Saage kasu meie agentide tootlikkuse kõrgemast tasemest ja klientide hoidmisest või konversioonist, kasutades meie mitmekanalilist kasutajatoe tarkvara. Hinna ja kvaliteedi suhtele pole konkurentsi. Meie tarkvara on ideaalne igas suuruses ja valdkonnas ettevõtetele, omades üle 180 klienditoe funktsiooni ja 40 integratsiooni.
Edastage kõik sidekanalid ja hallake neid ühest jagatud ettevõtte postkastist. Nautige sotsiaalmeedia integreerimisi, piiramatut piletite sirvimisajalugu, kõnesalvestusi, hübriidpiletivooge ja muid tootlikkuse tööriistu.
Edastame andmeid läbi masina...
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
LiveAgenti poolt pakutav IT-tugiteenuste tarkvara ühtlustab erinevad suhtluskanalid ühtseteks piletiteks.
LiveAgent ühendab suurepärase reaalajas vesltuse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset klienditeenindust oma klientidele.
Peter Komornik, CEO
Andke oma meeskonnale õige klienditoe tööriist, et suurendada nende tootlikkust ja kulutada vähem aega klientide soovidele. LiveAgenti abil saavad kliendid Teid kõikjalt kätte. Pole vahet, kas kliendid soovivad ühendust võtta läbi e-posti, vestluse, kõne või sotsiaalmeedia. LiveAgent võimaldab vastata kõigile klientide päringutele ühest kohast.
Kas Teil on raske jälgida ja vastata kõikidele klientide päringutele? Kliendid ootavad ja nõuavad kiiret klienditeenindussuhtlust mitmel platvormil. Klienditeeninduse juhtimine võib aga muutuda segaseks ja kaootiliseks, kui Teil puudub kvaliteetne süsteem.
Piletisüsteem on osa igast kvaliteetsest kasutajatoe tarkvarast. LiveAgenti piletisüsteemi funktsioon koondab klientide päringud mitmelt suhtluskanalilt ja korraldab need ühte universaalsesse postkasti. Nii saate ühel platvormil vastu võtta kõik oma e-kirjad, sotsiaalmeedia päringud/mainimised, kõned, otsevestlused ja palju muud.
Agendid saavad tõhusalt käsitleda kliendisuhtlust, hoides ära kadunud või vastuseta suhtluse. LiveAgenti veebipiletite süsteem on kasutajasõbralik, mis võimaldab Teie agentidel sellega kiiresti tutvuda.
Lisaks on LiveAgent välja töötanud veebipiletite süsteemi, et veelgi tõhustada klienditeeninduse automatiseerimist. Näiteks, automatiseeritud piletite jaotus, SLAd, automation reeglid ja muu. Niisiis, andke piletihaldussüsteemile võimalus ja pakkuge kohe professionaalset klienditeenindust.
Reaalajas vestluse funktsioon aitab Teil pakkuda oma klientidele või külastajatele viivitamatut klienditeenindust. LiveAgent pakub kiireimat reaalajas vestluse teenust, ja kasutatavate vestlusnuppude arv ei ole piiratud. Seega saate toetada URL-e, kus külastajad Teie abi kõige rohkem vajavad.
Lisaks on LiveAgenti reaalajas vestlusel lai valik nutikaid funktsioone. Näiteks, Maksimaalse järjekorra pikkuse funktsioon peatab automaatselt reaalajas vestluse kui järjekord muutub liiga pikaks. Proaktiivsed vestluskutsed on veel üks suurepärane funktsioon, mis aitab Teie kasutajatoe töötajatel suhelda külastajatega enne, kui nad isegi abi küsivad. Eelnevalt abi pakkudes saate oma külastajad muuta tasuvateks klientideks.
Kuigi me võime kiidelda reaalajas vestlusfunktsioonidega kogu päeva, on edu täpne näitaja selle loodud konversioonide arv. Seetõttu on LiveAgent välja töötanud funktsiooni, mis võimaldab Teie brändil mõõta reaalajas vestluse efektiivsust Google Analyticsis. Nüüd on aeg vestelda. Nii et hakkame aga pihta.
Kvaliteetse kasutajatoe platvorm sisaldab ka kõnekeskust, kuna kliendid soovivad endiselt agentidega telefoni teel ühendust võtta. Tänapäeval pakuvad kasutajatoe lahendused enamat kui põhiline kõnekeskus. LiveAgenti kõnekeskusel on täiustatud funktsioonid, mis võimaldavad Teil telefoni kaudu kliendikogemust tohutult parandada, näiteks sisekõned, videokõned ja helistamisnupud.
Lisaks pakub süsteem automaatikafunktsioone, et veelgi parandada klientide vestlusi. Näiteks, IVR, Automaatne tagasihelistamine ja kõnede marsruutimine võivad vältida pikki ooteaegu, kuna kliendid suunatakse õigesse osakonda. Kui aga liin on hõivatud, saavad nad taotleda automaatset tagasihelistamist.
Need lihtsad kõnekeskuse automatiseerimise protsessid parandavad töövooge, suurendades samal ajal klientide rahulolu. Lisaks, kuna kõnekeskus on kasutajatoe tarkvara lahutamatu osa, saavad Teie klienditeenindajad vaadata ka kliendi andmeid CRM integratsiooni võimaluse abil igas piletis.
Üldiselt lõi LiveAgent kõnekeskuse funktsioonid, et pakkuda parimat kliendisuhtlust telefoni teel, kasutades kasutajatoe automatiseerimise funktsioone.
Teadmusbaas on ettevõtte toodetud teabe hoidla, mida kasutatakse klientide abistamiseks, kui nende agendid pole saadaval. Iseteenindusvõimalused on tänapäeval ettevõtete seas üha populaarsemaks muutunud, kuna peaaegu 80% klientidest eelistab teabe leidmiseks kasutada veebiavarusi.
Teadmistebaasid on suurepärased nii sisemisteks kui ka välisteks eesmärkideks. Näiteks saab Teie ettevõte luua sisemise teadmusbaasi töötajate lisamise, värskenduste või muude oluliste ettevõtte andmete jaoks. Teisest küljest saate luua avaliku teadmistebaasi, et Teie ettevõte saaks toimida ööpäevaringselt, ilma et oleks vaja täiendavat abijõudu palgata.
Lisaks pakub LiveAgent ka mmitmeid teadmusbaase ettevõtetele, kes soovivad erinevate kaubamärkide sisu eristada. Ärge oodake konkurentide täienemist. Selle asemel looge põhjalikud juhendid, käsiraamatud, veaotsingu sammud, tööriistakirjelduse artiklid ja vaadake, kuidas Teie ettevõte hetkega klientide rahulolu, püsivust, lojaalsust ja müüki parandab.
Foorum on veel üks suurepärane iseteenindusvõimalus. Teie ettevõte saab luua LiveAgenti foorumi nii sisemistel kui ka välistel eesmärkidel. Foorum on koht, kus inimesed saavad jagada oma arvamust, kogemusi, ettepanekuid ja muud kaupade või teenuste kohta.
Sisemise foorumi abil saavad Teie agendid tõhusalt ja efektiivselt lahendada tööga seotud probleeme. Avalikul foorumil saavad kliendid oma probleeme teiste klientide abiga lahendada.
Lihtsamalt öeldes ei pea kliendid kliendiesindajaga ühendust võtma; nad saavad vastuse leidmiseks foorumisse küsimuse postitada. Mõnikord on juba konkreetsete probleemide kohta foorum, kus kliendid saavad vestlust lihtsalt lugeda ja selle tõrkeotsingut teha.
Üldiselt on see suurepärane võimalus oma tuge koheselt suurendada.
Kliendiportaal või teisisõnu iseteenindusportaal on suurepärane võimalus pakkuda sujuvat kliendikogemust ööpäevaringselt. LiveAgenti kliendiportaal võimaldab Teie klientidel sisse logida ja nende päringutele juurde pääseda/neid jälgida.
Seetõttu ei pea nad pileti oleku osas uuesti toega ühendust võtma. Kliendid saavad vaadata ka piletite ajalugu ja lisateavet toodete/teenuste kohta, mis on kas teadmistebaasi artiklite kujul või avalikes foorumites.
Üldiselt võimaldab iseteenindusportaal Teil luua kogukonna, mis aitab üksteist näpunäiteid ja nippe jagades, parandades seega klientide rahulolu ja brändilojaalsust.
LiveAgent pakub lihtsaid funktsioone, millel on tohutu mõju Teie meeskonna üldisele tulemusele.
Jagage oma e-kirju, vestlusi ja kõnesid automaatselt vastavalt eelnevalt määratletud reeglitele või allikale. Uurige rohkem…
Reeglid on päästikute kogum, mis täidetakse teatud tingimuste saavutamisel. Uurige rohkem…
Võimaldage oma klientidele automaatseid tagasihelistamisi, et parandada klientide rahulolu ja vähendada klientide jõupingutusi. Lugege rohkem…
Andke oma agentidele igas puutepunktis kogu teave, mida nad vajavad ülevaatliku ja isikupärastatud teenuse osutamiseks. Lugege rohkem…
Konserveeritud sõnumid on eelnevalt määratletud vastused, mis aitavad teil kiiremini vastata. Uurige rohkem…
Ühendage mitu erinevatest allikatest pärit sõnumit ühte lõimesse. Uurige rohkem…
LiveAgent on enim arvustatud ja hinnatud parimaks klienditoe tarkvaraks väikeettevõtele aastatel 2019 ja 2020. Hoidke oma klientidele lähemal ja aidake neid LiveAgenti abil kiiremini.
Most Popular
Installige Androidi või iOS-i rakendus, et vastata klientide päringutele ka kontorilauast eemal olles. Pole tähtis, kas peate vastama klientide meilidele või kõnedele, meie mobiilirakendus võimaldab Teil kõikidele päringutele vastata.
Laske oma tugiagentidel ja klientidel kasutada oma emakeelt, et end suheldes enesekindlalt tunda. LiveAgent on tõlgitud enam kui 40 keelde ja võimaldab lisaks täielikult kohandada rakenduses kõiki spetsiaalseid tähti või aktsente.
Sotsiaalmeedia (SoMe) klienditeenindus on tänapäeval hädavajalik. LiveAgent pakub kõige populaarsemaid sotsiaalmeedia integratsioone, et Teie ettevõte saaks viivitamatult ühendust võtta oma sotisaalmeedia publikuga. Näiteks saate lihtsa integreerimise kaudu ühenduse luua Facebooki, Twitteri või Instagramiga.
LiveAgent töötab mitmete partneritega, et võimaldada oma klientidel lisada kliendisuhete haldamise platvorm. Integreerides CRM-i, pääsevad Teie agendid kliendiandmetele kiiresti ja efektiivselt ligi. Seega on võimalus lahendada iga kliendipäring tõhusalt ja samaaegselt luua pikaajalisi kliendisuhteid.
LiveAgent pakub õiget osa tugiteenuste tarkvara funktsioonidest, sealhulgas võimsa automatiseerimisega piletihaldussüsteemi, SLA-d, reaalajas vestlust, suhtlusvõrgustikke ja sõnumside, kõnekeskust, IVR-i, kontaktivorme ja tugikeskust. Hetkel on saadaval üle 180 klienditoe funktsiooni ja üle 40 integratsiooni kaasa arvatud!
LiveAgent kui kasutajatoe tarkvara kohandub kiiresti erinevate ärimudelite vajadustega. Avastage, kuidas see võib Teie ettevõtet klienditoega aidata.
E-kaubandus & Teenused
Reisimine & Majutus
Turundus & Telekommunikatsioon
Meelelahutus
Kas Teie ettevõttel on samad probleemid nagu enamikul meie klientidest, kes läksid üle meie LiveAgenti kasutajatoe tarkvarale?
Kas teil on postkastis puudu olulised tähtajad ja prioriteetide jälgimine? Seadistage kõrge prioriteediga meilide SLA-d.
Kas teie kolleeg on puhkusel ja peate nende kohustused üle võtma? Universaalne ettevõtte postkast on selle jaoks õige tee.
Kas olete teadlik, mis Teie meeskonna suhtluses toimub? Analüüsige ühest kohast kõiki Teie ettevõttest läbi voolavaid vastuseid.
Vaadake meie edulugusid ja tunnustusi, et teada saada, kuidas LiveAgent võib Teie klienditoe ja äripartnerite õnne suurendada.
Klienditoe tarkvara püüab tavaliselt kogu Teie sissetuleva suhtluse klientidelt ja muudab selle hõlpsama haldamise eesmärgil piletiteks. Teie kliendid kasutavad kontakti saamiseks igasuguseid viise, näiteks e-posti, telefoni, sõnumeid või reaalajas vestlust, nii et kogu suhtluse ühes kohas hoidmine aitab Teie klienditeeninduse agentidel probleemi paremini mõista ning vastata kiiremini.
Klienditoe tarkvara on mõeldud igale ettevõttele, kes soovib suurepärast klienditeenindust. Üldiselt kasutavad klienditoe tarkvara kõige enam konkreetsed tööstusharud, näiteks autotööstus, meelelahutustööstus, eSporditööstus, jaekaubandus, turundustööstus ja reisitööstus.
LiveAgent on veebipõhine kasutajatoe lahendus, mida praktiliselt iga tööstusharu saab kasutada, kuna selle eesmärk oli korraga kasu tuua nii klientidele kui ka klienditeenindajatele.
Süsteem jälgib, teatab ja automatiseerib üleliigseid agendi ülesandeid, et muuta nende töövoog lihtsaks ja tõhusamaks. Järelikult suudavad agendid minimaalse viivitusega pakkuda kvaliteetset klienditeenindust.
Klienditoe tarkvara abil saate kliente aidata ööpäevaringselt. Kuidas? Luues põhjaliku teadmusbaasi. Meie uuringu kohaselt eelistab ligi 70% klientidest iseteeninduse võimalust. Iseteenindus on kiire, mugav ja võib anda Teie ettevõttele eelise konkurentide ees.
Ärge kaotage enam aega platvormide vahel vahetamiseks, et vastata klientide päringutele. Rõõmustage oma esindajaid ja kliente, ühendades LiveAgenti oma e-posti, reaalajas vestluse, telefonikõned, sotsiaalmeedia ja muu ning vaadake, kuidas Teie kliendisuhted kohe paranevad.
Olge igapäevaselt teadlik agentide tulemuslikkusest. LiveAgenti meeskonna tulemuslikkuse andmed võivad anda Teie ettevõttele klienditeeninduse kohta kasulikke teadmisi. Selle tulemusena saate kindlaks teha, kas on vaja täiendavat koolitust või kuidas parandada klientide rahulolu.
Üks viis kliendikogemuse parandamiseks on kontakti võtta klientidega kogu nende sirvimiskogemuse vältel. Klienditeeninduse tarkvara võimaldab Teie klienditeeninduse esindajatel ennatlike vestluse kutsete abil ühendust võtta. Selle tulemusena võivad Teie agendid takistada kõrget tagasilöögimäära, parandada CX-i ja lõpuks suurendada klientide lojaalsust.
Tähelepanuväärse klienditeeninduskogemuse loomiseks peavad Teie agendid olema kiired ja tõhusad. Korduvate ülesannetega tegelemine võib aga kulutada väga palju aega. Ülesannete automatiseerimine ja piletisüsteemi kaudu e-kirja mallide/konserveeritud sõnumite loomine võimaldab neil kasutada oma aega abivajavate klientide jaoks.
Klienditoe tarkvara võimaldab Teie kolleegidel mitmel moel koostööd teha. Klienditeeninduse meeskond saab suhelda otse klienditoe piletite sees ning lahendada kliendiprobleeme väga kiiresti. Lisaks saab klienditeeninduse meeskond vestelda ka väljaspool klienditoe pileteid. Tõhus meeskonnatöö tõstab Teie klienditeeninduse professionaalsele tasemele, mille tulemuseks on õnnelikud kliendid.
Olemas on kümneid erinevaid klienditoe lahendusi, kuid nende poolt pakutav on väga erinev. Parima kasutajatoe tarkvara valimine peaks alati olema seotud Teie isikliku ja ettevõtte vajadustega.
Enamik pakkujatest pakub põhifunktsioone, mis hõlmavad piletisüsteemi, vestlust või analüütilist juhtpaneeli. Edasijõudnutel on automaatika, mitu teadmusbaasi tugisüsteemi või erinevad koostöövahend.
LiveAgentiga läksime sammu edasi ja ehitasime kõnekeskuse tarkvara otse oma platvormi. Samuti võimaldasime LiveAgentil koguda sotsiaalmeediasõnumeid ja oma agentidel neile vastata ühelt juhtpaneelilt. Selle tulemusena edastab meie piletisüsteem kõik suhtlusvormid ühte ainsasse formaati.
Olemas on üsna palju kasutajatoe tarkvarasid ja õige valimine võib olla väljakutse. Seetõttu oleme teinud parima klienditoe tarkvara valimise Teile lihtsamaks. Oleme koondanud lihtsa kasutajaliidese, täiustatud funktsionaalsuse ja õiglase hinna ühte ainsasse paketti, mille hind on võrdne keskmise 2 inimese õhtusöögi hinnaga.
LiveAgenti klienditoe tarkvara integreerub mitme sidekanaliga ja pakub ligi 200 funktsiooni.
IT-klienditugi on ettevõtte või organisatsiooni spetsiaalne osakond, mis aitab vastata selle kasutajate tehnilistele küsimustele.
Klienditeeninduse klienditugi on tarkvara, mis aitab klienditeeninduse meeskondadel hallata saabuvaid taotlusi ja päringuid.
Igal ettevõttel on erinevad eelistused ja vajadused. Seega on olemas erinevat tüüpi klienditoe tarkvara. Mõned eelistused hõlmavad ettevõtte suurust, klienditeeninduse funktsioone ja klienditeenindajate arvu. Selle tulemusena pakub turg pilvepõhist tugiteenuste tarkvara, kohapealset tugiteenuste tarkvara, avatud lähtekoodiga tugiteenuste tarkvara ja ettevõtte tugiteenuste tarkvara.
Piletisüsteem on haldustööriist klienditeeninduse päringute töötlemiseks ja arhiveerimiseks, tuntud ka kui piletitena. Piletisüsteem peaks olema kasutajasõbralik ja suutma salvestada kogu vajaliku kasutajainfo.
TTermineid klienditeenindus ja tugiteenus kasutatakse sageli vahetatult, ehkki neil on erinev tähendus. Kasutajatuge peetakse rohkem keskendunud vigade parandamisele, samas kui tugiteenus aitab ka teeninduse päringute (uute teenuste taotlused) ja infopäringud (nt. Kuidas ma teen X-i?)
Klienditoe tarkvara on mõeldud kõigile, kes sooviksid pakkuda mitmekülgset klienditeenindust. Seda öeldes kasutavad tarkvara üksikettevõtjad, väikeettevõtted või suurettevõtted. Iga kategooria jaoks on erinevad tellimused/paketid, nii et saate teha valiku vastavalt vajadusele või eelistusele.
Ettevõtte hüved klienditoe juurutamisel hõlmavad väiksemaid kulusid, kuna agendid suudavad kliendipäringuid üle mitme kanali efektiivsemalt lahendada. Lisaks töötavad Teie agendid ühest liidesest, säästes see neile palju aega ning tuues kaasa parema üldise kliendikogemuse. Klienditoe eesmärk on kliendirahulolu. Rahulolevatest klientidest võivad saada lojaalsed kliendid ja see võib anda Teie ettevõttele ihaldatud konkurentsieelise.
Enne kui otsustate klienditeeninduse lahenduse tarkvara üle, peate hindama erinevate klienditoe funktsioonide võimalusi. Siin on mõned olulised, millele tähelepanu pöörata: Automatiseeritud piletite jaotamine, SLA, sisemised piletid/märkmed, piletite CRM, konserveeritud sõnumid, reeglid ja integreerimised.
Piletisüsteeme on vaja tõhusa ja fokuseeritud klienditeeninduse pakkumiseks. E-kirjade, sotsiaalmeedia, otsevestluste või kõnede kaudu kohaloleku säilitamine on aeganõudev ja ebaefektiivne. Piletisüsteemid koguvad kogu suhtluse piletite kujul ühtsesse juhtpaneeli. Nii muutub klienditeenindus tõhusamaks, kuna agentidel on ühest juhtpaneelist parem ülevaade kõigist sidekanalitest.
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
Tekst tutvustab erinevaid tugitarkvara lahendusi, mida ettevõtted saavad kasutada oma klienditeeninduse protsesside haldamiseks. Vivantio aitab meeskonda hallata, HaloITSM tagab ITIL protsesside kooskõla ja Hiver võimaldab kiiret ja empaatilist tegutsemist Gmaili-põhiselt. Gorgias aga konsolideerib kliendi andmed ühte kohta, et hõlbustada tugiteenuste pakkumist. Hinnad varieeruvad vastavalt funktsioonidele ja kasutajate arvule.
Klienditoe tarkvara valitsusele
LiveAgent pakub valitsusasutustele võimalusi piletimahu suurendamiseks, pakkudes reaalajas vestluses kiireid vastuseid tänu CRM-i statistikale, sisemistele teadmusbaasidele ja kolmandate osapoolte integratsioonidele. Lisaks saavad kasutajad analüütikat kasutada toimivuse jälgimiseks ja korduvate probleemide tuvastamiseks ning andmete sisestamisaega vähendada, integreerides igapäevaselt kasutatavaid tööriistu kasutajatoe tarkvaraga.
Abiteenistuse tarkvara üksikettevõtjatele
LiveAgent turundustarkvara pakub mitmeid funktsioone, sealhulgas kaebuste haldamist, sissetuleva kõnekeskuse tarkvara ja iseteenindust. Lisaks pakuvad nad ka integreerimist ja VoIP telefonisüsteeme. LiveAgent pakub tasuta katseperioodi ning neil on ka klienditugi ja partnerprogramm. Quality Unit, LLC pakub LiveAgent-tarkvara ja täidab GDPR-iga seotud nõudeid. Konto loomine on lihtne ja sisselogimistunnused saadetakse kohe pärast konto loomist.
Klienditoe tarkvara Hariduse ja valitsusväliste organisatsioonide institutsioonidele
LiveAgent tarkvara võib olla hea abivahend haridus- ja valitsusorganisatsioonidele, kes soovivad automatiseerida oma suhtlust klientidega ning seeläbi säästa aega ja ressursse. LiveAgent aitab integreerida sotsiaalmeedia kanalid, reaalajas vestlused ja kontaktivormid ühte süsteemi ning seeläbi parandada äritegevust.
Klienditoe tarkvara agentuuridele
LiveAgent on mitmekanalilise lahendusega kompleksne klienditoe platvorm, mis aitab klientidel tõhusalt päringutega toime tulla ja eelmiste vestluste jälgimisel aega säästa. Seda kasutavad sageli agentuuriettevõtted, kes haldavad oma kliente sisseehitatud osakondadega. Platvormi kasutamine võimaldab vabaneda tavapärastest tööülesannetest, kasutades reaalajas vestlust, kliendiportaali, foorumit või täiendatud piletijärjekorda.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Kliendid ootavad sujuvat kogemust digitaalkanalites ning ettevõtte ühenduse võtmiseks kasutatud platvormist olenemata. LiveAgent pakub erinevaid pakette võimaldamaks klientide päringute sujuvat lahendamist ning endiselt mõistliku hinnaga. Tasuta pakett sisaldab teamdusbaasi koos teiste funktsioonidega.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel