Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Majutatud kõnekeskus

Majutatud (hosted) kõnekeskus on tarkvaralahendus, mis tegeleb sissetulevate ja väljaminevate kõnedega, samuti IVR-kõnedega ühe süsteemi kaudu. Majutatud kõnekeskuste süsteemid on suurepärased alternatiivid traditsioonilistele kõnekeskustele, sest need on veebipõhised ja kulutõhusad. Pole vaja muretseda serverite hooldamise, riistvara ostmise või välise tarkvara paigaldamise pärast.

Miks peaksite kasutama majutatud kõnekeskust?

Suurepärane kõnetugi on iga eduka ettevõtte alustala. Kuigi traditsioonilised kõnekeskused on aeglaselt vananemas ja asendumas kõnekeskuste tarkvaraga või majutatud kõnekeskustega, on kõnetugi endiselt väga nõutud.

Tegelikult eelistab CFI Group’i andmetel 76% kõigist tarbijatest  kõnetuge digitaalsetele vahenditele nagu e-kirjad, veebipõhised kontaktvormid ja sotsiaalmeedia. Seega on oluline, et pakuksite enamikule enda klientidele kiiret, personaalset ja asjatundlikku kõneteenindust.

Kõige muretum ja kuluefektiivsem viis seda teha on investeerida majutatud kõnekeskuse tarkvarasse.

Kuidas kasutada majutatud kõnekeskust?

Kõnekeskus nagu LiveAgent pakub oma kasutajatele hulgaliselt kaasaegseid ja professionaalseid kõnekeskuse funktsioone, sealhulgas:

  • Sissetulevad kõned
  • Väljatulevad kõned
  • Sisekõned
  • IVR (interaktiivne häälvastus) tehnoloogia
  • Kõnejärjekord
  • Automaatne tagasihelistamine
  • Järelvalvega kõnede suunamine
  • Automaatne kõnede marsruteerimine / automaatne kõnede jaotus (ACD)
  • Videokõned
  • Piiramatu kõnede salvestamine
  • Mitmed toetatud kõneseadmed, sh telefonitarkvara (SoftPhone)
Mockup-kõnekeskuse ühendus

Lisaks sellele pakuvad paljud majutatud kõnekeskused ka selliseid lisafunktsioone nagu:

  • Sisseehitatud CRM tarkvara
  • Mitmekanaliline piletisüsteem
  • Sisemine/välimine teadmusbaas
  • Usaldusväärne aruandlus, kõneanalüüs ja aja jälgimine
  • Ja palju muud!

Majutatud kõnekeskus on kaasaegne tehnoloogia, mille toimimiseks ei ole vaja ühtegi täiendavat kolmanda osapoole rakendust. Tegelikult on kõnekeskuse lahendused loodud töövoo tõhususe ja kulude kokkuhoiu maksimeerimiseks ning sisaldavad seega kõiki traditsioonilise kasutajatoe tarkvara funktsioone ja eeliseid.

kõne suunamise juhendamine

Millised on majutatud kõnekeskuste kasutamise eelised?

Suurenenud kliendirahulolu

Hästi korraldatud majutatud kõnekeskuse tarkvara koos IVR-menüüde, automaatsete tagasikutsumiste ja juhendatud kõne suunamisega saab parandada klientide rahulolu. Kliendid soovivad ootejärjekorras ootamise jaoks valikuvõimalusi. Samuti tahavad nad teada, kuhu nad suunatakse ja saada abi isegi siis, kui inimene, kellele nad edasi suunatakse, on hõivatud.

Tervikliku majutatud kõnekeskuse (nagu LiveAgent) olemasolu teie arsenalis on parim vahend enda klientide õnnelikuna hoidmiseks iga kõne ajal.

Majutatud kõnekeskus
Kliendid ei ole traditsiooniliste kõnekeskustega rahul. Kasutage selle asemel virtuaalset kõnekeskust!

Kiirem päringute lahendamine

IVR-süsteemiga varustatud majutatud kõnekeskus saab teid aidata parandada lahendamise aega. Saate anda enda klientidele võimaluse valida, millise osakonnaga nad peavad rääkima, sealjuures eemaldate kõnede vastuvõtja-vahendaja. Selle, kes tavaliselt võtab kõne vastu ja kuulab ära, mida klient vajab ja alles seejärel suunab helistaja sobiva osakonna või esindaja juurde.

Stand out from your competitors with a strong
customer
service
culture

Hea kulude kokkuhoid

Majutatud kõnekeskused maksavad murdosa traditsioonilise kõnekeskuse hinnast. Ainus asi, mille eest peate maksma, on teie igakuine tellimus ja VOIP-telefoninumber. Te maksate ainult reaalajas kasutamise eest. Minutipõhiseid lisatasusid ega varjatud tasusid ei ole.

Lisaks sellele ei ole vaja maksta rendi, kalli riistvara, elektri ja muu eest. Kõnekeskusele saab juurdepääsu ka igast arvutist või nutitelefonist, millel on internetiühendus. 

Majutatud kõnekeskus
Parandage oma majutatud kõnekeskuse tulemuslikkust aja jooksul

Tõhusam klienditeenindus

Majutatud kõnekeskused, nagu LiveAgent, on varustatud täiendavate funktsioonide ja integratsioonidega, mis saavad parandada agentide tõhusust. Kuna teie agendid saavad kasutada kogu kliendiinfot oma kõne kasutajaliidesest, ei pea nad raiskama aega varasemate vestluste, kontaktandmete jms otsimisele.

Majutatud kõnekeskus

Parem paindlikkus

Majutatud kõnekeskused annavad teie agentidele vabaduse ja paindlikkuse. Kodust või eemalt töötamine on täiesti teostatav võimalus. Teie agendid ei pea enam istuma kontoris või arvuti taga. Neil ei pea olema isegi selleks ettenähtud seadet. Nad saavad lihtsalt suunata kõned oma isiklikesse seadmetesse, et vastata kõnedele ka teel olles. Kas see ei kõla suurepäraselt?

Kuidas saab LiveAgent’is majutatud kõnekeskuse üles seada?

LiveAgent’i majutatud kõnekeskuse saab sisse seada mõne minutiga. 

1. Logige sisse oma LiveAgen’i kontole ja klõpsake Kõne.

2. Klõpsake Numbrid

3. Klõpsake oranži Loo nuppu

Majutatud kõnekeskus

4. Valige oma VOIP-teenusepakkuja (VOIP-teenusepakkuja, kellelt te oma telefoninumbri ostsite).

Majutatud kõnekeskus

5. Sisestage nimi (ükskõik milline, selleks, et te numbrit mäletaksite).

6. Valige osakond, kuhu sellele telefoninumbrile saabuvad kõned suunatakse

7. Sisestage valimise eesliide

8. Märkige ruut Salvesta kõned, kui soovite salvestada kõik sellelt telefoninumbrilt sissetulevad/väljaminevad kõned.

9. Sisestage oma VOIP-teenusepakkuja andmed (host-nimi, kasutajanimi, parool)

Majutatud kõnekeskus

10. Klõpsage Lisa

Kui telefoninumber on edukalt lisatud ja aktiivne, on selle kõrval roheline täpp.

11. Seejärel, klõpsage Muuda nuppu ja klõpsake IVR.

IVR

Seadistage oma IVR- ja tervitussõnumid selle juhendi abil IVR (tervitussõnumid/offline-sõnumid).

12. Kui olete IVR-i seadistamise lõpetanud, klõpsake Seadistamine.

13. Klõpsake Kõne

14. Klõpsake Seaded

Majutatud kõnekeskus

15. 15. Muutke seadeid vastavalt oma eelistustele ja klõpsake Salvesta.

16. Kasutage seda juhendit, et lisada oma riist- ja tarkvaratelefonid ekraanile Seadmed.

17. Edastage seejärel see juhend oma agentidele, et nad saaksid seadistada eelistatud seadmed kõnedele vastamiseks.

Kuidas see praktikas välja näeb/töötab?

LiveAgent’i majutatud kõnekeskuse tarkvara on paindlik ja skaleeritav ning sellele on võimalik ligi pääseda mis tahes arvutist või telefonist, millel on internetiühendus. Seda saab kasutada mitu kasutajat korraga ja kohandada vastavalt teie ettevõtte vajadustele. Süsteem on taskukohane, seda on lihtne kasutada ja selle kasutusaeg on usaldusväärne. Vaadake allolevas videos, kuidas see töötab.

Frequently asked questions about hosted call centers

What is a hosted call center?

A hosted call center is a software solution that handles inbound and outbound calling, as well as IVR interactions through a single system.

Why should I use a hosted call center?

Hosted call center systems are great alternatives to traditional call centers because they’re web-based and cost-efficient. There’s no need to worry about maintaining servers, buying hardware, or installing external software.

What features are included in a hosted call center?

Inbound calling, Outbound calling, Internal calls, IVR (Interactive Voice Response) technology, Call queuing, Automatic callbacks, Attended transfers, Automatic call routing / automatic call distribution (ACD), Video calls, Unlimited call recordings

How can a hosted call center benefit your business?

A hosted call center can improve your customer’s satisfaction, improve response times, improve agent efficiency, reduce overhead costs, and give you and your agents more flexibility.

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo