvad lisavõimalusi, nagu piiramatud helistamis- ja konverentskõnede funktsioonid, mida ettevõtted peaksid enne VoIP süsteemi ostmist kaaluma.

Stand out from your competitors with the right VoIP software

20 parimat VoIP telefonisüsteemi ja integratsiooni

Et võimaldada Teie väikesel, keskmisel või suurel ettevõttel digikõnedega asjatundlikult hakkama saada, oleme koostanud nimekirja 20 parimast 2022. aastal saadaolevast VoIP telefonisüsteemist ja integratsioonist. Teil on vaja süsteemi, mis vastaks ettevõtte VoIP-i vajadustele, millel on erinevad funktsioonid, eelised, varjuküljed ja hinnavalikud.

1. LiveAgent

LiveAgenti klienditoe leht

LiveAgent on mitme kanaliga klienditoe tarkvara, mis võimaldab Teil jälgida kogu oma klientide suhtlust ühe katuse all. LiveAgenti universaalne postkast võimaldab pileteid vaadata ja neile vastata. Nagu Teie e-posti postkast, kuid nutikam, näitab see kõiki Teie e-kirju, vestlusi, kõnesid, Facebooki ja Twitteri pileteid, foorumipostitusi ja soovitusi. Lisaks on sellel numbrite ühendamiseks palju paindlikke VoIP valikuid.

LiveAgent võib aidata kõiki ettevõtteid, kes soovivad VoIP süsteemide abil pakkuda silmapaistvat klienditeenindust. E-kaubanduse ettevõtted, alustavatest suurettevõteteni, saavad kasu erinevatest VoIP ja klienditeeninduse funktsioonidest, mida LiveAgent pakub.

Põhifunktsioonid

LiveAgent eristab end teistest süsteemidest, integreerides lihtsalt rohkem kui 60 VoIP pakkujaga.

Funktsioonid sisaldavad:

  • Arhiveerimine ja säilitamine
  • Sündmuse käivitatud toimingud
  • Nõudmisel salvestamine
  • Teksti, e-kirja, telefoni ja videosuhtlus
  • HD häälvestlused opuse koodeki abil
  • Kõnekeskuse haldamine

Plussid

  • Reaalajas vestlus ja klienditoe lahendused samas rakenduses
  • Kohandatavad sildid ja sildid määravad töövooge prioriteediks
  • Automatiseeritud piletisüsteemid muudavad jälgimise interaktsioonid lihtsaks

Miinused

  • Head kirjad võivad mõnikord sattuda rämpsposti kausta
  • Meilide avamise jälgimine puudub
  • Puudub WhatsAppi integratsioon

Hind

LiveAgent pakub lisaks 14-päevasele tasuta prooviversioonile ka piiratud funktsioonidega tasuta versiooni. Valikus on mitu hinnaplaani, sealhulgas 15, 29 ja 49 dollarit kuus koos erinevate funktsioonidega. LiveAgenti tasuta prooviperioodi puhul pole krediitkaarti vaja.

2. Intermedia Unite

Intermedia Unite VoIP

Intermedia Unite pakub kasutajatele usaldusväärset võimalust oma äri- ja isiklikele kontaktidele VoIP kaudu juurde pääseda. Intermedia Unite pakub plaane, mis toetavad konkreetseid ärivajadusi, et ühendada ainult üks või 20 telefoniliini.

Intermedia Unite on spetsialiseerunud VoIP-funktsioonide pakkumisele väga väikestele või kuni viie töötajaga mikroettevõtetele.

Põhifunktsioonid

Intermedia Unite eristub teistest süsteemidest integreeritud videokonverentsi, ekraani jagamise ja failide jagamise tõttu.

Funktsioonid sisaldavad:

  • IVR ja häältuvastus
  • Mitme kasutaja koostöö
  • Failide jagamine
  • Audio- ja videokonverentsid
  • Juurdepääs mobiililt

Plussid

  • Abistav tehniline tugi
  • Lihtne lisada süsteemi uusi töötajaid
  • Erakordne riistvaraline telefon ja pehme klienditugi

Miinused

  • Süsteemi juurutamine võib olla keeruline
  • Viimased kõned ei näita sissetulevaid ega väljuvaid kõnesid
  • Tugi võib olla reageerimisega aeglane

Hind

Intermedia Unite pakub 27,99 dollarit ja 32,99 dollarit agendi kohta kuus, kusjuures igal tasemel on erinevad funktsioonid.

3. RingCentral MVP

RingCentral MVP pakkuja

RingCentral teenindab pilvepõhiste telefonisüsteemidega ettevõtteid üle maailma. Teenused võimaldavad kasutajatel luua kohandatud plaane ja helistada kõikjal, kus neil on interneti ühendus, tagades juurdepääsetava suhtluse ka siis, kui ettevõtted on liikvel.

Igas suuruses ja tüüpi ettevõtted kasutavad RingCentrali. RingCentral võimaldab Teil kasutada piiramatute laiendustega kohalikku, tasuta või kohandatud telefoninumbrit, millele saab vastata Teie e-posti postkastist.

Põhifunktsioonid

RingCentral eristub teistest süsteemidest oma piiramatute laienduste tõttu, millele pääseb juurde kõikjalt.

Funktsioonid sisaldavad:

  • Kõnede salvestamine
  • Mitmetasandiline automaatne saatja
  • Audio- ja videokonverentsid
  • Aruandlus ja analüüs
  • Kõneposti transkriptsioon
  • Teleturunduse haldamine

Plussid

  • Kiire ja usaldusväärne
  • Lihtne kõnede suunamine rakenduses
  • Lihtne seadistamine

Miinused

  • Õppimiskõver
  • Piiratud klienditugi
  • Piiratud skaleeritavuse võimalused

Hind

RingCentral MVP pakub tasuta prooviversiooni ja tasuta tarkvara. Kohandatud hinnapakkumise saamiseks võite nendega otse ühendust võtta.

Kas otsite RingCentrali integreerivat klienditeeninduse lahendust? Ärge enam otsige, LiveAgent pakub tasuta RingCentrali integratsiooni.

4. Dialpad

4. Dialpad - App - Uploads - 2021 - 12 - Dialpad Website.png

Dialpad on pilvepõhine telefonisüsteem, mis võimaldab Teil laualt või mobiiltelefonilt kõnesid teha ja vastu võtta.

Dialpad on soovitatav ettevõtetele, kes soovivad kasutada pilvepõhist tarkvara, et kasutada VoIP teenuseid kõikjal.

Põhifunktsioonid

Dialpad erineb teistest tarkvaraosadest, kuna see võimaldab mis tahes suurusega ettevõttel VoIP süsteeme kaugjuhtimise teel kasutada.

Funktsioonid sisaldavad:

  • Kõneposti transkriptsioon
  • Klientide marsruutimine
  • Numbrite portimine
  • Väljaminev kõnekeskus
  • Sissetulev kõnekeskus
  • Jõudluse haldamine
  • Aruandlus ja analüüs

Plussid

  • KPI-de jälgimine
  • Lihtne süsteemi juurutamine
  • Lihtne funktsioone uuendada

Miinused

  • Lisatasud kuhjuvad
  • Hiline teavitus mobiiltelefonis
  • Minimaalne gruppide kontroll

Hind

Dialpadil on 14-päevane tasuta prooviperiood ja kolm paketti, mis algavad 15 dollarist, kuid hinnapakkumise saamiseks peate nendega otse ühendust võtma.

5. 8×8 X Series

8x8 X Series VoIP pakkuja

VoIP-telefonide 8×8 X Series eesmärk on muutaTeie ärisuhtlus tõhusamaks ja hallatavamaks. X Series on eelkonfigureeritud täiustatud funktsioonidega, mis tagavad intuitiivse kasutuskogemuse.

8×8 X Series integreeritud võrguvõimalused koos mitmesuguste pilves leiduvate rakendustega tagavad, et IT-juhid saavad pakkuda kasutajatele juurdepääsu süsteemidele igal ajal ja igal pool.

Põhifunktsioonid

8×8 eristub muust turul olevast tarkvarast tänu oma sujuvale integratsioonile ettevõtetega.

Funktsioonid sisaldavad:

  • Kontaktide haldamine
  • Kohaloleku tuvastamine
  • Mitme kasutaja koostöö
  • Teleturunduse haldamine
  • Ühtne kommunikatsioon
  • Virtuaalne kõnekeskus

Plussid

  • Saab otse telefonidele juurde pääseda
  • Kõne salvestamine kvaliteedikontrolli juhtimiseks
  • Kõik-ühes lahendus

Miinused

  • Võib esineda vigu
  • Heliseb telefonis ja arvutis korraga
  • Piiratud faksisaatmise lahendused

Hind

8×8 X Series hinnad algavad 10 dollarist agendi kohta kuus, kuid hinnapakkumise saamiseks võite nendega otse ühendust võtta. Tasuta tarkvara ega tasuta prooviversiooni pole.

6. Microsoft 365 Business Voice

Microsoft 365 Business Voice veebileht

Microsoft 365 Business Voice ühendab sujuva suhtluse jaoks täiustatud kontorirakendused, mis on loodud võimsate tööriistadega, nagu Skype for Business ja Outlook.

Microsoft 365 Business Voice on väikeettevõtete omanikele ja ettevõtjatele suunatud VoIP telefonisüsteem, mis pakub hõlpsat integreerimist Microsoft Dynamicsiga.

Põhifunktsioonid

Microsoft 365 Business Voice erineb teistest süsteemidest oma täiustatud kontorirakenduste tõttu.

Funktsioonid sisaldavad:

  • Ajurünnak
  • Dokumentide haldamine
  • Videokonverentsid
  • Aruandlus ja analüüs
  • Dokumentide loomine
  • Mitme kasutaja koostöö

Plussid

  • Lihtne kaugelt töötada
  • Toetab mitmeid seadmeid
  • Mitmed koostöövahendid

Miinused

  • Suletud probleemid saab uuesti avada
  • Funktsioonid võivad segadust tekitada
  • Keerulised omadused

Hind

Igakuise agendi kohta on 5-, 10- ja 15-dollarine plaan. See hind muutub odavamaks, kui võtate kohustuse terveks aastaks. Olemas on tasuta prooviversioon, kuid tasuta tarkvara pole.

7. Vonage Business

Vonage VoIP pakkuja

Vonage Business on äriklassi telefoniteenus, mis võimaldab kasutajatel Interneti kaudu lauatelefoni kõnesid teha ja vastu võtta.

Vonage Business sobib ideaalselt VKEdele ja suurtele ettevõtetele, kes vajavad erinevate tööriistadega videokonverentsi lahendust.

Põhifunktsioonid

Vonage Business eristub serveri sõnumite blokeerimise võime tõttu.

Funktsioonid sisaldavad:

  • Esitluse voogesitus
  • Reaalajas vestlus
  • Aruandlus ja analüüs
  • Kõnekeskuse haldamine
  • IVR ja häältuvastus

Plussid

  • Abistav klienditugi
  • Valutu seadistamine ja kasutamine
  • Usaldusväärne ühendus

Miinused

  • Raskused numbrite teisaldamisel eelmisest teenusest
  • Piiratud integratsioon kolmandate osapoolte rakendustega
  • Juhtpaneeli kasutamine pole intuitiivne

Hind

Saadaval on 14,99 dollarit ja 39,99 dollarit agendi kohta kuus maksev võimalus, millele lisandub 0,03 dollarit minutis väljaminevate kõnede, tasuta tarkvara ja tasuta prooviversiooni eest.

Kas otsite klienditeeninduse lahendust, mis integreerib Vonage’i? Ärge enam otsige, LiveAgent pakub tasuta Vonage’i integratsiooni.

8. Freshdesk Contact Center

Freshdeski koduleht

Freshdesk muudab agendid klientide eestkõnelejateks tänu sotsiaalmeedia integreerimisele Facebooki, Twitteri, Gmaili, LinkedIni ja muuga.

Freshdeski kontaktkeskus haldab ja lihtsustab telefonivestlusi valitsusväliste organisatsioonide, NFP ja BFSI tööstuse töötajate jaoks.

Põhifunktsioonid

Freshdeski kontaktkeskus eristub oma võimega hallata ja sujuvamaks muuta keskmiste ja suurte ettevõtete toiminguid.

Funktsioonid sisaldavad:

  • Virtuaalne kõnekeskus
  • Aruandlus ja analüüs
  • Töötajate tegevuse jälgimine
  • Koostöövahendid
  • Kombineeritud kõnekeskus
  • Kõneposti transkriptsioon

Plussid

  • Analüüsib iganädalast kõnede mahtu
  • Võimalus jälgida klientide probleeme
  • Lihtne seadistamine

Miinused

  • Iga pilet suunatakse kontohaldurile
  • Aeglane klienditeeninduse reageerimine
  • Kõnevoogu ei ole lihtne reguleerida

Hind

Lisaks 15 ja 39 dollarilisele valikule agendi kohta kuus, on olemas ka tasuta versioon. Süsteemist on ka tasuta prooviversioon.

9. MiCloud Connect

MiCloud Connect pakkuja koduleht

MiCloud Connecti eesmärk on pakkuda ühtset platvormi tugipiletite, VoIP teenuste ja reaalajas vestluste haldamiseks. MiCloud Connect pakub ka telefoni integreerimist.

MiCloud Connect on mõeldud igas suuruses ettevõtetele. See on suhtlusplatvorm, mis aitab meeskondadel suhelda kõnede, grupivestluste, konverentside ja muu kaudu.

Põhifunktsioonid

MiCloud Connect eristab end oma suutlikkusega pingutusteta suhelda ettevõttesiseste meeskondade ja sissetulevate helistajatega.

Funktsioonid sisaldavad:

  • Ennustav numbrivalija
  • Kõnekeskuse haldamine
  • Arvutitelefoni integreerimine
  • Videokonverentsid
  • Järjekorra haldamine

Plussid

  • Hea lahendus vanematele klientidele
  • Lihtsasti konfigureeritavad telefonid
  • Kõnepost ja e-post

Miinused

  • Ebausaldusväärne ühendus
  • Piiratud klienditugi
  • Kõneposti teateid ei saa kuulariga kuulata

Hind

MiCloud Connect ei paku tasuta prooviversiooni ega tasuta tarkvara. Hinnapakkumise saamiseks võtke nendega otse ühendust.

10. Ooma Office

Ooma Office pakkuja veebileht

Ooma Office on pilvepõhine telefonisüsteem, mis ühendab kohalikud, kaug- ja rahvusvahelised kõned.

Ooma kontorit soovitatakse kodukontorisse ja väiksematele ettevõtetele, sest nende virtuaalne assistent aitab Teid igapäevaste toimingute tegemisel.

Põhifunktsioonid

Ooma kontor erineb teistest riistvaralist DECT-otspunkti kasutavatest süsteemidest juhtmeta telefonide kaasamise poolest.

Funktsioonid sisaldavad:

  • Ühtne kommunikatsioon
  • Kõnekeskuse haldamine
  • SIP Trunking ja PBX
  • Automaatne teenindaja
  • Kõneposti transkriptsioon

Plussid

  • Virtuaalne administraator
  • Lihtne seadistamine
  • Lihtne telefoninumbrit maskeerida

Miinused

  • Funktsioonid võivad olla keerulised
  • Piiratud koolitusmaterjalid
  • Puudub kõneoote muusika

Hind

Ooma office maksab 19,99 dollarit kuus ja sisaldab ühte tasuta numbrit. Neil on tasuta prooviversioon, kuid tasuta versiooni pole. Täiendava hinnapakkumise saamiseks võtke nendega otse ühendust.

11. Line2

Line2 pakkuja veebileht

Line2 on VoIP telefoniteenus, mis võimaldab tarbijatel mobiiltelefonilt helistada ja sõnumeid saata ilma mobiilsideminuteid kasutamata.

Line2 on VoIP telefoniteenus, mis võimaldab tarbijatel helistada ja sõnumeid saata ilma mobiilsideminuteid kasutamata, muutes Line2 ideaalseks lahenduseks neile, kes kasutavad peamiselt mobiilseadmeid.

Põhifunktsioonid

Line2 saab installida mis tahes interneti ühendusele ja kasutada mis tahes seadmest kõikjal maailmas.

Funktsioonid sisaldavad:

  • Virtuaalsed laiendused
  • Helistamisgrupid
  • Online kõneedastus
  • Mitme kasutaja koostöö
  • Audio- ja videokonverentsid
  • Mobiilne juurdepääs

Plussid

  • Automaatne järelvaataja funktsioon
  • Rahvusvahelised kõned
  • Hea kõne kvaliteet

Miinused

  • Konverentskõnesid ega varuliine pole
  • Pole otsinguvõimalust
  • Kõned võivad katkeda või olla tõrgetega

Hind

Line2 omab igakuist plaani hinnaga 14,99 dollarit, 19,99 dollarit ja 24,99 dollarit agendi kohta. Aastase plaaniga saate kaks kuud tasuta.

12. Nextiva

Nextiva veebileht

Nextiva VoIP tehnoloogia kaudu saavad kasutajad helistada ja kõnesid vastu võtta interneti ühenduse, mitte tavalise telefoniliini kaudu.

Enamik Nextiva kasutajaid on väikesed ja keskmise suurusega ettevõtted, sealhulgas kohalikud ettevõtted, kus töötab 1-10 töötajat asukoha kohta. Nextiva teenindab enam kui 30 riiki kuuel kontinendil.

Põhifunktsioonid

Nextiva on ainulaadne, rõhutades iOS-i ja Android seadmete VoIP-teenuseid.

Funktsioonid sisaldavad:

  • Reaalajas vestlus
  • Juurdepääs mobiililt
  • Kolmandate osapoolte integratsioonid
  • Kaebuste jälgimine
  • Kahesuunaline heli ja video

Plussid

  • Usaldusväärsed ja kvaliteetsed telefoniühendused
  • Kiired VoIP ühendused
  • Kõik-ühes lahendus

Miinused

  • Raske liitumisprotsess
  • Tarkvaral võib esineda tõrkeid
  • Vajalik piisav väljaõpe

Hind

Nextiva pakub 18.95, 22.95, 32.95 ja 57.95 dollarist valikut. Nende VoIP süsteemil on ka tasuta prooviversioon.

13. GoToConnect

GoTo Connect pakkuja koduleht

GoToConnecti, IP-PBX-i ja SIP-iga saavad serverid oma VoIP teenuste kaudu helistada mis tahes teisele hostile või kasutajale maailmas.

GoToConnect on telefonisüsteem, mis jõuestab väikese ja keskmise suurusega ettevõtteid ning töötab hästi mitme ettevõttega, kus on kuni 100 töötajat saidi kohta.

Põhifunktsioonid

GoToConnect erineb teistest teenusepakkujatest nende “üle võlli” virtuaalse PBX teenuste tõttu.

Funktsioonid sisaldavad:

  • Ajavööndi jälgimine
  • Kaugjuurdepääs ja -juhtimine
  • Ülesannete haldamine
  • Sissetulev kõnekeskus
  • Väljaminev kõnekeskus

Plussid

  • Saab kasutada lauatelefoniga või ilma
  • Hea kõne kvaliteet
  • Ekraani jagamise funktsioonid

Miinused

  • Veebiportaal võib olla segadusttekitav
  • Sisselogimisel võib süsteem tõrkeid tekitada
  • Pikaajaline liitumisprotsess

Hind

GoToConnect pakub põhi-, standard- ja preemium versiooni, kuid hinnapakkumise saamiseks peate nendega ühendust võtma.

14. Grasshopper

Grasshopper VoIP pakkuja veebileht

Grasshopper pakub telefoninumbrit ja tarkvara, mis võimaldab Teil arvutist või mobiilseadmest helistada ja kõnesid vastu võtta.

Grasshopperit soovitatakse väikestele isejuhtivatele ettevõtetele, kes soovivad oma VoIP-vajadusi täita arvutite või mobiilseadmete kaudu.

Põhifunktsioonid

Erinevalt teistest pakkujatest ei ole Grasshopperil oma süsteemi kasutamise eest kuutasusid.

Funktsioonid sisaldavad:

  • Virtuaalsed laiendused
  • Aruandlus ja analüüs
  • Mobiilikasutajad
  • Automaatne järlevalvaja
  • Faksihaldus

Hind

Grasshopper pakub lisaks tasuta prooviversioonile ka 26 , 44 ja 80 dollarist valikut.

15. ChaseData CCaaS

ChaseData CCaaS VoIP pakkuja veebileht

ChaseData pakub pilve kaudset CCaaS-i telefonisüsteemi, mis pakub Teie ettevõttele ühtseid teenuseid.

ChaseData CCaaS pakub kaheksat ainulaadset telefoniteenuse plaani, mis vastavad mis tahes organisatsiooni vajadustele, eriti alustavatele ettevõtetele.

Põhifunktsioonid

ChaseData CCaaS pakub hostitud IVR teenuseid, mida saab käivitada SMS-i kaudu, et eristuda teistest süsteemidest.

Funktsioonid sisaldavad:

  • Teleturunduse haldamine
  • Sissetulev kõnekeskus
  • Väljaminev kõnekeskus
  • FCC vastavus
  • Arvutitelefoni integreerimine

Plussid

  • Aruandlus ja automatiseerimine
  • Kiire ja organiseeritud
  • Hästi läbimõeldud numbrivalija

Miinused

  • Piiratud koolitus
  • Puudub iOS tugi
  • Seadistamine võtab aega

Hind

Lisaks 89, 139 ja 169 dollarilisele valikule agendi kohta kuus pakutakse tasuta prooviversiooni.

16. Cloudtalk

Cloudtalk VoIP pakkuja veebileht

Cloudtalk VoIP telefonisüsteem on pilvepõhine telefoni-/PBX-teenus, mis suudab toetada 500 töötajat.

IP-PBX-i kasutamine on soovitatav kõigile kasutajatele, kes seadistavad magistraal- ja konverentsiruume. Cloudtalk lihtsustab nende kanalisüsteemi funktsioonide kasutamist.

Põhifunktsioonid

Cloudtalk müüb hostitud konverentsi PBX platvormi koos mobiilirakendusega, mis erinevalt teistest pakkujatest suudab kasutajad ühendada mitme konverentsiruumiga.

Funktsioonid sisaldavad:

  • Nõudmisel salvestamine
  • Sissetulev kõnekeskus
  • Väljaminev kõnekeskus
  • Juurdepääs mobiililt
  • Aruandlus ja analüüs

Plussid

  • Kvaliteetsed telefoniühendused
  • Lihtne süsteemi kohandatavus
  • IVR töötab veebisaidil hästi

Miinused

  • Funktsioonid ei ole väga kohandatavad
  • Piiratud automatiseerimine
  • Algeline rakendus koos mõnede vigadega

Hind

Cloudtalk pakub tasuta prooviversiooni, 20, 25 ja 40 dollarist valikut. Täiendavate teenuste pakkumise saamiseks võite nendega otse ühendust võtta.

Kas otsite klienditeeninduse lahendust, mis integreerib Cloudtalki? Ärge enam otsige, LiveAgent pakub tasuta Cloudtalki integratsiooni.

17. Voip.ms

VoIP.ms pakkuja veebileht

VoIP.ms on tasuta VoIP teenus, mis võimaldab helistada teistele inimestele üle maailma tasuta või väga madalate hindadega.

VoIP.ms suudab pakkuda peamisi helistamisfunktsioone oma paika pandud funktsioonidega, mida Teie väikeettevõte vajab.

Funktsioonid sisaldavad:

  • Helistamisgrupid
  • Videokonverentsid
  • Automaatne numbrivalija
  • Kõnepost
  • Aruandlus ja analüüs

Plussid

  • Hea heli kvaliteet
  • Tarkvaratelefoni tugi
  • Minutipõhine hinnamudel

Miinused

  • Katkenud või kaotatud kõned
  • Funktsioonide kasutamine võib olla keeruline
  • Faksiteenus on ebausaldusväärne

Hind

VoIP.ms-il on hinnakujundusvõimalused USA-s, Kanadas ja rahvusvaheliselt helistamiseks. Nad pakuvad hindu, mis maksavad 0,01 dollarit minutis või vähem.

18. Bandwidth

Bandwidth VoIP pakkuja veebileht

Bandwidth VoIP telefonisüsteem on taskukohane äritelefonilahendus, mis mahub hõlpsasti igasse eelarvesse.

Bandwidthi API liidesed muudavad hääl-, sõnumside- ja 112-juurdepääsu tarkvarasse ja rakendustesse manustamise lihtsaks.

Põhifunktsioonid

Bandwidth VoIP virtuaalne telefonisüsteem eristab end oma teenustes API manustamise kasutamisega.

Funktsioonid sisaldavad:

  • Vestlus ja sõnumside
  • API disain
  • SIP kanalid
  • Kõneposti transkriptsioon
  • IVR ja häältuvastus

Plussid

  • Lihtne numbrite portimine
  • Lihtne telefoninumbreid leida
  • Madalamad määrad

Miinused

  • Funktsioonide puudulikkus
  • Juhtpaneel võib keeruline olla
  • Kriitiliste probleemide korral võib toe vastus puudulik olla

Hind

Bandwidth pakub hääle API-t ja sõnumside API-t minuti või 100 tähemärgi määraga. Olemas on ka tasuta versioon ja tasuta prooviversioon.

19. Ringover

Ringover VoIP pakkuja veebileht

Ringover VoIP telefonisüsteem loodi selleks, et võimaldada ettevõtetel ja kasutajatel kasutada uusimat interneti tehnoloogiat, kulutamata uuele riistvarale palju raha.

Ringover haldab oma ühenduse kvaliteedi parandamiseks enam kui 20 esinduspunktist koosnevat võrku üle Euroopa.

Põhifunktsioonid

Ringover võimaldab VoIP telefonidel tehniliste raskuste korral arvutite või muude seadmete vahel vahetada, eristades end teistest pakkujatest.

Funktsioonid sisaldavad:

  • Videovestlus
  • Tekst kõneks
  • Kõnede salvestamine
  • Kõnepost
  • Videokonverentsid
  • Kaugtugi

Plussid

  • Kasutatav igal pool
  • Tasuta rahvusvahelised ja UK kõned
  • 100% veebipõhine

Miinused

  • Viivitus vestluses
  • Halva WiFi ühenduse korral võib selgusest puudu jääda
  • Makseviisid võivad olla keerulised

20. Skype for Business

Skype'i ärirakendus

Skype’i ärirakendus pakub konverentskõnede ja kiirsuhtluste funktsioone, mis võimaldavad ettevõtte tasemel telefoniteenuseid.

Microsofti Skype’i ärirakendust saab juurutada kohapealsetes andmekeskustes, hostitud pilvandmekeskuses või nende kahe hübriidina.

Põhifunktsioonid

Skype’i ärirakendus erineb teistest teenusepakkujatest, kuna nad pakuvad Teie telefonisüsteemides skype’i kõnesid.

Funktsioonid sisaldavad:

  • Videokõned
  • Nutikas sõnumeerimine
  • Ekraani jagamine
  • Privaatsed vestlused
  • Häälkõned
  • Kõnede salvestamine

Plussid

  • Vestluse funktsionaalsus
  • Grupifunktsioonid
  • Audio ja video funktsioonid

Miinused

  • Probleemid kõnede kvaliteediga
  • Probleemid konverentsiruumide integreerimisel
  • Puudub klienditeenindus

Haven't found the right solution yet?

LiveAgent may offer the best features for you too, so why not try it now?

VoIP süsteemi demoversioon

Demoversioonid võimaldavad Teil proovida VoIP süsteemi või kõnekeskuse süsteemi ilma kohustuste või trahvideta, kui otsustate, et teenus Teie vajadustele ei sobi. Enamik ettevõtteid pakub oma demoversiooni tasuta. Seega saavad potentsiaalsed kliendid nende toodet testida ilma lepingut allkirjastamata või tasu maksmata. Demoversioonide abil on klientidel lihtne oma pakkumisi konkurentide omadega võrrelda. Demoversioonid ei paku alati kõiki saadaolevaid funktsioone olenevalt süsteemist.

Prooviversiooni VoIP telefonisüsteemi eelised

Tasuta prooviversioonide suurim osa on see, et need on tõeliselt tasuta. Te ei pea maksma teenuse eest, mida Te ei kasuta, ega isegi kulutama oma raha süsteemile enne, kui teate, kas ettevõtte teenused vastavad Teie vajadustele. Nii saate teada, mis võiks Teile paremini sobida. Tasuta prooviperiood võib kesta piiratud aja või olla igavesti tasuta, kui otsustate kasutada ettevõtte teenuseid kõigi teiste proovitud teenuste asemel.

Lõpetuseks

Teie VoIP telefonisüsteem on Teie ettevõtte oluline osa. See aitab Teil klientide, töötajate ja müüjatega igapäevaselt suhelda. Loodame, et oleme andnud Teile ülevaate 20 parimast VoIP telefonisüsteemist ja integratsioonist. Need on mõned suurepärased tööriistad, mis aitavad Teie ettevõttel kasvada ja areneda, säästes samal ajal raha IP kõnede kuludelt. Teile sobiva VoIP tarkvara valimiseks peaksite kaaluma mitmeid tegureid, nagu riistvara, tarkvara, makseplaanid ja praegused ärivajadused.

FAQ

What is a VoIP phone system?

A VoIP phone system is a telephone system that uses voice over internet protocol to make and receive calls. This allows cheaper long-distance rates because all calls are routed through the internet instead of being carried by traditional methods. Since many people have broadband connections to the internet these days, this service has become very common due to its low cost compared to standard landline phones.

How does a VoIP phone system work?

VoIP systems work by sending all spoken words into a microphone on a PC or laptop to a sound card with software attached. When a person speaks into their speakerphone or headset, their voice signal gets sent across the internet. With a mixture of other features, VoIP software can meet your business's phone needs.

What are the reasons for using a VoIP phone system?

There are many reasons to use a VoIP phone system. Whether it's for business or personal use. Companies can benefit from the flexibility, affordability, and overall savings that come along with using a VoIP phone system through: Easier collaboration; Reduced costs; Information security; Reduced hardware needs and Multi-channel communications.

How to choose the best VoIP phone system?

Choosing a VoIP phone system is based on the business's infrastructure, the number of employees, and how often they work is a smart move. Smaller companies may not want or need complex systems. In comparison, larger companies might wish to have more advanced features for their phone systems. For many businesses, less expensive plans will do all that's necessary. It's essential to choose a solution based on your company's needs rather than price alone.

What is the best VoIP phone system?

LiveAgent is one of the top help desk software with VoIP integrations available, according to Capterra and G2. It is straightforward to set up and doesn't require any on-site hardware or third-party connections.

The benefits of using a VoIP phone system?

VoIP phone systems allow for lower costs than traditional telephone services. You can reduce international rates by using an IP-based system instead of the geographically limited public switched telephone network. VoIP phone systems offer low-cost benefits and other cost-saving features such as auto-attendants, voicemail transcription services, call recording options, and conference calling.

What are the requirements for setting up a VoIP phone system?

Each VoIP phone needs a built-in IP address that is compatible with the network. Internet access is required for proper communication with other phones on the system. Call control needs to be handled by a server application that supports web services communication, including SIP.

How much does a VoIP phone system cost?

The cost of a VoIP phone system is generally anywhere from $50 to $200 for a SIP phone. Additional factors such as the number of phones and licensing will also determine the cost of your VoIP phone system.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.